Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Hidden & Dangerous 2

Hidden and Dangerous 2

Hidden and Dangerous 2
A legutóbbi Hidden and Dangerous 2 cikkek, hírek
10960 levél
Válasz 10.09.04. 18:51 #683
Lacko
Meg kell szokni, hogy a bolti játék nem csak abban különbözik a wareztól, hogy fizetni kell érte, hanem support is jár hozzá. Keresd ki a kézikönyvből a magyar forgalmazó support telefonszámát és hívd fel!
9 levél
Válasz 10.09.04. 14:07 #682
Draquo[RIP]clan
Szia kecsege007!

Életben nem találkoztam ilyen hibával, szerintem telepítési hiba lehet. Előfordulhat, hogy maga az install rossz, tehát nem telepíti fel ezt a fájlt. Próbáld meg újra feltenni, a másik verziót pedig e-mail-ben ecseteltem neked, remélem megoldódik. Szólj, ha valami gond adódna!

Bővűlt a RIP klán oldalán a 3D-k listája, igazi csemegék vannak
1 levél
Válasz 10.09.03. 22:10 #681
kecsege007
Hali, hátha tud valaki segíteni: Courage under fire-t telepítettem, bolti legális cuc, és amikor elindul sehol semmilyen szöveg nincs rajta valamilyen
szöveget hiányol: <text/english/license.txt; Failed. Mi a nyavalya hiányik neki?

Ha tudsz segíteni akkor az ötleteket a dlk01@rocketmail.comra várom.

Köszi
9 levél
Válasz 10.06.09. 09:55 #680
Draquo[RIP]clan
Új érdekesség az oldalunkon. Karakterek életrajza, infók, stb... Vagy a Hírek menüpont felől, vagy innen, a linkkel elérhető:
http://hd2rip.brainstorming.hu/karakterek.aspx
376 levél
Válasz 10.01.31. 15:21 #679
Pangloss
FG42-es nincs benne, viszont van német G43-as puska, illetve az 1936-os francia puska. Az utolsó küldetésben pedig használni kell (lehet) egy jelzőpisztolyt.

A küldetések valóban kicsit nehezebbek, és még hátra van egy-kettő...
Összességében szerintem nagyon jó lett a kiegészítő, bár az igaz, hogy kaphattunk volna egy kicsivel több új fegyvert.
6481 levél
Válasz 10.01.29. 21:05 #678
GustyX
Ez kieg. sokkal nehezebb mint az alap. Most csinálom majd a 4. küldetést és már nem egyszer csaptam idegesen a load gombra. De eddig bejön, bár nem érzem hogy kiegészítő lenne. Egy statisztikát tehettek volna bele. Ami újdonságként jelenik meg, egyedül a térkép. Fegyverekből eddig nem láttam újat, de remélem lesz majd FG42(ugye lesz? ).
Taktikai térképet továbbra is csak mozgatáshoz használom, eddig remekül lehetett nélküle is érvényesülni. Lassan, megfontoltan.
A 2. küldetést viszont sajnálom, hogy nem írt időt. Teljesítettem a mellékfeladatot, így azt hittem erősítés se fog érkezni, de mégis. Pedig olyan jó bekommandóztam az erődbe.
Így viszont sikerült "filmszerűvé tenni": két emberemet kijutattam a kivonási zónához(drámai önfeláldozós rész), a "parancsnokkal" és egy csipával vittem a rabokat. Közben akció a túlerővel szemben(akció rész), de végül a két másik emberem ment be értük(hűség a parancsnokhoz). Jó volt így is. Kár, hogy nem jár semmi ezekért a feladatokért, akkor újrakezdtem volna.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
376 levél
Válasz 10.01.28. 20:12 #677
Pangloss
Bár már elég régen játszottam az oktatóküldetést, de én úgy emlékszem, hogy nem a taktikai térképen adtam ki az utasításokat a csapattagoknak, hanem a "numpad parancsokkal".

Egyébként jó lenne, ha lenne valamilyen bővebb információ a taktikai térképről, mert szerintem például a Sabre Squadronban a Sicily 2 pályát anélkül igen nehézkes megcsinálni. És a használata egy más jelleget eredményez, lényegében úgy is végig lehet játszani a játékot. Egyébként egy kis gyakorlással elég szép eredményeket lehet elérni, csak biztatni tudlak.

Az alapjátékot és a kiegészítőt is tartalmazó kiadásban van egy kisebb kézikönyv, amiben szó van a taktikai térképről, bár nyilvánvalóan ez se teljes.
6481 levél
Válasz 10.01.27. 22:00 #676
GustyX
Hosszabb vélemény. Meg ugye a reklám helye
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
6481 levél
Válasz 10.01.27. 18:26 #675
GustyX
Amit idéztem én írtam, csak bemásoltam máshonnan.
A hiányossággal arra gondoltam, hogy nem mondja meg hogyan kell használni a taktikai térképet. "Vidd az embereidet A-ból B-be a taktikai térkép segítségével" - bmeg, hogy??? Azt se tudom mit kell azon csinálni. Hozzáteszem, még most sem tudom teljesen kezelni és még a SS-ban sem használtam a TM-ot.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
376 levél
Válasz 10.01.27. 17:00 #674
Pangloss
Nekem személy szerint nagy kedvencem a játék. A pályák, a feladatok, de leginkább a hangulat az, ami igazán megfogott benne. Ez tényleg egy olyan játék, amit többször is végig lehet játszani, egyes pályákat valóban sokféle megoldással lehet teljesíteni. Már írtam itt (talán többször is), hogy nekem az első afrikai pálya a kedvencem (Spaghetti Airport). Jó visszagondolni, amikor először szembesülve a pályával és a feladattal, az ember nézegette a térképet, kúszott, mászott, tervezgetett, hogy miként is kellene csinálni. Azóta ezt a pályát már százszor megcsináltam, de még mindig izgalmas tud lenni.

Az első cseh pályát én magam is campbell által említett módszerrel teljesítettem: rohanás a sötétben, és iszonyatos lövöldözés. Addigra már az embereim elég jó értékekkel rendelkeztek, így ők is tevékenyen kivették a részüket a "munkából".
De ez a leírás érdekesen hangzik, majd kipróbálom, hogy nekem is összejön-e?

Én személy szerint szívesen fogadnék hasonló "taktikai leírásokat" más pályákról is, úgyhogy ha campbell fórumtárs, vagy valaki más érez ilyenre késztetést, akkor nem kell visszafognia magát...
9 levél
Válasz 10.01.26. 11:32 #673
Draquo[RIP]clan
Ez tetszett, jót derültem a stíluson A leírás tökéletes, ügyes
2 levél
Válasz 10.01.25. 16:50 #672
campbell
Szóval:

1. A pálya legelején egy De Lisle-ből leadott (az épülten kívülre ezt ajánlom, később pedig hangtompítós Stent) gyors egymás utáni lövéssel tedd el láb alól a sorompó közelében ácsorgó 2 őrt.
2. Miután beszéltél a váltóházban vasutas barátunkkal, indulj el az úton az éppen akkor érkező kocsi után (vagy amerre ment volna )a város felőli oldalon.
3. Miután kiért a távolabb álló őrök látószögéből puffantsd le a kerítés mellett sétáló őrt, majd ha közelebb értél az útkereszteződésnél álló másik kettőt.
4. Haladj tovább az állomás épület felé, de közben ne felejtsd el lelőni a toronyban fel alá járkáló őrszemet.
5. Várd meg amíg az főépület előtt parkoló teherautó elindul a város felé, majd az egyik (leghalkabb) embereddel kússz az épülettel szembeni füves dzsumbujba.
6. Várd meg amíg az épület előtt sétáló őr elindul a hirdető oszlop felé. Ne lődd le (!!!), mert az beindít egy triggert a város felőli német támadásra (ezt itt a készítők részéről kicsit logikátlannak éreztem)
7. Miközben a hirdetéseket olvasgatja, lopakodj az állomás jobb oldalán lévő nyitott ablakhoz és mássz be. Ha nem voltál elég halk megeshet, hogy egy tiszt fog belépni a szomszéd szobából (pisztollyal a kezében).
8. Menj fel a lépcsőn, közben lődd le az emeleten álló őrt.
9. Nyiss be az első ajtón jobbra (ha időben vagy, akkor már a lépcsőn hallani fogod a Trebbisskyt vallató gestapós tisztek beszédét) majd balra, ahol a szobában egy őr áll háttal az ablaknál. Lődd le!
10. Körülbelül ekkor lép ki a szemben lévő ajtón egy fehér inges SS arc (épp budira indul a szemétje, gondolom lemosni a vért). Lődd le, majd az íróasztalnál ülő másikat is.
11. Miután beszéltél Trebbisskyvel osonj vissza a nyitott ablakhoz. Közben (ha még él) lehet összefutsz a korábban említett pisztolyos tiszttel.
12. A kint várakozó embereiddel szemmel tartva várd meg még az épület előtt sétáló őr ismét belemerül a falragaszok tanulmányozásába, és hagyd el az épületet.
13. Mire a németek rájönnek, hogy egyáltalán járt ott valaki, te már rég az a következő pályán vakondokoskodsz
2 levél
Válasz 10.01.25. 16:44 #671
campbell
Üdv mindenki!

Örülök, hogy még mindig él ez a fórum, és vannak olyan megszállott ill. hozzám hasonlóan megkésett játékosok, akiket még foglalkoztat ez remekre sikeredett game. Jómagam tipikusan azok közé tartozom, akik évikig el tudnak pepecselni vele, állandóan a tökéletes megoldásokat keresve, mert ugey egy szimpla "Mission Completed" sosem elég
Így voltam pl az első Cseh pályával is (Trebbissky megmentése a vasútállomáson). Többen suggallták itt, és egy általam sokat olvasott angol nyelvű végigjátszás is ezt javalja, hogy nem érdemes tökölni, és legcélszerűbb egy gyors támadással bevenni az állomásépületet. Én mégis úgy gondolom, hogy a misszió jellege és pálya terepviszonyai egy csendesebb megoldást is suggallnak, amit némi kísérletezés után sikerült is megvalósítanom /lásd föntebb/
376 levél
Válasz 10.01.04. 16:13 #670
Pangloss
"Oktató rész hiányos": Vélhetően arra gondolt a szerző, hogy az oktató rész végén nincs szöveges leírás, hogy pontosan milyen utasításokat kell adni az embereinknek (hova kell küldeni őket stb.). Ez igaz, szerencsére azért meg lehet érteni, hogy pontosan mi is a feladat, ráadásul emlékeim szerint kb. két dolgot kell így csinálni.

A bugokat több helyen is említik, én magam szerencsére nem találkoztam a kampány során olyan hibával, ami miatt nem tudtam volna folytatni a játékot.

Az, hogy milyen fegyvert vihetünk magunkkal, tényleg érdekes dolog. Pár hozzászólással ezelőtt írtam, hogy nehezményezem, hogy nincs teljes szabadság a fegyverek megválasztásában (pl. csak két hangtompítós géppisztolyt lehet vinni). Viszont ezáltal változatosabb lesz a játék.
6481 levél
Válasz 09.12.27. 18:13 #669
GustyX
Vélemény a játékról, másolva:

"Először a GS-ban olvastam róla, és kifejezetten megtetszett a "stílus". A képek alapján egy külső nézetes, CDS fél cuccra számítottam, de csalódtam. Aztán kipróbáltam kétszer is, de egyszer sem jött. Aztán "skillesedtem", megszerettem a katonai taktikai cuccokat, így a "3 a magyar igazság" szellemében adtam neki egy utolsó esélyt, ezzel megteremtve a következő rész iránti igényemet. Ami miatt egy picit csalódott vagyok(pontosabban bűntudat szerű valami), hogy nem használtam ki teljes mértékben a játék adta a lehetőségeket.

Pro:
- igazi kommandósnak érezzük magunkat
- inventory rendszer(kezdetben néztem, mi ez a sz@r, de nagyon megkedveltem)
- változatos helyszínek, küldetések
- a legtöbb esetben kiváló az embereink MI-ja
- ellenség is tud szépeket mutatni
- járműhasználat
- a legjobb arcade-"harci szimulátor" keverék
- tömény akció, SC-féle lopakodás
- embereink fejlődnek

Kontra:
- az ellenség néha tud csúnyát is mutatni
- optimalizáltalan
- pár apróbb bug
- irányítás kissé körülményes
- oktató rész hiányos
- nem vált világossá, hogy mikor melyik fegyvert vihetjük magunkkal

Az egész játék nagyon remek lett, végig izgalmas, változatos, sok mindent lehet benne csinálni, egy szituációt többféleképpen is meg lehet oldani. Az eddig legjobb kommandós játék, amivel valaha játszottam! Remélem elkészítik a folytatást, de előtte még jöhet a kieg. Mindezek ellenére nem adok rá túl sokat, hiszen mi maradna a következő részre?

92%"
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
9 levél
Válasz 09.12.14. 18:01 #668
Draquo[RIP]clan
Régebben felvettük a kapcsolatot a készítőkkel, mert szerettük volna, ha némi javítás még kijön a H&D2SS játékhoz. Gyakorlatilag el is készült az 1.13-as Patch, ellenben ezt pénzügyi és más okokra hivatkozva sosem tették elérhetővé. Próbáltuk felkarolni a dolgot, hogy majd mi, sőt, ha adnak némi támogatást, majd javítgatjuk ingyen a játékot, de ezen elképzelés akadályokba ütközött.

Az Illusion Softworks immár "beolvadt" a 2KCzech-be. Néhány privát mailból kivehető volt, hogy - ahogyan ti is írtátok és igaz is - egyedülálló játékélményt és stílust képvisel a H&D, tehát érdemes vele foglalkozniuk. Mindenképpen szó van róla, tervben van. Én személy szerint nagyon remélem, hogy kijön egy jól levédett, nagyjából hibamentes, szép új H&D3, jó sok pályával, glitch és cheat lehetőségtől mentes online móddal

Amúgy Pangloss jókat írt, látszik, hogy többet játszom már a H&D-val online gyilkolásokon. Nade majd bepótolom a többiekkel

Az oldalon van pár új vicces dolog, meg elérhetővé tettük a keceli és szolnoki "hadi múzeum"-os képeket is. Akit esetleg érdekelne...
376 levél
Válasz 09.12.14. 16:52 #667
Pangloss
Az alapjátékban én se használtam nagyon a taktikai térképet, inkább csak érdekességképpen.
Viszont a kiegészítőben már szükségessé vált, mert volt jó néhány olyan pillanat, amikor enélkül nem, vagy csak nagyon nehezen sikerült volna teljesítenem a feladatokat.
Egyébként felmerült bennem, hogy egyszer úgy is meg kellene próbálni végigvinni a játékot, hogy csak a taktikai térképet használom. Nyilvánvalóan más élményt jelentene.

Kíváncsi vagyok, mennyire fognak tetszeni neked a Sabre Squadron küldetései, és hogy használnod kell-e a taktikai térképet?
6481 levél
Válasz 09.12.14. 15:32 #666
GustyX
Valóban fogok még ide írni, mert kíváncsi vagyok más véleményére, hogy mit gondolnak az én H&D3 elképzelésemről.

A taktikai térképet valószínűsítem a kiegben is ki fogom hagyni, remekül boldogulok nélküle. Ez egyrészt az oktató rész hiánya(magamtól nem sikerült rájönnöm a tm teljes használására), másrészt jobb szeretem magam terelgetni az embereimet(így kevésbé időigényes is). Egyszer-kétszer használtam, de csak azért hogy használjam. Zavar is egy csöppet, hogy nem használom ki a játék nyújtotta összes taktikai lehetőséget, de így is össze lehet hozni szép, "hiteles" akciókat.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
376 levél
Válasz 09.12.14. 11:39 #665
Pangloss
Szívesen.

A Sabre Squadron is nagyon jó lesz! Bár, már előre bocsátom, hogy vélhetően itt majd többet kell haszálnod a taktikai térképet, feltéve, hogy nem kooperatívan játszol...

Ugyanis szerintem kicsit összetettebb küldetéseket sikerült összehozni, emellett pedig helyenként idegesítőre is sikeredett egy-egy rész. Szóval, azt hiszem, hogy fogsz Te még ide írni, mert szükséged lehet segítségre vagy tanácsra...

Közben észrevettem, hogy egy korábbi kérdésedre nem válaszoltam: a kiegészítőhöz nem kellenek az alapjáték mentései, és sajnos a már tapasztalt, jobb embereinket nem vihetjük "tovább" a kiegészítőben. Ugyanazok az emberek vannak, de az alap értékekkel.
6481 levél
Válasz 09.12.14. 00:26 #664
GustyX
Köszi a válaszokat.
4. igen, ezt le is írtam, de idáig senki sem erősített meg benne.

Még 3 küldetés, aztán jöhet a SS. Gondolom az is remek lesz.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
16989 levél
Válasz 09.12.13. 21:26 #663
KisCsirkee
A megadás annyira nem random szerintem. Csak elég nehéz olyan közel kerülni hozzájuk, hogy hatásos legyen. Körbe kell lőni őket, a lábuk környékét sorozni, és néha bepánikolva eldobják a fegyvert. Ezután lehet Captureolni, egyenruhát cserélni velük. (Én rendszerint fejbe is lőttem őket, de ez csak én voltam )
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
376 levél
Válasz 09.12.13. 21:18 #662
Pangloss
Nagyjából azért már megkaptad a válaszokat, de talán nem árt, ha én is leírom a tapasztalataimat.

1. Tudomásom szerint bármelyik, saját magát megadó némettől elvehetjük a ruháját. De ebben lehet, hogy tévedek...

2. A megadás teljesen véletlenszerű, de segít, ha meglőjük, vagy ha tűz alá vesszük. Egyes pályákon egyes ellenséges katonák szinte mindig megadják magukat. Hogy a megadás ritka lenne? Nem általános, az tény, de pl. kooperatívan játszva a Lybia 3-as pályát, az első német őrposztnál az erősítésként érkező németek közül néha 5-6 ember is megadja magát.

3. Ezt is megválaszolták már, én "gyakorlásként" ajánlom a Lybia 1-es pályát, ahol emlékeim szerint a börtön mellett egy kis sikátorban egy német pont háttal áll neked. Őt már sikerült késsel elintéznem. (Javasolom, hogy a Sabre Squadront tett fel, mert tartalmazza a patcheket 1.11-ig, és ez lehet, hogy hatással van a kés használatára is.)

4. Sietni kell egy kicsit, de úgy tudom, hogy végül mindenképpen meghal, a lényeg, hogy időben érj oda.

5. Valószínűleg az volt a probléma, hogy két fegyvered volt (2 puska, 2 géppisztoly: egy a kezedben, egy a válladon), ekkor az egyiket addig el kell dobni, ameddig használod a robbanószert vagy az aknát. (Ugyanis, amikor ezeket kézbe veszed, akkor a fegyvert addig vállra veszi, de ha két fegyvered van, akkor ez nem fog menni.)

6. Valóban fantasztikus játék, ajánlom a kooperatív módot!
9 levél
Válasz 09.12.13. 00:17 #661
Draquo[RIP]clan
Ha jól emlékszem, a lényeg, hogy csendben, észrevétlenül kell eljutni odáig. 1 hangos lövés és pár pillanat múlva failed
6481 levél
Válasz 09.12.12. 19:42 #660
GustyX
BIROD5: aha, csak azt még nem tettem fel.

Draquo[RIP]clan: akkor most nem vágom, hogy mi is van azzal a Trabbisky pályával. Egyszer meghalt, vége is lett a küldinek, másik két alkalommal kipurcant egy átvezető keretében. Ami gondolom nem bug.

Remélem, hogy lesz egy folytatás! Csak nehogy úgy járjon, mint a SoF3...
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
475 levél
Válasz 09.12.12. 18:27 #659
BIROD5
Az alapjáték mellé megvan a sabre squadron kiegészítő ?
Tévedni emberi dolog, de valamit igazán hatásosan elbaszni: ehhez már számítógép kell.
9 levél
Válasz 09.12.12. 17:53 #658
Draquo[RIP]clan
Mindenre már nem emlékszem tökéletesen, de talán hasznosak az alábbi válaszok:

1. Sajnos nem lehet a németektől elvenni a ruhát, ha jól tudom, akkor ahogy említetted, csak speciális esetben, ha azt a feladat megköveteli, illetve, ahol bugos
2. Megadatni magukat gyakorlatilag szinte lehetetlen, tök a szerencsén múlik. Van, amelyik felédfordul, eldobja a fegyót és annyi, van akire meg lődözhetsz a feje felé, akkor sem. Érdemes kápcsürölni, ha mégis sikerül, mert az vicces (Fegyvert ne adj neki .
3. Késsel egy bizonyos távolságról lehet ölni. A túl messze nem jó, s az egymást gyűrő közelség sem. Kartávolság kb, de nehéz az tény.
4. Trebissky pálya sokszor bugos. Legjobb taktika a bazigyorsan odajutás és akivel találkozol csendben lekilleled
5. Sajnos sokszor bugos a tapaszbomba és akna használata. Segít néha, ha Inventoriban a kezedbe húzod, de a fegyvert előtte rakd a másik kézbe, vagy töltsd vissza a kimentést.
Reménykedjünk, hogy a 2KCzech megcsinálja a H&D3-at
5397 levél
Válasz 09.12.12. 13:38 #657
Morello
Nekem néhányszor sikerült elérnem megadást a kifejezett küldetésen kívül, de tényleg igen ritka
10984 levél
Válasz 09.12.12. 12:23 #656
VodevilX
De legjobb emlékeim szerint a RS3 Raven Shieldben a rajtaütést full megtervezhetted, és után a hátradőlve végignézhetted, ahogy beindítottad a folyamatot. Na, de amúgy értem mire gondolsz

Sajnos én sem toltam végig az első részt, de jó darabig el jutottam, abban is nagyon jó, változatos küldik vannak! Csak aztán elszállt a mentés, azóta pedig nem vitt rá semmi, hogy újra neki kezdjek...
Illetve a 2. kiegészítőjét sem toltam még végig rendesen, csak haverommal coop-ban, de csak az első pályát csináltuk rendesen, utána inkább csak vadásztunk mindent és mindenkit ami mozgott Viszont picit sutának érzem a coop-ot, pedig jól megcsinálva, és pláne az alap 2vel együtt nagyon jó lehetne!
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
6481 levél
Válasz 09.12.12. 01:14 #655
GustyX
Az első rész nekem nem jött be, pedig arra költöttem először pénzt. Néhány küldit végigszenvedtem, de tovább nem ment. Azóta is porosodik a többi mellett. Bár lehet teszek vele még egy próbát.
Azokat inkább ne keverjük a H&D2-vel. Eleve only FPS-ek.

Ez remekül ötvözi az arcade stílust és a realizmust, a TPS-t és FPS-t, lopakodást és rambozást, RPG elemeket és...valamit .
Speciel én egy ugyanilyennel is meglennék elégedve (néhány apróságot leszámítva), csak M16, M60, M21, AK47 legyen a kézben, éjjellátóval megspékelve. Minden álmom teljesülne egy ilyen játékkal!!!

Egyébként a kieghez szükséges az alapjáték mentései? Lehet az alapban már "feltápolt" emberekkel játszani?

Első mondat szerkesztve!
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
10984 levél
Válasz 09.12.12. 01:07 #654
VodevilX
Elvileg a kézikönyvben is azt írják, hogy megadáshoz a feje fölé kell lőni, meg jó ha meglepetés szerűen teszed, és akkor van rá esély, de szerintem kamu, sosem sikerült elérnem, mármint a direkt ilyen küldetéseken kívül.
Fantasztikus azzal egyetértek Ahogyan az első rész is, ami ma már ingyenesen letölthető, emlékszem mekkora élmény volt mikor először találkoztam azzal a játékkal. Amúgy nálam ez a lövöldözős Commandos, azt a sorozatot is nagyon imádom
Jelenben játszódó, modern verzió... hát... Rainbow Six 3? Esetleg valamelyik SWAT?
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
6481 levél
Válasz 09.12.12. 00:42 #653
GustyX
Olvasgattam a korábbi hozzászólásokat és néhány dolgon elcsodálkoztam.
1, bármelyik önmagát megadó némettől elvehetjük a ruháját? Tudtommal csak meghatározott küldiknél lehet.
2, de hogyan kell megadatni magukat?
3, késsel hogyan lehet ölni? Egyszer próbáltam, de sehogy sem jött össze.
4, Trebissky-t hogy lehet megmenteni? Megcsináltam a küldit, pedig nekem meghalt.
5, robbanószert/taposóaknát hogyan lehet használni? Hiába váltanék rá aztán use bill, de nem veszi kézbe.
6, fantasztikus játék, remélem lesz folytatása. Egy jelenben játszódó H&D-t is el tudnék viselni.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
9 levél
Válasz 09.10.29. 17:50 #652
Draquo[RIP]clan
Akit érdekel szintén, erről a klánoldalunkról van szó, de az alább említett formában nézzétek:

http://hd2rip.brainstorming.hu
9 levél
Válasz 09.10.29. 17:47 #651
Draquo[RIP]clan
Persze, rendesen bejön, csak biztonsági szempontból Internet Explorer 8, Mozilla 3.X vagy Chrome kell hozzá, ezekkel kompatibilis. 6-os, 7-es Internet Explorer meg ismeretlen böngészőkre direkt nem optimalizáltuk, hozzátenném, szinte lehetetlen is úgy megcsinálni
376 levél
Válasz 09.10.26. 19:17 #650
Pangloss
Felfedeztem egy újabb bugot a játékban.

Az Arctic 4. pályán (amikor a meteorológiai állomást kell elfoglalni) éppen a távcsövet használtam, és eközben próbáltam fegyvert cserélni (billentyűvel, nem pedig az inventoryból). Annyira nem sikerült, hogy ezután a távcsövet sem tudtam eltenni, egyfolytában csak a távcsövön keresztül nézett a fickó. Megpróbálkoztam a távcső eldobásával, de ez sem segített.
376 levél
Válasz 09.10.18. 19:29 #649
Pangloss
Emlékeim szerint azon a pályán mindenképpen ki kell lőnöd a harckocsikat, mert különben nem tudsz tovább haladni. E tekintetben nem feltétlenül tekinthető a dolog opcionálisnak.
16989 levél
Válasz 09.10.18. 19:25 #648
KisCsirkee
Igen, persze.

A tankokkal csak egyszer törődtem, hisz opcionális dolog. Azon kvül egész jó kis pálya volt.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
376 levél
Válasz 09.10.18. 19:24 #647
Pangloss
Ami utána jön, az nekem annyira nem jön be. A harckocsikra való vadászat abban a formában nem igazán tetszik...

Az egyenruhában való gyors lebukást feltételezem, hogy általánosságban, nem pedig azon a pályán gondolod?
16989 levél
Válasz 09.10.18. 19:15 #646
KisCsirkee
Az én igazi kedvencem az utána következő, csak nem szeretem, és nem is értem, miért lehet olyan gyorsan lebukni egyenruhában...
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
376 levél
Válasz 09.10.18. 19:08 #645
Pangloss
Na igen.
Meg ne kérdezd, hogy jutott eszembe.

Kedvenc pályám, így számos alkalommal játszottam már rajta. Szerintem ez az a pálya, amit talán a legváltozatosabb módokon lehet teljesíteni. Még emlékszem, amikor először játszottam rajta...
Vagy fél órán át néztem, vizsgáltam, hogy miként lehetne a legoptimálisabban bejutni a reptérre, merre néznek az őrök, milyen utat tesznek meg stb. Majd a legegyszerűbb megoldást választottam: 4 ember dzsipbe be, és hátulról megkerülve az épületeket, leparkolni a hangár mellett, természetesen folyamatosan géppuskázva.

Egyébként a norvég pályáknak is szenzációs hangulata volt, de ez volt az a pálya, amelyik először igazán megfogott.
5397 levél
Válasz 09.10.17. 16:14 #644
Morello
"oldalkocsis motorkerékpárt tapadóaknával akartad felrobbantani"

Ágyúval légyre
376 levél
Válasz 09.10.17. 15:34 #643
Pangloss
Patch nélkül volt egy olyan bug is a játékban, hogy amikor a Spagetti Airporton erősítésként érkező oldalkocsis motorkerékpárt tapadóaknával akartad felrobbantani (a fanatikus rajongók mi mindent ki nem próbáltak ), kidob az asztalra.

Az MI által irányított Ally-k által fordítva fogott puskáról már ne is beszéljünk...

Kedvencem mégis az, amikor váltogatsz a 4 rendelkezésre álló ember között, és amelyikről elváltasz, az rögtön cserél a nála lévő két fegyver között. (Ezért, ha azt akartad, hogy az egyik embered a távcsöves puskát használja, de nem akartad géppisztoly nélkül hagyni, ráváltottál, és kézbe vetted a géppisztolyt. Miután visszaváltottál egy másik emberedre, garantáltan a neked megfelelő fegyvert vette kézbe.)
5397 levél
Válasz 09.10.16. 16:35 #642
Morello
Ha jól emlékszem, a Tigris tornyának hátsó részén van egy "púp", oda kell céloznod a bazooka-val, akkor könnyen kilőhető.
6481 levél
Válasz 09.10.13. 16:10 #641
GustyX
Köszi a tippeket, de már megoldódott. A megoldás elég gagyi volt: a lövegtornyot kellett hátulról kilőni és az egyből felrobbantotta. Azért gagyi, mivel hátulról már próbáltam, de néhány mm-rel fentebb kellett volna "céloznom"...
Lehet elsősorban a realisztikusságra gyúr ez a játék, de ha az embereink elbírnak jó pár lövést(ami nem túl realisztikus), akkor a tankokba minek kell ennyit lőni??? Próbáltam tapadóbombával is, de azokat egyszerűen nem tudtam rájuk tenni. Próbáltam az inventoryból, kézből, de sehogy sem jött össze (elvileg kézben kell tartani, kiválaszt és tűzgomb).
1.12-t használok.
Néhány apróságot logikátlanságot leszámítva nagyszerű játék! Remélem lesz folytatása, ami a jelenkorban fog játszódni.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
376 levél
Válasz 09.10.11. 15:54 #640
Pangloss
Esetleg próbáld meg Panzerfausttal. A Spagetti Airporton van belőle pár darab...

Persze ezzel még közelebb kell menni, mint a bazookával, úgyhogy akkor lehet, hogy célszerűbb lenne az explosives (ha már úgyis közel vagy).
16989 levél
Válasz 09.10.11. 15:41 #639
KisCsirkee
Én is most kaptam elő a játékot, és 1.12-őn el kell mondanom, az a Tigirs 6-8 Bazooka lövést bír ki. Így én csaltam, és a konzolba kénytelen voltam "giveitem bazooka" paranccsal rakétákat adnom magamnak. A kiegészítőben a Panzer III-asoknak pedig 4 lövés kellett, viszont emlékszem, hogy a demoban 1-2 lövés is elég volt a Tigrisbe. A kiegészítő hídvédős pályályán is 3 PAK40 lövést kellett adni neki, mire beadta a kulcsot, így azt kell mondjam, ez valami bug lehet. Tudom, hogy illúzióromboló, de próbáld te is a "giveitem bazooka" paranncsal. Kénytelen leszel használni sajnos.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
376 levél
Válasz 09.10.11. 15:33 #638
Pangloss
Nektek rendesen bejön ez az oldal? Mert én nem tudom teljesen legördíteni, így pont az érdemi részt nem látom rendesen.
376 levél
Válasz 09.10.11. 15:29 #637
Pangloss
(Most látom csak, hogy volt itt nemrég néhány hozzászólás, melyeket nem vettem észre.)

Így van. Ezért van az, hogy ha felveszel az egyik misszió során egy német fegyvert, pl. egy Kar98-ast, az a következő misszióban is hozzáférhető (és itt most nem a missziók közbeni küldetésekre, pályákra gondolok). Persze a német fegyverek általában hozzáférhetőek lesznek az adott küldetés során is előbb-utóbb.

Ami szerintem probléma, az az, amit GustyX említett. Vagyis, hogy nem tudsz teljesen szabadon válogatni a "hazai" fegyverek közül a missziók elején. Soha nincs 4 hangtompítós Sten, és a távcsöves fegyverek közül is általában összesen 2 db érhető el. Így nincs mód, hogy teljesen szabadon fegyverezd fel az embereidet. Persze ez azt eredményezi, hogy így változatosabb lesz a játék, mert nem minden ember Stennel és távcsöves puskával fog rohangálni, hanem lesz pl. egy géppisztolyos, egy puskás, egy golyószórós. De azért kicsit furcsa, hogy mondjuk egy SAS különítménynek nem áll rendelkezésére megfelelő számú hangtompítós fegyver...

Mondjuk azt megjegyzem, hogy multiplayerben át lehet írni, hogy miből mennyi álljon rendelkezésedre (még az egyenruhákat is). Lehet, hogy ezt az egyszemélyes játéknál is meg lehet(ne) tenni.
376 levél
Válasz 09.10.11. 15:18 #636
Pangloss
Sok okosat nem tudok mondani.
Nekem nem volt még problémám ezen a pályán, a harckocsikat mindig távolról lőttem ki, bazookával. Nekem viszonylag könnyen felrobbantak.
Szerintem próbáld meg tapadóaknával (explosives). Bár nem emlékszem, hogy azon a pályán hozzáférhető-e ilyesmi, de elvileg tudsz magaddal vinni már az adott rész elején. (Az már más kérdés, hogy miként fogod rátenni a harckocsira, de azért nem árt, ha próbálkozol vele.)

Egyébként a kampány során merült fel ez a probléma?

Megoldás lehet, ha felteszel egy patchet. Én az 1.11-est használom, de van 1.12-es is. Bár megjegyzem, hogy amikor én játszottam ezt a pályát, akkor patch még nem volt telepítve (és úgy is működött).

Megoldás lehet az is, ha alacsonyabb nehézségi szinten játszol. (Persze, csak ha nem most is easy-n csinálod.)
6481 levél
Válasz 09.10.11. 14:14 #635
GustyX
Lenne egy kis problémám a 4. afrikai pályán. Ez az a küldetés, amelyiken a bevett Oázist kell éjszaka megvédeni. Mindent lepucoltam, de egy valami nem megy. A 2 tankot sehogy sem tudom felrobbantani! Próbáltam ahogy a végigjátszás is írta hátulról, próbáltam minden oldalról, de semmi. 3 találatot is kibírnak. A küldetést már újra is kezdtem, de semmi sem történik velük. Tudna valaki segíteni?
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
9 levél
Válasz 09.10.07. 16:30 #634
Draquo[RIP]clan
Sziasztok!

Ajánlom figyelmetekbe a Hidden and Dangerous 2 - Sabre Squadron - RIP klán weboldalunkat, amely nagyon sok olyan dolgot tartalmaz, amit sehol máshol nem láthattok így és talán érdekesnek találjátok. Fegyverek és járművek 3D-ben, paródia, képek, videók, magyarázatok, letöltések, stb... Van külön fórumunk is.

http://hd2rip.brainstorming.hu

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.