Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Combat Mission

Combat Mission: Beyond the Overlord

Combat Mission: Beyond the Overlord
A legutóbbi Combat Mission: Beyond the Overlord cikkek, hírek
10960 levél
Válasz 11.08.27. 16:10 #5243
Lacko
Mesélj erről a közösségről! Miket játszotok? Sima küldiket? QB-t? Esetleg bajnokság? Email vagy online?
Milyen nemzetiségűek?
264 levél
Válasz 11.08.27. 12:43 #5242
Krieger
Köszi az ötletet de már hetek óta megtaláltam a tökéletes közösséget azért vagyok ilyen csendben De amúgy is elég kiábrándító volt a magyarok kedvetlensége. Most épp 7 meccset játszok szimultán
Ha megvagy a költözéssel és lesz jó neted gyere te is!
10960 levél
Válasz 11.08.27. 10:25 #5241
Lacko
Figyi Krieger, az neked nem megoldás, hogy jenkikkel, németekkel, hollandokkal, ruszkikkal játszol? Mert szerintem a BFC fórumban biztos lehetne találni partnereket online és pbem csatákhoz.
Aztán én meg ismerek egy spanyol fórumot - és ilyen biztos van más országokban is - ahol komplett bajnokságokat játszanak CMBN-nel. Kicsit nehéz velük angolul, de bepróbálkozhatsz ott is. Állati lelkesek.
164 levél
Válasz 11.08.07. 08:29 #5240
BenderŽ
jó oké ne bántsuk egymást...
én semmi eszetlent nem látok ebben a csatában sem

http://videa.hu/videok/film-animacio/cmbn-multiplayer-516FLbN40MwDOAn0
264 levél
Válasz 11.08.05. 20:04 #5239
Krieger
Nem kell azért bántani egymást mert nekem még vannak olyan képzelgéseim, hogy innen többekkel játszani fogok. Lacko már több mint egy évtizede rajongója a CM sorozatnak és lehet rá számítani ha játékról van szó!

Elég frusztráló, hogy a close combat óta várom már EZT a játékot és mikor végre itt van akkor kiderül, hogy 2-3 ember kivételével a kutyát se érdekli

Hol vagytok játékosok?!?!?!
164 levél
Válasz 11.08.05. 14:56 #5238
BenderŽ
"Viszont pause nélkül ez is csak egy agynélküli klikkelgető verseny lesz, mint a Command and Conquer"

Nem akarlak megsérteni de láttam az utolsó körötöket mikor oldalba kaptak...volt egy napod hogy végig gondold a lépésed és nem jutott eszedbe hogy a szomszéd bokorba is be kéne nézni...
Lehet neked valóban csak eszetlen klikkelgetés lenne a realtime
de a magát itt alulbecsülő Krieger hadtápos aki váltig állítja hogy nem ura a helyzetnek sem követne el ilyen alaphibát
Ezt a játékot semmi nem degradálhatja C and C re...de a játék tesztereként ezt te se gondolod komolyan szerintem
Krieger tényleg nagyon alábecsüli a képességeit mert minden csatánkat vért izzadva küzdök végig legyen bármi is a vége
Ez az egyik a másik hogy azért lássuk már a dolgot tisztán
mennyi parancs van összesen? több gombot használsz abban az apacsos helikopteres játékban ami annyira tetszett....a többi helyzet felismerés

264 levél
Válasz 11.08.05. 12:31 #5237
Krieger
Nagyon úgy tűnik, hogy elbeszélünk egymás mellett. Mindegy megértem, hogy nem tudod átérezni a problémát mert neked nincs ilyen problémád Neked természetes hogy hotkeyekkel meg egérrel két kézzel bűvészkedve villámgyorsan meg is valósítsd amit kitaláltál, nekem meg nem. Világ életemben nagyon szar voltam az ilyen ügyességi, meg reflex dolgokban. Pl. akármelyik fps-ben is csak ágyútölteléknek vagyok jó.
Az említett géppuskába szaladós esetnél pedig nem hogy azonnal nem tudtam reagálni, hanem mire észrevettem már nem volt értelme akármit is csinálni mert a raj nagy része halott volt a maradék meg használhatatlan. Másrészt pedig ha átnéztem volna rendesen a térképet akkor ez a szitu meg sem történhetett volna, mert nem küldöm őket semerre ha látom hogy nincs járható út. Ez a fájó az egészben, hogy nem irányítója hanem megfigyelője vagyok a eseményeknek. Nem kapom meg azt a játékélményt amit ez a játék nyújthatna. Ebben a játékban a minél részletesebben megtervezett és minél pontosabban összehangolt parancsokkal lehet nyerni. Befolyásolja ezt a szerencse tényező (pl. mekkora veszteséget okoz a tüzérség vagy eltalálja-e a tank a másikat stb.) de ez csak rövidtávon van hatással az eredményre. Real timeban ehhez jön még a gyorsaság. Ha az egyik játékos egységnyi idő alatt kétszer annyi, hasonló "minőségű" parancsot oszt ki mint a másik, annak lesz látszata abban biztos vagyok. Ettől függetlenül nem adom fel a real time játékot mert azt legalább lehet veled játszani.
10960 levél
Válasz 11.08.05. 11:20 #5236
Lacko
Bender, nagyon félreértesz most!
Én ha magamban játszom, akkor mindig real-time nyomom, pont amiatt, amit leírtál, hogy 1 percig nem tudok beavatkozni. Csakhogy ott sűrűbben, mint percenként megállítom és átnézem a helyzetet. És persze nem egy méter közelről vizsgálom Jürgen borostáját, hanem csak az olyan helyzeteket nézem át felülről, ami fontos.

És hidd el, hogy igazából nem az ezredparancsnok foglalkozik azzal, hogyha egy házból rálőnek egy szakaszra, akkor ki adjon lefogótüzet és ki kerüljön. Ugyanis ez nem külön hadművelet, hanem a szakaszparancsnok vagy rajparancsnok feladata. Van olyan játék, ahol ezt megoldották: ott ha akarom, akkor babusgathatom a századokat is (ott az a legkisebb egység), de ha ezzel nem akarok szarakodni, akkor kiadom a zászlóaljaknak a feladatot és az AI zászlóajpk kiadja a feladatott az AI századpk-knak, akik megoldják a feladataikat és reagálnak az eseményekre.
Nem azt mondom, hogy kell ilyen a CM-be, mert nem kell! Ez a játék nem erről szól. Viszont pause nélkül ez is csak egy agynélküli klikkelgető verseny lesz, mint a Command and Conquer, ahol az számít, hogy teflon bevonat van-e az egereden, mert akkor 0.001 másodperccel gyorsabban tudsz klikkelni, mint az ellenfeled. ez nekem nem adja azt a játékélményt, amit egy CM-től elvárok.
164 levél
Válasz 11.08.05. 11:00 #5235
BenderŽ
"beleütközik egy ellenségbe, akkor nem kezd el lefogó tüzet adni a csapat egyik részével és átkarolni a másikkal"

Amúgy éppen ez a lényege a realtimenak hogy állandó felügyelet mellet folyamatos beavatkozási lehetőséged legyen!!!!!!!!!!!!!!

Nem értelek titeket ha körökre osztva beleütközöl valakibe akkor 1 percig végig kell nézned ahogy mészárolják az embereket és egy perce tűz alatt áló egyéged minimum pinned de shaken és akár broken státuszba is kerülhet
azzal meg aztán végképpen nem karolsz át senkit....
Mikor téged oldalba karolt Krieger Lackó akkor nem láttam hogy bármelyik egységed átkarolásba fogott volna...mindegyik ült mint egy kacsa...
Ha Krieger körökre osztva ment volna szembe az egyik csatánba a rejtőző géppuskákkal 8 percel rövidebb lett volna a játék idő mert nem hogy fedezékbe nem tudta volna őket küldeni hanem azok szépen szaladtak volna amíg van bátorságuk aztán hasra vágták volna magukat jobb parancs híján a mező közepén...
biztos jó a kö9rökre osztott de 1 perc játék idő nekem kevés élmény ebből a játékból... úgy lenne értelme ahogy a régi wego volt hogy ha az egyik rányom a startra elkezd ketyegni az idő... az nálam is beleférne
de hogy napokatmeg órákat kell várni egy lépésre...szakállam nő...fiatal vagyok a szakállhoz
164 levél
Válasz 11.08.05. 10:33 #5234
BenderŽ
Szerintem meg igenis önálló az AI. Védekezik és amikor kiadom a támadás parancsot megválasztja fegyvert előre nyomul.
Értem én hogy nem fog taktikai műveletbe kezdeni az AI. De nekem ez is belefér a realitásba...itt vannak többen band of brothers rajongók.
Emlékszem a jelenetre mikor megindultak asszem az ardenekben egy város ellen az erdőből kitörve és megrekedtek a mezőn mert nem kaptak parancsot.
Senki nem kezdett magán hadműveletbe a valóságban sem ha század vagy ezred szintű hadműveletről volt szó...
A másik hogy HA nekem nem kell a pause és valamiért a játékot is úgy tervezték tesztelték hogy raktak bele online funkciót a multiba akkor nem hiszem hogy ez valami eget verő trükk vagy tehetség lenne....ne vicceljünk már.Lackó szerintem próbálj meg pause nélkül játszani egy két menetet és rájössz hogy nem kell az feltétlenül. Egy kicsit gyorsabban kell gondolkodni egy kicsit hatékonyabban kell használni a kamerát...ez mondjuk maga után vonja azt hogy sokszor nem 1m közelségbe bezoomolva nézed jürgen von hasel kitörését a bokorból hanem madártávlatból az összképet lesed... ne borítsatok ki
el lehet menni a végtelen részletekbe de tapasztalatom szerint az AI helyt áll magáért hogy azt az időt amíg nem foglalkozol egy egy egységeddel bőven kitölti... nem tudom de külföldi fórumokon ilyen gond nincs mindenki realtime online túrja
10960 levél
Válasz 11.08.05. 08:55 #5233
Lacko
Szerintem egyáltalán nem önálló az AI!
Védekezni tud magától is, de támadni/előrenyomulni/visszavonulni (azaz mozogni) nem tud! Ha pl azt mondom, hogy menjen erre a tanyára és beleütközik egy ellenségbe, akkor nem kezd el lefogó tüzet adni a csapat egyik részével és átkarolni a másikkal, hanem egy ideig erőlteti az előrenyomulást (a leghülyébb módon, mert agynélkül rohanni kezd a géppuskákba), majd miután a veszteségek elérnek egy szintet, akkor meg hasravágja magát és elkezd hátrafele kúszni.

Én nem azt mondom, hogy feltétlenül tudnia kéne az AI-nek, hogy hogyan kell reagálni egy ilyen esetre, de ha egyszer nem tudja ezt magától megoldani, akkor igen is szükség van PAUSE-ra! Mert ezeket az eseteket a játékosnak kell megoldania, és mivel real-time megy a dolog, ezért ezt egyszerre több helyen kell: viszont ez egyáltalán nem reális, hiszen egy zászlóalj parancsnoknak nem kell igaziból a szakaszokat pátyolgatnia. Tehát ezt csak megállítással lehetne hitelesebbé tenni.
164 levél
Válasz 11.08.04. 21:57 #5232
BenderŽ
Szerintem ez tanulható végül is tényleg nem egy nasa projektet kell vezetni.
Mindenki megtanulja a leckéket én is megtanultam hogy az egységek elindulhatnak rossz irányba is egy géppuska elé de semmi más nem kell mint egy kis praktikusság.Pl addig nem mozdítod a kamerát olyan szögbe ahol már nem látod mit csinálnak amíg nem vagy benne biztos hogy nem rossz irányba indultak el. Szerintem ha pl offline gyakorolnád hogy nem nyomsz pause -t eléggé másként nyilatkoznál erről a dologról
A másik hogy ez kétélű dolog.Én is ugyanúgy beleszaladok ilyenekbe és ugyan úgy nem látom át a káoszt. Ugyanúgy adok ki rossz parancsot indítok el rosszkor egységeket.Marad a szerencse és a improvizáció ilyenkor
erre példa ha emlékszel nem hinném hogy körökre osztottban kiugrabugráltak volna a párducomból az emberek mert rossz gombot nyomtam viszont mégsem nyitottak rájuk tüzet a 10m távolban lévő házból...szerencse...
De az ernyősöket sem tudtad volna átkarolni ha többször átgondolom hogy merre várlak be. Szóval ez ilyen ezen nem kell aggódni szerintem és pont ezért meg amiket írtam a verhetetlen cím nem igazán él irányomba inkább csak szerencsém volt a hétvégén.
Körökre osztva meg...most is csinálhatnám a kört de megmondom neked őszintén a tö+mnek van most kedve és ilyenkor realtimehoz sincs és WEGO hoz sincs...
264 levél
Válasz 11.08.04. 21:29 #5231
Krieger
Asszem erről csak velem tudsz vitatkozni

Valós időben kell döntést hoznod minden döntéshozó helyett. Egy kis csatánál ez azt jelenti, hogy a század-, a szakasz- és a rajparancsnokok helyett, lehetőleg egyszerre Nagyobb csatákba bele se merek gondolni. Ez egyeseknek nem okoz gondot azt aláírom de így előnyben vannak azokhoz képest akiknek igen. Azon kívül ha pl nem látod vagy rosszul látod, hogy a sövényen van-e átjáró, vagy egyszerűen csak félreklikkelsz, akkor az intelligens raj megtalálja a járható utat és nyomul nagyon határozottan, még akkor is ha az a másik út egy géppuska tüzén vezet keresztül. Ennek igen gyorsan gyászos következménye lesz amit te csak akkor veszel észre, ha visszafordítod a kamerát a térkép másik feléről ahol eddig a többi katonát vezényelted.
Ha lassan nyomulok előre ott ahol gyorsan kéne azzal sem fogok ám jól járni. Egy valamirevaló támadást pedig illik összehangolni.
Tehát szerintem ha nem is minden múlik a klikkelgetés sebességén, azért jelentős szerepe van.

(Aki ennyiből nem jött volna rá annak elárulom, hogy Bender verhetetlen real timeban. Kb 80%-ban nyeri a csatákat ellenem. Azt pedig eddig nem sikerült kideríteni, hogy ez körökre osztva is így lenne-e)
164 levél
Válasz 11.08.04. 14:51 #5230
BenderŽ
Én mindenkinek az ízlését megértem hogy valaki a feketét szereti valaki a fehéret.
Azt írnám le hogy miért szeretem az realtime játékot.
Először is mert valós időben játszódik ugyan úgy mint egy valódi csata.
Ugyan úgy valós időben kell döntést hoznod és ugyan úgy a megérzésekre hagyatkozol és ezek alapján rögtönzől mint ahogy azt hadvezérek és vezetők is teszik tették.Egy csatában nem gondolkozni kell hanem a megfelelően cselekedni.
Nem mellesleg ebben a játékban annyira komoly M.I. -t terveztek hogy semmi szükség arra hogy percenként babusgassam őket teszik maguktól azt amit és ahogy kell.
Természetesen a realtime hátránya hogy gyorsan kell áttekinteni a helyzetet és reagálni is kell rá és ez vitatott hogy ebből kifolyólag a játékos klikkelgetésének gyorsaságán múlhat egy egy csata.Első hallásra van valami benne de aztán rájöttem hogy nem így van.A két fél nem diktál a másiknak tempót.Ha az embernek úgy esik jól sokkal lassabb menetben nyomul előre.

a megállítás értelmét veszti nálam
164 levél
Válasz 11.08.04. 14:51 #5229
BenderŽ
Én mindenkinek az ízlését megértem hogy valaki a feketét szereti valaki a fehéret.
Azt írnám le hogy miért szeretem az realtime játékot.
Először is mert valós időben játszódik ugyan úgy mint egy valódi csata.
Ugyan úgy valós időben kell döntést hoznod és ugyan úgy a megérzésekre hagyatkozol és ezek alapján rögtönzől mint ahogy azt hadvezérek és vezetők is teszik tették.Egy csatában nem gondolkozni kell hanem a megfelelően cselekedni.
Nem mellesleg ebben a játékban annyira komoly M.I. -t terveztek hogy semmi szükség arra hogy percenként babusgassam őket teszik maguktól azt amit és ahogy kell.
Természetesen a realtime hátránya hogy gyorsan kell áttekinteni a helyzetet és reagálni is kell rá és ez vitatott hogy ebből kifolyólag a játékos klikkelgetésének gyorsaságán múlhat egy egy csata.Első hallásra van valami benne de aztán rájöttem hogy nem így van.A két fél nem diktál a másiknak tempót.Ha az embernek úgy esik jól sokkal lassabb menetben nyomul előre.

a megállítás értelmét veszti nálam
264 levél
Válasz 11.08.04. 14:08 #5228
Krieger
164 levél
Válasz 11.08.04. 14:02 #5227
BenderŽ
Hát figyu ha van időm oda és kedvem játszani oda ülök a géphez és megkérdezlek játszunk e.... De annyira pl nem vagyok fanatikus mint amit mondtál hogy reggel felkeljek és egy kört lenyomjak mielőtt melóba mennék.A múlthétvége maratoni volt és kivételes...
Ezért mondtam neked a múltkor mikor mondtam hogy gyere és vidd el azt a valamit hogy te jobban értékelnéd mert te fanatikusabb vagy én csak koca játékos vagyok
264 levél
Válasz 11.08.04. 13:31 #5226
Krieger
Én is el tudok lenni órákat is egy körrel. Jobban is tetszik mint a real time, de egyrészt senki sem játssza, másrészt ha játssza is akkor eltart hetekig. Azért kellene valamilyen szabályok közé szorítani a pauset. Pl csak bizonyos időközönként lehet használni és ha az egyik megállítja akkor úgy marad amíg valamelyikük tovább nem engedi de min fél percig. Így ki lehet küszöbölni a sudden strike meg civ4 féle pause háborúkat.

Ez csak egy hirtelen ötlet, szal biztos lehetne használhatót alkotni de valamiért idegenkednek tőle az emberek. Az online wego meg nekem tűnik nagyon játszhatatlannak. Én sokat civezek és tudom milyen akár csak 1 percet is várni a kör végére, főleg rendszeresen. Itt meg előfordulhatna, hogy 8-10 percet is kell várni minden kör után.
10960 levél
Válasz 11.08.04. 13:19 #5225
Lacko
Szerintem egy ilyan pause semmivel se lenne jobb, mint az online játszható WEGO. Mivel pl én piztos, hogy egy percnél sűrűben nyomnám meg a pause gombot. És szöszölnék is. Ami biztos kiverné nálad a biztosítékot. Ennél sokkal jobb lenne egy online wego.
264 levél
Válasz 11.08.04. 12:28 #5224
Krieger
Vicces. Real time-ban néhány óra alatt lenyomunk 3-4 csatát, pbem-ben meg egy hét alatt se jön össze egy kör
164 levél
Válasz 11.08.04. 10:43 #5223
BenderŽ
Cső Krieger!
még nem csináltam meg a lépést
gép előtt sem voltam...csajoztam meg a gépemet és egy cimboráét is összeraktam a jó időre. Ma még beállítás meg ez meg az ...
264 levél
Válasz 11.08.04. 09:51 #5222
Krieger
Ahogy nézem nem sok esély van rá.
264 levél
Válasz 11.08.03. 19:27 #5221
Krieger
Az lenne nagyon jó ha valamilyen formában lenne pause a real time csatákban. Lényegesen gyorsabb lenne mint a wego és kapkodni sem kéne.
164 levél
Válasz 11.08.02. 15:36 #5220
BenderŽ
http://1.bp.blogspot.com/_YYMeAu4i7gA/TOYptb-srDI/AAAAAAAAJgo/vIZTqE7Pk4U/s1600/hungarian-soldiers-ww2.jpg
164 levél
Válasz 11.08.02. 10:30 #5219
BenderŽ
http://pictureshistory.blogspot.com/
164 levél
Válasz 11.08.02. 08:00 #5218
BenderŽ
Ha valaki nem ismerné ezt az oldat
és szeretne különleges világháború háborús fotókat látni
azoknak ajánlom ezt az oldalt
Rengeteg rengeteg olyan kép amin csak pislogtam

Láttam egy olyat ahol a bokorban a pak40 előttük 10m en belül egy t-34 es aminek a csöve a tüzérek felé van fordítva és a pak40 es lövedéke éppen becsapódik a tankon

vannak sajnos ennél sokkal szörnyűbb képek is


http://pictureshistory.blogspot.com/2010/01/german-soldiers-in-russia-ww2-as-seen_11.htm
636 levél
Válasz 11.08.01. 15:30 #5217
Herrera
Majd megnézem, köszi. Battlefronton javasolják a driverfrissítést többek között, azt kipróbálom.
'The owls are not what they seem'
10960 levél
Válasz 11.08.01. 15:06 #5216
Lacko
Nincs valami error.log vagy crash.txt abban a folderben ahova a jatekot telepitetted?
636 levél
Válasz 11.08.01. 12:32 #5215
Herrera
Valaki más tapasztalt mentett állás visszatöltési problémát? Eddig 1 csatát sikerült legyűrnöm(...), de abban sem volt sok köszönet. Mind amcsi, mind német részről játszva saved game betöltésekor 36%-nál leáll a töltés hibaüzenettel, ok után asztalra kidob, a program leáll. Semmi konkrétum, csak hogy hibát észlelt, ezért leáll. Kicsit idegesítő, na.
'The owls are not what they seem'
164 levél
Válasz 11.07.31. 14:06 #5214
BenderŽ
Hát úgy hogy nem vásárolunk meg semmi időszöszölés 2 nap alatt nyomtunk 7 csatát asszem. Kettőt fel is vettem amúgy.
Ja ezek a rövid csövű nyitott tetejű izék voltak a mozsár ágyújukkal...nem sokat néztem ki belőlük...és végül is igazam is van mert ha nem lesből támadnak kb nem mások mint hulla jelöltek
JA! de az egyikről egy phanter lőszere lepattant XD
264 levél
Válasz 11.07.31. 13:55 #5213
Krieger
Ez a 75 mm-es M8 HMC volt. Csak a hülye amcsik tudnak két gépet ugyan úgy elnevezni De a medált azok is megérdemlik

Van belső chat a játékban azzal kommunikálunk.
5240 levél
Válasz 11.07.31. 13:51 #5212
Pras
Az alighanem inkább M10 GMC lesz
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
10960 levél
Válasz 11.07.31. 13:45 #5211
Lacko
Bender, ez szuper!! Hany csatat nyomtatok, hany ora alatt? Kozben kommunikaltok valahogy (pl skyp vagy ilyesmi)?

Grayhounddal Panther ellen: hat ez minimum medal of honor-t ér a Grayhound parancsnokanak!
264 levél
Válasz 11.07.31. 13:06 #5210
Krieger
Nem kell privátban, teljesen publikus és legális úton lehet hozzájutni

battlefront.com
52 levél
Válasz 11.07.31. 12:37 #5209
montanosz
ha valaki kitudna segiteni egy wargame rajongot az dobjon már légyszíves egy linket privátban ahonnan ti beszereztétek
montanosz
164 levél
Válasz 11.07.30. 08:08 #5208
BenderŽ
Tegnap (ma) toltunk 4 csatát Kriegerrel reggel 4 ig kommandíroztuk a seregeket
Volt minden elkeseredett nagyvárosi harc házról házra ahol oda veszett az ernyős századom Wintersel együtt
A két század találkozásakor egy fő út választotta el őket
akkora tűzharc keletkezett hogy még hasonlót sem láttam sehol
Volt végső gyalogsági(!) roham egy útban lévő sörmen ellen (sikerrel! XD )
Az amcsi gyalogság egy temetős templomot volt kénytelen védeni.
Ambush ambush!
A hős M8 asok bebizonyították minden elvárásomat felül múlva hogy a német tankokkal szemben helyt tudnak állni tudnak állni (csak ne kerüljenek a látó mezejükbe )
Kilőttek 3 pz IV et és megsebeztek egy párducot aminek később az M10 es vitt be sikeres végső találatot.
Komoly volt
A WEGO ról annyit hogy itt mikro menedzsment van. Nem várhatod el senkitől hogy 10 perc alatt mindenkit babusgasson főleg nem large méretű ütközeteknél
És kell is a mikro menedzsment még realtime is! Erre már Kriegerrel rájöttünk pár raj elvesztése után
Király játék
Jöhetnének többen is realtime!
10960 levél
Válasz 11.07.29. 22:13 #5207
Lacko
Na, Bender!
Az utolso mondat nem kell.
164 levél
Válasz 11.07.29. 22:10 #5206
BenderŽ
"Ha jól rémlik, a megtekintést elsőként befejező játékos GO-ra tehénkedése után elkezdett ketyegni a tíz perc. "

Na!
Így tök vakon ezt nem tudván írtam azt hogy mivel idő korlát nincs a normandiai részben így nincs létjogosultsága annak hogy ülünk és várunk órákat a másikra
*********
12857 levél
Válasz 11.07.29. 14:50 #5205
konrad
5240 levél
Válasz 11.07.29. 14:27 #5204
Pras
Kollégák, mégis, mi a francról beszéltek? A WEGO-n nem kotlott senki, miután időkerete volt a lépéseknek. Ha jól rémlik, a megtekintést elsőként befejező játékos GO-ra tehénkedése után elkezdett ketyegni a tíz perc.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
10960 levél
Válasz 11.07.29. 14:08 #5203
Lacko
Az, hogy nem te lépsz, aztán én (mint a west front vagy pzg), hanem lépünk es egyszerre játszódik le.
12857 levél
Válasz 11.07.29. 13:42 #5202
konrad
Mi a franc az a WEGO?
10960 levél
Válasz 11.07.29. 13:12 #5201
Lacko
Nem. A CM mindig is WEGO volt. Ez volt benne a nagy és zseniális újdonság. Az egyik.

Nagyon tetszett akkor emlékszem.
És mivel azokban nem volt realtime és azt hiszem rendes online játék se, csak ilyen emailes.
264 levél
Válasz 11.07.29. 13:08 #5200
Krieger
Igaz, hogy a kérdést nem nekünk címezted de attól még lehet róla véleményünk, nem? Ez emberek véleménye nem mindig egyezik. Jó neked, hogy ezzel idáig még nem szembesültél. Senki nem akarja megmondani neked, hogy hogy játsszál. A tapasztalatunkat írtuk le róla mert mi is próbáltuk úgy, hogy mindketten gép előtt vagyunk. Örülök neki, hogy évekig elvoltál vele de valószínűleg nem sokan voltak ezzel így rajtad kívül, mert akkor benne lenne a játékban. Ettől függetlenül magánügyed ha úgy játszol. Senki nem szólt be neked. Mi értelme van összeveszni azzal a pár emberre akivel játszhatnál?
164 levél
Válasz 11.07.29. 13:02 #5199
BenderŽ
Az első CM ekben várták egymás körét a játékban ?
WEGO csak a shock force óta van
elötte I go U go volt
10960 levél
Válasz 11.07.29. 12:55 #5198
Lacko
Hát ez érdekes volt. Már azt se teljesen értettem, amit korábban a féltékenységről írt. De ez meg végképp különös. Szerintem se volt semmi sértő abban, amit írtál Bender - kivéve, amit reagáltál rá (de azt inkább kitöröltem). Utólag se legyünk tiszteletlenek egymással. Mindenkinek lehet szar napja...

Remélem razo42 is visszajön majd.
164 levél
Válasz 11.07.29. 12:34 #5197
BenderŽ
Senki nem akarta megbántani razo kollegát aki viszont általam nem tudható okok miatt enyhén túlreagálta bár lehet hogy ilyen szenzitív alkat...
Ahelyett hogy durci hercegnőt játszanál és ilyeneken hisztiznél be inkább jönnél nyomni pár csatát és nem búcsúzkodnál és viselkednél úgy mint az előző barátnőm........
8 levél
Válasz 11.07.29. 12:09 #5196
razo42
Teljesen felesleges? Nincs létjogosultsága? Nagy szavak, megmondóemberek - értem már, miért nincs itt nagyobb élet. Azért én tíz évig jól eljátszottam az online WEGO-val is, ugye nem baj?

Búcsúzom, ez a fórum nem nekem való. További jó játékot!
164 levél
Válasz 11.07.29. 09:59 #5195
BenderŽ
Hi!
A WEGO funkciónak nincs létjogosultsága addig amíg két kör között mindenki annyi időt szöszmötöl amennyit csak akar. Ezt a dolgot meg nem vehetjük el ugye és minek is vennénk ha erre ott van az online funky.
Személy szerint jobban szeretem az online gyors csatákat. Még az egység válogatást se tartom célszerűnek főleg az 1.1 es patch után az online ütközeteknél. Szerencsére ebben Krieger partnerem és szerintem elég hangulatos csatákat szoktunk vívni ami alatt azt értem hogy eléggé szélsőséges skálán mozognak a csaták kimenetelei főleg hogy egyre jobban ismerjük a játékot. Jut eszembe Krieger! Tegnap elfelejtettem mondani hogy az én embereim is reszkettek az esőben...úgy látszik szakadó virtuális esőben alapból nincs kedvük csatázni a kis virtuális katonáknak...
Lackó láttam a malőrödet. Kíváncsi voltam így elkértem. Ne aggódj sétált más más is bele abba a ballépésbe azon a pályán Mondjuk annyi a különbség hogy te körbe sem kémleltél hogy mi a helyzet a bokron túl.
Szerintem szoknod kell az online játékot hogy nem mindent egy lapra tenni hátha bejön mert ha nem itt nem töltöd vissza
Üdv!
264 levél
Válasz 11.07.29. 00:29 #5194
Krieger
Az teljesen felesleges. Az egyik órákat is várhatna a másikra. Ha nagyon akarod, küldözgesd a file-t msn-en Az emailnek amúgy egyik nagy előnye, hogy nem kell egyszerre ráérni. Ha pedig adott esetben nem akarsz napokat várni akkor kéne szimultán játszani... Az a legnehezebb része a dolognak.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.