Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Stormregion - Ti, hogy kezdtétek?

3 levél
Válasz 07.05.11. 13:42 #24
Adam-HUN
Szia(sztok)!

Lenne egy kérdésem.

Tudnátok tippet adni, hogy hogyan lehet viszonylag jó hangminőséget elérni?

Ugyanis a barátommal lassan egy éve hogy elkezdtük szinkronizálni a GTA3-mat (amatőr szinten) ahogy csak tudtuk a lehető legjobb hangminőségre törekedtünk, ezt néhol sikerült elérni...

...de azért szeretném megkérdezni a véleményetek hogy hogyan lenne érdemes...

(igaz már nagyon a végén vagyunk, de azért kíváncsi lennék
megfordult a fejünkbe, illetve szeretnénk a GTA Vice City-t és a Mafiát is leszinkronizálni, és jól jönnének a tanácsok

honlapunk:
www.hotrod-online.atw.hu
www.hotrod-online.dy.hu
4 levél
Válasz 04.11.08. 10:37 #23
atryl
Szeretném, ha megnéznétek ezt az oldalt:
http://winoxish.exp.hu
Itt vannak a játékkal kapcsolatos tervek, bár elég kevés van fönt, a többi egyenlőre nem publikus. Szeretném ha leírnátok ide a véleményeteket a fajok és népek elolvasása után.VAgy bármiről. Esetleg az ottani fórumba is beírhatjátok.
1440 levél
Válasz 04.08.22. 13:03 #22
Tomsess
Ja,köszi!Sokat segítettél.A programozást meg valszeg fősulin sajátítottad el,vagy tévedek?
588 levél
Válasz 04.08.20. 11:45 #21
hijlee
Jó, köszi!
TE honnan tanultad a játékfejlesztést?
vagy TI ?
Az élet is egy nagy játék, csak nincs rajta SAVE opció.
168 levél
Válasz 04.08.20. 00:09 #20
Lala-SR
2 weboldalt ajánlok indulópontnak akit a játékfejlesztés érdekel:

wwww.gamasutra.com

www.gamedev.net

Innen indulva szinte minden játékfejlesztést érintő témára választ találtok. Persze angolul, de az úgyis eléggé alapkövetelmény ma már.
Sok kezdőknek való tutorial is van.
1440 levél
Válasz 04.08.15. 13:14 #19
Tomsess
Miért ne lehetne kis költségvetéssel jó játékot csinálni?Ha jól tudom ezernyi olyan jó(híres) játék van amit 1-2 vagy 5 ember csinált 3 gépen 15 évesen és mégis milyen nagy siker lett.Persze jó ha van lóve sok,de ha nincs is lehet programozni azt nem csórhatja el senki tőled.Ha meg már van egy cég amit esetleg olcsón megvehetsz (pl. vmelyik tönkremegy) és nem vásárolja fel előtted a Vivendi vagy a Microsoft akkor jól jársz.Free pascal-al meg ingyen programozol igaz minőségi különbség van a 800 000FT-s program között is,de mint írtam lettek már sikerek így is.
88 levél
Válasz 04.08.15. 11:57 #18
power11
Aki játékfejlesztő akar lenni az nézze meg az árakat a
www.studio21.hu oldalon azt gonolkozzon el egy kicsit....

588 levél
Válasz 04.08.14. 14:43 #17
hijlee
Én is játéfejlesztőnek készülök,...!
És pont ez érdekel engem is amit Tomsess kérdezett!!!
Az élet is egy nagy játék, csak nincs rajta SAVE opció.
1440 levél
Válasz 04.08.09. 22:04 #16
Tomsess
Én a jövőben (ha elérem azt a kort) alakítok egy játék-szoftware fejlesztő céget.Engem az érdekelne,hogy mi kell ennek az indulásához.Programozók,designerek természetesen,de én a jogi részére gondolok.Indulótőke,hol jegyezteted be a céget-márkanevet?
Kiadóval felvenni a kapcsolatot stb.Addig érdekelne az eljutás amikor már csak oda kell ülni a gép elé és programozni.Tudom ma az első,hogy találj kiadót,mert a legtöbb kiadó csak a félkész munkát fogadja el.Egyáltalán mi kell ahhoz,hogy kiadót alakíthass?Jó lenne ha vki segítene.
163 levél
Válasz 04.08.09. 21:36 #15
davejunior
Lala: Azt mondod, hogy Delphiben is írtak már játékot? lol
Az piszok nehéz lehet ám. Én tanultam önszorgalomból egy ideig, de nincs nagyon ráállva a játékfejlesztésre. Nem beszélve arról, hogy a Delphi Pascal alapú, ami köztudottan elmarad a C-től teljesítményben.

Amúgy teljesítményben a Basic vagy a Pascal jobb?
A C++-hoz mennyi tudás kell, hogy elindulhass egy játékkal?
A C++-szal mindent megtucc írni, még a tankok alakját is?
A Photoshop-ot hol használjátok ki egy ilyen játékban?

D.
649 levél
Válasz 04.05.26. 15:22 #14
Wia
''fire in the hole''
Készülj fel a legrosszabbra, így nem érhet meglepetés!
37 levél
Válasz 03.05.04. 16:48 #13
shoghun
Segíthetnétek. a tomb raider 5 ben (chronicles) elakadtam. A tengeralattjáron ( a pálya eleje felé) ahol a szakács egy késsel hadonászik. (a tomb raideres forumok kihaltak ugy hogy ne mondjátok hog y ott nézzem) (elöre is köszi)
007
1 levél
Válasz 03.04.09. 20:28 #12
ali
Gratulálok igényesek vagytok és remélem a szép grafika és a játékötletességetek tarolni fog.Bruzsynak:régen hallottam a hangod.
4 levél
Válasz 03.04.04. 08:20 #11
atryl
Ezért kell egy támogató/kiadó és az biztosítja az anyagi hátteret...
222 levél
Válasz 03.01.14. 14:23 #10
saxus
Sam2! Figy az a program, amivel a legtöbbet dolgoznak [MS Visual C++; Adobe PhotoShop; 3Ds Max stb] azokat a bolba egy bődöndnyi KáPé-ért le lehet tölteni szép dobozos változatban. Qv@drágák az ilyen jellegű programok!
1987 levél
Válasz 02.12.28. 20:51 #9
Sam2
Lécci, mondjad már meg honnan lehet letölteni a progikat, me szeretnék eg gammát készíteni!
gyűlölöm a másnapot....
246 levél
Válasz 02.11.03. 16:49 #8
kismáj
A galaxis legjobb járéka már egy éve a SWINE!!!!!!!!!
1819 levél
Válasz 02.03.24. 18:20 #7
Moken
Köszi. Pont ezeket a dolgokat tanulmányozom éppen.

Arról nem tudnál mesélni, hogy hogyan jött össze a csapat, hogyan kötöttetek ki a Fishtanknál, milyen a munka egy játékfejlesztőcégnél?
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
168 levél
Válasz 02.03.24. 16:53 #6
Lala-SR
C++ -ban programozunk.
(készülnek játékok Delphiben is néha, sőt Pascal, Java is előfordult már, de 99,9% a C++ nyelv az ami manapság a profi játékprogramozásban használt.

Mi a Microsoft Visual C++ 6.0-t használtuk a SWINE-hoz.

Grafikai munkák 3DS Max-ban, PhotoShopban készültek 90%-ban.
1819 levél
Válasz 02.03.19. 20:40 #5
Moken
Milyen progikkal lehet elkészíteni egy SWINE-hoz hasonló játékot. Nem kell félni konkurenciától (elég ha megnézitek a koromat), de a haverokkal szeretnénk csak úgy hobbiból csinálni valami kis fun játékot. Én egy kicsit értek a 3D MAX-hoz, de az csak az animokhoz jó. Nem tudnátok ebben segíteni. Tényleg nem vagyok kém vagy ilyesmi.

A tesztelők munkája biztos kemény (amit bizonyít maci példája is), de szerintem az a legrosszabb benne, amikor valaki a csapatból nehezen viseli hogy kritizálják a munkáját és megsértődik vagy valami.
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
41 levél
Válasz 02.03.17. 17:12 #4
maci - stormregion
Azért a tesztelők feladata igen kemény!

Ezt te is könnyen megtehetetd egy egyszerű példa segítségével:
Tölds be egy Swine pályát és játsz végig 36-37-szer! Na ha ezek után is van kedved végigjátszani 38-ára akkor kitartó teszter lehet belőled
10 levél
Válasz 02.03.05. 20:58 #3
Daniel (NewHope)

Hello!
Hát ez nem igazán így van...
Meg kell szerkeszteni a Single+Multi pályákat+Új zenéket szerkeszteni, stb...
Ez nem olyan egyszerű...
Pataki Dániel
16 levél
Válasz 02.03.04. 20:05 #2
Bimbilimbi
azért jó a játéktesztelőknek egész nap játszani.Na az ugy van szednek egy fsz@ motort és onnan már minden levajazott
1819 levél
Válasz 02.03.04. 19:59 #1
Moken
Engem nagyon érdekelne, hogy milyen egy játékfejlesztő cég élete. Azon belül is a kezdet érdekelne a legjobban? Mikortól kezdtetek el komolyan foglalkozni a játékiparral? Hogyan állt össze ez a csapat ami ekkora sikert ért el már egyből az első játékával?
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.