Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Quake versus Unrel Tournament

4685 levél
Válasz 05.11.09. 22:52 #186
Christoph
Szted a Q3 jobban néz ki mint az UT???? Ez nekem új, még a legelvakultabb kvéker barátaim is elismerik, hogy az UT grafikailag jobb. Meg úgy első ránézésre is. Vagy lehet hogy én nem látom a Quake lehengerlő látványvilágát...
9513 levél
Válasz 05.11.09. 22:51 #185
Mattmaster
De nem is a q3 aratta a legnagyobb sikert grafikában! 97-be elméletileg nem is volt olyan szép játék mint a q2!!!!
81 levél
Válasz 05.11.09. 22:50 #184
harahara
Nem logikus persze! Olyan, mintha azt néznéd, hogy Q3:A és Q3:TA között nincs technologiai ugrás és az ID-t csak a Doom3 motor mentheti meg. UT2003 és 2004 között nem a technologiai ugrás volt a cél, mint ahogy Q3: A és Q3: TA között sem...
4685 levél
Válasz 05.11.09. 22:49 #183
Christoph
Sztem az Unreal nem néz ki úgy, mint az UT szóval '99-ig biztos fejlesztettek még rajta.
8067 levél
Válasz 05.11.09. 22:49 #182
Gerry
Nem akarok túlontúl részletes technikai leírásba belemenni -sőttmi több:kicsit részletesbe sem-, de 99-ben a Quake III engine toronymagasan vert az addigra már kissé kopottas Unreal motort:sokkal komplexebb rachitektúrák, a poligonszám jóval nagyobb volt, és persze részletesebb textúrák, Benziér-görbék (mely ugyan főként parasztvakítás volt, de Carmack valóban szült egy, akkor egészen elfogadható technikát a különféle görbék megjelenítésére).
Egy szó mint száz, az UT grafikája nem volt etalon, azonban ktéségtelenül igen látványos volt, plusz a remek desing, pályatervezés, eccecccecc.

De abban igazad van, hogy az Unreal 3.0-as motort összehasonlítani a QIII motorral badarság...mi jön legközelebb, a régi voxeles motorok bazi nagy pixeljei és a mai karakterábrázolások?
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
9513 levél
Válasz 05.11.09. 22:48 #181
Mattmaster
Szerintem abba az egy évbe még valami aprócska fejlesztés belefért volna. Anyi ebbe az új hogy szebbek a karik meg beszállhatsz járművekbe.
4685 levél
Válasz 05.11.09. 22:47 #180
Christoph
Ha 3 év akkor a 99-es UT és a 2002-es UT2003 jó példa. Azért az nem kis fejlődés. Egy év alatt (2003-2004) ki várt nagyszabású fejlődést?? Egyébként az UT2004 is jócskán fejlődött, ahhoz képest hogy csak 1 év volt a plusz fejlesztésre.
9513 levél
Válasz 05.11.09. 22:46 #179
Mattmaster
Hát azt nemtudtam mármint azt gen hogy egy unreal nevű motort használ, de nemtudtam róla semmit. De akkoris most a 2004 is jó aki először játszik vele, de szerintem rókabőr.
81 levél
Válasz 05.11.09. 22:45 #178
harahara
Unreal Tournament, ha nemtudnád Unreal 1-es motort használja az meg 97 végén debütált az USA-ban!
9513 levél
Válasz 05.11.09. 22:43 #177
Mattmaster
Hát ha megnzzük hm... 96 (Duke Nukem 3D) és 99 (Quake 3) között 3 év különbség van. Most azt nézzük meg hogy grafikailag mennyit fejlődött. UT2003 és az UT2004 között egy év van. Semmit nem fejlődött... végülis már nehezebb itt már csak a 2007 menthet meg vagy ez nem logikus?
4685 levél
Válasz 05.11.09. 22:43 #176
Christoph
Az ID és az Epic motorjait párhuzamosan összehasonlítva kb 2010-re várható egy unrel engine 3 szintű ID motor. Kb ennyi a lemaradás.
4685 levél
Válasz 05.11.09. 22:40 #175
Christoph
Abban igazad van, hogy '99-ben a Q3 elfogadható volt garfikailag, csak ha az ember lát jobbat inkább azzal játszik. Az UT grafikája '99-ben tényleg etalon volt a játékok között.(és nem csak a graf )

A Duke Nukem nekem is az egyik kedvencem volt, de te mondtad, hogy ne hasonlítsuk össze az unrel engine 3-mat a Q3-mal (ami jogos), akkor viszont a '96-os duket se hasonlítsuk össze a 99-es Q3-mal, mert azért jó hogy egy 96-os játékhoz képest jól néz ki a Q3.
9513 levél
Válasz 05.11.09. 22:39 #174
Mattmaster
nem 99 mindkettő?
81 levél
Válasz 05.11.09. 22:34 #173
harahara
Ha azt nézzük akkor az Unreal motor megjelenése és a Q3 motor színrelépése között 2 év van (97 vége és 99 vége ugye)...
8067 levél
Válasz 05.11.09. 22:13 #172
Gerry
Odáig nem fog.
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
81 levél
Válasz 05.11.09. 22:11 #171
harahara
Kiegészítés: Duke Nukem3d 96-os játék
81 levél
Válasz 05.11.09. 22:09 #170
harahara
Nem képességekben hasonlítom csak megjegyeztem, hogy licensz-ből már most több fogyott, mint Q3 motor licenszből a hosszú évek alatt...
De mondom az Unreal1 motornak sem kell szégyenkeznie licenszekből: http://www.unrealtechnology.com/html/powered/released.shtml
még akkor is szép nagy a lista, ha leszedjük az eredeti Epic játékokat...
2255 levél
Válasz 05.11.09. 20:48 #169
Matykó mester
Ne a Q3-mas motort hasonlísd az Unreal engie 3-hoz 6 év most a külömbség!És ahogy mondtad még meg se jelent, addig az ID is csinálat egy Unreal verő motort...
"Bárcsak egy légy lenne a világ, én meg egy összetekert újságpapír!"
81 levél
Válasz 05.11.09. 20:46 #168
harahara
Magyarosítást sikerült felrakni?
2255 levél
Válasz 05.11.09. 20:45 #167
Matykó mester
Látszik te az "új gamerek" táborát erősited aki nem játszott a Duke Nuke 3D-vel 97-ben vagy a Q3-mal 99/2000-ben mert az akkori grafikai elvárásnak megfelel.És Carmack bácsit nem szidni
És nézz már rá a Q3-om miről másolt olyan multit?
"Bárcsak egy légy lenne a világ, én meg egy összetekert újságpapír!"
30 levél
Válasz 05.11.09. 20:35 #166
@gnu
Igazatok van!!!!!!
Nem akartam koppintásnak titulálni az UT-t, de kéőbb jöttem rá hogy rosszul fogalmaztam!!! sry
1ébként köszi!!!
H92k
81 levél
Válasz 05.11.08. 22:02 #165
harahara
Valóban az lett sokan licenszelték a Q3 motort. Persze UT-t is, de ezekből nem lett túl sok nagy név (DeusEX, Undying). De úgy érzem UnrealEngine3-ból már most több licensz fogyott, mint Q3-ból pedig még egy UE3-as játék nem jelent meg!
81 levél
Válasz 05.11.08. 21:56 #164
harahara
Hogy érted, hogy koppintás? Ja hogy FPS? Igen tényleg az. Viszont ez volt az első olyan FPS ami kifelyezetten multira készült. Nagy verseny ment az UT és a Q3 között e téren, de az UT 1 hónappal elöbb jelent meg (UT: 1999 November 3. Q3: 1999 December 5.)...
81 levél
Válasz 05.11.08. 21:48 #163
harahara
Felmész ide: http://vkk.hu/magyar_ut/
Innen lehet leszedni a magyarosítást (formátumok: umod) ha randesen telpített UT-d van az umod úgy működik, mint egy telepítő elindítod akár egy exe-t!
Ha ez így nem megy, mert megsérült a rendszerleíró adatbázisod UT-re vonatkozó része (vagy neadj Isten másolt UT-d lenne)! Szóval nem települ az umod, akkor azt társítani kell az UT setup.exe-jéhez (pl.:c:\UnrealTournament\System\Setup.exe install "%1")
Van egy másik magyarosítás is (ezt egyszerübb telepíteni), amit az i2k készített! Ez is már sokak által ismert Magyar_UT alapokon nyugszik (hang+szöveg), de azok feltupírozva, néhány helyesírási hiba kijavítva, le nem fordított rész lefordítva, grafikai módosítások (lásd: Készítők, Intro, Trófea-terem, betöltőképek stb. !!!FONTOS!!! ha ezt használjátok akkor a grafikai részt ne telepítsétek, mert az kompatibilitási gondokat okoz netes játéknál!
http://www.magyaritasok.hu/index.php?func=dlstart&mit=letoltesek/magyaritasok/ut1full/ut1.exe&id=70
4685 levél
Válasz 05.11.08. 21:20 #162
Christoph
Az sima UT enginjét meg a NASA vette meg tesztelésre. Nem vicc. Az unreal engine (1,2,3) az egyik, (ha nem a legjobb) játék motor. A quake motorja meg sztem csak a COD-ban néz ki normálisan, de azt több mint 90%-ban módósították, ha jól emlékszem szóval az már rég nem a Q3-mas alapmotor.
9513 levél
Válasz 05.11.08. 21:16 #161
Mattmaster
és az engineal mi a helyzet? a quake azzz sikert aratott nem?
4685 levél
Válasz 05.11.08. 21:14 #160
Christoph
Koppintás??
Akkor a Quake meg a Doomnak a koppintása és így tovább...
Egyébként ez a jövőben játszódó lövöldözés már a comodornál megvolt, szóval marha nagy ötlet volt a Quake. Az ilyen típusú játékok ma is tömegesen jönnek ki. Meg hát akkor pl. akkor összes RTS koppintás az első óta (nem tudom melyik volt az első), mert mindegyikbe nyersanyagot kell gyűjteni meg bányászni meg katonákat csinálni...

Én mindig is UT-vel játszottam, rá se tudok nézni a Quakre, ha annyira hasonlítanak, miért van az hogy az egyik a kedvenc játékom (ki lehet találni melyik) a másiknak a látványától meg az elég erős röhögés kerülget. Hál Istennek, csak abban hasonítanak, hogy mind2be vannak fegyverek meg lehet bennük lövöldözni
30 levél
Válasz 05.11.08. 20:07 #159
@gnu
Attól még hogy koppintás még lehet jó egy játék!!!Sőt jobb is lehet akár!!!!!
Én nem állok egyik ellen sem!!! Mindkettő játék jó, egy kicsit más a jellegük. A quake 3 ellen több negatívum szól, mégis valahogy jobban kötődöm hozzá mint az UT-hez!


ui.:Nem tudja vki hogy a Call of Duty 2-nek milyen motorja lesz?????!
H92k
2255 levél
Válasz 05.11.08. 18:58 #158
Matykó mester
Ez a tpic nem tudom miért jött létre a Quake a műfaj teremtő az Unreal csak egy koppintás...Fatal1ty is csak elszórakozgattot az Unreal-al, de a Q3-mal lett ilyen jó gémer. Röviden ennyi
"Bárcsak egy légy lenne a világ, én meg egy összetekert újságpapír!"
30 levél
Válasz 05.11.08. 18:55 #157
@gnu
De a Multinak sokkal kisebb igénye van(naná hisz nincs beszédanimáció, sokkal kisebb a pálya, kevesebb modell és kisebb igényességű fizika van benne), úgyhogy annak mennie kéne.
H92k
30 levél
Válasz 05.11.08. 18:54 #156
@gnu
aha.
Ez tény Nekem is csak legalacsonyabb beállításokkal megy és még így is néha szaggat, néhol már a legutolsó "adu"-mhoz nyúltam: fegyver modellt is kiszedtem hogy csökkentsem ezzel is, bár sokat nem javított


hogy kell a magyarítást az eredeti UT-hez felrakni????????????????????
mikor lesz az UT2007(mármint 2007 elején ,végén...)????
H92k
81 levél
Válasz 05.11.07. 21:03 #155
harahara
Kipróbáltam single-t(első pályát) meg multit (2on2 TDM) is, de lekerült a gépemről, mert nincs értelme játszani vele, amíg nem fejlesztek...
30 levél
Válasz 05.11.07. 17:40 #154
@gnu
Egyébként harahara!
Te végigjátszottad a Quake 4-et??????!!!!
Mert ha csak feltevésekből indulsz ki, elmondom hogy én is törött kedéllyel ültem neki a játéknak. Aztán rá kellett jönnöm az első pár pálya végeztével hogy tényleg jó!!!!

Na mindegy. Amúgy az UT- szerintem NAGYON állat! Főleg az eredeti és a 2004 tetszik rohadtul!!!Aki nem ismeri a 2k4-et(2004) próbálja ki!
És várom már a 2007-et. Kérdés: hogy kell a magyarítást az eredeti UT-hez felrakni????????????????????
H92k
30 levél
Válasz 05.11.07. 17:13 #153
@gnu
Háááááát!
most a 19-dik pályán (OPERATION: LAST HOPE)-on tartok és még mindig nagyon tetszik. Azonban aggaszt hogy már csak a Dark matter gun van hátra (még 12 pálya van hátra) azonban a fegyverek képességei bővülnek:A nail gun célkövető módot kap,A machinegun tárja 80-as lesz,
A shotgun precízebb és nagyobb kapacitású lesz ,szintúgy a railgun.
Viszont engem ez nem aggaszt annyira! A játék egyébként durván véres!!
nem akarom ecsetelni a "Stroyent processing creature" halálát (elég annak aki tudja),de elég kemény!!!! A szív megsemmisítése a 15.pályán (DISPERSAL FACILITY) szintúgy!!!Bár nem mintha ez baj lenne!! (na azért pszihopata nem vagyok!!)

A multiját elnézve NAGYON jó az is!!!!!Pörgős mint a Q3-ban és jó pályák vannak!!! Ráadásul a fegyvereket nem kell reloadolni és végre nem arról szól a harc hogy ki tölt újra gyorsabban, mint a DOOM 3-ban!!!!
H92k
81 levél
Válasz 05.11.06. 16:46 #152
harahara
Az a szám a hsz végén még változni fog
30 levél
Válasz 05.11.05. 12:05 #151
@gnu
Hát ja!!!! A BFG télleg túl erős a játékban!
És az nem megoldás hogy összvissz kétszer látjuk az egész játékban!!!
Az előző BFG-k sokkal ötletesebbek voltak ami a Q3-ban volt.
Az UT Reedemerje viszont nagyon jó. Bár ultraerős, viszont szét lehet lőni könnyen pl. a minigunnal.


1ébként most játszom a Quake IV-vel. nagyon király!!!
most a Stroggá alakulás után tartok amikor egy robotban kell pókokat meg ilyesmiket ölni. Eddig nagyon állat!!!!!
Bővítem előző értékeléseimet:
Quake IV: 97%
H92k
81 levél
Válasz 05.11.04. 00:28 #150
harahara
Azért ezt az ID-sek is észrevették, hogy BFG elég láma fegyvernek sikerült (UT bármelyik részében a redeemer ellen lehet védekezni - szétlőni) de a BFG egy megerősített felturbózott rakétavető! Szerencsére mint már mondtam ID-nél is észrevették és csak 2 pályán találkozni vele...
4685 levél
Válasz 05.11.03. 23:52 #149
Christoph
A Quake 3 egy vicc az UT-hez képest. Aki felveszi a BFG-t (bocs ha rosszul írtam) az nyert. Ha meg az alapfegyverrel beleküldessz 3 tárat semmit nem sebzel le. Nevetségesek a pályák (igénytelen grafika) neoncsövek + ugratók a végtelenségig. Abszolút agyatlan lövöldözés. Az UT ehhez képest (és nem csak a sima UT) sokkal kiegyenlítettebb vfegyverarzenállal rendelkezik. Gyakorlatilag bármelyik fegyver felveszi a harcot a másikkal szemben (csak jól kell használni). Ha akarsz vannak hentelős pályák de akár CS-s taktikáig tart a skála. Ha a Quake nem ilyen ős FPS lenne ma senkit sem érdekelne az egész, csak a neve tartja fenn jó pár éve. Főleg a Q4-et látva
30 levél
Válasz 05.11.03. 15:36 #148
@gnu
Szerintem mind2 játék jó, a grafika nem számit ha elég igényes!
Én mindkettő játékkal játszom. Nekem a Q3A-ban tetszett a könnyű moddolhatóság, a könnyű grafika, az UT-ban a remek pályák, profi fegyverek, és az új játékmódok(bár a Team Arena is hozott párat).
Várom a Quake 4-et, állítólag a multija ugyanolyan jó lesz mint a Q3-é!!!!!!! A doom 3-ról meg hogy egész jó a Single-je ,de a multiból hiányzik pár alapdolog (pl.:modellek,BOT-ok stb...),de alapjában véve az is jó volt.
Sztem:

Quake III: 92%
UT: 94%
Doom 3: 82%

@gnu
H92k
81 levél
Válasz 05.11.01. 15:54 #147
harahara
NightCore: "S hogy manapság nincs annyi q3-as játékos? Tévedsz...marha sokan vannak még mindig, és szerintem többen is voltak mint unrealosok! Bár ezt nemtudom, nem ismerem annyira helyzetet unreal részéről"

Hát az biztos UT-ra többen mozdulnak rá, még most is több mint 5 év távlatából:
Elég csak megnézni a CB-s sign up-okat http://www.clanbase.com/cuplea gue.php!

Quake 3
Q3A DM OpenCup Fall 2005 32
Q3A CTF OpenCup Fall 2005 23
Q3A RA3 Open Cup Fall 2005 17
Q3A FT Cup Fall 200 57
Q3 UrT OpenCup Fall 2005 38

Unreal
EuroCup / UT CTF Open Cup Fall 2005 70
EuroCup / UT iCTF OpenCup Fall 2005 109
UT TDM OpenCup Fall 2005 85
UT DOM OpenCup Fall 2005 11
UT iTDM OpenCup Fall 2005 54
UT ZeroPing iCTF Cup Fall 2005 74
UT iDOM OpenCup Fall 2005 41
UT BT OpenCup Fall 2005 24

* az utolsó szám a jelentkezett klánok jelenti (nem csapatos versenyeken pedig az egyént) - persze Nov. 8-ig lehet nevezni így ez még nem végleges!
81 levél
Válasz 05.10.29. 19:56 #146
harahara
Találtam egy áttekintést Quake sorozatról ill. annak részeként annak részeként a Quake motorokra írt játékokról! http://doom3.hardwired.hu/modu les/articles/article.php?id=57 Érdekes, még számomra is, hosz tudott új dolgokat mondani! Bár van egy érdekes mondat benne:

"Bár a vele egyidõben megjelent Unreal tournamentnek sikerült elkerülnie az eladási ranglistán, hosszútávon mégis a Q3 maradt a nyerõ."

Aminek kicsit ellentmondani látszik, hogy felmenve a clanbase.com-ra http://www.clanbase.com/news.php?nid=190731 azt látja az ember, hogy a Q3 kiszorult az EuroCup-ból, míg az UT még mindíg jelen van! Ezt nem lehet mással magyarázni, mint hogy a játék igencsak veszített népszerüségéből!
81 levél
Válasz 05.10.29. 18:02 #145
harahara
Azért vannak kicsi, közepes és nagy pályák, hogy ez ne legyen probléma! Probléma a Q3 mapok felépítése fegyverek!ammok/powerup-ok elrendezése és a kiszámítható spawnrendszer... UT-ban mindez sokkal jobban meg van oldva amellett, hogy a pályák változatosak maradnak és mindnek egyéni karakterisztikája van, amit külön ki kell ismerni!
9513 levél
Válasz 05.10.28. 14:56 #144
Mattmaster
És neked az a jó ha kicsik a mapok, és egykupacban vannak az emberek? Az a jó ha nagy a pálya! Vadászgatni kell egymásra, izgulhatsz mikor támadnak hátba, vagy talán TE hogy lőhetsz szét egy rakétával valami láma játékost aki figyelmetlenül mászkál. Mi olyan jó abban hogy rögtön ott az ürge rögtön már annyian vagyunk hogy egyet biztos eltalálunk játékban?
81 levél
Válasz 05.10.28. 00:09 #143
harahara
Sóval nem tudom, mi bajod az UT-s mapkkal melyik tánik bonyorultnak? Mert szerintem nagyon jól meg vannak tervezve, hamar megismerhetők, könnyű rajtuk tájékozódni! UT-s mapokhoz általában úgyis meg van adva hány playerre tervezték, ha annál több ill. kevesebb van akkor biztos más rajtuk játszani. Egyébként azt szeretem az UT-s mapokban, hogy amellet hogy jól tervezettek van bennük valami egyedi ami külön hangulatot varázsol minden pályának, nem olyan egyhangúak, mint Q3-as társaik!
81 levél
Válasz 05.10.27. 23:47 #142
harahara
Páá azért én még írok a mapok felépítésével kapcsolatban...
633 levél
Válasz 05.10.27. 23:42 #141
NightCore
Ha csak az lenne tolnák azt is sokan...de így hogy van jobb, akkor kinek kell a rosszabb?
Na de most megyek aludni...holnap még fel kell gyújtanom iskolát, fél 8 előtt... Rohadjon meg! Na jóéjt!
"Kibírni mindent, s menni mindig tovább, még akkor is, ha nem élnek már benned remények és csodák!"
633 levél
Válasz 05.10.27. 23:40 #140
NightCore
Gyorsulás miatt már nagyon sokat vesztett szememben! Pályák se azok amik igazán jók lennének, Fegyverek nekem nem tetszenek, talán pont azért mert már túl kidolgozottak! Keresem benne elődjét de nem találom, másoknak biztos tetszik, de nekem pont ezért az aréna feelingje miatt fogott meg q3! Itt már túl olyan...olyan hihetőbb mint a 3...na mindegy, lehet velem van a baj!
"Kibírni mindent, s menni mindig tovább, még akkor is, ha nem élnek már benned remények és csodák!"
81 levél
Válasz 05.10.27. 23:39 #139
harahara
Meg ha megnézzük a Q3 szervereket sima Q3-at elenyészően kevesen tolnak! Mármint pl. CA-hoz képest! Ha nem lenne CA a Q3-nak még akkora sikere sem lett volna, mint egyébként...
81 levél
Válasz 05.10.27. 23:37 #138
harahara
Miben rosszabb a Q4-mint Q3? A Bunny szerintem ugyan olyan, mondjuk kiktatták a bagyorsulós bugot azzal, hogy 60fps-ben lekorlátozták a dolgot! A fegyverek is eléggé hasonlóak (mármint funkcionalitásukban) szerintem a Soti még előnyére is változott benne, raksi kicsit lassabb lett, így kicsit nagyobb tudás kell hozzá, de hol itt a baj? A pályákat elnézve nem a nagyok közül kerültek ki. Minden van, amit egy Q3 playe kíván: dobbantók, teleportok!
633 levél
Válasz 05.10.27. 23:36 #137
NightCore
Elhiszem, de ez fordítva is igaz q3-nál! Pl az osp pályák már eléggé nagyok és bonyolultak is egy szinten! De nem rakom fel...mivel meg sincs! De ha nagyon izé akkor elkérem megint havertól! De sztem maradok q3-nál! Jól érzem magam ott...úgy ahogy már megy is...úgy ahogy!
"Kibírni mindent, s menni mindig tovább, még akkor is, ha nem élnek már benned remények és csodák!"

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.