Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Quake versus Unrel Tournament

1892 levél
Válasz 01.03.29. 19:56 #86
Trafikos
készülnek hasonlo progik lehetett olvasni többről is. van az Axis vagy valami hasonlo nevü ahol lebegő robotok küzdenek arénákban elég jo volt a demoja. meg a Monolith is csinál valami robot arénát ahol mindenki egyedi robotokat gyárthat. érdemes lesz mindkettőre odafigyelni
losztmucsacsosz
3553 levél
Válasz 01.03.29. 19:17 #85
The Lord
Lord döntött miután kipróbálta mind a 2 progit. Lordnak az UT teccett jobban
"Félelmetes amúgy, hogy tőled állandóan csak elégedetlenkedő levelek jönnek..." A köbön!
156 levél
Válasz 01.03.29. 18:38 #84
Hexoes
Persze!!!
Most senki sem mer ilyen játékot csinálni, mert félnek, hogy azt mondjuk, hogy koppintották...
2175 levél
Válasz 01.03.29. 18:28 #83
Raptor
Nem féltek attól hogy valami harmadik játék letaszítja a Quake3-mat és az UT-t az első/második (most mindegy meylik az első) helyről? Mert bizony ez bekövetkezhet!
"Find out who you really are"
453 levél
Válasz 01.03.29. 15:35 #82
FireBird
Mien igaz Hexoes...!!
byez all!
156 levél
Válasz 01.03.28. 20:29 #81
Hexoes
Az Ut-seket az intelligenciájuk miatt nem lehet meggyőzni.
Amúgy azér vannak színvonalak. Az UT-ben nincsenek.
A Quakeban vannak.
AKKOR?
1108 levél
Válasz 01.03.28. 18:27 #80
Piccolo
Én is mondhatom, hogy a Q3 elsöpör és hogy nincs ellenfele, de minek? Úgyse győzzük meg egymást, ez az 'az és kedvencem ezerszer jobb' szöveg + télleg felesleges, mert semmi állítást nem tartalmaz.
118 levél
Válasz 01.03.28. 17:58 #79
Luther
Sziasztok!!! Újra itt!!!!
Naszóval, csak annyit, hogy szerintem nagy UT-s múltamra visszatekintve ver bármit és mellette a Quake versenybe sem jöhet!!!
A grafikat Engine százszorta jobb és látszik, hogy sokkal többet dolgoztak rajta!!!
Nézzétek meg mind a 2-t és utána garantálom, hogy változni fog a véleménytek!!!
Szalu=Luther!!!FIX.TV
3553 levél
Válasz 01.03.27. 18:10 #78
The Lord
Lord is beszáll a játékba, mivel Quake3azni szokott multiban averjánál, és nem tuggya hogy az UT mijen ezé megszerzi magának aztat
"Félelmetes amúgy, hogy tőled állandóan csak elégedetlenkedő levelek jönnek..." A köbön!
1108 levél
Válasz 01.03.27. 17:14 #77
Piccolo
Azé hagyják ki, mert az U3ra kell koncentrálniuk A pajzs 200 alatt nem elégg, mennyél tápolni EQra nem megyek, mer nem az én színvonalam (na vajon meikünknek van magasabb színvonala?).

KÉRDÉS: LESZ POLOSATIY AZ EQ3-MON???

453 levél
Válasz 01.03.27. 15:41 #76
FireBird

Piccolo: Ha lett Unreal 2 lesz UT2 is miért is hagynák ki....
Carmack: A headshot az egyértelmü, ellemben nem huztad meg a vonalat a q3 és az UT között, így érthettem félre.
Én is tapasztalatokat írok q3-ban vazzeg!! Azé ha ügyes eltud kapni, persze nem 100-as pajzzsal. Max ako nem pusztulsz belé.4 Byez all und yo quakelést. Jöttk next EQ-ra?
669 levél
Válasz 01.03.24. 14:47 #75
Gubar
De még min 1 év mire megjelenik, akkorra pedig a gf3 nem lesz olyan ritka madár, talán a p4 sem, bár miért ne futna jól mondjuk egy gyors p3-on is?
I'll be here...
184 levél
Válasz 01.03.23. 23:41 #74
Carmack
Unreal Warfare - PS2-re
Unreal2 - PC-re
én így tudom, bár lehet, hogy most is megkevertem. Mindenesetre érdekes így mai áron bekalkulálni egy P4-et meg még egy GeForce3-at is, és akkor még van azért egypár dolog, amit meg kell venni
156 levél
Válasz 01.03.23. 19:42 #73
Hexoes
HÉHÉ!! Itt senki sem anyázott senkit!!!
Mellesleg azért mondjuk én is kiváncsi leszek az Unreal 2-re....
1108 levél
Válasz 01.03.23. 19:30 #72
Piccolo
Én nem anyáztam... Hülye lamer!
8067 levél
Válasz 01.03.23. 15:10 #71
Gerry
Úy motorral készül az Unreal Warfare???Én eddig úgy tudtam,hogy a régi enginet csiszolgatyák tovább,oyan apróságokkal,mint,hogy 1-1 karakter 2500-2000 poliginból fog állni,GeForce-ra optimalizályák-az Unrealt ugyebár Woodoo-isten nyugosztalya a 3dfx-et-1-re,és p1 200 ra optimalizálták--))Most íyg feyből nem yut eszembe más,de tudom,hogy még yó sok mindenen dolgozik Tim Sweeney apó.A grafika nagyon brutális lessz,a domborzat ábrázolás pedig eyg enesen mesés.Más kérdés,hogy mayd erőmű kell a futtatásához..
Az UT VS.Q3A témához meg annyit,hogy mint már mondtam valamikor,ez ízléds kérdése,kinek ez,kinek az yön be,erről ninsc túl sok értelme vitatkozni,egymást anyázni.
Bye :Gerry
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
184 levél
Válasz 01.03.22. 22:37 #70
Carmack
FireBird: Na, mégegyszer mondd már el, hogy hol itt a hülyeség. Részemről: a headshotnál az ut-ről, nem a q3-ról beszéltem. Nem baj, biztos elnézted.

"nincs igazad abban, hogy yol felfegyverezve 100-as pajzzsal beállsz valahová azt senki nem kap el" - na ilyet meg hol a rákban mondtam a q3-ról? KIZÁRÓLAG az ut-re értettem, és mivel "néha" elnyomok egy-egy dm-t a neten, nem baromságokat, hanem esetleg tapasztalatokat írtam, vagy mit gondolsz? Kamuzok netán, vazze?
na byez

11784 levél
Válasz 01.03.22. 18:54 #69
Ghoost
Én mindkettővel játszok de a Q3 nagyon jó egy hibája van a fegyverek!
az UT.ban sokkal jobbak ezért játszok többet azzal!

1108 levél
Válasz 01.03.22. 18:34 #68
Piccolo
Arra én is, mer az új Unreal termék nem Tournament lesz Nem baj FireBird, nem égtél nagyot Mi azé szeretünk Bár lehet hogy lesz majd UT2 is
453 levél
Válasz 01.03.22. 15:59 #67
FireBird
Már nem azért mondom de mint az Unreal, úgy a
Q3 sem abból áll, hogy fogok egy raksit pl., megyek QD-hez aztán szétgyakok mindenkit. akik ezt így gondolják azok a legnagyobb lamerek! Remélem szavaim azért értő fülekre is találnak, különben nem sok értelme lenne ittlétemnek... Na de mind1. Valaki csak jáccott már közületek team-ben (azaz csapatjátékban) s akkor tudja hogy a stratégiának, pontosabban a megfelelő stratégia kialakításának yoval nagyobb szerepe van, mint az egyszerü lövöldözésnek a pálya minden szegletébe, mondva hátha eltalálunk valakit.
Ez alapján kell a yo quakerek intelligencia szintjét megállapítani, nem holmi téves precedensek alapján.
Carmack: Részben hülyeségeket hordasz össze, ám leveled vége már értelmeseb szövegeket is tartalmaz. Például nincs igazad abban, hogy yol felfegyverezve 100-as pajzzsal beállsz valahová azt senki nem kap el. Hidd el egy yol célzó railes észrevesz és olyan impressed-et nyom a fejedre, hogy belesántulsz. (Olyan helyre meg ritkán lehet bujni, ahol szinte 100% hogy nem vesznek észre, esetleg nem találnak L_!) S ez az Ut-ben sinccs másképp! egy yol kiszámított Sharp Blade, esetéleg a hirhedt Redeemer célirányzékos lövgege szép perceket is tud okozni a Sniper rifel-el várakozó membernek.
Lacc: Csak azt tudom mmondani , hogy töltsd le a q3radiant-ot s győződj meg róla saját magad...
De azért az uj motorral készülő Unreal Tournament 2-re azért kiváncsi leszek
Nah mára ennyi, bye all!
1108 levél
Válasz 01.03.21. 22:21 #66
Piccolo
Egy pályán sincs BFG amin bárki is jáccana.
184 levél
Válasz 01.03.21. 21:38 #65
Carmack
Hehe, azért szerintem elég rossz duma ez a "kell a stratégia is a BFG mellett", de mindegy Az ut fanok meg jobb, ha nem szólnak semmit a mákról, meg az alacsony iq-ról, ugyanis itt van egy dolog az ut-ben, ami a q3-ban nincs, ez pedig a headshot. Bizony, bizony. Beállsz valahova, és lényegében ha jó helyről lősz, KÖRÖKÖN ÁT NYERITEK a meccset (persze team dm-ről van szó, ugye).
A japán go hasonlít a sakkhoz, csak jóval egyszerűbb, mégis többezer különféle stratégiát kell ismernie egy jó játékosnak, pedig a játék abszolúte egyszerű elemekből áll. Ennek tükrében elég fura, hogyha bárki is "rakétás futkározásnak" titulálja a Q3-at, ilyet csak akkor mondhat, ha nem játszott vele (eleget , vagy ha hülye
669 levél
Válasz 01.03.21. 19:36 #64
Gubar
az ut pályái tényleg kevésbé alkalmasak multiplayerre, mint a q3ban. többnyire bazi szépek (különösen néhány letölthető, ami nincs benne a játékban), de unalmasabb bennük egymás ellen nyomulni. túl nagyok és néha túl bonyolultak: ezt úgy értsd hogy egy pergő deathmatch-ben olyan pálya kellene, amin akadályok nélkül lehet nyomulni. persze nem minden ut-s pálya ilyen.
Ott van még a karakterek elhalálozása. van-e annál nagyobb öröm, mint amikor a q3ban telibekapsz egy éppen feléd ugró ellenfelet a rakétavetővel, és az az arcodra fröccsen, vörös ködöt hagyva maga után? Ilyen szempontból az ut - kevés. Legtöbbször az ellenfelek csak széthullanak apróbb darabokra, de az ilyenkor elvárható morbid látvány elmarad.
Ennek ellenére nem tartom rossz játéknk az ut-t, de szívesebben látok single player játékokat az unreal motorjával párosítva. Hiszen néhány kivételtől eltekintve, a legjobb single player fps-ek mind az unreal motorját használták eddig. (nevesebb Év Játéka címet nyertek: Unreal, Wheel of Time, Deus Ex).
Ami a pályaeditort illeti: az unrealed 2.0 szerintem a jelenleg elérhető legjobb editor - integrált, elég egyszerű a kezelése, a neten minden mennyiségben van hozzá tutorial (főleg angolul), és igen stabil. A qeradiant-ban persze egy kicsivel több lehetőségünk van, hiába, fejletteb engie, de nekem egyáltalán nem tetszett a működése. Nyilván gyakorlt kérdése, de unrealed-ban sokkal gyorsabban elkészítem a dolgokat.
I'll be here...
1108 levél
Válasz 01.03.21. 19:00 #63
Piccolo
Egyébként: mapeditort nem használok, nekem magas. Csak szervereken nyomulok, botok ellen nem lehet úgy jáccani mint emberek ellen. A mapok jobbak, mert azokhoz mindig saját egyéniség tartozik, míg az UT mapjai unalmasak és fantáziátlanok, nincs semmi egyéniségük. Ezzel nem a külsőre gondolok (hisz az UTben vannak hajók meg ien baromságok...) hanem a pályák megtervezésére, átlátszóságára, működésére és igényelt játékstílusára. Na ennyi.
1108 levél
Válasz 01.03.21. 18:57 #62
Piccolo
Hex
Csak tudnám mé röhögök ha tök igazad van?
Na, Laccika mondd L hogy mér lenne az UT jobb? Mer ti elmondjátok hogy mér jó?

Nálam a quake abból áll, hogy végig 'sakkozni' kell, stratégiázni hogy elkapd az összes utánpótlást, kicselezni az ellent, és mindig tudni hogy mien fegyvert hasznájj (az ut-ben is mindig rakétával nyomulsz? az vicces lehet, jellemző az inteligencia szintetekre) És kitűnő rexlexek, pontos célzás, hideg vér, folyamatos gondolkodás, gyors helyzetfelismerés kell. Tudni kell, hogy mikor éri + RJzni, hogy mikor támadjál és mikor védekezz, hogy merre menj és honnan nem számítanak rád. Én ezt szűrtem le a Quake-ből, hajjuk mi az UT? Vagy nektek csak a rakétás nyomulás az amit kibírtok?

156 levél
Válasz 01.03.21. 18:36 #61
Hexoes
Igen, igen....és az Unreal?!
Na ne szórakozzál már! A Quake az UT-seknél abból áll...akkor innen lehet következtetni az UT-sek intelligenciaszintjére...
925 levél
Válasz 01.03.21. 17:50 #60
Lacc
Végül is, saját magatokat égetitek le ilyen beszólásokkal. Jobb a map editor? Komolyan? Mér? Jobbak a pályák? Mér? Mi lenne, ha részletesebben is elmondanátok ezeket, mert ha továbbra is így írtok, lehet következtetni a Quakesek intelligenciaszintjére. Speciel szerintem egy Quake-meccs abból áll,hogy mindenki rakétavetővel mászkál föl-alá, és ha lát valakit, odapörköl, azt kész. Ez a legjellemzőbb, ez személyes tapasztalat.
YEP YEP! - Kipling :P
8067 levél
Válasz 01.03.21. 16:04 #59
Gerry
Na nagyokosok,mit koppintottak le?Amikor megyelent az UT,akkor még csak a q3 tesztek voltak kint,azokból meg 1-2 hónap alatt mit lehetett koppintani?!?
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
453 levél
Válasz 01.03.21. 10:24 #58
FireBird
Igaz, a q3 pályaeditora (Q3Radiant) sokkal yobb mint az UnrealEd. Haverral már készítettünk is pár pályát benne -TRC keretein belül-. nálam mág azért az Unreal vezet. Kell majd a 2, biztos nagyon kewl lesz. ellenben q3 jelenleg HC-s vagyok (közel a Nightmare azt naponta gyakom a botokat, meg hétvégéken szerveren nyomulunk haverokkal
team-ben és f2f-ben. Nah enyi bye all!
Megj.Ti szoktatok szervereken nyomulni? Mentek next EQ-ra?)
1108 levél
Válasz 01.03.20. 20:58 #57
Piccolo
Kérdeztem őket, aszonták lopták az egészet
156 levél
Válasz 01.03.20. 18:51 #56
Hexoes
Milyem bolondok elmebeteg játéka?!
Egyenesen förtelmes...sok (pííííííííííí) UT-s. NEm tudom, hogy mi a jó benne, mellesleg igenis koppintósak!
Kérdezd csak meg őket!
1108 levél
Válasz 01.03.20. 18:28 #55
Piccolo
Nagyon jó mapok vannak a Q3ba! (az UTbe meg szarok, de nem akarok vitát, fáratt vagyok)

Azt hallottam hogy a TA most a legnépszerűbb/legjobb fps... Mi ez b+??? Szerintem a sima Q3 sokkal jobb, ezek a csapatjáték dolgok suxolnak, max ca... Bár pont ezé vagyok Q3mas, másképp ezeknek a bolondoknak az elmebeteg játékait nyomnám. brrrrr

8067 levél
Válasz 01.03.20. 15:36 #54
Gerry
Most mit szenvedtek?!Az Unrealt 4 évig fejlesztették,az UT 1 évig.A q3 meg 2 évig.De a q3 nál főleg az enginet feylesztették,a yátékmódokra,mappokra már nem jutott idő.Ugyebár ezt orvosolta a Team Arena.Mineggy,számomra az UT a király!
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
1108 levél
Válasz 01.03.18. 21:26 #53
Piccolo
Meg is láccik hogy a Q3 frissebb!
1892 levél
Válasz 01.03.18. 17:13 #52
Trafikos
Hexoes! miről beszélsz???

hamarabb kezték el az UT készitését mint a Q3-ét és hamarabb is lett kész szoval nem igazán tudtak mit koppintani egy olyan játéktol ami akkor még else készült!!! stim?

losztmucsacsosz
156 levél
Válasz 01.03.18. 17:03 #51
Hexoes
HÉ HÉ HÉÉ!!!!!!!!!!
Az unreal azért elég koppintós!!!
A quake egy saját és király ötlet!!!!!
11784 levél
Válasz 01.03.17. 19:01 #50
Ghoost
Szerintem az UT jobb.Bár bár nem tudok játszani se vele mert amikor játszok 5 percet csak simán kilép.Ez nagyon szar.
1108 levél
Válasz 01.03.17. 16:36 #49
Piccolo
Mér nem? Tejjesen azonosak! Csak a shaft tök gyenge a q1hez képest, a rakéta mindbe tök más, a gépfegyverek nem is hasonlítanak, a shotgunok közt ég és föld a különbség, az öröktöltény fegyverek meg még csak nem is 1 könyvtárba tartoznak, mellesleg a rail is más grafika, nem is beszélve az új bfg-ről, ami aztán télleg tök ugyanolyan!
184 levél
Válasz 01.03.17. 15:54 #48
Carmack
Most akkor mit szidsz? Engine-t? Beszólásokat? El kéne dönteni... Ja Lacc, komolyan szerinted mindhárom rész fegyverei "szinte ugyanazok" ?????
Más. Van egypár unreal2 képem, háát az id nemtom mivel fog kijönni, de ez szinte fotóminőségű lesz! (tudom, tudom...meglesz az ára
925 levél
Válasz 01.03.12. 20:45 #47
Lacc
Nekem igen. Elég gagyi ez az engine ha ekkora pályaméret növekedés miatt beszaggat.
YEP YEP! - Kipling :P
629 levél
Válasz 01.03.12. 20:04 #46
predator
Azért szaggat, mert jóval nagyobbak a pályák. Egyébként nekem ugyanolyan beállítással megy, mint a q3, és nem szaggat egyik pályán sem.

925 levél
Válasz 01.03.11. 17:35 #45
Lacc
Hö, a TA??? Ott valamit nagyon elkúrtak, mert amíg a sima Q3 ugyanolyan beállításoknál lzán fut, addig a Team Arena valami eszméletlenül beszaggat. Az UT jobb.
YEP YEP! - Kipling :P
629 levél
Válasz 01.03.11. 15:22 #44
predator
Lacc, nem sokat Team Arenázhattál. Már ott is hanggal mennek a bepofázások...
1108 levél
Válasz 01.03.10. 14:19 #43
Piccolo
Annyi baromságot beszélsz, hogy nincs is kedvem reagálni, mert úgysem értesz +... Figy annyit árulj L nekem, hogy mennyit jáccottál Q3mat? Ez szerintem hozzá tartozik a dologhoz. (én elég sokat, a botokat xanig vittem, és utána is elég sokat assaultoztam, és ezután mondom amit mondok). Na jó, nem lehet itt beszélni, FELADOM!
925 levél
Válasz 01.03.10. 07:49 #42
Lacc
Piccolo: Hahaha.
Nincs hangulata mi? Próbáltad már magyar szinkronnal játszani az UT-t? Ugye hogy nem! Ott van neked hangulat. Mikor a Q3-al játszottam, ODA SE FIGYELTEM a beszólásokra, mert nem volt rá időm olvasgatni azt a sok 3-as betűmérettel bejövő légypiszkot. Meg kedvem se nagyon. A Q3-ban a csapatirányítás nehézkes, míg az UT-ben csak lenymom az enyikbillentyűt, és pillanatok alatt megmondom, ki védje a bázist, ki jöjjön velem és ki randalírozhat a pályán. Az UT-ben a fegyverek tényleg sokkal színesebbek, fantáziadúsabbak, míg a Quake mindhárom részében szinte ugyanazok a fegyverek vannak!
Lehet, hogy az UT-nek kicsit szögletes a grafikája, viszont a mapek sokkal hangulatosabbak a Quake egy idő után egyhangú, monoton sötét textúráival és sötét hangulatú térképeihez képest.
Ja, meg még valami. Régebben letöltöttem egy pályát, amit a Quake 3-ból koppintottak. Benne voltak a dobbantók, meg minden. De ami a legfontosabb, ugyanolyan szép ívelt volt a boltív az átjáró felett, mint a Quake-ben! És mindössze néhány FPS-t esett az egész.
Én csak azt saknálom, hogy nincs Savage 4-em, mert akkor kipróbálhatnám azokat a frankó textúrákat is.
YEP YEP! - Kipling :P
184 levél
Válasz 01.03.09. 22:51 #41
Carmack
Hehe, méghogy az unreal engine jobb mint a Q3, hát nem igaz, Ti mindennek bedőltök, amit hallotok? " Az Unreal engine még mindig a legyobb a külső terek megyelenítésében,míg a q3 erre nem igazán képes." Így. Ennyi. Kisfiam, láttad már az American McGee's Alice-t? Különben is, szerintem nem érdemes összehasonlítgatni itt őket, mivel (ha jól saccolom, de lehet, hogy rosszul) a két motor között kb. két év van! Ez pedig nagy különbség, nem? Játékélmény szempontjából a Q3 az abszolút király (főleg a Q3TA), ha meg szép meg sok fegyvert akarok egy játékban, akkor counter-strikeolok egyet. Bár hangulatban meg az a király. Nehéz dönteni, inkább azt mondom olvassatok valami jó könyvet
8067 levél
Válasz 01.03.08. 09:10 #40
Gerry
Hát...Én nem mondtam,hogy az Unreal engine a yobb,mind akettőnek megvannak az erősségei,gyengéyéy...A DOOM 3 ről mefg mayd később,most sietnem kell...Gerry
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
629 levél
Válasz 01.03.07. 21:33 #39
predator
Nem tom, honnan szeditek, hogy az UT engine-je jobb. A Q3-ban is benne vannak ugyanazok a dolgok, csak néhányat nem lehet beállítani a setup-ból csak a konzolból. Ilyenek pl. az árnyékok. Abban egyetértek másokkal, hogy az iD játékok újabban inkább csak technikai demo-k, mint komoly alkotások: mindig lekörözik grafikában a többieket, de a játékmenet kidolgozását meg elfelejtik...
Ja mégvalami: UT párti vagyok, de ez azért kicsit feltűnő: a Q3 készítőinek a listája kicsit sokkal rövitebb az UT-jénél...
1108 levél
Válasz 01.03.07. 21:14 #38
Piccolo
De nem id-s, azér azér kár... Én nem attam volna ki a kezemből ezt a nevet, még kihozhattak volna belőle valamit... A D3 később lesz nem? 1ébként nem mind1 meik a jobb, lényeg hogy kapjuk a jobbnál jobb fps-eket
11784 levél
Válasz 01.03.07. 19:36 #37
Ghoost
valamit elfelejtettetek
:Wolf !!!!!!!!!!!!!!!!!Feltámad a legelső fps !!!!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.