Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Combat Mission

Combat Mission: Beyond the Overlord

Combat Mission: Beyond the Overlord
A legutóbbi Combat Mission: Beyond the Overlord cikkek, hírek
10961 levél
Válasz 03.01.31. 08:28 #493
Lacko
wowbagger, sok mindenben igazad van, de sajnos ez utóbbi hozzászólásodban nagyon bunkó voltál. Lécci ne rontsd el a CM topicot!

Az, hogy kritizálod a frontvonalat az tök rendben van - én is ezt teszem - de a stílus!!!

Lécciléccilécci!
66 levél
Válasz 03.01.31. 00:43 #492
wowbagger
Te csinálod az oldalt? Akkor elég szomorú, hogy nem vágod, mi az a css...

Mellesleg az ilyesfajta kiszólások sajnos meghatározzák az egész KFK köré csoportosuló bandát. Kicsit vissza kéne venni az arcból, nem? (lásd Rommel leanyázása, amikor új oldalt akart csinálni, stb).
Nem fogok csatlakozni egy ilyen társasághoz, elvagyok a külföldi játékosokkal, azok legalább kihívást jelentenek: mindezidáig a sok "vérprofi és elit" társaságotoktól egyszer kaptam ki kb. 40 meccsből.
Mindegy, lehet továbbra is anyázni, azért jó szórakozást a kampányotokhoz.
5241 levél
Válasz 03.01.30. 14:03 #491
Pras
Remek. És most döntsünk... Veszekszünk még egy darabig egy weboldal kinézetén, vagy inkább beszélgetünk egyet a tartalmán és a lehetőségein? Mellesleg hamarosan KFK2!
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
94 levél
Válasz 03.01.30. 13:59 #490
BlackVoid
Kicsit bena a forum, de most ha visszamesz majd tudsz uj topikot nyitni.

Mi az a CSS?

wowbagger, megvolt a lehetoseg, hogy csinalj valami jobbat...
Segitsegedet folajanlhatod a forumban.
66 levél
Válasz 03.01.30. 00:45 #489
wowbagger
Az ötlet jó, a dizájn sajnos egy katasztrófa. Nem hiszem el, hogy ha valaki tudta használni a free source php-t, akkor ne tudna egy css-t írni... Ha mégsem, akkor majd én írok, mert ez így (már elnézést, de) SZAR.
10961 levél
Válasz 03.01.29. 12:42 #488
Lacko
Ez nem teljesen igaz, vagy én vagyok rohadt béna. De én regisztráltam, de a fórumban nincs lehetőségem új témát nyitni és csak egyetlen téma van, ami viszont a Létráról szól. Oda nem írnék ilyenről, de ha nagyon nem lehet máshova, akkor beírom oda, legfeljebb...
94 levél
Válasz 03.01.29. 11:46 #487
BlackVoid
En csak a hirvivo vagyok, regisztraljatok az ottani forumon es ott lehet mindenfele kerdest felvetni.

10961 levél
Válasz 03.01.29. 11:03 #486
Lacko
Nagyon jó. Csak jó lenne, ha lehetne feltölteni cikket, MOD-ot, scenariokat, képeket és AAR-eket is.
Meg lehetne oldani?
94 levél
Válasz 03.01.29. 10:50 #485
BlackVoid
Uj magyar CM portal nyilt!

www.pezo.net/frontvonal/

Van sajat letrank (ladder), amely egyfajta ranglista, a neve Villongasok Ligaja. Ha ellenfeled is regisztralva van a ligaban, akkor megegyezhettek, hogy Liga meccset jatszotok. A vesztesnek aztan le kell jelentenie az eredmenyt.

A KFK 2.0 is itt fog helyet kapni.

Az oldal meg erosen fejlesztes alatt. Koszonet KTomcsonak, aki megalkotta.
66 levél
Válasz 03.01.29. 00:26 #484
wowbagger
Ahhoz, hogy 2 kilométerről kilőjenek egy teherautót, kurva nagy szerencsre kell: az már nem igazán célzott lövés, esetleges a találat esélye, pláne még az, hogy motorblokkot érjen a lövés. CMBB-ben sajnos 99%, hogy sikerül kilőni a szerencsétleneket.
Ettől függetlenül hasznosak, csak egy megfelelő útvonalat kell találni, ahol odaosonhatnak a tetthelyre. Házak takarásában parkolni (falu), aztán gyalog tovább... Sajnos kis pályákon, ahol pl. 500 métert kell megtenni egy adott célig, a gyalogság hamarabb odafut, mint a teherautó odaér (delay, stb). Persze a géppuskákat meg társaikat kéne cipelni főleg, de hát akkor is...
249 levél
Válasz 03.01.28. 20:09 #483
Epameinondasz
wowbagger
Elméletben a géppuska akár 2000 méterről is végzetesen megrongálhatja a teherautót, persze ha nem lennének szubjektív körülmények. A lőszer és annak energiája a kulcs.
A patch-ben összesen 7 db. új modell lesz és 10 db. régit újítanak fel. Köztünk szólva ez a semmivel egyenlő, talán a progi kiadásának egy éves évfordulójára befejezik véglegesen.
Ja és a kedvencem a BA páncélozott felderítő gépjármű sorozat.
5241 levél
Válasz 03.01.26. 18:09 #482
Pras
Valószínűleg nem új a hír, de szép MOD-ok jöttek ki a magyar harcjárművekről:
http://www.combatmission.com/cmmos/Magyar_jármuvek/Magyar_jármuvek1.htm
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
66 levél
Válasz 03.01.26. 00:33 #481
wowbagger
Mondtam, hogy nem lesz január végére kész az 1.02, akárhogy is ígérgetik. Mint mindig , megint igazam lett:

"Will the patch be ready by the end of the month (6 days)?

Hmmm, I wouldn't count on it as we need to coordinate with the file mirrors and with CDV still."

Lusta dögök, mikor lesz így nekem Combat Mission 2-őm?
Egyébként a régebbi vitához visszatérve: VALÓBAN csak ketten végzik az érdemi munkát a CM-en (engine írása és a játéklogika fejlesztése). Néhány külsős gyártja a skineket, minden mást 2 azaz kettő fő végez! Nem ártana kicsit olvasgatni a CMBB fórumot, srácok! :-I
66 levél
Válasz 03.01.25. 00:47 #480
wowbagger
Ja, erre mostanában kezdek rájönni, lassan fél év játszás után... Azért az még mindig nem tiszta, hogy 5-600 méterről egy MG34 hogy tud kilőni egy teherautót egy sorozattal? Elég idegesítő amikor egy biztonságosnak vélt útvonalon vonulok egy konvojjal, aztán majdnem egy kilométerről sorban lővi ki őket egy szimple géppuska... Eh.

Kedvenc szovjet pálcélosotok (akármi, akármikor)?
10961 levél
Válasz 03.01.24. 15:38 #479
Lacko
A gyalogságosdihoz még: szóval az elején zavart, hogy a CMBB-ben sokkal fáradékonyabbak a nyuszik, mint a CMBO-ban. De rájöttem, hogy ez azért van, hogy legyen értékük a nyuszibuszoknak. A CMBO-ban szinte semmit sem ért egy teherautó és a páncélos csapatszálótókat is inkább mobil géppuskának használtam, hiszen a gyalogosok - bár lassan - de biztonságosabban jutottak el a célig. Most azonban úgy kitikkadnak, hogy rossz nézni, ahogy a földön vonszolják magukat a végén. Hirtelen fontos lett minden, amivel szállítani lehet őket.
10961 levél
Válasz 03.01.24. 09:46 #478
Lacko
Én is azért írok ilyen ritkán, mert inkább játszom... (na jó, ez nem igaz, mert mh-ről webezek és otthon játszom). De esténként azért sokat küzdök. Régen pl sosem játszottam QB-t, most meg tökre szeretem. Meg előveszem azokat a scenarioimat, amiket régebben csináltam és azokat játszom újra.

A GI Combatot én is kipróbáltam, de nagyon felbosszantott, mert folyamatosan fagyott nálam. A demó is, a full is... Meg valahogy úgy éreztem, hogy ez a játék nem érhet a CM nyomába. A grafikája jobb volt, az igaz; de hát a MOHAA grafikája is jobb a OFP-nél, mégsem ér a nyomába se...
249 levél
Válasz 03.01.24. 01:18 #477
Epameinondasz
Wowbagger felvetése jogos. Tökéletlen formában, de a OFP-ban elméletben adott a lehetőség, rajunk harcszerű mozgatására. Előre bocsátom én is e progi rajongója vagyok és összetett parancskiadási rendszerével felülmúl bármi mást. Nem ide tartozik de megkérdezem, hol a fenébe van a tavaly novemberben megjelent OFP: Game of the Year nevű összes lemezt tartalmazó kiadás, melyet szándékomban áll megvásárolni, így legalizálva elődeit. Boltban még nem láttam.

Én használom is sűrűn a parancsosztogatást, de az MI csiszolatlansága miatt nem igazán bíznám a saját rajomra az életemet. Tehát tovább a fejlesztésekkel ezen az úton, csak minél jobban tökéletesítve azt.

PrasCo, én ugyan nem sok játékkal találkoztam, de a maga műfajában, ha a felvállalt célt eléri akkor hibátlan lehet akár egy egyszerű lövöldözös anyag is. Itt lehetne ismét példálozni a Sudden Strike-al, ami ellen végül is semmi kifogásom sincs, viszont a G.I. Combat egyértelműen magasabb elvárásoknak akart megfelelni, amit messze nem tud teljesíteni. A CM-mel kapcsolatban az előrángatott problémáim, csak jószándékú kukacoskodások, nem várom komolyan el, hogy azoknak megfeleljen.
66 levél
Válasz 03.01.24. 00:57 #476
wowbagger
Ki mondta, hogy stratégia? Olvasd el még egyszer a kommentemet ember...
5241 levél
Válasz 03.01.23. 19:38 #475
Pras
De persze lehet, hogy ti máshogy gondoljátok...
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
5241 levél
Válasz 03.01.23. 19:37 #474
Pras
Az egészben az az ironikus, hogy amíg cseverésztünk, szerdán min 10-szer lenyomtam a Riesberg mapot CM-ben. Persze gondoljatok bele: Hibátlan ISTEN-játék nem volt, nincs és nem is lesz soha! Ellenben vannak jó progik, de azok is mind más okból jók vagy rosszak. Attól függ hogy szeretsz-e egy játékot, hogy a játék általad kedvelt része van e királyra megcsinálva, vagy fordítva. Véleményem szerint...
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
10961 levél
Válasz 03.01.23. 11:02 #473
Lacko
Azért szerintem az nem véletlen, hogy akik szeretik a CM-et, azok nagy valószínűséggel az OFP-t is szeretik. Ebben lehet valami...
85 levél
Válasz 03.01.23. 10:57 #472
kampfi
Bocs de az fps es nem strategiai progi.
66 levél
Válasz 03.01.23. 00:09 #471
wowbagger
"mivel manapság játékokban nem létezik olyan mesterséges intelligencia, amely külön-külön kezelni tudja az egyes tagokat, főleg harcszerűen mozgatva."

Gyönyörű ellenpélda az Operation Flashpoint...
249 levél
Válasz 03.01.22. 23:24 #470
Epameinondasz
Máshol említettem, CM-ben a gyalogság harcászata elnagyolt. Ezt mire alapozom, pl. egy lövészláncba szétbontakozott lövészrajnak vagy 20-30 m. az arcvonala, ezzel szemben az adatokra és távolságokra oly kényes CM-ben a terepen elfoglalnak vagy 2-3 m.-es vonalat. A fejlesztők az össz 3 fővel jelképezett rajt azzal magyarázzák, hogy grafikailag nehéz lehetett volna elkészíteni az összes harcossal. Ez persze csak részben igaz, mivel manapság játékokban nem létezik olyan mesterséges intelligencia, amely külön-külön kezelni tudja az egyes tagokat, főleg harcszerűen mozgatva.
Erre nagyszerű példa a G.I. Combat, mely szintén rajalapú taktikai program. Amikor beköltözött az internet hozzám, akkor reklámozták, mint CM verőt. A demó katasztrófálisan rossz volt, viszont azóta a sok patch-el már a szórakoztató kategóriába verekedte fel magát nálam. Itt a lövészrajok (és minden más gyalogos) tagjai egyenként vannak lemodellezve. Tüzelőállásváltásnál lépcsőzetesen nyomulnak előre, 2-3-an visszamaradnak fedezni a társaikat, de azzal már nem törődnek, hogy a nehézfegyverek fedezzék előszőr a rajon belül a lövészek előnyomulását, majd a lövészek a géppuskákat és hasonló pontatlanságok sokasága, melyek okán káoszba fullad a progi.
Ilyen tipusú problémákkal fog megküzdeni a CM is a jövőben.
66 levél
Válasz 03.01.22. 00:04 #469
wowbagger
..."detail armor hits" kikapcsolását, az "extrem fog-of-war" beállítását...

Utóbbi kötelező, előbbi rendszeres szokásom.
Mazochisták inkább hagyják bekapcsolva a fákat, és játszanak ground level-ről, persze unit base-ek nélkül. Szép halál...
249 levél
Válasz 03.01.21. 23:44 #468
Epameinondasz
Én még a huszárcsákok és szegmenspáncélok világában élek, tök hülye vagyok a számítógéphez, de néhány cikket tudok kanyarintani főleg a harcászattal (figyelem nem hadászattal) kapcsolatban.
249 levél
Válasz 03.01.21. 23:38 #467
Epameinondasz
Én úgy tudom a véglegesnek mondott patch (habár kétlem, mivel minimum kettő tucat jármű, löveg hiányzik még) január végén jelenik meg. Ha a magyarokkal kapcsolatos hibákat nem javítják ki, esküszöm Warcraft rajongó leszek és epedve fogom várni a C&C: Generals-t.

Jency említette, hogy a játék számára könnyűnek találtatott. A progi egyáltalán nem könnyű, habár ez nagyon küldetésfüggő, ha korrektül játszol (a CM-nél a minimum, hogy nem mentesz), a gép ellen is megunhatatlan.

Titkos recept következik. Mazochistáknak és afganisztáni kiküldetésre készülőknek ajánlom a "detail armor hits" kikapcsolását, az "extrem fog-of-war" beállítását (mely egyáltalán nem extrém), ez nehezebbé teszi a bizonytalan célok azonosítását és a CMBO-hoz mellékelt modot, mely eltünteti a "hidden unit icon"-okat. Mert ugye az ellenségnek a terepen nem szokása leverni egy táblát, hogy itt járt a B század 3. szakaszának szakaszparancsnoki osztaga. Persze mindez neves hadvezér elődeink elméleti munkáinak sűrű forgatása után javallott.
140 levél
Válasz 03.01.21. 21:39 #466
Rommel
Én nem vagyok az, én sajna nagyon elfoglalt vagyok, de én is szívesen segítek amiben tudok!
Rommel
10961 levél
Válasz 03.01.21. 08:44 #465
Lacko
Mindannyian lusta disznók vagyunk... Ezzel nem vagy egyedűl. Például senki nem reagált erre a felvetésre.

Én szinte mindegyikhez ajánlok fel anyagot... hö, király (tigris)!
387 levél
Válasz 03.01.20. 18:28 #464
Paladin73
Engem is már rég foglalkoztat a dolog, csak ismerem magam, lusta disznó vagyok.

Mindenesetre a demo-readme fordítását, amivel nagyon jól el lehet indulni egy kezdőnek a játékban, felajánlom. Eddig e-mailben osztogattam, de azért igy hatékonyabb lenne.

Ez ami tuti, mert ez már megvan. Aztán alkalomszerűen biztos, hogy írnék ezt-azt taktikáról, ilyen AAR-izét , meg ami jön.

Bár egy ilyen site-nak úgyis a fórum lenne a lelke, de azzal szerintem nem lenne hiba.
10961 levél
Válasz 03.01.20. 10:46 #463
Lacko
Nem tudtam bővebben kifejteni a véleményemet, mert éppen szétszedték a szervert alólam...

Szóval: egy magyar fan site készítésénél, szerintem nem a webmester feladata a nagyon nehéz, hiszen ő "csak" kitalál egy dizájnt, aztán pedig uploadolja a cuccokat, amiket a fan-ek küldenek.
Persze olyan szempontból nehéz neki, ha senki sem küld semmit. Ugyanis akkor nincs mit kiraknia és szar lesz az oldal.

Szerintem itt a fórumon tehetnénk felajanlásokat arra vonatkozóan, hogy ki mit tudna "adni2 egy ilyen oldalhoz: taktikai-, történelmi cikkek, MOD-ok, scenariók, un. AAR-ek (amiben érdekes csatákat meséltek el), látványos vagy vicces screenshotok... stb.
473 levél
Válasz 03.01.18. 17:15 #462
Jency
kiru
Can I kick it??!!
10961 levél
Válasz 03.01.17. 10:00 #461
Lacko
Hát webmesterséget nem vállalnék, de szerintem nem is az a nagy meló, hanem a cikkek, képek, modok készítése...
66 levél
Válasz 03.01.17. 00:13 #460
wowbagger
Februárra ígérgetik, az 1.01 késéséből okulva szerintem várhatunk még rá bőven...
94 levél
Válasz 03.01.16. 18:08 #459
BlackVoid
Mikor jon az 1.02?
94 levél
Válasz 03.01.16. 18:08 #458
BlackVoid
Egyetertek, hogy jo lenne, ha nemcsak a kampanyrol szolna a Frontvonal, hanem minden mas is lenne.
Punyek baratom, aki az oldalt csinalta viszont igencsak elfoglalt es ezert nincs ideje eleget foglalkozni vele.

En most egy csatagenerator megirasara koncentralok (a kampanyhoz, de egyebkent is jo lesz), plusz melozok, emellett mar nincs idom weboldalt szerkesztgetni, nem beszelve arrol, hogy ellegge kezdo vagyok a temaban.
Mondjuk Netobjects nevu csodaval ossze tudnek dobni egy oldalt, de azert az nem az igazi.

Ha valaki esetleg felvallalna a webmester szerepet, annak orulnek.

10961 levél
Válasz 03.01.16. 14:59 #457
Lacko
443 levél
Válasz 03.01.16. 13:12 #456
uhu
Kezdhetünk reménykedni, hogy a magyarokkal kapcsolatos kevéske hibát is kijavítják a fejlesztők az 1.02-es patch-ben. A Battlefront "Inaccuracies...." topicjában - ahol a témával foglalkozunk - kisebb regényt írtam a változtatásokkal kapcsolatban (nem kell aggódni: nem akkorát, mint a csata-lejelentéskor szoktam és a lényeg az, hogy az egyik Battlefrontos arc visszaírt, hogy megtették a változtatásokat.

Hurrá!

Uhu
473 levél
Válasz 03.01.16. 12:42 #455
Jency
Megtettem. rulla. Eddig rendesek az emberek.
Can I kick it??!!
140 levél
Válasz 03.01.15. 16:43 #454
Rommel
Mi tart vissza??
Az alábbi oldalon lehet megtenni ezt!
Rommel
473 levél
Válasz 03.01.15. 16:40 #453
Jency
En jelentekzek a jatekra teccik...

Can I kick it??!!
5241 levél
Válasz 03.01.15. 14:00 #452
Pras
Hát igen. Nem bővelkedünk a CM fan site-okban...
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
10961 levél
Válasz 03.01.15. 13:54 #451
Lacko
Igen, de jó lenne ha a Frontvonal nem csak a kampányról szólna, hanem olyan lenne mint régen: cikkek, taktikák, egységek bemutatása (eredeti és screenshot képek, valódi adatok és használhatóságok és a játék adatai és használhatóságai), scenariók, MOD-ok... Szóval ha egy komplett magyar fan-site lenne.
94 levél
Válasz 03.01.15. 13:46 #450
BlackVoid
CMBO-t szoktam a budaorsi Mediamarktban latni.
Szerintem most a legjobb megrendelni egyutt a ket jatekot a Battlefront oldalrol. A postakoltseg csak $10, ki lehet birni.

Egyebkent mar keszulunk a 2. kampanyra, egyenlore a szabalyzaton agyalunk.

Csatlakozni, belepofazni a frontvonal forumon lehet.
94 levél
Válasz 03.01.15. 13:41 #449
BlackVoid
www.extra.hu/frontvonal/ mar nem el.
Viszont nagyon is el az uj oldal:
www.webway.hu/frontvonal/

Az elso kampany lement, a szovjetek nyertek, mar 1941 decemberben koszonhetoen a KV-1-eseknek.
85 levél
Válasz 03.01.13. 12:58 #448
kampfi
De draga a magyar embernek, viszont meg mindig olcsobb mintha itthon venned meg a 2 reszt kulon kulon.(azt hiszem a 2-ot egyutt adjak, de ez nem biztos)


A CMBO fellelheto meg neha Medai Marktban is. A CMBB-t meg nem lattam uzletben itthon.
473 levél
Válasz 03.01.13. 12:28 #447
Jency
De onnan nem draga? Marmint ugye a posta koltseg meg ilyenek?
Can I kick it??!!
85 levél
Válasz 03.01.12. 11:35 #446
kampfi
A battlefront.com on tudod megrendelni. Mar tobben is megrendeltek es tuti mukodik a dolog.
473 levél
Válasz 03.01.12. 10:51 #445
Jency
marmint megrendelni... erteeed?
Can I kick it??!!
473 levél
Válasz 03.01.12. 10:47 #444
Jency
Hol tudom megvenni a CMBO -r? kombot? Nem taltaltam neten...
Can I kick it??!!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.