Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Quake versus Unrel Tournament

4685 levél
Válasz 05.11.12. 16:49 #236
Christoph
Az UE 3.0 után már a valóság van, szóval nem lehet jobb
2255 levél
Válasz 05.11.12. 16:45 #235
Matykó mester
Most fejlesztik az új motort!Tuti jobb lesz, mint az Unreal engie 3.0!
"Bárcsak egy légy lenne a világ, én meg egy összetekert újságpapír!"
4685 levél
Válasz 05.11.12. 16:39 #234
Christoph
Azóta csak visszafele fejlődnek
2255 levél
Válasz 05.11.12. 16:33 #233
Matykó mester
Na azt is a Quakes csapat csinálta
"Bárcsak egy légy lenne a világ, én meg egy összetekert újságpapír!"
4685 levél
Válasz 05.11.12. 16:30 #232
Christoph
Lehet. De akkor inkább a Wolf 3D-t küldtem.
4685 levél
Válasz 05.11.12. 16:29 #231
Christoph
Unrealből már rég kijött a 2. rész. És feltehetőleg lesz 3. is.
2255 levél
Válasz 05.11.12. 16:27 #230
Matykó mester
Na látod pont azt hagytad ki!
Ha 1996-ban játszol Q1-el most a Quake-sek oldalát erősitenéd
"Bárcsak egy légy lenne a világ, én meg egy összetekert újságpapír!"
4685 levél
Válasz 05.11.12. 14:09 #229
Christoph
A Q1-et leszámítva nekem az összes Quaekből elég volt max 1/2 óra. Számomra halálosan unalmas és egysíkú volt. Néha LAN partykon rávesznek, de azt se bírom sokáig, egyszerűen nem nekem találták ki azt a játékot!
5650 levél
Válasz 05.11.12. 13:55 #228
Tamás82Bp
Hali!Én naon le vagyok maradva az unreal terén(q el nem is toltam régen sem)..Én szerintem a jópár(4-5?)évvel ezelőtti unreal re gondolok de akkor csak ez volt a neve....nem tournament....Végig lehetett vinni és volt benne death-match(na az volt a király.....még gimnazistakoromban mennyit toltam azzal te jó ég.....)
De azóta nem is tudom mik jöttek ki unreal terén???...
Đr.Ke|$0 "Nem fából van,de adj egy percet!":-)))))) by łođ
2255 levél
Válasz 05.11.12. 12:59 #227
Matykó mester
Biztos játszottál az összes Quake résszel!
"Bárcsak egy légy lenne a világ, én meg egy összetekert újságpapír!"
4685 levél
Válasz 05.11.12. 12:43 #226
Christoph
Ha én is alapítok egy újságot és ott azt írom hogy a Quake az egy 0, és csak az UT, akkor ez bizonyíték vagy mi? Ez egy ugyanolyan álláspont (GS szerkesztőjé), mint a mienk. Semmit nem bizonyít. Csak egy vélemény a sok közül.
2255 levél
Válasz 05.11.12. 10:02 #225
Matykó mester
Aki nem hiszi, hogy jobb a Quake az olvassa el a novemberi Gamestarban a Quake 4 bevezetőjét és a fókuszt!!
És készül az ID új motorja
"Bárcsak egy légy lenne a világ, én meg egy összetekert újságpapír!"
135 levél
Válasz 05.11.11. 21:49 #224
morrowind8
mégis mindkét félnek nehéz elfogadni a másik véleményét
SPAS 12
9513 levél
Válasz 05.11.11. 20:01 #223
Mattmaster
És nincs is sok értelme a topiknak minek vitatkozni? minden embernek más tetszik a felének az unral a másik felének a quake...
8067 levél
Válasz 05.11.11. 19:56 #222
Gerry
Kezdetben is Q3A v.s. UT topik volt ezt, s most is afféle nosztalgiatopicként funkcionál hamvaiból feltámadva
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
2255 levél
Válasz 05.11.11. 19:40 #221
Matykó mester
Most nem a Q3 vs UT-ről van szó, hanem a Quake sorozat vs UT sorozat, vagyis a topik neve erre utal!
"Bárcsak egy légy lenne a világ, én meg egy összetekert újságpapír!"
30 levél
Válasz 05.11.11. 18:55 #220
@gnu
Hááááát igen most jönnek a véres viták a felek között!!
Én mint kívülálló, vagy inkább mindenhol álló(nem vagyok egyik ellen se) nem tudok különbséget tenni.
Ha a tényeket nézem, az UT-jobb, de a Q3-al mégis többet játszom.

Ennyi

ui.:Sztem ha hányásig viszed le a grafikát, attól nem lesz jobb!!


H92k
135 levél
Válasz 05.11.11. 18:30 #219
morrowind8
unreal tournament 2004 hát sokkal inkább
SPAS 12
2255 levél
Válasz 05.11.11. 18:22 #218
Matykó mester
UT vs Q3??Nem Unreal sorozat vs. Quake sorozat? A Quake abszólut győztes
"Bárcsak egy légy lenne a világ, én meg egy összetekert újságpapír!"
81 levél
Válasz 05.11.11. 13:10 #217
harahara
Nemtom mi volt olcsóbb és mennyivel, de szerinted USA-ban vagy Nyugat-Európában (ami fő piaca elsősorban ezeknek a játékoknak) annyit számított volna, hogy 1-ik drágább egy picivel? Itt keleten akkoriban úgyuis leginkább kalózmásolatok terjedtek akkoriban! Mostmár megengedhetem magamnak, hogy néha veszek 1 game-t, de akkor sem a leg frissebbet, hanem ha kicsit lejjebb ment az ára...
Persze ha UT olcsóbb volt akkor méginkábbmegérte megvenni mint Q3-at
9513 levél
Válasz 05.11.11. 12:15 #216
Mattmaster
mert az ut olcsóbb volt azér
4685 levél
Válasz 05.11.11. 12:13 #215
Christoph
Szerinted a sőt mit jelent a ... után???
81 levél
Válasz 05.11.11. 07:19 #214
harahara
Nemtom miről beszélsz UT-ből több fogyot, mint Q3-ból (a játékról beszlek)
4685 levél
Válasz 05.11.10. 23:48 #213
Christoph
Ezt a hangulatelem a Q3-bant én is várom.
Kíváncsi vagyok hogy ha a Q3 lett volna az első kiadott Quake hol tartana most a játék... Mert sokan csak a régi szép idők miatt játszanak vele (mondjuk régen nem is volt igazi konkurencia). Nagyon sokaktól hallottam már (itt a fórumban is pl.), hogy jobb az UT, de hát a Quake, az a nagy szerelem.
4685 levél
Válasz 05.11.10. 23:35 #212
Christoph
De hát nem az a lényeg amit az ember lát a játékban?? Kit érdekel, hogy melyik motor mire LENNE képes. A játékosok nagyon nagy részét nem érdekli, hogy melyik motorja jobb számokban, nyilván az a fontos amit kihoztak belőle in-game. Ebben meg kétségtelen jobb az UT. Persze nem mindenkit érdekel a grafika, így bármit csinálnak a Quakkel úgyis tonnaszámra adják el. Mondjuk az UT sem panaszkodhat eladásokban...sőt
81 levél
Válasz 05.11.10. 20:02 #211
harahara
NightCore azt mondtad q3-ban szerinted több hangulatelem van mint az ut-ben. Szivesen meghallgatom (olvasom) a véleményedet erről!
81 levél
Válasz 05.11.10. 19:58 #210
harahara
Tarthatod jobbnak, de tény, hogy Q3 modellek kevesebb polygonból vannak megalkotva mozgásanimációjuk sem annyira részletes, tény hogy Ut-ben szebbek a textúrák ráadásul a már említett Multitexture és Detailtexture eljárások miatt nem is mosódnak el mint Q3-ban! Tény hogy a Q3 Engine sokkal többre képes, mint amit Q3-ban mutat magából ennyi!
30 levél
Válasz 05.11.10. 19:25 #209
@gnu
Most lehet vitatkozni kinek melyik tetzszik jobban.
Én a QIII grafikáját jobbnak tartom és ennyi!!!!!!
H92k
81 levél
Válasz 05.11.10. 18:23 #208
harahara
Kössz az elsőt már láttam kb. akkor mikor felkerült a netre...
2 levél
Válasz 05.11.10. 17:42 #207
Orgi
Udv!
En ehez az egeszhez csak ennyit fuznek hozza:
http://crpd.jss.hu/videos/other/lantastic_movie.avi
es
http://crpd.jss.hu/videos/other/The.Dark.Zone.avi

-Orgi-


633 levél
Válasz 05.11.10. 17:33 #206
NightCore
bocs, "valyon" helyett vajon, vagy nem? fáradt vagyok ehhez én már
"Kibírni mindent, s menni mindig tovább, még akkor is, ha nem élnek már benned remények és csodák!"
633 levél
Válasz 05.11.10. 17:30 #205
NightCore
Bezavarnak azért azok a grafikai effektek akkor is! Meg amúgy is enemycolort használok... Az hogy grafikán kívül nincs más hangulatelem az a saját véleményed legyen, mert sztem több van mint az ut-ben, de mint látod ez is egy szubjektív vélemény, mivel elfogult vagyok, mint bárki más! Lényegében így el se lehet dönteni melyik hangulatosabb játék valójában, kinek mire van szüksége! Lehet hgoy pont ezért különbözik ennyire a két játék, hogy több ember szükségletét elégítse ki?! Akár a fejlesztők is összebeszélhettek e téren! Ki tudja... A lényeg az akkor is a személyreszabott stílus, melyet te alakítasz ki azzal hogy melyik játékkal kezdtél el játszani! Engem nem fogott meg az ut a mellett sem hogy az általatok felsorolt pozitív dolgok hatottak volna rám! Most lehet mondani hogy igénytelen vagyok mert olyan játékkal játszok ami szerintetek összecsapott, és igénytelen látványvilága van, de engem tök nem érdekel, cpm-ek hangulata marha jó, főleg a rocketjump ezekben a clanmodokban, hiába mond akárki akármit is, lényegében ezen "nőttem fel" ehhez szoktam és ez tetszett meg! Ti pedig ellenkezőleg ezért ragaszkodtok annyira ahhoz a játékhoz és motorjához, fizikájához! Mi lenne valyon ha a q3-hoz nyúltatok volna huzamosabb időre, és az ut-től megfeledkeztek? Lehet hogy most mellettem állnátok?
"Kibírni mindent, s menni mindig tovább, még akkor is, ha nem élnek már benned remények és csodák!"
81 levél
Válasz 05.11.10. 17:21 #204
harahara
Tudom, hogy nem csak a grafikán múlik, de ha már annyira lebutítod, mint te lényegében nem is beszélhetünk grafikáról. De Q3-ban nincs is más hangulatelem mint grafika sajnos...
81 levél
Válasz 05.11.10. 17:19 #203
harahara
Ha van fent OSP akkor elég nekem ha vertex-be rakom a Q3-at és fehért TankJR-t állítok be az minden körülmények között látszik, a többi az felesleges...
2255 levél
Válasz 05.11.10. 16:28 #202
Matykó mester
A hangulat nem csak a grafikán mulik, lásd CoD:UO
"Bárcsak egy légy lenne a világ, én meg egy összetekert újságpapír!"
633 levél
Válasz 05.11.10. 16:01 #201
NightCore
Nem, nem lövök jobban, inkább jobban látom ellenfelet, és könnyebben kiveszem a háttérből! Ezáltal úgymond szabadpályát ad nekem...
"Kibírni mindent, s menni mindig tovább, még akkor is, ha nem élnek már benned remények és csodák!"
81 levél
Válasz 05.11.10. 00:09 #200
harahara
Persze, hogy a hangulat, meg a játszhatóság a dolog nyitja! De attól mert így játszol: "Q3-at is 640x480-ba játszom, nem full grafikán és maximális picmippel" attól még nem lesz hangulatosabb a játék sőt még el is vesz belőle és olyan, mintha lehányták volna! Azt meg ne mond, hogy ettől jobban lősz, mert az egy mese.
81 levél
Válasz 05.11.09. 23:23 #199
harahara
Természetesen a Q3 motorja fejlettebb! Szerintem ezt mindenki tudja.
Az egy más dolog, hogy ügyes trükkökkel az UT leplezni tudta technologiai elmaradását és nagyon szép látványvilágot dobott össze akkoriban!
Ez olyan dolgok miatt sikerült mint pl. pályadesig. Vagy a modellek nagyobb poligonszáma persze ezt megfejelték egy ügyes LoD rendszerrel így ha a modell messzebb van a motor kevesebb polygonból építi fel, de ezt úgysem látod, mert messzebb van Nagyobb felbontásu textúrákat használ, mint a Q3. Ott van a Multitexture és Detailtexture eljárás így ha közelebb mész a falhoz az egyre részletesebb lesz nem elmosódottam, mint Q3-ban stb.
Q3 motor nem azért volt fejlettebb, mert milyen szép boltíveket tudott csinálni (UT is tutott elég megnézni a Gothic mapot) hanem mert shader-eket is tudott kezelni (igaz ezt nem Q3-ban hanem COD-ban kamatoztatta)...
4685 levél
Válasz 05.11.09. 23:19 #198
Christoph
Azért az nem mind1 hogy mit látsz a monitoron, az is hozzátartozik a hangulathoz. Például én a Q3-mat sokkal igénytelenebbnek látom (bocs ha vkit megbántok), mint a még régebbi CS-t. Ez meg már nem is grafika kérdése, hanem a programozók ízlése.
4685 levél
Válasz 05.11.09. 23:08 #197
Christoph
Érdekesek ezek a számok, sokszor rácáfolnak arra amit a monitorodon látsz. Csomó játék "eszi" a géped és lehet, hogy egy olyan játék ami simán fut még szebb is.(és mondjuk a motorja is gyengébb)
633 levél
Válasz 05.11.09. 23:03 #196
NightCore
Most nem azért, de engem pl kurvára nem érdekel grafikailag egy játék! Q3-at is 640x480-ba játszom, nem full grafikán és maximális picmippel! Nem azért mert nem tudnám nagyobbra állítani, q4 is fut 800x600 ba full maxon szaggatás nélkül, és gyorsan betölt! Játszhatóság és hangulat a mérvadó sztem, és engem a q3 jobban megfogott mint az ut! Itt izéltek hogy nincs értelme a q3-nak, mért, az ut-nek van? Ha az ut-vel nyomnám azt is levenném grafikailag könnyebb játszatóság érdekében...tehát egyszóval esztétikailag és megjelenítési téren tök mindegy hogy néz ki!
"Kibírni mindent, s menni mindig tovább, még akkor is, ha nem élnek már benned remények és csodák!"
8067 levél
Válasz 05.11.09. 23:03 #195
Gerry
Nézd, én UT fan voltam -óó, régi szép idők-, mindig is jobban komáltam az UT-t. Pusztán ara mutattam rá, hogy a szubjektív véleményeken túl a QIII motor fejlettebb volt.
Tiszta nosztalgiatopic ez
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
4685 levél
Válasz 05.11.09. 23:01 #194
Christoph
Engem meg nem a technikai paraméterek érdekelnek, hanem az összkép. Hiába jobb számokban a Q3 motor, "SZERINTEM" szebb az UT és ezzel nem vagyok egyedül.
9513 levél
Válasz 05.11.09. 22:57 #193
Mattmaster
nem s kell mert az már kenterbeveri a q3-at!!!
81 levél
Válasz 05.11.09. 22:56 #192
harahara
Gerry teljesen igazadvan, de senki nem hasonlította össze a Q3 motort a UE3.0-val!
9513 levél
Válasz 05.11.09. 22:55 #191
Mattmaster
rosszul írtam: az UNREALBAN meg tiszátbb, szebb most lehet hogy így nemértitek de ezt így nemlehet leírni. a q3 meg nem néz ki olyan jól mint az UT összeségében.
8067 levél
Válasz 05.11.09. 22:54 #190
Gerry
Nézd, én nem "szerintemekkel" dolgozok, csak puszta technikai paraméterekkel, adatokkal. Nyugodtan kérdezz meg bárki hozzáértőt, hogy mi a fejletett motort: az UT alá feljavított Unreal, avagy a Quake III motorja.
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
4685 levél
Válasz 05.11.09. 22:54 #189
Christoph
Igen sztem is a Q2 sokkal jobban forradalmasított, mint a Q3. Az Unreal 1 motor meg azért nem lett olyan népszerű, mint a Q motorja, mert nagy volt a gépigénye akkor.
81 levél
Válasz 05.11.09. 22:54 #188
harahara
Optimalizálás az történt, meg a prockók, vidkarik is erősödtek, amik nagyobb polygonszámot tettek lehetővé stb. Nyilván szebb a látványvilág UT-ban (méga multigam-ről is van szó, mint Unreal-ban) de motor lényegében ugyan az...
9513 levél
Válasz 05.11.09. 22:54 #187
Mattmaster
attól függ hogy hogy nézed szerintem a quakeben valamivel ilyen részletesebb a grafika, vagyis ezt így nehéz kifejezni.... a quakeben meg tiszátbb, szebb most lehet hogy így nemértitek de ezt így nemlehet leírni. a q3 meg nem néz ki olyan jól mint az UT összeségében.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.