Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Quake versus Unrel Tournament

81 levél
Válasz 05.10.27. 23:32 #136
harahara
UT-ben alapból vannak kissebb pályák is, nem kell a Deck16-ból kiindulni szervereken meg vannak külön 1on1 mapok is, rakjál fel egy UT-t szivesen megmutatom őket, lesz ott pörgés
633 levél
Válasz 05.10.27. 23:29 #135
NightCore
Lesz pár server ami átáll, de lényegében maradnak q3-ak! Pont az miatt mert szerintem a q4 nem a legjobb multiban se, mindenki a q3-at várja el tőle és messze le lesz maradva tőle!
"Kibírni mindent, s menni mindig tovább, még akkor is, ha nem élnek már benned remények és csodák!"
633 levél
Válasz 05.10.27. 23:27 #134
NightCore
Nem, egy játék pörgőssége szerintem egy hangulaton múlik, nekem nem adja meg az unreal a hangulatát mert szerintem már túl bonyolult pont ezekért a fegyverkombók miatt, meg a pályák ugymond bonyulultsága miatt! Legyen kisebb de gyorsabban bejárható, hamarabb található ellenféllel! Ne unatkozzak már fél percig még nem találom a másikat! De azért a q3 se olyan egyszerű mint gondolod, nagyon is sok választási lehetőség van, pályák egyszerűségéhez képest! Az lehet hogy könnyebb kitalálni, de ezt az ellenfél is tudja, tehát készül rá hogy tudod hogy hol van, ezt meg te is tudod, szóval "mégis valahogy átkéne baszni nem?" gondolat fogalmazódik meg benned közbe!
"Kibírni mindent, s menni mindig tovább, még akkor is, ha nem élnek már benned remények és csodák!"
81 levél
Válasz 05.10.27. 23:27 #133
harahara
Csak a lámák állnak meg sniperkedni, de megállni 1 helyben nem 1 életbiztosítás
Az meg oké, hogy nem érdekelnek a lanok, de online versenyek sem biztos, hogy maradnak MPCL-nek vége ugye NetQ3-ból meg valószínüleg NetQ4-lesz legalábbis szó volt róla...
9513 levél
Válasz 05.10.27. 23:22 #132
Mattmaster
Most ebbe a heves vita közbe megjött a kedvem az UT-hoz. Holnap fel is rakom, úgyis itt az ősziszünet és jtszhatok annyit amennyit akarok! Amúgy sterintem is ROSSZ a q4 és az is igaz hogy az UTnek több játékosa van. Meg szerverek is gazdagabban vannak A fegyverekhez meg csak annyit fűznék hozzá hogy nemérdekelnek de azért jó az UT mert benne van a kedvencem: MINIGUN!!
81 levél
Válasz 05.10.27. 23:21 #131
harahara
És ne hidd, hogy a játék attól pörgős, merg begyorsulsz a bunny-tól egy FPs attól pörgős, ha akció van és az UT-ban kevésbé sablonos az akció több benne az ismeretlen: egyrészt a jobb pályák miatt, a nagyobb és többféleképpen használható fegyverarzenál miatt ez az alap és most jön hozzá maga az ember akinek többféle a lehetősége van és neked azt kell közben kitalálnod mi a következő lépése! Lényegében Q3-ban is az ellenfél következő lépéséről megy a sakkozás, csak ezt sokkal könnyebb kitalálni. UT gyorsaságát nem a játékos sebessége (bár UT-ban is lehet gyorsabban haladni, mint a normál futás ez a fojamatos dodge), hanem játékmenete adja!
633 levél
Válasz 05.10.27. 23:21 #130
NightCore
Nem rossz fegyverek vannak, hanem csak kis sebzésűek! Ha a machigunnal elég lenne 4 fejlövés akkor szerinted nem lehetne kaszálni? Q3-ban nem lehet sniperkedni...hamarabb lőnének le mint hogy bemérj valakit! Pl én meg se állok vele, mozgok és úgy célzok, nem kell dobbantó meg rj, csak gyorsnak kell lenni! Rakétánál is kell számolni hogy hova érkezik, mekkora sebességgel és mikor, főleg plasmánál...az még lassú is végülis! Lighting meg végképp pontos célzást és rátartást igényel, ha ez megvan akkor iszonyat ütős egy fegyver!
"Kibírni mindent, s menni mindig tovább, még akkor is, ha nem élnek már benned remények és csodák!"
633 levél
Válasz 05.10.27. 23:15 #129
NightCore
Perpill 19 magyar szerver van eyen...abból 8-an tartózkodnak! Nem hinném annyira siralmas lenne a helyzet! Itt is bukkannak fel újak...túl sok is! De azért ne mond hogy q3 és q4 nem különbözik sokban...mert ég és föld! Szerintem mindenki hagyni fogja q4-et...mert sokak szerint és szerintem is egy nagy kalap szar! Maradunk a 3-nál... A lanok meg nem érdekelnek...ez szerintem nagyon egyedi játék, ilyen úgy se lesz több! Ha áttérek másra az már nem ugyanaz, persze cod meg ilyenek is jók, de az akkor se quake! Élni fog ez a játék még jópár évig!
"Kibírni mindent, s menni mindig tovább, még akkor is, ha nem élnek már benned remények és csodák!"
81 levél
Válasz 05.10.27. 23:13 #128
harahara
"épp ez a jó benne hogy küzködj jó fegyverért" Ezzel te is elismered, hogy Q3-ban van jó és rossz fegyver! Egyébként hogy érted, hogy mindenkit lekaszálni machinegunnal? Hát nem bábukra lősz! Ut-ban egyébként sokkal pontosabbank kell lenned, mint Q3-ban pont azért, mert Q3-ban van egy hitbox és tök mind1 hol találod el rail-el UT-ban ha sniperkedsz akkor nem minde1 hova lősz ha lábon lövöd az embert fele annyit sem sebez, mintegy rail lövés ls nem olyan egyszerü fejbelőni egy ellent aki dodge-ol és közbe hogy-hogy-nem még lő is rád!
Q3-as fegyverekkel nem nagy mesterség bánni nem vagyok egy nagy player, de simán lövöm rakétával az airraksikat! Ez azért van, mert gyors a rakéta és így könnyen kiszámítható hova megy. Rail-el is könnyű valakit kiszedni főleg ha valami magasabb helyre akar feljutni RJ-al vagy dobbantóval...
UT-ben fegyverhasználathoz kell egy ballisztika, előre számolás, pontos célzás minden!
81 levél
Válasz 05.10.27. 22:59 #127
harahara
Az, hogy "manapság nincs annyi q3-as játékos" játékos ez pl. ez 1 évvel ezelötti állapothoz képest is igaz sőt ahogy nézem 1-2 szerverrel is kevesebb lett! És most hogy itt a Q4, sokan fognak váltani! Kénytelenek lesznek, mert a Q4 át fogja venni online/lan versenyeken a Q3 helyét már csak azért is, mert nem sokban különbözik a Q3-tól!
Ebből a szempontból az UT scene nagyon szépen megtartotta a játékostáborát: legalább 12 aktív magyar klán van még mindíg, minden nap vannak war-ok vagy spontán mix-ek, ezek közül a klánok közül pedig több CB-n is játszik az egyik klánunk pl. nem is akár milyen szinten: EuroCup-ban is játszott már nem 1x! És emellett még bukkanak fel új játékosok. Szóval UT köszöni szépen jól van
633 levél
Válasz 05.10.27. 22:31 #126
NightCore
Hát nemtudom, én szarok ezekre a fegyver összehasonlításokra, saját hangulati tapasztalatból nekem nagyon úgy tűnt, hogy a Q3 sokkal de hangulatosabb mint az Unreal! Unreal az nekem unalmasnak tűnik...nagyon jó szerintem a q3-ban pl a gyorsulás, eléggé megadta a hangulatot alapból! Ráadásul cpm-be promoddal...valami eszméletlen pörgős játék! S hogy manapság nincs annyi q3-as játékos? Tévedsz...marha sokan vannak még mindig, és szerintem többen is voltak mint unrealosok! Bár ezt nemtudom, nem ismerem annyira helyzetet unreal részéről! De nekem nagyon nem tetszett! Ez a fegyveres izéd miatt, hogy használható-e vagy sem..ez szerintem tök hülyeség, épp ez a jó benne hogy küzködj jó fegyverért, és ne tudj mindenkit kinyírni egy sima machinegunnal...pont jó az elosztás szerintem! Alap q3 pályák nekem se tetszenek, de most mit csináljak!

"És bár a Q3-at még mindíg játszák a történelemből tudjuk, hogy a nomád népek, akik nem tudtak letelepedni elvesztek a sűllyesztőben. Márpedig a földet itt versenyek, lan-ok és az olyan playerek jelentik, akiknek sikereiért lehet szurkolni/örülni stb."

Ezt meg kifejezetten sértőnek tartom...q3-nál jobb multijátékot nem fognak csinálni van egy olyan sejtésem! Pörgős, lendületes, nem kell fél órákat gyalogolni ellenfélért, pontosság kell, tudás...stb stb! Szerintem viszi a pálmát!
"Kibírni mindent, s menni mindig tovább, még akkor is, ha nem élnek már benned remények és csodák!"
81 levél
Válasz 05.10.27. 21:13 #125
harahara
Hexoes mi bajod az UT-sek intelligenciájával? Először a saját portátokon kellene végignézni ha jártatok MPortal-ra amíg volt gondolom észrevettétek mi szint! A Q3-as szervereken is ez megy anyázás, lámázás, mákozás mások lecsíterezése stb. Persze nem akarok általánosítani, de voltak ilyen tapasztalataim, gondolom neketek is!
De ha nem jártál MPortal-ra, akkor nézd meg ezt: http://roflcopter.atw.hu/
Van itt 2 interjú. UT-ból és Q3-ból olyan playerekkel készült, akik Mo.-on az említett játékokban ott vannak a Top-on! rudY egyike a legjobb magyar UT playereknek és ugyanez elmondható n1ggR-ól és WoodcuttR-ről is csak épp Q3-ban.

Interjú rudY-val: http://www.species.hu/?page=articles&aid=22

WoodcuttR és n1ggR interjú: http://csmovie.hu/doc1234

Ezeket is tanulságos elolvasni...
81 levél
Válasz 05.10.27. 20:16 #124
harahara
Nemtudom, hogy csak kívülállóként tűnik nekem úgy, de a Q3 eléggé elhalt... Nem látok nemzetközi porondon magyar Q3 játékost/okat, EQ (WCG selejtező)-n mostmár nem hivatolos formában sincs Quake, MPortal (és vele együtt az MPCL ha nem is valami rangos liga) "megszünt" stb. stb.
Ezzel ellentétben az UT még mindíg él! Vannak új klánok és régiek is, ezek közül többen is európai ligákban nyomják! Nemzetközi porondon magyar sikerek vannak UT-ben és UT2004-ben egyaránt. Ebben az évben is megrendezésre került a FunrealParty atb.
És bár a Q3-at még mindíg játszák a történelemből tudjuk, hogy a nomád népek, akik nem tudtak letelepedni elvesztek a sűllyesztőben. Márpedig a földet itt versenyek, lan-ok és az olyan playerek jelentik, akiknek sikereiért lehet szurkolni/örülni stb.
A végső lökést meg a Q4 adta meg, minden Q3-as ismerősöm rákattant a Q4-re, persze biztos maradnak még játékosok, közel se annyian és olyan szinten...
81 levél
Válasz 05.10.27. 20:06 #123
harahara
Team Arena nem terjed túgy el, mint a Q3, Magyarországon pedig szerintem nem is játszák...
9513 levél
Válasz 05.10.27. 19:58 #122
Mattmaster
Nem pártolom a q3-at de van egy Team Arena nevezetű kieg.je amivel LEHET jókat játszani vele simán gép ellen
81 levél
Válasz 05.10.27. 19:46 #121
harahara
Általában az ID-s (direkt nem Q3-at írok, mert ez nem csak a Q3-ra jellemző) játékoknál mindíg az egyik legnagyobb probléma az volt, hogy kereatívtalan zömmel rossz játszhatósággal megáldott pályákat készítenek a mapperei (mepper hehehe)! => Kevés pályán játszanak az emberek! Ez azért van, mert a jó pályákon szeretnek játszani, a "kevésbé jókat" pedig hanyagolják!

Most ha megnézed a Q3-as mapokat neten dm6 megy nagyrészt, meg esetleg egy kicsi dm17 mást nem is nagyon vote-olnak be...

Kétségtelenül a leginkább eltalált Q3-as pálya a dm6 más néven Campgrounds!
De itt is vannak hibák! A fegyverekből rendszerint hamar kifogy a töltény mégisincs mellettük ammo! UT-ban alapból a fegyver mellé van pakolva 1-2 lőszeres láda és még a pályán is el van szórva itt-ott néhány!

De nem ez a legnagyobb baj! Nem ám! Képesek voltak és a megát odapakolták a piros páncél mellé (vagy épp fordítva, de a lényegen ez nem változtat) ez teljesen felborítja a pálya egyensúlyát és hatalmas előnybe kerül az, aki oda születik! Az ilyen nagyobb tápokat szét kell szórni:
1 hogy másnak is jusson
2 ne legyenek szuperhírók, vagy ha lesznek, hát körbe kell érte járniuk a pályát
3 egy ilyen helyet nagy kisértés bekempeli, és ezzel már tönkre is tették a másik játékos szórakozását!

Úgy vélem, hogy az UT féle fegyver/powerup/táp elrendezés jobb (mármint, hogy vannak mellette, vagy a közelében is töltények, a tápokat vagy nem egyértelmü helyre rakták, vagy olyan helyre, amit mindenki könnyen elérhet).
Q3-ban is hamar kifogysz a lőszerből és UT-ban is hamar kifogyhatsz belőle (persze ez nem feltétlenül van így, majd mindjárt meglátod, de mégis jó dolog, hogy gondoskodtak lőszerről is) egy shockcombo 4 töltényt emészt fel! Shock elsődleges lövéssel 2 találat kell, ha nem szed fel páncélt vagy +%-ot, ha szed akkor az 3-4 vagy több (pl. őv esetén) lövés is lehet és nem számoltuk bele azt a szerencsétlen esetet, ha lövésed célt téveszt! 20 tölténnyel kezdesz ha felveszed a rohampuskát, amit hamar el is lehet pufogtatni! RPG-ben 6 töltény van UT-s rakéta lassabban megy, mint a Q3-as ezért könnyű kikerülni => többet kell betárazni és mire elég 6 töltény => nem sokra!
Bizonyos esetben, de jó kézben csodákra képesek az UT-s harci eszközök! 1 max 2 lövéssel is el lehet intézni egy fultápos embert több féle fegyverrel is (most a Redeemer-t ne számítsuk ide).
De a tápok is hol vannak általában egy UT-s pályán vagy a "centrumban", vagy egy secretben (ami könnyen kelepcévé is válhat), vagy egy nehezen megközelíthető helyen ilyenek pl.:
Centrumban pl. őv a Codex-en, Deck16-on, Fractal-on stb. "mega" pl. a Face-en stb.
Secret-ben: "mega" a Stalwart; őv - Turbine; amp Cruse stb.
Nehezen megközelíthető őv - a Deck-en (ebben az a nehéz, hogy vagy csizma kell hozzá, vagy le kell esni arra gerendára, de 1 jó lövés és a savban találod magad), Peak; amp Deck; Peak; LavaGiant; stb.
Egyéb trükkös hely pl. Pressure; Fractal stb.
A többi páncél és powerup a pálya különböző részein vannak csak úgy, mint a fegyverek és töltények (töltények nem csak a fegyverek mellett vannak máshol is fel lehet őket szedni)...

Mindezt az is alátámasztja szerintem, hogy Q3-ban a pályákon nem lehet igazi 4v4 TDM-et nyomni, a Q3 TDM megáll a 2v2-nél, mert nincs elég fegyver/töltény és sokan cseresznyemag köpködővel futkorásznak...

A másik lényeges dolog a respawn-pontok kérdése. UT-ban (a map nagyságától is függ) több a respawnpont (még egyszer mondom ez nem mindegyik mapra igaz) de a játék úgy próbál téged kidobni a pályára, hogy az lehetőleg ne ott legyen, ahol meghaltál/az ellenfél van. Q3-ban a spawn-pontokat be lehet tanulni, hogy most itt, mostmeg itt fogja kidobani és szerintem ez nem jó így...

UT-ban a dm6 szerepét a Deck16 tölti be, ez a leginkább játszott pálya, de emellett van még egy jópár, amin szoktak menni gámák, mint pl. a Liandri; Agony; Morpheus; Morbias; Codex; Crouse][ stb. CTF és egyéb mapokat meg még nem is mondtam!
81 levél
Válasz 05.10.27. 19:36 #120
harahara
Akkor az igazi Q3 multit elég keven játszottak
6609 levél
Válasz 05.10.27. 19:32 #119
Kolin Mekré
"Quake 3 mit hozott az elődeihez képest? Semmit! Q4 úgyszintén..."
Szedjél le 1-2 Quakecon-n készült demot , és nézd meg milyen is az igazi Q3 multi
Minden ellenállás hasztalan! 8-)
81 levél
Válasz 05.10.27. 19:32 #118
harahara
Capali az UT-nek egyáltalán nem fejlettebb a motorja. már csak ezért sem, mert néhány dologtól eltekintve ugyan az az engine hajtja, mint a 97 végén az USA-ban megjelent (Európában a megjelenés átcsúszott 98-ra) Unreal1-et! Azért az UT sem volt csúnya és olyan dolgokkal tartotta magát mint a LoD-rendszer a Multitexture eljárás az S3TC textúratömörítés az UT támogata az A3D-t és az EAX-ot is.
UT azért tűnik szebbnek mert odafigyeltek a pályaszerkesztők, a textúrák is szépek voltak, nem olyan mosottak, mint Q3-ban és a LoD-rendszernek köszönhetően az UT-s modellek több poligonból álnak... Az összhatás az UT-nál jobb, de egy percig sem szabad feledni, hogy a Q3-as motor fejlettebb, mint ami az UT alatt van, csak ezt Q3-ban még nem használták ki!
81 levél
Válasz 05.10.27. 19:23 #117
harahara
Nem hiszem, hogy az UT2007 rókabőr lenne, az eddigi UT részek mindig hoztak újat Az UT szinte megreformálta a stílust fegyverekkel, játékmódokkal, mozgással UT2003 hozta a walljummp-ot a doublejump-ot a bombing-runt, double-domination-t UT2004 az ONS-t csak hogy néhány dolgot említsek!
Quake 3 mit hozott az elődeihez képest? Semmit! Q4 úgyszintén...
9513 levél
Válasz 05.10.27. 18:59 #116
Mattmaster
Véleményem:

Unreal Tournament sorozat:


Játszhatóság,élvezet,irányítás: 10/7

Zenék,hangok: 8/10

Grafika: 10/10 (Sztem a karik nagyon szépek)

Fegyverek: 8/10

Harc: 9/10 (Azért adtam 9 pontot mert itt nemcsak a mész, lősz mindenki egymásellen megy hanem csapattal a zászló megszerzése, terület foglalása stb.)

Plusz pontok: +3 pont a járművekért és +1 pont a zsír karikért, valamint még -2 pont amiért a 2003 és a 2004 között semmi különbség sincs szinte csak a járművek vannak a 2004-ben.

Összeségében: 47/60



Quake sorozat:


Játszhatóság,élvezet,rányítás: 8/10

Zene,hangok: 7/10

Grafika: 9/10

Fegyverek: 7/10

Harc: 7/10 (Sajnos azért 7 pont mert a 3-ban csak az egymásellen gyilok megy csak)

Plusz pontok: +2 a 4-edik rész szépen kidolgozott grafikájáért

Összeségében: 40/60



Tehát énszerintem az UT nyert de mindenesetre egyik játéktól se dobtam hátast. Quake 2 volt jó, a 3-at is végigvittem de nemtudom, nemtetszik annyira. UT meg szintén nem annyira jó de a 2007 az aztán király lesz a képek alapján! Csak nemkell rókabőr.
81 levél
Válasz 05.10.27. 18:05 #115
harahara
Hát persze van csapatjáték, ami kimerül 2v2 TDM-ben a Q3 mapok nem is igazán bírnak el 4 embernél többet, mert olyan kicsik és kevés a fegyver, ha 4-nél többen nyomják akkor sok egy szál alapfegyverrel rohangáló player-t látni! 2 emberrel nem olyan komplex a csapatjáték...
A CTF meg főleg nevetséges Q3-ban (persze, ha az UT csapatorientált CTF játékmódjához hasonlítjuk): UT-ban ott van pl. hogy tudsz fegyvert adni a csapattársadnak, át tudod adni a zászlót, de ami a legjobb hogy ott van a translocator! Ezt otthagyhatjuk a bázison, ha esetleg valami gáz van ottlegyünk egyből, a támadást is nagyban elősegíti ez az eszköz és a védelmet is! Pl. ha ellopták a zászlódat könnyen utolérheted vele a zászlótolvajt, de ugyan így az ellenfél is könnyen a segítségére siethet! A legnagyobb probléma mégis Q3-ban a pályák egyszeüen nem alkalmasak jó kis 5on5 CTF-re van pl. köztük olyan is (nem is 1) amelyiken dobbantókkal kell ugrálni platformról platformra és ez teljesen lehetlenné teszi a zászlófutár védelmét, hisz nem tud a supporter vele együtt haladni...
81 levél
Válasz 05.10.27. 17:44 #114
harahara
Tudod 2 tűzmód arra jó, hogy 1 fegyverrel különféle helyzetekben is helyt tudjál állni, sőt van hogy egy fegyvernek nem is csak 2 tűzmódja van Ez egyébként a játékot is változatossabbá teszi, mert az ellenfél is többféleképpen reagálhat az akciódra!

Fegyverarzenálnál elsődleges szempont hogy kiegyensúlyozott legyen. Véleményem szerint ebben tökéletesre vizsgázott az UT, de ez a kiegyensúlyozottság kicsit kibillent az UT2k4-ben, csak úgy, mint a fegyverek használhatósága... Q3-as fegyverek közül nem mindegyik használható kellő hatásfokkal ezért a fegyverek között sincs nagy kiegyensúlyozottság.

Gauntlet=ImpactHammer mind a 2 kézifegyver használata nagy zajt csap, de Gauntlettel többször is meg kell símogatni egy embert, hogy eredményt mutassunk fel, míg UT-s társa egy csapásra szétszedi a szerencsétlent (csak hát nem egyszerü a másik közelébe jutni UT-ban) ImpactHammer másodlagossal ráadásul védekezni is lehet: a lassú lövedékeket eltéríti!

Machine Gun=Enforcer Alapfegyverről beszélünk mindkét esetben, sajnos Q3-ban eléggé korlátozott a használhatóság a gyenge mivolta mia mitt. UT-s Enforcer a legjobb esetben 25%-ot sebez (fejlövés) így akár4 lövésből leteríthtő az ellen ráadásul ha beszerzünk egy másikat is a tűázgyorsaság a duplájára nő!

Shotgun=Flack A Q3-as soti bár nem annyira hatékony, mint a kedvenc DoomII-es fegyverem, de leszedni a megmaradt HP-kat tökéletes. A Flack lényegében a Shotgun szerepét tölti be az UT-ban azzal a különbséggel, hog itt a repeszek meg pattannak a falon ill. meszi cél esetén ívelhetjük a Flack töltényt.

Grenade Launcher=Rocket másodlagos GL fordulókban szűk folyosókban használatos tűzgyorsasága egész jó UT-s megfelelője kicsit lassabb és nem pattog olyan jól, ez kicsit lekorlátozza használhatóságát.

Rocket Launcher=Rocket Launcher Q3-as rakéta egyértelműen gyorsabb UT-s társánál ellenben az valamivel erőssebb. Q3-as rakétavetővel könnyű airrocket-et csinálni, ami nem azt jelenti, hogy UT-ben nem lehet, csak ott kevesebb ilyen fordul elő, mert a lassabb rakétát nehezebb kiszámolni, így UT-ban egy ilyen találat sokkal skillesebb!

Plasma Gun=Pulse gun Pulse Gun-t én erőssebbnek vélem, de a Plasma Gun "el is tudja vakítani" az embert ezért akár taktikai szerephez is juthat játék során + némi HP fejében falon is lehet vele mászni.

Railgun=Sniper Rifle mindkettő pontlövő fegyver a sniper puska bizonyos esetekben (fejlövés) többet tud sebezni, mint egy mezei Rail, de a Rail-nek mindegy hol visszük be a találatot ugyanannyit sebez, ezért az UT-s fegyver kezeléséhez nagyobb tudás kell, mint egy Rail-hez.

Lightning Gun=Pulse (másodlagos) LG messzebbre visz, mint a Pulse másodlagos lövése míg a Pulse közelre az LG közeltávra is hatásos.

BFG=Redeemer gondolom ezeket a tömegpusztító fegyvereket mindkét oldalon a láma kategóriába sorolják, csak míg UT-ben szét lehet lőni a rakétát aadig Q3-ban lényegében egy feltuningolt rakétavetőt kapunk (hol vannak a Doom][-es jó BFG frag-ok)

És most jönnek azok a fegyverek aminek nincs Q3-as megfelelője:
Biorifle, Ripper, Shockrifle, Minigun (ennek végülis a Q3-as alapfegyver jó volna párnak, csak hatásfokban hatalmas a küszöb a 2 stukker között), Translocator.

Nem elhanyagolható tényező, hogy UT-ben a test sérülési zónákra van felosztva, így nem mind1 hova lövünk a fegyverrel, tehát akár úgy is lehetne fogalmazni az UT-s fegyverek pontosabb célzást igényelnek.

Fontos dolog az is, hogy az UT-s fegyverek rendelkeznek másodlagos lövéssel, így egyrészt 1 fegyver több féle helyzetben is megálja a helyét, másrészt változatosabb játékot eredményez, mert sosem lehetsz egészen biztos benne, hogy hogyan támad az ellenfél! Az is előfordulhat, hogy a 2 lövési módot kombináljuk, így kapjuk meg ShockRifle-nél a Shockcombo-t!

Összegzés: Q3-ban én csak a Rakétát, a Rail-t és a Lightning-ot tartom igazán használhatónak, UT-ben a legtöbb fegyver "nagyon könnyen" halálos lehet köszönhetően hogy nem 1 nagy hitbox-van és hogy a fegyverek a másodlagos lövéssel a legtöbb helyzetben sikerrel alkalmazhatóak!
1108 levél
Válasz 01.04.26. 15:12 #113
Piccolo
Persze ez annak jó, akinek a kedvenc játéka. Na, hülyeséget írok, szóval: azt tartod jónak ami a te kedvencedben van.
184 levél
Válasz 01.04.26. 14:59 #112
Carmack
Az UT-ben a botok waypointokon haladnak, a Q3-ban nem. Ebből mindenki azt szűr le, amit akar, csak úgy mondom
1108 levél
Válasz 01.04.25. 16:35 #111
Piccolo
Mér oan okosak a botok? 1ébként meg a bot nem lehet intelligens.
20 levél
Válasz 01.04.24. 22:10 #110
Szalu
HÁt a botok intelligenciaszintjét nézve mindenképpen elvitte a pálmát és a grafikai Engine is jobb!
Éljen az UT!!!
1108 levél
Válasz 01.04.24. 20:33 #109
Piccolo
Hexoes: mi +beszéltük hogy kvék a jobb, ők +beszélték hogy ánríl jobb

Ja, a statisztika: Amit láttál, az gondolom az általános, ahol első helyeken vannak: sims, stratégia és rpg. Ezeken a helyeken télleg feljebb van az unreal. Független, csak fps statisztikát még nem láttam Ha valaki látott, feltétlenül szóljon!! Én csak mportalt láttam, ahol az UT úgy 5% volt De az egyértelműen Quake-párti oldal.
2328 levél
Válasz 01.04.24. 20:16 #108
PoCoK
Semmi értelme nincs ennek a versus dolognak.
Mindkettő game qrva jó és kész.Mindkettővel játszani kell, nem csak foggal körömmel az egyikhez ragaszkodni.
stufumofo™
156 levél
Válasz 01.04.24. 20:08 #107
Hexoes
Télleg, mért kell 10 000 éves topicokat felhozni?!
Megbeszéltük, hogy a Quake jobb, és változatosabb, színesebb, élvezetesebb, lendületesebb, pörgősebb, szuperebb, és kész. Neem?!
8067 levél
Válasz 01.04.24. 08:33 #106
Gerry
Hali!Én még mindig nem tudom,hogy mi az istent koppintott az UT.Mindeggy túl sok értelme nincs erről vitatkozni
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
669 levél
Válasz 01.04.23. 22:46 #105
Gubar
A nagyobb felmérések szerint az UT a népszerűbb. Ezt csak mint tényt közöltem.
Lehet mondani hogy a q3 szebb és jobb, ami talán igaz is, mégis az UT-t szeretik többen.
Ez van.
I'll be here...
1108 levél
Válasz 01.04.23. 21:17 #104
Piccolo
Nincs vita? Ajjjjajjjjj Biztoska?
39 levél
Válasz 01.04.23. 21:11 #103
Fred
Én pl mindkettőt gyomom.A Quake a fegyverei és a több változatosabb karakterei miatt fogott meg.Az UT pedig a pályái és 1 játékos
módban jobb.A Quake azér igényesebben lett elkészítve mint az UT azt valjuk be.
1.Quake 3 Arena
2.Unreal Tournament
Nincs vita!
1892 levél
Válasz 01.04.23. 20:27 #102
Trafikos
nah már nem is emléxem hogy melyik is a jobb
losztmucsacsosz
1108 levél
Válasz 01.04.23. 19:37 #101
Piccolo
Már megin Q3vsUT? Madrac felhozta hogy mér beszélünk hülyeséget, és lehet hogy feléleszti a halott topicot Egyébként a Q3ban is van csapatjáték, és nem kell azzal jönni hogy az kamu meg nulla, vérkomoly TDM meccsek mennek q3ban! Persze az UT se rossz darab, de ez olyan mint a vallás, nehéz egy zsidót kereszténnyé csinálni, de néha megeshet.
11784 levél
Válasz 01.04.23. 19:26 #100
Ghoost
Még mindig UT a jobb
156 levél
Válasz 01.04.23. 19:11 #99
Hexoes
Aszittem ennek a topicnak már rég befellegzett..erre jön egy hogyismondjam buta ember és megint felhozza...ááá illyet!
4187 levél
Válasz 01.04.22. 15:34 #98
Madrac
Istenem!!! Ennyi primitiv embert egy rakason... Nem tok mind1 melyik a jobb??? Mindenki jatsza azt ami neki tetszik. En maradok az UTnel, de elismerem hogy vannak jo dolgok a Q3ban is. En momentan jobb szeretem a csapatjatekot. Aki az oldoklest szereti az Q3azzon, vagy az UT DM reszet nyomja. Ennyi. Nem tudom mit kell ezt ennyit ragozni.
Quoth the raven, `Nevermore.'
24 levél
Válasz 01.04.15. 17:19 #97
E.T.
Érdekesnek találtam, hogy a doom 3-ról nem írt senki, pedig már van róla animáció.
Nagyon cool, nézze meg mindenki.
1108 levél
Válasz 01.04.01. 22:30 #96
Piccolo
botok nem pótolhatják az embert!
184 levél
Válasz 01.04.01. 22:00 #95
Carmack
Attól, hogy divatjáték (mert egyébként tényleg az) még nagyon is jó. És nem csak multiplayer, remek kis botok vannak hozzá otthon singleplay gyakorlásra is. Bár néha meghülyülnek mint az állat, dehát mindennek ára van, ugye.


1108 levél
Válasz 01.03.31. 10:25 #94
Piccolo
kjlk izének igaza van, de szerintem Lord Vagy annak akar láccani

Szerintem a Q3ba télleg nincsennek waypointok, csak tuggyák, hogy hol van a fegyver, és mindenki a kedvencéhez megy (kis túlzással). CAban pedig a botok tök hülyék, sehol nem találom őket, többnyire mindig lenn vannak. Ez számomra alátámasztja hogy nincsennek waypointok.

A CS pedig szintén multi fps. És Q3ba is kell stratégiázni, bár az ott nem elég, CSben + de (asszem). 1ébként + láttam 1 pro CS-t aki kvékbe aszonta hogy a cs szar divatjáték lett.

184 levél
Válasz 01.03.30. 22:38 #93
Carmack
Igen, ez igaz, mivel a q3-ban nem waypoint módszerrel tájékozódnak. (bár szerintem ez így nem teljesen igaz)

A CS-ot meg szerintem nem érdemes összehasonlítani ezekkel a "villámirtás" gamékkal, az már inkább stratégia (csak más köntösben). Persze lehet azt is eszetlenül játszani, de arra meg ott van más. A fegyverek viszont szakítanak, és naponta jönnek ki újak, és nagyon profi munkák általában. Mondjuk a pályák már nem...

1 levél
Válasz 01.03.30. 22:14 #92
kjlkkgjgj
Szerintem a Quake jobb mint az Unreal de asse
rossz! A Q jáchatóbb lanon és eccerűbb hasznáni a fegyvereket mert az U ban a másodlagos használat túlbonyolítja a játékmenetet, igaz ez csak a multira igaz de hát erről szól mind a kettő . Grafikailag ugye a Q3 veri az U t simán ez nem vitás kérdés . Jáchatóságban szintén bár ez az amin lehet vitatkozni . A botok szintén jobbak a Q3 ban .
156 levél
Válasz 01.03.30. 19:39 #91
Hexoes
a LORD kamuzott!
LÁTTAM!
Tudja hogy a quake jobb, csak nem meri bevallani, nehogy az UT-sek megtámadják...
1108 levél
Válasz 01.03.30. 13:42 #90
Piccolo
Biztos vannak, akik a játékot épp a mások által hátránynak tartott tényező miatt szeretik.
2175 levél
Válasz 01.03.29. 22:54 #89
Raptor
És a Halo? Csak single mód vagy lesz mp?
"Find out who you really are"
669 levél
Válasz 01.03.29. 21:35 #88
Gubar
Az 2 game valahogy egész más. Leginkább kinézetre. Mindkettő jó a maga módján. Talán ha ötvöznénk a kettőből a jó elemeket... Hmm. (UT: szép pályák és részletes textúrák, Q3: jó karakterek és vér effektek, pergőbb játékmenet)
I'll be here...
1108 levél
Válasz 01.03.29. 20:45 #87
Piccolo
Lordot senki nem kérdezte
1ébként a CSt nagyon nyomják, 1esek szerint az a top... Piccolo szerint gyávák játéka.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.