Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Digital Reality: Platoon - új magyar RTS

7034 levél
Válasz 07.11.28. 08:12 #33
Aruns
"War without fire is as worthless as sausages without mustard" Henry V
605 levél
Válasz 07.10.02. 20:06 #32
.:Thunder:.
lol
"Az lenne legnagyobb üzlet, ha megvenném az embereket annyiért, amennyit érnek, és eladnám őket annyiért, amennyire tartják magukat"
314 levél
Válasz 07.09.27. 14:48 #31
drako76
e
3167 levél
Válasz 02.10.19. 17:38 #30
'Tacker Takk'
Lejött jelentem alássan kapitány úr...

Tacker Takk\: pill, csak megkeresem leesett állam...
Tacker Takk\: Megvan Hááát ez nagyon jónak tűnik! Nem pálicaka emberek, hanem igazi élettel teli poligon sokaságok!!!
Jönnek, mennek beszélnek, a Commandost is lesöpörheti!

Csak azt sajnálom, hogy nekem nincs olyan gépem amin menne...De minden elismerésem a Tiétek! Gratula Digital Reality!
"Látod nincs mit mondanom, a napot, az órát sem tudom..."
3167 levél
Válasz 02.10.19. 16:59 #29
'Tacker Takk'
http://www.hardwired.huról le lehet tölteni a videót, épp most töltöm...
"Látod nincs mit mondanom, a napot, az órát sem tudom..."
1247 levél
Válasz 02.10.11. 13:21 #28
erdos
Ez a 100. levelem.
Mehetek Baboyékhoz
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
1247 levél
Válasz 02.10.11. 13:19 #27
erdos
Fenébe a végén még ezt is meg kell vennem a Haeg mellett...
Valami rosszabbat is csinálhatnátok már Dauby mert teljesen legatyásítotok
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
417 levél
Válasz 02.10.11. 12:11 #26
Dauby
Igen, az egyik kiindulópont és hasonlóság a Commandos-játékokban keresendő és ezt soha nem titkoltuk.
474 levél
Válasz 02.10.05. 18:28 #25
K@jmán
Amiket láttam ebből a játékból (képeket) azok nagyon meggyőztek. Ez valami olyasmi lesz, mint a Commandos?
"Vae Victis"
123 levél
Válasz 02.08.31. 21:20 #24
kiskorúbézoltán
Talán mégis jobb lett volna LAW helyett M79-est szerepeltetni a progiban , részben mert jellemzőbb eszköze volt a vietnámi háborúnak , részben pedig a valóságban is több lőszert szállított hozzá a kezelője (a LAW vetőcsövét indítás után eldobják nem töltik újra ).
Abból a szempontból is szerencsésebb lett volna szerintem , hogy szabvány szerint az M79-et kezelő versenyző fő fegyvere volt a gránátvető és valóban azt szorongatta menet közben is (bár az is igaz , hogy az önvédelmi célú M1911-et sok katona M16-ra cserélte Vietnámban ) .
417 levél
Válasz 02.07.23. 13:21 #23
Dauby
Nem hiszem, hogy a lassan három hónapja elkészült videó megfelelő alap lenne a játék megitélésére.

A Platoon leginkább a Commandos-ra hasonlit majd, különleges egységekkel, ezért a LAWt üzemelő ember csak rakétával tud tüzelni, de korlátozott darabszámban.

Szerintem meg fogunk tudni győzni arról, hogy a játék más, mint a megszokott RTS klisék sokasága, keményen dolgozik a csapat, hogy egy merőben új és maximális játékélményt garantáló produktumot dobhassunk piacra.
417 levél
Válasz 02.07.23. 13:19 #22
Dauby
Az UH-1et, azaz a Hueyt keveritek itt folyamatosan az Apache-csal, azért az sem kisebb hiba.
Természetesen Huey van a játékban, mely tipus éppen Vietnámban nyerte el máig tartó hirnevét.
123 levél
Válasz 02.07.20. 21:27 #21
kiskorúbézoltán
A bemutatót nézve roppant csalódott vagyok , szvsz csak a témaválasztás az újdonság sőtt , amíg egy sci-fi v. fantasy rts-ben nem is kell realitást keresni addig egy Vietnam témában azért lennie kellene egy kevésnek .
A legborzalmasabb a LAW-nal a vállán sétáló versenyző , a készítők talán úgy gondolják , hogy a LAW-nal felszerelt nyuszi folyamatosan egy tűzkész fegyverrel járt-kelt és nem is volt nála más fegyver . Bízom benne , hogy végtelenített lőszerrel fog rendelkezni és 2 másodpercenként lő egyet mert az még nagyon odab@szna a realitásnak . Az a benyomásom , hogy egy az egyben átvették a szokásos rts egységeket .
Remélem óriásit tévedek a játék megítélésében , az IG1-2 alkotóitól többet várok , sokkal többet .
( Az IG1-2 volt az első két legális progim ! )
7565 levél
Válasz 02.07.15. 10:18 #20
hriszto
Apache? Vietnámban?
Akkoriban még nem is volt használatban az amerikai hadseregben! Cobra tipusú helikopter volt használva. Az Apache a '80-as években jött be, de legfeljebb a '70-es évek végén.
Homo homini Lupus! - Ember embernek farkasa!
35 levél
Válasz 02.04.27. 03:27 #19
skaven
A mocapet hol csinaljatok? Vettetek cuccot, a Philosnal, vagy teljesen rossz uton jarok?
Az mondjuk tenyleg jo lenne, ha lennenek benne helikopterbol kiugralo emberkekek... Par honappal ezelott pont ilyesmivel szorakoztam otthon, es kicsit idegolo volt rendes katonaszeru mozgast csinalni. Egyebkent ilyen celra gondolom CStudiot hasznaltok...
3167 levél
Válasz 02.04.20. 17:03 #18
'Tacker Takk'
Apache probléma
Sajnos csak ezt a fajta amerikai helikopter fajtát ismerem...ne kövezzetek meg érte ok...a közelkeleten használták akkor őket?
A Balkánon biztos.
"Látod nincs mit mondanom, a napot, az órát sem tudom..."
4498 levél
Válasz 02.04.04. 20:58 #17
Wing
Vietnámban Apache?

Dauby: pár kérdés (tudom, hogy még nagyon kezdő stádiumban van, de muszáj feltenni őket Sz'al: 1. lineáris lesz a történet, avagy nem? 2. Ha mondjuk kábé 2003-ban jelenik meg, akkor elég lesz-e neki egy Athlon XP 1600+, 512 MB RAM, meg egy GeForce 2 Ti (32 MB DDR RAM)? 3. Lesz-e benne vmi enciklopédia (tudjátok, az újságok ezt nagyon szeretik? Most pedig pár kérés: 1. a tankok mozgás nagyon jó legyen, és legyen sok fajta tank (én tankbuzi vagyok! 2. Legyen reális (min. Sudden S. szintű) a harc. Magyarul, ha egy dzsipbe beleeresztenek egy 120 mm-es páncéltörő lőszert, akkor ne az legyen, hogy a dzsipnek lemegy félig az élete. Ugyanez igaz a tankokra: egy vietkong AK-s katona ne kezdjen vadul puffogtatni egy tankra! 3. A legfontosabb: A.I. (intő példa, hogy mi ne legyen: Sudden S.). 4. Az "aláírásomat" követve rugdossátok gyakran seggbe egymást!

Na 1előre ennyit. Hmmm... má megint kissé hosszúra fogtam! (Pedig már írtam előtte egy hosszabbat, csak újrakezdtem Na sebaj.

Azt még azért megemlítenm, hogy DR-s játékban még nem csalódtam, és az én szemebe sokkal többet értek, mint jónéhány külföldi nagyobb fejlesztőcsapat. 2szóval: HAJRÁ DR!
"A nation that doesn't do its own dirty work commits suicide."
3167 levél
Válasz 02.04.03. 19:03 #16
'Tacker Takk'
Lesznek emberek!
Ezt már szeretem! Végre lesz egy kis élet
És Appachokból fognak kiugrálni?
"Látod nincs mit mondanom, a napot, az órát sem tudom..."
417 levél
Válasz 02.04.03. 17:07 #15
Dauby
A SWINE-összehasonlitást őszintén szólva nem értem, bár igaz, ami igaz, az elsőként kiadott képeink nem tükrözik a játék velejét, az embereket.
Másrészt a két játék szerves ellentéte egymásnak, hiszen, hogy csak egy példát emlitsek, a mi játékunk esetében adott számú egységgel kell teljesitened a kijelölt pályát. De ez a lista olyannyira hosszú, hogy inkább nem állok neki ide megirni.

Csak azt szerettem volna irni, hogy azért, mert két játék magyar és mindkettő 3D-s megjelenitést használva a nagybetűs RTS dobozba kategorizáltatott, attól még bőséggel lehet közöttük eltérés.
4498 levél
Válasz 02.04.02. 19:34 #14
Wing
Hmmm... mintha én "mind1ik"-et írtam volna... De azt te gondolom nem érted, mit is akartam írni a levéllel. (Ja és kihagytam, hogy most láttam a képeket a Guruban, és jónak néz ki. Afféle SWINE vietnámi környezetben. "SWINE, másképpen". Ja, és a tankok nagyon szépek (Patton RULZ.) Az intő példa pedig legyen a Illusion Softworks.)
"A nation that doesn't do its own dirty work commits suicide."
1984 levél
Válasz 02.04.01. 19:44 #13
Hubert
Ne hallgassatok rá !
Fejlesszetek egyszerre 8 millió játékot !
Úgyis jó lesz mindegyik !
Next stop, Wonderland.
4498 levél
Válasz 02.04.01. 19:38 #12
Wing
Tudom, hogy ez nem az én dolgom, de minek kell párhuzamosan egyszerre több játékot fejleszteni? Jó lenne, ha csak egyet fejlesztenétek, akkor legalább tudnátok tartani a határidőt, meg nem jönne ki bugosan a játék. Szerencsére Ti még nem nagyon hoztatok ki bugos gémet, de itt van pl. a Philos. Az is... asszongya... IG3, Snapshot - Paparazzi, Escape from Alcatraz... meg még tudja mit nem fejleszt. Szóval lécci több játékot ne fejlesszetek már egyhuzamban! Na, most jön a néptől háborgás, hogy "úgyis jó lesz mind1ik", meg hogy "na halgassatok rá, fejlesszetek egyszerre 8 millió játékot" stb. stb. stb.
"A nation that doesn't do its own dirty work commits suicide."
3167 levél
Válasz 02.03.20. 21:18 #11
'Tacker Takk'
Sziasztok!
Gabesz: én mondjuk teljesen nem értek Veled egyet, mert mi az, hogy "szar annak aki nem beszél angolul"?! Inkább szar annak aki nem beszél magyarul!!! De Nálad tényleg eléggé érdekes az egyedi játék fogalma, mert a magyar játékok szerintem egytől-egyig egyediek, és szórakoztatóak. A Tereptől az Insane-ig, és az Imperium Galacticától a Haegemoniáig (ezt mondjuk megelőlegezem§
"Látod nincs mit mondanom, a napot, az órát sem tudom..."
166 levél
Válasz 02.03.20. 19:39 #10
BGabi2
Köszi szépen!Na most nézem a honlapotokat. Érdekes, hogy eddig nem jutott eszembe, de ezt most bepótolom!
Úgy élj, hogy amikor életed filmjét nézed, ne tudd, hogy akció- vagy pornófilmet láttál.
417 levél
Válasz 02.03.19. 15:41 #9
Dauby
A játék még nem nyerte el végleges nevét, jelenleg is folyamatosan alakul a terv és a név.

Fontos leszögeznem, hogy azzal, hogy egy játékra a sajtó, vagy a játékosok rányomják az RTS bélyeget, még nem jelenti azt, hogy az klasszikus RTS (mint a Warcraft-Starcraft-Age of Empires nagyvadak), épitgetéssel és menedzseléssel! Gondoljatok csak bele, hogy ebbe a kategóriába tartoznak még pl. a Commandos-játékok is! Szóval nehéz dolog a kategorizálás, de meg kellett húznunk a vonalat és ez a játék ide tartozik.

Reméljük, hogy az egyedi ötlet, a magával ragadó történet, a korhű irások és képanyag felhasználásának segitségével maximálisan vissza tudjuk adni azt a hangulatot, mely ezt a háborút körbeölelte és a harcmezőt uralta.

Bővebb információkat jelen pillanatban a honlapunkon találhatókon kivül nem áll módunkban kiadni, de amint újabb hirekkel szolgálhatunk, igérem, hogy nem fogjuk őket feleslegesen tarsolyunkban rejtegetni!
166 levél
Válasz 02.03.18. 19:56 #8
BGabi2
De hogy hívják pontosan ezt a játékot?Érdekelne, de eddig sehol nem találtam meg a pontos címét, így nem találtam róla semmit.

Egyébként szerinem nem baj, ha már bevált sémákra építkeznek, csak a megvalósítás legyen olyan, ami kiemeli az egyszerű tucatjátékok sorából!
Úgy élj, hogy amikor életed filmjét nézed, ne tudd, hogy akció- vagy pornófilmet láttál.
952 levél
Válasz 02.03.17. 21:09 #7
Gebasz
SZerintem elég szar ma annak, aki nem beszél angolul. Nem azt mondom, hogy nem jó dolog a játékok magyarítása, de én például a nyelv 80%-át(!) a játékokból tanultam meg.


Ha meg olyan kevés játékot csinálnak a magyarok, és beleölik azt a sok energiát, akkor már valami olyat csináljanak, ami nem tucattermék. Nem akarok senkit sem megsérteni, de az a nyúl vs disznó játék (már a nevére sem emlékszem)egy szimpla tucattermék lett.

Lehet, hogy jó játék lesz, de nem lehet nem érezni, hogy RTS, mert az tuti siker. Én nem is hibáztatom őket elvégre üzlet, de én nem veszem meg az tuti.

Sajna manapság nem feltétlen a jó játék a sikeres játék

Persze lehet, hogy csak azért beszélek, mert annó jelentkeztem játékfejlesztőnek a DR-hoz, de nem vettek fel... de szerintem mégsem azért.
3167 levél
Válasz 02.03.17. 20:39 #6
'Tacker Takk'
Szerintem nem feltétlenül az egyedi játék a jó játék. De mivel a magyar játékok magyar nyelvűek is(Hála az Égnek, meg a fejlesztőknek)mindenképpen egyediek!
"Látod nincs mit mondanom, a napot, az órát sem tudom..."
11785 levél
Válasz 02.03.17. 15:48 #5
Ghoost
hát az nem mostanában lesz...
Szeretem az RTSeket de mostanában yoaln sok készül és oylan sok béna **** köülük.
reméljük ez nem yoaln lesz.
952 levél
Válasz 02.03.17. 09:49 #4
Gebasz
Még egy RTS, pont amire a világnak szüksége van... szóljon valaki, ha kitalálnak végre egy eredeti játékot.
11785 levél
Válasz 02.03.16. 23:14 #3
Ghoost
remélem ez azt jelenti hogy a Haegomoniával (tudom hogy elirtam de nem nézem meg hogy van bocsi) közelednek az aranylemezhez(hu de king lenne végre)
hajrá DR!
3167 levél
Válasz 02.03.15. 20:28 #2
'Tacker Takk'
Sziasztok!
Láttom Ti a Digital Reality nem sokat pihentek. Mindig úgy gondoltam, hogy csak egy játékra koncentráltok, s lám milyen kellemes csalódás is tud jelenteni egy játék "meghírdetése".
Sok sikert!
"Látod nincs mit mondanom, a napot, az órát sem tudom..."
11785 levél
Válasz 02.03.15. 20:18 #1
Ghoost
látom nyilt egy uj forum megnyitom itt az első topikot.
fejlesztők:
mondjatok el mindnet amit elmondhattok a játékrol!!
nagyon kiváncsian várjuk az infokat a gameval kapcsolatban!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.