Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» StarCraft 2

StarCraft II: Heart of the Swarm

StarCraft II: Heart of the Swarm
A legutóbbi StarCraft II: Heart of the Swarm cikkek, hírek
8617 levél
Válasz 15.11.11. 16:45 #1942
davkar9
Félnapos áramszünet volt - pont a hszeid írása előtt kapcsolták le - és mivel a laptop frissen volt feltöltve, összedobtam, hogy teljen az idő. (fun fact: utolsó bekezdéssel dél körül végeztem)

Hossz amúgy becsapós, 19+ 3 prológus és 3 epilógus. Rejtett küldi lehet, hogy van, bár a pályák többségét felfedeztem, nem ugrott föl semmi. 20+ egység, attack move katt. Szóval ez totál speedrun volt easyn, magasabb nehézség több ez, senki ne aggódjon.
Minijáték nincs. Terran mini sincs, de van küldi ahol őket irányítjuk. Van 1 zerges is, de ezen kívül teljesen protoss ez a rész.
Diplomáciai részre nem tudom mire gondolsz. Szokásos x bolygón x egység felállás megy, néha van elágazás. Nem tudom, hogy mennyire kötelezőek, tehát pl ki lehet e hagyni bizonyos szálakat. Volt amikor a két elérhető közül az egyik befejezése után már a következőt is beadta. Mondjuk ez a korábbiakban sem tudom hogy ment, én mindig mindent megcsináltam. Ezen most a swarm újránál gondolkodtam, char után pl lehetett volna menni zerusra. Kíváncsi vagyok, hogy a queen of blade 2.0 alakulás után teljesíthető e a logikailag előtte lévő jeges bolygó.

Ötletes pályák akadnak. Végül is visszatér mindegyik másik formában. Pl láva helyett gázfelhő, hőhullám helyett mozgó lézer.
Simple. Eternal. Beige.
51820 levél
Válasz 15.11.11. 14:50 #1941
Barthezz
Szép értékelés volt, gratula! Akár mehetne a Dome főoldalára is a játékismertetők közé.

A korábban feltett kérdéseim között még akad így is mondjuk 1-2 megválaszolatlan, majd azért azokra is térjél ki. (diplomácia-vonal, Terran-minikampány, HUB-űrhajón elhelyezett minijáték)
8617 levél
Válasz 15.11.11. 14:10 #1940
davkar9
2007. Talán május, nem emlékszem pontosan. StarCraft 2 bejelentve! A sztori folytatódik, a koreai nemzeti sport új versenyszámmal gyarapodik. Ja, de majd... ööö, 3 részletben, mert szerintünk ez így jobban működik. Minden fél elegendő figyelmet kap és amúgy meg a Valvenál is milyen jó ötlet volt az epizódokra bontani a legendás címet. Megjelenés, ha majd kész.

2010-2013-2015. Így utólag nem is kellett sokat várni erre a fo-fo-folytatásra. Közben persze soknak tűnt, főleg a blizz féle megjelenési dátumokkal. Így a legacy végére érve viszont azt kell mondjam megérte türelmesnek lenni, végül is nekik lett igazuk. Persze Negatív Norbi már kalimpál, hogy 'ugyan miért nem lehetett ezt egyben kiadni'. Pénz, Diablo 3, wow kiegek, epizódról epizódra találták ki a történet, lehet választani. Vége, megjelent, valószínűleg fél éven+ belül érkezik majd egy complete pakk. Nézhetjük úgy is, hogy a SC2 2015-ben jelent meg. De ezek csak időhúzó, bemelegítő sorok, hogy belelendüljek a szófosásba. That's how I roll.

Történetünk a videókból is látott Auir visszafoglalásával kezdődik. Legutóbbi találkozásunk óta a csillogó szemű és ágyékkötős Artanisünk a protossok főfőmuftijának lett megválasztva. Vállaira a designos energiabizbasz mellet a vezetés terhe is nehezedik. Az otthont vissza kell szerezni! Ezt ígérgetni már mióta a népének és a játékot is ezzel promózzák. Kerrigen a saját epizódja végén elindult megmentőset játszani, így a bolygón maradt zergek, csak mindenkire vadul kerregő pókhálók, elég őket kisöpörni. A győzelmi mámorba a jó öreg Zeratul pissant bele, mondván, hogy a fővezéri lista ezen elemét kipipálva, talán ideje lenne a protossoknak is beszállnia a gonosz űrhitler, Amon, elleni bolygóközi buliba. Idegtépő győzködése hatására a görbített lábú, szájnélküli idegenjeink is megindulnak az űr, végső határ felé. Ennek végtelenjét járják a Spear of Adun nevű csillaghajóval. Küldetésük felfedezés, csapatgyűjtés, a galaxis megmentése.

Immár tehát harmadik alkalommal csináljuk ugyanazt. Hajón mászkálunk, bolygóról bolygóra járunk, fejlesztéseket veszünk. A különös dolog viszont az, hogy ez működik. AC, CoD és egyéb éves futószalag sorozatoknál még a jobb részeknél is ott van egy unott sóhajtás, itt azonban minden ismerős játékelem újnak hat. A legszembetűnőbb változtatás a karaktereknél (megint van az egységekért felelős átskinezett npc, a fejlesztésekért felelős átskinezett npc, a fontos tanácsadó kötőjel barát átskinezett npc) érezhető, főleg a swarm semmilyen társai után (Dehaka valaki?). Alig vártam a küldetések végét, hogy új beszélgetések váljanak elérhetővé. Társaink részesei a történetnek, szinte mindegyikükre jut 1-2 küldetés. Eddig is voltak hasonló próbálkozások, de a protossokkal ez egy teljesen más érzés. Csíptem a wingsben Hornert, de a roncstelepi mineralverseny és a humoros átvezető a nyomába sem ér pl. az itteni első sorrendi elágazás egyik küldetéssorának. (nem tudom mennyire érthető, néha mehetsz A->B, vagy B->A úton is, ahogy eddig is)

Jelentős újítás a hajó és az egységek fejlesztésénél vehető észre. Kerrigan váltogatható képességei mintájára működik a hajó fejlesztése, az ehhez szükséges pontokat a fő és bónusz küldetések során kapjuk. Természetesen maxra húzni ezúttal sem lehet mindent, azonban a támadó, támogató és passzív képességek között mindenki találhat a maga stílusának megfelelőt. Persze itt is vannak nehéz döntések. Instant pylon vagy rövid ideig tartó 1000%-os termelés boost? Automatikus vespeen kitermelés vagy warpgate féle azonnali előállítás tulajdonság a többi egységépületnek is? Bármikor újraoszthatóak a pontok, így lehet nyugodtan kísérletezni. A protoss egységek fejlesztéseit szintén kedvünkre állítgathatjuk, mivel itt most a „fejlesztések” lényegében más-más egységek. A küldetések elején ráadásul segítséget is kapunk; megtudhatjuk milyen ellenfél vár ránk az adott pályán, ennek megfelelőn készülhetünk fel. Zerg? Kapjuk fel a zealot1 területre ható sebzéses upgradejét. Terran? Ó, akkor ezt pont a baráti egységeken átszaladó zealot2-nek találták ki. Nincs több távolságiak mögött toporgás, ha siege tankok ellen rohamozunk. Lore szempontból ilyesmit én inkább a zergektől vártam volna el, ha már ment a folyamatos duma az alkalmazkodásról. A végére így is lettek kedvenceim, amikkel biztosan vágtam neki az ismeretlen küldetéseknek. A különféle kombinációk próbálgatásával azonban el lehet játszogatni, egy újrajátszásnál(/oknál) egy jó összeállítással a nehezebb fokozatok is könnyebben teljesíthetők lehetnek.

A grafika terén nagy változások nem történtek, ha eddig ment, akkor most is mennie kell. A cgi-vel kevert, játékmotorral készült videókon ismét csak ámulni tudtam. Korábban az buktatta le őket, hogy az ember karaktereknek nem volt szempillája, itt viszont tényleg szinte elmosódott a határ átvezető és a cinematic trailer minősége között. Irtó profi a rendezés, az animációk, minden. Az írók is tisztességes munkát végeztek, láthattunk már összecsapott és idióta trilógia befejezéseket. Említettem az érdekes karaktereket, az írás és remek szinkronmunka eredményei. Spoilerek nélkül nagyon nem tudok belemenni, nem is fogok, de szerintem x és y másoknál is instant kedvenc lesz. Legnagyobb dicséret azért talán Artanisnak jár, a brood war óta a fiatal protossból egy karizmatikus vezető lett. Kapunk egy adag filozofálást és moralizálást, de egyáltalán nem zavaró mennyiségben, épp csak annyit, hogy legyen min gondolkodni, amíg a pálya tölt. Hiába, hogy, mi irányítjuk, többször is azt éreztem, hogy visszacsúsztam az első rész arctalan vezérévé és csak őt követem. És szívesen teszem! En Taro Artanis, my life for Auir, ésatöbbi ésatöbbi. Ilyen rpg szintű beleélésre egyáltalán nem számítottam egy stratégiai játéktól. Persze Jimmy "kerrigankerrigenkerrigen" és Kerrigan "bosszúbosszúbosszú" mantrái után lehet nem is volt ez olyan nehéz. Magát az utazás hangulatát is érdemes még megemlíteni. Sci-fi sorozatról van szó, azonban a most először éreztem azt, hogy kint vagyok az űrben. Szebbnél szebb hátterek váltják egymást, a protossok egzotikus technológiája is ráerősít erre. Több alkalommal is csak álldogáltam a hídon és gyönyörködtem a látványban.

Multi nem az én világom, arról nem lesz szó. A főmenü fülein elérhetővé vált a coop is, abba azért majd belenézek.

A StarCraft 2 befejező epizódja pontot tett a második rész végére. Egy szép pontot, egy mondatot befejező pontot, egy pontot, amivel elégedett lehet az ember, ha végigolvasta azt a mondatot. Szerintem a Blizzard teljesítette a 8 éve tett ígéretét, a 3 részre bontás végül is őket igazolta. És innen hogyan, hova tovább? A történet lezárva, a multival még évekig játszani fognak. Single résszel lehet most egy újabb közel 10 éves pihenő következik, azonban én bízom benne, hogy a Blizzard konyhájában nem csak a multisokra főznek. Ha nem ebben az univerzumban kalandozunk (készül ugyan egy Novás dlc), hát van még más is az étlapon. Elvégre jövőre jön a Warcraft film, talán épp itt az ideje leporolni franchise rts vonalát. Ki tudja, lehet talán már forralják is a vizet.

8/10

+
méltó lezárása a "2. rész trilógiának"
érdekes karakterek
remek átvezető videók

-
5 évre elnyújtott 2. rész trilógia
(eh, igazából nincs semmim. Bugom nem volt és nem is idegesített fel. Na jó, csak hogy legyen itt valami):
mi lesz most a SC single rajongóival?
Simple. Eternal. Beige.
51820 levél
Válasz 15.11.11. 09:11 #1939
Barthezz
Már nem tudtam szerkeszteni, de plusz kérdéseim még:

A hajó mennyire nagy? Van itt is minijáték, mint a WoL-ban a Lost Viking? Az ígért terran-minikampány helyett kapott? Esetleg ez még a 19 küldetésen felül van, ahogy a WoL-ban is opcionális volt a Protoss-minikampány?
51820 levél
Válasz 15.11.11. 09:07 #1938
Barthezz
Thx a részletes beszámolót. A jól sikerült sztorinak örülök, a rövid kampánynak, a kevés küldetésnek és az elágazások hiányának már kevésbé. A WoL-ban nekem bejöttek a döntési helyzetek, még ha csak egyetlen küldetésre is voltak ezek kihatással. Érdekes volt utána lejátszani a másik változatot is. A HotS-ban pedig a kevesebb küldi miatt belepakolták az evolution mission-öket, de itt akkor látom ilyen sincs, csak 19 pálya + a bevezető 3 küldis prologue. Rejtett küldetés sincs amúgy? (Bár ha rohantál, akkor azt el is mulaszthattad.)

Annak mondjuk örülök, hogy a fejlesztések küldetések előtt állíthatók, engem a korábbi két részben nagyon zavart, hogy emiatt egy csomó fejlesztésről, képességről, de még egységről is le kellett mondani.

Amúgy maguk a küldetések mennyire érdekesek, innovatívak? Gondolok itt pl. a WoL dinamikus pályáira (lávaemelkedős, szupernova), vagy a nagyszerű ötletekre, pl. a nappal-éjszakás zombis küldetés.
8617 levél
Válasz 15.11.11. 08:44 #1937
davkar9
Korábban is írtam, hogy easyn fogok végigszaladni rajta, mert itt a Fallout 4. De amúgy itt van amit Voldevil hozott, csak 19 küldi van, mind tizenegykéthá-30 percesek (ismétlem, easy). Bónuszokat felkaptam, legtöbbje pont útba esik, elágazó küldik nincsenek. Ráadásul a protossok kegyetlen erősek. Eddig ugye vettük a fejlesztést aztán az maradandó volt, zergeknél valamennyit még lehetett állítgatni. Na itt minden egység, minden hajóképesség küldiről küldire állítható, kezdés előtt ki is írja, hogy milyen ellenfelekre lehet számítani. Van pl egy zealot upgrade amitől aoe sebzést okoznak. Beküldöd a zerglingek közé és már fekszenek is. A hajóról lehet instant pylont ledobni. Singleben feltöltés után egyszerre 3 egységet is lehet warpolni, később a roboticsből és a stargateből is, igaz ezekből 1-1-et. Amint 24/24-es probe számmal szeded a mineralt és megy vagy 6 automatikus vespene gyűjtő nagyjából már meg is vagy az adott pályával.

Beszélgetéseket és átvezetőket végignéztem-hallgattam. Érezhették, hogy a swarm szar lett ( ezután visszanézve kicsit tényleg az), mert beleadtak mindent. Jók a karakterek (különösen ......, majd meglátjátok ), érdekesek a beszélgetések és a hangulat... Eddig is volt űrutazás meg minden a SCben, de most először éreztem azt, hogy kint vagyunk az űrben*. Szóval legjobb "rész", remek lezárás meg miegymás. Megérte rá várni. Tanítani kellene az ilyen befejező részeket.

*Nagyon várom már a Mass Effect Andromedát! Múltmúltkori concept artok alapján valami ilyen hangulatot és világokat várok el minimum.
Simple. Eternal. Beige.
2088 levél
Válasz 15.11.11. 08:44 #1936
Shadowguard
Csodás... Nekem majd csak holnap érkezik, de ez az alig félnapos végigjátszás nem valami biztató. Bár nézőpont kérdése, ha nem szöszöl sokat az ember, akkor az előző két rész sem túl hosszú, mintha még valami achievement is lenne rá, hogy a WoL-t 8 óra alatt told végig.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
10985 levél
Válasz 15.11.11. 08:10 #1935
VodevilX
A megjelenési patch notes azt írja, hogy:
Command the noble Protoss to save the galaxy over the course of 19 exciting missions that span multiple worlds.
Az bizony nincs legalább 25 sem, mint eddig...

De az első 2 után, a kezdéssel én is elégedett vagyok, ütős.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
31931 levél
Válasz 15.11.11. 01:24 #1934
szbszig
Milyen nehézségi szinten nyomod? Az opcionális feladatokból mennyit csinálsz meg a pályákon? Két küldetés között az űrhajón mennyi időt töltesz, a beszélgetéseket mennyire hallgatod végig? Mert azért ez tényleg elég durva, hogy az utolsó pár küldetést leszámítva gyakorlatilag végigjátszottad egy fél nap alatt.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
51820 levél
Válasz 15.11.10. 23:15 #1933
Barthezz
1 nap alatt végigjátszod, hihetetlen... Gondolom nem dolgozol akkor még. Nah de jó hír, ha ütős a kampány, remélhetőleg szombaton bele tudok kezdeni én is, aztán a saját tempómat ismerve év végéig tuti elleszek vele. Bár lehet kivárom a karácsonyi szünetet, ez a játék megérdemelné, hogy ne hétvégente vegyem elő pár órákra, hanem folyamatosan tudjam játszani...

Amúgy hosszra mekkora a kampány? Hány küldetés van összesen? Vannak elágazások, döntések, mint a WoL-ban? Valóban szerepet kapott benne a diplomáciai rész?

Sry a sok kérdésért, így első körben ezekre vagyok kíváncsi.
8617 levél
Válasz 15.11.10. 22:34 #1932
davkar9
Megérte rá várni. Ahhoz képest, hogy szarnak a single részre ez eddig nagyon jó! Swarmra köröket ver és még ki is neveti. Profi átvezetők, jó karakterek, Artanis küldetése (ami egyébként ~ugyanaz 3. alkalommal is) teljesen átérezhető. Egész karizmatikus vezető lett az ágyékkötős, babaarcú hősünkből. Hiába volt ez a 2. rész így 5+ év, remek lezárást csináltak.

Mondjuk van még 3 küldim + az epilógus, addig még elmasseffectezhetik.
Simple. Eternal. Beige.
8617 levél
Válasz 15.11.10. 14:35 #1931
davkar9
Itt aztán már nincs szarakodás, a 2. pályán beindul a dolog! Launch trailer alapján mondjuk számítottam valami ilyesmire, de sebaj, jó volt ez így is. Mondanom se kell, a cinematic csapat már megint odatette magát!
Simple. Eternal. Beige.
10985 levél
Válasz 15.11.09. 22:23 #1930
VodevilX
Már eleve azt sem tudom kik várták és mennyire, hisz egy konzol játékról van szó, amit nem is igazán maga a Blizzard csinált volna. Csak az univerzum stimmel. Jó amúgy tudom, hogy minden sosem készült el játék top10 listán ott van, de akkor is...
Sokat számít majd az ára, de akkor sem tudom elképzelni, hogy ennek bármi jelentősége legyen majd a későbbiekben.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
31931 levél
Válasz 15.11.09. 22:03 #1929
szbszig
Akik várták egykor a StarCraft: Ghostot, azok biztosan kapkodni fogják a Nova-féle DLC-ket. Még az is lehet, hogy annak a tervezett történetét vagy egy részét mesélik el valahogyan RTS-formában. A Blizzardnál mindenesetre nálam sokkal jobban értenek ehhez, hogyan keltsék fel az érdeklődést egy termék iránt, úgyhogy meg fogják oldani.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
10985 levél
Válasz 15.11.09. 19:39 #1928
VodevilX
Szóval a hírek szerint egyelőre 3x3 Nova küldi lesz... Még jó, hogy cseppet sem érdekel ez a fene nagy háttérsztori, hogy ezt a rendkívül fontos szereplőt megismerhessem így aztán háborogni, sem kell, hogy miért gondolták jó ötletnek dlc-vel bepróbálkozni.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
8893 levél
Válasz 15.11.09. 18:33 #1927
goodboy007
Almost the same shit!

Van úgy 4 meccsem multiban, azt is akkor toltam, mior a WoL-t megvettem 2012 elején. Mondjuk az igazsághoz hozzátartozik, hogy a HoTS-ot végig se játszottam, de majd decemberben kitolom mindhárom részt egymás után -természetesen holnap én is átveszem a VoL-t, nehogy elfogyjon-.
10985 levél
Válasz 15.11.09. 11:09 #1926
VodevilX
Ez tiszta sor. Az egyik verzió, hogy kijött anno SC, egy évre rá Brood War... Azóta: 15 évvel később is mennek a szerverek, annyian játsszák, hogy sok másik mai AAA játék elszégyellhetné magát... Persze ezek a szerverek is pénzbe kerülnek, így kézen fekvő volt, hogy az SC2-t az előtt álló hosszú évekre való tekintettel szétszedjék.
Ment a morgás, félig meddig jogosan, de közben meg mégsem kellett a következő részen gondolkoznia senkinek, folyamatosan megvolt a StarCraft téma: készül, megjelent, milyen lett, mikor jön a következő WoL, HotS és most LotV. Ha egyben kijött volna max 1 éven belül ketté vágva, akkor már rég az lenne a téma, hogy mi lesz az univerzummal, mikor lesz új rész stb.
Így meg a tényleg burtálisan profi multi szolgáltatást mindenki havidíj nélkül használhatja aki érintett, és nyilván pont emiatt a kampány pártiak harapósabbak a témában.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
2088 levél
Válasz 15.11.09. 09:57 #1925
Shadowguard
Engem is csak a kampány érdekel Mikor a hárompályás prológus kijött jutottam el odáig, hogy letoljam az első(!) versus AI meccsemet (keveselltem a három pályát), de a második után meg is untam.
Kampány nekem is elég normálon első nekifutásra, aztán ha megvan mind a három rész lehet megpróbálkozom az achikkal, amik eddig kimaradtak. Már úgyis tervezgetem egy ideje, de valahogy mindig elmarad
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
51820 levél
Válasz 15.11.09. 09:22 #1924
Barthezz
Emlékeim szerint a fő nehézséget inkább az okozta legtöbbször, hogy időre kellett feladatokat megcsinálni, vagy egyszerre 4-5 helyen támadni / védekezni. Ha a fő feladatra koncentráltam, akkor a bázisvédelemere nem jutott elég figyelmem és egységem, ha pedig a bázist védtem be erősen, kifutottam az időből a feladatok megcsinálása terén. Nekem ez nem megy, hogy egyszerre 2-3-4 helyen koordináljam az eseményeket és ezeken a hotkey sem segítene. Plusz ezen a ponton már frusztráló volt számomra a játék és nem kellemesen, kihívást jelentően nehéz.
4250 levél
Válasz 15.11.09. 09:19 #1923
csuroach
Igaziból hardon elég annyi hogy épületeket gyors billentyűre rakod hogy rögtön tudj egységet gyártani, a sérült egységeket meg hátra húzod a harcban.
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
51820 levél
Válasz 15.11.09. 09:06 #1922
Barthezz
Hát itt jön ki a különbség a multizó és a mezei casual-játékos között. Nekem hardon a 7-8. küldetéstől beletört a bicskám a WoL-ba, így kénytelen voltam normalra váltani. Aztán a HoTS esetén már eleve normalon mertem csak belevágni, kivéve a kommandós küldetéseket, amiket viszont mindig felnyomtam hardra. Korlátozott számú egységgel tetszett ugyanis a keményebb taktikázás, de a bázisépítősökön egyszerűen nem tudtam olyan gyors lenni és annyifelé figyelni, hogy ne nyomjanak le és / vagy ne bukjam be a fő feladatot. Sajnos normal fokozaton viszont meg annyira könnyű lett, hogy gyakorlatilag semmi kihívást nem jelentettek ezek a bázisépítős pályák... Félek, hogy a LotV-ban sem lesz már megoldva a nehézségi szintek megfelelő kibalanszolása... Remélhetőleg a történet kárpótolni fog érte, mert az eddigi sztori tényleg felér a vicc-kategóriával...
4250 levél
Válasz 15.11.09. 06:49 #1921
csuroach
A multi miatt és az érdeklődés fenntartása miatt húzták eddig, folyamatos versenyek, rendezvények vannak, gyakorlatilag ez az egyetlen RTS ami alkalmas rá, szerintem a játékosok felét nem is érdekli a sztori.

Én hardon csináltam WOL kampanybol pár pályát de nem igazán jelentett kihívást. De azért már itt-ott kell mikrozni meg rendesen makrozni. Diamond ligas protoss voltam, régi szép idők
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
31931 levél
Válasz 15.11.08. 21:17 #1920
szbszig
Az egységekkel nincs is baj szerintem. Bár őszintén szólva ahhoz, hogy normal fokozaton végigtoltam a kampányt, nem kellett expertté válni a játékban. Majdnem minden pálya végigvihető ugyanazzal a stratégiával és ugyanazzal az egy-két egységből álló csapattal.

A küldetések is kellően változatosak és interaktívak voltak. Mindegyiken van valami csavar, scriptelt esemény, egymással harcoló ellenfelek, különleges képességek, valami egyedi teljesítendő feladat. Úgyhogy külön-külön azok is nagyon élvezetesek.

A sztori az, ami viszont kiábrándító erősen sajnos... Az eredeti játékban kiegészítő nélkül sokkal több történt, mint az SC2-ben eddig összesen. Pedig az csak 30 küldetés volt, nem 50-60, mint itt, és nem kellett éveken ár várni rá, hogy jöjjön már a folytatás...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
8617 levél
Válasz 15.11.08. 18:34 #1919
davkar9
Én csípem a zergeket. Próbáltam színesíteni az egységekkel a játékot. Egy csapat roach ide, egy csapat hydralisk oda, habnak a tetejére egy-két ultralisk, de végül (főleg így easyn) mindig a 6 sor zerglingnél kötöttem ki. Szeretem babusgatni az irányított egységeket, de a zergnél ezt ugye nem lehet. Még a wingsben úgy ahogy ment a 4 medic, pár marine és marauder kombóval. Sztorival továbbra is az a bajom, hogy a ki-felszabadítjuk Kerrigent aztán pár küldi után visszavedlik. Oké a magasabb cél miatt kell, erre mégis a bosszúra költi az idejét, egységeit. Ami ugye azért volt mert elárulták-otthagyták majd átváltoztatták, közben most ő változott át ugyanúgy. Eh, a logika... És ugye a nagy -, hopeless romantic vagyok és erre ezt kapom?! Alien küldi azért továbbra is adja. Gondolom LoVban elő is kerül az a hajó.
Simple. Eternal. Beige.
10985 levél
Válasz 15.11.08. 06:55 #1918
VodevilX
Én is arra jutottam, hogy nem várok vele... Fallout sosem érdekelt komolyabban, Battlefront meg egyelőre lehúzva a listámról, így csak ez maradt érdekes számomra novemberben, szóval várom a keddet! Remélem tényleg jó lesz a Protoss sztori, Zergeket amúgy sem szeretem, de tényleg irtó gyenge volt a HotS ettől függetlenül is.
Viszont elég gáz, hogy kapott 64bit verziót is, de net szerte azt olvastam, hogy komoly problémák vannak a játék teljesítményével így... érdemes 32bitre állítani. Ez nem vall a Blizzardra
Mondjuk annak is örültem, hogy elkezdtem gyakorlás ként 1vsAI ranked meccseket tolni, és töltés mellett 300-as pinggel kellett AI ellen játszanom...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
8617 levél
Válasz 15.11.07. 20:51 #1917
davkar9
Végül is úgy döntöttem, hogy a Fallout 4 várni fog egy kicsit, gyorsabb ha előtte nyugodt tempóban (értsd easyn) lenyomom a Legacyt. Ahogy azt ilyenkor kell, újrázom az előző részeket. A wings pipa, sok újat nem lehet mondani, még mindig nagyon jó ez a kampány. Swarmra úgy emlékszem, hogy elsőre tetszett, 2. alakalommal viszont már annyira nem, mert a wingshez képest sajnos egy jóval gyengébb epizód.
Simple. Eternal. Beige.
8617 levél
Válasz 15.10.15. 22:56 #1916
davkar9
Nálam is kipipálva. Bízom benne, hogy ezek csak az ingyenesség miatt voltak ilyenek és nem pedig a protoss kampány ízelítője. Mindnél (főleg a 3. pályán) volt egy kis wol-os deja vum. Mindenesetre hangulati alapozásnak jó. Amint "lesz időm" az őszi új címektől és pár pótlástól, neki is állok egy gyors wol-hos újrának.
Simple. Eternal. Beige.
342 levél
Válasz 15.10.09. 08:46 #1915
harras125
Na letoltam a prológ küldiket (meg megint átalakult az egész bnet felület, a chat nem biztos hogy így tetszik nekem).
Szerintem ezek a küldik pont olyanok voltak mint az eddigi hibrides-mászkálósak, egy stratégiás volt köztük.
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
673 levél
Válasz 15.09.14. 10:45 #1914
ivanova36
Annyi könyv kijött már az SC világából hogy bőven van bennük 1-1 egész estés film. Még ha nem is lenne szerves része az éppen aktuális SC játéknak, hanem "csak" egy scifi, már akkor is bőven megérné.
Konkrétan a Wings of Liberty teljesen jó bevezető film lenne. A Nova meg simán elmenne depis társadalomkritikának. A Shadow of the Xel'Naga meg amolyan túlélősdi mint az Alien 2 volt.

342 levél
Válasz 15.09.14. 10:25 #1913
harras125
A filmtől kicsit félek. A játékok és a filmek között az átjárás oda-vissza rosszul szokott sikerülni.
(Bár vannak kivételek, Az utolsó csillagharcos szerintem jó lett a Wing Commander meg nem lett annyira szar mint mondják, persze olyan jó se. De ezek a kivételek).
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
8617 levél
Válasz 15.09.14. 09:13 #1912
davkar9
Nem is vártunk mást. Ja de, azt a nyavalyás egész estés filmet!

November 10!
Simple. Eternal. Beige.
342 levél
Válasz 15.09.14. 08:46 #1911
harras125
Na ez állatjó lett szerintem.

http://www.ign.com/videos/2015/09/13/starcraft-2-legacy-of-the-void-opening-cinematic
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
51820 levél
Válasz 15.09.02. 20:51 #1910
Barthezz
Én a jól bejáratott when it's done-ra szavazok.
12089 levél
Válasz 15.09.02. 10:57 #1909
Gobiakos
...ami 2018. november 21. lesz.
8617 levél
Válasz 15.09.02. 07:31 #1908
davkar9
Legacy of the Void! Szeptember 13!


...



amikor is bejelentik a megjelenési dátumot.
Simple. Eternal. Beige.
342 levél
Válasz 15.08.27. 13:12 #1907
harras125
Mikor leülök egy többórás haddelhaddra a sok más országbeli ismerőssel akkor éppen a whiskey is jó, meg más is, a végén egész eredeti BO-k kerekedenek (2 Pool, 2 Roach Warren...).
Pedig most olvasom, vannak akik féllegális drogot tolnak, a "vád" szerint az összes profi. De egy amatőr miért ??
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
342 levél
Válasz 15.08.27. 13:07 #1906
harras125
Az a helyzet, hogy a kampány a WOL-ban közepesen, a HOTS-ban meg szépre csak unalmasra sikerült. Ezeket a küldetéseket szerintem nagyon kevesen akarják újra meg újra végigjátszani, ellentétben más játékok single campaign-nyával.
Az SC1 sztorijának harmadában (BW-ral együtt hatodában) több történt mint az egész SC2-ben eddig összesen.

Mindennek persze egy nyilvánvaló oka van: ez a játék a multiról szól, hogy a multiban mennyire lesz jó a balansz meg jók az új egységek.
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
10985 levél
Válasz 15.08.21. 09:19 #1905
VodevilX
Nekem pont ez a szimpla, letisztult Leviathan tetszett a Hyperion-hoz képest. Azt nagyon díjazom, ahogy bármikor bármit csinálnak Blizzardék, mindig feltudják dobni az adott műfajt, anno a hősök Warcraft 3-ban, vagy SC2-ben egyes küldik közben dinamikus környezet, mikor jött a fagy, vagy emelkedett a láva, és a sok pici néha észrevehetetlen apróság. De ez a HUB dolog... nos alapjában véve nem rossz ötlet, de őszintén szólva a fasznak volt kedve ide oda mászkálni WoL kampányban azon a nyamvadt hajón, mindig mindenkivel beszélni stb...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
51820 levél
Válasz 15.08.21. 07:38 #1904
Barthezz
Teljesen egyetértek, én sem tudom, mi ütött a Blizzardba. Kényelmesen hátradőltek és mindenféle erőfeszítés nélkül létrehoztak egy derék iparosmunkát. De tőlük nem ezt várja el senki. Én is abban bízom, hogy a Protoss kampány ismét fordulatos, meglepetésekben teli lesz és nem már az első részben is felvázolt zárást fogják egy az egyben megvalósítani. És remélem ismét kapunk egy a Hyperion-hoz hasonló HUB worldöt a zergek nevetséges hajójához képest.
31931 levél
Válasz 15.08.21. 00:46 #1903
szbszig
Nekem ez hatalmas csalódás volt, hogy huszonakárhány küldetésen át megy előrefelé a történet, és a végén semmi csattanó, pontosan az történik, amit Kerrigan már a legelején megfogadott. Ez annyira ellentétes volt az eredeti StarCraft fordulatos, lebilincselő sztorijához és hangulatához képest.

Arról már nem is beszélve, hogy a játék megjelenése előtt évekkel kiszivárgott a záró animáció látványterve. És ennek ellenére még azon sem változtattak szinte semmit, néhány technikai részletet, apróságot leszámítva.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
10985 levél
Válasz 15.08.21. 00:08 #1902
VodevilX
Olyan volt amilyen, de legalább túl vagyok ezen is. Bár ez az egész nem volt valami nagy szám... De biztos vagyok benne, hogy a Protoss rész akkor piszok jó lesz a misztikuma miatt storyban is, meg a kampány küldik is.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
51820 levél
Válasz 15.08.18. 15:47 #1901
Barthezz
Meg tudom erősíteni CarRoy-t, sajnos nem lesz semmiféle csattanó a végén, a papírforma, jóelőre kitalálható befejezés fog megvalósulni... Én is vártam pedig egy meghökkentő fordulatot.
308 levél
Válasz 15.08.18. 13:47 #1900
CarRoy
Nem elkeserítésből mondom, de inkább a kampány felénél-két harmadánál derülnek ki olyan dolgok, ami miatt lehet várni a Legacy kieget. Szóval a WoL végéhez hasonló epekedés talán most elmaradhat, ettől függetlenül jöhet a 3. rész, mivel mégiscsak ott kerül pont ennek az elhúzódó és epikus történet végére.

Amúgy én a HotS-ban nagyon megkedveltem Kerrigan karakterét/sorsát - és kicsit a zergek is közelebb kerültek a szívemhez - még ha sokan fanyalogtak is, mennyire megváltozott a régi önmagához képest.
10985 levél
Válasz 15.08.18. 11:21 #1899
VodevilX
Elkezdtem, kisebb késéssel a HotS kampányt, pedig első napos vétel volt... 5 mission van még. Egyébként nem rossz, nem rossz, de ezek a zergek... Külön remélem, hogy a végén olyan cliffhanger lesz, hogy megehet majd a fene mire megkapom a hőn áhított Protoss kampányomat, amit eddig csak a szimpátia alapján vártam nagyon, de most már a sztori miatt is több mint érdekes lesz, mint "epic conclusion"
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
31931 levél
Válasz 15.08.05. 15:29 #1898
szbszig
Már értem, miért vedelnek Raynorék folyamatosan whiskyt.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
51820 levél
Válasz 15.06.29. 00:13 #1897
Barthezz
Egyszer azért érdekes volt megnézni. Továbbá ismét felmerül ilyenkor az emberben, hogy simán lehetne ebből a világból akár rendes filmet is csinálni.
31931 levél
Válasz 15.06.28. 22:50 #1896
szbszig
Ez volt már?

"The Rush" - A StarCraft Short Film

Mondjuk leginkább csak annyiban különleges, hogy élőszereplős alkotás. Azért érdemes végignézni, de engem nem fogott meg különösebben semmilyen szempontból...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
8617 levél
Válasz 15.06.17. 09:33 #1895
davkar9
Új trailer!

Whispers of Oblivion címmel érkezik egy 3 küldetéses prológus, ami átköti a HoS és a LoV eseményeit, továbbá felzárkóztató is. Ingyenes lesz mindenki számára, tehát azok is megkapják akiknek nincs meg a SC2, az előrendelők előbb kezdhetik. Béta júliusban, szóval év végén, következő első negyedévében akár meg is jelenhet.
Simple. Eternal. Beige.
10985 levél
Válasz 15.03.18. 21:31 #1894
VodevilX
The Beta is near...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
31931 levél
Válasz 14.11.19. 13:11 #1893
szbszig
Hát, a számokkal mindig egy kicsit túl könnyen dobálóztak a készítők a Starcraft-univerzumban, úgy éreztem. Elég csak annyit megjegyeznem, hogy a háttértörténet szerint az emberek négy űrhajón érkeztek a Koprulu-szektorba, és összesen kb. 30 ezren értek földet a rendszer három különböző bolygóján. Ez történt 2259-ben. Innen jutottak el odáig, hogy 2500-ban, a játékok idején csak a birodalom központjának számító Tarsonison 2 milliárdan éltek. Csak egyetlen bolygón. És most nincs kedvem utánanézni, azon kívül még hány száz vagy ezer lakott bolygó volt a rendszerben, és azokon pontosan mennyien, de a másik két anyabolygón, Umoján és Morián is legalább ennyien, Korhalon szintén, szóval minimum több tízmilliárdos nagyságrendből beszélünk. Elég szaporák voltak, na... Persze a Blizzard azóta próbált előállni mindenféle magyarázattal, hogy támogatták a gyerekvállalást, magas volt a gyes, meg klónoztak ipari méretekben, de ez akkor is nevetségesnek tűnik nekem ennyi idő alatt.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.