Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» UT-map tesztelés

71 levél
Válasz 01.07.31. 02:04 #27
Kszilu
Pályahiánytól szenvedek! Életre UT fanok!
669 levél
Válasz 01.07.06. 18:12 #26
Gubar
Az én pályáim elérhetők a http://gubar.fw.hu/ címen.
Minden észrevételt/kritikát/tanácsot örömmel fogadok.
Pályaszerkesztésről a http://gunreal.fw.hu/ -n olvashattok.
I'll be here...
14 levél
Válasz 01.07.06. 04:40 #25
Foxxi
Ha lehet engem érdekelne.....!!
71 levél
Válasz 01.07.05. 01:48 #24
Kszilu
VIAsztok!

Érdekelnének a pályák. Megkaphatom én is?
Ja, nem todjátok honnan lehet letölteni alakokat? Azt hallottam és láttam a havernél, hogy különböző méretű, kinézetű alakoknak más tulajdonsága van. Pl.: van olyan batár állat ami marha lassu, de 3× erősebb a páncélja alapból és ez van fordítva is. Jó, mi?


Na, VIAsz:
Szilu
669 levél
Válasz 00.10.21. 13:41 #23
Gubar
lacc: ment egy mail!
I'll be here...
669 levél
Válasz 00.10.16. 18:40 #22
Gubar
Hogy állsz a 2d shape editorral?
I'll be here...
925 levél
Válasz 00.10.16. 16:57 #21
Lacc
Igen, én is rájöttem, hogy a 64 többszöröseit jó használni. Vagy 128-ét . Annyiból is könnyebb deathmatch pályát kreálni, hogy elég csak a PlayerStartHere-t megadni, nem fontos kitenni célokat, kapcsolókat, stb.
YEP YEP! - Kipling :P
669 levél
Válasz 00.10.16. 16:28 #20
Gubar
Megerősödött tapasztalatot közlök most, javaslom, hogy te is vedd figyelembe.
Mindig (kivéve apró tárgyaknál) 64 többszöröseit válaszd a tárgyak méreteként. Ez rengeteget segít a szép textúrázásban (nem véletlen akkorák a textúrák, amekkorák) és a 2d editorral frankó dolgokat lehet csinálni megfelelő mérteű szobákhoz. (Szép ajtók, és minden más.) Cool funkció: a 2d editorba behívhatsz textúrákat! Így könnyen kialakíthatsz megfelelő ajtókat/más réseket.
I'll be here...
669 levél
Válasz 00.10.15. 14:56 #19
Gubar
Úgy döntöttem, kipróbálom már a deathmact pályaszekesztést, és azt kell mondjam, sokkal könnyebb dolog, mint a single player. talán mert ne kell annyira az élethűségre törekedni, mint a SP-nél, öldökléshez megfelelnek az extrém helyszínek is. Most egy nagyobb deathmatch-en dolgozok, csak tapasztalatszerzés céljából, ami jövő héten lesz kész valamikor. majd elküldöm.
I'll be here...
925 levél
Válasz 00.10.15. 08:41 #18
Lacc
Ja, csak az a baj, hogy ezeknek több mint a fele csak 1-2 textúrát tartalmaz. Alig találni olyat, amiben van minden: falak, tető, padló, stb. (pl.:Ancient). De azért majd utánanézek.
YEP YEP! - Kipling :P
669 levél
Válasz 00.10.14. 14:18 #17
Gubar
Konkrétan UnrealEd-hoz csak nagyon kevés utx textúracsomag tölthető le, de nézz körül sima textúrákért a neten, mert azok gyakran előfordulnak. ha találtál megfelelőt, majd elmondom, hogy kell az Editorba importálni. Egyébként ha sok textúrát akarsz, érdemes megszerezni az UT mellé az Unrealt, Wheel of Time-ot, az Unreal mission pack-ot, esetleg a Deus Ex-et is, bár ez utóbbi elég ronda textúrákat tartalmaz. Ha ezek megvannak, az utx fájlokat csak be kell másolni egy könyvtárba, és bőséges gyűjtemény áll rendelkezésedre.
I'll be here...
925 levél
Válasz 00.10.14. 12:05 #16
Lacc
Hello, mindenki! Bocs, hogy nem írtam, de gondok voltak itt.
Luther: Kellenek akkor a map-ek?
Gubar: Már ment a válasz.
Úgy látszik, nekem is van már egy hívem, akit érdekel a pályaszerkesztés, bár nem tudom, meddig fogja izgalomban tartani...
Nemsokára kész leszek az új pályámmal (DM-Sealand). Gubar, nem tudsz valami helyet, ahol le lehet tölteni textúrákat az UnrealED-hez? Most kéne valami szalma, vagy nád-szerűség... Apropó! Hogy lehet textúrát RAJZOLNI?
YEP YEP! - Kipling :P
669 levél
Válasz 00.10.12. 15:45 #15
Gubar
A GUnrealnál találsz némi anyagot Unreal pályaszerkesztésről magyarul. Angol nyelven a UnrealEd.exe nevű site-ot ajánlom.
I'll be here...
669 levél
Válasz 00.10.12. 15:36 #14
Gubar
Ment egy mail, Luther. (727k
I'll be here...
118 levél
Válasz 00.10.12. 14:08 #13
Luther
Szevasztok srácok!!!
Nagyon szépen megkérlek,hogy küldjétek el nekem is azt a 2 pályát! Nagyon megköszönném,hiszen megszállott UT-os vagyok és megőrülök minden újdonságért.
Mellesleg,hogyan lehet pályát szerkeszteni,mert volna ötletem a pályákkal dögivel,csak nem tudom,hogy hol lehet.
Előre is köszi:

Luther

669 levél
Válasz 00.10.11. 21:24 #12
Gubar
Küldtem neked egy másik mailt.
I'll be here...
925 levél
Válasz 00.10.11. 08:07 #11
Lacc
Wow! Kösz, hogy ilyen segítőkész vagy!
YEP YEP! - Kipling :P
669 levél
Válasz 00.10.10. 22:07 #10
Gubar
ja, és türelem, mert van vagy 800kb a levél
I'll be here...
669 levél
Válasz 00.10.10. 22:06 #9
Gubar
Megnéztem a pályáidat. küldtem vissza némi stuff-ot. Megoldottam az Arena problémáját, a levelemben elolvashatod a részleteket.
I'll be here...
925 levél
Válasz 00.10.09. 07:55 #8
Lacc
Ah! Thanx!
YEP YEP! - Kipling :P
669 levél
Válasz 00.10.08. 21:53 #7
Gubar
Nem teljesen tiszta előttem a probléma, de annyi biztos, hogy mindent úgy kell kitörölni, hogy kijelölöd, Deletet nyomsz (vagy jobb klikk és delete az alőugró menüből), és utána újraépíted a geometriát. Ez utóbbi nélkül az engine nem veszi észre a változtatást!
I'll be here...
925 levél
Válasz 00.10.08. 17:14 #6
Lacc
Gubar, hogyan lehet kitörölni szobákat/lapokat (sheet)? Mert asszem igen elrontottam valamit a Hegyek-mapen... Azt akartam megoldani, hogy ne lehessen kizuhanni a pályáról úgy, hogy invisible collusion hull-t teszek elé, csak nem sikerült... Tehát raktam a háttér (a hegyek) elé egy sheet-et, erre akartam rátenni ezeket a cuccokat az add special-al, de valami máshogy sikerült, így elértem azt, hogy nem látszik a háttér, csak egy szép nagy lap az alap textúrával... Jó ronda. Szóval hogy lehet ezeket kitörölni, mert a Delete nem működik rajtuk...
YEP YEP! - Kipling :P
925 levél
Válasz 00.10.08. 16:11 #5
Lacc
Ok.
YEP YEP! - Kipling :P
891 levél
Válasz 00.10.08. 13:33 #4
alibaba
Nekem is kuld el legyszi.
925 levél
Válasz 00.10.08. 11:04 #3
Lacc
Ok, küldöm! De sajna csak egyet tudok, mert a másikkal valami gond van... A gép minden induló manus egy PlayerStartPointba akar rakni, így indulásnál egymásba hát ööö... erre nem tudok jó szót, szóval meghalsz, ahogy indulsz. Ez elég zavaros volt. Mindegy. A lényeg, hogy küldöm a másikat.
YEP YEP! - Kipling :P
669 levél
Válasz 00.10.07. 21:02 #2
Gubar
Na, erre kíváncsi vagyok. Küldd el, please ide. Különben holnap frissítem a GUnreal-t. Sok hasznos dolog mellett leszrajta egy tutorial, letölthető példapályával (ami bazi szépre sikerült).
I'll be here...
925 levél
Válasz 00.10.07. 14:51 #1
Lacc
Hali! Unalmamban kreáltam néhány (2) pályát az UT-hez. Aki le akarja tesztelni, annak szívesen elküldöm emilbe.
YEP YEP! - Kipling :P

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.