Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» StarCraft 2

StarCraft II: Heart of the Swarm

StarCraft II: Heart of the Swarm
A legutóbbi StarCraft II: Heart of the Swarm cikkek, hírek
51822 levél
Válasz 10.08.01. 16:30 #1142
Barthezz
Elinduuuuult, yesssss!!!!!
51822 levél
Válasz 10.08.01. 14:12 #1141
Barthezz
27766 levél
Válasz 10.08.01. 14:10 #1140
LordMatteo
o.O nebazmeg. Ezért megcsinálom újra.

Barthezz: írd le PM-ben mit csináltál, step bye step, milyen verzióval...
A kibaszás társas játék, sose feledd.
51822 levél
Válasz 10.08.01. 14:08 #1139
Barthezz
"An error occured starting StarCraft II. PLease try again."

Mit csináltam rosszul?
1773 levél
Válasz 10.08.01. 14:02 #1138
warcat
SPOILER
Ott ül Nova, egy pillanatra kikapcsolja az álcaruhát
27766 levél
Válasz 10.08.01. 13:36 #1137
LordMatteo
Szerintem zúzd le a Temp mappád tartalmát (magát a mappát ne!!!), az is segíthet (ide kerül kb minden internetezés közben összeszedett cucc).

Nem fog kelleni 12Gb a C-n, mert annyit úgy sem olvas be, de min. 5 Gb-t kaparj össze, akkor felférnek az ideiglenes fájlok, és még lefagyni sem fogsz.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
1989 levél
Válasz 10.08.01. 13:32 #1136
georgee
az a baj, h anno a steam-et oda tettem fel es tobb mint 15 gigagara hizott mar de lusta voltam atteni majd ujra letolteni azokat a jatekokat ami benne van. ezert van tele a c. de akkor ezek szerint ez a gond.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
27766 levél
Válasz 10.08.01. 13:27 #1135
LordMatteo
Idézem magam egy másik fórumról.

"Sose értettem azokat az embereket akik egy 3 gb-os játéknak is hagynak 10gb szabad helyet de a C annyira sűrítve van hogy az is csoda, bebootol a gép és még lemezt is tud írni..."

A C-n mindig kell min. annyi hely, mint amennyi a virtuális memóriája (ált. fizikai x3) a gépednek, máskülönben kihasználatlan marad, így pedig a fizikai se lesz megterhelve se.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
1989 levél
Válasz 10.08.01. 13:21 #1134
georgee
1 giga a rendszer particion de nem oda tennem nyilvan. az a gondja? oda tenne magat az installt?
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
27766 levél
Válasz 10.08.01. 13:17 #1133
LordMatteo
Most már ne idegesíts, kitöröltem. Mit kellett volna meglátni?

SPOILER
Kerrigané, vagy mi a here? Vagy ezt használja később Jim?
A kibaszás társas játék, sose feledd.
1773 levél
Válasz 10.08.01. 13:13 #1132
warcat
Amugy aki Novát választotta, menjen az armoryba és szemrevételezze a Ghost Sniper Riflet egy ideig
27766 levél
Válasz 10.08.01. 12:06 #1131
LordMatteo
Te, nem azért, de ezeket már én leírtam Neked.

Amúgy igen, Sarah szeme zöld volt, ez mind az SC1-ben, mind pl Raynor megmaradt fotóján látszik.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
535 levél
Válasz 10.08.01. 12:04 #1130
Rigida
a mentéseket én is töröltem kell az a másik pálya
A dyslexic man walks into a bra.
27766 levél
Válasz 10.08.01. 12:03 #1129
LordMatteo
Wtf más nagy izé jön? Mindegy, újrakezdtem a játékot, törölt mentésekkel, ugyanis a titkos map is kell, de nekem se adott be semmit hogy újrajátszottam a megfelelő pályát.

Amúgy spectre vs ghost...SPOILER
Nova-t nem látjuk viszont, bár elejti 2x is hogy még látjuk egymást, előbb vagy utóbb...érdekes hogy megkereste Raynort, sőt, utána még szívességet is tett neki, szóval ő is valami kisebb hatalmi szereplő lesz szerintem.

Remélem, azért még ilyen-olyan formában visszakapjuk Raynorék felett az irányítást, mert most - ellentétben az első résszel - megkedveltem a Terranokat úgy ánblokk, nem csak Raynort, vagy mint anno Stukovot
A kibaszás társas játék, sose feledd.
535 levél
Válasz 10.08.01. 12:03 #1128
Rigida
SPOILER
nos, csak félig meddig lett újra ember a zerg fertőzésre utaló nyomok meg maradtak pl a haja(cspája?) és a szemébe a sárgás szín(ha jól emlékszem eredetileg zöld volt)
A dyslexic man walks into a bra.
27766 levél
Válasz 10.08.01. 11:58 #1127
LordMatteo
Nézd végig az utóbbi oldal spoilereit, amúgy tényleg erős befejezés, én konkrétan

SPOILER
azt hittem hogy Raynor meghal majd, vagy Kerrigan, de arra nem számítottam hogy ember(?) lesz
A kibaszás társas játék, sose feledd.
535 levél
Válasz 10.08.01. 11:58 #1126
Rigida
a kukacoknál egy queen jön és nem az nagy űr...izé
A dyslexic man walks into a bra.
5384 levél
Válasz 10.08.01. 11:54 #1125
HunnernessKonge


SPOILER
Na erre a befejezésre illetve a fordulatra nemszámítottam
Az alkohol öl, butít és savakkal aldehideket képez.
27766 levél
Válasz 10.08.01. 11:45 #1124
LordMatteo
És a C-n mennyi helyed van?
A kibaszás társas játék, sose feledd.
5384 levél
Válasz 10.08.01. 11:12 #1123
HunnernessKonge
ALL IN küldi
SPOILER
99.9 nél ették meg a zergek az artifactot GRRR na megyek vissza megcsinálni
Az alkohol öl, butít és savakkal aldehideket képez.
1989 levél
Válasz 10.08.01. 11:09 #1122
georgee
hello. most akarnam fel installalni a jatekot de mar maga az install se indul azt irja nincs eleg helyem mikozben 15 giga van es 12 kell neki ha jol tudom. otlet?
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
8621 levél
Válasz 10.08.01. 00:29 #1121
davkar9
Én először szexidokinéni mellé álltam, erre csak véletlenül akadtam rá. Mondjuk azt hiszem hogy tök mindegy mit választasz ezeknél mivel később nincs jelentősége. Rasztanégert választottam a ghostos küldetésnél viszont őt se láttam többet az átvezetőkben. Ha Novával megyek (tényleg nem ő van valamelyik sc könyvben?) akkor mi van?

Akkor a nidus kukacoknál is leviatán jön? Én az űrben 8 BC-vel ráengedtem a yamatot meg még néhány wraithel fenéken lőttem és kész is volt.
Simple. Eternal. Beige.
4065 levél
Válasz 10.08.01. 00:28 #1120
xeLaR
Na végigvittem...szóval elsőnek jöjjenek a spoileres dolgok...SPOILER
Raynor badass státuszát megkérdőjeleztem a játékokban, annak ellenére, hogy már az első részben is sikerült neki lehetetlen helyzetekből élve kikerülni...de amit a Cantinában levágott Tychus-szal Zseniális volt. Mondjuk igazán az összes átvezető videó nagyszerűre sikerült, a CG betétek meg főleg.
A történet is egész jó volt. Persze, tele van "töltelékküldivel", meg olyan sztoriszálakkal, amik nem vezetnek sehova, de viszont egy nagyon jó felvezetése az igazi történetnek. A végső Zeratul-os küldi nagyon faszára sikeredett, már csak azért is, mert megmutatta, hogy kik fognak majd a Protoss kampányban szerepelni, mint hősök. A végső terran küldik is nagyon jókra sikeredtek. De történetről beszélek...Kerrigan újra ember(?)...hmm. Idegesnek kellene lennem egy ilyen béna fejlemény miatt, de az igazság az, hogy nagyon örültem neki. Raynor végre megkapta a csaját...
Mondjuk még mindig úgy hiszem, hogy valahogy "visszainfesztálódik" majd Kerrigan, nem igazán hiszem azt, hogy sokáig lesz a jó oldalon.
A játék maga meg...hát végülis már mindenki leírta a véleményét róla. A játékmenet nem változott, és a taktikázni se nagyon kell a könnyebb szinteken. Az mondjuk ugyancsak más kérdés, hogy még mindig nagyon jól működik és hangulatos ez a játékmenet.
Most majd valószínűleg inkább a játék egyéb módozatait fogom kipróbálni, főleg a Challenge módot, ami azért tényleg tartogat meglepetéseket, csak nincs olyan sok pálya. Az editorral is akarok hülyéskedni, elsőnek valszeg egy multis, aztán egy "normális" single pályát kellene buherálnom. Valszeg pár netes pályát is leszedek majd összehasonlításképp.
Multizni nem igazán multiztam eddig vele, mivel anno az eredetivel se sokat játszottam multiban. Viszont ma kipróbáltam, és csodával határos módon még nyertem is, mondjuk ez főleg azon múlott, hogy az ellenfelem (bár kurva jó build-je volt) nagyobb n00b volt, mint én
Összességében nem bántam meg, hogy megvettem. Az árral még mindig nem vagyok kibékülve, viszont maga játékélmény már megérte...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
27766 levél
Válasz 10.08.01. 00:02 #1119
LordMatteo
Hmm, azt hiszem letörlöm a mentéseket és újrakezdem, de most a protosst választva, utána meg a raszta faszit. Meg a repülőket.

Spike: Igen, Leviathan, de akkor ugyanaz van mindkét esetben.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
478 levél
Válasz 10.07.31. 23:30 #1118
Sir Spike
SPOILER
Wow!
Én a haven küldinél a dokit támogattam. Nem is tudtam hogy be lehet fertőzni egy "rossz" döntéssel.
Asszem el kéne kezdenem elölről csak más döntésekkel
8621 levél
Válasz 10.07.31. 23:03 #1117
davkar9
SPOILER
Ha a protoss oldalára állsz a havenes küldiben akkor az utána videóban ő már megfertőződött. Editorral próbálgattam a skimisht - állítólag így lehet - és elsőre egy kampány pályát töltöttem be amin infestatorokat kellett ölni vikingekkel így gondolom ez volt a párhuzamos küldetés.


LM:

SPOILER
A titkos a 26. küldetés ami egy rejtett ami csak akkor játszható ha a media blitzes pályán elpusztítod a jobb alsó sarokban a science lab-et. Én csak utólag csináltam meg viszont úgy nem adta be így nem tudom mi van azon.

A tal-darim meg valami ősi protoss csoport akik bele vannak buzulva a xelnagákba de amúgy jól írták, aki nem protoss az hitetlen fasz, le kell ölni. Jimmyék meg ugye ellopták a cuccaikat is...

Sarah: Azt én is írtam, raszta csápok? Mégis hol a szép narancssárga haja? Egyébként utána elgondolkodtam rajta hogy ha a haj nem változott vissza akkor a legszentebb szentélyének az előkertje is így néz ki? Amúgy a jóslat miatt szerintem így emberként tudja majd még irányítani a zergeket hisz akkor a SC2/2-ben valami kövér agykukaccal (nem jut eszembe a nevük, zereatulék ezeket aprították az egyben) kéne lennünk. Gondolom majd valami Ripley-s megoldás lesz.

Protossok ellen elkövetett vétkek: Emlékeim szerint még az Overmind seregének maradéka jutott át a dark templar bolygóra és azok ellen segített Kerrigan. Ő végül is "csak” annyi rosszat tett hogy megfertőzte a főasszonyukat. Ja meg megölte Fenixet. Ezért lett volna jó ha az installer alatt beadják a bw történéseit is.

Valeri herceg meg... Nekem is gyanús. Vagy remekül hazudik és szervezkedik az apu ellen mindenkit felhasználva vagy pedig valami végtelenül naív idealista jósárc.

Simple. Eternal. Beige.
478 levél
Válasz 10.07.31. 19:10 #1116
Sir Spike
SPOILER
Zerg kampány?
A zergek elrabolják Hanson dokit és átalakítják. Ő lesz az új zerg híró. Közben reménytelenül szerelmes Raynorba és az egész galaxison üldözi szegény férfit a zerg hordákkal egyetemben egy csókért. A protoss kampány végén Kerrigan és Hanson megküzd Raynorért. Csatájuk során megsemmisül a fél galaxis és a xel'nagák is. Raynor és Kerrigan boldogan élnek, Zeratul meg csak les hogy mi a szösz történt amíg ő meditált.
Beköszönt az aranykor,de ekkor feltűnik egy ismeretlen hajó egy bizonyos Shepard kapitánnyal aki agresszív bányászati módszereivel háborúba sodorja a Koprolu szektort.
478 levél
Válasz 10.07.31. 19:02 #1115
Sir Spike
SPOILER
Ha a végén boss alatt a barominagy repülő izét érted akkor van boss a zerg "reptér" rushban is.
A végső döntésnél nálam egyértelmű volt hogy a repülő egységeket kell likvidálni,így a végső harcnál max overlordok repkedtek. A tuneleket meg simán kicsinálja az ember főleg ha bázison jönnek elő.
Jöttek a szegény zergek mindennel ami földi de a tankok+bunkerek+"zerg lassító tornyokon" semmi sem jött át.Veszteséget csak Kerrigan és pár hidra okozott.

A protossok utolsó pályáját jó lenne kipróbálnám terranokkal is. Reméljük majd modolgat majd valaki
27766 levél
Válasz 10.07.31. 17:36 #1114
LordMatteo
SPOILER
Azt hittem a Tal-Darim egy része a High Templaroknak, akiket ugye vezethettünk a SC1-ben is, most pedig a Dark Templarokat irányítottuk, a 4. küldiben pedig az összes protosst, erre utal az hogy Artanis, a főbíró is ott volt, ahogy a vélhetően a helyünkre lépő Sssssnemjuteszembe Executor is. Amúgy igen, Zeratul most a sötét papok vezére, hiszen Raszagal meghalt.

A zerg inváziót igenis Kerrigan irányította, ő volt a fő csapásmérő erő, és többször is elárulta őket, miután kiszabadult az Overmind irányítása alól, és különben is, megölte Aldaris főbírót.

Ha megnézed, Kerrigannek nem haja van, hanem csápok a fején kb (a homlokánál, és a halántékánál lehet látni hogy inkább csáp, mint haj), valamint a szemeiben még ott az arany beütés, ami szintén zergességre val, szerintem ember lesz, de megmaradnak bizonyos Zerg tulajdonságai (esetleg átveheti az irányítást zerg egységek felett, mint az a torony, amiről alant írtam).

Valerian, hmm, nem tudom, mégiscsak Mengsk, nem lehet benne megbízni. Csak ne árulja el Raynort, mert akkor szétverem a monitort, kedvenc karakterem.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
535 levél
Válasz 10.07.31. 17:22 #1113
Rigida
SPOILER ALERT (jó olvasni valót)
SPOILER
a protossoknak 3 faját lehetett látni ők a következők: Hight Templar, Dark Templar és Tal-Darim. A Tal-Darim (fanatikus protoss csoport) mindent megtámad ami nem protoss és fenyegeti őket részükrők tökmind1 hogy Kerrigan és Terran vagy Zerg vagy a kettő között van vhol, a Dark Templarok valószinüleg nem fognak ellenségesen viselkedni mert Zeratul (a vezérük asszem) tudja, hogy mit kell végbevinnie, a High Temlarokról meg fogalmam sincs, ők csináltak már jónéhány hülyeséget.
Ja és fontos. Nem Kerrigan rohanta le a bolygóikat. Azt még az első Overmind tette meg, Kerrigan csak a Brood War végén vált a Zergek teljeskörü vezérévé.
A Protoss kampány meg még messze van. Engem jobban érdekelnek a Zergek. Ki fogja vezetni őket, ill. megmaradt-e Kerriganben az az erő amivel irányítani tudja őket?
Valerian pedig hogy mit akar eléggé homályos. Sztem az apja helyére pályázik. A Char megszállásával (valószíüleg ezzel akarta bebizonyítani a nép előtt hogy meg tudja védeni a szektort a zergek ellen) és Raynorral (ő meg bosszút akar állni Kerrigan miatt)az oldalán pedig erre jó esélyei vannak. És ugyebár Arcturus Mengsket kevésbé kedvelik mióta kiderült, hogy mit művelt a Tarsonissal.
A dyslexic man walks into a bra.
27766 levél
Válasz 10.07.31. 16:53 #1112
LordMatteo
Ja igen, egy kis trükk, hogyan lehetne használni a Zergeket (nem crack meg stb, játékmeneti ügyeskedés):

SPOILER
Amikor a Moebius-gyárat pucoljuk ki Kerrigan elől (nagy és magas épületekből kell hármat szétlőni), ha úgy viszitek ki a bolygókat, hogy ez már nagyon hátramarad, akkor eddigre van zerg-irányító tornyunk. A második épületnél van egy kisebb zerg-bázis, droneok is vannak rajta. Mielőtt lerohanjátok őket, építsetek egy ilyen tornyot a lejárathoz, aztán lőjétek szét a főépületét a bázisnak, ekkor a droneok elkezdik egy másik bázisra vinni a cuccokat, nincs más dolgunk mint gyorsan kattintgatni, és tádá: lehet nézegetni a zerg épületeket.

Ja igen, nekem ez nem jött össze (de volt droneom, csak nem jutottam el az építkezésig), mert annyit szerencsétlenkedtem, hogy Kerrigan pont akkor ért oda, és az egyik barom tankom rálőtt az egyik közelében tartózkodó egységre, erre odacsődült egy csomó zerg, pedig Kerrigan sebezhetetlen ebben a küldiben...
A kibaszás társas játék, sose feledd.
27766 levél
Válasz 10.07.31. 16:40 #1111
LordMatteo
Mi a "titkos"?

Amúgy végeztem, szerintem jó folytatás lett, és történetileg is elég sokat haladtunk előre, még ha volt jópár töltelék is.

CSAK AZ OLVASSA AKI VÉGIGTOLTA MÁR-FAJTA SPOILER
Protoss kampány lesz érdekes, gondolom Tassadarért is kell csomót hajtani hogy visszajöhessen (?), na meg ott van Kerrigan visszatérése, a protossok tuti nem fogják azt mondani hogy "hm, hát jó, most már nem rothad, akkor elfelejtjük neki hogy kiirtotta majdnem a fajtánkat és két szülőbolygónkat is elárasztotta a bogaraival", de szerintem itt megint Protoss szakadás lesz várható, lesz aki Raynor mellé áll, lesz aki ki akarja nyírni mert elvitte az ereklyét.

Hybridek durvák, már előre jajongok, amikor only hybrid lesz az ellenfél, nekünk meg lesz 50 zerglingünk...

Kíváncsi leszek, most hogy együtt dolgoztak, mi a helyzet Raynorrel, és a Domíniummal. Vagy mondhatni Valerian most fellázadt?


Utolsó mapon le kellett vennem 4x restart után a nehézséget Normalra, de a végét még így is alig bírtam...

Ha előtte

SPOILER
Nem Tychust, hanem a generálist választom, akkor is lett volna boss (annak aki nem az alagutakat választotta: lesz két boss is, egyik Kerrigan, másik titok, de a kurva anyját)?
A kibaszás társas játék, sose feledd.
535 levél
Válasz 10.07.31. 12:00 #1110
Rigida
az ember 2x is meggondolná mielött a bc-ket küld a gyalogság támogatására
A dyslexic man walks into a bra.
1219 levél
Válasz 10.07.31. 04:24 #1109
Wotan
sc1-ben atommal saját egységeid is felrobbantak. company of heroesban is csak tüzérséggel tudod szétcsapatni saját embereid és szerintem ez igen is megdobja a hangulatot ill. cohban még a lelőtt repülőgépek is bármire rázuhanhatnak saját egységre is. mondjuk egy lelőtt battlecruser szétcseszi a gyalogoshadosztályodat mekkora flash lenne és befolyásoló tényező
"Mortui solum finem belli viderunt"
9326 levél
Válasz 10.07.31. 03:52 #1108
Kanduhrka
RA1 skirmishben a legnagyobb nyugalommal vettem körbe a bázisát fallal
horrorgeeks.blogspot.com
9326 levél
Válasz 10.07.31. 03:42 #1107
Kanduhrka
Word in Conflict felírva. GC2-őt próbáltam anno, de nem jött be.

Hát, én is úgy 11-12 éves koromban jutottam hozzá a C&C1-hez, de nem kellett falazást használnom.(azt csak RA1 skirmishben próbáltam) Nehéz volt, de pont ezt élveztem benne, és hetekig tartott míg végigvittem.

horrorgeeks.blogspot.com
51822 levél
Válasz 10.07.30. 22:37 #1106
Barthezz
Olvasd el még egyszer a hsz-em, a friendly fire-t ponthogy nem az eltaposásra írtam...
16989 levél
Válasz 10.07.30. 22:33 #1105
KisCsirkee
Ja, jó lenne, ha a vegyes gyalogos-páncélos egységeid gyalogos veszteségének 90%-ka abból fakadna, hogy a tankjaid halálra tapossák a gyalogosaid!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
27766 levél
Válasz 10.07.30. 22:32 #1104
LordMatteo
Az éppen aktuális topik címadó játékában is van TK, bár amennyire észrevettem, csak a siege tankokra.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
51822 levél
Válasz 10.07.30. 22:28 #1103
Barthezz


Mondjuk sajnálom, hogy a mai RTS-eket ennyire lebutították már, hogy a friendly fire-t teljesen kivették belőlük. Ha nem is az általad leírt szinten, de sokkal életszerűbbek lennének, nagyobb odafigyelést igényelnének, mint a 8-12 évvel ezelőtti RTS-ek.
27766 levél
Válasz 10.07.30. 22:24 #1102
LordMatteo
Ja, hangulat..."o.O, mi a...? (10 mp-vel később...) A HÜLYE ANYÁDAT NEEEE MICSINÁÁÁÁSZ"

Kedvencem mikor a gyalogosaim előrerohantak, megálltak, beérkeznek a megadott helyre a Mammothtankok, és eltapossák a gyalogosaim...
A kibaszás társas játék, sose feledd.
19402 levél
Válasz 10.07.30. 22:23 #1101
sipec
reszemrol ennyi, 17 mission utan uninstall, total nem kot le.
51822 levél
Válasz 10.07.30. 22:18 #1100
Barthezz
Nálam a legdurvább bug az volt, mikor a GDI egyik küldijén a Nod gyalogosai és tankjai egy eltévedt lövedék miatt egymás ellen fordultak. Meg amikor a Nod lángszórósa elkezdte csak úgy gyújtogatni a fákat, aztán véletlenül belobbantott pár saját embert is. Olyan is volt, mikor az ellenfél 2 harvestere elakadt egymásban egy hídon. Egyik ment volna vissza a bázisra, a másik meg betakarítani a tiberiumot és a híd közepén pont összeakadtak. Visszatolatott mindkettő, majd újra elindultak, a híd közepén megint találkozva. És ez kb. végtelenítve.

Mondjuk a Commandos gumicsónakos, meg tűzbe belemenős bugjával ezek sem érnek fel, de akkor is, vhogy a mai játékokból hiányolom ezeket a dolgokat, mert megvolt a hangulatuk ezen bugok felfedezésének.
27766 levél
Válasz 10.07.30. 22:11 #1099
LordMatteo
Ja, én ezt úgy csináltam meg, hogy APC, bele négy mérnök, kellett egy jeep, behajtani a bázisára az ellenfélnek, a lézertorony kilőtte a jeepet, az APC zavartalanul berohanhatott, megkerestem a főépületet, elfoglaltam, eladtam, és mivel 80%-ban mellette volt a tibérium-feldolgozó, azzal is ugyanez, aztán unalom.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
51822 levél
Válasz 10.07.30. 22:04 #1098
Barthezz
Jaja, pontosabban az ellenfél bázisának bejáratát eltorlaszolni vele, aztán azt csinálsz kb., amit akarsz. Hál' Istennek az RA1-ben már azonnal javították is ezt a dolgot.

szerk.: Azért így is megszenvedtem anno a C&C1-el, köszönhetően a rengeteg építkezés nélküli, kommandós küldetés miatt. Nah azok tényleg tömény szopatások voltak.
27766 levél
Válasz 10.07.30. 21:58 #1097
LordMatteo
Ja, végigépíteni a pályát homokzsákokkal, aztán a végébe pár tornyot mi? Glitcher
A kibaszás társas játék, sose feledd.
51822 levél
Válasz 10.07.30. 21:55 #1096
Barthezz
Ground Control 2, World in Conflict - Ezeket érdemes lenne kipróbálnod. A leírásod alapján ezek játékmenete az, amit keresel. (Igaz, építkezés egyikben sincs, de messze nem olyan lebutított szinten kell taktikázni, mint a C&C 4-ben, s nincs lehetőség a csapatod végtelen újratermelésére sem.)

C&C 1 amúgy sztem is minden idők egyik legnehezebb RTS-e volt, utólag már bánom is, hogy anno a homokzsákos bugot kihasználva mentem végig a legtöbb küldetésen. Bár tény, hogy legelső RTS-em volt és full kezdőként a műfajban, 12 éves fejjel valószínűleg nem jutottam volna másként a 2 kampány végére.
1773 levél
Válasz 10.07.30. 21:19 #1095
warcat
Küldetésenként kapsz uj egységet, böven kiismerheted alatta.
297 levél
Válasz 10.07.30. 21:03 #1094
serious sam gold
Lehet, hogy pont ez volt a céljuk, hogy a játékosok ne ismerjék ki azonnal az összes egységeket, amugy az lehet, hogy kiadnak egy demot, vagy ez már felejtős?
591 levél
Válasz 10.07.30. 20:32 #1093
nazgul
Az azért elég nagy visszalépés, hogy mint jó egy évtizede, csak a multiból lehet benyitni a skrímist Pedig én úgy szeretek belekezdeni stratégia játékba, hogy skrímisben kiismertem jól az egységeket

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.