Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Half-Life 2

Half-Life 2

Half-Life 2
A legutóbbi Half-Life 2 cikkek, hírek
36 levél
Válasz 05.11.15. 13:03 #8541
jaszkari
Sziasztok!

Légyszives engedjetek meg 2 láma kérdést:

1. a Highway nevű pálya elején leejtenek az autoval ami fejre áll, és nem tudok beszállni..mit kell tenni?
2. kb. 4 éve cs-ztem és most úgy alakul hogy ottho lesz netem szal megint szeretném elkezdeni. Mit kell hozzá megvennem? Komplett Hl2-t vagy van külön cs-source is? Esetleg érdemesebb a hl1-et és az ahhoz elkészített régi cs-t megvenni, mert azzal többen játszanak?
Pls help valaki mert én ehhez teljesen debil vagyok!
Előre is köszönöm
659 levél
Válasz 05.11.14. 12:21 #8540
rasher
ugyláccik ez a szitu a Hl-szériához is szorosan kapcsolodik

CS - ben ha feldobsz egy gránátot a levegöbe és véletlenül kirepül a pályárol, akkor is ez a vizcsobogás hang hallatszik pedig a levegöben nincs viz (jobb esetben)
"Not everyone understand house music, its a spiritual thing..."
10258 levél
Válasz 05.11.14. 07:53 #8539
MattMatthew
Hi!
Most jutott eszembe egy bug a FarCry-ból! Elő akartam csalogatni az ellent, ezért köveket dobáltam. Egyszercsak egy csobbanást hallok. Még egyszer odadobom, megint csobbanás, pedig nincs sehol víz! Aztán megláttam, hogy az egyik kőnek van ilyen hangja, ha megdobom!
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
2595 levél
Válasz 05.11.13. 22:17 #8538
Lazarus-omin
Hát hallod Matex... nem vunk olyan mint a reklámba az eladó meg a fakír, szal mi félszavakból nem értjük meg egymást. Merrefele akadtál el?
"Just down, down, down, down, down... for 3 minutes of the frickin' song! "
2595 levél
Válasz 05.11.13. 22:16 #8537
Lazarus-omin
Tinman: Vetettem pár kósza pillantást az alábbi belinkelt képekre. Egy kérdés Manapság melyik játékba nincs ilyen, hogyha belenyomjuk a kamerát a földbe ne romlana a textúraminőség. Mivel nem ilymódon játszunk... izé... remélem legalábbis nincsennek ilyen elvetemült emberek, (Struccok kivétel) ezért sz.tem nem jelentős. Sziklás ügy... Hát nekem kurvára nem volt velük gondom. Közelről még mindig játékszerűek, viszont FC-ilag... Nemtom... Nekem spec. az egész játék olyan feelinget kapott ettől a túlélénk színkavalkádtól, mint egy képregény. Hiába próbál élethű lenni... ha eccer a színválaszték miatt totál nem hat annak. (Mellesleg szerencsém volt pár irreálisan lekerekített sziklához. Kicsit sok volt a meshsmoot ...) Tudod, engem az egész a Serious Sam direktuszból kiválaszott színskálájára emlékeztet.

Lineáris ügy... sz.tem is lehetett volna egy hangyányit több lehetőség. DE a készítők mostanába -tisztelet a kivételnek- szeretnek végletekbe gondlkodni. Vagy totál free a játékélmény, vagy bezárunkadobozbabaze Sajna ezt szajkózhatjuk nekik kéne megmondani hogy a kettő közöttit kérjük.

Fejlesztgetési ügy: No, téma... Hát felőlem azt fejlesztgethetnek a kedves gémmékör kollegák ami nekik jól esik. Én azért imátkozom, hogy kerüljék a mai ótvarsablon feelinget.

Apropó... Duke Nukem Forever = Cserélhetik Neverre...
"Just down, down, down, down, down... for 3 minutes of the frickin' song! "
14642 levél
Válasz 05.11.13. 19:40 #8536
Razor03
És a "The Project" néven futó kis prezentáció amit kiadtak? Az most mi a fene Far Cry 2?
Úgy látom otthon vagy a Far Cry témában, kérlek válaszolj, iszonyat nagy Far Cry fan vagyok .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
10258 levél
Válasz 05.11.13. 19:15 #8535
MattMatthew
Tinman! Kedvet csináltál nekem a FarCry-hoz!!!Holnap fel is teszem!
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
10258 levél
Válasz 05.11.13. 17:06 #8534
MattMatthew
Hmmm...én azt a haveromnál láttam de nem naon tetszett!

Amúgy hol akadtál el? Lehet, hogy tudunk segíteni!
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
10258 levél
Válasz 05.11.13. 17:05 #8533
MattMatthew
Melyik részével nem?

Én is megvenném, de azt hiszem anyagi okokból csak az egyiket! Úgyhogy majd mesélhetsz nekem a másikról!
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
1 levél
Válasz 05.11.13. 10:29 #8532
Matex DRIV3R
Ez egy jó játék.
Csak el vagyok akadva.
ez a baj.
De van DRIV3R-em!
oro?noda!
1418 levél
Válasz 05.11.12. 21:48 #8531
Tinman
És részben egyet is értek
Remélem is, hogy így lesz! Meg is veszem mind a kettőt
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
10258 levél
Válasz 05.11.12. 21:17 #8530
MattMatthew
A Valve nem kifejezetten a realizmusra hanem a játékélményre épít! A CryTek meg a realizmusra! Mindkettő jó!

A HL2-t tuti verni fogja az FC2 (azt meg a HL3
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
1418 levél
Válasz 05.11.12. 18:32 #8529
Tinman
Én is lezárnám akkor a mondókám és elnézést mert 2x is írtátok, de egyszer sem válaszoltam rá semmit... nevezetesen arra, hogy FC-ben amikor nagyon messze elhagytad a környéket, akkor hirtelen ott termett egy helcsi ami rábírt a tevékenységed azonnali felhagyására.
Ez az ami még mindig bevehetőbb, mint az, hogy minden sarkon blokád van, vagy balra zárt ajtó jobbra szabad a pálya.
FC-ben nem "10 méternyi" sávban közlekedhetett az ember, hanem 10*10-ben, míg HL2-ben ugye vegyük 10-nek, így arányaiban stimmel a dolog. Igen értem, hogy a terep adta lehetőségek miatt sem mozoghatott annyira szabadon az ember, de akkor legalább annyit, ha beugrom a tengerbe 15 méterről aki ne haljak meg mert vízbe estem, hanem hadd másszak már körbe... sőt lehessen onnan is megközelíteni a bunkert, csatornát, akármit.

Szeretem a Half-Life-ot! Ezt azért írom le, mert tényleg így is gondolom és a következő pár sor nem akarom, hogy negatív hype legyen, DE...
Amint látjuk a HDR-el, fény/árnyék/fizika finomhangolással töltik jelenleg az idejüket Valve-nál.

Tudjátok mi történik FC 2 ügybe?

Ismét a "nagy mester" tollából idézek:
"Minden mozog, minden valós árnyékot vet, minden árnyék soft, minden növény ezerfelé hajlik, tereptárgyak ezerfelé törnek, és nem sorolom, állam leesett a padlóra (állítólag már DX 10). Különösen mikor megláttam az új feature-t, a volumetric cloud-ot. TOTÁLIS felhő modellezés, belerepülsz repcsivel, és frankó élethűen mutatja, mint valami filmben."

Nah.. ezzel csak azt akarom mondani, hogy végsősoron mi az amit az ember szeretne egy FPS-től?
Lehet, hogy perverz, beteg állat vagyok, de én azt szeretném, hogy minél realisztikusabb legyen egészen addig a pontig amíg már nem kell monitor Ezzel nem azt akarom mondani, hogy alig várom, hogy a lábamba lőjjön egy agyonshaderezett/mappingolt hyper AI-val bíró katona, de úgy érzem, hogy EGYETLEN cég törekszik jelenleg ebbe az irányba. És igen is nagyon szükség van a PC hardver ipar szempontjából -is- egy ilyen full erőforrásigényes "alkalmazásra".
Az már csak hab a tortán, hogy a legtöbben tátott szájjal fogjuk majd bámulni ha kijön.

Jól tudom, hogy Aftermath tényleg jövő tavasszal jön?! És ha ki is jön u.e. az engine némi HDR-el meg pár technológiai "bemutatóval"...
Ettől függetlenül megveszem majd, ahogy itt szerintem mindannyian, de nem vártok valami ütősre, forradalmira? Mert a Q4 az minden volt csak forradalom nem, DukeNF lol, Prey csend, Unreal 3 = silence, Oblivion szintén csend.
Gáz van vagy valami nagy készül?
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
10258 levél
Válasz 05.11.12. 16:43 #8528
MattMatthew
Amúgy tök jó, hogy most ennyire felpörgött ez a fórum! Voltak idők amikor egy héten alig volt 2 hsz.!
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
10258 levél
Válasz 05.11.12. 16:23 #8527
MattMatthew
Nah ez hosszúra sikerült!
nem is tudom, hogy írtam e már ilyen hosszú hsz.-t! Bár lehet, hogy csak az enterek miatt tűnik hosszúnak!
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
10258 levél
Válasz 05.11.12. 16:22 #8526
MattMatthew
Én is reagálhatok?(Nem mintha érdekelne a véleményetek

A sárkányrepülőben igazad van. Még én is irányítottam csak...haj de régen volt! Amúgy én tök jól manőverezgettem vele!

Amúgy tényleg volt benne pár újjítás de én sem az FC-hez képesti hatalmas dolgok miatt dobtam hátast, hanem a "fíííling" miatt.

Én a Doommal direkt nem játszottam mert én sem bírom a bezártságot de valahogy a HL2-ben tetszett. Egyébként nekem is nagyon tetszik az FC nyilt területe (csak a belsőterek voltak gagyik és ... úgymond nekem üresek).

Hmmm...Lusta voltam megnézni de hát könyörgöm, játsz kertésszimulátorral! Egyébként az erdő tényleg rohadt jó a FarCry-ban!

Viszont a linearitásban szerintem az a jó, hogy sokkal filmszerűbb és így sokkal jobb (és hangulatosabb) megoldásokat "erőltethetnek" belénk a pályaszerkesztők. Persze meg lehetett volna oldani de akkor még plussz egy év!

Azért mint már korábban említettem az FC-ben is megbűntetett egy "véletlenül" odakerülő helikopter ha esetleg el akartál motorcsónakozni Új-Zélandra!

HL:Source-t nem ismerem úgyhogy erről nem mondok semmit!

Szerintem nem "buzis"! Az FC-be illik a HL2-be nem! Ennyi!


Nah szerintem most már le kéne zárni ezt a vitát. Mondjuk szerintem jó vita volt és szerencsére nem anyázásról szólt!

MINDKÉT JÁTÉK SZERINTEM ROHADT JÓRA SIKERÜLT, VISZONT NEKEM A HANGULATA ALAPJÁN A HL2 JOBBAN TETSZETT!
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
1418 levél
Válasz 05.11.12. 00:09 #8525
Tinman
A légi jármű alatt (idéztem egy tehetséges teszter/írótól) a sárkányrepülős mókát értette, irányítani valóban nem nagyon lehetett... tényleg nem sok, de ezzel az erővel a HL2-ben miért nem vezethettünk egy olyan jó kis helcsit?

Figyi Lazarus tökéletesen egyetértek veletek abban, hogy a sztori jóval eredetibb, mint FC-ben... igazából a látvány szempontra fektettem a hangsúlyt mert sokan !NEM TI!, nem te úgy állították be a gémet anno/sokan most is, hogy forradalmi újítás hegyeket hozott.

Annyire belesavanyodtam már a Fear, Doom, stb. féle zárt terű FPS-ekbe, hogy FC-t amikor megláttam hát elált a lélegzetem rendesen és végre nem volt "virtuális" klausztrofóbiám

Ok értem, hogy dzsungel vs panelház környék nem egy kategória, de nézd meg lentebb a képeket, amiket Lost coasról belinkeltem... hát könyörgöm... 2006 hajnalán így kell kinéznie egy fának/fűnek/sziklának? Hiába nyomták rá a bumb mappinget a beachre miközben a sziklákat talán a Tomb Raider 2-ből kölcsönözték

Szabadságérzet alatt Gordon apótól annyit vártam volna el, hogy lehessen legalább választani a csatornába megyek vagy fedezékből-fedezékbe osonok a felszínen... vagy jobbra megyek, netán balra... meglehetett volna oldani nem?

A textúrák nem is zavarnának, ha nem ismételnék őket halálra a 40. u.o. falfestés/ faldarab már kínos... nem nekem.

A vízcsobbanás alatt azt értem, hogy Lost Coastban és HL2 alapgémben is ha magasan vagy és víz van alattad leugorhatsz a tengerbe, de az minden esetben halál... azért mert nincs megoldva, hogy visszamász, mert "büntetve" vagy, hogy elhagytad azt 10 méter széles nyomvonalat amin játszod ezt az interaktív filmet.

Nem örülnék annak, ha HL1 motorral menne HL2, de ha már szóba hoztad nevetséges volt amit HL1: Source jelleggel emlegetett a Valve... gyakorlatilag alig volt változás... víz, pár textúra, semmi különös ami arra késztetné a gamert, hogy mégegyszer végignyomja a gémet.

Igen, tudom, hogy FC grafikáját sokan "buzisnak" tartják, de gondoljatok csak a trópusi képekre... milyen fehér a homok... mennyire kontrasztosak a színek, az ég a növények.

Mivel mindkettő FPS ezért beszélgetünk róla... gondolom. Én csak egy mondatot írtam (Reagálni meg gondoltam reagálok.)





The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
2595 levél
Válasz 05.11.11. 23:15 #8524
Lazarus-omin
Nah szép hosszúra sikeredet ez a ziromány is...
"Just down, down, down, down, down... for 3 minutes of the frickin' song! "
2595 levél
Válasz 05.11.11. 23:14 #8523
Lazarus-omin
Nah kollega, regálok ha már válaszra késztettelek.

Előszöris örülök hogy nem egy két soros khm... "lófaszt" kaptam a kérdésemre, ráadásul jó érvekkel megpakolva. Jó látni.

Van benne rengeteg pro/kontra... nah akkor az én kis elemzésem:

"A HL2 nekem is tetszett/tetszik, de nagyon sokan -és tévesen- az ilyen, olyan szuper technikai újításokat emelik ki fő vonzerőként. "
=>Leheccséges... én pont nem ezeket hoztam a HL2 védelmére ha visszaolvasol. Szerintem sincs benne semmi technikailag forradalmi... csak végre jó

arányba használták azokat az elemeket, amik itt ott feltűnnek egy játékban.

=A HL2 olyan lineáris mint a nyíl... =
=>Totál egyet értek. Ritka lineáris egy játék. Ezért nem lehet igazán összehasonlítani pl az FC-vel ami a szabadságra épít története meg nuku... Csak

épp van aki nem szereti a történet nélküli gémeket. (Jó van története az FCnek is de kb... Húkersz? kategóra...) Ízlések és pofonok. Mégis ezt a

kurvalineáris sztorit x akárhányadik végigjátszásra is rengeteg féle képp bonyolíthatod.

"nem csak úgy ott van egy textúraként ráfeszítve a pálya széléra. "
=>Megintcsak szabadságérzet VS lineáris gém... Most a HLbe jó lenne ha Gordon hegyet mászna? Érted mire gondolok...

"amikor mászol a dzsungelbe " Hjah... Panelház és liánok

"Lőjjetek bele a földbe a HL2-ben és lőjjetek bele az FC-ben... majdhogynem Red Faction szinten repkednek ki a darabok az utóbbinál míg HL2-ben

csak a felszínt karcolgatja egy rakéta is. "
=>Erős géppel max grafikán próbálj meg rombolni...

"szocreál agyonismételt textúráit. " Hm-hm-hm... igaz is... Pl. visszamegyük a city 17-be miért is nincs mindenhol más textúra mire visszaérünk. FCbe

van egy fix környezet, az van részletesen textúrálva ennyi.

"Csobban bele HL2-ben egy magas szikláról a vízbe, majd tedd ugyanezt a FC-ben. "
=> Megtettem... ráestem egy autóroncsra és meghóttam

"Sosem értettem miért kellett ehhez 5 év és 50 millió dollár a Valve-nak. "
=>Hogy miért kellett öt év? Mert kb az első half life óta dolgoznak rajta aztán cserélgették a motorokat... most örülnél ha sima HL vinné a cuccost?

50 millió dollár? Azt nem tom, érdekelni se igazán érdekel... nem az én pénzem

"de csak nem képesek levetkőzni ezt a szellőzőben, csatornában mászkálást. "
=>Ízlések és pofonok... nekem bejött... Emberek?

"gyönyörködtem a színekben az elővilágban a tengerben... "
=>Nekem picit inreálisan és rikitóan szines lett az FC ami mondjuk a Serious samben jó, komoly gémbe meg vhogy nem menő... megintcsak Í.é.P.

A lényeg... totál nem összehasonlítható a két játék... de mi szeretünk vitázni és akkor már értelmesen mint most tesszük
"Just down, down, down, down, down... for 3 minutes of the frickin' song! "
10258 levél
Válasz 05.11.11. 20:19 #8522
MattMatthew
Jah és még azt elfelejtettem, hogy tényleg kicsit sablonos volt az őrült tudós aki génmanipulált mutánsokkal szivat minket és ezen felül persze, hogy ott van a CIA is mert ők mindenhova kellenek!

Viszont a HL2-ben SOHA nem volt olyan érzésem, hogy "ez a hely nagyon sablonos"! És ugyanígy a story is eredeti volt! Egyedül az ellenfelek váltak ismerőssé a vége felé!
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
10258 levél
Válasz 05.11.11. 20:16 #8521
MattMatthew
Lehet, hogy most mégis élnék a korábban felajánlott anyázási lehetőséggel! De viccet félretéve tényleg vannak hibái a HL2 (pl. egy amit te sem mondtál az az, hogy a shoti is ugyanakkora golyónyomot hagy mint a .375-ös) de velem a hibákat elfeledteti az az érzés amikor a csatornában mászok és egy helikopter dupla gépágyúja elől menekülök (vagy más rohadt izgalmas rész amivel az FC-ben nem találkoztam)! És ezzel szerintem sokan így vannak!

Az FC-hez meg annyit fűznék hozzá, hogy azért ott sem volt akkora szabadság, mert bizony, bizony amikor már túl akarsz menni azon a szigeten akkor egyszercsak "teljesen véletlenül" előjön egy helikopter! Szóval azért nem volt szabad annyira elkanyarodni! Egyébként meg az FC-ben útálni lehetett a zárt pályákat! A HL2-ben is ott volt bennem az útálat érzése de az úgymond élni akarás és kijutás érzése erősebb volt a hangulata miatt! Míg az FC-ben végül egy zárt pályán adtam fel!

Amúgy az FC-ben hol volt IRÁNYÍTHATÓ légi játmű. Nem mintha a HL2-ben lett volna, mert nem volt! És szerintem az FC-ben sem!

Egyébként a fények tényleg jók az FC-ben viszont nem lehetett kilőni őket! Ezzel ellentétben nekem a HL2 végigjátszása alatt egyszer sem volt ellenállhatatlan ösztönöm arra, hogy teszteljem a fejlesztők munkáját!

Nah, ez hosszúra sikerült!
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
659 levél
Válasz 05.11.11. 12:37 #8520
rasher
hát ja igazad van de erre is csak azt tudom mondani :


------IZLÉSEK ÉS POFONOK!!!---------------

vagy



--------KINEK A PAP, KINEK A PAPNÉ!!!---------
"Not everyone understand house music, its a spiritual thing..."
788 levél
Válasz 05.11.11. 12:32 #8519
nagymesterc
Nincs olyan játék a világon ami tökéletes , és nagyon sokáig ugy érzem nem is lesz amelyik jték mindenkinek tetszik és szereti
GTA:HU MAGYAR GETTÓ :KÉREK MINDENKIT ADÓJA 1%TÁMOGASSA EZT A REMEK MŰVET.
788 levél
Válasz 05.11.11. 12:31 #8518
nagymesterc
igazad van részben igen a far cry is nagyon nagyo jó játék realisztikus is de abba is van elég sok hiba amiket nem emlitesz de ott vannak
GTA:HU MAGYAR GETTÓ :KÉREK MINDENKIT ADÓJA 1%TÁMOGASSA EZT A REMEK MŰVET.
1418 levél
Válasz 05.11.11. 12:25 #8517
Tinman
A HL2 nekem is tetszett/tetszik, de nagyon sokan -és tévesen- az ilyen, olyan szuper technikai újításokat emelik ki fő vonzerőként.
Ezzel a Lost Coast-al már szebben fest a dolog (lsd templon, retina effektus stb.), de én még mindig szebbnek látom FC-t.
Hogy miért? Ha elég erős gép/grafkártya van a birtokodba rögtön kiderül.
A HL2 olyan lineáris mint a nyíl... ezzel szembe FC-ben ha akarod 10 percet uszikálsz a tengerben és hátbatámadod a népet, arról az élvezetről nem is beszélve amikor látsz egy hegyet a messzi távolban és fel is tudsz mászni a tetejére nem csak úgy ott van egy textúraként ráfeszítve a pálya széléra.
Nézzétek meg FC-ben a flórát/faunát nézzétek még bármelyik másik FPS-ben. Egyszerűen hihetetlen amikor mászol a dzsungelbe és fejed felett lévő növények olyan realtime árnyékot vetítenek rád és a fegyveredre, hogy öröm nézni.
A ragdoll fizika már ott is volt ezerrel ez már nem egy nagy szám.
Lőjjetek bele a földbe a HL2-ben és lőjjetek bele az FC-ben... majdhogynem Red Faction szinten repkednek ki a darabok az utóbbinál míg HL2-ben csak a felszínt karcolgatja egy rakéta is.
Az ördög a részletekben lakozik... komolyan mondom sírni támadna kedvem amikor meglátom a HL2-ben a fákat, növényeket, falak szocreál agyonismételt textúráit. Csobban bele HL2-ben egy magas szikláról a vízbe, majd tedd ugyanezt a FC-ben.
Idézek egy mestertől:
"shaderek (van 3.0 is!!), mappingek, dinamikus király fény-árnyék, hatalmas terek, nem csak szárazföldi, de légi vezethető járművek is.... Sosem értettem miért kellett ehhez 5 év és 50 millió dollár a Valve-nak."
Bizony-bizony ezt már a FC előbb tudta.
Mondtátok a hangulatot engem baromira frusztrál már a sok belső tér, szerencsére HL2-ben is volt jópár nyitott tér, de csak nem képesek levetkőzni ezt a szellőzőben, csatornában mászkálást.
Ezzel szemben FC-t mikor először megláttam azt mondtam ilyen nincs!
Napokig csak úgy sétáltam bele a nagyvilágba és gyönyörködtem a színekben az elővilágban a tengerben... láttam egy szigetet messze... na mondom úgyis megakaszt majd a pálya széle... és nem! 5 perces úszás után átusztam arra szigetré és csak nyomkodtam shootokat.
Emlékeztek a belső terekere FC-ből? Bizony-bizony a fényforrások/árnyékok olyan dinamukusak voltak mint az állom... egy robbanás hatására mindenféle Doom3, Fear, Q4, HL2 előtt ott már ezerrel himbálódzott a lámpa, betartva a fizika és a fénytörés szabályait.

Komolyan mondom győzzetek meg, hogy tévedek, de csak sajnálni tudom azt aki HL2-re 95+% körül adott.
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
788 levél
Válasz 05.11.11. 12:24 #8516
nagymesterc
Ja a half life 2 az rajta marad az örökranglistán a játékélménye miatt biztos ne mond hogy nem jó érzés hozzá vágni a palikhoz 1 robannó hordot vagy 1 monitort bilentyüzetet vagy 1 droid ot vagy mit
GTA:HU MAGYAR GETTÓ :KÉREK MINDENKIT ADÓJA 1%TÁMOGASSA EZT A REMEK MŰVET.
659 levél
Válasz 05.11.11. 12:22 #8515
rasher
Ha sz*rni kell, akkor sz*rni kell nincs mese!!!

A hordo meg a Shoti a két jobarátom!!!

ja meg a Crossbow!!!!
"Not everyone understand house music, its a spiritual thing..."
788 levél
Válasz 05.11.11. 12:17 #8514
nagymesterc
én meg deatmechbe fogom az ösz tárgyat és elbarikádozom magam a wc be ha xarni kell közbe az is megvan oldva és jön a csávó és hozzá lüköm a robanó hordot
GTA:HU MAGYAR GETTÓ :KÉREK MINDENKIT ADÓJA 1%TÁMOGASSA EZT A REMEK MŰVET.
659 levél
Válasz 05.11.11. 12:15 #8513
rasher
"Not everyone understand house music, its a spiritual thing..."
466 levél
Válasz 05.11.11. 12:14 #8512
psn
Hehe. Én a fáló frímenes résznél a mesterlövészt úgy kerültem ki, hogy gravigunnal egy kukát cipeltem magam előtt.
Attól, hogy sok ember mond hülyeséget, attól az még hülyeség marad!
788 levél
Válasz 05.11.11. 12:09 #8511
nagymesterc
Amelyik épp beenged mert elégé xarakszik meg szakad a netem elég gyakran szal nem tom minden fele ami beenged nekem mind1 1 én azt mondom ha 1 wckagylóa kezedbe vagy a gravi puskán rosz kedved s bajod nem lehet
GTA:HU MAGYAR GETTÓ :KÉREK MINDENKIT ADÓJA 1%TÁMOGASSA EZT A REMEK MŰVET.
659 levél
Válasz 05.11.11. 12:05 #8510
rasher
Hol szoktál HL2 DM-ezni???

(melyik szervere(ke)n???)
"Not everyone understand house music, its a spiritual thing..."
788 levél
Válasz 05.11.11. 12:03 #8509
nagymesterc
Én se tudom megunni a half life 2 t ha uyg nézem hogy meguntam felmegyek half life 2 deatmatchre és hozzá vágom gravi puskával a tag fejének a monitort vagy a szekrényt vagy rá boritom a ladát

enél jobb nincs is én is végig játszotam azt se tom hány szor már de nekem a half life 2 1 olyan világot ad amibe nagyon jó és megunhatatlan érzés
GTA:HU MAGYAR GETTÓ :KÉREK MINDENKIT ADÓJA 1%TÁMOGASSA EZT A REMEK MŰVET.
659 levél
Válasz 05.11.11. 12:00 #8508
rasher
Hát szerintem hiába olyan jo a Far Cry, ahhoz még mindig kevés hogy a HL széria történetét felülmulja!

A HL2 grafikailag is jobban teccik mint az FC!

A HL2-t minden nehézségi fokon végigtoltam , az FC-t 1szer emg egy félszer!
"Not everyone understand house music, its a spiritual thing..."
2595 levél
Válasz 05.11.11. 11:30 #8507
Lazarus-omin
Én másodjára kezdtem neki nemrég... pont ez a jó az ember találhat rejtett dolgokat, vagy eccerűen minden végigjátszásra máskép oldhatja meg az adott helyzetet. De amúgy kíváncsian várom az FC-s tag válaszát...
"Just down, down, down, down, down... for 3 minutes of the frickin' song! "
466 levél
Válasz 05.11.11. 11:22 #8506
psn
Én is így voltam ezzel. A HL2-t easyn és hardon is végignyomtam. Másodszorra sem volt unalmas.
Attól, hogy sok ember mond hülyeséget, attól az még hülyeség marad!
2595 levél
Válasz 05.11.11. 10:15 #8505
Lazarus-omin
"Ettől függetlenül én is megvettem a HL-2-t anno és bár megbántam, de egy nagyon színvonalas FPS-nek tartom, de a Far Cry-tól még azért elég messze van.
És akkor most lehet anyázni "

Hát ha anyázni épp nem is fogok, nekem is szemet szúrt ez a sor. Furcsának tartom hogy pont a FarCryt tartod színvonalasnak, hiszen -szerintem- ritka nagy egy tucatjáték-sablon-alkotás a stuff kollega. Én nem mondom hogy a HL2 olyan bázi forradlami cuccos, de sz.tem van igazi hangulata... megragadja az embert és azon kapja magát hogy pl. menekül a rá vadászó manhackek elől, szinte már a játékos is elfut

Ezzel szemben próbálkoztam az FC-vel is de iszonyatosan unalmasnak tartottam... totál mint egy C kategóriás eksönfilm... Grafika kellmes, de úgy semmi extra...

De akkor már megkérdem, neked miért tetszett jobban?
"Just down, down, down, down, down... for 3 minutes of the frickin' song! "
10258 levél
Válasz 05.11.11. 09:01 #8504
MattMatthew
Én azt mondom, hogy az LC egy csomó mindent használ a HL2-ből! Ezt azért mondom met amikor elkezdtem letölteni akkor alapból 89%-ról indult, feltehetően ez a 89% az a rész amit már nem kell letölteni azért mert a HL2 már tartalmazza!

Amúgy én is megvettem de csak most kezd eszembe jutni, hogy talán nem kellett volna, mivel már kb 3 hónapja nem játszottam vele!

Én is játszottam a FarCry-al jó volt meg realisztikus meg szép volt a víz ... de ... hangulatilag soha nem ér a HL2 nyomába, és a HL2 környezete szerintem realisztikusabb (pl, tárgyak emelése, met ez nekem valahogy hiányzott az FC-ből)!

És légyszíves a rokonaimat kíméljétek meg!
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
10258 levél
Válasz 05.11.11. 08:54 #8503
MattMatthew
Én is élnék az általad felajánlott lehetőséggel mint rasher! De az anyád nem tehet róla szóval ... inkább téged szidlak ... de csak magamban!
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
1418 levél
Válasz 05.11.10. 19:10 #8502
Tinman
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
659 levél
Válasz 05.11.10. 18:57 #8501
rasher
A**ád
"Not everyone understand house music, its a spiritual thing..."
1418 levél
Válasz 05.11.10. 18:42 #8500
Tinman
Miről is beszélsz?
Ma reggel töltöttem le az EREDETI HL-2/steam accommal a Lost coast-ot. Amúgy 5 perc az egész még ha meg is hallgatod a kommentárt.
A HL-2 már megint ellenérzéseket szült bennem ez figyeljétek (1024x768, 32 bit, fullon minden, AA, stb.):

http://www.kepfeltoltes.hu/view/051110/d2_lostcoast0010.JPG
http://www.kepfeltoltes.hu/view/051110/d2_lostcoast0002.JPG
http://www.kepfeltoltes.hu/view/051110/d2_lostcoast0011.JPG

Ettől függetlenül én is megvettem a HL-2-t anno és bár megbántam, de egy nagyon színvonalas FPS-nek tartom, de a Far Cry-tól még azért elég messze van.
És akkor most lehet anyázni
The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.
659 levél
Válasz 05.11.10. 18:30 #8499
rasher
Nem dicsekvés képpen irtam, de ha te igy vetted ki belöle akkor ezuton kérek bocsánatot!

amugy a következö részeket tutira megveszem mert eddig ez a gém fogott meg legjobban!!!
"Not everyone understand house music, its a spiritual thing..."
10258 levél
Válasz 05.11.10. 18:00 #8498
MattMatthew
Azt hiszem nem feltétlenül kell, leglábbis ha eredetid van akkor nem! Csak eredetinél ha nincs fönt a HL2 akkor azt a részt is le kell tölteni amit a HL2-ből használ!

Egyébként szerintem ne nagyon erőltetsd a nem hivatalos játékaid reklámozását! Mert az egy dolog, hogy nem redeti de akkor legalább ne dicsekedj vele!
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
25 levél
Válasz 05.11.10. 11:12 #8497
AtiX1300
Ok,köszi.
Abit IS7,P4-3GHZ , 2x256MB DDR 533MHZ, ATI 9600 XT
659 levél
Válasz 05.11.10. 10:50 #8496
rasher
HY!
valaki tudja ha felrakom (a nem eredeti) Lost Coast-ot akkor kell-e hozzá a hl2???
kösz!
"Not everyone understand house music, its a spiritual thing..."
10258 levél
Válasz 05.11.09. 17:06 #8495
MattMatthew
Olvasd vissza a fórumot és megtudod!

Egyébként kb egy hónapon belül megjelenik a HL2: Aftermath! A HL3-ról csak azt lehet tudni, hogy készíteni akarnak!
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
25 levél
Válasz 05.11.09. 09:42 #8494
AtiX1300
Hellosztok Half-Life 2-sök.
1 hete vittem végig a játékot,én komolyan mondom a legjobb játék amivel valaha játszottam...
Ti hogy vagytok vele?
Lesz kiegészítő,vagy HL3?
Abit IS7,P4-3GHZ , 2x256MB DDR 533MHZ, ATI 9600 XT
10258 levél
Válasz 05.11.09. 08:22 #8493
MattMatthew
Hmmm... Már elkezdtem! Tényleg érdekes! Kösz az információt!
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
11699 levél
Válasz 05.11.08. 20:48 #8492
.:[Kain]:.
up!
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.