Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Combat Mission

Combat Mission: Beyond the Overlord

Combat Mission: Beyond the Overlord
A legutóbbi Combat Mission: Beyond the Overlord cikkek, hírek
10960 levél
Válasz 11.06.09. 08:29 #4993
Lacko
A don-kanyar-i tragédiában nem az a tragédia, hogy orosz katonák megöltek magyar katonákat harc közben!!!! Nándorfehérvárnál és Pákozdnál is öltek magyarokat és mégis diadalnak számít.
Sőt! A Don-kanyarnál még csak nem is az a tragédia, hogy vesztettünk!!!
A Don-kanyarban az a tragédia, hogy 1, mi francot kerestünk ott 2, miért nem jutott el a felszerelés a csapatokig. 3,4,5,6... millió probléma van a Don-kanyarral, ami nem az, hogy harcérintkezés közben meghaltak magyar katonák.

A D-day napján több jenki halt meg (na jó ebben nem vagyok biztos, de megtippelem), mint német, mégis megünneplik az amcsik és igenis Happy D-day!
A kedvenc íróm (aki német katona volt Fr.o-ban a D-day idején) írta, hogy a német bakáknak is ünnep volt valamilyen szinten a D-day (legalábbis megkönnyebbülés), hiszen az a nap megrövidítette a háborút (amit gyűlöltek) és Hitlert (akit gyűlöltek addigra).

Tehát a két csata megítélése nem összehasonlítható.

És persze, hogy nem azért játszunk vele, mert a D-napon játszódik, de attól még a D-napon játszódik és így jeles napja ennek a topiknak. Van értelme megünnepelni.
164 levél
Válasz 11.06.09. 06:11 #4992
BenderŽ
Az hogy én ezt morbidnak találom nem jelenti azt hogy hogy "magamra vettem" mert nincs miért nem fűz az eseményhez családi vagy más kapcsolat de azért mindannyian tudjuk hogy azon a napon nem foci mérkőzést játszottak. Pont a halálból fakad a morbiditás de ha ezt nem érzi valaki akkor hiába is magyarázom...szerintem ezen fölösleges rágódni.

Lackó: Nem azért játszom ezzel a játékkal (és szerintem te sem) mert a d napon játszódik hanem mert a világháborúban. És ha majd lesz keleti frontos kiegje akkor meg teljesen normális hogy "boldog donkanyarai mészárlást mindenkinek!" ? XD
ne vicceljünk már...
10960 levél
Válasz 11.06.08. 21:02 #4991
Lacko
Hagyjuk már ezt a morbid-izét! Egyáltalán semmi morbid nem volt! Mi itt mindannyian egy d-daykor játszódó játékot szeretünk. Nyilvánvaló, hogy ennek a topiknak a jeles napja junius 6. Teljesen normális dolog, hogy ezen felköszöntjük egymást és boldog d-dayt kivánunk egymásnak.
Ha pl a 1848 játék topikjában kivánnánk boldog pákozdi napot szeptember huszonixedikén. Az se morbid, hanem egy teljese helyes cselekedet.
Hagyjátok már Csirkét!

Én utólag kivánok minden topiklakónak boldog d-dayt!
16989 levél
Válasz 11.06.08. 20:22 #4990
KisCsirkee
Köze nem volt a morbidhoz, csak vannak egyesek, akik ezt nagyon magukra veszik.... -.- (Jogtalanul)
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
164 levél
Válasz 11.06.08. 20:04 #4989
BenderŽ
a link végéről az ű betűt ki kell szedni XD
164 levél
Válasz 11.06.08. 20:04 #4988
BenderŽ
a link végéről az ű betűt ki kell szedni XD
164 levél
Válasz 11.06.08. 19:58 #4987
BenderŽ
Hét igen.......igaz amit mondasz hogy néha csak "sakkozni akarunk" és ha vonz ez a téma akkor ez a játék mennyire jó ilyenkor
Én azt gondolom hogy mi azok a játékosok közé tartozunk akik néha elgondolkoznak ilyen dolgokon is és szerintem aki ezzel a játékkal játszik és időt fektet a megtanulására meg érdekli a dolog az mind ezen a véleményen van

van egy hatalmas nagy "nem túl publikált" világháborús fotó gyüjteményem
persze sajnos csak digitálisan
fiatal szemek néznek a lencsékbe néha olyan reménytelenül...persze aki minden nap TV zik meg mozi filmeket néz az nem veszi észre hizsen el altatja valami ami azt akarja hogy aludjon el...ez messzire visz...
mind1 is
csatolok egy nagyon megrázó képet a gyűjteményemből lehet már láttátok lehet hogy nem...
http://img339.imageshack.us/img339/3301/201and.jpgű

kb 300 ilyen színes képem van
elgondolkoztat

Ui: Kiscsikre ez tényleg elég morbid vicc volt.......
264 levél
Válasz 11.06.06. 18:26 #4986
Krieger
Nyugalom! Nem akarok én itt senkivel sem összeveszni mert így is elég kevés az emberanyag a játékhoz. Természetesen nem veszem magamra, nekem aztán teljesen mindegy az egész partraszállás. Felőlem november 11-én is jöhetsz boldog győzelem napját kívánni, akkor se fogok megsértődni.
Azt hittem érződik a hozzászólásomon a komolytalanság, próbáltam vicces lenni de állítólag nem jó a humorom.
5240 levél
Válasz 11.06.06. 17:01 #4985
Pras
Ej, urak, hiriggel alapba!
Önmérséklet, óvatos ítélkezés és egymás iránt tanúsított türelem!

@BenderŽ: Igen, magam is el szoktam tűnődni ezen, hogy amikor anno CMBB-ben egy sorozatot követően eltűnt a 31M Solothurn a raj felszereléséből, akkor nem egyszerűen elbuktam egy fontos összetevőjét az össz-tűzerőnek, hanem konkrétan meghalt egy ember, esetleg nem is egyszerűen halt meg, hanem - bár a társai vették körül - fájdalmasan, hitetlenkedve és végtelenül magányosan valami iszonyú sérülést követően egy érdektelen és ellenséges téli világban, nagyon távol az otthontól.
Persze, mindig ezzel nem lehet önmagunkat sokkolni, mert ezt végeredményben még akár a sakkra is ráhúzhatnánk, sőt, néha még a hideg, számokban gondolkodó, azokat optimalizáló taktika adja arányaiban a legkisebb veszteséget, ami "mindenkinek csak jó", de bizony, érdemes olykor-olykor eltűnődni azon, hogy a gépeinkben a CMOS-tranzisztorok valahol és valamikor máshol milyen háborút zongoráznak épp le.
...és ez mind csak az, ami a harctéren történik, az erőszakoskodások, konkrét népirtás, éhínség, bizonytalanság stb. még közvetetten sem jelenik itt meg.
Ezért szoktam a multijaimban feladni, visszavonulni néha, ha nagyon kifelé állt a rúd, nekem inkább "győzelem"-érzést adott az, hogy nem öltem le fölöslegesen az embereim. De nem egy példa volt már az erőim teljes kivéreztetésére is a próbálkozások révén, mert, mint írtam feljebb, "nem lehet mindig önmagunkat ezzel sokkolni". Az agyam olykor befogadóbb erre, olykor kevésbé, és csak "sakkozni" szeretne.

Emiatt is merem azt írni, hogy mi, akik lehetőségeinkhez mérten próbálkoztunk utánanézni (nem írom, hogy "megérteni") ezeknek az eseményeknek, még inkább háborúellenesek lehetünk normálesetben, mint a "köz". Azt a párhozamot tudnám hozni, mint amikor vívás során a gyakorlóeszközöm elcsattan valakinek a maszkján: eszembe jut a wisby-i koponya, aminek a tulajdonosa egy ilyen után keresztben félig félbevágott fejjel, valószínűleg irtózatos kínok között fulladhatott a saját vérébe. Innen pedig már csak egy következő lépés az, amikor az én maszkom rácsára tolják rá elemi erővel a kard hegyét: ez mit művelt volna a szemüregemmel...

Mindebből kifolyólag emberként nem ágálok mindenáron az erőszak ellen. Vallom, hogy vannak helyzetek, amikor "természeti törvény" az erőszak alkalmazása, azonban hiszem, hogy ennek mindenkoron önvédelmi indíttatásúnak kell lennie és alkalmazását kerülni kell a legvégső pontig. Az "önvédelem" fogalma speciel nagyon messzire vezetne, így ezt hanyagolnám is, de azt hiszem, így is érthető vagyok.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
16989 levél
Válasz 11.06.06. 16:27 #4984
KisCsirkee
Hát, ha ennyire magadra veszed, akkor hála az égnek hogy valószínűleg soha nem is leszel olyan pozícióba. Te képviseled a ló másik oldalát... (negatív értelemben)
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10960 levél
Válasz 11.06.06. 14:43 #4983
Lacko
A V-nap sokkal viccesebb, mert az a lányoknak valentín nap, a ruszkiknak május 9, a nyugatiaknak május 8...
264 levél
Válasz 11.06.06. 14:22 #4982
Krieger
Szerencséd, hogy nem én vagyok a király mert akkor az ilyen viccekeért akasztás járna.
Én szeretem a fekete humort de van azért egy határ
16989 levél
Válasz 11.06.06. 11:23 #4981
KisCsirkee
Boldog D-Napot mindenkinek!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10960 levél
Válasz 11.06.06. 09:44 #4980
Lacko
Hát ja! Ember ellen, minden játék sokkal élvezetesebb!
164 levél
Válasz 11.06.06. 08:50 #4979
BenderŽ
hmmm...mind1....
lehet csak megfertőzött a multiplayer íze...
10960 levél
Válasz 11.06.06. 08:40 #4978
Lacko
Nem. A sandbox, meg amit itt leirsz, az az Editor. Abban azt és úgy csinálsz, ahogy akarod. Abban ezt a plan-t is meg tudod csinálni, meg sokkal bonyolultabbakat is.
A QB az meg ilyen. Én ezért nem QB-zek...
164 levél
Válasz 11.06.06. 08:07 #4977
BenderŽ
Értem én hogy gömbölyű.
A TacAI fain össze van rakva. Nincs baj vele
Hogy a QB mire való azt nem tudom mert nem írták oda mellé
de ennek egy sandboxnak kéne lennie ugye. Az is gyakorlatilag csak pontosan azt világítja meg hogy hogy az AI tulajdonképpen képtelen önállóan érdemben lépni. Nem vagyok programozó de ha csak annyi lenne hogy mikor megcsinálja magának a QB hez a tervet 3 felé szedné pl az egységeket ez jobbra megy ez balra ez meg középen már más lenne a helyzet.
Szerintem.
10960 levél
Válasz 11.06.06. 06:41 #4976
Lacko
Na akkor leirom hogyan mykodik az AI.

Legalso szinten (mint bennunk az ösztõn) van a TacAI. Ez hatarozza meg, hogy egy egyseg kire céloz magától, mikor fut el (merre futamodik meg), mikor dob füstõt, mikor melyik fegyvert hasznâlja.

Magasabb szinten vannak a parancsok. Player oldalan ezek azok a parancsok, amiket te adsz ki. De a gép oldalán ez az AIplan.

Ilyen plant minden missionhoz csinal a küldi keszitoje (csak akkor nem csinal, ha a gép statikus védelemben van). A planben megadja, hogy ez meg ez az egység-csoport eloszor ide menjen, aztan oda, aztan oda... Tehat eleve nem egysegenkent adjuk a parancsot, hanem csoportonkent, es nem olyan pontosan, mint a player, hanem csak kb.
Ezen kivül lehetősége van a csinálonak több plant is késziteni, ekkor a kuldi elejen veletlenszeruen kivalaszt a gep egy plant es az alapjan jatszik. Tehat elvben nem mindig ugyan az tortenik. Azonban a kuldik 98%ahoz csak egy plan keszul (probald ki, megtudod miert ).

A QB pedig egész mas teszta. Ott komoly plan sincs. Ott a régi CM szerů 'mindenki a zászlohoz' taktikaval dolgozik. Azaz a gép generálja le butan ezt a kő egyszerű plant.

A QB arra való, hogyha már minden küldit végigtoltál... ami lehetetlen, mert a battlefront oldalarol folyamatosan szedheted az ujakat.
164 levél
Válasz 11.06.05. 22:06 #4975
BenderŽ
Ez a játék multiban igazi izgalmas játék
offline meg......nem is tudom....annyira gyenge mint a theatre of war
vagy tök előrre el van döntve hogy ekkor és ekkor mi történik és ez meg az az egység melyik bokorban lesz és merre támad hogyan milyen erőkkel
vagy gyakorlatilag tehetetlen az AI és semmilyen taktikai mozdulatra nem képes
fogja és mindenkit elindít a cél terület felé
jobban mondva majdnem mindenkit mert ugye maradnak hátra egységek nem tudni miért néha néha

szal egy nagy kérdőjel van most bennem
164 levél
Válasz 11.06.05. 22:01 #4974
BenderŽ
Hát....éppen csak nem mondtam ki amúgy de kajak így van....indítok egy kampányt ahol előre meg van tervezve hogy mi lesz és akkor az a baj
indítok egy QB-t és gyakorlatilag minde taktika nélkül minden erejét egy irányba zavarja az AI!!!!!
ezt azért vegyük észre
264 levél
Válasz 11.06.05. 21:56 #4973
Krieger
Jól van azért ennyire nem kell lehúzni az AI-t szerintem egyáltalán nem olyan rossz. Mázlid volt
164 levél
Válasz 11.06.05. 16:34 #4972
BenderŽ
A párducom lesből vadászott

http://img577.imageshack.us/img577/486/prduc1.jpg

a zsákmányok

http://img835.imageshack.us/img835/1310/prduc2.jpg

ennyi volt a 40% os túlerő XD
rossz helyen próbált betörni


164 levél
Válasz 11.06.04. 18:36 #4971
BenderŽ
Küldtem megint egy QB-t
németekkel védekezés egy kis városban 40% os túlerővel szemben
csak gyalogság az amcsik meg gépesített gyalogság
így már izgi volt. A multizás után meg rászoktam hogy nem állítom meg a játékot hogy parancsokat adjak ki és emiatt jött az elmaradhatatlan irdatlan veszteség... a végén sikerült megtartanom a várost 12 emberrel a 70 ből
aztán megnéztem csata után a térképet hogy megnézzem az aknásaim milyen veszteségeket okoztak mielőtt őket is tűzharca rendeltem volna (persze semmit sem találtak el a mókusokon kívül) és akkor láttam hogy a város másik végén ott csücsült még 2 amcsi lövész raj
csak úgy... megint csak nem csináltak semmit pedig azzal a 2 rajjal nullára redukálhatták volna a gyalogságom létszámát...és ezt mondjuk egy humán meg is tette volna
10960 levél
Válasz 11.06.04. 07:53 #4970
Lacko
Hat en is remelem kijavitjak. Mar jelentettem a bugot. Addig is, meg lehet azert csinalni, mert ugy vettem eszre, hogy ez a bug csak akkor van, ha a jarmu hozzaér a hid labahoz. Ha viszont be tudod celozni az ut kozepet, akkor azert atmegy a hid alatt rendesen.
264 levél
Válasz 11.06.04. 02:08 #4969
Krieger
Bender: Ez egy nagyon jó videó! Köszi!

Lacko: Nekiálltam megint a Gerbers Heroes-nak. Na ki volt az első akit szökés közben agyonlőttek? Hát persze hogy Herr Gerber... úgyhogy a továbbiakban Glotz hőseiként futott a csapat Minden ment, szépen jól egészen az ominózus térképig ahol sajnos szembesültem az említett buggal. Gondolom majd kijavítják. Ettől függetlenül nagyon szépen megkomponált kampány, nekem nagyon tetszik remélem gyártod a többit ezerrel
164 levél
Válasz 11.06.03. 23:24 #4968
BenderŽ
Tegnap mikor játszottam ezzel a játékkal már elfogott egy érzés.
Igazából újra játszunk vagy megtörtént vagy meg nem történt vagy kicsit másként történt dolgokat egy háborúból ami cirka egy ember öltője sem volt
Szörnyű tettek...emberek egymást ölik a legkegyetlenebb módon is ha kell ... Ez vadászat.Amikor ember vadászik emberre azt már hadászatnak hívják...de annyi de annyi szenvedés bukott sors értelmetlen halál áll emögött a háború mögött...szörnyű és sajnos sokan nem is tudják mennyire... Én meg azzal játszom hogy "csatázom mint ha" de ...kb ugyan ez ment igazából is... "mintha" vagy bejön vagy nem a taktika de ha bejön akkor is sok ember eshet el és egy ember élet egy háborúban csak statisztika de annak az embernek a családjának végtelen el nem feledhető fájdalom... ez olyan szörnyű hogy nem is tudom nagyon szavakba önteni
Háború...egy embert megölni rettenetes dolog de az elme ehhez is hozzá szokhat...szörnyű hogy nagyapámat erre kényszerítették pedig ő neki semmi baja nem volt azzal az orosszal csak hogy az orosznak azt mondták hogy "öld meg"........szörnyű bassza meg
ez a játék nagyon vissza adja a száraz taktikát és ezzel a frafikával bassza meg nem csak azt....
ez a videó tanúskodjon arról hogy fain ez a játék fain második VH fan nak lenni
de aki ott volt és átélte netovább túl is élte senkinek nem kíván semmi mást mint rengeteg békét és szeretetet
és akinek nem sikerült túlélni az neked is azt kívánná hogy éljél szeretetben és nyugalomban

http://www.youtube.com/watch?v=8DiSQ36zfWk&feature=related
164 levél
Válasz 11.06.03. 20:51 #4967
BenderŽ
Játszottam most egy kört offline quick battle
meeting engagement
hát így a sok multizás után....jobb a multi sokkal a gép nem tudott úgy meglepni mint Krieger
csinált ilyet az AI hogy ott állt egy helyben a tankja a küldi elejétől
mert csak úgy nem tudni miért
gyakorlatilag fütyürészve oda sétáltak mögé a fricceim elszívtak egy cigit és utána kilőtték...Ez Krieger ellen gyakorlatilag egy öngyilkos manőver lett volna de már csak az odajutás...
Láttam Lackó a neved a stáblistán a manuálban
Azt néztem basszus hogy gyakorlatilag 10-12 ember csinálta magát a játékot fizikailag értem itt a programozás modellezés meg ilyesmi
komoly
264 levél
Válasz 11.06.02. 11:52 #4966
Krieger
Úgy néz ki változtak a dolgok.

Ezt a readme-ben találtam:
"UNLICENSING"
Our new Online Activation System does not support "unlicensing". An activated game remains activated on the PC until you reformat that PC or make other major modifications. For more details about our licensing models, please go to www.battlefront.com/helpdesk and click on "Knowledgebase".

Viszont -ha jól értem a knowledgebase-en leírtakat- évente lehet egy új aktiválást kérni, és egy licens-szel két gépen is lehet aktiválni a játékot.
264 levél
Válasz 11.06.01. 14:20 #4965
Krieger
Így már nem fáj annyira, hogy nem mertem megrendelni, bár az eredeti cd sose árt ha megvan.
A letöltősnél úgy nézem a letöltések számától függetlenül 365 nap múlva megszűnik a letöltési jog. El ne felejtsem deaktiválni amikor kell...
164 levél
Válasz 11.06.01. 09:08 #4964
BenderŽ
Nekem a 80 dollár ezért a dobozért már extrának tűnik így utólag....
de nem volt vám vagy ilyesmi
16989 levél
Válasz 11.06.01. 09:04 #4963
KisCsirkee
Volt valami extra díj rajta, amit ki kellett fizetned?
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
164 levél
Válasz 11.06.01. 08:28 #4962
BenderŽ
Őszintén jobbra számítottam bár az én szemem kritikusabb (szakmai ártalom)
de szépen mutat a polcon végső soron
10960 levél
Válasz 11.06.01. 07:49 #4961
Lacko
Hááát én is azt hittem, hogy az egész alumínium. De azért jól néz ki?
164 levél
Válasz 11.06.01. 07:45 #4960
BenderŽ
Sajnos nincs fényképezőm...
Amúgy a fém doboz azt jelenti hogy egy műanyag tok
elől hátúl egy egy kis vékony nyomtatott alumínium lapocska ráhajtva a borítókra és ennyi...
Én azt hittem hogy full fém doboz lesz...mind1

Tegnap megint egymásnak feszítettük Krieger úrral virtuális csapatainkat
Egyszer én támadtam az amcsikkal egyszer ő.
Abból a küldiből mikor én védekeztem egy rettenetesen izzasztó kimerítő a németek részéről kétségbe esett és izgalmas küzdelem alakult ki
Részletezés nélkül annyit hogy olyan heves küzdelem volt hogy a 45 perc végére már régen elfogyott minden lőszer ami egy tankban képes lett volna kárt okozni pedig volt vagy 3-4 pak 40 még 4 marderIII és egy pzIV
Minden virtuális izzadság csepp ellenére a kis friccek végül csak a "hősiesen helyt álltak" címet nyerték el De rettenetesen izgalmas volt!!! Még még még még sok ilyet!!!!!
10960 levél
Válasz 11.06.01. 06:25 #4959
Lacko
Fényképet! Fényképet!
164 levél
Válasz 11.05.31. 18:42 #4958
BenderŽ
mi várt az ajtóban?
egy kis fémdobozka benne egy kis CD
5240 levél
Válasz 11.05.31. 17:21 #4957
Pras
Részemről megtisztelő, remélem, mielőbb állhatok elébe.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
16989 levél
Válasz 11.05.31. 16:00 #4956
KisCsirkee
Hadd legyen enyém a megtiszteltetés, hogy kihívjalak egy meccsre WEGO-ban!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
264 levél
Válasz 11.05.31. 15:57 #4955
Krieger
Na most próbáltam ki. Forwardolni kell a 7023-as portot és simán megy routerell is.

Remélem leszünk sokan én mindenféle játéktípusban benne vagyok.
Most már a hostolás is simán fog menni úgyhogy keressetek bátran!

5240 levél
Válasz 11.05.31. 13:32 #4954
Pras
Tiszteletem!

Gratulálok az ütközethez, további netes harctéri tapasztalatokat kívánok! A port forward már a CMBB-nél sem volt rossz ötlet, illetve én a http://www.whatismyip.com/-ot szoktam még használni.

Ha megjön a dobozos, illetve letudom a vizsgáimat, állok az urak rendelkezésére én is! A WEGO-t díjazom (a jó öreg "legális pause" ), de próbálkozhatunk RT-ben is, sőt, PBEM-re is vállalkozok!
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
10960 levél
Válasz 11.05.31. 13:23 #4953
Lacko
Köszi, köszi mindkettőtök élménybeszámolóját!!!
Ilyet, még, sokat!
Nagyon várom már, hogy én is kipróbálhassam majd ember ellen. De ez legjobb esetben is nyár vége lesz.
Mindegy, addig lehet keresek partnert emailesre.
264 levél
Válasz 11.05.31. 12:26 #4952
Krieger
Sajnos úgy maradt a torrent úgyhogy Bendernek élvezhetetlen volt az első kör de én ezt nem vettem észre, mert egyrészt a játékon belül nem tudtunk írni egymásnak, másrészt végig fölényben volt.
Az első csata egy sövény pókháló volt, kis erdőkkel a szélén és a közepén egy elég nagy nyílt terület két hatalmas búzatáblával meg néhány házikóval. Itt futott össze két század fricc gyalogság két század amcsival. Volt bőven nehéz kézifegyver meg egy kevés outmap aknavető támogatás.
Úgy terveztem gyorsan elrohanok a térkép közepénél húzódó sövényig és ott várom be a lassan előre araszoló amerikaiakat akik majd szépen elrendezett védelmi állásokkal találkoznak mikor odaérnek. A tűzharc közben felmérem az ellenséges erőket és ahol a gyenge pontot sejtem átkaroló manővert indítok. Ez igen naiv gondolatnak bizonyult mert meglepő módon ellenfelem sem a kezdő pozícióban malmozott, úgyhogy végül is megvalósult a terv csak fordítva. Egy teljes szakaszom bánta az első találkozást. Ehhez hozzá járult az is, hogy mivel pause nincs és rengeteg az egység, idő hiányában nem pontról pontra adtam meg az útvonalat, hanem csak a célra klikkeltem és későn vettem észre, hogy a sövénylabirintuson keresztül a katonák nem mindig arra mentek amerre én gondoltam. Ez a veszteség annyira letaglózott, hogy innentől kezdve gyakorlatilag csak a sebeimet nyalogattam. A jobb szárnyam egy sövénnyel hátrébb szorult. Ide igyekeztem visszavonni a megmaradt néhány túlélőt. Középen is csúnya lyuk keletkezett és ott is kénytelen voltam visszább húzódni. Egyedül a bal szárny volt stabil, ide vontam össze egy kisebb rohamosztagot de rohamra már nem került sor mert a kezdeményezés Bender kezében volt, aki ki is használta. Hol innen, hol onnan szurkálódott, próbált eljutni a győzelmet jelentő házakig. Itt sikerült neki némi veszteséget okoznom, köszönhetően a búzatábla közepén sütkérező rajomnak akiket szerintem még azután sem vettek észre, hogy tüzet nyitottak a a 20 méterre lévő házakra. Jó dolog búzamező+kúszás kombó
A következő pályán sem a jók győztek Az első percekben egy távolról leadott szerencsés lövéssel leszedtem egy félhernyót. Aztán az előbbi "helyezkedjünk gyorsan" taktikával most ugyan egy leheletnyivel korábban értem a faluba és a harmadikon bujkáló géppuska személyzete látta is az érkező tankokat, de az első sherman első lövése mégis a valhallába segítette a tüzelésre készülő panzerschreck teamet. A párducom érkezését már 4 sherman várta. Az egyik egy frontális találattól kifüstölt, aztán a főúton érkező csalitankra leadott két eltévedt lövés után az oldalról érkező társa elintézte az első párducot. A második panzeremnek már csak egy kamikáze rohamra volt ideje... ami nem sikerült Surrender.
Pause nélkül játszani nehezebb. Előfordulhat, hogy az alatt az egy-két perc alatt amíg végiggondolsz egy tervet megváltozik a helyzet és gondolkodhatsz megint, miközben reagálni kell az azonnali helyzetekre is. Nem elég jó döntést hozni, de gyorsan is kell dönteni. Szerintem ez megfűszerezi a játékot de aki ezzel nem ért egyet annak ott van a turn based játékmenet. Azt legalább emailen is lehet játszani Így vagy úgy de igazi ellenfél ellen nagyobb a sikerélmény. Még egy sikeres visszavonulásnak is örül az ember. Tapasztalatból mondom

A technikai részről annyit, hogy ha hostolsz a játék szépen kiírja az IP-t és a port számot (ami minden esetben 7023). Ezt kell megadni a játszópajtásnak és azonnal töltődik a térkép. Igen ám de ha a hostnak routere van akkor a játék annak a belső IP címét fogja kiírni amire aztán hiába próbál csatlakozni a másik. Úgy oldottuk meg, hogy a gépet közvetlenül csatlakoztattam a netre. Nem nagyon értek hozzá de arra gondoltam, hogy ha forwardolnám ezt a portot úgy mint dc-nél akkor talán menne routeren keresztül is. Neki is állok ennek de ha valakinek van egyszerűbb vagy jobb ötlete ne tartsa magában.
164 levél
Válasz 11.05.30. 15:22 #4951
BenderŽ
Hát részemről sokszor rátenyereltem az ESC re mikor történt valami váratlan
Emberi ellenfél teljesen más volt. Alapból másra is számítottam.Valahol többet hibázik az ember a Real Time miatt mert nem bír mindenre figyelni valahol meg sokkal taktikusabb.
Az első csata nagyon évezhetetlen és irányíthatatlan volt számomra így fel is adtam meg el is keseredtem hogy ilyen laggos de szerencsére kiderült utóbb a probléma forrása
A második csata fura volt kevés egység gyakorlatilag gyalogság egy gépuskás raj két fő meg egy tiszti raj 4-6 fő
4 sörmen 2 könnyű harckocsi
ezzel szemben amiről biztosan tudtok 1 hernyótalpas és 2 párduc apró gyalogság
Viszonylag nagy térkép mert mindent automatikusra hagyott a Hadvezér úr
és egy városka volt a közepén amiért ment a közdelem egy gyors 30 perces ütközet.
Nagy tényező a szerencse ebben a játékban online ez még jobban kiéleződik
egy egy mellé ment lövedék vagy rosszkor rossz helyen eldöntheti az egész csatát.
Végső soron 100x izgibb volt minden fáradalmam ellenére mint offline!!!
Remélem tudjuk tolni megint minél előbb!
10960 levél
Válasz 11.05.30. 12:36 #4950
Lacko
Klassz! Nem írnátok egy hosszabb beszámolót, hogy milyen volt?
- milyen volt megállás nélkül játszani?
- milyen volt emberi ellenfél ellen játszani?
- hogyan folyt le a csata?
- mi lett az eredmény?
164 levél
Válasz 11.05.30. 12:07 #4949
BenderŽ
Kriegerel kipróbáltuk multiban a játékot
Jó volt
Real time csatát toltunk így online azért nincs idő nézelődni
meg gondolkodni klikkelni kell ezerrel
10960 levél
Válasz 11.05.28. 12:13 #4948
Lacko
A következő pályán (sőt, a köv 3 pályán) amcsik ellen nyomul, ugyan ez a csapat, csak megérkeznek a páncélosok is.
Az első egy börtön-szökés: öld meg az őröket, aztán igyekezd elkerülni a helyőrseget és meglépni.
264 levél
Válasz 11.05.28. 11:41 #4947
Krieger
Én most nekimentem de rögtön az első pályán csúfos kudarcot vallottam.
Amúgy hangulatosak ezek a kevés emberes küldetések. Csinálhatnál olyat is ahol nem egymást lövik a friccek.
10960 levél
Válasz 11.05.27. 09:47 #4946
Lacko
Csinálja már valaki a német kampányomat? Van a harmadik küldi, amikor egy országút alatt(!) elvezető földúton kell átsunnyogni. És amikor csináltam ezt a küldit, akkor még minden jól működött, de tegnap amikor kipróbáltam - de nekem szerintem nem ugyan az a verzióm van, mint nektek - elég furcsa dolog történt, amikor a járműveim át akartak menni a híd alatt: felugrattak a hídra, azon keresztbe átmentek és leugrattak. Ha ez csak grafikai bug lett volna, az is szörnyű, de persze így simán kilőtték az egyik járművet.
Lécci, ha valaki csinálja és ide ér, szóljon, hogy nála elmentek-e a híd alatt az egységek vagy sem. Előre is kösz.
903 levél
Válasz 11.05.26. 09:47 #4945
savanyu
Szépen haladok az amerikai kampányban, eddig a Turnbull hadnagyos, 1,5 szakasszal védekezős pálya volt a legnehezebb. Legalább 4x végig kellett nyomni, mire ki tudtam hozni egy pici amerikai győzelmet. Máig nem tudom, hogyan vagy miért (leginkább mert beszari volt a német parancsnok, és nem merte agresszívebben használni az utolsó megmaradt Pz. IV-esét).
Dugjunk pulykákat a homérumba!
164 levél
Válasz 11.05.25. 15:17 #4944
BenderŽ
Ehhez a mentek nem mentek témához hozzá kell tennem hogy most láttam csak hogy én gyakorlatilag csak pici térképeken nyomtam eddig
vannak ilyen térképek is :

http://i.imgur.com/cFpiH.jpg


nem hinném hogy egy ilyen csatát egy ülésben le seggelnék

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.