Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Combat Mission

Combat Mission: Beyond the Overlord

Combat Mission: Beyond the Overlord
A legutóbbi Combat Mission: Beyond the Overlord cikkek, hírek
4695 levél
Válasz 03.11.20. 10:07 #1193
szedrencs
Wooow, köszönöm szépen! Holnapig légyszíves hagyd fent őket, mert csak otthon fogom őket letölteni.

Üdv:
Szedrencs
10960 levél
Válasz 03.11.20. 09:56 #1192
Lacko
Na behoztam és kiraktam egypár egyenruha MOD-ot. Főleg oroszokat, mert Szedrencs azt kért. Jó töltögetést!
85 levél
Válasz 03.11.19. 20:10 #1191
kampfi
CMAK demo:

http://www.gamershell.com/download_init.shtml?hellID=4246&mirror=0&a=7642609500469.07
3973 levél
Válasz 03.11.19. 19:59 #1190
Petyo
Juteszembe!

Csináltam egy scenario-t. Le is teszteltem majdnem teljesen(szinte 0 szabadidőm van), eredetileg este, esőben játszódik. Sz'tem így nagyon hangulatos lett. Namost. Van pár tüzérségi megfigyelő, de csak úgy lehet őket használni, hogy sosem látják a célt. A másik: Van egy orosz páncélos csoport, kb 6 tagú, akik a küldi közepe tályán lépnek színre, de a végigjátszás során nem is találkoztam velük. Sőt a lepakolt orosz páncélosok közül egyikkel sem találkoztam. Mi lehet a baj? Nem tesztelné le valaki? Talán rájön a megoldásra. Gondoltam, hogy legyen nappal, szép idő, de úgy nem azt a hangulatot adná, mint amit szántam neki.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
443 levél
Válasz 03.11.19. 17:05 #1189
uhu
Ha már a mod-oknál tartunk: ti találtatok Pz IV-es típusokhoz téli álcázó "ruházatot"? Most nem tudom fejből, de én egy csomóhoz nem találtam, pl. a Pz IVH-hoz sem. (!) Bár utóbbi magyar változatához van, de ez nem vígasztal, ha a németekkel vagyok. Asszem pl. Pz III valamelyik J változathoz sincs (pedig kéne). A szovjet BT-kről, T-26-okról már nem is beszélek...

Uhu
10960 levél
Válasz 03.11.19. 10:11 #1188
Lacko
De hát én azt olvastam valahol (több helyen is), hogy a TacOps-ot használják ilyen kiképzési célokra, mint amit te leírtál. Vagy ez lehet, hogy csak kamu?
Egyébként elkezdtem már régen egy cikket - csak sosem írtam meg - ami arról szólna, hogy milyen játékokat használnak valódi katonai kiképzésre. Én csak néhányról tudok: pl az említett TacOps, az OpFlashpointból kifejlesztett VBS és a Steel Beasts. Ti tudtok még olyan dobozos játékról, amit élesben is használnak? Erről az Armored Task Force-ról nem tudsz valami ilyesmit?
10960 levél
Válasz 03.11.19. 10:05 #1187
Lacko
Nem a jpeg a hibás, hanem kicsinyítéskor, hogy ne legyen nagyon darabos a kép, az éles határoknál néhány pontot sötétebbre vesznek, néhányat világosabbra. De ez a probléma nem olyan fontos. Majd megoldják a fiúk (vagy vesznek egy gyorsabb videókártyát).

Megnéztem az utolsó képet. Nah az ilyenekkel az a bajom, hogy a túloldalon tükörírással van felírva a szöveg és csak erről az oldalról lehet screenshotokat készíteni. Ezért a tankjaimon leginkább a 88, 808, 880 stb... számok láthatók. Ami ugye fordítva is ugyan az.

A gridded nekem nem tetszett. De hát ez az a szubjektivitás, amiről beszéltem.
Ma be akartam hozni a cuccokat, de a feleségem reggel lenyúlta a pen drive-ot.
4695 levél
Válasz 03.11.19. 09:52 #1186
szedrencs
Úúúúú, köszi Epa, asszem megvan minden infó, ami a chelló letöltéskorlát túllépéséhez szükséges.
249 levél
Válasz 03.11.19. 00:56 #1185
Epameinondasz
Nem a TacOps-ra hasonlít, inkább az Armored Task Force nevezetű programra. A TacOps már játékosabbnak tűnt.

Más.
Durván kettő hét alatt befejeztem egy 100 körös küldetést.
SP-Balck and the Bridgehead. Először +1 +25% előnyt adtam az M.I.-nek, de a játék menete során kiderült, rendre alulmaradok a nagytávolságú tűzpárbajoknál, így a gyalogság nem tudott kibontakozni. Kénytelen voltam újrakezdeni +25% M.I. előnnyel.
A küldetés igen sikerült darab, rendkívül jól kezelte az M.I. a tüzérségi tüzet, csapataim többször teljesen szétzilálódtak. Ennek ellenére a 100 kört túlzásnak tartom, elég lett volna 70 kör is. Mondom ezt annak ellenére, hogy csak a települést foglaltam el, a távolabbi magaslatot még csak meg sem próbáltam.

A hosszú küldetésekkel kapcsolatban az a tapasztalatom, a tervező túlbiztosítja az emberi játékost, teszi ezt azért, hogy mindenképp befejezhető legyen a küldetése és a játékos ne keserű szájízzel álljon fel mellőle. Feleslegesen sok járművet, katonát kapunk, a feladat nagyságához mérten. Legyen inkább feszült, izgalmas a küldetés akár vereséggel is.

Más.
Ismét a modok ! Én könnyű helyzetben vagyok, mivel csoportosítva itt állnak előttem.
A.Foxtól és M.Duplessistől, M.Bergmantól, E.Kinneytől bármi jöhet.
Még néhány: GEM - Matilda II, M3A1 (kitűnőek)
Kwazydog - Panther pack (csak exkluzíve egy oldalról tölthető le)
Makjager - tőle bármi
mchlstrt - T26 minden mennyiségben
RK Soldat - Opel Blitz, Sdkfz7
Természetesen nem feledhetem Bardossy nevű alkotónkat, ki mindig kedveskedik nekünk valamivel, hol egy vörös csillaggal, hol mással.

Hangokban, annyi érdekességet tudok mondani, hogy van egy közepes űrméretű gépágyú hangom. Ez azért érdekes, mert valóban ilyen volt pl. a Nimród lövegének hangja (lassú, ugatásszerű). Én még filmben, játékban nem hallottam reálisat, mert túl gyorsak és élesek.



4695 levél
Válasz 03.11.18. 16:12 #1184
szedrencs
Hűha, tényleg vannak rajta betorzulások. Hmm, valahogy megoldom. Ez a resize-olós dolog eléggé érdekesen hangzik, nem lehet, hogy valamilyen compressionnal (netalántán jpeg-ben?) mentették el. Bár akkor meg nem csak a szélein lenne lila.


Az utolsó képet nézd meg a linken, én most az ilyenekre vagyok rágerjedve:
http://wargamer.freeweb.hu/masters/szedrencs

A gridded grass-t rajtam kívűl más is használja, vagy csak én vagyok ekkora láma? Mondjuk sokat segít játék közben, főleg a terepviszonyok felmérésekor.
10960 levél
Válasz 03.11.18. 14:34 #1183
Lacko
Én csak a szép texturákat szedtem le (még a realitás sem érdekelt). De a szépség rohadtúl szubjektív, azaz nem biztos, hogy neked mind tetszik. Nekem is 1 giga fölött van a BMP könyvtáram. Ha majd egyszer leinstallálom a CMBB-t valami miatt, akkor csak ezt kell betömörítenem és kiírnom külön. Ezt a CMBO-val is így tettem. Meg van külön a legszebb textúrák.

A screenshotokkal bajaim vannak. Egyrészt az, hogy ugye folyamatosan teszem fel az új textúrákat, tehát változik, de a nagyobbik baj, az, hogy 800x600 az alapfelbontásom (a nagyobbat nem bírja a szemem, ha gépelni kell szöveget) és a játékokat simán 1024x768-ban nyomom, de a CMBB nem hajlandó a desktop beállításánal nagyobb felbontásban elindulni. 800x600-ban pedig torzit és hiába hipiszupi videókártya, olyan retkesek a poligonok találkozásai, hogy sírni való. Ha meg beállítom a detonátorba, hogy force antialias, akkor meg el sem indul... Szóval nehézkes screenhotokat készíteni, amikről elmondható, hogy szép. Ha mégis érdekel, vannak régebbieim itt.

Más, de még mindig textúra. Két barátomnak meg pont az a problémája, hogy még az eredeti BMP könyvtár is túl nagy és sokat küzdöttek azzal, hogy automata módon lejebb vigyék a texturák méreteit. Ti már futottatok bele ebbe a problémába? Ugyanis azt még meg lehet oldani nagy tömegben (batch), hogy képek méretét, aránytartóan resizeolni kisebbre, csak ezekben a transzformációkban néhány szín halványan megváltozik (világosabb lesz, vagy sötétebb), ami nem baj, ha nem a lila színről van szó, ami az átlátszóságot jelenti a CMBB-ben. Így tehát olyan játék lesz az eredménye, ahol a tankok, meg az emberek is lila keretet kapnak, ami igen ocsmány.
4695 levél
Válasz 03.11.18. 14:26 #1182
szedrencs
Bocsesz, az előző nagyon mellé ment!
4695 levél
Válasz 03.11.18. 14:24 #1181
szedrencs
És legyen benne sok szar lakodalmas zene, meg desznyóvágás is. Esetleg a MOHAA-ból lelophatnátok az elején azt a részt amikor a német katona kéri a papírokat. Mondjuk úgy, hogy ISUZU kisbusszal embereket csempészel. És akkor a magyar határőr jön, hogy "Kann ich Ihre Papiere sehen?". Egyre idegesebb lesz. Aztán benyúlsz a kesztyűtartóba. Kiveszed a köteg 500-ast (!!!) és odaadod. Mire átenged.

Meg kéne bele egy jó kis átmegyünk-az-ukránokhoz-VW Passattal-tankolni rész is! De mivel nem csak neked lenne ez az ötleted, a benzinútnál meg korlátolt mennyiségű benzin lenne, mindenkit le kellene előzni az odaútom (mint a Mafiában a versenyen).

4695 levél
Válasz 03.11.18. 14:14 #1180
szedrencs
Köszi! Ha fel tudjátok dobni valami free serverre, az jó lenne.

CMMODS.COM-ot megcsinálták, úgyhogy elvileg regelni kell rajta, de tegnap még nem kellett, viszont baromi gyorsa jöttek le a cuccok, és az oldalak is gyorsan bejöttek.

Duplessis T34 tornyai, meg járművei tényleg nagyon ütősek, akárcsak Andrew Fox gyalogjai + járművei! Kit tudtok még ajánlani járművekben? Nem akarok már mindenkitől mindent letölteni, mert kicsit csűrhének fog kinézni a seregem. Juju házai is gyönyörűek, főleg a kis orosz kunyhók!

Egyébként kinek mekkora a BMP könyvtára? Nekem 1 giga környékén van, és szépen gyarapodik. Kéne még egy jó hang/effekt mod, és akkor már csöndben leszek.

Gondoltam arra is, hogy összerarolom az egész BMP könyvtárat (kb 400-500 megára ráfér) és akkor többet nem kéne szarozni a CMMOS-szal újrainstall után. Esetleg ha valakinek tényleg minden ami hi-res és szép fent van (összes tank, összes Andrew Fox gyalogságai, meg ilyen finomságok) az dobjon már egy pár in-game screeshotot.
10960 levél
Válasz 03.11.18. 09:40 #1179
Lacko
Azért nem találod, mert a CMMOD depo beszart és minden anyag elveszett. Most töltögetik vissza, de jó lassan és Andrew még csak a német egyenruhákat pakolta fel. Nekem is megvan otthon: Uhu vagy én (amelyikünk el nem felejti) elküldi majd neked.
443 levél
Válasz 03.11.17. 21:37 #1178
uhu
Kampfi: köszi, ki fogom próbálni, mostanság nem játszottam nagyon a CM-mel.

Szedrencs: nekem van otthon, de sajna nov. 25-ig még nincs otthon netem, de valamit kitalálhatunk, bár kérdés, mekkora a cucc - így fejből nem tudom - vajon belefér-e az attachment kategóriába.

Uhu
4695 levél
Válasz 03.11.16. 22:44 #1177
szedrencs
Akinek vannak orosz gyalogságra modjai CMBB-hez az szóljon már, mert halálra kerestem maham, de semmit nem találtam
85 levél
Válasz 03.11.15. 21:38 #1176
kampfi
Nem tudom nekem "sima" hideban nem lottek automataval, hanem a granat dobassal kezdtek, es utanna kaszaltak az mp-40 ekkel igaz nekem nem volt a tavolsag beallitva.

Probaltad nelkule?
443 levél
Válasz 03.11.15. 16:45 #1175
uhu
Köszi Szedrencs, de nem elégített ki a válasz, sajna, mert:
-hide-ban voltak az embereim és a célzóna 35m-re volt állíva, ami a gránátkötegek dobási távolsága
-ráadásul minden alkalommal rálőttek az ostobák a parancsnokra, ha annak ki volt dugva a feje - kvázi ezzel kezdték a tank hunting-ot

Valakinek egyéb ötlete van esetleg?

Uhu
4695 levél
Válasz 03.11.13. 14:22 #1174
szedrencs
Asszem ez a megoldás:

1.) Rakd őket hide-ra.
2.) Ha nem beszari greenek, akkor közel fogják engedni a tankokat
3.) Gránátnak + lángszórónak vedd figyelembe a hatótávolságát. L.sz. kb.30-45 méter nemzettől függően, úgyhogy lehet, hogy túl messze vannak a tankok.
4.) Egyébként szerintem a gyalogjaid döntik el, hogy mivel támadnak, tehát ebbe elvileg nincs túl sok beleszólásod.

Jobb ötletem egyelőre nincs.
10960 levél
Válasz 03.11.13. 12:32 #1173
Lacko
Kösz a kimerítő választ. Biztos tök izgi volt...
De abban is tökre igazad van, hogy egy ilyen célszoftver baromi unalmas tud lenni egy átlagembernek. Már a TacOps is csak keveseket köt le, hátmég ez.
443 levél
Válasz 03.11.13. 09:01 #1172
uhu
Üdv!

Van valami ötletetek arra, hogyan lehet, elkerülni, hogy gyalogságunk, tank huntereink ne lőjenek lőfegyverrel a megsemmisítendő harckocsira, hanem csak a gránátot dobják rá? Ugyanis isszonyú idegesítő, hogy a lövés után pillanatok alatt észreveszik és máris kész a baj. Hasonló probléma, hogy a kilőtt tankból kiugráló legénységre sem jó mindig, hogy lőnek, pláne ha canisteres másik páncélos van a közelben...
Valami elképzelés, hogyan lehetne ezeket elkerülni?

Köszi,

Uhu

5397 levél
Válasz 03.11.12. 23:45 #1171
Morello
Azok, csak jó régi dízelüzemű kivitelezés
249 levél
Válasz 03.11.12. 21:10 #1170
Epameinondasz
Petyo
Így van, ha a katonai ismeretek rendszerét nem sajátítottad el nehezen boldogulnál. Véleményem szerint az emberek döntő része, hamar megunná ezt a programot, egyszerűen lassú és baromi részletező.

Lacko
Múlt héten zajlott a C+D védelmi szakkiállítás, ennek apropójából egy pesti laktanyában a helyi előkelőségek hajnali 3 órától, nyomták délutánig és gyermeki örömmel vették tudomásul, mikor pl. egy Igla típusú légvédelmi rakétával lelőttek egy helikopter. Protekciómnak köszönhetően mögöttük görnyedhettem és hallgathattam hosszas magyarázataikat.
Én nem próbáltam, ellenben szétlövettem tüzérséggel, egy saját felderítő páncélost, pusztán demonstrációs célból (eredmény: sérülés javíthatatlan).
A fejlesztők az MH beszállítói, különböző célszoftvereket és műszereket gyártanak, de a nevüket nem tudom.
3973 levél
Válasz 03.11.12. 19:11 #1169
Petyo
Most néztem meg mégegyszer a T3-at. A T-34 esek is terminátorok voltak?

Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
10960 levél
Válasz 03.11.12. 16:58 #1168
Lacko
Epa, nagyon szépen köszi a leírást/bemutatót.

Pár kérdésem volna vele:
- Hogyan fértél hozzá? (ha nem indiszkrét a kérdés)
- Valódi használat közben láttad, vagy valaki megmutogatta, hogy mit tud? Esetleg te is kipróbálhattad?
- Nem tudod véletlenül, hogy kik fejlesztették?

Meg egy gondolat is átvillant az agyamon: nagyon örvendetes, hogy a Honvédségünk tisztjei ilyen eszközökkel "olcsón" képezhetik magukat, gyakorlolhatnak. De mit érnek a képzett tisztek, ha baromira nincs is hadseregünk...
3973 levél
Válasz 03.11.12. 16:47 #1167
Petyo
És mennyi, milyen szintű ismeretek kelenek ahhoz, hogy valaki érdemben használni tudja?
Írtad, hogy 3-4 nap előképzés elég, de gondolom ez feltételez bizonyos alap ismereteket.
Sz'al katonának kell lennem, hogy használni tudjam?
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
1267 levél
Válasz 03.11.12. 10:10 #1166
zsoo
Nem pite program...
Igazi ínyenceknek való csemege lenne, ha hozzáférhető lenne....

Üdv.
zsoo
249 levél
Válasz 03.11.11. 23:30 #1165
Epameinondasz
A MARCUS, alegység-egység-magasabbegységszintű gyakorlást tesz lehetővé, de hadtestszintű csak egy van az országban, Veszprémben.
Szerény 700 oldalas kézikönyvet mellékelnek hozzá, de persze az egészet, csak a gyakorlatvezetőnek kell bemagolnia, az előképzés a használatához, 3-4 nap.
Hangokat egyáltalán nem adott és el is felejtettem megkérdezni, hogy van-e neki egyáltalán.
A grafika, gyakorlatilag egy kétdimenziós változtatható méretarányú katonai, topográfiai térkép, a megfelelő jelzésekkel, talajjelöléssel...stb. Pl: a gyéren lakott helység sárga színű, a nagy sűrűségű barna színű és így tovább. Magassági pontokok is sűrűn jelölve vannak, sőt még az erdőségek átlagos fa térközei is. A csapatokat ikonok jelölik, már az új módi szerintiek.
Egy adott törzsvezetési gyakorlatnál, a gyakorlatvezető akár órákra előre beállíthatja, az időjárás változását, a látáskörülményeket és pl. a gépjárművek véletlenszerű meghibásodását is.
A csapatok tulajdonságai, állandó és folyamatosan változó paraméterekből állnak. Folyamatosan változik az élőerőnél pl. a fáradság. Kimerült csapatokat pihenőkörletbe kell visszavonni. A morál az ellenség tűzcsapásai alatti beszarás százalékos értéke.
Néhány érdekesség, a sebesülteket (a gép százalékos formában jelzi a mértékét, mint végül is mindennek) köteles vagy elszállítani, a lerobbant járművekről szintén gondoskodnod kell, ha nem negatív pontokat kapsz az értékelésnél. Megfelelő állománynál a töltethőmérsékletet is be kell állítani pl. tüzérség. Minden csapatnak megadhatjuk a menetsebességét, de persze az a talaj, építmények függvényében fog mozogni. A terep rombolható (ezt is százalékosan méri), ez olyannyira fokozható, hogy a sorozatvető által rombolt területről pl. kerekes jármű, akár ki sem tud jönni.
A fegyverek tűzhatásai, első lövés találati valószinűsége, hatótáv...stb a lehető legpontosabbak. A telepítendő, vagy lőelemeket meghatározó fegyverzettípusoknál, a program várakozási időt számol.
Ha jól emlékszem 17 óra folyamatos harcot tesz a program lehetővé. Azért nem többet, mert a vezetésnek pihennie is kell.
A tüzérségnél észrevettem némi kiskapukat (értsd egyszerűsítést), de ennek a fegyvernemnek külön célszoftvert fejlesztettek, ami összekapcsolható a MARCUS-al. Igy már bátran irányozhattok a vezérlöveghez.

A programban a feltételeket a gyakorlatvezető alakítja ki, a csapatpk.-k jelentik minden megmozdulásukat a magasabbpk.-nak.

Summázatként annyit, ez a program nem a lövöldözésről szól, hanem az adott szituációkban meghozott döntésekről. A vezetési gyakorlat után minden megmozdulás visszakereshető és értékelhető.
4695 levél
Válasz 03.11.11. 10:42 #1164
szedrencs
Ó, köszönöm az elismerő szavakat.
Még gondolkozom, hogy készítsek-e folytatást, mert valamennyi meló azért van vele.
10960 levél
Válasz 03.11.11. 09:54 #1163
Lacko
Nekem lejött és meg is néztem. Nagyon tetszett az effekt, hogy a screenshotokból ilyen képregényszerű cel-shadinget (ma ez a divatos duma) készítettél. De sajnos nem jött az ihlet és nem tudtam mit kitalálni.
3973 levél
Válasz 03.11.11. 09:16 #1162
Petyo
Én is néztem, de nem jött le teljesen.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
387 levél
Válasz 03.11.10. 16:15 #1161
Paladin73
Ügyes, nagyon ügyes!
4695 levél
Válasz 03.11.10. 15:00 #1160
szedrencs
OOOOPPPSZ

http://www.freeweb.hu/wargamer/pics/games/cm/comics/hatter.jpg

1267 levél
Válasz 03.11.10. 14:33 #1159
zsoo
Bocsika!
...én megnézném, csak a megadott helyen nem találom...

Üdv.
zsoo
4695 levél
Válasz 03.11.10. 13:12 #1158
szedrencs
Senki nem nézte meg a képregényt?
387 levél
Válasz 03.11.10. 13:03 #1157
Paladin73
10960 levél
Válasz 03.11.10. 09:43 #1156
Lacko
3973 levél
Válasz 03.11.10. 07:34 #1155
Petyo
Ki vele!
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
249 levél
Válasz 03.11.09. 23:56 #1154
Epameinondasz
Talán év elején, vagy tavaly szó esett a harcvezetést szimuláló katonai felhasználású programokról. Na, volt szerencsém a MARCUS nevezetű max. hadtestszintű képzést lehetővé tevő magyar fejlesztésű szoftverhez. Ha valakit érdekel, írhatok róla némi összefoglalót.
387 levél
Válasz 03.11.03. 14:38 #1153
Paladin73
Hi!

Nekem ez volt az első operation, amit nyomtam, és elég jól ment. Már nem emlékszem pontosan de olyan kb 70%-os győzelmet arattam (nem tom, ez melyik kategória).

Az elején egy szakasz gyalogot az erdőn át zavartam előre, azok felderítették a dácsa környékén lapuló ágyút, meg az aknákat is. Után semmi különös nehézséget nem okozott. A tankjaimmal jobbról kerültem a várost, szoros kötelékben tartva őket, így elég gyorsan leradíroztak minden ellenállást.

Már nem emlékszem, hogy a városban van-e zászló, de úgy rémlik igen. Oda a második csatában érkező panzereket küldtem be (a T34-esek ellen úgyse értek volna sokat), erős gyalogos fedezettel, miután a városon kívülről már felpuhítottam az ellenállást.
4695 levél
Válasz 03.11.03. 14:14 #1152
szedrencs
p.s.: Degratschi Roadblockot valaki meg tudta csinálni? Nekem valami iszonyatosan nagy vérengzés + total defeat lett a vége.

Első csatában 3 tank helyből aknára futott, de elfoglaltam a város jó felét.

A másodikban csak úgy hullottak az 50mm-es PZIII-ak, és kb 2 t34-est tudtam lenyomni. A harmadik csatában a genyó gép meg berohamozott a városba T34-ekkel, miután minden tankomat legyilkolta. Úgyhogy nagyon kemény volt, a hídnak a közelébe se jutottam.

Egyéb tapasztalatai vannak valakinek?
4695 levél
Válasz 03.11.03. 14:09 #1151
szedrencs
A nemjóját! Mit kell látnom? 6 napja egy nyamvadt hozzászólás sem született?

Na nembaj, vannak, akik nem tétlenkednek és önállóan CM cuccokat alkotnak pusztán unalomból (?) - ez lennék én.

Úgy hirtelen összedobtam egy kis hangulatos CM képregényt, amit itt találtok:

http://wargamer.fw.hu

Elvileg az első hír. Mint olvashatjátok - meg észre is fogjátok venni - szövegek még nincsenek benne. Ehhez kéne a segítségetek. (Magyarul kéne hozzá egy jó szöveg, ami el is fér az adott helyen.)

A megfejtéseket ide, illetve az oldalunkon a hírhozzászólás részben várom. (A képek egyébként a Warm Place to Sleep pályán készültek, és kb. az első néhány kör eseményeit ábrázolják.)

Lacko, szívesen vennék rá humorosra hangszerelt cartoondiv-es beszólásokat, ameddig nem törik meg a történet kontinuitását. (Ez is egy jó mondat volt.)

Ha pozitív a fogadtatás, akkor jönnek a következő részek. (Ez meg egy fenyegetés lenne
249 levél
Válasz 03.10.27. 16:41 #1150
Epameinondasz
Szedrencs, a legjobb döntés, az alkotó szerinti modválasztás. Egyenruhákban valóban Andrew T. Fox (a CMMod Selectorban, van ám több egyenruha is) a legjobb. Azt hiszem finnektől, magyarokig, minden nemzetre készített legalább egy garnitúrát.
Ajánlom még Marco Bergman Csaba modjait, talán a legszebbek egyike, különösen a sima sötétzöld. Minden szegecset megmintázott.
Aki még ténylegesen is újragondolja, kijavítja az alapmodelleket (és nem csak bekoszolja...stb) az Mike Duplessis (T-34, Valentine, IS-2, lövegek..stb), Juju (épületek...) ill. még ketten-hárman, ők messze a legjobbak.

A régi bmp-ket csak felül kell írni.

Más.
Ez a cmmods oldal, amióta új verziójú lett olyan lassú, mint a tetű. Ráadásul, most rengeteg mod eltünt és sok szerintem már véglegesen. Végül is nem baj, én lementettem a nekem kedveseket.
4695 levél
Válasz 03.10.27. 16:14 #1149
szedrencs
Azokhoz ugye nincsen rule-set, azaz simán felülírom a régi bmp-ket?
10960 levél
Válasz 03.10.27. 13:24 #1148
Lacko
Hát én a cmmods-ról szedtem eddig a MOD-okat. Egyeruhákban messze a legjobbak Andrew Fox készítette MOD-ok. Tehát erre keresnék rá a helyedben, ha még működne. Sajnos a mod datamase vinyója elszállt és az összes mod megsemmisült, ami ott volt kint. Most kezdik el újra feltölteni. Andrew is nekiállt feltenni a régi mod-jait, de nem az összes van kint. De azt a párat leszedheted. A CMBB only alatt by designer-nél keresd ki az andewf nevet és az ott lévő modokat szedd le.
4695 levél
Válasz 03.10.27. 10:36 #1147
szedrencs
Komrádok és Kamerádok!

Újabb kérdéshegyeim vannak CMMOS-el kapcsolatban.

Szóval a combatmission.com-ról leszedtem minden rule-setet és modot ami érdekelt.

Arra szeretnék választ kapni, hogy mit kell tennem, hogyha lusta vagyok minden egyes modot külön-külön "Add"-elni. Nincs valami megoldás, hogy ezt ne kelljen?

Egyébként nagyon dögösek a Der Schweinestall és a Swinarik modokban található koszos német és szovjet járművek, ajánlom mindenkinek.

Sajna az oldalon gyalogoság rule-seteket és modokat nem találtam, csak arcokat, tud ebben valaki (Lackó? segíteni, hogy honnan szerzek szép német+szovjet+magyar skineket?

Ja, a CMBB-ről van szó, nem a CMBO-ról.
3973 levél
Válasz 03.10.26. 15:53 #1146
Petyo
Ámen!
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
10960 levél
Válasz 03.10.26. 08:03 #1145
Lacko
OFF
Nekem nagyon tetszik a flashpoint. Szidtam volna? Remélem nem...
De egy kicsit nehéz nekem. Csak saját küldiket csinálgattam rajta és a patchekben is lemaradtam, ami azt is jelenti, hogy a scriptnyelvében is annyi sok újdonság lenne, amit elöbb meg kellene tanulnom.
ON

A Combat Mission-ben nincs olyan, hogy "késöbbi küldetések", mert ez nem kampányos játék. Azt a küldetést játszod, amelyiket akarod. Válassz egy olyat, ahol HUGE a térkép mérete.
A grafikája pedig csak az első (CMBO) csúnyácska, a második rész (CMB elég szép. De most neked magyarázzam, hogy a játékok nem attól annyira jók, hogy milyen a grafikája? A Flashpointot is lenyomja grafikában a MOHAA, játékélményben azonban semmiképp. Na ugyan ez a helyzet a CM-mel is.
3275 levél
Válasz 03.10.25. 12:49 #1144
FOxygene
A első missionba mentem belé,elémbe tárult egy négyzet alapú határolt max 700mx700m-res alultextúrázott,bokrokkal és fákkal enyhénszólva hiányosan megáldott kis bicebóca látvány ahol a fű ha éjszaka lenne biztosra világítana
Szóval nagy cslódás,pedig a képeket amiket láttam belőle teljesen másra számítottam.

De ha te mondod biztos igazad van ,csak későbbi küldetések nőnek majd meg?
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.