Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Combat Mission

Combat Mission: Beyond the Overlord

Combat Mission: Beyond the Overlord
A legutóbbi Combat Mission: Beyond the Overlord cikkek, hírek
3973 levél
Válasz 07.04.24. 12:27 #4093
Petyo
ááá, jó neked! csinálj sok képet, és érezd jól magad!
Mivel mész? autó, vonat, repülő?
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
10960 levél
Válasz 07.04.24. 12:21 #4092
Lacko
Na jó, akkor én is offolok:

Képzeljétek! Szombaton megyek a HÍDhoz!!! Első Arnhemes játékom (még a 80-as évek vége) óta szeretnék eljutni Arnhembe és Nijmegenbe, hogy megnézhessem a hidakat és azokat a helyeket, ahol a Market-Garden csatái zajlottak.
Ha minden jól megy szombaton indulok.
Igaz - az előrejelzés szerint - mindkét nap szakadni fog az eső. De azért igyekszem fényképezni, meg jól érezni magam.
4695 levél
Válasz 07.04.24. 11:48 #4091
szedrencs
ToW:
hát, ha modolható, akkor van benne potenciál, ha nem, akkor meg bukta lesz.

A grafika szerintem még a legerősebb oldala a játéknak, mondhatni a célnak megfelel, a mocapos mozgások meg egyenesen gyönyörűek (pl. ahogy a kilőtt hk-ból kimenekülnek a srácok).

Akkor a negatívumok:
A LOS rendszer úgy szar, ahogy van: nincs semmi hide, unhide, hold fire, se a CM-es cover arc/cover armour.

A "ki miben jobb" mikromenedzsment jó fícsör, de semmi, de semmi értelme nincs egy RTS-ben, mert egyszerűen nincs rá idő (egyjátékos kampányban még csak-csak megállítod SPACE-el, de multiban értelmetlen).

A kamerakezelés és az irányítás botrányos (nem lehet rendesen tolatni pl.).

Hangok mintha nem is lennének.

Framerate EAX-et levéve, use only one CPU-t bekapcsolva látványosan javítható.
3973 levél
Válasz 07.04.24. 11:31 #4090
Petyo
Hali!

kicsit off: Tegnap megvettem a fóti Coraban a Sztálingrádot dvd-n! végre megvan
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
10960 levél
Válasz 07.04.24. 09:39 #4089
Lacko
Valószínüleg grafikában szerettek volna, de 3 évvel ezelött. Akkor még jó is lett volna.

Másik tippem, hogy hazafias (ruszkik) okai vannak a fejlesztésnek.
A Battlefront meg minden ilyet kiad...
443 levél
Válasz 07.04.23. 19:42 #4088
uhu
Igazából azt nem értem, milyen stílusban, szegmensben akarnak valami komolyat felmutatni? Mert az ugye most már egyértelmű, hogy komplexitásban elég távol van a CM sorozattól. Élvetes RTS játékmenet terén meg szintén gyengén teljesít - egy Panzers ezerszer élvezetesebb! - míg grafikában egy Faces of War, vagy egy Company of Heroes szintén lemossa a színről.
10960 levél
Válasz 07.04.23. 07:58 #4087
Lacko
Petyó, ne legyen bűntudatod!!! Nem izmoból kell játszani, hanem élvezni kell... Ha wh40k-t élvezed, akkor azt játsz!
Most én is inkább ArmA-zom.

Meg kipróbáltam a TOW sajtóvátozatát is, de nekem sem tetszett. Szerintem pl egyáltalán nem szép. Közelében sincs a screenshotoknak. Plusz picik a pályák.
3973 levél
Válasz 07.04.22. 19:52 #4086
Petyo
Érdekeseket írtál. Megmondom őszintén nem is tudtam, hogy megjelent a demo. bár szerintem a laptopomon nem is menne. Amúgy én mostanában nagy asztali wh40k lázban égek, azért vagyok csöndben. Igaz néha azért rálesek az új nagyobb CM projektemre. Bár messze nem annyit amennyit kéne. bűntudatom is van rendesen.
Amúgymeg, szerintetek az mitől van, hogy az egyik scen-ben, egyszerűen nem tudom támadásra bírni a gépet. Változtattam a terepen, a felálláson, de alig akar megindulni, akkoris vagy csak részeivel vagy totál nem arra, mint amit én a zászlókkal megpróbáltam kijelölni neki. Nem értem...
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
443 levél
Válasz 07.04.22. 13:25 #4085
uhu
Most olvasgatom a Battlefront fórumán az egyik topciban...hát ott sincsenek túlságosan megelégedve...van aki azt írja, hogy a TOW lehetett volna egy Close Combat 3D-ben, de sajna ennél a játéknál még a 10 évvel ezelőtti Close Combat is jobb.
443 levél
Válasz 07.04.22. 13:14 #4084
uhu
Egyébként toljátok már a Theater of War demoját? Vagy azért van ilyen csönd itt, mert mindenki azt nyüstöli?
Nem tudom, nekem elsőre nem volt az a "Megkérdezett a csoda!" érzésem.
A tapasztalatok:
-A grafika tényleg szép, bár nem annyira mint a screenshotokon...
-Viszont a gyalogosok feje - hát...majdnem, mint a CM. Azért EZ, gáz.
-A páncélosok mozgása elég jó, mondjuk nem értem, miért nincs unbutton/button up opció, ami pedig a CM óta alap kéne legyen.
-Sem waypointokat, sem SHIFT-tel összerakott cselekvés-sorozatokat nem lehet csinálni (legalábbis nekem nem sikerült), így ez még RTS vonalon is visszalépés.
-Nem értem, miért nem lehet az ágyúkat is besásni, fák, bokrok közé rejteni, lövészárokba tenni.
-Valahogy itt sem látom, hogy a lövészárok annyira über védelem lenne...
-Vannak a páncélosoknál páncélvastagság értékek mm-ben, de pl. hol veszi/jelzi a program, hogy az adott páncél ferde szögű?
A játék sebességével nem éreztem különösebb gondokat, viszont a kamera mozgása elég fura: valahogy "imbolyog". Talán mégiscsak ez mutatja a lassúságot, de érdekes módon, miután levettem pl. a fű sűrűségét, ezután is megmaradt ez az imbolygás. Emiatt viszont alig lehet mozogni a harcmezőn, hiányzik a CM kameramozgásának a precizitása (persze lehet, h idővel meg lehet szokni).
Végső konklúziót nem akarnék most még levonni, de mindenesetre egyelőre nem látom azokat a hatalmalmas plusszokat.
443 levél
Válasz 07.04.22. 13:03 #4083
uhu
Herrera, Petyo: köszi, majd megnézem, bár igazából a pálya meglepetései elsőre ütnek, úgyhogy nyilván másodikra már nem lesz olyan nehéz győzni.
3973 levél
Válasz 07.04.12. 10:37 #4082
Petyo
Akkor már kettő is van. (tudom nem sok)
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
636 levél
Válasz 07.04.11. 13:12 #4081
Herrera
Erről a helyről pl. rálátni a templomdombra. Veszteséget nem okozott, de a kráterek később jól jöttek a gyalogságnak.
'The owls are not what they seem'
3973 levél
Válasz 07.04.08. 09:58 #4080
Petyo
uhu: Megnéztem a korotojaki pályán a 149mm-es tüz. figyelőt. És valóban, nem igazán lehet jól elhelyezni. Ez valahogy hiba maradt a tesztelések során. Mondjuk van egy hely az almáskert előtt egy fás rész szélén, ahonnan rálátni a templomra a templomdombon.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
10960 levél
Válasz 07.04.02. 09:04 #4079
Lacko
Igen. erről én is hallottam. Rednszeresen kivettek minden olyan könyvet a könyvtárakból, ami magyar szemszögből íródott és nem vitték vissza. Aztán fizettek egy kis fine-t. De ezt nem egyszeri, hanem tömeges szinten. Ezért van az, hogyha megnézel értelmező szótárakat, akkor a "Magyar" szócikk elég negatív: pl más népeket elnyomó hatalom, stb.

Szerintem ez már nagyon régen nem igaz, hogy csak az értelmiségi fiatalok férnek hozzá a nethez. Minden sarkon van ott is netcafe és persze majdnem minden lakásban is van hozzáférés.

Húgom Erdélyben dolgozik egy árvaházban (gondolhatod, hogy amit ott keres az semmire nem elég, még román viszontlatban sem) Mégis tudnak internetezni a kollégái is. (Na jó, most pont egy olyan völgyben van, ahol telefon sincs, de általában igaz Romániára, hogy van internet mindenhol, mindenkinek).

Amúgy régen én is lesajnáltam az informatikai hátterét Romániának, pedig nem kéne. Sokkal jobban állnak mint mi. Ha csak az oktatást nézzük, ott ezerszer erősebb a reál tantárgyak tanítása. Én ELTE TTK-ra jártam, de csak egyetemen tanultam olyanokat, amiket ezek már gimiben. Egyszer jártam egy faluban a Kárpátokban, ahova vittünk ajándékba egy kimunstrált PC-t. (Ez még régen volt a 386-osok korában). Beüzemeltük és elkezdtem volna tanítani a geyerkeknek a kezelést, de mindent tudtak, mert tanulták. Igaz csak elméletben (mert gépet korábban nem láttak), de többet tudtak a DOS-ról mint én.
443 levél
Válasz 07.04.01. 13:01 #4078
uhu
1., Hmm, erről eszembe jutott némi OFF. Még a Kanadai öregcserkész mozgalom idős elnöke mesélte (ők többek között a saját pénzükön olyan könyveket nyomtatnak ki, és adnak ingyenesen amerikai könyvtáraknak, amelyek objektív szemszögből nézik a kárpát-medencei történelmet), hogy hogy-hogynem az összes ilyen jellegű könyv valahogy eltűnik az amerikai könyvtárakból...De természetesen mindenhol van olyan könyv, amelyik román, szlovák szemszögből nézi...Hogy a románok, a legkoldusabb időkig évi 100 millió dollárt költöttek ilyen célokra...
Ez a fórumos-netes dolog még annyival durvább, h itt azért feltehetően fiatal, értelmiségibb emberkék fordulnak meg - de hát a dolgok nem változnak...De természetesen ettől függetlenül mi vagyunk a mocskos irredenták, meg múltba révedők...
ON
3973 levél
Válasz 07.03.30. 12:49 #4077
Petyo
uhu: Megnézem a Korotojakos pályát, mert így most fejből nem tudok válaszolni, de lehet, hogy hétvégén nem jutok haza.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
10960 levél
Válasz 07.03.30. 08:26 #4076
Lacko
uhu:

1., Nem tudom 100%-ra, hogy román, csak egyszer volt már dolgom románokkal CM-mel kapcsolatban és ugyan ezt csinálták. Minden olyan scenariot, amiben magyarok voltak, lehúztak és szétfikáztak és olyanokat írtak, hogy... (nem is részletezem). Szóval egyáltalán nem biztos, hogy román, csak elsőre az volt az érzésem. Lehet, hogy tényleg csak a Command and Conquer topikból tévedt át...

2., Bár ugyan én volt a készítője némelyik küldinek, de hát nem az én nevemen volt, úgyhogy tudtam rá review-t írni. Már korábban is megkisértett a gondolat, de hát becsületből mégsem... De ez a csóka kicsit felhúzott, így aztán éltem a lehetőséggel.

3., Van egy leírás, hogy hogyan átlagolnak, de sosem érdekelt annyira a matek, hogy ezt végig is olvassam. A lényeg, hogy nem egyszerűen átlagolnak, hanem valami súlyozott szarral.


Petyo:
1., Hát csak a Lánchidasnál szóltam be neki. Ez is feltűnt a szerkesztőknek. De ha visszább olvastok a hírekben, akkor az a csúnya ember pont megdicséri a mi kis RTS-fan-ünket, hogy ő az egyetlen, aki review-ol. Szóval lehet, azért tüntünk fel a szerkesztőknek, mert az elmúlt évek review termelésének 90%-t produkáltuk pár nap alatt....
443 levél
Válasz 07.03.29. 20:37 #4075
uhu
Én meg azt nem értem, hogy miképp működik a Scenario Depot eredmény átlagolása?? Nézem: Zurück on Chianbridge - 4 pontozás, 9+9+9+4=31.
Ha ezt elosztom néggyel, akkor 7,77 jön ki eredménynek, nem 6,15! Most akkor én vagyok a hülye, vagy mi van?
443 levél
Válasz 07.03.29. 20:22 #4074
uhu
Hehe, a Marder78 nevű már én voltam! Megjegyzem, amúgy teljesen jogosnak tartom, ha írok review-t, hiszen valójában nem én vagyok a scenariok készítője, és amít írtam, teljesen így is érzem. Viszont nem ártana, ha még többen is adnátok pontozást - nem feltétlenül 9-est, mert az talán már feltünő - mert a pöcs adott egy alacsony pontot, én meg hiába adtam magasat, az átlag még így sem eléggé tükrözi a pályák színvonalát.

És akkor mégegyszer a kérdéseim:
1., Honnan lehet tudni a lúzerről, hogy oláh?

2., A Korotojak pályán hova kell elhelyezni a 149mm-es tüzérmegfigyelőt, ha azt akarjuk, hogy lásson is valamit, az áldás ne essen túl közel a mi csapatainkhoz, és még meg is érkezzen, mielőtt vége a mesének?
3973 levél
Válasz 07.03.29. 19:56 #4073
Petyo
Skacok. Tudjátok, én vagyok a hülye, de én csak ennek az ökörnek a hsz-ét találtam meg az egymillió vércseppnél meg egy marder nevűét. A scenarios-nál kikeresve a H betűnél. Lacko hol oltottad a csókát?
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
3973 levél
Válasz 07.03.29. 19:44 #4072
Petyo
juj, srácok, megnézem már mit írtatok. Kicsit lemaradtam
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
443 levél
Válasz 07.03.29. 15:09 #4071
uhu
Majd én is beszólok, pontosabban megvédem azokat a pályákat, ahová nem írtatok. Csak kell egy másik accountot csinálnom, mert mint feltöltő (pályakészítő ), nem értékelhetem a "saját" pályámat.
Viszont trükkös leszek, nem fogok vitatkozni a lúzerrel, csak leírom a saját tapasztalataimat, amelyek megcáfolják a rinyálásait.
Amúgy honnan látni, hogy szőröstalpú oláh?
10960 levél
Válasz 07.03.28. 09:20 #4070
Lacko
Ja, már írtam is neki abba a topicba, amit ott megjelölt. Küldtem neki korabeli Kálvin tér térképet, meg a Google-ről a mostanit. Plusz elmagyaráztam, hogy a "Gellért Hegy" az nem egy fortress, hanem egy hill és azon van a fortress.
Igazából nem értettem, hogy mi kell neki pontosan, mert hiszen olvasta Ungváry-t, szóval ami abban nincs benne, azt én nem biztos, hogy meg tudom szerezni neki.
636 levél
Válasz 07.03.28. 09:03 #4069
Herrera
Ez csak természetes . Címoldalon aszongya "Felforrósodott a hangulat a HMP körül" lol. Olvastad, hogy egyik srácnak kellene info a Kálvin tér környéki harcokról? Csak mert neked címezte.
'The owls are not what they seem'
10960 levél
Válasz 07.03.28. 08:34 #4068
Lacko
Le lettem b@szva, hogy beszóltam a Linsdale-nek...
Mondjuk jogos, hogy ne a pontozásban csesszem le, de úgy gondoltam, hogy ott kell (azonos mediumon) megválaszolni, ahol ő fikázott.

Ja és köszi, hogy ti is beszóltatok neki! Hehehehe... kis hülye.
10960 levél
Válasz 07.03.27. 08:39 #4067
Lacko
Ez egy román bazz. Csak a mi küldijeinket fikázza. Szarjancsi oláh.
443 levél
Válasz 07.03.26. 22:45 #4066
uhu
Most röhögni fogsz, de valamelyik hsz-ban tényleg arról írt valamelyik pálya kapcsán, hogy ott tornyosult előtte vagy 60 halott, és ez a 'fun'. Szóval kicsit tényleg RTS-style. De írjatok neki, én lusta vagyok, különben is ti készítettétek a pályákat. Mondjuk nagyon nem kéne lezúzni a fejét, csak tényleg felhomályosítani erről-arról. Hogy pl. a Millió vércseppnél pont az a kihívás, hogy 3-4-ikre sikerül győzelemre vinned, meg lehet, hogy nem azt kell várnod, hogy ledarálod a hatalmas túlerőt, hanem pár T-34-es kilövése, meg némi veszteség okozása, ellenfél lelassítása, és pár egység feláldozása árán visszavonulsz a hídig, és így csinálsz egy major victory-t.
3973 levél
Válasz 07.03.26. 17:27 #4065
Petyo
Mint mindig, most is csak helyeselni tudok. Más a hozzáállása, de ezen lehet változtatni. Azzal, hogy ezt megírjuk neki (amit te is írtál). Talán végiggondolja a dolgot, esetleg újra is játsza és majd máshogy ítéli meg a helyzetet.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
5240 levél
Válasz 07.03.26. 16:36 #4064
Pras
Nos, a negatív reklám is reklám, és hülye emberek mindig vannak.

A magam részéről írhatnám azt is, hogy csinálhattatok volna Heppi Missön Pekket is, madárcsicsergéssel, 10 T-34 / 20 Pár... bocs, Tigris arányban (a plebsnek Tigris kell ), csőszájfékbe dugott margarétákkal, de annak mi köze lenne az eredetileg kitűzött célhoz, a magyar történelem eme szakaszának minél korhűbb visszaadásához?
Bár nem vagyok jó játékos ennyi év után sem, de annyi leesett már rég, hogy a HMP nem könnyű győzelemhez akarja juttatni a játékost, hanem át akarja "életni" vele azt, hogy kétszáz T-34-es ellen ha megfeszül, sem tud győzelmet elérni - legfeljebb "hősként" esik el.
A Sons of Zrínyi elé én pedig igenis leültem a seggemre, és rászántam a délutánom! Füsttel, szaggatva, tokkal-vonóval! Négy évvel ezelőtti gépen.

De valahol azért őt is megértem... más a hozzáállás alapvetően, ezért nem lehet igazán "elítélni".
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
3973 levél
Válasz 07.03.26. 14:29 #4063
Petyo
Írd meg neki, hogy játszon valami RTS-t. Mondjuk Panzerst, az való neki. Ott nem lesz kézitusa, mindenki csak lövöldöz, akár 2 méterről is. Mindenki!
Azt amúgy észrevettem, hogy az összes HMP pályára belátogatott. Ez legalább dícséretes. Bár ha csak rosszhírünket kelti...
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
443 levél
Válasz 07.03.26. 12:35 #4062
uhu
Huhh, olvasom az újabb hsz-eit a csékónak. Tényleg nem gyalázásként, de nem tudom hol él a srác: azt írja a lánchidas pályára, h milyen borzalmasan lassú, játszhatatlan. Namost egyfelől bennem már az is felmerül, vajon ismeri-e azt a gombot, amivel pl. ki lehet kapcsolni a füstöt. A gépkonfiguráció, amit meg megad, meg kb. 3-4 évvel ezelőtti, szóval nem tudom, hol él a tag. Meg azt írja több pályára is, hogy azért ad alacsony értékelést, mert ő nem szereti a kézitusás városi csatákat. Namost ez egy értékelési szempont...? (kérdé Uhu, a játékteszter )
443 levél
Válasz 07.03.25. 21:15 #4061
uhu
Amúgy meg simán meg lehet csinálni: mikor én 'kampányban' játszottam, ami azt jelenti, hogy 3 harckocsit + egy teljes gyalogszázadot agyon óvtam-pátoylgattam, hogy ne érje őket komoly veszteség, vagyis lényegesen kisebb erővel is sikerült elég komoly eredményt elérni. Szóval tényleg rinya .
443 levél
Válasz 07.03.25. 21:08 #4060
uhu
Megjegyzem, azért az elég bénaságra vall, hogy nem sikerült egyetlen AT Gun-t sem kilőnie...az aknavetők erre lennének valók - bár mással is lehet. Viszont a 149mm-est nekem sem sikerült alkalmaznom, arra tényleg valami gigant trükközés kellhet, hogy sikerüljön időre beizzítani, megfelelő pozícióból.
3973 levél
Válasz 07.03.25. 16:39 #4059
Petyo
Jaja, nem sétagalopp volt, és bizony bazze kilőttek 7 páncélost, mert sok az AT gun, de amúgy mégtöbb volt és annál is több páncéltörőpuska. Ja és lőszer akkor sem volt. És hogy örültek, amikor "engedélyeztek" (!) 10 lövést a göringeknek, hogy támogathassák szegény akákat. pff...
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
5240 levél
Válasz 07.03.25. 16:33 #4058
Pras
Hát Istenem, historical scenario, és a HMP-vel épp az a cél, hogy a magyar kálváriát egy kissé a Na'vvilág elé vigyük. Ha a játékos úgy áll föl a székétől, hogy "Báze', magyarokkal lenni szívás! De historical... ez régen is ennyire reménytelen volt?" - már nyertünk.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
3973 levél
Válasz 07.03.25. 16:26 #4057
Petyo
Jaja, megérné válaszolni. A srác sétagaloppra számított, mert ahogy észrevetem, de nem vagyok jó angolos, inkább csak rinyál. Olvassa el mindenki szvsz és összedobunk egy választ.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
3973 levél
Válasz 07.03.25. 16:20 #4056
Petyo
köszi, csekkolom
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
443 levél
Válasz 07.03.24. 19:18 #4055
uhu
Hahó!
Írtak A Korotojak pályáról részletes beszámolót a Scenario Depot-on, érdemes elolvsgatni, esetleg reagálni rá!
5240 levél
Válasz 07.03.20. 16:42 #4054
Pras
Üdv!

Elnézéstek', elsősorban Megabalukától, eleddig technikai akadályai voltak a folytatásnak (CM-hiányos gép), de már a saját szemétdombomon ülök, úgyhogy készen állok a további fájtra.
Mégegyszer ne haragudj. Igyekszem még ma elküldeni a txt-t!

@Szedi: Elvileg BME, elvileg mechatronika, de ha a földön próbálok járni, nagyon gépész-szagú a dolog. Persze ebben benne van a kishitűségem is. Mindenesetre Pest már biztosnak látszik...
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
10960 levél
Válasz 07.03.20. 10:12 #4053
Lacko
Kicsit ON, de főleg OFF:
Éppen gyakorlatot szerzek a szinkron készítésben...
Ha valaki még szeretne gyakorlatot szerezni egy pár mondat felolvasásában (angolul, akcentus jöhet, de azért ne nagyon szar legyen) annak a segítségét előre is köszönöm. Írjatok levelet ha esetleg igen. (Armed Assault kampányomhoz készül a szinkron amúgy)
4695 levél
Válasz 07.03.20. 10:04 #4052
szedrencs
Pras, leakadtatok a 9. körnél?

Fenyőtűkön Pak40 mögött ülve várom a folytatást.
3973 levél
Válasz 07.03.07. 16:33 #4051
Petyo
Nah srácok, ti gyorsabbak vagytok, mint ahogy én gondolkodok.
Mondjuk mióta utoljára beszélgettünk, nem foglalkozam a dologgal egy percet sem. Állásinterjúra készültem.

Csekkolom én is a harcod Pras!
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
4695 levél
Válasz 07.03.07. 14:46 #4050
szedrencs
Höhö, már néztem tegnap frissítésre éhesen, de akkor még nem volt semmi.

Rohanok is meglesni.

u.i.: Pras, tudod már, hogy Pesten fogsz-e tanulni? (Nem, nem azért kérdem, mert be akarnánk fogni a wg szerkesztésébe, ha majd újraindul a szerver valamikor)
5240 levél
Válasz 07.03.07. 13:45 #4049
Pras
Áh, elfér itt, meg aztán sosem lehet tudni, mikor lesz szükség rá.

Amúgy aki kíváncsi arra, hogy hogyan keni Megabaluka el a számat, az nézzen fel a mailben elküldött URL-re.
Szedinek külön is van (lesz) ott egy ajándékom.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
4695 levél
Válasz 07.03.07. 12:17 #4048
szedrencs
Persze, csak akkor senki nem fogja érteni, hogy mi az az 50000+
10960 levél
Válasz 07.03.07. 11:13 #4047
Lacko
szedrencs Vicces vagy... Kitörölhetem a nem-lényeget?
4695 levél
Válasz 07.03.07. 10:48 #4046
szedrencs
NCrawler wav listája (2006 szeptemberi állapot). A lényeg:
00050000+=Hungarian Voices

00000128=Selection bloop
00000129=End battle song - Taps
00000131=Medium/heavy tank movement
00000132=Panther movement
00000133=Tank idle
00000134=Heavy tank movement
00000135=Wheeled vehicle movement
00000136=Light tank/HT movement
00000137=Wheeled armor movement
00000150-00000153=Click
00000160-00000162=House explosion/collapse
00000170=Drumbeat
00000171=Quit game explosion
00000190=Radio squelch
00000200-00000202=Small explosion
00000209-00000213=Medium explosion
00000219-00000221=Large explosion
00000228-00000231=Very large explosion
00000290-00000291=Small arms strike armor
00000292-00000297=Large gun strike armor
00000300=Fire
00000311-00000312=Vehicle abandoned
00000320-00000323=Large caliber ricochets
00000331=Molotov
00000334-00000339=MP40 SMG
00000350-00000355=SG43 MMG
00000360-00000366=Allied CMG/BMG/AAMG
00000375-00000378=Allied pistol
00000380-00000385=PPSh SMG
00000390-00000397=Maxim MG
00000398-00000400=Axis pistol
00000401-00000408=Rifle
00000410=AT Rifle - Small caliber
00000411=Sniper rifle
00000412=AT Rifle - Large caliber
00000420-00000426=DP LMG
00000430-00000432=15mm HMG
00000435-00000442=MG42 LMG
00000445-00000448=MG42 HMG
00000450-00000454=MP44
00000455-00000457=Axis armored car MG
00000470-00000475=Axis CMG/BMG/AAMG
00000480-00000483=MG34 HMG
00000485-00000492=MG34 LMG
00000500-00000523=Scream
00000600=Tank main gun/Inf gun/AT gun, 37mm
00000601=Tank main gun/Inf gun/AT gun, 50-57mm
00000602=Tank main gun/Inf gun/AT gun, 75mm
00000603=Tank main gun/Inf gun/AT gun, 75L-76
00000604=Tank main gun/Inf gun/AT gun, 75LL
00000605=Tank main gun/Inf gun/AT gun, 88L-90
00000606=Tank main gun/Inf gun/AT gun, 88LL
00000607=Tank main gun/Inf gun/AT gun, 105
00000608=Tank main gun/Inf gun/AT gun, 128L
00000609=Tank main gun/Inf gun/AT gun, 150-155
00000610=20mm Flak
00000611=40mm Flak
00000612=Flamethrower
00000620=Rocket artillery incoming
00000621-00000622=Large artillery incoming
00000623-00000625=Medium artillery incoming
00000626-00000627=Small artillery incoming
00000650=Mortar
00000651=Panzerschreck
00000652=Rifle Grenade
00000653=Ampulomet
00000700=Vehicle bogged
00000701=Hatch open
00000702=Hatch close
00000710-00000711=Small caliber ricochets
00000800=Aircraft, Fly by
00000801=Aircraft, MG
00000802=Aircraft, Cannon
00000803=Aircraft, Bomb
00000804=Aircraft, Rocket
00000900-00000904=Close quarters combat
00001000-00001002=Impact, Small Caliber, Single, Ground
00001010-00001012=Impact, Small Caliber, Double, Ground
00001020-00001022=Impact, Small Caliber, Triple, Ground
00001030-00001032=Impact, Small Caliber, Multiple, Ground
00001100-00001102=Impact, Small Caliber, Single, Metal
00001110-00001112=Impact, Small Caliber, Double, Metal
00001120-00001122=Impact, Small Caliber, Triple, Metal
00001130-00001132=Impact, Small Caliber, Multiple, Metal
00001200-00001202=Impact, Small Caliber, Single, Ruins/House
00001210-00001212=Impact, Small Caliber, Double, Ruins/House
00001220-00001222=Impact, Small Caliber, Triple, Ruins/House
00001230-00001232=Impact, Small Caliber, Multiple, Ruins/House
00001300-00001302=Impact, Small Caliber, Single, Woods?
00001310-00001312=Impact, Small Caliber, Double, Woods?
00001320-00001322=Impact, Small Caliber, Triple, Woods?
00001330-00001332=Impact, Small Caliber, Multiple, Woods?
00001400-00001402=Impact, Large Caliber, Single, Ground
00001410-00001412=Impact, Large Caliber, Double, Ground
00001420-00001422=Impact, Large Caliber, Triple, Ground
00001430-00001432=Impact, Large Caliber, Multiple, Ground
00001500-00001502=Impact, Large Caliber, Single, Water
00001510-00001512=Impact, Large Caliber, Double, Water
00001520-00001522=Impact, Large Caliber, Triple, Water
00001530-00001532=Impact, Large Caliber, Multiple, Water
00001600-00001602=Impact, Large Caliber, Single, Ruins/House
00001610-00001612=Impact, Large Caliber, Double, Ruins/House
00001620-00001622=Impact, Large Caliber, Triple, Ruins/House
00001630-00001632=Impact, Large Caliber, Multiple, Ruins/House
00005000-00005007=Background weather SFX
00005010=Opening video music
00030000+=German Voices
00040000+=Finnish Voices
00050000+=Hungarian Voices
00060000+=Italian Voices
00070000+=Romanian Voices
00080000+=Russian Voices
00090000+=Polish Voices
4695 levél
Válasz 07.03.07. 10:31 #4045
szedrencs
Akkor még keresgélek.

Addig is nézzetek el a Battlefront oldalára, mert kijött 97 új Shock Force kép.
636 levél
Válasz 07.03.07. 10:14 #4044
Herrera
CMMODS-os sound map csak annyit jelez, hogy a voices az 30000+, nem részletezi jobban. De magyar wav nem lehet több pár tucatnál, csak egyszer kell megtalálni őket...
'The owls are not what they seem'

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.