Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Egyéb számítástechnikai témák

»» PC-s JÁTÉKFEJLESZTÉS

806 levél
Válasz 15.02.09. 14:22 #45
SolidSnakeGH
1 levél
Válasz 14.08.01. 22:22 #44
BaaLMahdi
Sziasztok!

Regény, képregény, videojáték történet, szöveg és forgatókönyv írásban jártas fiatal, dinamikus, terhelhető, igényes író munkát keres. Csak komoly fejlesztők, projektvezetők megkeresését várom.
Ha felveszed velem a kapcsolatot, természetesen küldök referenciát.
Keressetek ezen a címen: vargabbank_kukac_gmail.com

Köszi, és Üdv!
Bánk
11 levél
Válasz 10.05.25. 16:02 #43
HomeGnome
Sziasztok!
A jatekfejlesztes.hu -n minigame fejlesztő versenyt hirdettünk, aminek a lényege az volt, hogy 1 hónap alatt kellett egy gépen játszható többszemélyes (multiplayer) játékokat készíteni. A verseny lezárult, 14 játékot küldtek be, és most pedig megszületett az eredményhirdetés is, amit a honlapunkon tudtok elolvasni. Természetesen a játékokat le is lehet tölteni és ki is lehet próbálni!
Akit érdekel a hobbi játékfejlesztés, azt szívesen látjuk a portálunkon, csak regisztráljon, és máris egy remek, segítőkész társaság tagja lehet.
Üdv,
HG
39 levél
Válasz 10.02.03. 06:39 #42
jack19931020
Mi a neve annak a programnak ha azt se tudom mit írjak be
Straszner Norbert
764 levél
Válasz 10.01.18. 15:07 #41
jotzika
16-17 évesen nemhinném hogy te csak ugy vegyiteni fogod a játékokat... Amugy meg: google
39 levél
Válasz 10.01.17. 09:01 #40
jack19931020
Mi a neve annak a programnak?
Straszner Norbert
39 levél
Válasz 10.01.03. 10:47 #39
jack19931020
Elmondod a nevét?
Straszner Norbert
39 levél
Válasz 09.12.30. 09:21 #38
jack19931020
Meg tudod mondani a nevét?
Straszner Norbert
27766 levél
Válasz 09.12.29. 08:42 #37
LordMatteo
Persze.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
39 levél
Válasz 09.12.29. 08:40 #36
jack19931020
Van olyan program amivel két játékot össze lehet keverni?
Straszner Norbert
28 levél
Válasz 09.09.14. 09:36 #35
Avvoltoio
lehet hogy nem teljesen ide vág amit írok, mert játékfejlesztésről szól, de nem pc-re fejlesztek éppen, akit érdekel lesse meg ezt:
http://avvoltoio.extra.hu/wreckhunter.php
The Wreckhunter mobiltelefonra készülő játékom.
A weboldalon mellékesen sok más dolgot is találhattok amit érdemes lehet megtekintenetek
2 levél
Válasz 09.02.11. 08:20 #34
Optimistic
Sziasztok!

Webes alapú játék készítéséhez keresek php-ban jártas programozót.
A programról előzetesen annyit, hogy bár létezik hasonló a neten, számos újdonságot tervezek, amitől újszerű és érdekes lesz.

Jelenleg épp a php-val ismerkedem, ha érdekel a dolog írj.
629 levél
Válasz 04.01.10. 10:13 #33
predator
Köszi!

Majd meglátjuk a többiek reakcióját (csak miattad nem írok cikket, bocsi ) Egyelőre nem nagyon reagál senki a fórumunkon
897 levél
Válasz 04.01.09. 23:53 #32
Tib
Ja, egyébként jó a cikk, érthető. Várom a folytatást!
A számítógép embertelen: egyrészt tökéletesen programozott és szabályosan működik, ráadásul teljesen őszinte. - Isaac Asimov
897 levél
Válasz 04.01.09. 23:52 #31
Tib
Elolvastam, de nem müxik valami... Mondjuk most nincs is sok időm azzal foglalkozni, majd ha nem lesz már ennyi dolgom, akkor majd elszórakozok én is a Direct 3D-vel...
A számítógép embertelen: egyrészt tökéletesen programozott és szabályosan működik, ráadásul teljesen őszinte. - Isaac Asimov
629 levél
Válasz 04.01.09. 12:44 #30
predator
Írtam egy kis cikket a DirectX 8.1 programozásáról (Delphi). Itt lehet megtekinteni: www.mindentbele.hu
Szigorúan kezdőknek! Ha tetszik, lesz folytatás
2161 levél
Válasz 04.01.06. 18:11 #29
Zup
Találtam egy Q2 engine-re épülő x-com játékot, freeware, és királyul néz ki! Megadhatoim az url-t ha kell, de először utána kell néznem a címnek.
‎1828 - Drakula fiatal szűz lányok véréből táplálkozik. 2010 - Drakula éhen hal.
897 levél
Válasz 04.01.06. 11:49 #28
Tib
Nem, egyenlőre csak tanulási célzattal módosítgattam volna. (Tudod, az a legjobb tanulás, ha valahol megváltoztatsz valamit, és aztán lefuttatva a programot megnézed, hogy mi változott ) És ha már programozó GURU leszek, akkor meg... Akkor már írok saját engine-t!
A számítógép embertelen: egyrészt tökéletesen programozott és szabályosan működik, ráadásul teljesen őszinte. - Isaac Asimov
3275 levél
Válasz 04.01.06. 11:11 #27
FOxygene
Hát azért aki bármit is hozzá tud tenni a Quake vázához azért az már tud valamit ....
Tib te ilyesmiket akarsz megváltioztatni mint nagyobb textúrák kezelése stb stb....?
zzzzz........

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
897 levél
Válasz 04.01.04. 21:02 #26
Tib
Mindegy, azért köszi szépen. Majd ha lesz időm, átnyálazom...
A számítógép embertelen: egyrészt tökéletesen programozott és szabályosan működik, ráadásul teljesen őszinte. - Isaac Asimov
629 levél
Válasz 04.01.04. 12:21 #25
predator
Rossz hír: a Delphi 5 nem fordítja. Sajna a 6-osban jött néhány új nyelvi elem, amit a D5 még nem ismer, és az ilyeneket mégcsak megkerülni sem lehet
897 levél
Válasz 04.01.04. 12:06 #24
Tib
Lehet kereskedelmi terméket is létrehozni vele (de akkor - Carmack-ot idézve $$$ - okért meg lehet beszélni )

Egyébként köszi előre is a segítséget.
A számítógép embertelen: egyrészt tökéletesen programozott és szabályosan működik, ráadásul teljesen őszinte. - Isaac Asimov
629 levél
Válasz 04.01.04. 09:23 #23
predator
Gondolom nagyon már nem tolonganak a Quake I-II engine licenszekért, így meg az amatőr csapatok babrálhatják, az is reklám. Nomeg portolják szorgalmasan (például a PocketPC-men is fut szépen , ami jelenthet azért plusz bevételt, hiszen a játék maga nem ingyenes csak az engine...

Mondjuk nem tudom, hogy kereskedelmi terméket lehete vele létrehozni, gondolom azt azért nem engedték meg (bár a QII Delphi GPL licensz alatt van, a többit nem láttam)
629 levél
Válasz 04.01.04. 09:18 #22
predator
Én Delphi5-el dolgozom, ez visszafelé egészen az első verzióig kompatibilis, kétlem, hogy a Borland hirtelen ezt megszüntette volna.

Megnéztem a forrást. Majd én is megpróbálom fordítani, de szerintem az őrszemekkel lesz a probléma ($IFNDEF xxxINCLUDE stb.), Delphiben totál feleslegesek (C-ben van rájuk szükség a többszörös include elkerülése miatt, de Delphiben ezt a fordító lekezeli) és lehet, hogy a Delphi 7 más hatókörrel értelmezi őket, mint a 6. Innen nehéz megmondani

Az első típus (edict_p) a GameUnit része, természetesen egy őrszemen belül deklarálva

Mindjárt megpróbálom lefordítani, hátha tudok segíteni...
897 levél
Válasz 04.01.04. 01:11 #21
Tib
Valaki segítsen nekem! Letöltöttem a Quake II engine Delphi-s verzióját. Namondom, megpróbálom lefordíttatni a Delphi 7-tel. Minden szépen is ment, de a quake2d.dpr-rel már nem tudott megbírkózni. Szinte az összes Delphi-s hibát kijelzi...

Csak egy kis ízelítő

[Error] Delphi_cdecl_printf.pas(25): Undeclared identifier: 'edict_p'
[Error] server.pas(130): Undeclared identifier: 'edict_p'
[Error] sv_ents.pas(605): ')' expected but identifier 'client' found
[Error] sv_ents.pas(619): ')' expected but identifier 'client' found
[Error] sv_ents.pas(619): Missing operator or semicolon
[Error] sv_ents.pas(619): Statement expected, but expression of type 'Extended' found

...

Most mondjátok meg, hogy én vagyok a láma, vagy a forráskód tényleg hibás? Esetleg a Delphi 7 nem kompatibilis teljesen lefelé? Habár becsületére legyen mondva, a többi dpr-rel nem volt gond. "Csak" ezzel az eggyel...
A számítógép embertelen: egyrészt tökéletesen programozott és szabályosan működik, ráadásul teljesen őszinte. - Isaac Asimov
2161 levél
Válasz 04.01.03. 22:15 #20
Zup
Ez nekem újdonság, azt hittem, az engine még nem ingyenes, a forráskódot csak a modkészítőknek adtrák ki ingyen. Amúgy a Quake 3 forráskódja is fenn van ingyen.
‎1828 - Drakula fiatal szűz lányok véréből táplálkozik. 2010 - Drakula éhen hal.
629 levél
Válasz 04.01.03. 12:53 #19
predator
Jól emlékeztem én

A Quake 2 forráskódját 2001 decemberében nyitották meg. A Delphire átírt változat pedig itten van: http://sourceforge.net/projects/quake2delphi/
629 levél
Válasz 04.01.03. 12:49 #18
predator
Erre gondolsz?
Ha pedig NEXUIZ-re, akkor megintcsak a fentit nézd, vagy a Tenebrae2-t

Egyébként a Quake 2 forrása nem nyílt már rég? Mintha még Delphire átírva is láttam volna
897 levél
Válasz 04.01.02. 23:57 #17
Tib
Azért fel lehet azt turbózni! Az egyik Dome-konkurencia oldalán láttam, hogy a Quake1 motorjából olyan ütős grafikájú játékot fabrikálnak valakik, hogy az nem semmi. Mondjuk azért nem egy Doom 3, de nem csúnya!
A számítógép embertelen: egyrészt tökéletesen programozott és szabályosan működik, ráadásul teljesen őszinte. - Isaac Asimov
629 levél
Válasz 04.01.02. 22:41 #16
predator
Ezt a boldogságot
Akkor most már egyszerűen lehet 5 évvel ezelőtti szintű FPS-eket fejleszteni?
2161 levél
Válasz 04.01.02. 21:39 #15
Zup
Ingyenes lett az Unreal és a Quake 2 engine!!!
‎1828 - Drakula fiatal szűz lányok véréből táplálkozik. 2010 - Drakula éhen hal.
629 levél
Válasz 03.12.31. 18:10 #14
predator
Régi-új garázscsapat amatőr fejlesztőket keres!

Az amatőr most nem a tudásra, hanem a fizetés módjára (nukupénz) vonatkozik, a fejlesztés elég régóta tart ahhoz, hogy kezdőket kezdjünk betanítani - részletek az oldalon.
152 levél
Válasz 03.05.18. 20:11 #13
Palika
Beleszeretnék fogni egy kis (hobbi szinten) játékfejlesztésbe.
Kicsikét értek a C++-hoz dos szinten. A Delphi-hez is picit.
Na szóval modellezni és textúrázni jól tudok 14 éves létemre.
Már csak egy programozó kellene.
Nincs valakinek kedve belefogni?
Nos, izé...
3167 levél
Válasz 03.04.04. 18:02 #12
'Tacker Takk'
Sok sikert kívánok én is!
Jó lenne, ha a későbbiekben beszámolnátok a munkálatokról, és azt a kisebb projectet is közzé tennétek!
"Látod nincs mit mondanom, a napot, az órát sem tudom..."
20333 levél
Válasz 03.04.04. 00:22 #11
Z-Master
Sok sikert a munká(k)hoz!
1 levél
Válasz 03.04.03. 20:11 #10
Daihelyon
Üdvözlök Mindekit!

Egy kezdő csapat egyik alapítója vagyok. Eldöntöttük, hogy belevágunk abba, amit sokan sokféle képpen néznek és gondolnak, a játékkészítésbe. Tudjuk, hogy nem egy leányálom, és mi is igen kezdők vagyunk, mert nincs semmi amit idáig felmutathatnánk (legalábbis többségünknek, a kisebbség aktív programozó), de van bennünk akarás és az újra való fogékonyság. A csapat nem a nulláról indul, mert a tagoknak azért van valaimlyen mélységű tapasztalata a dolgokban és ért valamit(ki jobban ki kevésbé) a saját területéhez. Igaz a többség még fiatalokból áll, de van egy szerény kisebbség, akik már meglett felnőttek, és ők is komolyan gondolják a dolgot. Mert mi nem csak, úgy mond, egy hétvégi bulit akarunk, ahol elhülyülünk és ábrándozunk a játékok mi voltáról, hanem mi ezt teljes beleadással, mindenki annyira amennyire hivatalos munkája engedi, csináljuk. Legalábbis most kezdtük. A csapat nagy része már összeállt és kezdünk egy kis projecttal, aminek lényege, hogy a társaságot teljes csapattá kovácsolja, megismerjük egymást és tapasztalatot szerezzünk, hogy aztán mint teljes értékű csapat neki kezdhessünk a nagy (akár világ megváltó is lehetne, de nem az) tervhez, egy igazi nagy játékhoz. De még van pár hely üresen, mert azért ügyelünk, hogy túl nagy társaság se legyen, nehogy rosszba menjen át, de túl kicsi sem a feladathoz.
A következő helyek vannak még szabadon:

Programozó
-két üres hely
-feltétel a C++ nyelv ismerete és angol nyelvtudás (írott dokumentációk megértése)
-ezenkívül előny: Linuxra való programozási tapasztalat (a játékot mind Windows mind Linux platformra el akarjuk készíteni)

Hang és zeneszerkesztő
-egy üres hely
-angol nyelvtudás
-kreativitás
-hangzások, térhangzás, hangkeverés

Leveleket az alábbi címre küldjétek egy kis bemutatkozóval: daihelyon@netscape.net vagy shadow@coder.hu

Mivel ez egy kis garázsfejlesztés így mindenki, úgy mond, hobbi szinten áll hozzá, amiből később, a nagy játék kapcsán akár bevétel is lehet. Nagy képüen hangzik, de mi megcéloztuk, hogy leszünk minimum egy Digital Reality.

Daihelyon
9 levél
Válasz 02.08.04. 13:32 #9
Laz4rus
Udv!
2D Grafikust keresunk egy kozeljovoben jatszodo RPGhez!
Sajnos egyenlore nem áll módunkban munkátokat fizetni.
tovabbi infoert irjatok a lazarus@cia.hu cimre
Mindig az a jófiú aki nyer
1 levél
Válasz 02.07.16. 10:23 #8
peter_peter
Zeneszerzőt nem keres senki?
6926 levél
Válasz 02.05.31. 18:58 #7
Death man
Sztem ha egy 3D-s gamehez kezdenétek(lehet hogy beszálok)még kicsi haszon is lenne rajta....
! ! ! DE OTT NEM VOLTAK NŐK ! ! !
20333 levél
Válasz 02.05.31. 00:07 #6
Z-Master
sry
424 levél
Válasz 02.05.30. 13:07 #5
Reader
Ne gúnyolódjatok!
Reader
20333 levél
Válasz 02.05.30. 00:35 #4
Z-Master
EA
5697 levél
Válasz 02.05.27. 18:42 #3
Peeter
Mi a kiadó címe?
I don't want you back!!!
6926 levél
Válasz 02.05.27. 18:30 #2
Death man
2D-s?
Az nem lenne nyerő sztem......
! ! ! DE OTT NEM VOLTAK NŐK ! ! !
2 levél
Válasz 02.05.26. 23:36 #1
savolya
Garázscsapatos játékfejlesztéshez 2D/textúra grafikusokat, modellezőket keresünk.
Érd: savolya@freemail.hu

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.