Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» StarCraft 2

StarCraft II: Heart of the Swarm

StarCraft II: Heart of the Swarm
A legutóbbi StarCraft II: Heart of the Swarm cikkek, hírek
10984 levél
Válasz 13.03.18. 12:51 #1742
VodevilX
Milyen a doboz? Mint a WoL? Szethajtos? Gondolom magyar.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
4250 levél
Válasz 13.03.18. 07:19 #1741
csuroach
Mc vs Bombert még láttam meg a Flash vs Innovation is hatalmas volt. Life vs Mc előtt mentem el aludni mert ma meló de tuti visszanezem
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
19402 levél
Válasz 13.03.17. 23:14 #1740
sipec
u, kosz!

szbszig: ja, ezt en sem vartam volna toled
4250 levél
Válasz 13.03.17. 20:09 #1739
csuroach
http://hu.twitch.tv/mlgsc2

hatalmas meccsek vannak, ezért érdemes SC2-zni.
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
4250 levél
Válasz 13.03.17. 13:38 #1738
csuroach
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LBZulXm300M
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
51818 levél
Válasz 13.03.17. 07:46 #1737
Barthezz
Nem a történetre vonatkozik, szal nyugodtan. PM-ben is válaszolhatsz.
31930 levél
Válasz 13.03.17. 07:16 #1736
szbszig
Ezt most frankón nem merem megnézni...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
51818 levél
Válasz 13.03.17. 06:53 #1735
Barthezz
SPOILER
Nem eredetivel hogyan? : - o Még nincs törés hozzá.
31930 levél
Válasz 13.03.17. 06:15 #1734
szbszig
Na, elkezdtem én is a játékot. Igazából a telepítés és az elindítás nagyobb kihívás volt szerintem, mint amilyenek a pályák lesznek... Legalábbis ha a normal szint itt is marad olyan gagyi végig, mint a Wings of Libertyben volt. Oké, beismerem, nem eredeti egyelőre, de ha egyszer azt mondjátok, hogy a multi a lényeg, a single meg csak bónusz benne, hát akkor én sem fogok a single-ért teljes kezdőárat fizetni...

Az első benyomásom az, hogy tetszik. Szerintem a történet izgalmasabban indul, mint a Wings of Libertyben, jobban magával ragadja az embert már az elején is. Főleg az a bizonyos érdekes és meglepő fordulat a harmadik pálya után... Az a jelenet nagyon megindítóra sikerült. Kíváncsi leszek, hogy kamu, vagy tényleg az történt, amit mutatnak benne...

A kezelés is valahogy letisztultabbnak tűnik. És ami nagyon szimpatikus, hogy a fejlesztések nem véglegesek. Az előzőben sokáig nem mertem vásárolni semmit, mert nem akartam elverni a korlátozott mennyiségű pénzemet olyan dolgokra, amiknél később esetleg lesz jóval hasznosabb is. A research pontokat szintén a charos küldetésekig tartogattam, mert nem tudtam dönteni a két-két lehetőség között. Itt viszont minden pálya előtt szabadon lehet módosítani az egységek bónuszait és Kerrigan képességeit, úgyhogy nyugodtan kipróbálhatom őket. Illetve az evolúciókhoz is külön pálya van, mint éppen előttem lett leírva.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
8615 levél
Válasz 13.03.16. 09:13 #1733
davkar9
A WoLhoz hasonlóan itt is vannak fejlesztések. Egy egységnek van 3 fajta "beállítása", pl zerglingnek +hp, 50%-kal gyorsabb támadási vagy mozgási sebesség. Ezeket minden pálya előtt állítgathatjuk. Van a másik, a tartós fejlesztések, zergling esetében ez a reaper módjára ugráló raptor vagy a 2mp alatt, egyszerre hármat spawnoló swarmling. Ezeket a fejlesztéseket lehet kipróbálni az evolution pályákon, ha kész, akkor választhatunk a kettő közül.
Simple. Eternal. Beige.
31930 levél
Válasz 13.03.15. 23:04 #1732
szbszig
Az mi az, hogy evolutionös pálya?
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
8615 levél
Válasz 13.03.15. 19:57 #1731
davkar9
Hát ez tényleg nem lett túl hosszú. A 27 küldiből 7 az evolutionos (~5 perc), a maradék 20 viszont többnyire jó. A nehézség problémája most is megvan, a normál könnyű, hard gondolom megint vérpisálós (történetért játszom, nekem jó a normal is). A történet nem rossz, de annyit nem halad mint amennyit egy "2. résztől" elvárnánk, plusz túl sok meglepetés sem volt (egy karakternél volt egy félig elkerekedett szem), a végén pedig újra előjött ami a WoLnál, idenekemakövetkezőt. Remélem a LoVra nem kell ennyit várni mert a jelenlegi tempót tartva csak 2015 november-decemberében kapnánk meg legkorábban.

Elvileg néznie kéne a WoL döntéseit, gyakorlatilag nem. Számítottam ilyesmire, ezért a WoL újrajátszásnál char ellőttre hagytam a választós küldetéseket, végigjátszás után visszatöltöttem, de megint azt mondatot kaptam*. Történetet mondjuk nem befolyásolják a döntések, annyi van, hogy máshogy mondják el ugyanazt.

*spoiler
Simple. Eternal. Beige.
12089 levél
Válasz 13.03.14. 19:25 #1730
Gobiakos
Lusta voltam kivárni, amíg a Blizzard-os srácok reagálnak az email-emre, így kreáltam egy új acc-ot, és tádáá! De 'ssza, hogy ez kellett legyen a módja...
4250 levél
Válasz 13.03.14. 17:41 #1729
csuroach
Azért ezt tőled nem várnám

Amúgy ha valakit érdekel a játék stratégia része:

protossal vagyok és pár játék után az a tapasztalatom, hogy picit nehezebb mint a WoL, azt olvastam makro orientáltabb játék lesz, aminek köszönhetően kevesebb cheese-t kapunk az arcunkba, ennek örülök. Párszor már kikaptam mert nem használtam a kicsit mothershipet, szóval tényleg azt tudom ajánlani, 30-as supplynál hozzuk ki kb mert csatákat dönthet el.

Ahogy utána olvastam konkrét BO-k még nincsenek, kicsit a Wolosokba piszkálok bele én is. Ami T meg P ellen eddig legjobban bejött az a 3GW expand, majd rögtön stargate és oracle. Már 1-el is meglehet indulni, senki nincs egyelőre rá felkészülve, aztán még 2-3 majd átlehet térni voidra. Előbb 21- dolgozót szedtem le 1 db oracle-val, szerencsére P ellen így nem kaptam imbázást viszont addig amig ezzel voltam elfoglalva elfelejtettem egységeket gyártani( már wolba is sokszor kaptam ki ezért...)ezért hiába veszített el 21 dolgozót, rögtön counter attack és ő nyert, na mindegy ebből is tanultam
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
31930 levél
Válasz 13.03.14. 16:27 #1728
szbszig
Ha annyira nem a single playerről szól, akkor miért Heart of the Swarmnak hívják, miért nem StarCraft 2 Multiplayer Extended & Rebalanced Editionnek, és miért Kerrigan virít a borítón mondjuk két dél-koreai tournament-győztes kocka helyett?
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
19402 levél
Válasz 13.03.14. 15:22 #1727
sipec
igy van, ez mar reg nem a single playrol szol.
27766 levél
Válasz 13.03.14. 11:14 #1726
LordMatteo
Tessék elfogadni, hogy 100 emberből jó, ha öt van, aki megveszi, kijátssza a kampányt, és felrakja a polcra. Másik öt azért veszi meg, mert neve van, a maradék 90 a multi miatt.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
4250 levél
Válasz 13.03.14. 08:53 #1725
csuroach
a blizzard nem akart saját magának konkurenciat csinálni ezért is húzták el. a pénzt pedig szeretik. amúgy sokat töltöttek a balance-al is. több egYség átalakult teljesen esetleg ki is cserelodott. amúgy egYszer kiprobalhatnad a multit is, ha más nem egY havernal.
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
51818 levél
Válasz 13.03.14. 08:37 #1724
Barthezz
Engem viszont a multi teljesen hidegen hagy és azért vagyunk páran így. Nyilván így nem adok érte ennyi pénzt (pláne hogy az alapjáték nélkül nem fut, a kettő együtt meg főleg húzós kiadás lenne). Ha eljön egyszer az az idő, hogy kedvezményes áron lehet venni only single változatot egy játékból, majd akkor fizetek érte. Amúgy itt a multi rész sem indokol 3 év fejlesztési időt és egy teljes árú játék árát. A 3 frakció már megvolt, csak hozzá kellett tenni az új egységeket és kibalance-olni a változtatások után.
4250 levél
Válasz 13.03.14. 08:07 #1723
csuroach
megvetted? amúgy nem győzöm magam ismételni: a kampány csak ajándék. ha nincs dio3 akkor már 1 éve kijön a játék szvsz de a játékban most is a multira koncentráltak ami több embernek fontos.
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
12089 levél
Válasz 13.03.14. 06:45 #1722
Gobiakos
Hogy k*rná meg az édes jó anyját ez a sz*r! Megint kezdi a hülyeségét, amit a Dio3-nál is csinált a mobile authenticatorral. Nem enged hozzáférni a saját, eredeti játékomhoz ez a genyó! Felrobbanok!
19402 levél
Válasz 13.03.14. 03:12 #1721
sipec
csak 8 giga? cute ne installalj wowot
31930 levél
Válasz 13.03.14. 01:19 #1720
szbszig
Hát, ez nem túl biztató...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
12089 levél
Válasz 13.03.14. 01:12 #1719
Gobiakos
A játék gondolt egyet és elkezdett lecsípni laza 8Gb-ot frissítés címszó alatt, viszont én bazi fáradt vagyok, úgyhogy csak reggel lesem meg, hogy milyen is a játék maga. [7 megás nettel sajna nem 2 perc az update...] Most alvás 360km/h-val!
51818 levél
Válasz 13.03.14. 00:58 #1718
Barthezz
Elolvastam a neten pár véleményt a kampánnyal kapcsolatban. A küldetések állítólag jók, viszont minden téren visszafejlődött a WoL-hoz képest. Nincsenek döntések/elágazások, nincs csillagtérkép és a küldetések sorrendjének némileg szabad meghatározása, nincs secret mission, nincs minijáték, nincs másik fajjal játszható minikampány, mint a WoL Protoss küldijei. Full lineárisan végigjátszható, mindösszesen 20 küldetés + 7 evolution pálya, de azok csak pár percesek. Ez tellett 3 év fejlesztési időbe és ezért kérnek el újra 10.000 Ft-ot?
12089 levél
Válasz 13.03.14. 00:21 #1717
Gobiakos
Szépen feltelepült a WoL, most épp az optimalizálás megy, jelentsen is az bármit. Kíváncsi vagyok rá nagyon, remélem tökös cuccot pakolt össze a Blizzard.
51818 levél
Válasz 13.03.13. 19:09 #1716
Barthezz
Ha azt nézzük, a HoTS már küldetéslemeznek számít, amiknek mindig magasabb szokott lenni a nehézsége. A Brood War kampánya is sokkalta izzasztóbbra sikeredett az alap StarCrafténál. Szóval én azért bízom benne.

Amúgy nem is az a gond, hogy a hard fokozat túl nehéz, végülis azért ez a neve, de a normalt nem kellene kezdőszintre lesüllyeszteni, miközben van külön easy fokozat is... A Brood War pont optimális volt iylen téren, újrakezdenem elvétve kellett benne küldetést, viszont közben alaposan megizzadtam néhányon, de azért teljesíthető volt egy kis odafigyeléssel.
3214 levél
Válasz 13.03.13. 14:12 #1715
Raistlin666
Munkatársaim éppen EU körúton voltak még kedden. Bár nem volt szó gyűjtőiről, de mikor hívtak hogy van valami nagy dobozos verzió az egyik dél-londoni boltocskában...

Egyébként itthon is nagy a szórás! 14.5k-ért itthon is találni, máshol meg 17-18.

Emlékszem a WOL gyüjtői vagy 22k volt itthon és az is simán beszerezhető volt 17-18-ért is.
8893 levél
Válasz 13.03.13. 13:53 #1714
goodboy007
Honnan a fenéből veszel 12k-ért gyűjtőit?
3214 levél
Válasz 13.03.13. 13:41 #1713
Raistlin666
Holnap végre én is belekezdhetek a kiegészítőbe.
Végül gyűjtői lett, mert 12k-ért nem volt szívem visszamondani és simát rendelni.
Így lehet még a Diablo-ba is visszanézek majd a csontszárnyakat lecsekkolni...
8893 levél
Válasz 13.03.13. 10:11 #1712
goodboy007
Na így már egyetértek, bár főleg a hard Achievementek megszerzése bazi nehéz.
Mindjárt az első védekezős pályán, ahol 4 Hive-ot kell elpusztítani, ha az elején nem támadsz ki, esélytelen lesz, mert körbeépítenek és közben folyamat védekezni is kell.

A protoss pálya most jön nekem, mikor el kell lopni a Terrazine-t és hardon meg kell akadályozni, hogy akár egyet is elfoglaljanak.
31930 levél
Válasz 13.03.13. 02:03 #1711
szbszig
Ezzel így már egyetértek én is. A normal tényleg nevetségesen könnyű volt szerintem. A hard meg túl nehéz, bár őszintén szólva én azt még nálad is kevésbé forszíroztam, miután láttam, hogy már az elején milyen. Úgyhogy végigvittem normalon, és vártam, hogy esetleg a vége felé kicsit nehezedik majd, de nem, még a legutolsó pálya is ugyanolyan szintű volt, mint az előzőek.

Nem hiszem, hogy ez sokat változna a folytatásra, a trilógia közepén már nem fogják átírni a nehézségi szinteket. A megoldás inkább az lehetne, ha betennének egy középhaladó fokozatot a normal és a hard közé. Ezt akár visszamenőlegesen, egy patch formájában is meg lehetne tenni. Bár annyira ez sem lenne egyszerű, lévén az egyjátékos módban nem az AI dolgozik főleg, bázisa is általában csak dísznek van a gépnek, ha van neki egyáltalán, hanem agyon van scriptelve az egész. És minden egyes pályán külön-külön kéne beállítani újra ezt a milliónyi scriptet. Igen jelentős rajongói összefogás, nagyon sok játékos közös kérelme kéne ahhoz, hogy megfontolják a dolgot, és időt öljenek bele...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
51818 levél
Válasz 13.03.13. 01:27 #1710
Barthezz
Nah most kíváncsiságból visszakerestem a topicban, rosszul emlékeztem a fokozatokra. Szóval a hard volt frusztrálóan nehéz számomra és a normal a sétagalopp.

Legalábbis 3 éve ezt írtam :

"Nos, még eléggé az elején vagyok, de a nagy problémám a játékkal az, hogy hardon túl nehéz, normalon meg túl könnyű, eddig legalábbis. Pont egy, a kettő közötti nehézségi szint lenne jó számomra, amin nem vért izzadva, meg újrakezdve a legtöbb pályát, de nem is ujjgyakorlatként mennék tovább...

Legjobb példa erre az a pálya, ahol a zergekkel versenyezve kell a protoss artifactot megszerezni. Hardon folyamatosan betámad a zerg, baromi gyorsan elérik az artifactot és szinte megsebezni nem lehet a 3 stone guardian-t. Normalon meg alig támadják a bázisomat, bőven van idő a protoss fejlesztéseket kényelmesen összeszedegetni, a zergek félútnál tovább nem jutnak az artifactért vívott versenyben és a 3 stone guardian pár lövéstől megfekszik... Ez a túl nagy kontraszt kurva szar... "
51818 levél
Válasz 13.03.13. 01:08 #1709
Barthezz
Volt még nagyon az elején egy dzsungeles pálya, ahol vmi kristályokat vagy gázokat kellett összegyűjteni az ellenfél előtt. Ott adtam fel a normal fokozatot, mert a sokadik újrakzdés/visszatöltés kikészített. Később még 1-2 pályán átváltottam, de mindig bedaráltak... Ez amúgy oké lett volna a végefelé 1-2 pályán, de az egész kampányt nem volt kedvem végigszopni. Régebben még ment volna, azóta jelentősen lecsökkent a game-elésre fordítható időm, meg nem is igazán játszom már RTS-ekkel, hogy benne legyek a gyakorlatban...
8893 levél
Válasz 13.03.13. 01:02 #1708
goodboy007
Frusztrálóan nehéz?
Wadda? Melyik küldetés volt ilyen?
51818 levél
Válasz 13.03.13. 00:59 #1707
Barthezz
Én arra lennék leginkább kíváncsi, sikerült-e ebben a részben normálisan belőni a nehézséget? A WoL-ban ezt nagyon elrontották, a medium frusztrálóan nehéz volt, az easy meg dögunalom.
Illetve a küldetések itt is hasonlóan változatosak, ötletesek? Van minigame itt is a csatahajón?
4250 levél
Válasz 13.03.12. 20:12 #1706
csuroach
Engem a kampány most sem érdekel, de aki talált már jó oldalt BO-kra arra vevő vagyok mert összevissza csinálok mindent előbb kaptam egy 2GW rush-t PvP-ben ezek szerint ez még itt is működik.
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
12089 levél
Válasz 13.03.12. 13:02 #1705
Gobiakos
Ma megütötte a markomat egy kis extra money, és több bolt is levitte a WoL-t 6k-ra, így valószínűleg én is megveszem az első [terran] részt. ^_^
8615 levél
Válasz 13.03.12. 12:56 #1704
davkar9
Annyira nem spoler mert már a videókból ezeket lehetett látni szóval a dobozt nem használom.

SPOILER

A "hajónk" egy leviatán (az a böszmenagy repülő zerg a WoL utolsó/előtti pályájáról). Hagyományos bázisépítős pályák vannak többnyire, eddig mindegyikre jött Kerrigan is (viszont nem kell rá nagyon vigyázni tehát nincs halál=fail). A fejlesztések nem maradandóak, küldetések előtt lehet ezeket állítgatni, pl zerglingnek támadási/mozgási sebességét lehet növelni. Kerrigan képességei ugyanilyenek, lehet aktív vagy passzív, de van pár egységet befolyásoló is (pl overlord azonnal spawnol). A szintlépés a fő és mellékküldik teljesítésével történik, a max 70 nem tudom, hogy ez pont kimaxolható vagy elérés után a +szintekért jár-e valami bónusz. Vannak az egységek tartós fejlesztései, ezek eddig nagyon tetszenek. Zergling esetében a már látott szöcske zergling, vagy spawnling közül lehet választani, előbbi ugrál a szintek között mint a reaper, utóbbi pedig 2mp alatt elkészül és egy tojásból egyszerre 3 jön elő. Ha van elég ásvány akkor ezekkel szinte mindent be lehet darálni. Választás előtt mindkét fajtát egy rövid pályán ki lehet próbálni.
Simple. Eternal. Beige.
8893 levél
Válasz 13.03.12. 11:30 #1703
goodboy007
Hát az fasza, egyből az elküldés után már nem lehet szerkeszteni.

SPOILER-es az előző annak, aki még nem játszotta végig a WoL-t!
8893 levél
Válasz 13.03.12. 11:27 #1702
goodboy007
Jó neked, Pick Pack Pont miatt ide csak holnap érkezik és jövő hétig a polcra kell raknom, mert hétfőn lesz egy brutál ZH-m.

Eddig milyen amúgy? Miben más a "főhadiszállás" pl? Bár ugye [spoiler]már ember Kerrigan, gondolom utána lesz zerg bázis, miután kiderül, hogy nem egészen vált emberré. Legalábbis feltételezem, hogy az elején még olyan küldik vannak, ahol emberként vesz részt a sztoriban./spoiler]
8615 levél
Válasz 13.03.12. 09:52 #1701
davkar9
Egész korán érkezett a futár.

Jöhet a bosszú!
Simple. Eternal. Beige.
51818 levél
Válasz 13.02.27. 01:01 #1700
Barthezz
Hát nekem egy hetem lenne a Tomb Raiderre a StarCraft megjelenéséig, de mivel hétköznapokon nincs időm játszani, a közbenső hétvégén meg síelni megyek, így... A jó viszont az, hogy a márc. 15-ei hétvégéig, mikor lesz egy minimális időm játszani, már mindkettő megjelenik, így a kritikákat, véleményeket elolvasva könnyebb lesz döntenem.
31930 levél
Válasz 13.02.27. 00:13 #1699
szbszig
A tempómat elnézve én pont befejezem majd az Assassin's Creed 3-at, mire megjelenik a Heart of the Swarm, úgyhogy nekem most nincs ilyen problémám.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
8893 levél
Válasz 13.02.26. 23:32 #1698
goodboy007
Jó lesz!
Csak kár, hogy a CE drága, még az alaphoz képest is. Mikor a fos WoW meg 13k.
51818 levél
Válasz 13.02.26. 23:22 #1697
Barthezz
Képtelen vagyok eldönteni, ezzel vagy az új TR-rel játsszak előbb. Mindkettő utóbbi idők messze legvárósabb játékai számomra és most szinte egyszerre, 1 hetes csúszással jelennek meg. Mivel időm nem sok jut játszani, így ha egyikbe belekezdek, a másikra nyárnál előbb nem nagyon fog sor kerülni...

És akkor még itt pihen a gépemen a Giana Sisters remake és egy új SMBX (Mario remake) epizód, lesz még 1 hónap múlva CoH 2, vmikor júniusban várható egy nagyobb szabású Worms Revolution DLC, ősszel pedig Abe's Oddysee HD. Baromi erős ez az év számomra játékok szempontjából, kb. másfél évig elleszek ezekkel.
8615 levél
Válasz 13.02.26. 23:02 #1696
davkar9
~Launch trailer
Finomság. Már alig várom!
Simple. Eternal. Beige.
4250 levél
Válasz 13.02.21. 20:48 #1695
csuroach
Inkább ebbe menjen a pénzt mint a LoLba Amúgy, 2 pro játékos meccse nagyobb élvezet mint 1-1 kampány pálya.
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
27766 levél
Válasz 13.02.21. 18:47 #1694
LordMatteo
Szerintem elég sokat, hiszen maga az, hogy x ember versenyzik vele, még nem pénz, de a Blizzard csinálja a saját lanokat, amire viszont ez a sok versenyző elmegy, akiket viszont a sok szponzor követ, tehát meg akarnak jelenni a Blizzard által rendezett lanokon pl... Az esportban rengeteg pénz van a megfelelő cégek számára.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
8615 levél
Válasz 13.02.21. 18:39 #1693
davkar9
WoL újrajátszás pipa. Igazán sajnálom, hogy a multit erőltetik. Tudom, arra van igény (és most nem is gondolok enyhe rosszindulattal arra, hogy a pénz, mert hát nem tudom, hogy az esport részéből mennyit látnak viszont), de igazán fektethetnének több energiát a single részre is. Jó ez a történet, de lehetett volna több/hosszabb küldi is. A Hots várhatóan rövidebb lesz aztán annak a végén is úgy leszek, hogy de jó is lenne egyből folytatni a protoss kampánnyal. A jelenlegi tempóval 2015 őszénél előbb nem hinném, hogy megjelenne. A történet feldarabolása helyett jobb lett volna, ha inkább a single és multi részét szedik szét.
Simple. Eternal. Beige.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.