Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» StarCraft 2

StarCraft II: Heart of the Swarm

StarCraft II: Heart of the Swarm
A legutóbbi StarCraft II: Heart of the Swarm cikkek, hírek
31927 levél
Válasz 13.05.04. 23:17 #1842
szbszig
Bocs, tényleg spoiler volt, de már nagyon rég jött ki a játék, és én is hetekkel ezelőtt befejeztem, pedig én aztán igazán lassan haladtam vele. A másik meg, hogy Barthezz kezdte, én csak annyit csináltam, hogy részletesebben kifejtettem azt az eseményt, amit ő megemlített.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
27765 levél
Válasz 13.05.04. 23:06 #1841
LordMatteo
Nemár, ne hozzám kössétek. Elolvastam szbszig hosszú kommentjének az első három sorát, és úgy éreztem, hogy spoilerbanánra léptem, és nem akarom, hogy más, kevésbé jó arc, meg türelmes ember is így járjon, mert ugye, nem csak öten olvassák ezt a topikot, még ha úgy is tűnik.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
51806 levél
Válasz 13.05.04. 22:18 #1840
Barthezz
Jólvan, akkor már csak LM engedelmére várunk.

Amúgy vicces, de mostanában inkább a Vector köt le Androidon. Az elképesztően addiktív játékmenet és a "csakazértis megcsinálom 3 csillagra az összes pályát" érveken kívül az szól mellette, hogy pár percre is bármikor elő lehet venni, nem igényel legalább 1 órát, mint a StarCraft. Ehhez képest sokszor lazán 1 órára leragadok előtte.
8892 levél
Válasz 13.05.04. 21:05 #1839
goodboy007
Én is nyomom még, bár 2 hete rá se néztem már :S. Mostanában valahogy a (2005-ös) NFS MW jobban leköt, ha nincs kedvem DoTA-zni.
8610 levél
Válasz 13.05.04. 20:29 #1838
davkar9
Én már végigjátszottam, szerintem mostanra szbszig is, így már csak te vagy az aki még nem fejezte be a kampányt. Nyugodtan el lehet hagyni a spoiler taget mert rajtunk kívül úgyis mindenki csak multizik.
Simple. Eternal. Beige.
51806 levél
Válasz 13.05.04. 19:14 #1837
Barthezz
Sorry, én se használtam már. Gondoltam szbsziggel 2-en írogatunk a topicba a kampány miatt, így feleslegesnek gondoltam. De ha más is olvasgatja, akit érdekel a sztori és ezek az infok még újak számára, akkor visszatérek én is a spoiler tagekhez.
27765 levél
Válasz 13.05.04. 19:12 #1836
LordMatteo
spoilertag?...
A kibaszás társas játék, sose feledd.
51806 levél
Válasz 13.05.04. 19:12 #1835
Barthezz
Hmm, nekem Narud egyáltalán nem rémlett korábbról, legalábbis a Brood War-ból nem emlékszem rá, a WoL sztoriját meg szinte teljesen elfelejtettem 3 év távlatában, nem igazán maradt meg bennem, ellentétben a StarCraft és a Brood War történetével (akkor még általános iskolás voltam, teendőm nem sok volt, szabadidőm ellenben rengeteg , így volt időm elmélyedni a sztoriban, utánaolvasni dolgoknak, a WoL-nál sajnos erre már nem volt lehetőségem, csak gyorsan végigtolni a kampányt).

Amúgy Raynoron én is csak egy pillanatra lepődtem meg, aztán rögtön leesett, hogy Narud vette fel az alakját. Kerrigan is gyorsan eszmélt, ez az 1 másodperc kihagyás és meglepődés meg pont elég volt Narudnak arra, hogy ráomlassza a plafont. Amúgy sztem nem meglepő, hogy Kerrigan végig pariban volt vele, elvégre Zerus és Zurvan erejét szívta magába, ami őt is egyfajta isteni erővel ruházta fel.

Kíváncsi vagyok a folytatásra. Sajnos nagyon kevés időm jut játszani, még így is, hogy 5 nap szabim volt most, úgyhogy még van hátra egy kevés a kampányból. Most az Atlas station-ön vagyok Raynort kiszabadítani. Sejtek egy komolyabb fordulatot a pálya végére.
31927 levél
Válasz 13.05.04. 16:57 #1834
szbszig
Érdekes, nekem meg pont nem tetszett az az átvezető... Valahogy túl kiszámítható az egész: Kerrigannel ellentétben én abszolút nem lepődtem meg, amikor Narud Raynorként tűnt fel a színen, hiszen már régóta tudtuk róla, hogy alakváltó. Kerrigan túl hülye, hogy egyedül megy be harcolni egy ilyen veszélyes fazonhoz. Mondjuk ez korábban is jellemző volt rá, és még itt is lesz rá példa. Narud pedig túl gyenge szerintem, még így is, hogy sikerült megsebesítenie Kerrigant. Én legalábbis ennél többet vártam volna tőle azok után, amit hallottunk róla, hogy egy mindenható istennek a szolgája.

Ráadásul a fentiektől függetlenül én azért is roppant csalódott vagyok, mert Narud végül úgy halt meg, hogy nem történt semmi visszautalás a Brood Warra. Pedig ők ketten együtt bandáztak végig egy egész kampányt, Kerrigan mégse vetette a szemére, hogy átverte, kihasználta, vagy valami. Igazából még csak az se derült ki egyértelműen, hogy Duran és Narud között mi a kapcsolat, valóban egy személyről van-e szó. Oké, minden jel erre mutat, de hivatalosan mindmáig nem került megerősítésre sem a játékban, sem a Blizzard játékon kívüli nyilatkozataiban.

Végig lehet nézni a két szócikket, ahol tényleg minden információt összegyűjtöttek róluk: Samir Duran, Emil Narud.

És érdekes módon nem is Narud az egyetlen ilyen karakter, aki csak úgy lebeg a levegőben. Például Izsháról írtam még én is valahol lejjebb, hogy olvastam a háttértörténetét, és milyen szomorú, mert hogy ő eredetileg ember volt, akit Kerrigan fertőzött meg, és alakított át ilyenné. Nos, ezt megint csak teljes egészében kiszedték a végleges játékból. Nem értem, miért. Szerintem sokkal zavaróbb így, hogy egy alapvető karakter a kampányban, aki ott van végig velünk, mégse tudunk meg róla semmit.

"Izsha's original background had her as an adjutant, from an era where they were cybernetic rather than synthetic. Her organic components allowed her to be infested by the zerg. By BlizzCon 2011, her backstory had been altered, instead portraying her as a former Amanda Haley. However, her (supposed) former life as Haley is never mentioned in the campaign."
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
51806 levél
Válasz 13.05.04. 08:29 #1833
Barthezz
Kis kihagyás után a napokban volt időm folytatni a kampányt. A Kerrigan vs. Narud összecsapás minden idők egyik leglátványosabb és legizgalmasabb Blizzard videoja volt! Nem sokszor nézek meg többször egy bejátszást, de ez kiérdemelte. ^^

Ellenben kissé szemétségnek tartom, hogy a Mutalisk Evolution-ön a Brood Lord és a Viper között kellett választani.
342 levél
Válasz 13.04.28. 07:32 #1832
harras125
Ha kihívást akarsz menj terrannak.

Ahogy elnézem a tegnapi stockholmi eredményeket, hát eléggé elbillent a balansz és nem először a T-k szívnak.
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
51806 levél
Válasz 13.04.23. 00:23 #1831
Barthezz
Nem sok időm van játszani, de fúh, egyre inkább ledöbbent a kampány, van meglepetés bőven. Most végeztem Zerus-szal, ez az utolsó pálya az egymás utáni bossfight-okkal egy az egyben szerepjáték volt és full WarCraft 3 feeling ez is. Nekem nagyon bejött, ráadásul hardon piszok nehéz volt, de végül mindegyik bossnál rá lehetett jönni a megfelelő taktikára. Mondjuk nem ez az első, hogy RTS-ben ilyen küldit kapunk, de ettől még nagyon élveztem!

SPOILER
A Raynor-os fordulatot sejtettem. Azért várható volt, hogy az egyik fő karaktert nem iktatják ki. Aztán Stukov visszatért, és bónuszként csak kaptunk egy Terran minikampányt. Még nem tudom, a kettő közül melyik irányt válasszam, mindkét szál élvezetesnek tűnik. Persze utána úgyis meg kell csinálni a másikat. Meglepően sok amúgy a komamndós küldetés, de nem bánom, legalább fel tudom tenni a nehézséget hardra.


342 levél
Válasz 13.04.17. 09:38 #1830
harras125
A multi válna monotonná ???? Sajnos tényleg fogalmad nincs róla.

Persze van akit frusztrál ha kidolgozza a belét és legyőzik, ráadásul néha előfordul hogy az ellenfél egy bunkó aki még be is szól, de ezeket el lehet viselni. De én már túl vagyok 3000 meccsen, talán ha húsz köcsöggel találkoztam összesen (most a 6poolsok a meg a cannonrusholók nem eleve köcsögök )
Én azért teamelek mert nekem már sok a multitasking, vagy legalábbis túl fárasztó meg sokkal jobb a hangulat.

Ja, másnak is la van lőve most a bnet, vagy csak nekem szarakszik ?
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
342 levél
Válasz 13.04.17. 09:31 #1829
harras125
Na most te olyanról vitatkozol amiről semmit nem tudsz ellenben azzal a kb 90 százalékkal akinek a multi jelenti az sc2-t, mert a single csak díszcsomagolása a tortának.

Először is nem a koreai gyerekek ellen kell játszani, a bnet igyekszik mindenkinek olyan ellenfelet adni 1v1-ben hogy nyerjen is meg veszítsen is. Erre vannak a ligák. Hallottam olyat egyesítik a területeket, de azzal csak még inkább talál neked való ellenfelet a rendszer másodperceken belül. Persze eleinte biztos hogy több a loss, én úgy 50 meccs után kezdtem egálban lenni és persze vannak megtanulandó alapok, mint pl a sakkban a megnyitásoknál nem rohanunk egyetlen gyaloggal előre. De ha jól emlékszem volt előkészítő liga is ahol 50 meccsig nem számít mit produkálsz, hasonló újoncokkal kell játszani.

Másodszor a gép ellen unalmas és egyhangú, aki izgalmas ellenfél az az ember. És a zellenfelek többsége nem bunkó paraszt, sokszor megy a a baráti chat egy idegen némettel aki a vonal túlsó végén ül.

Harmadszor könnyen szerzel ismerősöket akikkel csapatban nyomulsz a világ ellen. Itt már főleg nincs akkora "stressz" ez már olyan mint a grundfoci, mindenki hozza amit tud, közben közben közös stratégia, viccelődés és beszéletés skype-on vagy ts-n.

Aztán van vagy 100 egyéb "arcade" játék amin ezrek vannak fenn, ha már elfáradtál az igazi sc2-ben százféle pihentető buligame némelyik 12 résztvevővel (pl egy battleshippel mész az űrben hatodmagaddal, szembe jön a másik hat.

És végezetül, ha olyan szar lenne, akkor nem lenne nekem legalább 8 online ismerősöm fenn mindig a 40-ből (pedig már vagy 50-et töröltem) az elemi iskolásoktól a nyugdíjas otthonban üldögelő tatákig.

Szóval nem kell fosni, sőt inkább pont hogy rászokik a ember a multira és eszébe se jut az AI.
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
4249 levél
Válasz 13.04.16. 23:03 #1828
csuroach
Én elfogadom a véleményed, csak az idézőjeles élvezeten én is felkaptam a fejem. Több mint 1000 meccs után is látok újat, és változnak a játék szakaszai. Amúgy azért h ne kapjál ki folyton vannak ligák ahol veled azonos szintű ellenfeleket kapsz és a győzelmi arányod 50% körül jön ki hosszútávon. Meg kell tanulni veszíteni is.
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
51806 levél
Válasz 13.04.16. 22:42 #1827
Barthezz
Nem erről van szó. Csak a StarCraft multija - és ebben LM-nek igaza van, valóban hallomás alapján - nekem egy tömény frusztrációnak tűnik, ahol a koreai kockagyerekek ellen úgyse rúgsz labdába. Egy azonos szintű haver ellen nyilván élvezetesebb lenne, de ennyi időm meg nincs és késztetést sem érzek rá. A kampány nekem bőven elég, a sztori és a változatos küldetések számít nekem, míg a multi elég monotonná válna egy idő után számomra (skirmish-t se szerettem soha játszani).
4249 levél
Válasz 13.04.16. 20:34 #1826
csuroach
Óvodásokkal is szeretsz focizni?
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
27765 levél
Válasz 13.04.16. 20:24 #1825
LordMatteo
A multi nem erről szól kb. Ki kellene próbálnod valami haver ellen, aki a Te szinteden van, és utána leírni az egészet, ha még mindig nem tetszik.

De ha nem is ebben, akkor valami más, multizható játékban, és kevésbé lennél szemellenzős a témában.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
51806 levél
Válasz 13.04.16. 20:23 #1824
Barthezz
De mi a jó abban, hogy őrült módjára hajszálpontos terv szerint klikkelgetsz mindenfelé, hogy mindent a kellő időzítéssel és sorrendben építs fel, és ha csak egy apróságot is vétesz valamelyik lépésnél, azonnal lerusholnak? Ez kikapcsolódás helyett sokkal inkább frusztrálja az embert.

Számomra pont az nyújtja a stratégiai játékokban az élvezetet, hogy szépen kiépítem a bázisomat, kifejlődök maxra, közben védekezem, felderítem a térképet, aztán legyártom a legerősebb egységeket és megindítom a támadást.
342 levél
Válasz 13.04.16. 08:00 #1823
harras125
A multi adta játékélmény élvezete megér mindent.
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
51806 levél
Válasz 13.04.15. 20:11 #1822
Barthezz
Hát ezek a feral zergek tényleg tiszta orkok + amikor az elején elkezdett dumálni is ugyanazzal a hanglejtéssel...
31927 levél
Válasz 13.04.15. 03:29 #1821
szbszig
Ugyanezt írtam én is rögtön. Majd meglátod, ha a játék befejezése után elolvasod a spoileres hozzászólásaimat. Az első küldetés Zeruson tisztára olyan, mintha a Warcraft 3 ork kampányából szalajtották volna.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
4249 levél
Válasz 13.04.14. 18:08 #1820
csuroach
nem kell klikkelő bajnoknak lenni, csak hotkeyek használatával felgyorsítani saját magad.
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
51806 levél
Válasz 13.04.14. 16:39 #1819
Barthezz
Zerusra még csak most érkeztem meg, de nem tudom, ki az a Dehaka. A pálya elejét megnéztem, hát beszarás, de azt hittem a WarCraft 3-ban járok. Szóval a Blizzard humorérzékét nagyon bírom. ^^

Amúgy az imént említett űrhajós pályát hardon toltam, a legvége kurva nehéz volt, de pár visszatöltés után sikerült. És sztem a továbbiakban is így fogom csinálni, hogy az alap bázisépítős küldiken normalra teszem a nehézségi szintet, a kommandós pályákét meg felrakom hardra. Utóbbiakon kizárólag a taktika és az egységek képességeinek a kihasználása számít és szeretek kísérletezgetni, amíg rájövök a megoldásra. A hagyományos építkezős pályák már más tészta, ott hardon a baromi gyors kifejlődés és az egyszerre 2-3 helyen való villámgyors intézkedések hoznak sikert, ehhez pedig klikkelgető-bajnoknak kéne lenni, ami nem vagyok. Ezt az "élvezetet" meghagyom a multisoknak.
31927 levél
Válasz 13.04.14. 15:26 #1818
szbszig
Jellemző, hogy amit én találtam easter egget, például a roachnak az evolution pályáján valami bazi nagy kristályrengeteg, azt nem értettem, micsoda. Sőt, még most se értem igazán, pedig rákerestem neten, és elolvastam.

A legjobb easter eggek viszont Zeruson vannak szerintem. Ott Dehakát meg lehet találni minden pályán, ahogy figyeli a rejtekéből Kerrigan ténykedéseit. Nemcsak ötletes, de a sztori szempontjából is fontos.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
51806 levél
Válasz 13.04.14. 13:57 #1817
Barthezz
Ki találta még meg rajtam kívül Diablot az űrhajó megfertőzős pályán? Bírom ezeket a Blizzard easter eggeket. ^^
342 levél
Válasz 13.04.11. 07:13 #1816
harras125
Őszintén szólva ezt nem vágom.

Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
342 levél
Válasz 13.04.11. 07:02 #1815
harras125
Egyfelől igen. De nem akkora kunszt mert nem tudod elhibázni, csak gyakorolni kell kicsit, hogy gyorsan menjen. Az összes queen egy billentyűn van. Mikor lenyomod a queenek hívógombját bejön a "menüjük". Benyomod a köpőgombot, majd a kurzort a minimapra viszed. Nagyjából látod hol vannak a hatcheryk, de a kurzor akkor vált zöldre (?) ha tényleg a nem spawnolt hatch felett van és ha rányomod hogy spawn akkor a legközelebbi energiával rendelkező (elvben pont ott álló) queen köpi be. Eleinte szokni kell, de később támadás közben is végig lehet köpni az összes keltetőt pillanatok alatt anélkül hogy vissza scrolloznál a bázisodra. És ha a hatchek is egy gombon vannak egy "R" lenyomással már jön is a 35 roach utána.

Persze másnak más a keltető módszere, de nekem ez a tipp jött be.
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
135 levél
Válasz 13.04.10. 20:34 #1814
Leon Shepard
Hopp, megnéztem egy replay-t, amit profik játszottak. Letöltött hozzá valami csomagot, a lényeg hogy utána eltűnt egy halom map, köztük a kedvenceim az outpost és az antiga shpyard. Honnan tudnám ezeket visszatölteni?
4249 levél
Válasz 13.04.10. 18:48 #1813
csuroach
Minimapos köpetés? Azt, hogy? látod a nagyobb négyzetet, és arra nyomod?
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
342 levél
Válasz 13.04.10. 07:33 #1812
harras125
Igen van range fejlesztés is, sőt az volt is.

Zergnél úgy van ahogy korábban mondtad, meg kell szokni nem elfelejteni nemtompontosanhány másodpercenként lárvát köpni (ennél nincs fontosabb), plusz creepet terjeszteni és állandóan scoutolni, hogy mikor kell dronegyártásból egységyártásra váltani meg expet akadályozni odaát. Ha van lárva hamar kijön a sereg. Nekem működött az amit egy magyar oldalon olvastam, hogy minden exppel +1 macrohatch is kell 1 saját queennel: Tehát pl 3 bézre 5 hatch és 5 queen, creeppel összekötve. Lárvát a minimapon köptetek, ez is "szerzett tipp" ami nekem kézre áll. Mióta így csinálom ezeket legalább nem halok meg gazdagon, mindig elköltök minden pénzt.
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
4249 levél
Válasz 13.04.09. 19:09 #1811
csuroach
Alap hydra nem is jó de ha hozzáadod ha jól tudom van speed fejlesztés is, meg range (?) fejlesztés is, amivel már elég jól horzsolnak és gyorsabban maxolod magad mint P-vel.

Ettől függetlenül akárhányszor megpróbálkoztam Z-vel nem ment. Igaz már 100-al több az APM-em.
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
342 levél
Válasz 13.04.09. 07:31 #1810
harras125
A hydrák fájdalmasan könnyen halnak és még elfutni sem nagyon tudnak. Azt mondjuk látom hogy legalább creepen fejleszthető a sebességük, de kint a mezőn szembe jön egy ht vagy egy colo és búcsú a drága seregnek. A gateway unitok meg a légierő ellen mondjuk jó.

A roach nekem a kedvencem, sztem olyan mint a T-34 volt a világháborúban: egy darab nem nagy szám, de nagyon sokat lehet csinálni belőle gyorsan és olcsón, ha elpusztulnak már kész is a következő adag, és tömegében nagyon tudnak menni előre a pergőtűzben is.

Olvastam valahol hogy mennyi hydrával kell fűszerezni arányában egy roach sereget, de sztem tier 3-as unitok ellen már "nem ver mindent". Mikor még néztem a pro-kat mintha jellemzőbb lett volna a roach-infestor. Csak ahogy hallom a fungal már nem olyan jó.
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
51806 levél
Válasz 13.04.08. 23:06 #1809
Barthezz
Hehe. Olvasni kell az egységek leírását, ott benne volt, hogy csak creepre teheti le.

Amúgy lehet ezt fogom csinálni, hogy az időre menő / versenyfutásos küldiket normalon tolom (a multitasking nekem nem megy és ezeket hardon csak úgy lehet, ha egyszerre menedzseled a bázisod és harcolsz akár több fronton is, ráadásul azt sem akárhogy, mert tkatikázni si kella túlerő miatt), a sima küldiket meg hardon. Bár sokszor csak a kezdés után később derül ki, hogy időre megy a móka.

Acsikkal nem szarakodom, éppen azért, amiért írtad, másrészt úgysem kapom meg őket. WoL-ban amúgy több értelmük lett volna, hiszen zsoldosokra és fejlesztésekre költhető pénzt kaptál érte, de hát a mi offline verziónkkal ezek nem működnek. Amúgy a 3-ból egy mindig az, hogy játszd végig a pályát, aztán van egy könnyű, ami véletlenül is szokott sikerülni (pl. itt az, hogy ne veszítsek egységet cruiser miatt) és van egy kurva nehéz, amit meg úgyis hiába próbálgatnék.
31927 levél
Válasz 13.04.08. 22:50 #1808
szbszig
Én azon a pályán azt hittem, hogy a queenek bárhova tudnak tumort lerakni, úgyhogy megyek előre nagy lazán, direkt kivárok az utolsó pillanatig, a battlecruiser már a bázisom közelébe ért, és akkor akarom felébreszteni a scourge nestet, erre "you must place it on creep". Anyád!...

Szerintem még a mellékküldetésekkel is túl könnyű a normal szint. Ha normalon kihívást akarsz, azt talán úgy érheted el, ha a mellékküldetések mellett az összes achievementet is teljesíteni akarod egyetlen végigjátszással. Bár még itt is vannak nagyon könnyű pályák és achievementek, de így már tényleg érdekes lehet a dolog. A probléma csak az ugye, hogy az achievementek feltételeit csupán a pálya végi értékelésnél mutatja meg. Emiatt aztán kétszer kell végigjátszanod majdnem minden pályát. Vagy neten megnézed előre az achievementeket, úgy viszont spoilereket tartalmazhatnak a pályán történő eseményekkel kapcsolatosan, és rontják a játékélményt. Hardon meg inkább meg sem próbálom azt a battlecruiseres pályát, mert ami ilyen időre menő küldetés, azt képzelem, milyen durva lehet. Sehogy sem jó...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
51806 levél
Válasz 13.04.08. 22:35 #1807
Barthezz
Ismét normal, ez a Battlecruiser vadászós pálya hardon igencsak bedurvult a közepe felé. Amúgy normalon is megvolt itt a kihívás, amennyiben a bónusz küldetést is meg akarja csinálni az ember. Éppen arra volt elég az idő, hogy végigterjesszem a creepet, lezúzzam a terran bázisokat és végül összeszedhessem a 3 artifactot.

Sajnos csak 1-1 küldetésre van időm naponta, illetve hétvégéig már csak szerdán lesz időm vmit játszani, így egy darabig elleszek vele. De ez nem is baj, mert eddig élvezetes a kampány, picit legalább ki lehet így tolni.
4249 levél
Válasz 13.04.08. 22:21 #1806
csuroach
Elgondolkodtam, hogy következő szezont, zergként játszom, elején tuti szívás lesz mert kb silver szinten vagyok. Meg kezdőként lassú voltam hozzá, de most ez a roach/hydra mindent ver... tetszik is...kivéve mikor aláznak vele..
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
342 levél
Válasz 13.04.08. 15:04 #1805
harras125
Tapasztalatom szerint arany ligáig sikeres az ilyen köcsögtaktika, platinában már sokszor fogják. Feljebb meg amúgyis a meccs elejétől ütik egymást, hozzá vannak szokva hogy szemmel tartsák a másikat.

Állítólag pont a cannoncheese-k észrevétele és megfogása egy fontos mérföldkő az SC 2 életben

A HOTS-ban eddig az Oracle-k (asszem ezek azok) idegesítőek az elején, de mióta tudom hogy a spore-hoz nem kell evo és ha látom hogy az ellenfélben sok a P akkor látatlanban rakok egyet, elpazarlom rá a drone-t meg a pénzt de legalább nyugodt vagyok.
Meg nyüzsögnek a reaperek, de amennyire idegesítőek hálistennek olyan könnyen halnak.
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
342 levél
Válasz 13.04.08. 14:57 #1804
harras125
Ahhoz hogy fejlődj sok meccs kell, de a bnet elvileg ritkán ad túl erős ellenfelet, csak akkor ha a noobokat már sorozatban vered hülyére.

BO vann fenn a neten egy rakat, kitalálod hogy mi a célod az meccs első szakaszában és ahhoz választasz egyet. Aztán egy másik célhoz egy másikat.

Szerintem a multitaskot kell megszokni, hogy többmindenre figyelj egyszerre. Az a legnehezebb, hogy miközben meglep az ellenfél akkor se veszítsd el a nyugalmad és akkor se felejts el semmit megcsinálni amit terveztél.

Mondjuk én lassú vagyok és öreg, úhogy nekem nemigazán jött össze ez a multitask, ezért megyek inkább teamelni gyorskezű fiatalok mellé
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
342 levél
Válasz 13.04.08. 14:52 #1803
harras125
A Wol-ban sem voltak eldugva

Egyébként a multihoz ajánlott készségeket fejleszti, a wol-osokat a legerősebb szinten nem is tudtam mindet megcsinálni.

Mondjuk nem is vagyok gyémántligás 1v1-es
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
51806 levél
Válasz 13.04.08. 00:11 #1802
Barthezz
Akkor ott sikeresen nem vettem észre, vagy legalábbis nem néztem meg, hogy mik azok. Itt most elég szembeötlő helyre kerültek, ezért tűnt számomra úgy, hogy új játékrész. Mindenesetre most akkor lehet pótolni fogom őket, picit megnyújtják a kampányt.
8892 levél
Válasz 13.04.08. 00:01 #1801
goodboy007
A WoL-ban is vannak Challenge-ek.
51806 levél
Válasz 13.04.07. 23:49 #1800
Barthezz
Challenge-eket próbálta már vki? Végigcsekkoltam őket, elég ötletesek. A zerg rushosat próbálgattam, egyelőre addig sikerült eljutnom, hogy 6 zergling maradt. Ezek a challenge mission-ök amúgy a WoL-ban is már benne voltak, csak vmiért elkerülte a figyelmemet, vagy a HoTS-szal együtt érkeztek?

A kampányt meg visszatettem hardra, a tojásgyűjtős küldetés gond nélkül megvolt így is és ahogy belenéztem a Battlecruiser vadászósba, az is megoldhatónak tűnik. Ha ilyen maradna a hard szint végig, annak örülnék, mert a kihívás is megvan, ugyanakkor kellő odafigyeléssel elsőre teljesíthető minden.

Amúgy tetszenek a poénok, amikor Kerrigan elküldte a kötekedő Zagarát az evolution-ös zerghez, majdnem lefordultam a székről.
31927 levél
Válasz 13.04.06. 22:01 #1799
szbszig
Na, ezt én is megnézem akkor a menüben. Bár nem értem, miért szedték ki az alapértelmezett beállítások közül. Mondjuk normal szinten annyira nem zavaró, mert ezen a szinten kis túlzással csukott szemmel is végig lehetne játszani a kampányt, de hardon, ahol azért már expelni is kell a pályák egy részén, az például igen fontos információ lehet, hogy az ásványmezők mennyi cuccot tartalmaznak.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
51806 levél
Válasz 13.04.06. 19:11 #1798
Barthezz
Köszi, azokat még valóban nem bogarásztam át, csak az átvezetők alatti feliratokat kapcsoltam be gyorsan.
8610 levél
Válasz 13.04.06. 19:09 #1797
davkar9
Beállításoknál tudod visszaállítani. Nem tudom melyik fülnél van, talán a gameplay.
Simple. Eternal. Beige.
51806 levél
Válasz 13.04.06. 19:03 #1796
Barthezz
Természetesen a spoilerben feltette kérdésemre ne válaszoljon senki! Magamban való merengés volt, nem akarom előre megtudni.

És most már értem, miért nem merte megnézni szbszig a spoiler tag-emet, miután elkezdte a kampányt.
51806 levél
Válasz 13.04.06. 18:58 #1795
Barthezz
Elkezdtem a kampányt, eddig elég bejövős, a WoL-hoz képest sokkal akciódúsabb a kezdés és tele van rengeteg élvezetes Blizzard átvezetővel. Hardon kezdtem, de gyorsan visszaraktam a nehézséget normalra, mert már a 3-as pályán lezúztak. Normalon viszont ujjgyakorlat volt a küldetés, szóval itt is éles a differencia a nehézségi szintek között.

SPOILER
Raynor tényleg meghalt? : - O Nagyon ledöbbentem, de bízom benne, hogy csak elfogták és Mengsk hazudott.


Ami zavaró viszont így elsőre, hogy nem enged ráklikkelni az ellenséges egységekre, hogy lecsekkoljam az életerejüket, illetve a mineral mezőkre is hiába kattintok, azokra sem lehet, így nem tudom megnézni, mennyi ásvány van még az adott mezőn. Emlékeim szerint a WoL-ban ez nem így volt és természetesen a StarCraft 1-ben sem. Én csinálok rosszul vmit, vagy a HoTS-ban kivették ezeket a lehetőségeket?
4065 levél
Válasz 13.04.05. 16:11 #1794
xeLaR
Hát persze, ezeket elméletben tudom hogyan kell csinálni. Főleg azért mert már egy pár hete követek egy-két ismertebb caster-t (pl. Husky-t), aki meg jobbnál jobb játékokat mutatott, és próbálta elmagyarázni, hogy mit is kellene csinálni. Csak gyakorlatban nem igazán úgy sikerülnek a dolgok.
Amit még kellene csinálnom, az a proxy pylonok telepítése lenne, mert az eléggé megkönnyítené az utánpótlásomat, de azért szépen lassan talán belejövök egyszer...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
4249 levél
Válasz 13.04.05. 15:53 #1793
csuroach
Mert zergnél könpnöd kell a Quennekkel meg terjeszteni a creepet stb, makro faj, de P-nél nem szabad elfeledkezned arról, hogy folyamatosan gyárts egységeket, mert lassabban leszel 200/200-on mint a T vagy a Z. Mikro meg inkább a Z-hez nem kell, P-hez több, T-hez még több. Amikor elől lesznek már a zealotjaid, mert úgy tudod irányítani a sereged, le forcefieledezed az MMM-t majd storm és feedback mellett begyalulod, ahhoz kell már kis ügyesség, addig meg az alapok mennek, sérült stalker, sentry, immo hátra...
Ja meg tudni kell, hogy mit mivel lehet counterelni

harass125: Szokták mondani, hogy 6poolozni, 4gatezni még a kutyám is tud és elvileg vannak 6poollal masterbe is...
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.