Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» StarCraft 2

StarCraft II: Heart of the Swarm

StarCraft II: Heart of the Swarm
A legutóbbi StarCraft II: Heart of the Swarm cikkek, hírek
31931 levél
Válasz 07.05.20. 00:42 #92
szbszig
Ja, akkor nekem meg még az is, hogy akkoriban még elég béna voltam rts-ekben, és például teljes képernyő kódra szükségem volt a végigjátszáshoz.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
8067 levél
Válasz 07.05.20. 00:41 #91
Gerry
Szentségtörés, de a Brood Warból asszem csupán pár küldetést csináltam meg
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
51820 levél
Válasz 07.05.20. 00:39 #90
Barthezz
Én bűnöm meg az hogy rekord hosszú ido, kb. félév alatt toltam végig az SC-t Akkoriban még rengeteg gammát toltam egyszerre, szal így mindegyikre kb. hetente volt idom 98 nyarán lett meg az SC, a Terran kampányt hamar végigtoltam, de aztán jöttek más játékok is, és így olyan 99 február környékére értem a legvégére
Aztán Brood War-t már röpke másfél hónap alatt ledaráltam
5900 levél
Válasz 07.05.20. 00:37 #89
Dile
"My children, the hour of our victory is at hand. For upon this world of Aiur shall we incorporate the strongest known species into our fold. Then shall we be the greatest of creation's children. We shall be... Perfect. "

-Overmind
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
31931 levél
Válasz 07.05.20. 00:37 #88
szbszig
És hol a vége?...

Ugye ezt az Overmind mondja egyébként? Először Raszagalra gondoltam a "my children" miatt, de aztán az Aiurról rájöttem, hogy nem lehet ő.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31931 levél
Válasz 07.05.20. 00:34 #87
szbszig
Ja, már én is töltöm.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
5900 levél
Válasz 07.05.20. 00:34 #86
Dile
Annál azért oldschoolabbat választottam

Nehéz volt választani, eredetileg Aldaris szöveget akartam, mivel övé volt a legerőteljesebb szinkron, de ez lett
Szerk: bazz nem fér ki
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
51820 levél
Válasz 07.05.20. 00:32 #85
Barthezz
Mikor az elozo hsz-emet írtam, asas #61-es hsz-e volt az utsó a topicban, szal gyorsan termelodnek a hsz-ek, ezért nem láttam tiedét De thx akkor a linket
8067 levél
Válasz 07.05.20. 00:32 #84
Gerry
Nincs ezzel semmi baj, Germinator hsz-nek második felét nem értettem csupán:a teljesen nyílvánvaló dolgokat minek kell kifejteni?
Egyébként anno. nekem is erőeljesen csúszva jött meg a StarCraft..már nem is tudom miért. Mindig vannak nagy játékok, amiket valami okból kifolyólag kihagy az ember, s engem 98 második felében már lövésem sincs mi kötött le, de az biztos, hogy télen kijött a Fallout 2, a Baldur's Gate ill. a Half-Life, így másra nem jutott időm. Osztán meg befejeződött az általános nyáron, s imigyen mással szórakáztam, hiába kaptam kölcsön. Assszem először 2000 tavaszán jutottam el odáig, hogy kicsit hoszabban játszak vele, igaz, elsőre nem fogott meg különösebben, s másodszorra sem estem tőle hanyatt, de azért csak toltam egy keveset
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
51820 levél
Válasz 07.05.20. 00:27 #83
Barthezz
Hát igen, sztem is, ha logikusan nézzük a sztori jelenlegi állását, valóban csak egy 4. faj állíthatná meg itt a zergeket, mondjuk a Xel Nagák feltámadhatnának.

Amúgy nekem is az volt a fura, hogy a Protossoknál egy csomó újdonság látható, a Zealot-on és az alaposan megváltoztatott Dragoon-on kívül egy egységükre sem ismertem rá (az épületeik mondjuk nekik is maradtak: Pylon, Photon Cannon stb.), míg a Terranok szinte egy az egyben az SC terranjai, egyedül a Jump Jet Marine-ek, akik újdonságnak számítanak náluk. Szal sztem is ezen még rengeteget fognak változtatni, mert ha így adnák ki, könnyen a fejükhöz vághatnák a kritikusok a kreativitás teljes hiányát (és ezt pedig egy olyan cég mint a Blizzard, nem engedheti meg magának). Mert ez még nem SC 2, inkább csak egy SC 1 küldetéslemez a WarCraft motorjával felvértezve.
31931 levél
Válasz 07.05.20. 00:26 #82
szbszig
Upsz, akkor én sem szóltam...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31931 levél
Válasz 07.05.20. 00:26 #81
szbszig
Nyugi, én amikor először megkaptam még gimi alsó tagozatban a Starcraftot, akkor valamiért annyira nem tetszett, hogy néhány óra után töröltem...

Aztán már második próbálkozásra végigvittem.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
8067 levél
Válasz 07.05.20. 00:24 #80
Gerry
Én meg azt, hogy a kezem hevesen tapadni akar a "del" opcióra
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
5211 levél
Válasz 07.05.20. 00:23 #79
Sevores
"Hell! It's about time."?

Germinator: Tünés bepótolni mindet!
29145 levél
Válasz 07.05.20. 00:21 #78
Germinator
igazából sajnálom egy picit hogy én kimaradtam az ilyen közönségsikernek tekinthető, korszakalkotó játékokból... én pl. még életemben nem játszottam semmilyen Blizzard játékkal, és nem is ismerem őket (mármint tudom hogy mik azok, csak... értitek). De mondjuk ezt miért is írtam be pont ebbe a topicba? Lincshangulatot érzékelek
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
5900 levél
Válasz 07.05.20. 00:21 #77
Dile
Az előbb írtam
Lejjebb itt van torrenten a 45 perces rendezvénymúvi, abban benne van a 20 perc ingame, de hardwireden külön is megvan.
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
5900 levél
Válasz 07.05.20. 00:20 #76
Dile
Már pár hónapja Starcraft logóm van

Már csak az aláírásomba kéne valami jó szöveg
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
51820 levél
Válasz 07.05.20. 00:18 #75
Barthezz
20 perces is van már? Én csak egy 5, illetve egy 4 perceset láttam eddig, amiket ide Dome-ra is felraktak.
31931 levél
Válasz 07.05.20. 00:18 #74
szbszig
Szerintem nem csúnya, de ettől függetlenül megértem a te véleményedet is. Bár anno a Starcraftot is még a Warcraft II engine-jével kezdték el fejleszteni, és így is mutatták be, majd csak később váltottak, de most már ilyen mértékű módosítás szerintem nem várható.

Ami engem jobban zavar, az az, hogy nincs új faj, és az eltelt 10 évhez képest sok gyökeresen új egységet sem látok. Igaz, itt viszont szerintem még sok változás lesz. Nem véletlen, hogy eddig csak a protossokat hozták, és őket is csak részben, nyilvánosságra, a többi fajt véleményem szerint még nagyon átdolgozzák a hátralévő időben.

Úgyhogy én a megjelenést se várom másfél évnél korábban, de adja Isten, hogy ne legyen igazam. Végigolvastam a faq-t a hivatalos honlapon, hát gyakorlatilag a kérdések három negyedében azzal szerelik le az olvasót, hogy ilyen korán még nem lehet nyilatkozni erről...

Sztori se tudom, milyen lesz. Ezért kellett volna nagyon egy új faj... Mert most folytatjuk ugyanonnan, ahol abbahagytuk? A zergek, akarom mondani Kerrigan uralja a galaxist, a UED elpusztult az utolsó szálig, Mengsk csapatai is, Raynor elmenekült, Zeratul elmenekült, Aiurt a földig rombolták, Raszagalt megölték. Ezen a ponton itt vége kéne legyen a sztorinak, nem?...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
29145 levél
Válasz 07.05.20. 00:16 #73
Germinator
akkor te most ilyen StarCraft-fan vagy?
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
5900 levél
Válasz 07.05.20. 00:15 #72
Dile
Öhm, nézd meg a 20 perces ingame múvit, utána majd más lesz a véleményed
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
5900 levél
Válasz 07.05.20. 00:14 #71
Dile
Hehe, Kerrigan a tűsarkúvá mutálódott lábával rugdossa Zeratult
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
5900 levél
Válasz 07.05.20. 00:11 #70
Dile
Jé most látom már Hardwiredre is felrakták, ha nem érdekel a rendezvény akkor azt szedjétek.
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
12270 levél
Válasz 07.05.20. 00:10 #69
asas01
Kösz!

Gerry: jóhát azt arra értettem, hogy sokak szerint tökugyanaz lesz a 2. Legalábbis külsőre. Nyilván egy Blizzard kategóriájú cég nem engedhet meg magának egy ilyen szintű beégést.
i tell it like it is, cause im a bold figure
51820 levél
Válasz 07.05.20. 00:10 #68
Barthezz
A StarCraft-ban (ill. WarCraft 3-ban is) kb. ilyen nézetbol lehetett irányítani, más RTS-nél ez valóban túl közeli lenne, Blizzard esetén viszont nincsenek sosem akkora lőtávok, hogy ez számítana sztem. Bár lehet lesz távolabbi kamernézet is.

Razor: Bár én azért nem vok csalódott, de lényegében erre gondoltam én is, hogy kicsit kevésnek találom, hogy a StarCraft 2-t úgy csinálják meg, mint egy jó iparosmunkát, az égvilágon semmi újdonsággal. Tény, hogy úgy látszik manapság ez a trendi (lásd: C&C 3), de a Blizzard kb. 5 éve pont azt nyilatkozta, hogy azért nem csinálnak SC2-t, mert nem tudnának még annyi újdonsággal előrukkolni, amivel felülmúlhatnák a nagy elődöt. Hát vártak még 5 évet és úgy látszik feladták az újdonságra való törekvést...
Ennek ellenére nekem tetszik a game, nagyon megfogtak a képek és a videók, lényeg, hogy ugyanaz az érzés kerített hatalmába, mint anno a StarCraft esetén
8067 levél
Válasz 07.05.20. 00:08 #67
Gerry
Megnyugató, hogy egy elvileg 2007-ben érkező (bár úgy lenne lottó ötösöm, mint ahogy csúszni fog a SC2 is ) játék felülmúlja 2002-ben is sokkal inkább "stílusos", mintsem penge grafikát magáénak tudó elődjét..
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
5900 levél
Válasz 07.05.20. 00:07 #66
Dile
Szívesen, szívesen
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
12270 levél
Válasz 07.05.20. 00:07 #65
asas01
Link? Sehol sem láttam.
i tell it like it is, cause im a bold figure
10985 levél
Válasz 07.05.20. 00:05 #64
VodevilX
értik ezt a játékra, mint új feature az elődhöz képest
mostmár komolyan érdekel, holnap utánna járok



Will StarCraft II take advantage of DirectX 10? What other graphical goodies are included?

The game will be compatible with DirectX 10, and we're still considering whether there will be exclusive DirectX 10 graphic effects, but the graphics engine will also be very scalable to ensure that a wide range of different systems will be capable of running StarCraft II. The new engine is also capable of rendering very large units, as well as large numbers of units on screen together. Havok physics have been integrated into the engine for added realism as well.

Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
14642 levél
Válasz 07.05.20. 00:05 #63
Razor03
Válaszoltam .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
5900 levél
Válasz 07.05.20. 00:04 #62
Dile
Érdemes letölteni a 385 megás videót torrentről.
Van benne 25 percnyi ingame action, elég meggyőző.
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
12270 levél
Válasz 07.05.19. 23:58 #61
asas01
Azért ez tényleg jóval a Warcraft 3 fölött áll. Így ránézésre meg merem kockáztatni, hogy ez mozgás közben kifejezetten szép lesz. Azért remélem ennél lehet majd távolabb vinni a kamerát, mert elég átláthatatlan.
i tell it like it is, cause im a bold figure
5211 levél
Válasz 07.05.19. 23:58 #60
Sevores
Update: Lesz benne HavOk is.
5211 levél
Válasz 07.05.19. 23:53 #59
Sevores
>Kép< Nem mondom, hogy nagyon durva, de korántsem Warcraft III szint.
Egyébként azt íják hogy "Vibrant new 3D grapics engine..." csak nem hazudnak a képünkbe.
10985 levél
Válasz 07.05.19. 23:43 #58
VodevilX
ránézésre látszik, hogy ez WC3 engine
de érdemes lenne rákérdezni a hivatalos fórumban, én biztos vagyok benne, hogy ez AZ
de ettől függetlenül biztos fel lesz tuningolva, amúgy meg a Blizzard sosem azoknak csinált játékot akik a látványra mennek...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
34 levél
Válasz 07.05.19. 23:34 #57
Howkeddlee
Sziasztok!

Razor:a megadott emailedre írtam egy privit,s remélem,hogy nem fogsz megharagudni rám érte!

Köszönöm,ha válaszolsz!

Üdv.How
1560 levél
Válasz 07.05.19. 23:10 #56
Retee
Biztos hogy nem WC3, pont most adták ki, hogy támogatni és használni fogja a DX10et, ami azért egy több mint öt éves motornál enyhén durva lenne.
14642 levél
Válasz 07.05.19. 23:07 #55
Razor03
Lentebb olvastam. Bár ha találgatás, az sem érdekel, mert ez ocsmány, mint valami tucatbóvli startégiai játék.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
1560 levél
Válasz 07.05.19. 22:50 #54
Retee
14642 levél
Válasz 07.05.19. 22:48 #53
Razor03
Itt mindenki azt írja.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
1560 levél
Válasz 07.05.19. 22:45 #52
Retee
Ezt honnan vetted, hogy WC 3 motort használ?
14642 levél
Válasz 07.05.19. 22:38 #51
Razor03
Nos a véleményem következik (utólag lehet kövezni, de akkor is leírom):

Szóval a render trailer brutális, álleejtő, Blizzard-tól megszokott módon - egyszerűen elképesztő, fantasztikus. Kerestem az állam.

Aztán jött a fekete leves, megláttam és olvastam, hogy a játék a Warcraft III engin-jét fogja használni. Mondom mííí?? Hᒠnehogy má'! Emberek EZ AZÉRT POFÁTLANSÁG! Kiszúrják a szemünk ezzel a szennyel? Hát hogy néz már ki?
Halálra keresték magukat, WoW-al, meg az összes játékkal, amit kiadtak, nehogy ne legyen már, idejük-pénzük valami újat hegeszteni!!??

Itt várjuk lassan egy évtizede a folytatást, mint valami messiást, erre fel képesek egy ilyen szennyel előállni. Én ettől a franchise-tól teljesen mást vártam, azt hogy grafikailag is ledöbbentik a népet, valami olyannal, ami egyszerűen brutális, egy olyan engin ami ezt a fémes-high tech - nyálkás-bogaras - ufós-űrös univerzumot mozgatja, amiből árad a Starcraft érzés, mint ami a render trailerben is van. Remélem értitek, mit akarok ezzel mondani!

Nem az a lényeg, hogy csillogjon-villogjon minden a shader-től meg bump mappinmg-től, nem Doom3 grafikát várok Starcraft szintre hozva, de ennél többet, jóval TÖBBET!!

És tudják jól, akik ismernek, hogy szeretem a szép grafikát, ugyanakkor nem vetem meg a klasszikus-oldszkúlos darabokat, régi stílusú de mostanság megjelenő játékokat egyaránt, ahol nem a grafika a lényeg, nem azon van a hangsúly, némely esetben nincs is a jó grafikára szükség, mert a játékélmény önmagában elegendő, kárpótol. Ilyen például a nemrég megjelent két nagy kedvencem: Resident Evil 4, Call of Cthulhu...

Szóval nem azt mondom, hogy effektparádé legyen, de ne is ez a rajzos nemtommi, ami már a maga idejében is megosztotta az emberek véleményét!!
Valami egészen kreatívra gondolnék, egy olyan megvalósításra, amiből ára a hangulat, nem pedig erre a vacakra.

Ha én Blizzard fejlesztő lennék, égne a pofámról a bőr, hogy ilyennel a nagyközönség elé állok, visszavonnám amit publikum elé tártak, és valami egészen újjal állnék elő. Ez ebben a formában szégyen. Csak ennyi telik tőlük? ENNYI???

Lehet, hogy a játékmenet jó lesz, és élvezetes, és megint csak elegendő lesz, hogy milliók kedvencévé váljon, és a NAGY ELŐD sikerét megismételje, de hogy ebben nem lesz semmi forradalmi az is biztos. Nem a grafikától várnék forradalmit, csak valami egészen kreatívat, ami olyan hangulatot teremt, amilyet egy startégiai játék sem tudott. Itt volt a lehetőség, de nem ők játszák a -csórók vagyunk, jó lesz nekünk a WarIII motor- mert azon már nem kell fejleszteni, csak ránc felvarrni, és még a balance is adott. Hát akkor jó játékot a tömegnek, mert ezt úgy is Isteníteni fogja mindenki –hisz ez a STARCRAFT II-, én viszont azt mondom: Kedves Blizzardosok baszódjatok meg!!!
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
1560 levél
Válasz 07.05.19. 22:37 #50
Retee
Hivatalosan még nincs dátum, nem hivatalosan idén november.
441 levél
Válasz 07.05.19. 22:35 #49
TurboX
Remélem a Bliz.-ben most sem fogunk csalódni, az újításokkal kapcsolatban meg csak annyit hogy én már annak is örülök ha marad minden a régiben (az új motort kivéve). Persze ha 1-2 extra dologgal megbolondítják...hát legyen..Hisz az ő tollukból származott az előd is, aminél jobb RTS-t a mai napig nem született(persze kissé elfogult vagyok ha sc-ról van szó ). Nah elég volt a bliz seggnyalásából.
Üdv.
-azaz mégvalami : valaki azért írja már le hogy a fejlesztések hol tartanak ill. kb mikorra várható a gamma mert ilyen infoval nem találkoztam, (igaz nem is kerestem) addigra meg megpróbálom szabaddá tenni magam, + beszerzek egy kényelmes bőrfotelt
"What's the most you ever lost on a coin toss?"
51820 levél
Válasz 07.05.19. 21:58 #48
Barthezz
Pedig már ilyen is volt (Warhammer 40k )

A Protoss tripod nekem tetszik, biztos a másik 2 oldal is kap majd valami übertáp szárazföldi egységet. Kíváncsi leszek a zerg ilyen egységre (amikor anno SC-ben eloszor Ultralisket megláttam csak néztem h mekkora egy böhöm nagy állat )

Amúgy a 4. fajt én azért tartom esélyesnek, mert különben - lássuk be - a 3D-s grafikán meg 1-2 plusz egységen kívül semmi újdonság nem lesz a játékban az eredeti SC-hez képest. Blizzardot meg nem hinném, hogy ennyire lenne csak kreatív. (Bár tény, hogy ha valóban semmi újdonság nem lesz a jobb grafikán kívül, akkor is garantált a világsiker )
4065 levél
Válasz 07.05.19. 20:18 #47
xeLaR
Nem is rossz ötlet
Orcs in Space
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
10985 levél
Válasz 07.05.19. 20:07 #46
VodevilX
nem is gondoltad komolyan, hogy orkok meg elfek lesznek a hősök
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
4065 levél
Válasz 07.05.19. 20:00 #45
xeLaR
Hmm...olyan War3-as hősök ne legyen sztem. Az maradjon a Warcraftnál. Rendes SC-s hősök legyenek. De biztos kitalálnak vmit...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
8893 levél
Válasz 07.05.19. 19:46 #44
goodboy007
De majdnem az!
Valóban szabad!

Én remélem, hogy hősök is lesznek, amiket mi fejleszthetünk tetszés szerint. a WarIII-ban nagyon jó volt a számtalan hős, és mindegyikhez más taktika kellett. Remélem itt is lesznek.
4065 levél
Válasz 07.05.19. 19:46 #43
xeLaR
Hmmm...amennyit láttam magából a játékból az (bár nem annyira meggyőző) jónak néz ki, és érdekes. Ami egy kicsit zavar, az a War3 engineje és a HUD nagysága, és ha már itt vagyunk, akkor az egységek nagysága is. De aztán láttam, ahogy jet-packes Terran egységek ugrálnak át platformról platformra Érdekes lesz a hangulat. De a Protossnál már kevésbé tetszik. Nix Dragoon (helyette egy überpajzsos lövős egység), de lesz Dark Templar-féle Dragoon és Protoss "Tri-Pod" is (nem értem miért erőltetik a ezt a Tri-Pod baromságot).
Ezektől függetlenül, azért meg vagyok elégedve. Blizzardosok csak össze tudnak majd rakni egy méltó folytatást. Kíváncsi leszek a sztorira
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.