Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» A Nagy Autólopás: a GTA sorozat szerkesztése

5959 levél
Válasz 02.07.14. 16:38 #47
Mephisto

de nem Snow moddal
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
2276 levél
Válasz 02.07.14. 16:33 #46
Trebor
Tudom én is, hogy kell összerakni a modokat! Looping rulez!
ASUS P4P800-E Deluxe, P4 (Prescott) 2.8Ghz 800FSB, 2*256 Kingston Dual DDR 400Mhz, MSI GeForce 6600GT
5959 levél
Válasz 02.07.14. 16:20 #45
Mephisto
A hangok részben a CD-n, részben RAW-ban vannak letárolva a GTA3-ban, így kicsit nehéz lesz a Kingpinesítés. Ha a RAV-ot meg tudom nyitni, akkor a WAVokat már könnyű lesz importálni, de GTA3-hoz RAW editor még nem jelent meg. Sajnos.
Amúgy teljes magyarosítást a vkk.hu/gta3 oldalon találsz.
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
5959 levél
Válasz 02.07.14. 16:18 #44
Mephisto
Én se tudok németül
Pár szót megértek, de amúgy sem túl nehéz. Valóban, elég hülyén néz ki a semmiből kiálló híd, de érdekes felülről a város.

le kell tölteni a zipet.
kibontás után a hibás nevű skbridge.com skybridge.col-á kell átnevezni
létrehozol egy tetszőleges könyvtárat a gta3 könyvtárának MAPS könyvtárában (legyen MODS a neve)
ide bemásolod a .col és a .ipl fileokat, majd a biztonság kedvéért elmented a gta3/data könyvtárban lévő eredeti gta3.dat-ot. Ez után kicseréled ezekre az adatokra:

#
# Load IDEs first, then the models and after that the IPLs
#

# everything is loaded on a per directory basis and in alphabetical order
# to improve the speed of loading

#
# Object types
#
IDE DATA\MAPS\generic.IDE
IDE DATA\MAPS\INDUSTNE\INDUSTNE.ide
IDE DATA\MAPS\INDUSTNW\INDUSTNW.ide
IDE DATA\MAPS\INDUSTSE\INDUSTSE.ide
IDE DATA\MAPS\INDUSTSW\INDUSTSW.ide
IDE DATA\MAPS\MAKING\MAKING.ide
IDE DATA\MAPS\TEMPPART\TEMPPART.ide
IDE DATA\MAPS\INDROADS\INDROADS.ide

IDE DATA\MAPS\COMNtop\COMNtop.ide
IDE DATA\MAPS\COMNbtm\COMNbtm.ide
IDE DATA\MAPS\COMSE\COMSE.ide
IDE DATA\MAPS\COMSW\COMSW.ide
IDE DATA\MAPS\COMROAD\COMROAD.ide

IDE DATA\MAPS\LANDne\LANDne.ide
IDE DATA\MAPS\LANDsw\LANDsw.ide
IDE DATA\MAPS\SUBROADS\SUBROADS.ide

SPLASH loadsc2

#collision data
COLFILE 0 MODELS\COLL\GENERIC.COL

COLFILE 1 DATA\MAPS\INDUSTNE\INDUSTNE.col
COLFILE 1 DATA\MAPS\INDUSTNW\INDUSTNW.col
COLFILE 1 DATA\MAPS\INDUSTSE\INDUSTSE.col
COLFILE 1 DATA\MAPS\INDUSTSW\INDUSTSW.col
COLFILE 1 DATA\MAPS\MAKING\MAKING.col
COLFILE 1 DATA\MAPS\TEMPPART\TEMPPART.col
COLFILE 1 DATA\MAPS\INDROADS\INDROADS.col

COLFILE 2 DATA\MAPS\COMNtop\COMNtop.col
COLFILE 2 DATA\MAPS\COMNbtm\COMNbtm.col
COLFILE 2 DATA\MAPS\COMSE\COMSE.col
COLFILE 2 DATA\MAPS\COMSW\COMSW.col
COLFILE 2 DATA\MAPS\COMROAD\COMROAD.col
COLFILE 2 DATA\MAPS\MODS\SKYBRIDGE.col

COLFILE 3 DATA\MAPS\LANDne\LANDne.col
COLFILE 3 DATA\MAPS\LANDsw\LANDsw.col
COLFILE 3 DATA\MAPS\SUBROADS\SUBROADS.col

SPLASH loadsc3

# have to load map.zon before any of the IPLs
MAPZONE DATA\MAP.ZON
IPL DATA\GTA3.ZON
#
# Scene information
#
IPL DATA\MAPS\COMNtop\COMNtop.IPL
IPL DATA\MAPS\COMNbtm\COMNbtm.IPL
IPL DATA\MAPS\COMSE\COMSE.IPL
IPL DATA\MAPS\COMSW\COMSW.IPL
IPL DATA\MAPS\CULL.IPL
IPL DATA\MAPS\INDUSTNE\INDUSTNE.IPL
IPL DATA\MAPS\INDUSTNW\INDUSTNW.IPL
IPL DATA\MAPS\INDUSTSE\INDUSTSE.IPL
IPL DATA\MAPS\INDUSTSW\INDUSTSW.IPL
IPL DATA\MAPS\LANDne\LANDne.IPL
IPL DATA\MAPS\LANDsw\LANDsw.IPL
IPL DATA\MAPS\overview.IPL
IPL DATA\MAPS\props.IPL
IPL DATA\MAPS\MODS\SKYBRIDGE.IPL

és elindítod a játékot.
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
811 levél
Válasz 02.07.14. 15:49 #43
Magellan
A Kingpin CD-jén az összes hang wav ban tárolva, szal control-c, control-v. Remélem segítettem. Jók az ötleteid Meph, csakgyőzd megvalósítani. Segítenék, csak én PS2-n nyomom...
Nintendo - Nintendo - Nintendo - Nintendo - Nint...
2276 levél
Válasz 02.07.14. 15:11 #42
Trebor
Hmm akkor én is leszedem a Skybridget! Mert le akartam de nem tudok németül és a kép alapján nem nagy durranásnak tűnt
Nah akkor download start!
ASUS P4P800-E Deluxe, P4 (Prescott) 2.8Ghz 800FSB, 2*256 Kingston Dual DDR 400Mhz, MSI GeForce 6600GT
5959 levél
Válasz 02.07.14. 13:42 #41
Mephisto
GTA KINGPIN MOD
ezt a következő helyről lehet letölteni...

na jó nem is, ezt én akarom megcsinálni. A Kingpinben olyan frappáns, GTA-ba illő szövegek (azaz: beszólások) voltak, melyeket muszály belerakni a GTA-ba. A káromkodások és szövegek a GTA3 enyhén szólva is szánalmas utcai egymondatos-beszólásokat leválthatnák és egy igazán jó GTA3 lenne ezek után.


"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
5959 levél
Válasz 02.07.14. 13:38 #40
Mephisto
Skybridge

Egy nagyon elmebeteg map mod ez. Kiloptak pár híd-részletet a játékból, megdöntötték, és egymás után rakták annyiszor, hogy az így keletkezett úton fölmenve a legmagasabb épület magasságáig fel lehessen menni!

Innen gyatrán néz ki a város, csíkoznak az aszfaltok, nem látszik néhány épület és sok épületnek nincs teteje.

De ami miatt király: jokat lehet zuhanni, jellebbről jól be lehet látni a városrészeket, elérhetetlen pontokra lehet fölülröl eljutni és a legmagasabb pontról látszik az EGÉSZ Liberty City!

mod hiba: a zip-ben a skbridge.col-t skybridge.col-ra át kell nevezni. Ugyanis egy y kimaradt a fájlnévből...
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
5959 levél
Válasz 02.07.14. 13:33 #39
Mephisto
háát... amíg csak egy pálya van betöltve, addig a frissítés gyatra, a játék bizonyos részeken szaggat és a lényeg: állandóan belassul, bullet timeban játszom! Ha 3 pálya van betöltve, játszhatatlan, én azonban megszoktam, hogy elkezdem bevenni a kanyart, és amíg 6 mp-re megáll a játék, szép nyújtózom egyet.
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
3857 levél
Válasz 02.07.14. 01:16 #38
norfeus
neked,hogy megy a játék a gépeden,csak azért mertr nekem is hasonlo gépem van.
"Az elso pofon a legnagyobb,aztán a tobbit lassan megszokod"
2276 levél
Válasz 02.07.13. 14:47 #37
Trebor
Jaja az is fasza de te végigtudtál menni rajta? Mert én pont a tetején leestem
ASUS P4P800-E Deluxe, P4 (Prescott) 2.8Ghz 800FSB, 2*256 Kingston Dual DDR 400Mhz, MSI GeForce 6600GT
5959 levél
Válasz 02.07.13. 13:46 #36
Mephisto
Monster Truck

Egy elsőre jónak tűnő, de kipróbálás után nem túl jó mod a Monster Truck mod. A Bobcat kerekeinek megnagyobbításával valóban Moster Truck keletkezik, valóban át tud menni mindenen. Azonban úgy tűnik a kitalálója annyit foglalkozott az egészzel, hogy ezt megvalósította, arra nem gondolt, hogy ez nem lesz elég a tökéletességhez. Kanyarban ugyanis az autó szépen belesűllyed hatalmas kerekeibe, oly módon, hogy még az alváz is leér a földre! Ennek ellenére ha gondoljátok, nézzétek meg a Moster Truckot, poén egy kocsi.

Jó kocsikiegészítés a carpack1.1
képeket az új külsővel rendelkező kocsikról itt találtok:
http://gta3mods.gameszone.de/screens/cars/jb-carpack11.jpg
http://gta3mods.gameszone.de/screens/cars/carpack.jpg
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
5959 levél
Válasz 02.07.13. 13:35 #35
Mephisto
A Ghost Town mod elég gyenguska, a Ghost Town meg néhány textúrázott fal, mint egy stúdióban, csak oda vannak rakva. Érdekes azért...

A hídon végigmenve eljutunk a városig. Azonban még mielőtt a híd az első épület MELLÉ érne, előtte LE KELL KANYARODNI az útról balra, különben a vízbe esel.


A stunt island úgy látszik snow moddal nem működik, így nem tudok nyilatkozni, de a Ghost Town bridge egy játékból kivágott útszelet, míg a Stunt Island, a Looping és a Skybridge már profin megszerkesztett modok, nem látni nagyon a mesterségességet



Looping (tegnapi mod)
A Looping egy iszonyatosan nagy, a Carma2-ből ismerős 360 fokos teljes függőleges fordulatot tartalmazó út. Nagyon poénosnak látszik...
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
2276 levél
Válasz 02.07.13. 11:14 #34
Trebor
Jajj bocs nem olvastam el Death MAn hozzászólását, (egy betűt nemtok németül de tök könnyű volt telepíteni)

Nah GTA3/data/mods (a mods könyvtárad te csinálod) ide másolod a 3 filet (az .ipl és a .col kiterjesztésűt)

Nah akkor GTA3/data/gta3.dat (erről készíts biztonsági másoltatot ahhoz, hogyha el akarnád tüntetni a modot, nah ami a zipben volt file csak másold rá erre aztán indul a banzáj!

Localtion: Shoreside Valve-n lévő házadnél van egy földesút, nah azon indulj el és ott lesz egy égbeszökő út, jó mulatást
ASUS P4P800-E Deluxe, P4 (Prescott) 2.8Ghz 800FSB, 2*256 Kingston Dual DDR 400Mhz, MSI GeForce 6600GT
2276 levél
Válasz 02.07.13. 11:10 #33
Trebor
Csalódtam Ghost Townban Azt hittem az is egy külön élő város ahol lehet furikázni de nem átesel rajta és bumm a vízbe...

Amúgy akid érdekel a Ghost Townba vezető híd az itt megtalálja: http://gta3mods.gameszone.de

(Maps részleg)
Szedje le és tök könnyű telepíteni de ha nem vili valakinek elmagyarázom!
Amúgy Mephisto engem is érdekelnek a szerkesztett cuccaid! (Nude peccs nem nagy szám csak a melltartó tünt el)

ASUS P4P800-E Deluxe, P4 (Prescott) 2.8Ghz 800FSB, 2*256 Kingston Dual DDR 400Mhz, MSI GeForce 6600GT
6926 levél
Válasz 02.07.12. 20:13 #32
Death man
Nemtok németül lécci mond csak el.
! ! ! DE OTT NEM VOLTAK NŐK ! ! !
5959 levél
Válasz 02.07.12. 20:02 #31
Mephisto
Ghost Town Mod+ReadMe.txt (gta3mods.de)
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
6926 levél
Válasz 02.07.12. 19:56 #30
Death man
Nekem a képek alapján nem teccet.Meg ha jobban szaggat.......Ghost townba hogy mehetek?
! ! ! DE OTT NEM VOLTAK NŐK ! ! !
5959 levél
Válasz 02.07.12. 19:10 #29
Mephisto
Hát sajnos a jó taktika a minden napi letöltés, mert lassan 3 nap után cserélődik a híreknél az újdonság szekció, és lemaradsz az új dolgokról.

na jó, azért ez túlzás volt

Snow modot mindenkinek!
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
6926 levél
Válasz 02.07.12. 18:26 #28
Death man
Én még várok 1-2hetet aztán jön a letöltések tömege.
! ! ! DE OTT NEM VOLTAK NŐK ! ! !
5959 levél
Válasz 02.07.12. 11:43 #27
Mephisto
Nem általam szerkesztettek vannak a megadott címeken. Nekem csak néhány skinem van, ellenben a gtaskins.com-on sokezer.

Mindent leírásokkal fileokkal le lehet tölteni a megadott címekről, nem lenne értele mailben elküldenem.
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
2326 levél
Válasz 02.07.12. 11:08 #26
Osmium
Mephisto!
Engem is érdekelnek általad szerkesztett cuccosok,(rádióadók,skinek,stb.) úgyhogy küldhetnél nekem is dolgokat!
Azért néhány szóval írd le mivel mit kell csinálni, ha nem egyértelmű a dolog!

nastee@freemail.hu

Köszi!
...Life is too short, don't stress every day, leave your worries behind, go out and play!...
5959 levél
Válasz 02.07.12. 11:03 #25
Mephisto
autók
http://gta3mods.gameszone.de/cars.php

számos átszerkesztett, tuningolt autó van itt, érdemes megnézni a címet, mindegyik elképesztően jó.

ugyan ezen a honlapon a modoknál lehet találni kisautót, monster truckot és még sok mindent, csekkoljátok
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
5959 levél
Válasz 02.07.12. 10:56 #24
Mephisto
Hopp, új (és nagyon durva) modra akadtam.
cím: http://www.findall.de/home/dukeindabase

képek az armageddon modból:
http://www.findall.de/home/dukeindabase/amb01.jpg
http://www.findall.de/home/dukeindabase/amb02.jpg
http://www.findall.de/home/dukeindabase/amb03.jpg
http://www.findall.de/home/dukeindabase/amb04.jpg
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
5959 levél
Válasz 02.07.12. 10:52 #23
Mephisto
Nna, pontos német cím: GTA3Mods.de, itt lehet a pályamódosításokat megtalálni.

1. letöltöd
2. a file-t a megfelelő könyvtárba teszed
3. a megfelelő file-t megszerkeszted a megfelelő paraméterekkel

hajrá!


Snow Mod
Talán a legdurvább mod, ami a GTA sorozathoz valaha készült. Az ÖSSZES!!!! textúra, minden mindenhol át lett szerkesztve, a városban minden csupa hó és nagyon jól néz ki. Minden havas felület sokkal jobban csúszik, nem ajánlatos keményen venni a kanyarokat, könnyen kipördülhet a kerék. Hihetetlen hangulatos hófúvások vannak. Tetszett nagyon az eső a GTA3-ben, átázott az aszfalt, a borús ég és az eső esős hangulatot teremtett Liberty Citynek. Ugyan ez a helyzet a hóval: sűrűn szakadó hó, a kocsik tetején kopogó pelyhek és az élő város téli mozgása igazi élmény.

A karakterszerkesztésről annyit, hogy én valami nagyon elcseszhettem, mert az új karakter importálásakor a gta3.img file-t sikerült nagyon elcsesznem, jöhetett az uninstall. Csak óvatosan!
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
3164 levél
Válasz 02.07.11. 21:42 #22
NeoExDeath
Nekem is van.
Ha lenne valaki szives tudna adni egy linket vagy hasonlót hogy ezt a hidat a ghost town ba honnan tudnám beszerezni?
Meg az a swonmod ot honnan lehet leszedni?
"I belong to the warrior in whom the old ways have joined the new"
5959 levél
Válasz 02.07.11. 21:18 #21
Mephisto
A Snow kiegészítés UltraDurva. Kéne regisztrálni egy helyet, ahova mindenki feltölti a kedvenc képét. Nos, nekem van néhány...
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
6926 levél
Válasz 02.07.11. 20:50 #20
Death man
Ghost city?Magyar hangok?
Télleg Mephi millenne ha 1 új szigeten kezdődne a kieged és onnan jönne át az első szigetre.Ha lesz mapeditor és kezelhető lesz én szivesen segitekJa nekem a pachek nem akarnak felmenni.
! ! ! DE OTT NEM VOLTAK NŐK ! ! !
5959 levél
Válasz 02.07.11. 19:50 #19
Mephisto
GTA3.com
gta-3.com
gta3mods.com
gta3files.com
gta3.de
vkk.hu/gta3
alvilag.hu/gta3

mostanában annyi minden jelent meg a GTA3-hoz, hogy nem találni olyan honlapot, ahol ezek rendszerezve lennének (a GTA3.de és a .com a legjobb)

Skin maker
100000 skin a gtaskins.com-on
új pályarészletek, hidak, kocsik, (híd a 3 pálya között, híd Ghost Townhoz stb stb stb) kocsifizikák
elmentések mindennel
teljes leírások, így az összes titkos és mellékküldetés, az összes titkos lehetőség, összes package és rampage helye, az össze bulletproof kocsi helye, az összes különleges küldetés (import-export garázsok, Bitch'n'Dogfood küldetések, kisautós küldetések, mentő stb. küldetések
kijöttek patchek, ső, van aki már a parcheket tesztelte, a legjobb a 3D Analyze lett
új karakterek nem csak átrajzolva, hanem a modellek módosítva (gta3.com/ .de
a legjobb: az EGÉSZ JÁTÉK TÉLI VÁLTOZATA!
rádiók, hangok, fordítások (teljesen full magyar fordítások, leírások a vkk.hu/gta3 címen)

Hajrá
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
536 levél
Válasz 02.06.24. 22:52 #18
Carchee
Engem is éedekelnének a cuccok, ha még el tudod küldeni!Előre is kösz!
"Nem a győzelem a részvétel, hanem a fontos!"
437 levél
Válasz 02.06.24. 20:34 #17
weblap
Engem is érdekel a pálya szerkeztés! Mephisto jó lenne megvalositani amit írtál!
weblap
5959 levél
Válasz 02.06.22. 13:12 #16
Mephisto
Ha minden igaz, hamarosan új karaktereket is le lehet majd tölteni. Ugye most csak új skineket húzhatunk rá az alap manusra, így is születhet vicces eredmény, de a legjobb egy karakterszerkesztő lenne.

A pályaszerkesztés nagy munka, de poén. Én viszont egy mission editorra fenem a fogam, a pályaszerkesztőt meg alkalomadtán használnám.

Amit akarok: el akarom készíteni a GTA3: Mephisto (na jó: 10 years for love) nevű kiegészítőt, ami időben az alapjáték előtt játszódik, s az utolsó küldetlés az árulásos bankrablás

Úgy gondoltam, hogy a fsz meg a csaj géppel jönnének Libertyre, majd a kolumbiaiaknak dolgozhatna. Mivel a kolunbiaiak utálják az olaszokat, így nyugodtan lehet ellenük küldetéseket csinálni. Pl. gondoltam arra, hogy a történet elején Staunton Island fölött még az olaszok uralkodnak, de küldetésről küldetésre a fsz segítségével a cartellék kiszorítanák őket. Gondoltam arra is, hogy még nem épül a Plaza Stauntonon, a fsz feladata lenne a több részre osztott telek tulajdonosait "meggyőzni" hogy mondjanak le területükről. Persze az olaszoké mindegyik építési telek, így a végére szívesen betennék egy min. 100 emberes tűzpárbajt. 50 olasz távcsövessel, gépfegyverrel, flintával védik a területet, mi meg kocsival, aknavetővel, gépágyúval 50 jönnénk ellene.
Később, miután kiszorítottuk az olaszokat, mehetenek küldetések portlanden, mondjuk a cartell hajó megvédése és egy olasz épület felrobbantása (van egy romépület az olasz negyedben, ott, ahol az út le van zárva)

Esetleg még Ray ellen is lehet dolgozni, mondjuk eddig Raynek perkálni kellett, de eljár a szája és meg kell ölni. Mivel nem sikerül, később a banknál a csaj lelő.
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
623 levél
Válasz 02.06.17. 10:10 #15
The Hedgehog
Map editor létezik, erről mindjárt később

A www.gta3mods.de -n van egy kis util, ha nem találod írj nekem mailt, amivel az autók átkonvertálhatók (és vissza) 3DsMax formátumba. Kipróbáltam. Működik!

Na szóval a pályaeditor. A GTA3 egy fejlesztő szoftverrel lett elkészítve, amit a DMA úgy vásárolt meg neten keresztül. Ezt te is megteheted ha van potom félmilliód! Viszont kijött a program (a nevét nem tudom, elfelejtettem, de utánanézek) ingyenes kicsit "lebutított" verziója amivel elvileg ismeri a GTA3 összes formátumát amiben az objektumokat tárolja.

Ha többet tudok írok!
.::: www.fifahungary.com :::. "Csak a Puffin adhat erőt és minden lebíró akaratot!"
5959 levél
Válasz 02.06.13. 19:39 #14
Mephisto
a skineket majd egy packben adom, ha lesz elég.
alvilag.hu/gta - skinek
gta3files.com és gta3mods.com - progik
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
6926 levél
Válasz 02.06.11. 18:31 #13
Death man
Majd ha lesz MAp editor lécci szólj ok?
! ! ! DE OTT NEM VOLTAK NŐK ! ! !
118 levél
Válasz 02.06.11. 18:30 #12
ELMA
t.david@axelero.hu
engem is érdekelnénel a cuccok
Ha a szemmel mindent el lehetne érni akkor csak hullák és terhes nők lennének az utcákon.
5959 levél
Válasz 02.06.11. 17:47 #11
Mephisto
A letöltött karaktereket, meg egy pinásat, egy 2Stupid Dogosat kaptok hamarosan e-mailben.

Feljegyzés magamnak: http://www.terminal.hu/newsread.php?id=11203906025615

jó ötlet, el ne felejtsem a címet nem írom fel, hanem innen, ahonnan írok ide jegyzem fel, hogy majd otthon ne felejtsem el letölteni az új nVidia drivert. Ennyi idő alatt fel is írhattam volna, de mindegy.

Vigyázzatok a karakterszekesztésnél, a fejek és a testrészek összeillesztésénel szükség lehet szerkesztésre. Az arcképet pedig nyújtani kell egy kicsit. Az USA szabadságszobron még dolgozom. Sajnos csak az eredeti karakterre lehet a skineket ráhúzni, tehát kizárható más kinézetű, alakú karakterek elkészítése. De így majdnem minden megvalósítható.
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
9765 levél
Válasz 02.06.10. 21:54 #10
vally
Szintén qrvára érdekel!
Sose vitatkozz idiótákkal, mert lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.
6926 levél
Válasz 02.06.10. 21:01 #9
Death man
death_man5@hotmail.com
Minden GTA IIImas cuccot szivesen látok és mindnekinek köszi!
! ! ! DE OTT NEM VOLTAK NŐK ! ! !
3488 levél
Válasz 02.06.10. 20:08 #8
jatfield
Nekem jöhet, ha nem fér el a freemail-es postaládámban szólj, és elküldöm a "rendes" címemet.
5959 levél
Válasz 02.06.10. 18:56 #7
Mephisto
Death Man: én mindössze 3 féle GTA1 pályaszerkesztőröl tudok, de persze többféle is van.

Dávid: valóban, összefűzéssel lehet a rádiót meoldan, de nem is körülményes. Számokat, szövegeket egymás után raksz, és kész.

Nos, én mostanába kegyetlenül szerkesztgetek, akit érdekel egy-két skinem, küldöm e-mailben!
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
6926 levél
Válasz 02.06.10. 18:29 #6
Death man
Mivel én a GTA idejében nem voltam NETel megáldva kérdeznék 1vmitálya szerkesztőt adtak már ki hozzá?(valameikhez)Mer akkor ha majd lesz a IIIhoz hozzáfogok
! ! ! DE OTT NEM VOLTAK NŐK ! ! !
3488 levél
Válasz 02.06.10. 18:21 #5
jatfield
A játékos skineket simán .bmp formátumban tárolja a /skins könyvtárban, jókat lehet hülyéskedni vele. Az mp3-makat meg az /mp3 könyvtárba másolva lehet kiválasztani kocsikázás közben. Gondolkoztam rajta, hogy le kellene cserélni néhány adót saját mp3-állomásokra, de ahhoz össze kellene fűzni őket, ez pedig netes források szerint nagyon körülményes.
6295 levél
Válasz 02.06.10. 18:18 #4
J. Dávid
Leírnád pontosan, hogy lehet saját rádiót szerkeszteni??? Mert engem nagyon érdekelne... Meg ez az ember buherálás is érdekelne kicsitt bővebben.Előre is kösz.
3488 levél
Válasz 02.06.10. 18:14 #3
jatfield
Eh, én meg a másikhoz szóltam hozzá . Dino nem tudná "összeforrasztani" őket?
5959 levél
Válasz 02.06.10. 17:55 #2
Mephisto
Teljesen hülye vagyok, elöször a témát véletlenül a Nemszámtekben nyitottam meg, elnézést.

Szóval ez a topic szerintem különválhat simán a nagy GTA3 topictól, nem ahelyett nyitottam meg, egyszerűen a GTA sorotat szerkesztése megérdemel egy külön topicot.

Különben tankkal már ki találkozott?
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
5959 levél
Válasz 02.06.10. 17:53 #1
Mephisto
Amikor a GTA megjelent - ezt kijelenthetjük bátran - másfél évig a legtöbbek által preferált játék volt, a neten a legtöbbet a GTA-ról volt szó, és akkor és azóta mintegy 10000 pálya (2- 300 használható) 3000 autó (5-600 igazán jó) és párszázféle kinézetű fegyver készült, a mission editorral mintegy 100000 küldetést csináltak a fanek, van, aki több ezret készített, s van aki mindent átírt és rajzolt a GTA1-ben. Pályákat, autókat, fegyvereket, küldetéseket természetesen én is csináltam, és a GTA3 megjelenéséig mindig elő-elővettem a játékot, a GTA a legjobb játék, ami valaha készült, s 2002-ben ki lehet mondani: a GTA sorotat felülemelkedett a játékokon, ami ilyen élethű élményt nyújt, ilyen szabadságot, az megérdemli a "több mint egy játék" címet.


Nos, amíg a GTA3-hoz legális vagy illegális textúra-pálya-autó-karakter-küldetés-stb szerkesztő ki nem jön, addig úgy kell belenyúlni a játékba, hogy csak hétköznapi programokat használunk.

A neten már van párszáz letölthető karakter, de csak halkan megjegyzem, hogy én a saját arcommal játszom, kicsit kell igazítani a scannelt arcképet, és kész (egy óra vacakolás scanneléssel). Van már hóember és kommandós, Mephisto és mindenki.

A karakterek képei a Skin könyvtárban vannak, ki kell másolni egy képet, átnevezni, átszerkeszteni, és kész.

Ki szerkesztett már karaktert?


HANGOK
Megkérnék néhány GTA-n, szinkronizáláson és újraszinkronizáláson felnőtt embert, hogy segítsen a játékot magyarra (szleng) fordítani. Minden megvan wav-ban, mindent le lehet cserélni. Beszólások, hangok, zaj, MINDEN átszerkeszthető!!!!! Nem is akkora munka, ha többen vagyunk!!

Ha megkérdezné valaki, mi a legjobb a GTA3-ban, nehéz választ adni, de a rádiókat mondanám, mert annyira jók. Hamar (pár nap vagy hét ) meg lehet unni, de nekem bejöttek a Jah, a Lips és az Elektronikus zenét nyomó rádiók, a Rise viszont nagyon sok zenét nyom, a komolyzene meg nagyon komoly.
Nos, a legjobb dolog a GTA3-ban László, a Chatterbox magyar!!!! műsorvezetőjén, a reklámokon és a betelefonálókon ANNYIT RÖHÖGÖK HETEK ÓTA, HOGY BESZÓLÁSOK MIATT CSESZEK EL KÜLDETÉSEKET!
A reklámok, a runnig shoes, Fernando és a Majmos játék és az összes többi elképesztően jók, de a csúcson László és a betelefonálók vannak.
A csúcs minden kétséget kizáróan az, amikor Fernando betelefonűl. Ettől még mindig röhögőgörcs fog el. De a Killer Bees will take over Liberty City, a lebaszós telefonálok, a 3 éves szintű nő (László's a layer,László's a layer,László's a layer ) valamint a "clothes, László, clothes!" szintén csúcs.
"Utálom a ruhákat. Nem hordok ruhákat." "És mit csinál télen?" "Kurva hideg van!"
"It is a miracle, László, a miracle"
És persze a legeslegkeményebb: "László, are you hungarian?"
Büszkék lehetünk, mert László is magyar és magyar üzletek is vannak Liberty Cityben. László amúgy elképesztően jól nyomja a szöveget, időnként olyan lefitymáló, hogy kaparom az arcom.

Rádiót szintén lehet szerkeszteni, az mp3-akon felül a 2.CD rádiómp3-ait is meg lehet buherálni, újra kiírás után már saját rádió lehet. (megoldom, hogy Mephisto betelefonál Lászlónak ) de zenéket, reklámokat, mindent be lehet vágni, ez totális szabadság!!!

Kijött már valami weapon szerkesztő, ha minden igaz hamarosan kocsikat is átfesthetünk, de persze a szerkesztés lesz a lényeg.

Remélem a sok lehetőséggel kedvet csináltam a GTA szerkesztéshez, akit érdekel egy magyar szinkron (annyi a dolga, hogy pártíz wavot egyedül vagy haverokkal szinkronizál, esetleg teljesen átalakít) az írjon egy levelet, címem: pcs@hakkinen.net
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.