Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Stratégiai játékok

274 levél
Válasz 03.03.01. 14:41 #149
Draconar
De ettöl függetlenül ez a kedvenc stratégiám.
You have failed me for the last time, Admiral.
274 levél
Válasz 03.03.01. 14:39 #148
Draconar
Én nagy SC fan vagyok, de vannak stratégiák, ahol sokkal,de sokkal jobban kijön a taktika. A SC arról szól, hogy ki milyen gyorsan húzza fel a rambó gyárakat, és milyen hatékony nyersanyag gyűjtésben. Ez a két dolog határozza meg a serege nagyságát. Ha valaki ezeket jobban csinálja mint az ellenfele, és nem gyárt hülyeségeket, akkor nyerni fog.
You have failed me for the last time, Admiral.
2469 levél
Válasz 03.03.01. 10:57 #147
Cloud
Még is világ egyik legsikeresebb játéka...

tod mit? akor suden strike is értelmetlen rush...
2150 levél
Válasz 03.02.28. 20:45 #146
darkforce
Tidus személyében egy igazi elvakult Sc fan beszél =))) csuroach-hoz már hozzászoktam hogy ilyeneket mond =)

Tidus :
kedves barátom, jólenne, ha rájönnél, hogy az SC az egy rush tömegjáték, akármit is mondassz róla, elmondom még előtte azt neked, hogy azért nevezik így, mert a taktikusabb játékokhoz képest igenis értelmetlen kattingatás az egész. 50 taktika fajonként ? Szerintem nem vagy tisztában a taktika fogalmával. A taktika nem egy megnyerési metódus, egy minta ami alapján véghez lehet vinni ütközeteket. A taktika a csatatéren dől el és a lényege az, hogy a seregedet mindig a legmegfelelőbb módszerrekkel hasznosítsd és így megsokszorozd a számbeli erőt (mármint elviekben nyilván, mert gyakorlatban ugyanannyian lesztek). Ez nem konkrét meghatározás volt nyilván, csak kivetittem neked egy csatára, hogy megtudd azért, hogy mennyire hülyeség Sc esetében a taktikáról beszélni. Ha Sc-ben 50 fajonként, akkor Sudden Strike -ban 525262432423432^32 (gyengébbek kedvéért 525262432423432 a 32. hatványon) db ilyen általad taktikának nevezett végigjátszása megoldás van, egy multiban =)

Egyébként az Sc-ben már egy sima támadás is egy rush, mert az egész játék a gyors és primitív harcokra épül, kipróbálod a Sudden Strike-ot rájössz, hogy amit te eddig taktikának véltél, az értelmetlen rusholás =)


csuroach : megint hülyeséget mondtál =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
4250 levél
Válasz 03.02.28. 14:20 #145
csuroach
Szrintem multiban teljesen mindegyj taktikai vagy nem a játék.
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
2469 levél
Válasz 03.02.28. 10:21 #144
Cloud
Darkforc:
ezért beszélsz hülyeségeket, az SC ben a rush a leglámább dolog, azal gyakorlatilag jo jatekos elen nem is lehet játszani...

amugy sc ne mond hogy nincs 50 taktika fajonként...
2150 levél
Válasz 03.02.27. 21:50 #143
darkforce
Az, hogy egy játék élő ember ellen milyen nehéz az mindig az ellenféltől függ =) Igazából nincs túl sok köze a játékhoz ...

Viszont, hogy mennyire kell tudni, hogy te megverj valakit multiban annak már nagyon is. Én ezért szeretem a taktikai játékokat, mert sokkal több lehetőség van arra, hogy megverj vagy épp megszorongass valakit, nem pedig tisztán a rushról szól az egész ...

Commandos meg nem feltétlen egy multira tervezett játék, énnekem bejön mindenesetre =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
2469 levél
Válasz 03.02.27. 14:56 #142
Cloud
Végignéztem 5 ig asszem de tul komplikált
4250 levél
Válasz 03.02.27. 14:07 #141
csuroach
Én azért nem nevezném nyugdijas játéknak.Azért abba settenkedni lopakodni kell.És az se mindegyj hogy hogyan.Szerintem nem rosszak az olyasmi játélok szerintem te azért szolod le mert a commandos 1 elsö pályáját se tudtead kivinni
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
2469 levél
Válasz 03.02.27. 08:20 #140
Cloud
ala kommandos ahol semi akcio nincs csak az hogy egy vilanykapcsolot 10 oráig talt lekapcsolni
4250 levél
Válasz 03.02.26. 18:59 #139
csuroach
Pontossan mit értesz nyugdijas játékok alatt tidus??
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
2469 levél
Válasz 03.02.26. 18:45 #138
Cloud
sc ember ellen nem könyü söt szerintem nehezebbb mint ezek a nyugdijasjátékok
5240 levél
Válasz 03.02.26. 14:58 #137
Pras
Bocsesz. Gépelési hiba. Ja, nem! Sys error 65363 De ígérem, legközelebb csuroach: Ctrl+C, Ctrl+V és duma...
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
4250 levél
Válasz 03.02.26. 14:43 #136
csuroach
Én (ha lehet mondani )minden féle stratégiát szeretek legalábbis a legtöbbet.A taktikásokatPl:cossack az ilyen szerintetek könnyü tömegjátékokatpl:W3,Aoe2, és egyéb nem tudom hova sorolhato de stratégiai játékot.
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
4250 levél
Válasz 03.02.26. 14:40 #135
csuroach
Nos különben a nevem már megint elirtad.
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
2150 levél
Válasz 03.02.25. 20:48 #134
darkforce
Tidus :
az én érdeklődési köröm egyik kategóriába se fér bele =) 20 órás egy játék, nem reflexigényes, de elég komplex viszont jól irányítható és a grafika (hát jó nem hiper) de rulz =)

Egyébként minden játéknak megvan a maga előnye és hátránya, sajnos ez így van, tökéletes játékot eddig nem írt senki, csak nagyon jót, ahol a hátrányok eltörpülnek az erények mellett. Nekem nem is annyir az izlésekkel van bajom, hanem azzal, hogyha valaki aztmondja hogy ez a legjobb játék, mikor gyak. semmi más ok nincs hogy játszik vele minthogy rajta kivül sokan mások is azt teszik... Ez pedig nem elég ... Most ha elkezdünk két játékot összehasonlítani úgy hogy részekre bontjuk pl. grafika játszhatóság játékélmény hangok stb. akkor az egyik jobb lessz mint a másik, de ha úgyis értékeljük, hogy megkérdezzük kinek melyik tetszik jobban, akkor könnyen meglehet hogy más végeredmény jön létre. És ha az a bizonyos játék az első kört elvesztette és a 2. -at megnyert akkor 100% hogy az egy tömegjáték ! =)

Remélem elég ködösen fogalmaztam ahoz, hogy senki se értse meg =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
2469 levél
Válasz 03.02.25. 20:18 #133
Cloud
Darkforce: mint lejeb irtam: izlések és pofonok.

van aki a 20 orás tulkombinált hipergrafiáju gameket szeretik.

van aki a 20 perces gyors, reflexigényes, microtraninges irányithato gameket( amugy war3 irányitás téleg katasztrofa
5240 levél
Válasz 03.02.25. 19:51 #132
Pras
Csuoratch: Bocsi az emblémáért, de ha egyszer CM-es nincs... Ez a második kedvenc.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
2150 levél
Válasz 03.02.25. 19:43 #131
darkforce
SZEDRENCS IMÁDLAK !!!! =))))

Egyébként örülök csuroach, hogy ilyen rugalmasan kezeled a bántó szándékú hozzászólásokat =) Egy jó pontot már kapsz ezért =)

Egyébként hogy egy kicsit még vitatkozzak : én már jóideje tapasztaltam, hogy nem lehet meggyőzni embereket gyak. semmiről a játék témában, mindenki kiáll a másik játék mellett és még ha egyértelmü érvekkel mennek neki, akkor se fog átállni a másik oldalra. Ezt sokszorosan tapasztaltam a warcraft3.hu fórumain is ... Egyébként az én kedvenc játékaimnak (SuSt, Cossacks, OFP) hihetetlen hangulata van és a grafikára abszolút nem lehet aztmondani, hogy idejét múlt. A Sudden Strike-al is azért játszik az ember multiban is, hogy vígan mosolyoghasson amikor látja, hogy az ellenség tankjai égnek és már csak az ő tankjai a harcképesek =) Ez az élmény akkor az igazi, hogyha visszagondolunk ilyenkor arra, hogy milyen kemény taktikázással, mennyi visszavonulással és támadással értük el a célunkat. És én ilyenkor mondom magamba, hogy az orosz fejlesztők a sustal tényleg nagyot alkottak. Meglehet ez más játékoknál is hasonlóan van, de én eddig igazán ezt ebben az egy játékban vettem észre. Talán ez az az ok is, amiért nem szeretem a körökre osztott stratégiákat ...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
4695 levél
Válasz 03.02.25. 19:30 #130
szedrencs
"Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én inkább játszok sprite-okból felépülő felületű játékkal (á la C64), ha van játékélmény; mintsem überász nyóccázDs hatezer terabájtos videokártyát igénylő virtual reality-vel"

PrasCo cimboránál a pont. Maximálisan igaza van. És most darkforcnak baromi nagy meglepetést fogok okozni, és örülni is fog rendesen:
EZÉRT MARADOK EGYENLŐRE A SUDDENNÉL, ÉS A BLITZET PEDIG HANYAGOLOM, AZ ELSŐ JOBB MODOKIG.

BFS - Big Fukin' Smile
4250 levél
Válasz 03.02.25. 18:22 #129
csuroach
Nos szerintem az elözö leveleknek ninc köze a játékokhoz de igazak.És lehet egy idö mulva ez a topic elenyészik.Ha megnézitek az ide kezdö évszámot rájöttök vmire.Különben prasco elöször amikor láttam hogy ide irsz MOhaa emblémával nem hittem a szememnek de végülis ez baromság Szerintem akkor ne fikázzuk azt a játékot ami nekünk nem tetszik hanem magunkba tartsuk véleményünket itt gondolok magamra és arra aki w3-at és egyéb játékot szidott.
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
5240 levél
Válasz 03.02.25. 16:48 #128
Pras
OFFTOPIC
Amúgyis van egy olyan idióta haverom, aki állandóan fikáz. Abba beleszól már, amikor eljön hozzánk, az ajtóban előre akarom engedni. Már ekkor megszólal: "Nem akarlak kioktatni - és kioktat: -, de úgy szokás, hogy a vendég menjen hátul..." stb. Erre mit tettem én? Oké - mondtam - akkor majd én megyek elöl. Bementem, és mielőtt bejött volna, bevágtam az ajtót. Három napig nem tudott megszólalni...
Na, bocs, és ON
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
5240 levél
Válasz 03.02.25. 16:44 #127
Pras
Ezaz. A képviselőket fizetjük azért, hogy vitatkozzanak! Mi ehelyett inkább játtszunk! Úgyhogy zúztam gémelni...
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
10960 levél
Válasz 03.02.25. 14:42 #126
Lacko
Volt régebben egy topic, (asszem RTS vs TBS vagy ilyesmi volt a címe). Az is ugyan erről szólt, aztán kábé ennyiben is maradt. Hiszen ezek MIND hitviták. Ugyan olyan, mint a linux vs Windows, az AMD vs Intel, stb... Úgysem tudjuk meggyőzni egymást...
4250 levél
Válasz 03.02.25. 14:03 #125
csuroach
Ebbe egyetértek praskoval .az nem számit hogy kihogy fikázza kedvenc játékunkkat.Az a lényeg nekünk saját magunknak tetszen és kész ennyi.
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
5240 levél
Válasz 03.02.25. 14:00 #124
Pras
Egy a lényeg: A kedvenc játékunk meglegyen, működjön, és ott üljünk előtte. A többi nem számít
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
4250 levél
Válasz 03.02.25. 13:50 #123
csuroach
A gazdálkodj okosant nem lehet egy játékkal összehasonlitani.Ha ez van ha az én nekem a grafika akkor is számit de nem szollom le azokat akiknek az tetszik amibe rossz a grafika bár szerintem a többség a játéélményre megy nem a grafikára.Én nekem az a lényeg hogy a grafika az én szemebe legyen min 6 de az jo lenne ha 9.és az énértékelésem szerint CM 3-as osztályzatot kapna.
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
5240 levél
Válasz 03.02.25. 13:47 #122
Pras
Részemről befejeztem, mert már kezdünk olyan lenni, mint a Parlamentben... márpedig mi "civilizált" emberek vagyunk! A véleményekből az a tanulság, hogy (aki eddig nem jött volna rá) nincs olyan játék, ami mindenkinek tetszene. Kár. Akkor sokkal több Multiplayer-party lenne...
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
5240 levél
Válasz 03.02.25. 13:42 #121
Pras
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én inkább játszok sprite-okból felépülő felületű játékkal (á la C64), ha van játékélmény; mintsem überász nyóccázDs hatezer terabájtos videokártyát igénylő virtual reality-vel, ha egyszer másra nem képes, mint szép legyen. Akinek csak a grafika számít, vegyen magának egy Van Gogh-ot, vagy egy Boticelli-t, ne pedig játékot. A Gazdálkodj Okosan milyen játék? Elég szar grafika, de...
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
10960 levél
Válasz 03.02.25. 13:16 #120
Lacko
Hidd el nekem - aki ismerem a CM1-et és a CM2-t is -, hogy a CM2 nem kiegészítő. Rohadtúl erősítették az MI-t és nagyon sok újítást tettek bele: új parancsok, még több paraméter, stb, stb... Nem beszélve persze a rengeteg új egységről. Ha csak új egységek meg új texturák lettek volna, akkor tényleg kiegészítőnek nevezhetnénk, de a motor is teljesen át lett gyúrva. Ezek a BTS-es fiuk nem szarakodtak...
4250 levél
Válasz 03.02.25. 12:52 #119
csuroach
Lhet igazad van de akkor se tetszik a gje.És én ezt a CM2-t inkább kiegészitönek vallanám.Nem tehetek rola engem nem csak az érdekel hogy miveljátszok hanem, az is hogy az a valami hogy néz ki.
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
4250 levél
Válasz 03.02.25. 12:44 #118
csuroach
Nos dark azok után hogy ilyen szép jelzökkel illetél meg én nekem még mindig szimpatikus vagy Nos beismerem sokaknak NEM tetszik a W3 grafikája.DE NEKEM NAGYON BEJÖTT EZ A RAJZFILMSZERÜ GRAFIKA!!!és ezt remélem többször nem kell elmondanom.Én nem azt mondtam hogy a cossack grafikája rossz (HA AZT IRTAM UJJBOTLÁSVOLT).Meg nekem az egész játék tetszik.(és játszottam már vele)MEGVAN MÉGHOZZÁ EREDETIBE!!!!a SUDDENel nem játszottam még nem isláttam hogy más játszott volna vele csak képeket láttam rola ha szerinted jo a grafikája (mert ugye te játszottál vele)akkor biztos(remélem )csak a kép volt rossz minöségü amit láttam rola.És szerinted mért nyitottam volna a cossack:back to warral 1 topiciot azért mert még életembem nem játszottam semmilyen cossacks játékkal????Igaz az emberek tényleg élesek ugyhogy ha azt irtam a c grafikája rossz akkor nem voltam magamnál.
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
10960 levél
Válasz 03.02.25. 09:14 #117
Lacko
csuroach: megjegyzésem a hozzászólásodhoz. A CM fejlesztőinek ez már a második játéka. Mivel ez (Barbarossa to Berlin) gyakorlatilag a CM2.
A CM1ünek is ilyen folt a grafikája, sőt, még ramatyabb. Mégsem gondolták a fejlesztők, hogy neki kéne állni és Maddox bácsival versenyzeni grafika terén. A fejlesztési időt inkább arra szánták, hogy még reálisabb legyen a játék motorja (és nem a grafika). Sajnos a legtöbb játékfejlesztő arra gondol - ahogy te is - javítsunk a grafikán és persze a játék javítására már nem marad idő. Számtalan példa van arra, hogy a második részek mindig csak feljavított grafikával rendelkeznek, de az MI-hez hozzá se nyúltak, és olyan szar maradt, mint az első részben. Na ez a CM-ben nincs. Azt tapasztalták a fejlesztők, hogy van egy kicsi, de lelkes piaci szegmens, akiket nem a grafika érdekel, hanem a játékélmény és ezért nekünk fejlesztették a CM-et, úgy hogy eszük ágában sincs betörni a starcraft-warcraft rajongók körébe.
10960 levél
Válasz 03.02.25. 09:08 #116
Lacko
PrasCo! Én valamennyire ismerem a Combat Missiont és szerintem se stratégia inkább taktika. De persze - minden másban egyetértek...

A grafikáról annyit, hogy itt van a CM és a GI Combat. Az utóbbinak egy picit szebb a grafikája (jobban ki vannak dolgozva a gyalogosok, nem ilyen south park jellegű figurák rohangálnak benne, mint a CM-ben) játékélményben, pedig a nyomába se ér a CM-nek.

Hasonlóan élek a gyanuperrel, hogy a borzalmasan szép WWII RTS (már azt hiszem van más neve is, de nem jut eszembe) se fog a nyomába érni egy ennyire realisztikus és játszható taktikai (na jó stratégiának), mint a CM.
2469 levél
Válasz 03.02.25. 08:56 #115
Cloud
Darkforce: izlések és pofonok, az se jo ha tul van komplikálva egy játék...hogy csinaljal mindenhova faktor szektor védelmi üteg bombázó rajt 3 oránál

gép elen mindig szar jáccani egy idö utan strtaegiaban, ezt ne probald megmagyarázni mert igy van.
Sc-t azért szeretem jobban mert sietni kell benne és nem tökölni 20 fajta egységgel
2150 levél
Válasz 03.02.24. 21:30 #114
darkforce
csuroach :
te valami eszméletlen lamer hülye vagy =) már bocs a személyeskedésért, mingyárt kifejtem hogy miért . Egyébként nem rbs-t hanem tbs-t akartam mondani (körökre osztott stratégia). Ebben az egyben volt igazad. Nade ha te szerinted a War3 grafikája többet ér egy Amigás játékánál akkor ne csodálkozz hogy furán nézek rád. A készitők annyira képtelenek voltak, hogy legalább élethűen jelenítsék meg az egységeket. Olyan mintha visszamentek volna az időben és egy olyan motorral készitették volna el, amelyben még nem létezett a textúrázás (ebbe ugyan van textúra, de egy nem textúrás motor is kb. ilyen szintet produkál). Az arcok és a terep hihetetlen ronda, mellé még az egész átláthatatlan is egy külső szemlélő számára, de egy gyakorlott játékos se tudja különválogatni az egységeket ha azok egymáshoz nagyon közel vannak.

SZERINTED A COSSACKS GRAFIKÁJA ROSSZ ?????
Menten elsüllyedek, hogy egyáltaláni ilyen embert meghallgattam. Többeik : szóljatok már ehez hozzá! Bár te még a sust-ra is aztmondtad hogy szar grafika. Szerintem te életedbe nem láttál egy képet róla. Mindkét játék esetében sokkal élethűbb és messze szebb grafikát láthatsz mint az összes blizz játéknál vagy bármi másnál. Főleg a cossacks esetében, ahol még a hajókra ránézve is leesik az ember álla, hiszen rengeteg szemszögből van megrajzolva és nagyon szépen néz ki ... Továbbá megjelenít vagy többszáz vagy akár több ezer gyalogos is a pályán, az épületek fotorealisztikusak és a robbanásokat eddig még semmi sem tudta felülmúlni. Ez az a játék aminek mindenki elismeri a grafikáját, úgyhogy hidd el most kurvára nagy hülyeséget mondtál ...

Én meg még mindig fenntartom : te nagyon hülye vagy és sose játszottál a cossacksal, vagy a sustal!


Tidus : én is rts hívő vagyok, nekem nem kell magyarázkodni, hogy mi az előnye az ilyen játékoknak. Sc-nek szép a motorja addig amíg nem látsz egy jobbat =) Igaz ez mondjuk minden játékra, de itt főleg =))))
Én pedig a jobbat elég sok játék képében megláttam...
Egyébként szerintem emlitettem, hogy elég sokat játszottam multiban is Sc-vel, és hidd el akárki akármit is mondd, egy taktikai rts és az Sc közt egy óriási szakadék tátong! Mondhatod hogy sc-ben így meg úgy kell taktikázni, meg így lehet nyerni úgy lehet nyerni, de ha kipróbálod a sudden strike-ot akkor többé nem fogsz ezzel előjönni, mert az az a játék, ahol még a gépet se vered meg anélkül, hogy ne alkalmaznál alapfető taktikai elemeket (szakaszos vonulás, kiépitett védelem, tüzérségi támogatás állandó biztosítása, tartalékhadsereg állandó közelsége stb.). Szóval most erre azt mondom, hogy aki nem játszott vele az ne mondja meg, hogy jobb e vagy rosszabb e mint a másik!

WarGaming forever ! http://wargamer.hu
222 levél
Válasz 03.02.24. 21:20 #113
GGabor
Szerintem se oly fontos a grafika a stratégiai játékok terén (bár tény hog azért dob a játékon nem olyan fontos)
Egyébként a WC3 ban vagy a Sc ben ha ugytetszik nem sok stratégiát találok játszogatam is velük a SC vle nem is kicsit de aban hogy fogsz egy csapat egységet ésmész velük nem sok stratégia van.. nem akarom összehasonlitnai a S Strike-al mert azért a tankok és az elfek nem egy súlycsoport de ott van pld A Mediewal/Shogun ami ugye középkor mégis közeleb van a csatáknál nem mindegy hova állítod az egységeidet domb völgy erdő mező fáradnak fogy a löszer morál számít.. eben némileg nagyobb kihivást látok mint ababn hogy fogok x db muskétás törpöt és oda megyek gyakni az ellent akiknek tök mindegy hogy hogy álnka csak löjenek mert x sebzése és y hp ja van mindegyiknek
Néhány éve még én is jól elvoltam ezzel SC WC1 WC2...
5240 levél
Válasz 03.02.24. 19:58 #112
Pras
Az SC meg nem azért mondtam, hogy JUSZT IS TÉGED fikázzalak!!! Hanem azért, mert nem tetszik. Még jó. Majdnem minden más is tetszik. Még a Warcraft 2 is, bár innen is látszik, nem vagyok teljesen normális
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
5240 levél
Válasz 03.02.24. 19:56 #111
Pras
Na jó, tényleg nem egy Medal of Honor, , egyátalán nem, de ez nem FPS hanem stratégia! És szerintem, mivel úttörő a 3D-s stratégiák terén, kell valami átmenet. Nem lehet egyszerre istent teremteni. Amúgy - megnyugtatlak - a CM3-ról majd beszélgetünk
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
5240 levél
Válasz 03.02.24. 19:54 #110
Pras
Nekem teccik a W3. Ami pedig a C64-et illeti, nem emléxem, hogy lett volna a commodore-omon ilyen grafikájú játék. Na, de úgy konkrétan, mi nem tetszik benne (grafika)? Túl szögletes? Elmosódott? Olyanok a muksók, mintha baltával faragták volna őket? Vagy mi?
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
4250 levél
Válasz 03.02.24. 19:46 #109
csuroach
Jo nem hányok a rossz grafikátol.Csak azért mondtam mert más nem jutott eszembe és felölem nyugodtan szidd a Sc-t még életemben nem láttam nem is játszottam vele csak hallottam rola.Jo most tudom akkor helyetesitsem be az SC helyére azt amit szeretek pl:W3 felölem nyugodtan fikázza bárki elvégre nem én csináltam programot.A CM-mel amugy nem lenne bajom.De az ilyen grafikát tényleg nem tudom elviselni.Mert azért 2002-ben ilyet nem szabadott volna kiadni vártak volna vele még 1kicsit szebbitik a grafikát és most talán kiadnák talán lehet nem egy marhajo grafikával de jobbal mint az ami most van.Ezért ha lesz következö rész a fejlesztök okulnak a grafika hibáibol és összehoznak 1 egész jot.Mert te is beismerted a g-je 1 "szar" a régi comodor 64-eseken volt ilyen szintü grafika.
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
5240 levél
Válasz 03.02.24. 19:25 #108
Pras
Valahol igazad van, de...
...hiába "szar" a CM grafikája, még 300Mh-en is simán fut
...kinek mi a "szar"? Vagy te vagy nagyon igényes, vagy egyszerűen nem a te eseted a CM. De nem kéne általánosítani. Láttad te már a Brummbar-t zimmerit festéssel? És még ITT szar a grafika? Na jó, a manuszpofák eléggé lamerek, de azért nem hiszem el, hogy ettől hányni tudsz. Az már túlzás. Én sem mondom pl a Starcraftre hogy szar, csak mert nem az esetem.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
2469 levél
Válasz 03.02.24. 18:36 #107
Cloud
Darkforce:

Stratégán és azt értem hogy gyorsabban kel reagálni és megoldani a dolgokat és IDŐRE.

Nem pedig commandos feelingbe 2 napig megcsinálni a pályát.

azt meg szerintem ne hangoztasd hogy az sc szar stratégiai játék mert maximum cask kiröhögnek , amugy multiplayert nézd meg mert azelött nekem is az volt a véleményem.
Sc nek 100 éves a motorja és amugy szép 2ds grafika.
War3 nekem abszolute nem teccik, a grafikája végülis nem szar csak az arányok( ez war3 sajátosság elvileg :/ ). De a játék nekem átláthatatlan, a sok xy-xy sebzés elrontja, de nem értek war3 hoz lehet van akinek ez jön be.
4250 levél
Válasz 03.02.24. 18:01 #106
csuroach
Dark.Lehet hogy én vagyok a hülye de még rbs-röl nem hallottam .Valaki már itt emlitette?
A w3-nak meg a grafikája nagyon jo és megint leirom azt hogy nekem nagyon tetszik a rajzfilmszerü grafikája.Lehet hogy szemüveg kell neked dark???Na ha már itt vagyunk hogy megint fikázzuk a játékokat akkor talán nézd meg a sudden grafikáját az szerinted jo???És ha csak olyan játékokkal játszanék aminek jo a grafikája akkor mért játszok a cossackal????Nekem az a lényeg hogy a játéknak legyen értelme nem fontos a tulzott realizmus de azért olya durvaságok ne legyenek benne meg azért kicsit igaz nem birom elnézni az olyan grafikát mint pl:combat mission lehet hogy a játék élmeny jo de hányok ha ránézek.

És megint elmondom,leirom hogy a tulzott realizmus a grafika rovására megy!!!!
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
4250 levél
Válasz 03.02.24. 17:56 #105
csuroach
Dark.Lehet hogy én vagyok a hülye de még rbs-röl nem hallottam .Valaki már itt emlitette?
A w3-nak meg a grafikája nagyon jo és megint leirom azt hogy nekem nagyon tetszik a rajzfilmszerü grafikája.Lehet hogy szemüveg kell neked dark???Na ha már itt vagyunk hogy megint fikázzuk a játékokat akkor talán nézd meg a sudden grafikáját az szerinted jo???És ha csak olyan játékokkal játszanék aminek jo a grafikája akkor mért játszok a cossackal????Nekem az a lényeg hogy a játéknak legyen értelme nem fontos a tulzott realizmus de azért olya durvaságok ne legyenek benne meg azért kicsit igaz nem birom elnézni az olyan grafikát mint pl:combat mission lehet hogy a játék élmeny jo de hányok ha ránézek.

És megint elmondom,leirom hogy a tulzott realizmus a grafika rovására megy!!!!
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
5240 levél
Válasz 03.02.24. 17:50 #104
Pras
Na, én is kampányoljak?
Combat Mission. no comment. Ha valaki azt meri mondani, hogy ez nem stratégia, akkor az kb annyira ismeri a CM-et, mint az én öreganyámat. Abszolúte élethű II. VH-s. Jó, ez így közhelynek tűnik, de: www.battlefront.com Töltsd le a demót, utána beszélgessünk a CM.ről... Szavazzatok rá(m)!
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
2150 levél
Válasz 03.02.24. 17:16 #103
darkforce
Nahh egy kicsit lemaradtam a beszélgetés terén, most behohom a lemaradásomat :

Nahh, azt azthiszem már megbeszéltük, hogy mi az alapfető különbség az rts-ek és az rbs-ek között. De látom egyesek még mindig rts-nek merik nevezni a Sc-t vagy a W3-t.
Kedves barátom csuroach, ha neked fontos lenne, hogy milyen egy játéknak a grafikája, akkor te nem játszanál a W3-al, merthogy annak valami kegyetlen gyenge és ezzel a véleménnyel nem vagyok egyedül. Ahoz képest hogy 3d-s valami istentelen rossz egy minőséget produkál és a látványeffektek is a béka seggét nyalják ... A Starcraft-ról ilyen szempontból jobb ha nem is beszélünk.

Tidus :
ajánlok neked egy egyszerübb megoldást, kérd el egy havertól kölcsönbe a Sudden Strike-ot és a Forever-t hozzá, játszd végig valamelyik kampányt és utána ha azt mered mondani, hogy az SC-be taktikázni kell, akkor szivesen felmegyek a bnetre megnézni. Játszottam régebben rengeteget SC-vel és ezek nagyrészét multiban (igaz nem bneten, hanem játéktermekben), de amióta kipróbáltam a SuSt-to azóta tudom, hogy az eddig kedvelt játékaim egyszerüen az értelmetlen kattingatásról, a reakcióidőkről és arról szólnak, hogy ki mennyire tudja fejből az épitési struktúrát ...
Ezek a rossz játékok, ezeknek tényleg nincs köze a stratégiához.
Régebben is mondtam már de most elmondom még1x, főleg Szedrencs-nek, hogy azért mert egy játékba épiteni megy gyártani lehet az még nem feltétlen rossz, erre a legjobb példa a cossacks, de a legnagyobb ellenpélda az összes Blizz játék...

Egyébként a Sudden Strike-nak (márhogy a kedvenc játékomról tovább beszéljek) szerintem igenis nagyon szép grafikája van!
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
4250 levél
Válasz 03.02.24. 14:52 #102
csuroach
Hár régen szerintem az volt a jo grafika mást nem igazán tudtak kihuzni magukbol a fejlesztök csak ilyen kocka emberkéketDe ez nem csak stratégiáknál van.
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
10960 levél
Válasz 03.02.24. 14:21 #101
Lacko
Ilyen a TOAW is, mégis ő a hardcore stratégia.
222 levél
Válasz 03.02.24. 14:17 #100
GGabor
Nem tudom ki hogy van vele de én emléxem még azokra az időkre amikor olyan grafikája volt a stratégiáknak hogy egy négyzet bene 2 sor szöveg volt az egység

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.