Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» StarCraft 2

StarCraft II: Heart of the Swarm

StarCraft II: Heart of the Swarm
A legutóbbi StarCraft II: Heart of the Swarm cikkek, hírek
52 levél
Válasz 07.05.21. 02:20 #142
Vash
Szerintetek egy ilyen konfigon jól menne a game :

Intel Core 2 Duo T5600 1.83 GHz (533 MHz FSB, 2 MB L2)
2 x 512 MB DDR-II (533 MHz)
Nvidia GeForce Go7600 256 MB VRAM

A lényeg ennyi, egyébként egy Toshiba notebook-ról van szó...

Egy 70-ezerrel drágább konfig ugyanezek tartalmazza, csak a proci :

Intel Core 2 Duo T7400 2,16GHz (66MHz FS 4MB L2

Vash
52 levél
Válasz 07.05.21. 01:10 #141
Vash
Most készülöm lecserélni az asztali gépemet notebook-ra és ha tudnám, h milyen lenne az optimális konfig, lehet, h beleadnék még néhány 10-est a gépbe, csakhogy jól menjen a game. A StarCraft miatt áldoznék még rá...

Kevés olyan játék van, ami miatt ezt tenném, a StarCraft az egyik, a Duke Nukem lenne a másik. ( vagy az újabb Clive Barker game, vagy egy újabb AVP )

Vash
7503 levél
Válasz 07.05.21. 01:09 #140
Attila88
do you want a piece of me boy?

oyeah! még az első p1-es gépen toltam, nem is tudom hány évesen pontosan, de elég régen
lehet emiatt, és az új UT miatt még a végén költök a gépre
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
51822 levél
Válasz 07.05.21. 00:55 #139
Barthezz
Jelenleg még nem adtak közre hivatalosan gépigényt, ami érthető is, hiszen valószínű még jópár változtatáson át fog esni a játék mire a boltok polcaira kerül Ismerve a Blizzardot nem kell viszont aggódnod, bár teljes mértékben támogatni fogja a DX10-et, biztos nem csak arra fognak optimalizálni, hanem gondolnak a szerényebb konfiggal megáldott játékosokra is. Érzésem szerint a gépigény a Tiberium Wars-é alatt lesz, így egy 2-3 éves konfigon is elfut majd (persze nyilván nem max grafikán ).
51822 levél
Válasz 07.05.21. 00:51 #138
Barthezz
Hmm, igen, vhogy így voltam én is, annyira eltérő hangulatot teremtett, vmint olyannyira homlokegyenest más irányításmódot, stratégiát igényelt a 3 faj, hogy valóban mintha 3 különböző játékkal játszott volna az ember. Persze ez manapság lehet nem hangzik nagynak, mert van már jelenleg jópár ilyen RTS ahol ez megvalósul(pl. Earth 2160), de a StarCraft az első ilyen játék volt, ahol ennyire különböztek volna az oldalak egymástól és ez olyan szinten újdonságnak hatott, hogy leírni nem lehet ma már azt a fajta érzést
9326 levél
Válasz 07.05.20. 23:48 #137
Kanduhrka
LOl:

http://www.cncgames.com/satomi_art/Red_Alert-_SC_Crossover.jpg
horrorgeeks.blogspot.com
9326 levél
Válasz 07.05.20. 23:47 #136
Kanduhrka
Azért irigykedek a Starcraftra, és ilyen pillanatokban csak egyetlenegy kérdés merül fel bennem... Hol marad már a Red Alert 3???????????
horrorgeeks.blogspot.com
6926 levél
Válasz 07.05.20. 23:24 #135
Death man
megnézve a gameplayt 1vmit mondok csak: asztakurvaistenit wááááá
! ! ! DE OTT NEM VOLTAK NŐK ! ! !
52 levél
Válasz 07.05.20. 23:01 #134
Vash
Srácok!

Ha valaki tudomást szerezne a StarCraft II futtatásához szükséges optimális számgépkonfigról, szépen kérem írjon nekem, a címem : huntatar@gmail.com,
vagy csak írja ide a fórumba!

Köszi!

Most néztem meg a 20 perces múvit, szerintem elképesztő, rengeteg újítás és fantasztikus hangulat. Már nagyon várom, h nyomulhassak vele, remélem bírni fogja a gépem...

Vash
5900 levél
Válasz 07.05.20. 18:53 #133
Dile
Irigyellek Terran kampány után be fogsz szarni olyan magávalragadó ami következik

De amúgy félelmetes hogy amíg a terran kampány közben kialakul egy kép a játékról, jön a zerg kampány, és mintha teljesen más játékkal játszanál Aztán végül protoss. Így 3 in 1 játék a starcraft, és akkor még a kieg is ott van
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
5211 levél
Válasz 07.05.20. 18:15 #132
Sevores
"deformálódó terepet"

Destructible terrain helyett destructible terran lesz.
51822 levél
Válasz 07.05.20. 18:07 #131
Barthezz
Grafika ide, grafika oda, 10 perc játék után már nem bírnád abbahagyni sztem, annyira magával ragadó a játék hangulata És az a grafika sem annyira csúnya még mai szemmel nézve sem
51822 levél
Válasz 07.05.20. 18:05 #130
Barthezz
Igen, ez az én fejemben is megfordult már, hogy hihetelen hogy 4 év alatt az égvilágon semmi nem szivárgott ki a StarCraft 2-bol és teljesen titokban tudták tartani. Ilyen szintű megbízhatóság és összetartás egyedül a Blizzardnaál van, és ez igen nagy szó!
12566 levél
Válasz 07.05.20. 18:03 #129
McCl@ne
Ha vki egyáltalán nem ismeri a StarCraft univerzumot, akkor annak azért feltétlenül érdemes lenne végigtolnia az alapjátékot+kiegészítőt, vagy felveheti a sztori vonalát a 2. rész elején is?
Csak mert a letöltött demóból ez a játék picit már szúrná a szemet, mármint grafikailag.
Respect is not given. It's taken.
3214 levél
Válasz 07.05.20. 17:57 #128
Raistlin666
Jájj hát igen az a magyarosítás nagyon ott volt a szeren! Még pénzt is hajlandó lettem volna fizetni érte ha kiadták volna valahogy, mert olyan minőségi munka volt!!!
52 levél
Válasz 07.05.20. 17:57 #127
Vash
Hmm...

De örültem mikor megláttam a híreket...
Pont ma kezdtem el ismét a SC kampányt végigtolni.

A képeken azért látszódik, hogy már 5 éve fejlesztik, nekem egy kicsit elnagyoltnak tűnik a grafikája, eléggé hasonlít a WarCraft III-ra.
Óriási előnye viszont, hogy így valószínűleg nem kell majd hozzá atomerőmű és talán én is - és még sokan mások - tudnak vele elfogadható, szép felbontásban és minőségben játszani.

Ettől függetlenül nagyon hangulatosak a videók, nagyon durvák a harcok.
A cyber hangulatot szerintem csak fokozták az előző részhez képest.

A képek utáni első megdöbbenésem után, kicsit megnyugodtam, a hangulatot ismét nagyon eltalálták és mint mondtam, ami nekem a legfontosabb, az az Alien filmeket idéző cyber hangulat, na az nagyon ott van.

Vash
2550 levél
Válasz 07.05.20. 17:52 #126
Pomee
a terran irtás pl
Never underestimate the power of the Dark Side...
2744 levél
Válasz 07.05.20. 17:15 #125
Aryx
A vázlatrajzok viszont elképesztően jól néznek ki, tessék azokat is meglesni! Zergek rulz, főleg közelről!

Germinator: neked meg azt üzenem, hogy mihamarabb pótold a StarCraftot... hidd el, bőven megéri, a Protoss-írtást csak kevés dolog múlja felül.
"A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni."
8894 levél
Válasz 07.05.20. 17:10 #124
goodboy007
A tegnapi nap a Starcraft 2 jegyében telt el, de ez nem jelenti azt hogy tegnap lefutott volna minden, ma is kaptunk egy csokor érdekes részletet a készülő játékról.

Az biztosra vehetjük hogy a Blizzard nagyon megbízható embereket alkalmaz hogy ennyi ideig titokban tudták tartani mire is készülnek, hiszen a Starcraft 2 a Warcraft III: The Frozen Throne kiegészítője óta készül, amit 2003-ban adtak ki. A játékban a megszokott 3 faj lesz, és nem lesz semmiféle új negyedik frakció, így az előzetes várakozások némileg felborultak. A Battle.net a Blizzard internetes szolgáltatása több komolyabb átalakításon, fejlesztésen megy keresztül, de a cég még nem kommentálta hogy mikbe is kíván belenyúlni. A játék főként multiplayer orientáltságú lesz, de nem lesz elhanyagolva a single rész sem és visszatérnek olyan ismerős karakterek mint Zeratul, Jim Raynor, és Kerrigan. A játék egyedül PC-re és Mac-re jön, és nem terveznek semmi féle konzol verziót, úgy mint az EA a CnC3 esetében. A program várhatóan támogatni fogja a DirectX 10-et így a komolyabb hardverekkel rendelkező játékosok kihasználhatják a játék új motorjában rejlő lehetőségeket. Sajnos két dolog ami az embereket főként érdekelni szokta, a gépigény és a megjelenésről még nem szól semmi, de egyes pletykák szerint a nyár végén már béta-tesztelhetjük a játékot.






"A program várhatóan támogatni fogja a DirectX 10-et így a komolyabb hardverekkel rendelkező játékosok kihasználhatják a játék új motorjában rejlő lehetőségeket."

Különösen ez a rész fontos. Legalábbis annak, aki a grafikában kételkedik. A játékot egyszerűen nem hajtatja a warIII motor. Annyit nem tudnának belőle kihozni, hogy DX10-es legyen. Ez kérem egy vadiúj engine. Azért durva, hogy már 2003 óta készül, és még egy nyamvadt screenshot nem került ki a netre. Ezek ám a megbízható munkatársak.
31932 levél
Válasz 07.05.20. 17:08 #123
szbszig
Márpedig kellenek az olyan egységek, amik le tudják győzni a fizikai akadályokat: úgymint a jetpackes marine, a lépegető colossus, vagy a föld alatt közlekedő nydus worm. Az eredetiben ugyanis igen röhejes esetek is előfordulhattak, amikor beszorultak az egységeid, vagy zsákutcába kerültek, az ellen meg közben két méterre vígan gyepálta a bázisodat.

Ami az effekteket illeti, zuhanó repülők vannak, és mire kijön, valamilyen szinten deformálható terep is lesz egészen biztosan. Dinamikus időjárás jópofa lenne, de azért ne felejtsük el, hogy a Starcraftban a pályák fele az űrben, illetve egy épületen belül játszódik, ahol meg nem hogy dinamikus, de semmilyen időjárás nem kell, ugye...

A meseszerű grafika meg nekem tetszik továbbra is úgy, ahogy van. Szóval én egyelőre bizakodom. De mondom, ne éljétek bele magatokat, hogy mi már ezzel októberben játszani fogunk. Majd jövő karácsonykor talán. Addig meg még sok víz lefolyik a Dunán...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
8894 levél
Válasz 07.05.20. 16:54 #122
goodboy007
Remélem ezt is szinkronizálja majd valaki (HunCraft már nem hiszem, mert feloszlott ), mert a HunCraft-os magyarítás az valami fergeteges volt
kedvenc beszólásaim:

terran SCV
- Segítség kiújult a klausztrofóbiám. Engedjenek ki!

terran marine
- Kérek egy kenőcsöt a lábgombámra

Sarrah Kerrigan
- Ne gondold, hogy nem lennék meg nélküled

de a legjobb, hogy a protoss radarra sokszor kattintva ez van:
-Szia, Kata vagyok, van még egy pepsid? -Bazd meg, bazd meg, bazd meg. A kurtva anyádat, te olyan hülye vagy, te egy hülye picsa vagy
Mikor ezt először meghallottam, majdnem beszartam a röhögéstől.
4065 levél
Válasz 07.05.20. 16:34 #121
xeLaR
UMS pályákat szerettem nagyon, de multiba sajnos nem nyomtam, de jobb is mert nem gyengén lealáztak volna
Mellesleg ez volt az a játék, amelyhez nagyon sok minőségi user-kampány készült, hangokkal, új egységekkel, stb. Nem sok játék mondhatja ezt el magáról.

Amúgy meg az új egységek: biztos lesz több új egység is mindkét oldalon, de ebben a demóban effektekkel, meg új fejlesztéseket mutattak be (jet-packes egységek, a Colossus lépeget fel és le az emelvényről).
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
2744 levél
Válasz 07.05.20. 16:28 #120
Aryx
Emberek, bocs mindenkitől, de ez nagyon rossz...

Most kivételesen egyet értek MacsKandhurkával abban, hogy ezt a meseszerű kinézetet eltúlozták. Az első rész grafikai stílusát vártam, felújított formában, de ez... A Battlecruiser úgy néz ki, mint valami repülő óriásnyalóka, a HUD borzalmas, de a legrosszabbak maguk a színek és a fények összhatása... mi ez a sok atomrobbanás, és Terminatort is überelő pirotechnika, amit minden képen látok? Fáj a szemem, ha csak a képeket nézem...

Technikailag nincs baj az endzsinnel (mondjuk ez war3 motor lesz, erősen feltupírozva, bár ez csak lámákat zavar), de a látvány úgy darabos, ahogy van. Csak a zergling-hordák tetszettek nekem, végre tényleg zergeknek néznek ki (azért az is kár, hogy megint kék-piros színekben pompázik mindenki).

Másik dolog: úgy látom, mintha beigazolódott volna, amitől féltem. Amióta az alapítok otthagyták a Blizzardot, azóta csak döglődnek, vergődnek, dobják ki az ablakon a Ghost-okat (szerencsére mondjuk, az nagyon rossz volt), és csak az új WoW-okból élnek. ENNYI lenne össz-vissz az újítás? Annyi mindent vártam... dinamikus időjárást a bolygófelszíneken, zuhanó repcsiket, deformálódó terepet - de leginkább valami teljesen új sztorit, amolyan "20 évvel később" szituációval, egészen új technológiákkal meg mutációkkal. Más bolygókkal, más egységekkel, másmilyen harcokkal... nekem nem hozták a képek és a GS-videó a Starcraft-hangulatot.

ReLax:

"Az egyik a jet-packes Marine (neve: Reaver, vagy Reaper), a másik egy Zerg öngyilkos egység, amit a zerglingekből lehet csinálni..."

Arrghh... ez durva volt. Egy sunnyogó-lopakodó rosszarc kell a zergeknek, nem mégegy kamikaze. Terranoknál meg valami raksi-sorozatlövő hipergyors tankféleség hiányzik, nem pedig ilyen repkedő ipse.
"A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni."
274 levél
Válasz 07.05.20. 16:12 #119
Fan gamer!!
A Starcraft 2-vel egy régi nagy álom fog teljesülni
Már most látom, hogy amikor megjelenik abban a félévben bukni fogok pár tárgyból, a hajnalig tartó játék miatt, de istenemre nem tudok ellenállni neki...
Jah, és nem is akarok

Amúgy én SC-ben is nagyon nagy fan voltam, büszkén mondhatom, h. megvettem eredetiben még mikor lett internetem, és az SC szoktatott rá az online játékra. Te jó ég, de jó is volt az! Vagy SC-ben jelentek meg először az UMS pályák (aki nem tudja mi az az szégyellje magát ) Istenem, mennyi szép emlékem fűződik ehhez a játékhoz
A pokolra fogok jutni... Nembaj, sok lesz ott az ismerős...
10985 levél
Válasz 07.05.20. 15:46 #118
VodevilX
megint lesz valami ami nagyot fog szólni, hisz mai formában az RTS hősöket a WC3nak köszönhetjük
én most valami kampánybeli újításra tippelek
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
8894 levél
Válasz 07.05.20. 15:28 #117
goodboy007
Egy átdolgozott Marine, meg a Zerg kamikaze (ami eddig is volt, egyfajta "rejtett egység"-ként, hisz a Queennel megfertőzött terran parancsnoki központban lehetett csinálni) még nem nagy újítások. Biztos lesz valami teljesen új. Én pl. örülnék valami pókszerű robotnak terran részről (mint ami a Warhammer 40k Chaos fajánál van), meg Starsheep Troopers szerű bogarakra Zerg oldalon. De ők biztos jobbakat találnak ki, a lényeg, hogy ne csak a régi egységek felápdételt változatai legyenek a nagy újdonságok, hanem valami ténylegesen új.
4065 levél
Válasz 07.05.20. 15:02 #116
xeLaR
"játék grafikája rengeteget fejlődött az első rész óta" index.
Ennél nyílvánvalóbb dologra fel lehet hívni a figyelmet?


Ennél nyilvánvalóbb? Hmm...vannak benne zerglingek
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
8067 levél
Válasz 07.05.20. 13:29 #115
Gerry
Tényleg nagyot változott a világ, ha ez megjelenik az év végén. Részemről azért az eddigi, több mint tíz éves Blizzard-os tapasztalatok alapján egy-két évnyi csúszást hadd kalibráljak már be

"játék grafikája rengeteget fejlődött az első rész óta" index.
Ennél nyílvánvalóbb dologra fel lehet hívni a figyelmet? Jesszus
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
5384 levél
Válasz 07.05.20. 12:36 #114
HunnernessKonge
We left the best thing for the last. Traditionally, Blizzard was always announcing titles years before they will come to life. My first touch with World of WarCraft happened on ECTS in 2001, first touch with Diablo II and its add-on came during E3 and ECTS 2000 and so on. But now, StarCraft II is not being announced year or two prior to release. Blizzard has stated that the company will release this game in October of this year.

Ki mit szűr le?

Forrás
Az alkohol öl, butít és savakkal aldehideket képez.
14253 levél
Válasz 07.05.20. 12:33 #113
Babykiller
Egyértelmű miért a protossal kezdték, hiszen a legtöbb játékosnak ők voltak és szerintem lesznek is a kedvencei.
4065 levél
Válasz 07.05.20. 11:50 #112
xeLaR
Hát a 20 perces videóban bemutattak 1-1 új egységet a Terranoktól és a Zergektől is. Az egyik a jet-packes Marine (neve: Reaver, vagy Reaper), a másik egy Zerg öngyilkos egység, amit a zerglingekből lehet csinálni...de gondolom majd még később láthatunk többet is
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
8894 levél
Válasz 07.05.20. 10:07 #111
goodboy007
Lehet, hogy azért csak a Protossok új egységeit mutatják, hogy mikor megtudjuk, hogy a másik két fajnál mik lesznek az újak, akkor még jobban lehidaljunk. Az kizárt, hogy csak a protossokat ápdételik.
18845 levél
Válasz 07.05.20. 09:55 #110
Peace
Meglestem én is a 20 perces múvit. Nem volt semmi! Mondjuk kicsit jobb grafikára számítottam, de ha hangulat okés, akkor úgyis háttérbe szorul. Protos-ok kissé erősnek tűnnek ezekkel az új egységekkel. Főleg a mothership volt kegyetlen. Nem kicsit lett tápos! Remélem sokat dolgoznak majd a balance-on.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
2174 levél
Válasz 07.05.20. 09:53 #109
razak
Nem lincselünk meg,de azért mert neked és sokaknak nem jön be a meseszerű kinézet attól nem szar a design maximum nem a Te ízlésednek megfelelő.Nyugodj meg ettől nem lesz bukás,lesz elég potenciális vevő,akinek pedig így tetszik,ahogy van.
9326 levél
Válasz 07.05.20. 09:48 #108
Kanduhrka
Csak tudod van egy minimum szint, amit illene elérniük. Így nem szereznek sok új rajongót.(khmm..: ,,potenciális vásárlót,,)

De legfőképpen nekem ezzel a meseszerű kinézettel van a bajom. Magyarul: szar a design. Ne lincseljetek meg, nekem ez a véleményem.
horrorgeeks.blogspot.com
4065 levél
Válasz 07.05.20. 09:47 #107
xeLaR
Nincs új a nap alatt...
Most néztem meg a 20 perces ingame cuccost, és nagyon jónak néz ki. A grafika szép, az engine valszeg nem War3-as (de ha igen, akkor egy ultrabrutálos változat), és hangulatos kis játék lesz...
...de ez a tripod és mothership-es dolog azért túlzás Most mindenhonnan ez fog jönni? Volt HL2-ben, Világok harcában, C&C3-ban, és most meg ebben?! Nem igaz, hogy nem tudnak vmi eredetit kitalálni...mellesleg hiányoltam a régi egységeket is a videóból. 1-2 Carrier azért megjelenhetett volna.
Remélem nem cseszik el...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
2174 levél
Válasz 07.05.20. 09:43 #106
razak
Végre,nagyon hangulatos főleg a sok "száz" tagú zerg támadás!!!!!A grafikáról nem nyilatkozom mert egyike vagyok azon kevés milliónak aki az elavult grafiájú sz@rfos WoW-val nyomja már a kezdetek óta és tetszik is neki.
10985 levél
Válasz 07.05.20. 09:42 #105
VodevilX
nem is neked csinálják és mondtam már, hogy a Blizzard nem a lehető legmagasabb minimum rendszerkövetelményekre hajt, hanem népes rajongó táborra, ami már most megvan nekik

a képek meg nem a végleges verzióból vannak, ez pedig mindent elárul
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1702 levél
Válasz 07.05.20. 08:35 #104
-Jozef-
EZen a képen,elég ótvar a robbanáseffekt,zerglingekről meg ne is beszéljünk.Nálam tuti bukta a játék.Átültették egy új motorra,de semmi új egység,ill. faj?
“Going outside is highly overrated.” - Ready Player One, Ernest Cline
9326 levél
Válasz 07.05.20. 01:49 #103
Kanduhrka
Hát én inkább visszafogom magam, úgyis tudjátok mennyire rühellem a Starcraftot. Tényleg vicc, ahogy kinéz a játék.
horrorgeeks.blogspot.com
2550 levél
Válasz 07.05.20. 01:43 #102
Pomee
amint elkészül véglegesen a játék, ugyan az lesz mint az elődjénél... az összes többi rts elmehet a PÍÍÍtsába!
Never underestimate the power of the Dark Side...
31932 levél
Válasz 07.05.20. 01:40 #101
szbszig
Hoppá, ez a videó nem is volt olyan rossz!

Az a 20 perces demonstráció benne, ahol folyamatosan kommentálták, mi mire jó, nagyon jóra sikeredett. Ez alapján kijelenthető, hogy van fantázia és újdonság bőven a játékban. És a grafika sem csúnya, némelyik effekt igen jól néz ki.

Nekem a mothershipnél a végén tátva maradt a szám. Mindhárom képessége szenzációs. Jó, persze igazából ezeket is máshonnan emelték át: a time bomb tiszta mátrixos bullet-time, pláne ahogy a végén a megállított lövedékek lehullanak a földre; az earth cracker egy az egyben megegyezik az Earth 2160-beli Ultimate Rippernek a támadásával; a black hole meg magától értetődő. De akkor is félelmetesen jól néz ki mindegyik.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
16 levél
Válasz 07.05.20. 01:40 #100
noname84
Én meg már arra sem emlékszek hányszor toltam végig....sosem felejtem el: hetente 3-4 szer egyenlő voltam a felsőbbévesekkel suli után a számtech teremben, amikoris ment az sc multiban...és azt sem, amikor kettenen-hárman ugrottunk fel egyszerre a székről és visítottunk örömünkben, amikor a döntő ütközeteket megnyertük. A másik 3 meg követeli a visszavágót, de már ki akarnak dobni minket....egyrészt mert hangosak vagyunk, másrészt, mert a portásnak elege van belőle, hogy miattunk kell túlóráznia.....ezek a szép dolgok....

nekem nem kell a grafika....csak ez az életérzés....semmi más
51822 levél
Válasz 07.05.20. 01:01 #99
Barthezz
Nah most ért le a videó a gépemre, majd holnap végignézem (mert most már mennem kéne aludni), viszont azért belekattintgattam 1-2 helyen és hát valóban visszavonom a korábbi állításomat (hogy SC 1 kiegészíto lenne) Szal röviden és tömören ez nagyon üt Pl. ahogy a tripodok aprítják a népet az vmi überbrutál, nagyon faja game lesz ez
51822 levél
Válasz 07.05.20. 00:50 #98
Barthezz


Dile: benned is csalódtam csítekkel, fúúúj
8067 levél
Válasz 07.05.20. 00:49 #97
Gerry
Nem, mert ez egy jól működő önkényuralmi rendszer
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
5900 levél
Válasz 07.05.20. 00:48 #96
Dile
Hát nem én mert én cheattel vittem végig
Persze csak a vége fele ahol már nagyon nehezek voltak
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
51822 levél
Válasz 07.05.20. 00:48 #95
Barthezz
íííííííííííííííííííííí de égő

Amúgy nekem is 2. RTS-em volt a SC (98 májusában kaptam először PC-t és a C&C 1-et toltam addigra csak végig), szal 1-2 pályán én is bénáztam még és elakadtam egy db-ig A Protoss és a Zerg küldetések - kezdő stratéga szemmel - eléggé bedurvultak a kampány vége felé, ahol pl. a Dark Templarok szökését kellett megakadályozni 3 felé figyelve egyszerre azt nagyon sokáig szívtam emlékszem
31932 levél
Válasz 07.05.20. 00:45 #94
szbszig
És az veti rá az első követ, aki maga bűntelen. Szóval kicsoda is...?
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
51822 levél
Válasz 07.05.20. 00:44 #93
Barthezz
Nah most akasztjuk akkor a hóhért

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.