Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Half-Life 2

Half-Life 2

Half-Life 2
A legutóbbi Half-Life 2 cikkek, hírek
2426 levél
Válasz 04.10.31. 14:27 #2391
Szabip
Régen se csíptem mikor még NV-m volt. A látványvilága nem igen jött be, sok esetben nagy textúrákat használ még a híres neves Doom3 is.

Amúgy az X800 am kellően gyors a jelenlegi összes OpenGL játékhoz még a Doom3 hoz is ! Szóval nem ez az oka.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
1989 levél
Válasz 04.10.31. 14:08 #2390
georgee
"Az Open GL-t amúgy se csipem"

ati x800 "powa"

erdekes hogy csak az atisok nem csipik a gl-t!

sorry


Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
2426 levél
Válasz 04.10.31. 13:48 #2389
Szabip
Tisztára ugyan ez a véleményem: kivétel a Blood 2 mert az szerintem piszok hangulatos lett főleg a zenéje és a környezet.

Én is jobbnak tartottam a Duke 3D-t mint a Quake 1 et !!, nem a grafikája miatt bár az sokkal hangulatosabb volt mint a sötét és színtelen Quake 1.

Az is érdekes, hogy mennyi Duke 3D-s motort adtak el:
-Blood 1
-Redneck Rampage 1
-Redneck Rampage 2
-Volt egy igen jó szamurájos is de nem ugrik be a neve.
-És volt egy vitenámos is a N.A.M ami a leg rondább volt és a leg nagyobb bukás is lett.

Szóval nem csak a Quake hódított mint az sokan hiszik. Ma meg már a Doom3 montor?? hát szerintem nem lesz olyan népszerű mint a Q3 engine volt. Az Open GL-t amúgy se csipem.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
1435 levél
Válasz 04.10.31. 10:30 #2388
polp
jó volt végigolvasni ezta vitát, és örülök hogy ennyi Unreal-os hozzászólás volt, mert én már töbször említettem hogy vert mindent a Half-Lifeal közösen, ez a két fps ami ténylegesen emlékezetes és időt álló, és asszem ha majd 2015-be előveszem valamelyiket akkor is olyan csodálattal fogom végigtolni mint régen.

Voltak jó fps még ezeken kívül ezekben az években pl: Duke Nukem, ami sztem verte a Quake 1 sőtt talán még a Quake 2-t, mert hangulata az nagyon volt, és az volt a legnagyobb szám amikor haverral kóperatívan nyomtuk végig.
És a Blood első része is fasza volt, legalább annyira mint a Duke, de a 2. része már szar volt a Bloodnak.

Szóval Unreal és HL RULEZZZZZZZZZZZZ !!!!

U.I.: csak azt sajnálom hogy az unreal 2-t ugy elbaszták....nagy csalódás volt számomra, pedig azért vettem gépet anno no de majd a 3, bizunk benne hogy még a HL2-t is megszivatja
81 levél
Válasz 04.10.31. 09:09 #2387
Boris
KREATIVITÁS? ÖTLET?
Azok a megrendezett jelenetek elég gagyik voltak, habár nagy fejlődés volt a QUAKE szintjéhez képest.
A QUAKE motor lehetőségeinek kibővítése mindeki számára nyílvánvalóan szükséges volt, és néhány régebbi fórumon már akkor láttam dumapartikat arról, hogy mi kéne a KVÉK motorhoz. Például többekközött azt is emlegették, hogy kéne egy fejlettebb, többpalettás megoldás, csak sajnos a WAD2 ezt nem támogatja. És a neten jóval több ilyen volt felfedezhető egy 28k-s modemmel. Legtöbbször külföldi oldalakon, melyeknek nagy része ma már nem él, hiszen a GAMESPY és a Quake3 1999-ben eltörölt minden ellenállást. Azóta már kezd megtörni a jég, de egyenlőre még mindig ez a helyzet.

ÉN NEM AZT MONDTAM HOGY ERRŐL SZÓLT, HANEM AZT, ENNYI VOLT A MAI FILOTÉSZTA, MAGYARUL A FILOTÉSZTÁT LEZÁROM!
Athlon XP 3200+, ATI Radeon 9600Pro, AC98 Onboard Sound adapter, Gigabit Lan, 512MB RAM, Windows XP
9563 levél
Válasz 04.10.31. 05:32 #2386
kEnAcE
Az a baj a HL1, hogy már akkor is grafikailag alsóbbrendű volt, amikor megjelent.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
9563 levél
Válasz 04.10.31. 05:30 #2385
kEnAcE
Szerintem a Nightfire kurva szar volt. Mind grafikailag, meg minden másban.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
3275 levél
Válasz 04.10.31. 02:32 #2384
FOxygene
Miért te hogy hívod azt hogyha KITALÁLNAK ,lescriptelnek,vagy ahogy írtad megrendeznek egy jelenetet,ill bővítik a quake motor lehetőségeit,az csak úgy jön a macska seggéből?vagy hozza a szél?
Én KREATIVITÁSNAK,ÖTLETNEK stb....
bazz.........
Nem erről szólt a mai-filo tészta,szóbahoztunk jónéhány egyéb játékot.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
7180 levél
Válasz 04.10.31. 00:30 #2383
nyomi
nem olvastam teljesen végig a vitát, de NOLF1-2-t említette valaki? mai napig a legjobbak között van sztem, nekem még a james bond:nightfire is bejött, bár csak a kémsztori miatt, a játék itt-ott bugyuta volt

az meg, hogy a hl1 nem tartalmazott sok újítást, pláne a q1-hez képest, eléggé durva kijelentés bár jómagam mindig is rühelltem a kvákot, de nem az elfogultságom miatt mondom, hogy a hl1 odavert minden addigi fps-t, sőt még ma is megállja a helyét... én legalábbis szívesen kaparom elő és tolom végig még ma is!
Damn it!!! - Jack Bauer
99 levél
Válasz 04.10.30. 23:57 #2382
Rodney
ha már jó fps-ekröl van szó, sztem ide lehetne venni a deus ex 1-et (a kettőt nem, mer az 1 NAGY SZAR)
ACER Aspire 5024 WLMi
81 levél
Válasz 04.10.30. 23:50 #2381
Boris
VALVe és a kreativitás? Hmm, érdekes párosítás, az egyszer biztos.

De! A Half-Life tele volt egyedi ötletekkel, amit honnan máshonnan leshettek el, mint a való életből. Egy dologban forradalmasították a játékvilágot, ez pedig a pályascriptelés volt. A Quake meglehetősen kezdetleges rendszerét tökéletesítették, és így vált a Half-Life életszerűvé. Technológiai alapon legalább akkorát lépett előre, mint a Quake a full 3D-s pályákkal. A VALVe nem volt kreatív. Sohasem. Csupán megrendezett néhány jelenetet, és ehhez hozzájárult egy adag szerencse is. Ennyi a mai filo-tészta.
Athlon XP 3200+, ATI Radeon 9600Pro, AC98 Onboard Sound adapter, Gigabit Lan, 512MB RAM, Windows XP
3275 levél
Válasz 04.10.30. 21:58 #2380
FOxygene
Legszívesebben megszakítanám a topicon átsöprő retrohurrikánt ám a System Shock 2 mellett tényleg nem lehet elmenni szó nélkül,alig másztam benne pár pályát a shotgun használatához szükséges "tapasztalati" pontjaim voltak meg kb asszem,hackelésben jó voltam,az összes automataágyút saját szolgálatba állítottam ha jól emlékszem de legalábbis kikapcsoltam .
Ha vkinek szaggatott annak elárulom most így 6 év távlatából hogy voltak bazi nagy Wav fájlok amik vagy folyamatosan szóltak atmoszféraként vagy akkor amikor a hajó ex legénységének szellemei vagy a központi számítógép által kivetített múltbéli történések(?) alatt szóltak ezek miatt a hangok miatt szaggatott a game,ahogy kivettem ill kissebbre szerkesztettem őket egyből megjavult a framerate.

Szeretem a túlélős horrort hátmég a sci-fi kihalt űrhajós históriákat,régóta keresem a progit hogy végigjátszam .

Ezért is imádom a HL-okat meg a Stalkert fogom

Szabip:
Nekem nagyon bejön az Unreal2 sokan a HL-tolvajként írták le itt
háát tele van azért jó ötletekkel.A zene töretlenül egyedien szuper,a szépségét nem firtatom mert etalon.A csapatirányítás lehetne jobb.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
2426 levél
Válasz 04.10.30. 20:44 #2379
Szabip
Ja ez a nosztalhgiázás nekem is bejött a legjobb meg az, hogy a csajom is 1-2 éve intenzíven érdeklődik az FPS ek iránt, viszont a régi gépe nem vitte a mai játékokat így vittem neki érgieket de jó is volt egy kicsit nosztalgiázni, gyorsan ki is mentettem vele egy csomó képet egy csomó játékból. Most már jobb a gépe és most is vadul Doom3 azik. A HL2-t meg lagalább annyira várja mint én.
Pedig nemm is számítógépörült csak egyszerüenk szereti az FPSeket.

Nekem még az akkori Alien játékok is bejöttek ALIEN trilogy meg ilyesmik illetve a terminátor 1 majd a Terminátor 2 Skynet iagz az már nem lett tól jó.
A SIN is nagy szám volt illetve a remek hangulatu REQUIEM Avenging angel.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
11867 levél
Válasz 04.10.30. 20:36 #2378
RASTA guy
emlékszem a második részére, ami abból állt, hogy egy óráig kerestem a kulcsot.. azt is raven csinálta, a JK-tal egy időben jelent meg.

tiszta retro topik lett ebből
sakálemberek...
1989 levél
Válasz 04.10.30. 20:35 #2377
georgee
felesleges amugy peldalozni itt
minden idonek megvolt a maga #1 fps jateka
volt egy ilyen jatek is amit meg nem lattam a listan : Heretic !!!!
ez doom "engine" el keszult es ez is baromi jo volt (nyil puska!!

gondolom erre is emlexik vki...

igen-igen a System Shock 2 is vegig vittem es az is jo volt!
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
11867 levél
Válasz 04.10.30. 20:34 #2376
RASTA guy
Powerslave = Exhumed. ugye jó volt
sakálemberek...
11867 levél
Válasz 04.10.30. 20:33 #2375
RASTA guy
exhumed-et 1997/2-3 körül keresd, VZ írta a cikket emléxem

a System Shock 2 pedig 98 második felében jelent meg. (és megmondom, hogy jó volt a sztorija! jobban is tetszett mint a hl )
sakálemberek...
441 levél
Válasz 04.10.30. 20:32 #2374
Darth_Revan
FPS Egyiptomban? Régen énis játszottam egy Egyiptomban játszódó FPS-el...azt hiszem Powerslave volt a neve (nem biztos)...nah,az aztán jó game volt a DOS-os időkben
"I AM THE TRUE LORD OF THE SITH!" #HSA (Hungarian Sith Asociation)#
2426 levél
Válasz 04.10.30. 20:31 #2373
Szabip
Igen amiket említettél tényleg nagyon jók voltak de az Exhumed most nem ugrik be pedig nagyon ismerős de nem akar beugrani.... hmmm
A System Shock 2 sajna kimaradt anno...

Mindjárt előkapok egy 576kbyte újságot azt megnézem.

A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
11867 levél
Válasz 04.10.30. 20:28 #2372
RASTA guy
igen a SoF eszméletlen a sérülési zónáival, a Kingpin pedig a millőével és a zenéjével.

System Shock 2 anyone? az igen parás FPS volt.

MOndanék még1 FPS klasszikust: Exhumed. 1997-es játék, Egyiptomban játszódik, és elég szépnek számított akkor (és jónak persze). Már 2x kinyomtam, eccer hardon
sakálemberek...
1989 levél
Válasz 04.10.30. 20:27 #2371
georgee
amugy pl a q2 szerintem is szar volt

csak az engine volt ami jo volt benne amit alapul hasznaltak mas cegek

a q3 se volt vmi nagy szam
en anno reszt vettem a q3 testelesen 99 ben es akkor meg jo volt
de mikor megjelent kb ugy fel ev mulva ra is untam!
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
2426 levél
Válasz 04.10.30. 20:27 #2370
Szabip
Abszolute igazad va örülök, hogy valaki ennyire tiszetli rajtam kívül az Unrealt, mivel a haverjaim akkor még nem igen gépeztek így ők nem isemrik. (ja a csajom imádta ezt el is felejtettem)

Az Unreal 2 viszont nekem 2003 nagy csalódása volt.
Majd az Unreal 3 az döngetni fog de elöbb itt a HL2!!
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
1989 levél
Válasz 04.10.30. 20:22 #2369
georgee
persze! ismerem en is Redneck Rampage-t! jo is volt!
meg a blood is qrva jo volt

sot a Kingpin es a SoF is nagyon jo volt

de megis a half-life az amirol meg mindig beszelnek es a leggsikeresebb fps cimet is megkapta amit valaha csinaltak !!

es persze meg mindig a #1 online jatek (5eve egyvegbe !!!!!)

de ne tudom miert is akorok meggyozni barkit is?!
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
3275 levél
Válasz 04.10.30. 20:19 #2368
FOxygene
a Hexen2 ben a birkákra lövöldöztem az fogott meg benne leginkább,
a legostobább AI címre simán pályázhatna a progi

minimális eltérések voltak megjeleésben ezek között,legalábbis akkora eltérések csak ami alatt egy új játék nem feljeszthető már javában készállapotban vagy bétában volt az Unreal amikor a Quake2 megjelent,nagy vetélytársként szerepeltek minden magazinvan.
Főleg a két eltérő motor versengett.
És el kell mondjuk hogy megosztotta a játékostársadalmat a két program,van aki erre esküszik van aki amarra én Unreal párti voltam mindíg is,és be kell lássuk hogy lenyomta talán minden téren a Q2-őt az Unreal,a Q3-mat pedig az UT hozzáteszem halkan....SZTEM...
de jobban szemügyrevéve őket ez azért mindíg is eldőlt harc volt,sokan Q1-es nosztalgiából nem tudtak szabdulni a Q2 től,soha nemértem miért nem látták be az Unreal fölényét.

Jó most ez a vita következik,ebbe nem mennék már bele,
elfogadom hogy vki a q2-őt látta játszhatóbbnak és szebbnek,furcsállom de elfogadom

Redneck csúúúcs,biztos sikerre számíthatna az eladások terén ah folytatnák,bááár addig húzzák a dolgot ameddig eltűnik a gépek mögül az a korosztály aki még ismerte..
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
11867 levél
Válasz 04.10.30. 20:11 #2367
RASTA guy
na de te a Quake 1-el hasonlítottad össze, ami másfél évvel korábbi játék.

az a data log dolog már kurva régi cyberpunkadventure játékokban is volt.

én csak annyit mondtam, hogy a Quake 1 fílingjét még semmi sem érte utol. max talán a System Shock 2
sakálemberek...
2426 levél
Válasz 04.10.30. 20:09 #2366
Szabip
Ja igaz kb 4 hónapra rá ami nem számít nagy különbségnek.

történet hát maga a volág amiben játszódott a sok kis data log amiket el lehetett olvasni tele infókkal. A játék kezdete a lezuhant börtönhajóval, a vége majd a kieg ezek is a történet részei...

Hiába a Q1 az alap de annál léteznek 100X jobb játékok is és ez így van rendjén, jól néznénk ki ha még mindig annyi elég lenne mint ami abban volt, be is basz***!

Egyébként meg senki nem vonja kétségbe a Q 1 et csak egyszerűen az a megállapítás, hogy az a legjobb meg az, hogy hozzá hasonlítjuk a HL1-t ami teljesen más volt nem áll meg a lábán.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
2426 levél
Válasz 04.10.30. 20:02 #2365
Szabip
Hát igen a Rampage az igazi amerikai falusi tahók
Jó játék volt és állítolag lesz folytatása is.

A Blood1 nek olyan hangulata volt amit ma is sok játékban keresek!


Én igazából minden játékot kipróbálok mindegyikről mondok véleményt de nem mindegyiket egyformán szeretek de most egyeben biztos vagyok a HL2 egy kiváló játék lesz és minden esélye meg is van hogy legenda legyen nagyobb mint az első volt. A Q1 is remek volt de az már nagyon rég volt akkor még én is egy kis pöcs voltam ma már mások az igényeim más szórakoztat. Minden esetre a netes játékokat és a két egész jó kiegészítőjét nem feljetem el.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
11867 levél
Válasz 04.10.30. 20:02 #2364
RASTA guy
na most a hexen2-őt a raven fejlesztette, és egy 97-es game (és nem kellett benne taktikázni).

nosztalgiából felhoznám az egyik kedvencemet, a Shadow Warriort. ismeritek?
sakálemberek...
11867 levél
Válasz 04.10.30. 20:00 #2363
RASTA guy
milyen történet? és nem zavar, hogy az Unreal még a Quake 2 után jelent meg? nem lett volna quake 1, az unreal maradt volna a kurzorbillentyűk + ctrl -os irányítással.. persze ez feltételes mód, de azért fontosnak találtam megemlíteni.
sakálemberek...
3275 levél
Válasz 04.10.30. 19:59 #2362
FOxygene
Tényleg a R6 és a Spec Ops és a hexen2 is egyidőben jött ki vele,attól függ ki melyikhez nyúlt attól függ kinek melyik az első game de igazi bújkálós kommandós harc mégis a HL-ban valósult meg elösször a R6 helyett

Egyébként a R6-ben és a spec-ops-ban a harci taktikákon kellett agyalni,míg a HL-ban pl "most mit kapcsoljak be hogy beindúljon az a kib... ventillátor" szerű feladatok voltak

Ezeket a kifejezetten kommandózás célra kifejlesztett játékokat porba alázta a kis megsemmisítő osztagával a HL,nem véletlenül készült a CS mod belőle.

Ne is vitázzatok tovább mert nincs miről,a MÚLT az elmúlt a jövő felé kell fordúlni és az a HL2.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
2426 levél
Válasz 04.10.30. 19:58 #2361
Szabip
Pont ez az, hogy számít ezért untáltam meg már 5 perc után a pinkillert mert nincs sztori, grafika rendben meg a helyszínek egy része is na most ha lett volna sztori is akkor nem 85% kapott volna henm 95% is akár.

Az Unreal 1 talán a leg sokszínűnbb (akár szó szerint is!). Remek történet, csodás grafika (szebb mint a Q1 vagy Q2 volt), irányítás és a hangulat!!!

Ma is gyönyörű ! és hol van ahhoz a Q1 ??

A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
11867 levél
Válasz 04.10.30. 19:54 #2360
RASTA guy
ígyvan, a vasvillás blád 1 király volt.. annak volt igazán humora, nem a Duke-nak (bár az is tetszett)

Redneck Rampage-t ismeritek?
sakálemberek...
2426 levél
Válasz 04.10.30. 19:52 #2359
Szabip
Minfdenki mást szeret és mindenkinek más a véleménye:

nekem hangulat szempontjából az FPS ek közül ezek adták a legtöbbet és ezeknek várom a folytatását: Doom2, Duke Nukem 3D, Blood 1-2, HL1, Quake 2, Quake 3, SIN, Requiem, Ezek most kizárólag 2000 elötti játékok. Volt ami a hangulatban alkotott nagyot volt ami a grafikában volt ami a zenében, vola aki mindenben egyszerre.

A Q1 et és az OpenGL es játékok 99% színtelennek tartom, nagy textúrákkal sötét helyszínekkel. Ettől még jók de változtatni kellene mert már a Doom3 is rossz utakon jár mondom ezt annak ellenére hogy tetszett a Doom3 de nem lesz az év játéka a sok hibája ellenére!
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
10106 levél
Válasz 04.10.30. 19:51 #2358
mucius
sztem a taktika fps-t, meg a sima fps-t ne hasonlítsuk össze
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
11867 levél
Válasz 04.10.30. 19:51 #2357
RASTA guy
hülye barom, a hl 2 évvel a quake után jelent meg! amúgy meg mondom szubjektív.. nem számít a sztori, ha élvezetesebb a játék...
sakálemberek...
102 levél
Válasz 04.10.30. 19:48 #2356
Vilmöszög
Hoppá.....asszem igazán nem tudod hogy miröl beszélsz.A hl milliószor hangulatosabb volt mint a Q1.Hogy miben?:Háááááááát...... grafika, játék élmény, Story, ......stb.
Cool Game! "HL2 a kirááááály"
501 levél
Válasz 04.10.30. 19:47 #2355
FLeK0
Megis a HL hangulata fogott meg tobb embert, es megis a HL lett a legsikeresebb FPS a jatektortenelemben.
A Quake az elso volt bizonyos teren, a HL pedig egy kiforrott, emelt szintu jatek ahhoz es minden mashoz kepest.
11867 levél
Válasz 04.10.30. 19:36 #2354
RASTA guy
nemtudom hogy lehet szubjektív témába baromságokat beszélni, de mind1.. hogy nem a hl1 volt az első FPS, amiben gondolkodni kellett, azt aláírom.. pl: R6, Spec Ops, stb...

és történet szempontjából láttunk jobbat (hexen 2, de ez is biztos baromság, mert szubjektív)

na és ha gondolkodni kellett, akkor mi van? sokkal, de mérföldekkel hangulatosabb a quake 1, mint a hl..
sakálemberek...
1989 levél
Válasz 04.10.30. 19:31 #2353
georgee
RASTA

Te egyvegbe baromsagokat beszelsz!!!

jo volt a q1 szerintem is de hogy a hl szar lett volna... ?!?!
A hl volt az elso fps amiben "gondolkodni" is kellet es nem csak
gyakni es gombokat betolni...

es a tortenet is jo volt!

ha meg vissza megyunk az idoben akkor meg a doom is #1 volt vagy akar a wolf3d !
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
3275 levél
Válasz 04.10.30. 19:26 #2352
FOxygene
megpróbálom párszóval jellemezni ezeket a game-ket:

Duke:
-a wolfok doom-ok után ámulat 3D környezet,merész poén hegyek,"valós" hétköznapi helyszínekből egészen az orbitális bázisig tartó kaland sok sok újdonság,lézeres falratapasztható bomba stb...felejthetetlen cooperatíve lehetőség.

Quake:
-full 3D,szuper új multi és cooperatív game,

Unreal:
-bődületesen szép víz és vízesés ,bődületesen "passzentos" nagy zene alá,gyönyörű sci-fi tájak,állatok,gyönyörű fények,effektek,gyönyörű helyszínek(pl hatalmas barlangcsarnok a barlangi tóval fáklyákkal és a csónakázással stb),némely pályán már már gigantománia jelei fedezhetők fel okos AI.a sztorit nem is igazán értettem,de
nem is érdekelt,annyira szép volt a game.

HL:
-alább leírtam de minden fentebb említett egyben

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
12314 levél
Válasz 04.10.30. 19:23 #2351
vortób
Szerintem azzért elég nagy újdonság lesz az is hiszen a kommandossok szétélövik darabokra a fadobozt ha a mögé bujsz el.És nem beléd rohannak.
Vagy az hogy bár robannó hordot dobsz a fejükre...
,,Happiness is only real when shared."
11867 levél
Válasz 04.10.30. 19:11 #2350
RASTA guy
nem!!! forradalmi nem. unreal 1 -nek kurva jó sztorija volt, és asszem a 3. pálya után meg is untam..

call of dutyban mi az a rohadt nagy újdonság.. farcry meg egy fos. jók ezek ugyan, de annyira egyáltalán nem voltak nagy számok, mint a q1.

"Én anno 1996-1997ben pont a Q1 et utáltam mert színtelen volt"

nem herkulessel kellett volna nekiesni abszolút nem volt színtelen, sokkal színesebb volt mint pl a duke nuke'em. Ekkora baromságot!!

a single viszont nagyon király.. próbáld ki tenebrae-val..
sakálemberek...
11867 levél
Válasz 04.10.30. 19:07 #2349
RASTA guy
"elösször találkozhattunk harcolhattunk kommandósok ellen"

igen, és azok olyan okosak voltak, hogy olajoshordót használtak fedezékként. nem volt rossz a játék de annyira nem nagy szám... a hl2 -ben a fizikán kívül nagy újdonság nem hiszem, hogy lesz. a dúm3 sokkal szebb a játéknál
sakálemberek...
2426 levél
Válasz 04.10.30. 19:07 #2348
Szabip
Nem született jó FPS a Q1 óta ?!

Ekkora baromságot!! Unreal 1, HL1 ez újította a leg többet lásd kiváló trörténet remek kommandós harcok, fegyverek, kiváló pályatervezés, hosszú is volt. aztán ott vannak a Mohaa-k Call of Dotyik és Far Cry .... meg még sokan.

Én anno 1996-1997ben pont a Q1 et utáltam mert színtelen volt, története az sose volt neki, a single része unalmas volt a multi viszont kiváló a suliban P1 100 as gépeken hülyére toltuk a Doom2 multival együtt, de csak a multija jött nekem be.

Nem hódíthat minden játék a grafikájával, sokszor a történet többet ér.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
3275 levél
Válasz 04.10.30. 19:02 #2347
FOxygene
Igazad van de én nem akatrom becsmérelni a Q1-et hiszen tényleg asszem abban találkoztam elösször 3D ellenséggel,de nem is erről szól a megjegyzésem,inkább hogy nem szabad leragadni a multnál,szép és jó VOLT a Q1,nélküle a Half-Life is másmilyen lett volna hiszen őrá építkeztek.
Nekem Duke-ozás közben mutatták meg hogy egérrel sokkal jobb FPS-t játszani mint a NUM-padról Nehezen adtam föl a jól megszokott NUM-pados gombjaimat,ma már nemértem hogyan tudtam úgy célozni
Az is igaz hogy a Quake1-es Team Fortress és a többi új forradalmi
játékmód is ott jelent meg és került a HL-ba.

Nade ez a múlt,a HL viszont figyelt az aprólékos(telis tele részletekkel,gépekkel,tárgyakkal stb) "reális" 3d-s világra,zajlott az élet,dokik jártak keltek,rengeteg egyszerhasználatos animációt csináltak(pl újraélsztenek vkit a folyosón stb...)elösször éreztették hogy jelentéktelen kis pontok vagyunk egy "gépezetben",sok interaktivitás jellemezte,tökéletes fegyverhangok,visszhangok,ha jólemlékszem elösször voltak AI társaink akiket magunkkal hívhattunk vagy otthagyhattunk vhol(biztonsági-őrök),elösször találkozhattunk harcolhattunk kommandósok ellen ill a kiegészítőben velük nem is akármilyen bújkálós tűzpárbajok alakultak ki stb st....

Felkészülhetünk hogy a második rész is forradalmi lesz,
ha ugyanazok tervezik,a tehetség az ész amivel a Valve-nál nem szülölködnek nem egy olyan vmi ami elveszhet,biztosra mondom hogy
újra nagyot alkottak a képekből is látszik sztem.

Még a végén előkeresem a gamet és újrajátszom

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
12314 levél
Válasz 04.10.30. 18:27 #2346
vortób
Tényleg nem volt.Csak a hangulata volt nagyon magas!Nemmond nekem hogy nem élvezetes hogy ellöted omlik össze egy labor.Teleportba való beugrás,Xen és évekig tudán sorsolni...
,,Happiness is only real when shared."
11867 levél
Válasz 04.10.30. 18:05 #2345
RASTA guy
ezt most nekem szól? na jó, válaszolok. a hl 1-ben lófsz újdonság se volt a Quake 1-hez képest. te biztos nem játszottál 1996-ban vele. kezdjük ott, hogy forradalmasította az FPS-ek világát. (először lehetett FPS-ekben teljesen kihasználni az egeret) Az első IGAZÁN 3D-s grafikával rendelkezett.. Single-ben hangulatban máig nincs hozzáfogható. Ja és a multit is forradalmasította.. deszmeccs, stb
sakálemberek...
3275 levél
Válasz 04.10.30. 18:01 #2344
FOxygene
Még jó hogy ezzel a véleményeddel egyedül vagy ezen a fórumon,de lehet hogy a világon is sőt a juniverzumban is
Miért nem folytattad a listát?sztem eljutottál volna a Serius Sam-ig

Annyi ötlet újdonság sci-fiksön,életszerűség és zajló "élet" volt akkoriban a Half-life-ban ami megmozgatta a játékostársadalmat és agytekervényket ami az általad felsoroltakban nyomokban sem volt fellelhető,ill igen a hullahegy és a kulcs-számláló azért mozgott rendesen
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
11867 levél
Válasz 04.10.30. 15:48 #2343
RASTA guy
hát én nem várom a hl2-őt. remélem belebukik a valve, már az első rész is szar volt (egyszerre jelent meg a blád2-vel, és utóbbi nekem sokkal jobban tetszett).. az abszolút király a Quake 1, mind multiban mind single-ben, és ezt eddig még nem sikerült utolérni...
sakálemberek...
12314 levél
Válasz 04.10.30. 14:58 #2342
vortób
És a neve City17
,,Happiness is only real when shared."

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.