Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» StarCraft 2

StarCraft II: Heart of the Swarm

StarCraft II: Heart of the Swarm
A legutóbbi StarCraft II: Heart of the Swarm cikkek, hírek
69 levél
Válasz 07.06.25. 10:40 #292
Brezsnyew
Augusztus elején majd érdemes lesz már csemegézni az oldalon...ugyanis a bliz bejelentette, hogy a 2007-es blizzcon-on már lesz egy "játszható" multi verziója a sc2-nek.Ez vagy üdvös, vagy borzalmas hír, nem tudom eldönteni.A cég elég sokat kockáztat vele, remélhetőleg nem csak azért, mert elszállt az agyuk a wow miatt...
Essa getting glory...
441 levél
Válasz 07.06.25. 10:09 #291
TurboX
Ezeket már nem merem megnézni mert csak felhergel
Majd megjelenés elött 2 héttel meglátogatom az oldalukat, elolvasok mindent (addigra már gondolom feltöltik az összes egység leírását), letöltöm a kimaradt videokat stb...
"What's the most you ever lost on a coin toss?"
8617 levél
Válasz 07.06.22. 21:46 #290
davkar9
Felkerült a hivatalos oldalra a Stargate leírása.
Simple. Eternal. Beige.
51820 levél
Válasz 07.06.22. 18:04 #289
Barthezz
Igaz Akkor zerg oldalon egy ilyen robbanószörny dobálót
31931 levél
Válasz 07.06.22. 18:03 #288
szbszig
Mit akartok annyira ezzel a bombázóval? A mothership második képessége pont ugyanezt csinálja: energiáért feléget maga alatt mindent.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
51820 levél
Válasz 07.06.22. 18:03 #287
Barthezz
Akkor fejezd be gyorsan ha végeztél a vizsgáiddal Bár szó mi szó, nekem az utsó kampány (Alien) egy ido után unalmassá vált. Túl erosek voltak a csatahajóik a többi oldalhoz képest és így nem jelentettek igazi kihívást a záróküldetések.
51820 levél
Válasz 07.06.22. 18:02 #286
Barthezz
"De ez most adott egy ötletet. Nem muszáj bombázó egységnek lennie, csak lenne mondjuk egy képessége, hogy vmennyi energiáért cserébe ledob egy erős bombát...kb. mint a BattleCruiser...így már el tudnám képzelni"

nah így már nekem is tetszene az egység


noname: Szó sincs arról hogy egy 1024*768-asra felturbózott sima SC1-es küldetéslemezt várnánk, csupán annyi, hogy ennél a játéknál nem a grafika az ami elsodlegesen számít. Ami a videóban volt grafika, teljesen körbeforgatható kamerával ötvözve nekem tökéletesen megfelelne. A játékélmény meg sztem úgyis garantált lesz
31931 levél
Válasz 07.06.22. 17:58 #285
szbszig
Igazából azóta nem játszottam vele.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
51820 levél
Válasz 07.06.22. 17:53 #284
Barthezz
Még mindig nem értél a végére? Pedig úgy emlékeztem, mintha te is anno végignyomtad volna, kb. 1 éve amikor jó pár oldalon át elcsevegtünk a játék topicjában, mert mást nem nagyon érdekelt a game
69 levél
Válasz 07.06.19. 22:13 #283
Brezsnyew
Az egész sc a hc gamerek és a mezei játékosok fasza trükközéseiről szól.
Essa getting glory...
16 levél
Válasz 07.06.19. 22:12 #282
noname84
Jah...végül is ezt elméletben meg tudtad csinálni régen is, ha terran command center megfertőzted és az infested marine-okat bepakoltad a overlordokba...de kissé bonyolult volt...na meg nem biztos, hogy terran volt az ellenfeled...így viszont baromi egyszerű lesz...főleg, hogy alapegységből készíthető kamikaze... lehet, hogy a hcgamerek faszákat fognak trükközni ezzel a lehetőséggel, vagy akár a mezei játékosok is...
69 levél
Válasz 07.06.19. 21:38 #281
Brezsnyew
Lehetne zergnél, hogy az overlord felkapja az átalakult bomba-lingeket (lásd gameplay video) és azokat hajigálja le szegény kicsi protossokra.
Essa getting glory...
16 levél
Válasz 07.06.19. 21:08 #280
noname84
Jah biztos nem olvassák el, vagy ha elolvassák, akkor nem kívánságműsoroznak....mert ha így lenne, akkor egész életükben starcraftkészítőrabszolgák lennének...minden évben egy kiegészítőlemez és minden 4. évben egy folytatást kéne összehozniuk...
8617 levél
Válasz 07.06.19. 21:08 #279
davkar9
Vagy ezt az egységet akár lehetne a zerg oldalon is, egy repülő undormány amiben lehetne gyártani kisebb lényket/izéket amik célba érve robbannak. És akkor carrier is meg reaver, és máris van új egység a zergnél is. Én terran részről örülnék egy lépegető gépágyús valaminek, akár a goliath továbbfejlesztve vagy teljesen új, zergnél meg valami hydralisk szerűt. Ja és a hibridet bár azt úgysem kapjuk meg.
Simple. Eternal. Beige.
16 levél
Válasz 07.06.19. 21:02 #278
noname84
...van ráció abban amit mondasz...de példaképpen a carriert tudom hozni, amiben meg az interceprorokat gyártják...nem mondom, hogy nem sántít a dolog, mert azért a carrier egy monumentális dög "repülő gyár", de valahol a carrier és a reaver ötvözéséből ki lehetne találni egy ilyen bombázód mint középutat. Meg ilyen jellegű egység nem volt az alapjátékban...és én ha új egységet akarok behozni, akkor a régiektől teljesen eltérőeket terveznék...ez persze csak egy ötlet...
Most pörög az agyam emiatt a sc2 miatt, és ilyeneken töröm a fejem...nem tehetek róla
69 levél
Válasz 07.06.19. 20:45 #277
Brezsnyew
Már próbáltam 10 éven át, hogy csinálják meg az sc2-t. Nem olvassák el.
Essa getting glory...
4065 levél
Válasz 07.06.19. 20:32 #276
xeLaR
"...Ti gyakorlatilag ezzel a grafikai dologgal kapcsolatban azt is mondhatnátok ennyi erővel, hogy az eredeti sc-hoz és bw-hoz szeretnétek küldetéslemez, mert ti beérnétek annyival is...
Hát, igazából én nem érném be annyival. Jó, megszerezném, de annyira nem lenne nagy szám. Csak folytatnák a sztorit, és kész. És olyat már csinált a Huncraft (ami mellesleg kemény volt ). Nekem mondjuk kéne a grafikai upgrade.

"...szívesen látnák alfajokat..."
Ahogy sok más ember is, de ez meg túlságosan is hasonlítana a C&C: Generals kiegészítőjére. Olyan alfaj, hogy mondjuk új egységet kap, vagy lecserélteti az egyiket nem hinném, hogy lesz. Viszont...nekem is lehet, hogy jobban tetszene az alfajos dolog...de mindegy...

"...Ami a bombázót illet..."
Hmm...a végét nem vettem észre. Viszont úgy meg nem látom értelmét. Ott a hajón gyártanák le gyorsan a bombát, vagy...De ez most adott egy ötletet. Nem muszáj bombázó egységnek lennie, csak lenne mondjuk egy képessége, hogy vmennyi energiáért cserébe ledob egy erős bombát...kb. mint a BattleCruiser...így már el tudnám képzelni

"...Attól függetlenül örülök, hogy a fórumon olyan emberkék vannak akiknek van véleményük Annak már kevésbé, hogy egyedül állok a sajátommal Én nem szeretek olyanokkal beszélgetni akik mindnben egyetértenek..."
Az lehet, hogy itt egyedül állsz a véleményeddel, de legalább rendes véleményed van róla, ami mellesleg ésszerű is...és nem mindenféle hülyeségről beszélsz, mint én
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
16 levél
Válasz 07.06.19. 20:21 #275
noname84
Akkor írjunk már egy levelet a blizznek, hogy ne erőlködjenek fölöslegesen...
16 levél
Válasz 07.06.19. 20:18 #274
noname84
A Warzone nekem is nagyon bejött...pedig az tényleg 3d volt...a terep is meg a különböző egységek épületek arányai is jók voltak...
Azt hittem már én vagyok az egyetlen akinek tetszett... Mekkora királyság volt összeépíteni a különféle lánctalpból, lövegekből, felépítményből az újabb meg újabb egységeket..főleg így, hogy rengeteg fejlesztés volt...ki volt találva nagyon...kár hogy nem élt meg folytatás...
69 levél
Válasz 07.06.19. 20:11 #273
Brezsnyew
szbszig: Az Earth 2150 ugyan elég nehéz volt, főleg első végigjátszásra, de ha belemelegedett az ember 180 nap helyett 60 alatt végigkente a másik két csoport arcát a haldokló Föld porában. Főleg a vége volt fincsi, mikor már csak a standing army-val kellett végigkocogni és takonnyá verni mindenkit.

noname84: Igazad van, én megvenném azt az sc-t, amit 1024*768-as felbontással kiadnak. Miért? Mert az sc az sc! Nomeg a másik, hogy több mint el vagyunk kényeztetve, hiszen az elmúlt 10 évben (úristen, de rég volt) mindent ígért nekünk bliz csak sc2-t nem.Leglábbis igyekeztek a lehető legjobban elkerülni a témát.
Tök mindegy, milyen lesz az sc2, csak játszható legyen és sc!
(mondjuk ezzel a mondatommal csak adtam egy pofont a szarnak de sebaj)
Essa getting glory...
16 levél
Válasz 07.06.19. 19:58 #272
noname84
Sziasztok…ez most több emberkének szól...
Barthezz 1713, Brezsnyew, Powerhouse, xeLaR...remélem senkit nem hagytam ki

Az a helyzet, hogy baromira elbeszélünk egymás mellett. Ti gyakorlatilag ezzel a grafikai dologgal kapcsolatban azt is mondhatnátok ennyi erővel, hogy az eredeti sc-hoz és bw-hoz szeretnétek küldetéslemez, mert ti beérnétek annyival is (persze 1024x768-as felbontással).
...elnézést ha félreértettem valamit...

Ami az immortalos dolgot illeti...bocs de, ezt a szent helyes dolgot most találták ki az sc2 készítői, nem szükségszerű, hogy bent legyen a végső játékban. Elméletileg lehetne dragoon is... Egyébként így van, nem olvastam utána sajnos...de ennek mi köze ahhoz, hogy szívesen látnák alfajokat...én csak példaképpen hoztam a dolgot...de ezt írtam is a hozzászólásomban.

Az alfajos téma csak egy dolog, aminek örültem volna de tudom, hogy nem lesz benne a játékban...csak azért mondtam ezt az ötletet, mert ez egy olyan dolog, ami színesebbé tenné a játékot anélkül, hogy felborítaná a fajok közötti egyensúlyt...szerintem ebben talán egyetértünk... És azért nem hajtogatom a 4. fajt mert világosan megmondták, hogy nem lesz... persze én is örűlnék egy nem játszható hibrid fajnak...

Ami a bombázót illet, ha reaver szerűen van megoldva benne a bombák „újratermelése”, akkor az már nem C&C beütés...ezt írtam is. De ez már ízlés dolga...nektek nem tetszene...nekem tetszene...különösebben nem tudom megvédeni az álláspontomat ez ügyben...

Attól függetlenül örülök, hogy a fórumon olyan emberkék vannak akiknek van véleményük Annak már kevésbé, hogy egyedül állok a sajátommal
Én nem szeretek olyanokkal beszélgetni akik mindnben egyetértenek...
4065 levél
Válasz 07.06.19. 19:52 #271
xeLaR
Emlékszem, hogy olvastam ezt a cikket az említett legendás/übermegahiperkirály újságban, és sokat adtak rá...nem tudom, hogy játszottam-e vele, de olyanra emlékszem, hogy mindenféle cuccokkal fel lehetett szerelni az egységeinket, amit kifejlesztettünk, és elég nagy változatosság lehetett benne...
Arra azért kíváncsi lennék, hogy miért nem lett belőle világsiker, és miért ismerik alig...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
52 levél
Válasz 07.06.19. 14:47 #270
Vash
[ OFF ]

Ha már kicsit nosztalgiázunk, nekem is eszembe jutott egy 3D-s stratégiai játék a régi hősidőkből. Vááá, még most is kiráz a hideg, mikor rágondolok, annyira ott vol a hangulata a játéknak és ezt nem utolsósorban a mesteri zenének köszönhette. Warzone 2100. Emlékeztek?? Még most is bennem van a játék zenéje és atmoszférája, aki leült azzal a játékkal játszani, legalább 10 percre, akkor sem felejti el, hogy mennyire magával ragadó volt, engem pillanatok alatt magába szippantott a játék atmoszférája... nekem legalábbis ilyen emlékeim vannak a játékkal kapcsolatban.

Ha jól emlékszem nagyon jó értékeléseket is kapott a játék, talán 95%-ot a 576Kbyte-ban... az új RTS etalonnak kiáltották ki a maga idejében.

Meg is jött a kedvem játszani vele, lehet, h nekiülök.

[ OFF ]
31931 levél
Válasz 07.06.19. 13:55 #269
szbszig
OFF: Jaj, meg egy dolgot lehagytam, nemcsak monoton, hanem a nehézségi szintje is eléggé el van szúrva. Végig csupa triviális pálya, amit az ember röhögve végigcsinál egyetlen rushsal, vagy akár egységek gyártása nélkül is, aztán meg hirtelen jön egy geci nehéz, ahol szabályosan vért kell izzadni.

A Warcraftban ilyen gondra nem emlékszem, ott elég értelmesen nehezedtek a pályák, ahogy haladt előre az ember.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31931 levél
Válasz 07.06.19. 13:49 #268
szbszig
Hát, azért a Warcraft III-nak és a kiegészítőjének olyan profi single campaigne volt, hogy szabályosan nem tudtam abbahagyni. World of Warcraft nem érdekel, mert nem játszom MMORPG-okkal, de nagyon sajnálnám, ha nem lett volna előtte WIII.

Az Earth sorozatból sajnos csak az 2160-nal játszottam, ami tényleg szép, ötletes (az egységek egyénre szabhatóan alakíthatók pálya közben is, óriási tech tree), érdekes az alapsztori, vannak benne remek fordulatok (UCS igen jelentős "átalakulása" a Föld elhagyása után, az ED hogyan lesz egyik pillanatról a másikra gonosz oldalból az emberiség legfőbb védelmezője), de valahogy mégis egy kicsit monoton... Úgyhogy az a fura helyzet áll fenn, hogy bár a számomra kedves játékok között tartom számon, mégse játszottam még végig.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
69 levél
Válasz 07.06.19. 13:05 #267
Brezsnyew
Azért a kettőnek eltér a megvalósítása: a w3 egy mesevilág, az Earth meg enyhén posztapokaliptikus antiutópia. Grafikailag sem lehet összehasonlítani őket...bár ha jól emlékszem az Earthben forgatható volt a kamera, míg a w3-ban nem.
Amúgy a w3 nem volt éppenséggel telenyomva világraszóló ötletekkel. Egyszerűen csak kellett, mert különben az életben nem lehetett volna kiadni a wow-ot történeti buktatók miatt.
Essa getting glory...
8894 levél
Válasz 07.06.19. 12:44 #266
goodboy007
Jó igazad van, de az Earth 2150 kb. a Warcrafttal van egy szinten grafikailag. Jó kis játék, tele van jó ötletekkel, de valahogy a megvalósítás nem az igazi.
69 levél
Válasz 07.06.19. 12:05 #265
Brezsnyew
Példa: Wargasm, Earth 2150
Az utóbbit tekintem az újkori rts attyának(sc után). Kár, hogy sosem kapott akkora vizshangot, amekkorát kellett volna.
Minden esetre hardcore rts fanoknak kötelező darab!
Essa getting glory...
4065 levél
Válasz 07.06.19. 09:49 #264
xeLaR
Télleg?
Úgy emlékeztem, hogy voltak más 3D RTS-ek is akkoriban...hmmm...már a memóriám se a régi...ez van, az öregség nagy úr
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
8894 levél
Válasz 07.06.19. 09:41 #263
goodboy007
Hát ahhoz képest, hogy már megjelenésekor elavult volt a War III, az volt az első igazi 3D-s RTS
8617 levél
Válasz 07.06.19. 09:04 #262
davkar9
Pontosan. A #206-os hszben már én is gondoltam erre. És nem is kéne nagyon "új" fajként szerepelni, hanem mondjuk lenne vagy öt egység ilyen hibrid aztán kész. Ennyit szerintem még el is lehetne várni tőlük hiszen csomó protoss egység új skint kapott és akkor a másik két faj egységeit még nem is láttuk.
Simple. Eternal. Beige.
4065 levél
Válasz 07.06.19. 09:00 #261
xeLaR
Bombázó repülő...amelyik visszamegy, hogy vegyen föl bombákat? Hmm...hol is láttam ezt? Ja megvan...C&C univerzum. Lehet, hogy nem kéne belerakni egy ilyen egységet egy Blizzard játékba...mert THIS IS STARCRAAAAAAAAFT!

Amúgy meg Brezsnyew: én is így vagyok vele. Valszeg más lesz a fíling a 2 játék között, de hát ez várható. Hisz eltelt 10 év, és a legtöbb (ill. legfontosabb) fejlesztő eltávozott a Blizzard soraiból. A mostani Blizzardnak meg most újra kéne gyártani azt a hangulatot, ami az SC-re jellemző...Hát jó hogy nem tudják azt megcsinálni. Más lesz a hangulat...ennyi. Meg egyébként is, nem csak a hangulaton kell, hogy legyen a hangsúly. Figyelni kell más RTS-ekre, hogy azok mit tudnak, és vajon újat alkotnak-e (pl. Company of Heroes, Supreme Commander...bár annyira nem jött be nekem). A grafikát is rendesen meg kell csinálni (bár ez annyira nem jellemző a Blizzardra: pl. Warcraft 3...már akkor elavult grafója volt mikor megjelent). Amiben nagyon bízok, hogy rendesen meg tudják csinálni a történetet. Az SC (és a BW) történetét mindig is jónak tartottam, és ha ezt elcseszik...
És igen...a Blizzard nem kapkodná el...lesz itt még amcsi meg koreai bétateszt (merthát hol máshol lenne...én is szeretnék tesztelni), és csak aztán jelenik meg. Hameg elcseszik, akkor tényleg szopacs lesz nekik, de még így is megérné nekik (ha az összes koreai megveszi a játékot, akkor a költségek simán visszajönnek).

Edit: powerhouse: Ja van olyan pálya...sztem majd a történetbe fogják bepakolni őket valahogy. Valszeg a Zergek ellen vetik be őket, de ez csak spekuláció. Egy negyedik faj tényleg jobb lenne, de talán majd a kiegészítőben (vagy az SC3-ban)
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
13840 levél
Válasz 07.06.19. 08:44 #260
powerhouse
Ha elolvastad volna az immortalok leírását, akkor tudnád, hogy azért vannak ők dragoonok helyett, mert az a szent hely, ahol a dragoonokat hozták létre, az megsemmisült, és az immortalok a megmaradt dragoonok. Az alfajos dolog helyett meg tényleg jobb lenne egy teljesen különböző 4. faj. Asszem a Brood War végén egy titkos pályán volt valami olyasmi, hogy egy Zerg-Protoss hibridet lát a hős (talán Zeratul) egy Stasis Cellben.
If I look back I am lost
69 levél
Válasz 07.06.19. 01:13 #259
Brezsnyew
Én azért nem lennék ennyire szkeptikus. Az igaz, hogy az sc úgy tökéletes, ahogy van (állítom, ha bírna valami emberi felbontást ma is ugyanakkora siker lenne, mint anno, grafika ide vagy oda), de korai lenne azt állítani, hogy összeférhetetlen lesz a két feeling. Jégesőék szerencsére elég fasza gyerekek ahhoz, hogy ha akarnak úgy szétcsavarnak sztorit, grafikát és minden mást, hogy az ég világon semmiben sem leszel már biztos kivéve azt, hogy nem tudsz felállni negyedik napja a géped elől.
Az sc és sc2 feelingnél szerintem a hl és a hl2-t kellene etalonnak venni. A két gém tökre más, mégis van egy-két azonos vonulat, amitől a hl2 is hl lett. Ma utána is olvastam a sztorinak és tökéletesen össze van fűzve a két rész.Ha ezt meg tudták csinálni a Valvenál, akkor a bliznek simán kellene hoznia a szintet, sőt. Szarrágás ide vagy oda, az sc2-nek ugyanolyan sc-nek kell lennie, mint az előd volt, max egy kicsit más.
Ezt ők is tudják, ezért nem kapkodnak. Meg hát féltik az irhájukat: ha valamit elcsesznek, nincs az a wow fanatik tábor, ami vissza tudná verni a koreaiak rushját a bliz hq ellen.
Essa getting glory...
51820 levél
Válasz 07.06.19. 00:24 #258
Barthezz
Az a bombázó repülő elég C&C-s lenne, StarCraft világába sztem nem nagyon illene egy ilyen típusú egység.
16 levél
Válasz 07.06.18. 19:56 #257
noname84
Jólvan persze....én is így gondolom....nem kell szétefekttezni mindent...én is kikapcsolom a szűrőket....a csilli villi dologgal is egyetértek, ez egy sötét, és azért a valóságtól idézőjelben nem annyira elrugaszkodott világ, mint mondjuk a w3.
Én a szép grafika alatt a viszonylag nagy poligonszámot, a szép textúrázást, és az ötletes egységmodellezést, pályamodellezést várom el...olyan szinten, hogy az hozza az sc fillinget...ami azért elég erős mérce ez utobbival...Én is inkább a multi miatt szeretem az sc-t, de a körítés meg az egész elvarázsoló világ nélkül nem ért volna semmit az egész...az első résznél úgy éreztem, hogy minden a helyén van, egy egység sem lógott ki az "sc világból". Az első sc2 hd videónál - ami az űrplatformon volt - éreztem ezt valamilyen szinten, a másodiknál nem, mert se az egységek nagy része, sem pedig a pálya nem tetszet....csak azt akarom mondani ezzel, hogy a grafika kihat a játékélményre, és arra, hogy mennyire tudunk azonosulni a játékkal, annak világával, és ez rohadt fontos nálam….ergó ha csak áttételesen is, de a grafika baszott fontos…. ez egy vélemény…..
441 levél
Válasz 07.06.18. 17:31 #256
TurboX
A grafika sem elhanyagolható szempont manapság egy játéknál ez így igaz , de egy rts-nél elnézem ha nincs teljesen széteffect-ezve (elsősorban a manapság megjelenő csili-vili rts-nek kikiáltott szemetekre gondolok). Általában ilyenkor mondják : "Szted mire találták ki a video options-t ?".. Magamból kiindúlva egy "overpowered" konfig-on is lefogom venni a szűrőket 1-2 fps megtakarítás miatt is (ez én vagyok).. Blizz-től amugyis megszoktuk hogy nem elsősorban a grafikára teszik a hangsúlyt. Jómagam teljesen megvagyok elégedve amit a beharangozó videoban láttam, ez persze nem a végtermék lesz várhatóan. Azt nem tudom megmondani hogy ki mit is vár pontosan a folytatástól. Jómagam az új környezetet, új egységeket a képességeikkel együtt. Bevallom MP orientált játékosként végig sem vittem a küldetéseket de lehet hogy most kivételt teszek. Üdv
"What's the most you ever lost on a coin toss?"
16 levél
Válasz 07.06.18. 03:11 #255
noname84
Mondjuk ennyi erővel minek várják sokan a sc2-t? Ne legyen igazam, de valószínűleg csak grafikailag fog alápakolni az elődnek....de legalább ott kéne hoznia a 10 év előnyét, ha máshol nem is.....Jó kapunk egy történet folytatást is bocsi....De szerintem aki játszott az előddel, az most űberbrutál folytatás akar....egy olyan játékot, ami minden szempontból kilóg a mai rts-ek közül....(megjegyzem: nem azzal, hogy langyos grafikája van)
Egyébként nem a grafika, ami a legjobban érdekel a játékban, csak mivel ez előd a kedvenc játékom a mai napig...nagyon sokat várok a következőtől....ennyi....Azért ,mert jó a játékmenet, a történet, meg a multi, nem kell elnézni a blizznek, hogy hanyagolják a grafikát....az is ugyanolyan egyenrangú összetevője egy játéknak, mint az előbb felsoroltak, aki ezt nem látja be, az egy betokosodott kocka sc/hl/1.6/elma/dio/stb. fan...
16 levél
Válasz 07.06.18. 02:54 #254
noname84
Szerintem a régi egységek átdolgozása nem árthat....feltéve, ha jobbak lesznek a régieknél (eddig nem nagyon sikerűlt)...Az nem biztos, hogy jó lenne multi szempontból, ha túl sok egység lenne, így fajonként a repertoár szerintem nagyjából akkora lesz mint a bw-ben volt, maximum plusz egy egység....
Egyébként a terran oldalon el tudnák képzelni valamilyen bombázó repülőt, ami a bázison felveszi a korlátozott számú bombáját és miután leszórta, vissza kell térnie a bázisra, vagy úgy "termelődne" után a bomba mint a reaverben, persze brutális sebzéssel...odavágós lenne.....bár ennyi erővel a protoss oldalon is jó lenne....sőt jobb...
51820 levél
Válasz 07.06.17. 11:48 #253
Barthezz
Én is ugyanerre tippelek, hogy a Protossokat megcsinálták most, a másik 2 faj koncepciója viszont még nem készült el, így a bemutató kedvéért fogták az eredeti egységeiket és gyorsan bepakolták oket a játékba. Sztem a véglegesben nem lesz se Siege Tank, se BC, amiért mondjuk kár, a Protoss-ok ilyen mértékű újratervezése sem tetszik, az új egységeket a régiek megtartása mellett kellett volna behozni sztem.
441 levél
Válasz 07.06.17. 10:24 #252
TurboX
Még szerencse hogy nem a grafika miatt játszanak mind a mai napig sc-t.
"What's the most you ever lost on a coin toss?"
16 levél
Válasz 07.06.17. 03:21 #251
noname84
Jah....ez nem hülyeség....

Ha 3 fajon belül lennének "alfajok" az király lenne...hatalmas újítás lenne szerintem....
Mondjuk én úgy gondoltam, hogy pl.: a protossoknál mondjuk a shakurasi protosok mondjuk az immortalokat az aiuriak pedig a régi dragoonokat használnák....persze érdemben nem kell, hogy legyen különbség...elég ha kicsit másként néznek ki....
Meg az is jó lenne, ha sérülnének az egységek...úgy értve, hogy egy 100% hp-s batlecruser csilli-villi lenne, egy 10%-os pedig össze lenne törve, füstölne, lassabban manőverezne, esetleg harcképtelen lenne stb....

Egyébként nekem nagyon nem tetszett az új videó...
-A soul hunter nagy szar...bugyuta és nem illik az sc-be
-A tempest mondjuk jó és szép, de nekem a carrier sokkal jobban bejött....főleg a benne dokkoló kis vadászgépek
-A grafika sem tetszik már az új videó alapján...ez egy év múlva meg pláne nem fog tetszeni...pedig én is sokat játszok még most is az eredeti sc-vel…de akkor is 2007 van gyerekek...ez kevés....főleg ha belevesszük, hogy ez a rész maximum a grafikaiakban fogja ütni az elődöt....asszem ez utóbbival mindenkivel egyetértek...

Az egyetlen amivel meg vok elégedve az a archon
Egyébként a high templarokat is lehet látni a videón....azok is jól néztek ki (már amennyire ki lehet venni őket)
69 levél
Válasz 07.06.15. 20:38 #250
Brezsnyew
Srácok, bemutatták a phoenixet a www.starcraft2.com-on. Aranyos kis dögnek tűnik
Essa getting glory...
31931 levél
Válasz 07.06.15. 18:00 #249
szbszig
Végülis a Warcraftnál egész jól megoldották az átállást 2-ről a 3-ra. Igaz, ott lett két teljesen új faj, sőt még az egyik régi is teljes koncepcióváltáson esett át, hiszen az orkoktól kiszálltak az ogrék, halállovasok, csontik, sárkányok stb., és visszatértek a sámánok meg a farkasok.

Persze ott könnyebb volt sokat újítani, mint itt, de négy teljesen különböző faj azért még mai szemmel is impresszíven hat. Ezért sem tetszik nekem, hogy a Starcraftban marad továbbra is a régi három... Akkor már legalább legyenek alfajok, valahogy a C&C Generals mintájára. Tehát ne minden emberi szervezet ugyanazt a féltucat egységet nyomassa állandóan, hanem mindegyiknek legyenek saját titkos fegyverei. Ugyanígy a zerg broodoknak is lehetne saját, rájuk jellemző mutációik stb.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
52 levél
Válasz 07.06.15. 15:57 #248
Vash
Szerintem is átdolgozzák a másik két fajt, ha a Protossoknál ennyi újítás van, nagyon kíváncsian várom, hogy miket találnak ki a másik két oldalon. Szerintem erre a játék kiegyensúlyozottságának megtartása miatt van szükség, meg egyébként is, hogy nézne ki, hogy az egyik faj teljesen átalakul, a másik kettő meg marad a régi...
31931 levél
Válasz 07.06.15. 14:44 #247
szbszig
Szerintem nem kell félni, átdolgozzák még a másik két fajt is, csak a protossokkal kezdték. A videókba meg kellett ellenfél, hogy a harci jeleneteket is be tudják mutatni, ezért a régi terran egységek 3d-sített változatát is felhasználták. A reavernek is meg lehet oka például, hogy miért nem emelték ki. Valószínűleg nem ez a végleges formája, a játékban már nem ilyen alakban fog szerepelni.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
69 levél
Válasz 07.06.15. 14:18 #246
Brezsnyew
Én csupán attól tartok, hogy a toss úgy ahogy van új lesz (ez azért elég evidens), a terra meg marad olyan, mint régen. Jelenleg ez tűnik a felállásnak, és részemről ezt igencsak sajnálom. Elvégre ha Artanisék kb 10 év alatt Shakurason az egész protyi techet át tudták dolgozni, feltételezem erre Arcturusék is képesek lettek volna Korhalon. Mellesleg a könyvek szerint a battlesruiserek már a háború kitörésekor is elég erősen elavultak voltak...
Essa getting glory...
14642 levél
Válasz 07.06.15. 13:48 #245
Razor03
Én is megnéztem. Hirtelen azt hittem, hogy valami War3-as moddal játszanak, de tényleg :S. Aztán az a lávás bolygó teljesen máshogy hatott, iszonyat szép ez igen, itt már bólogattam. De azért tényleg olyan szögletes, rajzos War3-as hatása van még most is azt mondom. Egységek jók, de valamiért ott van a szálka a szememben még most is, és ezt nem csak a grafika indokolja, mert ez másodlagos.

A kukacot meg jól elárulták, ennyi erővel azt is be lehetett volna mutatni ...
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
51820 levél
Válasz 07.06.15. 10:26 #244
Barthezz
31931 levél
Válasz 07.06.15. 07:51 #243
szbszig
Ez pontosan így van.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.