Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Egyre nehezedő játékok !? vagy a kor követelménye!

669 levél
Válasz 01.04.03. 21:32 #16
Gubar
Az UFO-ban nincs megszabva, meddig tartson a játék (mármint a dátum szerint), de nem érdemes tökölni, mert egy idő után megvonják a támogatást. Amúgy zsivány játék.
I'll be here...
10 levél
Válasz 01.04.03. 19:51 #15
GoldPAPA
Sokkan talán nem kerültek olyan helyzetbe hogy a jázék nehézsége miatt már fársztó!!!!
Nem késztet arra hogy leülj mellé ujból!!!!

The Lord-nak:

Szeretedd a UFO szériát?
Egy magyar nyelvü, fullos progival akarsz játszani, mit 6 hónapja játszom és nem akar vége lenni!!!!

GORKY 17 a jelszó!!

437 levél
Válasz 01.03.30. 22:05 #14
sulc
Ha játszani akartok szedjetek le egy Snes-t ( super nintendo emulátor)
és kezdjétek el nyomni a final fantasy kat. jo sokáig kitart, az elején picit uncsi, de amint elkap a történet, nem lehet abbahagyni.
vagy pl:rock and roll racing.. autoverseny, ahol az autokbol idövel tankot lehet fejleszteni.
keressetek abandonwarezt. a 3-486 os korbol rengeteg jo játék maradt, amiket lassan elfelejtenek. ha valakit nem csak az érdekel hogy hö, vettem dzsíífoorsz kettőt 64 rammal gts el és most 2 frammel gyorsabb a q3 2100*1820 ban 32 biten mint a havernál.
669 levél
Válasz 01.03.30. 14:12 #13
Gubar
Egyetértek.
Szerintem a (közel) tökéletes játék olyan, mint az Ultima IX. A grafika a leglenyűgözőbb, amit valaha láttam, de nem ezért szerettem meg, hisz először csak a legalacsonabb grafikai opciókkal tudtam futtatni, akkor is majdnem játszhatatlanul lassú volt a régi gépemen. Szóval a szinte tökéletes grafikához igen jó történet társul, nem is beszélve arról, hogy ez a sorozat már maga is legenda. A harmadik pozitívum az, hogy szerepjáték, bár nem mindenki kedveli ezt a műfajt Végül pedig: azt semmiképen sem lehet hibaként felróni az Ultimánál , amit annyi kiváló játéknál - azt hogy rövid. Szabadidőtől függően (nekem nem túl sok van) hetekig kitart. Az egész játékon meglátszik az aprólékos gond, amivel készítették. gyakran ledöbbenek, hogy milyen apróságokra is gondoltak a fejlesztők.
A régi játékok közül is van mit válogatni. Rengeteg jó játék készült régebben, nem úgy, mint ma. Sok game annyira jó lett, hogy évek múlva újra végigjátszom.

I'll be here...
1892 levél
Válasz 01.03.30. 11:14 #12
Trafikos
hát nem tudom hogy vagytok vele de én mindig találok magamnak valo játékokat. Nem hiszem hogy mindenki minden játékot ismer és nem csak a leg frissebb gamékat kell nyomni. ha a piacon nincs az uj játékok között olyan ami érdekelne akkor végig nézem hogy mik azok amiket régen kihagytam pedig érdmes lett volna vele játszani. legutoljára pl. a Drakan volt.
losztmucsacsosz
3553 levél
Válasz 01.03.30. 06:08 #11
The Lord
GoldPAPAnak mondom, hogy szerintem sokféle jó játék van, én pl.: általam sokszor említett Dracula vagy a Legend of the prophet and the assassin azért kötnek le me nem a gyenge ugyességem kell benne használni hanem az agyamat és csak az fog megérteni aki leült ezekkel játszani, mert a mozik néha ojanok, mintha egy filmben érezné magát az ember, ja Warhawk, nekem a Delta Force1 nehézsége pont jó volt, annál nem kell nehezebb játék.
"Félelmetes amúgy, hogy tőled állandóan csak elégedetlenkedő levelek jönnek..." A köbön!
1146 levél
Válasz 01.03.29. 23:37 #10
Warhawk
Mit gondoltok, nem lehet, hogy - legalábbis a Quake klónokban - a mesterséges intelligencia fejlődése, emberszerűvé válása miatt érezzük nehéznek? Mert valljuk be, igen nagy léptékű fejlődésen mentek keresztül, méghozzá igen gyorsan!
A gyorsaság más kérdés, én néha az UT-t, Q3-t is lassúnak érzem (mondjuk ilyenkor belekezdek egy Sacrifice partyba, az gyorsan feledteti minden bajom..., ez embertől függő paraméter.
Ha pedig tényleg nehezednek, annak valamennyire örülök is, lévén többet szenvedek = több ideig kitart. A fent emlegetett half Lfe például nekem első nekifutásra medium szinten egy délutánba került... Ez persze semmit nem von le abból, hogy tökéletes, de akkor is...
Szóval, amig megmondhatjuk, hogy kb. milyen nehézségben akarunk játszani (az esetek többségében), addig nyugodtan jöhetnek nehezebb játékok is, hiszen azért valljátok be: Yo érzés, amikor két hét szenvedés után benyögheted a telefonban a havernak, hogy végre sikerült xy-t very hard szinten is végigvinni!
10 levél
Válasz 01.03.29. 23:31 #9
GoldPAPA
Jó! Szerintetek milyennek kell lennie egy jó játéknak?

Nekem az a véleményem hogy semmiféle képp sem olyannak mint most.
Pl: az Unreal tournamentben és a Quake 3-ban
(már nem mint ha nem tetszenének) nagyon sok minden a számítógépre van bízva!

Egy gyors harci jeleneteket tartalmazó játék motorja a mai állapotában még sokat téved.
Gondolom már volt nektek is olyan érzésetek , hogy "a K**** A**át ez nem szabadott volna hogy megöljön, olyan furcsán szált a rakéta / vágott a kard stb.

Engem ezek a hibák rohadtul zavarnak, és ha pont ezen muklik a játék végeredménye......


925 levél
Válasz 01.03.29. 22:19 #8
Lacc
Ja, én is így vagyok vele. Ez engem inkább már fusztrálttá tesz, mintsem szórakoztat. Amúgy tényleg nehezednek a játékok. De ez végül is nem feltétlenül baj, talán így nagyobb a sikerélmény. Az UT és Q3 ultragyors játékmenetébe pedig bele kell szokni, utána már fantasztikus játékélményt nyújt.
Amúgy én azt is szeretem, ha a játék lelkileg is megizzaszt. Szóval a történet úgy olyan jól meg van írva, hogy nem mond el mindent, és el kell gondolkozni a felfedetlen részeken. A Sanitarium is ilyen game volt pl.
YEP YEP! - Kipling :P
669 levél
Válasz 01.03.29. 21:29 #7
Gubar
Ilyenkor én nem folytatom, hanem megbélyegzem, mint sz@r játékot és talán hónapok múlva előveszem újra. De ez nagyon ritkán fordul elő. Nem azért játszok hogy felidegelje mamagat hanem hogy kikapcsolódjak.
I'll be here...
3553 levél
Válasz 01.03.29. 19:13 #6
The Lord
Ez már néha munka akármit mondhattok. Pl.: Írtam, hogy a Dracula2-t nyomom, és már basszameg harmadszor kezdhetem újra mert nem találtam meg a játék közepe táján egy kibaszott koponyát, ami a legvégéhez kellene!
Faszom ki van már vele, de elhatároztam hogy végigviszem akkor is
"Félelmetes amúgy, hogy tőled állandóan csak elégedetlenkedő levelek jönnek..." A köbön!
669 levél
Válasz 01.03.29. 18:26 #5
Gubar
Nem mondanám, hogy munka. A játékok alapvetően szórakozás céljából készülnek. A legtöbbjük azért még ma is gond nélkül végigvihető, nem csak mazochistáknak találták ki őket. Persze vannak ilyenek is, de a általában a medium fokozatok nem jelenthetnek gondot (már ha van nehézségi szint). Az olyan játékokban, ahol nincsenek nehézségi szintek, már nagyobb a gond, mivel mindenkinek más nehézség "esik jól", szóval ezek nem mindig vannak jól eltalálva.
A quake 3 és más multiplayer játékok meg természetes, hogy gyorsak, és kapkodja a fejét az ember. Teljesen normális, hogy a gyorsak maradnak életben. Az is igaz viszont, hogy egy órás quake 3-azás egy jó ellenféllel igen fárasztó, jól kikészül tőle az ember.
I'll be here...
10960 levél
Válasz 01.03.29. 09:50 #4
Lacko
Szerintem a jatekok bizony tenyleg nehezednek: a szimulatorokhoz olyan kezikonyveket adnak ki, amilyet az igazi autohoz, repulohoz, tankhoz. Egy mai repuloszimulatorra fel sem lehet szallni elokepzettseg nelkul. A Steel Beast-bol pedig az amcsi hadsereg is rendelt szimulatornak...
Ez persze egyfelol jo, mert erdekesebbek lettek a jatekok, de az is igaz, amit az elottem szolo irt, hogy nem mindig kikapcsolodas, hanem kokemeny MUNKA.

Ezert is eli reneszanszat a C64 es ZX emulatorok, mivel azok az egyszeru jatekok marhara jatszhatok voltak. Vagy ha PC-n a Worms 1-re gondolok... az is kikapcsolodas volt. Neha szerintem a jatekkeszitok elfelejtik, hogy az egyszeruseg is lehet jatszhato... Sot! Emlekeztek a Dynara? Hat evekig nyomtuk az ocsemmel, pedig annal primitivebbet meg nem lattam.

3553 levél
Válasz 01.03.28. 23:18 #3
The Lord
Hát ez egy valóban érdekes téma. Az 1. hozzászóló véleménye is érdekes. Én szerintem a játékok az utóbbi egy év alatt nehezedtek, és nem keveset. Nekem nem rég lett meg az UT, és néha azon kapom magam, hogy má ****** se tuggya hogy éppen merre vagyok, de multiban még tudom követni az eseményeket. A Project I.G.I. kurva nehéz! Én fel is adtam, pedig a stílust szeretem eléggé. Általában inkább a Df-t nyomjuk muiltiban mint a Q3-T vagy az UT-t. Emléxem még azokra a régi szép időkre amikor leültem a Commandossal játszani, mert az lekötötte és pihentette az embert, kitudott kapcsolódni, de ma és ezé ne nevessetek ki tényleg, amikor NHL-ezek vagy amikor a blair witcheket nyomtam és felálltam a székből, nem egyszer volt, hogy izzadtam és kurva melegem volt. Mára már minden játék egy-egy kihívás, és nem arra van, hogy kikapcsolja az embert. Most is a Dracula - The last sanctuaryval játszom, hát azse semmi, az is megizzaszt rendesen (de a sok mozi és a sztorei kárpótol mindenért). Összegzésül, hogy azért vki ezt el is olvassa, ne legyen túl hosszú én azt mondom hogy manapság a játékok sokkal nehezebbek mint egy éve (szerintem legalábbis).
"Félelmetes amúgy, hogy tőled állandóan csak elégedetlenkedő levelek jönnek..." A köbön!
181 levél
Válasz 01.03.28. 22:21 #2
Gid
Szerintem a Project IGI pont jó volt. Végre egy játék ami lekötött. Ebben a játékban a legnagyobb csalás a save opció beiktatása lett volna.
Képzeld el, minden sarok után mentek, így legalább figyelni, meg ügyeskedni kellett.
esetleg valami korlátozott save lehetőséggel kibékülnék. Mondjuk max 2-szer lehetne menteni egy küldetés alatt.

Q3, UT? Hát nem is tudom, nekem ezek is igencsak bejöttek. Próbáld emberek ellen játszani, nem hiszem hogy megunnád. Utána rögtön jobban esne a botok elleni gyakorlás.

...
10 levél
Válasz 01.03.28. 21:54 #1
GoldPAPA
Na szeva!!

Mostanában elég sok ujnak mondható játék kerül hozzám, mindegyikkel játszom egy kicsit legalább kiprobálás szinten.
Nem tudom, hogy csak én vagyok-e ezzel igy de nekem egyre nehezebbnek tünek ezek a játékok.
Nem feltétlenül a általános logikai bonyorultságról beszélek, hanem egyszerűen vagy annyi ellenség szakad a nyakunkba hogy szétvágnak mint a rogybabát (pl: Project I.G.I, Blade of darkness) vagy a nagyon gyors játékmenettől tompul be az ember és a 20-dik perc után lefordul a székről. (PL: Quake 3, Unreal tournament)

Mikor megjelent a Half-Life és elkezdtem játszani vele soha egy percig sem gondoltam arra hogy akár csak pihenni is megáljak a játék közben.
Normális játékmenet, és egészséges bonyorultság.
Volt idelye a karakteremnek "józanodni" az erösebb ellenfelek között.
Azóta volt már egy-két játék a kezem között, de egyszerüen CHEAt nélkül nem tudom megcsinálni őket, pedid elég erkölcstelennek tartom a csalást.

Nekem már-már az az hogy arra meg ki a játék hogy valami ökör kóddal, amitől az emberünk félistenné válik végigkaszaboljuk az egész történetet megállás nélkül.

Érdekelne a hogy ki,mint vélekedik erről a dologról, mert vagy ilyen szarul dolgoznak mostanában a játékgyártók vagy én kezdek korszerütlenné válni.


A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.