Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Haegemonia: Legions of Iron (Előzetes)

37 levél
Válasz 02.11.24. 00:51 #36
Gabi82
Jó estét!

Nékem volna egy nagy problémám: crack file hiányban szenvedek!
Minden megoldás új problémát szül
13 levél
Válasz 02.09.12. 20:44 #35
Mad Max2
Szóljatok légyszíves, ha esetleg valami eszetekbe jutna, mert szeretnék vele játszani. Kössz szépen, előre is!
13 levél
Válasz 02.08.30. 00:48 #34
Mad Max2
Próbáltam a crackat ami a cd-n van, de akkor sem indul el, más patch-m nincs hozzá.
391 levél
Válasz 02.08.25. 18:07 #33
_Gabesz_
patch-t próbáltál?
13 levél
Válasz 02.08.24. 17:21 #32
Mad Max2
Nincs valami program hozzá? Mert a readmeben azt írják, hogy fut xp-n is.
13 levél
Válasz 02.08.24. 10:28 #31
Mad Max2
Volna egy kérdésem. Megvan az Ig2, de nem megy XP-n. Nem lehetne valamit tenni, hogy fusson? Mert 98-on megy tökéletesen.
3123 levél
Válasz 02.08.07. 23:03 #30
CybearBoy
Az van, hivatalos Detonator, nem beta. 98-at viszont ezért most nincs kedvem felrakni, akkor inkább most nem kell...
123 levél
Válasz 02.08.06. 15:17 #29
Laci73
Próbáltad hivatalos Detonator verzióval? Esetleg Win98 alatt?
Szeretem a ráncaimat, azt mutatják, hogy éltem.
3123 levél
Válasz 02.08.03. 00:48 #28
CybearBoy
Nagyon szivesen. Kíváncsian várom, mire juttok vele.
10 levél
Válasz 02.08.02. 22:34 #27
Thomasdr
Hello!
Tovabbitottam a szep kepet az illetekesnek.
Valami kompatiblitas problema lehet.Megoldjuk.
Koszi hogy bekuldted.
5 levél
Válasz 02.08.01. 16:01 #26
COBR@
Nekem is ezt csinálja,előbb elíndul aztán visza dob a Windowsba.
Nem tudja valaki mi lehet a hiba?
3123 levél
Válasz 02.08.01. 13:18 #25
CybearBoy
Ja, és miután elindítom, először elfeketedik a képernyő, asztán visszarak windowsba, a progi meg már fut a tálcán, így oda kell kattintanom, hogy az legyen a képernyőn. Ha ez számít, akkor winXP-m van, magyar. És nincs most turbózva semmi!
1819 levél
Válasz 02.08.01. 13:04 #24
Moken
Juj de ronda! Nekem is ilyen vidikártyám van, de nálam minden ok.
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
3123 levél
Válasz 02.08.01. 12:35 #23
CybearBoy
3123 levél
Válasz 02.08.01. 12:28 #22
CybearBoy
Hali.
Én is leszedtem ezt a rolling demor a dome-ról, de van vele egy kis bajom. A grafika teljesen elmosódik, mintha össze vissza folyna, vagy nem is tudom hogy mondjam. Nem tudom mi lehet a baj? Valakinek nincs 5lete? (konfig: AMD 1.33, 512 MB DDR, GeF3 Ti200, 29.80 Detonator, 60 GB Maxtor, Abit KG7)
1819 levél
Válasz 02.07.31. 12:25 #21
Moken
Na megnéztem negyedjére a rolling-demo-t és bevallom egyre jobban tetszik. Talán kicsit elhamarkodott ítéletet hoztam, de mostmár megpróbáltam odafigyelni az apróbb részletekre. A zene az hihetetlen hangulatos (talán bezsebel ez is egy díjat? Remélem). Aztán azokkal a "felhőkkel" is kezdek megbarátkozni (valahogy megszoktam.
Összességébe mostmár biztos vagyok benne, hogy télen mégegy játékkal bővül a polcom.
Remélem a játékmenet legalább olyan jó lesz, mint a Homeworldben.

Dauby mesterhez lenne pár kérdésem, ha van egy kis ideje (látom most nem olyan rosszkedvű mint a múltkor):

1.Egy pálya (galaxis, vagy mittom és miben méritek) mekkora lesz? Mondjuk az IG3 demo pályájához viszonyítva.

2.Mennyi animáció lesz a programban? (remélem nem csak intro, meg befejezés, mert az IG2-ben is imádtam az animokat)

3. A multiplayerben milyen játék módok lesznek? Co-op módot terveztek?

4. Szerinted tudjátok tartani a megjelenési dátumot, mert mostmár egyre inkább várom ?ű

Remélem tudsz egy kis időtszakítani a válszokra.
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
417 levél
Válasz 02.07.31. 11:20 #20
Dauby
A Haegemonia látványvilágát játék közben kell látnotok, akkor teljesen más véleményetek lesz. Persze ez a lehetőség egyenlőre még csak néhány újságirónak adódott meg.

A játszhatóság minden játékunk elkészitésekor a legfontosabb szempont , ebből nem engedünk, ehhez igazitunk mindent.

Telapo "árkádosabb" kifejezése azért találó, mert valóban nagy hangsúlyt helyeztünk a látványvilágra, DE a játék mélysége, a fejlesztések sokasága, a taktikai lehetőségek, a kooperativ és egymás elleni többjátékos mód, a nagyon erős történettel támogatott egyjátékos mód mind olyan eleme a Haegemoniának, ami igazán jó játékká teszi. Ezt a vázat a grafika erőteljesen támogatja, akárcsak a fantasztikus zenei aláfestés.

Véleményem szerint nagy hibát követ el az, aki minden játékban a valóságot keresi és hibaként könyveli el az attól való elszakadást. A játékok mindegyike emberi fantázia szüleménye, nem feladata, nem elhivatottsága tükrözni a valóságot. Egyedülálló élményt, varázslatot, hangulatot ad a játékosnak, akárcsak egy könyv vagy egy jó film: szórakoztat.
408 levél
Válasz 02.07.30. 18:13 #19
Telapo
Én inkább azt mondnám, hogy a Hegemonia kissé "arcade" jellegű, míg az IG3 szimulátorosabb, "reálisabb". Persze ez magán-vélemény.
ATI, AMD, ATI, AMD, ATI, AMD, ATI, AMD
1819 levél
Válasz 02.07.30. 12:31 #18
Moken
Én nem azt mondtam. De más játékokban sokkal jobban néz ki az űr (pl.EVE,IG3,HomePlanet). És sokkal reálisabbak is.
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
3167 levél
Válasz 02.07.30. 12:11 #17
'Tacker Takk'
Moken:
Azért Te sem várhatod el 2002-ben hogy az fekete alapon fehér csillagos hátterecske legyen
"Látod nincs mit mondanom, a napot, az órát sem tudom..."
1819 levél
Válasz 02.07.30. 10:52 #16
Moken
Huhú! Mephi vigyázz ezzel a realitás dologgal. A hardwired fórumán a rolling-demo-t (jogosan) lehúztuk páran és a fejlesztők kis híján nekünk estek
De most komolyan. Miért van az, ha látok egy képet és olyan érzésem van mintha a gázfelhő egy sima bárányfelhő alapján készült? A migalaxisunkban egy deka köd nincs. Erre mit látok? Az egész játék úgy néz ki, mint egy galaktikus joghurt Fúúj de utálom a joghurtot Nekem valahogy nem jön be a grafika. A robbanás gagyi. Az űrhajó nem is ott robban fel ahol bekapta a lövést.
Szerintem az IG3 klasszisokkal szebb. Ott reális az űr és valahogy összességében is szebb. Kíváncsi vagyok, hogy ki kerül ki győztesen a csatából.
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
5 levél
Válasz 02.07.30. 09:19 #15
COBR@
Hellosztok!

Nekem van egy problémám a Demo-val kapcslatban,amit letöltötem..

Nekem ki ír olyat hogy:

Error

C:/Projects/HGM/Source/Haegmonia/GameSystem/WinMain.cpp

Meg néztem,de még ilyen nevü könyvtárat sem találtam.

Mi akkor a Hiba??

Tud nekem valaki segíteni?
123 levél
Válasz 02.07.29. 04:02 #14
Laci73

Lefutattam én is a Rolling Demo-t (bizony kellett volna vennem még egy 256Mb-os modult és nagyon tetszett a látványvilága a játéknak. Különösen az ellenfelek rakétáinak becsapódáskor felfodrozódó védőpajzs-effektus (a'la Függetlenség Napja) fogott meg. Reméljük az AI is a helyén lesz, így előzetesen is 90% fölé (9.0 pont fölé) helyezem a játékot.

P.S.: Ez a mienk! (és ellentétben a hasonlóképp reklámozott autóval, ez ütős is...)
Szeretem a ráncaimat, azt mutatják, hogy éltem.
1 levél
Válasz 02.06.25. 15:30 #13
tasman_devil
Na, hát én kinn voltam a sci-fi napon, és ottan jól elbeszélgettem az egyik fejlesztővel...

Láttam is a játékot akcióban, és amit láttam, az nagyon is tetszett!!!!

Szerintem mindenkinek érdemes lesz legalább egyszer kipróbálnia ezt a játékot, mert MEGÉRI!!!

És a végén biztos majd azon lepődsz meg, hogy "a fene enné meg, már megint reggel van, és én meg átjátszottam az eégsz éjszakát..." ....
10 levél
Válasz 02.06.21. 20:30 #12
duhos_
ma láttam a mtv1en egy műsort elképesztően jó képek voltak benne a játékról! ha nem szúrják el a játékmenetet akkor még vmi jó is kisülhet a dologból!!
3 gyűrű ragyogjon a tünde királyok kezén!
79 levél
Válasz 02.06.20. 10:26 #11
Balty
Nem fogja túl összetetté tenni a játékot a nyersanyag beszerzésének sok módja. Ugyanis lehetőség lesz lakosság adóztatására, aszteroidák bányászására, kereskedelemre, roncsok újrahasznosítására. Ha ugyebár sok pénzt akarunk, akkor célszerű mind a 4 lehetőséget kihasználni. Nem teszi unalmassá a játékot egy ilyen gazdaság menedzselése?
A Homeworld pont a sok építgetés, bányászás miatt nem tetszett. Remélem Ti nem estek ebbe a hibába. Mondjuk ott a kutatás is gagyi volt.
Amúgy csak gratulálni tudok a fejlesztőknek az IG2 rendkívül jó játék. A Haegemonia-t pedig már nagyon várom.
980 levél
Válasz 02.06.17. 19:35 #10
Tombi
Hello Tamás !!!

Egy bizonyos Sanyinak a fia vagyok ha kész a játék be tudsz nekem 1et szereni ? karácsonyra jól jönne AMUGY meg SOK SIKERT a 2 is király !!!
Minden tiszteletem a mentősöké...ök minden nap áldozatot hoznak
3167 levél
Válasz 02.06.14. 18:19 #9
'Tacker Takk'
Ha a Haegemonia szeptember-október körül jelenik meg akkor, biztos hogy megbukok a suliban...
Már nagyon várom, de addíg el kelll mennem dolgoznom, hogy lecserélhessem a S3 videokártyámat
"Látod nincs mit mondanom, a napot, az órát sem tudom..."
5959 levél
Válasz 02.06.13. 19:32 #8
Mephisto
na O.K., de négyen egy ellen nem ér

Igazad van, a játékotok talán kiküszöböli a legtöbb hibát. Azt kell hogy mondjam, büszkék lehettek a hajókra, a legszebbek, amiket életemben láttam PC-n. Viszont csak ajánlani tudom a HomePlanet nevű játék videóját, ahol 1. a bolygón látszanak még a folyómedrek is, 2. nézd meg az eget ott, az égen és a Haegmoniában. Elhiheted, alig várom, hogy megjelenjen a játék, de azért mégis, inkább legyen tojás alakú a bolygó, csak ne hódoljatok be a rózsaszín űr divatnak. Homeplanet előzetes. Nézd meg.
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
3 levél
Válasz 02.06.13. 11:07 #7
ramor
Reszben igazad van Thosmas, de reszben mephistonak is...

Valoban nem lehet es nem is kell teljesen realisztikus univerzum modellt abrazolni. Valoban unalmas lenne jatekelmeny szempontjabol.

De lehet torekedni arra, hogy a sci-fi filmekben megszokott effekteket (hang az urbe, glow, atmoszferikus repulesi modell stb.) megtartva a leheto legnagyobb realitas erzetet adjuk.

Nekem peldaul mar uti a star treken/star warson nevelt realitas igenyemet a festmenyszeruen tulburjanzo (amugy szep!) csillaghatter/csillagkodok, a minden funkcionalitast nelkulozo urhajo modellek.

Jogos, hogy naprendszer szintjen a modellt kicsinyiteni kell, de szerintem hibas koncepcio, hogy scene szintjen is ezt az aranyt tartjatok. Hogy, egy urallomas egy bolygohoz kepest erzekelheto meretekkel rendelkezik, es csata kozben korul lehet repulni a bolygot, a hold meretu urallomast a latszolag kontinensnyi meretu vadaszgeppel.

Ami meg bokte a szemem, az a cikkben emlitett gepigeny. A sci-fi napon a bemutatot tarto designer szavai szerint, a progi egy P4-es gepen, Gef4-es kartyaval futott. Na most ilyen konfigon nam olyan nehez meggyozo sebesseget produkalni. Amugy a bemutatott engine moveie-ben meg igy is elofordultak akadasok, bar maga a jatek valoban stabilan futott 40-50Fps -el.
38 levél
Válasz 02.06.13. 09:05 #6
Thomas
Gondoltam kicsit tovabbviszem a gondolatmenetedet. A NASA fotokat megnezve szepen latszik, hogy az urben nem igazan van szort feny. A hajoknak csak a Nap fele eso resze latszik igazan, a tobbi tok sotetben van, maximum a poziciofenyeket latni. Az urben nincs por, igy a fenysugarak, tobbek kozott a lezer sem latszik. A bolygok atmoszferaja sokkal vekonyabb, es csak igazan kozelrol latni. Ja es persze nincs hang sem. Most akkor kepzelj el egy igazan realisztikus jatekot....
A StarWars, StarTrek, Babylon5 es tarsai alapjan az emberekben van egy bizonyos elvaras, hogy milyen legyen a vilagur, es a Haegemonia ezt maximalis mertekben kielegiti. Persze ez csak az en velemenyem.
1146 levél
Válasz 02.06.12. 22:03 #5
Warhawk
Másrészt már alapból butaság racionalitást keresni a fikciókban. Hiszen a játékok lényege az, hogy olyan világot mutatnak be, melyek az emberek (de még inkább a készítők) elméjében élnek. (...nos...izé...mondjuk ha így vesszük, nem szívesen találkoznék pl a Neverhood készítőinek elméjével...).
17 levél
Válasz 02.06.12. 19:50 #4
Thomas/dr
Amit te butasagnak nevezel az kenyszer.
Egy jatek keszitese alatt rengeteg kompromisszumot kell kotnie a keszitoknek.
Hidd el aki nem lat bele a jatek reszleteibe annak fogalma sincs hogy mennyi problema merul fel mire egy ilyen jatek elkeszul.
Ha valamit kitalalsz mert pl.hulyen nez ki stb.akkor rovid gondolkodas utan(szinte) biztos hogy elokerul egy olyan tenyezo ami nem teszi lehetove amit kitalaltal.

Mindezt csak azert irom le hogy lasd,nem csinalunk hulyesegeket ok nelkul.
Ha az egesz jatek valos meretaranyokra epulne jatszhatatlan lenne.

Egy FPS-t megcsinalni(hangsulyozom:ilyen szempontbol)sokkal egyszerubb megcsinalni.

Mondjuk latsz egyszerre par folyosot epuletet stb.Ezzel szemben a haegemoniaban
az egesz kib.. galaxist ki-be zoomolhatod forgathatod tetszoleges nezetbol.
Es a jatek nem lassulhat le.Ugyhogy hidd el
van eleg problemank.
De ha mar a bolygokat emlitetted elmondok egy erdekesseget:

Az osszes (ur)jatekban ha egy bolygo a kep szelere kerul iszonyu tojas lesz belole.
Nagyon hulyen nez ki,es mi ezt mindenkepp ki-akartuk kuszobolni.Sikerult is,de persze ez senkinek nem tunt fel.
Az emberek legtobbszor csak a hibakat fedezik fel..


5959 levél
Válasz 02.06.12. 19:12 #3
Mephisto
én nem azt mondtam, hogy tükéletesen valósítsák meg az űr összes elemét és egymásra hatását, de azért butaságokat csinálni hülyeség.
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
476 levél
Válasz 02.06.12. 12:02 #2
Screw
Érdekes nézőpont...
Én sosem szoktam ilyen tudományos módon megközelíteni a játékokat
A földiharc tankokkal az egyik kedvencem volt(illetve még mindig az) az IG2-ben.Vátozatosság gyönyörködtett
Spec a látvány miatt nem hiszem, hogy ráizgulok a Haegemoniára, max demo.
"Sok lesz már a Magyar űrstratégiából.., mégha olyszép is, mint ezen mű."
Invisible War Fan site: http://invitel.hu/screw
5959 levél
Válasz 02.06.12. 10:45 #1
Mephisto
Télleg fantasztikusan néz ki, csak télleg elképesztően irreális az űr. A gombóc nyagyságú, elszinezett, köddel kitakart csillagok és a hülye gázfelhők az egész játék hangulatát elronthatják, ilyen ronda ég csak valamelyik régi Freespaceban volt utoljára. Ez van, nagy kár.

A másik butaság, amit mindenhol látni, hogy a bolygók annyira közel vannak egymáshoz, hogy a gravitáció fél perc alatt összeszívná őket. Ha messziről nézné valaki csak a Föld-Hold távolságot, a két bolygó két pötty lenne, s közöttük hatalmas távolság lenne. De itt hatalmas bolygók vannak párezer km távolságban. Ezt a butaságot!

Ha a Mars vs. Föld harc van, miért kell idegeneket, féreglyukakat, más Naprendszereket belekeverni, miért nincs földi harc, ha két ilyen közeli bolygó játszik. Taktikailag mindenképpen földi csata követné az űrcsatát, ez így értelmes. 1 ponton áttörni a bolygóvédelmet, és magát a bolygót letámadni. Nem kellettek volna tankok, ugyan azok a vadászok, melyek az űrben repülnek levezethették volna a földi cstát, a felszínen amúgyis hülyeség volt a tank, ha van egymillió vadász, minek lassú tank? Üteg vs vadász, ez jó lett volna bolygófelszínen.

Kár, de ígyis nagyon várom.
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.