Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Combat Mission

Combat Mission: Beyond the Overlord

Combat Mission: Beyond the Overlord
A legutóbbi Combat Mission: Beyond the Overlord cikkek, hírek
10960 levél
Válasz 02.11.18. 09:16 #293
Lacko
Wowbagger!

Irtam neked mailt, de visszajött...
Kezdesz egy CMBB PBEM-et? Nekem írhatsz a címemre (és majd abban add meg azt a címed, amelyik működik is...
Ha lehet nem elnnék az oroszokkal és viszonylag kicsi pálya legyen, hogy értelmes időn belűl be tudjuk fejezni.
10960 levél
Válasz 02.11.17. 13:44 #292
Lacko
Csináltam egy frankó scenariot. Operation: Festung Yekaterinovo.
10960 levél
Válasz 02.11.16. 10:20 #291
Lacko
Ne vedd nagyon a szívedre teeb!
Az jobban zavar, hogy bár beígértek nektek tiszteletpéldányt, meg a neveteket a stáblistába. Se a példányt nem kaptátok meg (kérdezz már rá megint!) és a kézikönyv végén csak a német, finn és orosz szinkronok nevei vannak ott. Se magyar, se román...
10960 levél
Válasz 02.11.16. 10:16 #290
Lacko
Walli! Most lebuktál! Szóval te magyarok ellen harcolsz????

Egyébként a 402.BMP az ami neked kell. Azon egyébként jól van a címer, csak gondolom, amikor kiteszik akkor tükrözik meg. De te aztán jól lebuktál...
70 levél
Válasz 02.11.15. 20:04 #289
teeb
Baromira zavart, hogy a legjobb felvételeket azért kellett letörölnöm, mert túl közel, vagy távol volt a pofám a mikrofontól (zajosak lettek), a másik, hogy ők válogattak a minták közül, és az elején még elküldtem (még számomra is ) szörnyű mintákat.
Így is a szomszédok azt hitték, hogy valami bajom van, vagy veszekedés volt, miután egy-egy felvétel után kidugtam a fejem a lakásból.
10960 levél
Válasz 02.11.15. 19:51 #288
Lacko
OK. így már értem...
70 levél
Válasz 02.11.15. 19:48 #287
teeb
Bocs. Lehagyatam a mondat végéről.
10960 levél
Válasz 02.11.15. 19:46 #286
Lacko
Szia teeb!

Szerintem kb 4 magyar hang lehet. Ebből az egyik - lehet, hogy te voltál - vitt bele színészi játékot.
Amúgy totál megértem, hogy nehéz ilyet csinálni, főleg, hogy nem ismerted a CM-et.

Lacko, lehet, hogy miattad nem küldik a saját példányomat?

Miattam? Ugyan, ki vagyok én? Remélem, hogy meg fogod kapni.
10960 levél
Válasz 02.11.15. 19:42 #285
Lacko
Hát arról beszéllek, hogy:
tisztelt frontvonal készítők basznak felrakni...

Attól, hogy igazad van, lehet ezt még szépen is mondani. Olyan kevesen vagyunk magyar CM-esek, ne ugorjunk már egymásnak.

Én is örülnék, ha egy gyors és megbízható szerveren lenne, mert a mostani, nemcsak lassú, de csomószor elérhetetlen. De megértem BlackVoid-ot is, hogy van egy csomó más dolga (pl a munkahelye...
70 levél
Válasz 02.11.15. 19:06 #284
teeb
El vagyok keseredve a magyarhangok miatt.
Az vigasztal, hogy én ilyet nem mondtam:
"tűzér célozzon az elöttőnk haladó teherautóra..."
Be kell vallanom, amikor a hangok készültek, assetudtam mi az a CombatMission.
A felkérés után pár hétre eléggé leamortizálodtam, és kizárólag azért csináltam végig, mert ha már belekezdek, akkor az olyan, mintha MEGÍGÉRTEM volna nekik.
Sajnos a lefordítandó szövegből nem volt mindig egyértelmű hogyan lesz implementálva, ezért néhol nemigen mertem eltérni a forrástól.
Azért próbálkoztam olyan kifejezésekkel is, amelyekről úgy gondoltam, hogy a magyar ezt mondaná, külön meg is jelöltem ezeket az állományokat. Kérdés, használták-e őket.
Ha tudom, hogy ilyen nagyszerű játékról van szó, legalább vettem volna 1 normális mikrofont.
Mindezek ellenére egyet kell hogy értsek, nem voltam elégedett.
Fel is ajánlottam nekik, hogy újraveszem a kevéssé attraktív mintákat.
Lacko, lehet, hogy miattad nem küldik a saját példányomat ?
Bocsássatok meg, de ez kikívánkozott.
Egyébként hány magyarhang van ?
Eddig azt hittem, hogy az összes szidalom az én fejemre zúdul.
66 levél
Válasz 02.11.15. 15:43 #283
wowbagger
Nem igazán értem, miről beszélsz.
Megajánlottam egy tárhelyet, megadtam a pass-t, aztán semmi. Se feltöltés, se egy reakció, hogy most mégis mi van.
Szerintem nem csak én örülnék, ha egy normális, gyors helyen lenne a Frontvonal - és nem értem, mi az akadálya ennek, mert csak fel kell tölteni.

Minél előbb, annál jobb.
10960 levél
Válasz 02.11.15. 15:34 #282
Lacko
Képzeljétek! a CM scenario depo-n már érkezett is egy review az egyik küldetésemre (Gute Jagd). Az írták, hogy jó kis mészárlás...
De az szerintem hülyeség, hogy általában a küldetéseimnél sokat adok a terep valósághűségére, de pont ennél nyomtam egy random generálást, ami közel se adott reális terepet. Erre a review-er 10-esre értékelte a terepet...
10960 levél
Válasz 02.11.15. 15:32 #281
Lacko
Nem szeretnék egyik oldalról sem belefolyni a vitába, de - azt maximálisan elismerve, hogy igazad van - talán egy kicsit kevésbé élesen is fogalmazhattál volna. Mert erre elég nehéz (beleélve magam BlackVoid helyébe) normálisat válaszolni.
66 levél
Válasz 02.11.15. 12:08 #280
wowbagger
A human wave csak ruszkiknál van. Egy kicsit megtolja a morált, de nagyon fárasztó, csak egy waypoint adható meg, stb.
Nem használom, sokkal jobb az advance, bár esetleg sokezres csatáknál jól jöhet a human wave is...
Frontvonalas arcok, miért nem szóltok semmit?
21 levél
Válasz 02.11.15. 11:35 #279
-csonti-
Wallenstein, ne tudd meg, mennyit kellett lobbiznom, hogy egyáltalán bekerüljön az újságba! A két oldal pedig az abszolút maximum terjedelem, amiben foglalkozhatunk egy ilyen csontstratégiával. Erről Uhu is mesélhetne…
A frissességnek persze megvan a maga hátulütője. A leadás miatt volt 1 napom(!), hogy kivesézzem(?) a programot. Még szerencse, hogy a demóval nyomultam eleget, így az ismerkedésre legalább nem mentek el drága játékórák. Mai fejemmel több dologban változtatnék, más részletekre helyezném a hangsúlyt, de aki hagyományos újságban ír cikket, annak sajnos fel kell készülnie az ilyen kellemetlenségekre.

Kérdés:
Mit tud a Human Wave parancs?
10960 levél
Válasz 02.11.15. 09:10 #278
Lacko
Walli!!!!

Egyszerűen egyre jár az agyunk!!! Én is éppen egy ilyen "nem játék" kategóriába tartozó taktikai játékról szerettem volna írni és érdeklődni. Bár ez nem középkori, hanem újkori, de MAGYAR. Az a neve, hogy MARS. Hallott már valaki róla?

Az egyik programozó barátom most szerelt le és ő mesélt róla, hogy náluk az őrnagytól felfele lévő tiszteknek 3 napos SZÁMÍTÓGÉPES hadgyakorlatuk volt ezzel a MARS nevű programmal.

Aztán amikor kijöttek kérdézte is a barátom az egyik ismerős őrnagyot, hogy "Győztek-e?" erre azt válaszolta, hogy "persze, hogy győztünk. Ebben a MARS-ban mindig győzünk, mert ha valamit elrontunk, akkor visszaforgatjuk, kiértékeljük a hibánkat és újraindítjuk jól."

Meg még azt is mondta a barátomnak ez a zőrnagy, hogy jó kis stratégia játék, csak sajnos köze sincs a valósághoz, mert túlhangsúlyozza a szárazföldi haderőt, pedig ma minden a légierőn múlik.

Tök kiváncsi lennék erre a MARS-ra. Gondolom ez egy 70-es, 80-as években, milliókért fejlesztett project lehet, szöveges konzollal. De akkor is érdekelne. Nem tudtok róla valami konkrétabbat? Esetleg megszerezni?
91 levél
Válasz 02.11.15. 00:40 #277
Wallenstein
Elfelejtettem valamit. A terepen az éppen nem látható ill. elrejtőző egységeket egy ikon jelzi, ez a magyaroknál az un. történelmi címer. Aki ért hozzá és megtalálja a bmp. könyvtárban az fordítsa meg legyenszíves a címert, mert rosszul van ábrázolva. Hármashalom, kettős kereszt jobb, Árpád-sávos résznek bal oldalon kell lennie (most fordítva van, viszont a zászlón jó).
Csak az ifjúság okulása végett mondom, a végén még a világ nagyobbik fele hülyén fog meghalni.
91 levél
Válasz 02.11.15. 00:00 #276
Wallenstein
Csonti, én is felsoroltam jó pár tévedést és még csak nem is az összeset, de mint lentebb írtam ez cseppet sem von le a játék értékéből. Minden tiszteletem a fejlesztőké, mert hazánk fiain kívül és néhány fanatikuson a nagyvilágban, nem hiszem, hogy sokan értékelnék a magyar vagy akár a román küldetéseket. A tökéletességre való törekvés lavináját, pedig maguk a készítők indították el, hozzászólásaik többsége arról szól mit, mennyire, hogyan tettek minnél reálisabbá. A hangok kérdése is ezért van ilyen élesen előtérben. Egyébként díjazom a cikked, amit az újságban írtál, csak baromi kevés volt, persze tudom a hely hiány nagy úr.

Lacko, a te cikkedhez is gratulálok, most már örök mementónak rajtad marad, hogy ez az a pofa ki utálja az össze AUTENTIKUS II.vh.-s játékot legyen bár az a Return Castle of Wolfenstein, vagy a Quake2 háborús moda (ha van egyáltalán ilyen). Na de félre a tréfát, ügyes, korrekt cikk volt, nem is akarok mást mondani. Ja, még annyit a végén még "kihúzod a gyufát" a Panzers készítőinél is és akkor az összes ukrajnai megszálló haderő sem lesz elég a védelmedre.
Küldetéseid folyamatban.

Felnéztem a cm.cozog.com-ra és megdöbbenve látom, vagy 10 mod hiányzik, köztük az Opel Blitz is. Mivel minnél tovább nézem annál jobban tetszik, így mondok egy másik címet:
www.kime.org.uk/~rkime/Page2htm
Egy új hangcsomag van viszont, mely az amúgy kitünő eredetit, még kiválóbbra nemesíti. Éles, nyers fegyverropogás és baromi jó megpattanó lövedék hangok, többek között.

A végére mondok valami okosságot. A mai számítógépes hadiprogramokra hasonlító stratégiai (taktikai) "játék"-ot Orániai Vilmos és Móric alkalmazta tudatosan a tisztek oktatására, persze terepasztalon, ahol a csapatokat kártyalapok, majd ólomkatonák helyettesítették, mindezt az 1500-as évek végétől (valószínű íly módon az ókorban is magas fokon oktatták a harcászatot, de erről hiteles forrásról nem tudok).

Bocs, megint elragadtattam magam és összeírkáltam mindenféle marhaságot.




85 levél
Válasz 02.11.14. 19:10 #275
kampfi
Elolvastam a leirasodat es ugy gondolom nagyon jol sikerult. A leirasban minden info megtalalhato, amire egy olyan olvasonak szuksege van aki meg nem talalkozott a jatekkal.
Talan egy kicsivel jobban kellet volna "reklamozni" a jatek halozati oldalat. Meg nem sikerult tul sok utkozetet emberi ellenfelek ellen jatszani, de a hangulata semmihez nem hasonlithato.
Vegul az en ertekelesem:

Grafika7
Hangok8
Játszhatóság10
Hangulat9

u.i.:sajna nem muxik a HQ -n levo letoltes resz

Kampfi
21 levél
Válasz 02.11.14. 18:54 #274
-csonti-
Örülök, hogy provokatív megjegyzésemre védelmetekbe vettétek a készítőket. Őszintén szólva ezt szerettem volna elérni, mert a hozzászólásokból inkább az jöhetett le egy véletlenül idetévedt fórumozónak, hogy milyen gány játék ez a CM. Ez sem jó, az sem élethű, amaz sem így volt igazából...
Ezt szerettem volna tisztába tenni. Kösz a segítséget!

Ami az amikat illeti: félreértettél wowbagger, én nem pejoratív, dehonesztáló, egyéb minőségben írtam, amit írtam, hanem egyszerű ténymegállapításként. Bizony, az amik többsége nem tudja elhelyezni hazánkat a térképen. Ez nem általánosítás. Az lenne az, ha azt mondtam volna: minden ami hülye vagy valami hasonló épületeset.
Ennyi erővel azt is mondhatnám, hogy a magyarok többsége nem tudja megmondani, Zambia az északi vagy a déli féltekén van-e. Valószínűleg ez is igaz, szégyenkezni azonban talán nekünk sem kell ezért. Mint ahogy az amiknak sem feltétlen kell Magyarország nem ismerete miatt. Messze vagyunk, kicsik vagyunk, ez van.
66 levél
Válasz 02.11.14. 13:36 #273
wowbagger
Gondoltam, hogy milyen nagy májer vagyok, hogy adok ingyér tárhelyet egy kurva gyors szerveren, erre a mélyen tisztelt frontvonal készítők basznak felrakni az oldalt, inkább a mostani helyen járatja le magát... Megérdemelné a normális elérhetőséget. De mindegy, ti tudjátok. Nem fogok könyörögni.
10960 levél
Válasz 02.11.14. 11:16 #272
Lacko
Akit esetleg érdekel, néhány scanario-m kint van a Frontvonalon és a CM scenario depo-n.
10960 levél
Válasz 02.11.14. 10:26 #271
Lacko
Na mi van srácok? Senki sem ír? Reggel azért szokott lenni hozzászólás...

Na hogy tetszett a cikkem?
Walli, okosabbtól nem szégyen tanulni.
10960 levél
Válasz 02.11.13. 08:54 #270
Lacko
Szegény Tom totál megszívta ezzel az új tárhellyel. Le fog rohadni a legigényesebb CM oldal. Nemcsak, hogy lassú, de szinte lehetetlen letölteni róla. Már az elveszi az ember kedvét, hogy nem lehet letöltés menedzsert használni, de ha csak szimplán ráklikkelek a letöltés gombra, akkor is 10 ből 9-szer hibaüzenet jön fel.
10960 levél
Válasz 02.11.13. 08:49 #269
Lacko
Csonti!

A készítőkre egy rossz szót sem szóltam. A magyarhangokat húztam le egy picit. Ez a kettő két különböző dolog. Ugyanis - ezt persze te biztos nem tudtad - a CM annyira jó játék, hogy egy csomó ember ingyen beledolgozott: a textúrák és a hangok lelkes amatőrök műve, akik nem kaptak érte pénzt. A magyarhangokat természetesen magyar srácok készítették, nem amerikaiak. Tőlük viszont elvártam volna egy kis beleélést (tisztelet annak az egy hangnak, aki egy kicsit szinészkedett) és annyit, hogy nem az amerikait fordítják le szó szerint magyarra, hanem egy kicsit magyaríthatták volna.
66 levél
Válasz 02.11.13. 07:46 #268
wowbagger
Egy ilyen "játéknál" szerintem abszolút jogos az elvárás, hogy ez is legyen tökéletes - főleg mert nem pénz vagy plusz munkaórák kérdése.
Ez az "olyan nemzetiségű emberek" szöveg elég szar. Rühellem az amerikaiak mentalitását és még egy csomó dolgot, de ez az általánosítás egy kicsit sok. Látogass el a battlefront fórumára, és meglátod, hogy az amerikai CM fanok nem is annyira olyanok, mint amilyennek az ember az átlag amerikait elképzeli...

És egy valamit azért szögezzünk le:

A COMBAT MiSSiON NEM EGY MEZEI JÁTÉKPROGRAM!
91 levél
Válasz 02.11.12. 23:10 #267
Wallenstein
Lacko, RKSoldat mod a: cm.cozog.com található. Tom's HQ valamiért baromi lassú, így mindenki az elöbb említettre rakja fel a kreálmányát.
Most nincs időm többet írni, majd véleményezek pár dolgot.
21 levél
Válasz 02.11.12. 18:25 #266
-csonti-
Szerintem egy kicsit nagyobb toleranicával is viseltethetnénk a készítők felé. Hogy nem tökéletesek a szinkronhangok? Hogy nem is így mondták annak idején a magyar tüzérek?
Gyerekek, egy számítógépes játékról beszélünk! Olyan nemzetiségű emberek készítették, akiktől általában az is jó teljesítmény, ha eltalálják Mo. melyik kontinensen van. És ahelyett, hogy végre elégedetten csettintenénk, no lám, egyszer végre nem angolul szólalnak meg a magyar katonák, mi csak fanyalgunk.
Nem mondom, hogy nem lehet jobbat, reálisabbat csinálni. Csináljatok/csináljunk is, de a csillagot az égről azért ne kívánjuk le egy "mezei" játékprogramtól.
94 levél
Válasz 02.11.12. 16:28 #265
BlackVoid
A sneak tenyleg gaz lett, raadasul iszonyu gyorsan kifaradnak igy, kb 5 meteren.
A patch egyebkent csokkenteni fogja a faradas merteket es panikolni is kicsit nehezebben fog a gyalogsag.
Ami viszont nagyon jo, az az 'advance' command. Ellenseges tuz alatt ezzel lehet nyomulni. Kb. move szintu gyorsasag, gyorsabb faradas, de az emberek a rajban fedezik egymast. Es fedezekbol fedezekbe nyomulnak.
Enelkul nagyon nehez gyalogsaggal barmit is elerni.

Kampanyba meg mindig lehet jelentkezni! Es kell is, gyertek!
10960 levél
Válasz 02.11.12. 09:51 #264
Lacko
És még valami Walli... RKSoldat Opel Blitz linket kérek!!!
10960 levél
Válasz 02.11.12. 09:43 #263
Lacko
Szasztok!

Még egy megjegyzésem Walli nehézségeihez... A CMBO-ban volt olyan, hogy Sneak. Ez volt a kedvenc haladási fajtám a gyalogság számára, mivel kb olyan sebességű volt, mint a move, de jobban figyeltek és ha közel volt az ellen, akkor lőttek. A CMBB sneaküje egyenlő a CMBO crowl-jával: baromi lassú kúszás, ráadásul nem is látnak ilyenkor jól.
Tudom, hogy most van helyette az assault, de azt csak nagyon rövid távra lehet kiadni és nem is mindig... Ez azért zavar.

höhö... tegnap este oláh mócokat öltem... Továbbfejlesztettem az Erdélyi/Kárpátaljai küldetésemet. A dákoknak 3500 pontért van cuccuk, nekünk meg csak 2500-ért, de mi jobb pozicióban vagyunk...
91 levél
Válasz 02.11.12. 00:17 #262
Wallenstein
Lacko, véleményem szerint mindenképp nehezedett a játék. A gyalogság igen sebezhető, mivel nem szoktam állást menteni, így ha meglepik őket, vagy hibázok már nem tudom úgy kompenzálni, mint a CMBO-ban. Előfordult olyan szituáció, hogy csak két-három rajom maradt mutatóban, úgy kiírtottak, ilyen az elsőben soha nem fordult elő.

Kezdőknek egy jó tanács. Ismerősömnél csodálkozva láttam, hogy CM-ezés közben, az ellenséges katonák nem a lövészárokban helyezkednek el, amikor az árok ott van a terepen. Egyszerűen a scenárió elején nem a "Stick to Scenario Default" opciót állította be, hanem a "Free..."-t. "Stick..."-nél a terepen lévő M.I. vezérelte egységek onnan fognak indulni ahonnan a tervezője elképzelte és így lesz igazából hatásos, élvezetes a küldetés. A "Free..." természetesen csak az újrajátszás értékét növeli, mivel véletlenszerűen szórja le az egységeket.

A modok egy része csak az eredeti újramázolása, de nagyon hatásosak is vannak. Hasznosan kiegészítik, ill közelebb hozzák a valósághoz az alapot (pl: szegecseket, hűtőbordákat, lőréseket ábrázolnak ahol lemaradt). Eddigi legjobb mod, RKSoldat Opel Blitz remekműve.

Az elején még lelkesedtem a magyar hangokért, persze azóta kiderültek a turpisságok. Sok a magyartalanság ill. több nemzedékből kellett volna válogatni.

Manapság az osztott lőszerű tüzérségnél, így hangzik a tűzparancs, közvetlen irányzásnál.
Először a tájékozódási pontok alapján az irányzónak meghatározzák a cél jellegét, helyét. Majd.
-Lő a löveg! Cél beásott harckocsi! (példa)
-Repeszromboló gránát, rombológyújtó, 2-es töltet.
-Irányzék az ....(lövegtávcső típusa), csökkentett töltet skáláján 6 (vagyis a cél távolsága 600m), oldal 0,00
-Egy lövedék tölts! (irányzó mondja: tűzkész a löveg)
-Tűz!

Bonyolult mi, persze összeszokott lövegrajnál, elhagy a parancsnok pár parancsot.




66 levél
Válasz 02.11.11. 15:24 #261
wowbagger
Eléggé vicces, ami Battlefronton megy. Engem is büntetnek a levlistán a szarabbnál szarabb modokkal. Szerintem abszolút jó, ahogy kinéz, egyébként sem az a lényeg - bár egy jobban látható nyomjelzőket adó mod azért jól jönne...
10960 levél
Válasz 02.11.11. 15:05 #260
Lacko
Kösz a választokat! Azt hiszem maradok a hunt&reverse-nél... Például egy lángszórós PzII-vel végig cikk-cakkoztam (move, reverse) egy erdő szélét, ami tele volt orosszal... Mire a végére ért annyi muszkát megsütött, hogy nem szagolgattam volna ott a környéken egy hét múlva se! És persze a tankom megmaradt, hiába dobálták rá a kézigránátokat...

A grafikáról még annyit, hogy NAGYON jó és százszor szebb, mint a CMBO eredeti kiadás (MOD-ok nélkül). Látszik, hogy az összes jó MOD készítőt beszipkázták grafikusnak. Nagyon jók! Nincsenek is túl jó MOD-ok... Van egy rahedli, de nem igazán szebbek az eredetinél... Ja és nagyon viccesÉ idióta jenki hülyegyerekek! Készítik a T-34 MOD-okat, amikre "russian patriotic slogen"-eket firkálnak, de fingjuk sincs a ciril ABC-ről és olyan marhaságokat írnak... Lágyjel helyett B-betű, D betű helyett A betű... stb. És persze én azt is megkérdőjelezném, hogy mióta "patriotic slogen" az, hogy SZTÁLIN???? Idióták...
66 levél
Válasz 02.11.11. 14:14 #259
wowbagger
Egyszerreugyanazthozzászólás rulez!
66 levél
Válasz 02.11.11. 14:12 #258
wowbagger
Elküldtem a pass-t ma reggel, talán csekkold a leveleidet. Asszem neked küldtem.
66 levél
Válasz 02.11.11. 14:12 #257
wowbagger
Nem hiszem, hogy lenne, esetleg sebességben. Ja, meg szerintem hunt-nál megáll hull down pozícióban, shoot and scootnál meg mindenképp odamegy a kijelölt helyre.
Bár aki nem tud szem alapján berakni egy hull down pozíciót, az még ismerkedjen a játékkal.
94 levél
Válasz 02.11.11. 14:11 #256
BlackVoid
wowbagger: Azért mert nem kaptuk meg az általad igért tárhelyt. Amint meglesz, átpakoljuk.

Lacko: a shoot and scoot azért jó, mert a tankod el?remászik, lead néhány lövést, aztán vissza. A hunt addig nem mászik vissza amíg a célpont életben van. Viszont a shoot&scoot-nak is van hatranya, ugyanis a tank a megadott pontig eloretor, akkor is ha nem kene addig mennie es igy ugy lo, hogy nem hull down (ha rosszul alitottad be).
Remelem ertheto.
10960 levél
Válasz 02.11.11. 13:59 #255
Lacko
Ja és egy kérdés... Mi a különbség a shoot&scoot és a között, hogy hunt előre, aztán reverse vissza? Mert ezt a CMBO-ban is így csináltam és simán működött...
10960 levél
Válasz 02.11.11. 13:58 #254
Lacko
Hello Walli!

Jók amiket írtál, bár én nem vettem észre, hogy nehezebb lett volna. Bár tegnap az egyik operationban elit német ejtőernyősök támadtak egy meredek domot és totál kifingtak, mire felértek... (azért utolsó erejükkel bevágtak egy kézigránátot a fent lévő orosz fa géppuskabunkerba).

A síelő faszik is nagyon tetszenek, meg a csatorna hálózat is. Gondolom ez utóbbit Stalingrad miatt rakták be (és nem dolgoztak rajta túl sokat) de azért jó, hogy benne van.
66 levél
Válasz 02.11.11. 13:52 #253
wowbagger
Miért ott van? Lassú...
94 levél
Válasz 02.11.11. 13:46 #252
BlackVoid
Haho!

Vegre beindult a frontvonal!
http://tzs.pardey.org/frontvonal/

Egyenlore a kampanyszabalyok vannak fonn meg egy forum. A terkep is kesz van, a heten megcsodalhatjatok neo-primitiv muveszetemet.
Viccet felreteve, nincs valakinek kedve megcsinalni a terkepet?

Emberek! Jelentkezzetek a kampanyra!

Akinek nincs internete otthon, annak tudom ajanlani a Freestartot. Mostanaban en is ezt hasznalom es teljesen jo! Heti egy jatekot kibirtok telefonszamlaban is!
66 levél
Válasz 02.11.11. 11:26 #251
wowbagger
Magyar hangokat szívesen segítek csinálni, van pár jó voice actor ismerősöm, akiket el tudnék képzelni mint honvédszinkront.

Operation-ök közül a legjobban az jött be, amikor egy TSZ felé kell nyomulni a szovjetekkel (sok T34/85, stb), asszem a címe A Long Day's March...

Leheljünk már valami életet a magyar CM scene-be!
10960 levél
Válasz 02.11.11. 10:17 #250
Lacko
Na srácok MEGVAN!!!!

Frenetikus! Egész hétvégén nyomtam. csináltam egy rahedli küldetést meg két operation-t. (Nem tudom mi baja van uhu-nak az operation-ökkel, nekem nagyon tetszenek!)
Ki fogom rakni őket valamelyik CM scenario depóra és onnan majd letölthetitek, ha érdekel. Ja és csináltyam egy magyar sisak MOD-ot, ahol van egy kis nemzetiszínű pajzs az oldalán. És nekikezdtem egy 56-os MOD-nak is (átrajzoltam egy captured T-34-est "RUSZKIK HAZA" felirattal...
De a kedvenceim a pz38(t)-k. Csináltam egy operation-t, amiben egy valag pz38(t)-vel kell előretörni az ukrán mezőkön... Nagyon jó volt.

Ja és persze gyorsan csináltam magyar scenariókat is. Az egyik Erdelyben játszódik (vagy Kárpátalján), ahol a románok megpróbálnak áttörni egy szoroson, amit a magyarok védenek. És egy másik pedig 42-ben játszódik ukrajnában ahol magyar egységek vannak egy kisvárosban és megtámadják a partizánok, hogy elvágják a németek utánpótlását...

A magyarhangok viszont szörnyűek. Wowbaggernek már megírtam a battlefronton, hogy az a szörnyű, hogy ilyet magyar ember akkor nem mondott "tűzér célozzon az elöttőnk haladó teherautóra..." Az én nagyapám tüzértiszt volt és mindig azt mesélte, hogy miután bemért, azt mondta, hogy "végeztem, nyolcszáz! (vagy ahány métert mért) és aztán, meg "Tűz!". Meg aztán a magyarhangok nem éppen élték bele magukat, olyan az egész, mint a 80-as évek német videófilmjeinek alámondása... Semmi beleélés, még a papírcsörgés is hallatszik, amiből felolvassák... Az első dolgom lesz, hogy lecserélem sajátra. Itt bent már készülünk a nagy magyar hangMOD-ra...
66 levél
Válasz 02.11.11. 09:35 #249
wowbagger
Nem tudok kampányolni, mert csak melóhelyemen van net, és TCP/IP-meccseket nyomni nem tudok innen (hacsak nem küld valaki egy Mac verziót).

Mechanized, nem mixed, és még mindig nem mondott senki sem saját összeállítást. Mindenki az armor meccsekre gerjed, ez tény, és eléggé sajnálatos, hogy a többit általában unalmasnak vagy érdektelennek találják.

No mindegy. Frontvonal (ha rajtam múlik) még ma felkerül, aztán akkor majd nyomhatjuk ott a rizsát (ellenfélkeresés, stb).
443 levél
Válasz 02.11.10. 21:35 #248
uhu
Huhh, azt hittem már elsüllyed a topik, annyira nem volt senki aktív... azért a sok CM 2-zés melllett ide is nézzetek néhanapján

Wallenstein, a Battlefrontos hozzászólás csak egy jelzés volt, hogy fölfigyeljenek erre a dologra, de azt nem gondoltam volna, hogy nulla darab reagálás lesz rá
Jövő héten tényleg beszkenneltetem a Zrínyi-s papírt, de sajnos panzerfaustos honvédekről nincs irományom, úgyhogy tényleg jó lesz, ha tudsz szerezni valami fordítást.

Azért tényleg furcsa, hogy kb. senkit nem zavar (a Battlefronton sem), hogy az alacsony kaliberű páncéltörő ágyúk túlságosan erősek.

91 levél
Válasz 02.11.10. 19:56 #247
Wallenstein
BlackVoid, én nem tudok menni, több okból kifolyólag.

Uhu, a Battlefront-on a mondandódat túl általános helyre intézted. Látod az eredményt, valaki beszól egy közérdekübb témát és már elterelődik a szó. Remélem egy-két nap múlva megkapom a tévedések fordítását, mert a magyarokkal foglalkozó külön topicot kell nyitni.

Huzamosabb időt eltöltve a programmal, bátorkodom véleményt alkotni tartalmi kérdésekben is.
Kezdőket el kell keserítsem a CMBB jóval nehezebb lett elődjénél. A játékmenet jelentősen lelassult (pl:a terepen való mozgás nehézségei okán), ezt úgy tudnám érzékeltetni, míg a CMBO-ban 30 perc alatt tettünk meg egy adott távolságot, a CMBB-ben ez vagy egy órába is beletelik. A harcjárművek, de főleg a gyalogság harcászatát teljesen újrahangolták. A rajok viselkedése jóval élethűbb (kivétel néhány szitut), morális tulajdonságaik ellenséges tűzben jelentősen gyengültek, ill. fáradékonyabbak. Emlékeztek még a CMBO-ban, az alegység támogató géppuskák alig szedtek áldozatot az ellenségből, viszont ezt kompenzálták azzal, hogy megfektették az ellent (igen reálisan) és így lövészrajaink könnyebben rohanhatták meg őket. Most nincs ilyen, erős ellentűzben, garantált pánik lesz a csapatok osztályrésze.
A CMBO-ban "green" fokozatig az egységeink nem voltak hajlandók előrenyomulni, ha tűz érte őket, tehát csak tűzharcot folytathattunk velük. Most már semmi nem nyomul előre ellenséges tűzben. Óvni kell lövészeinket, mert kiszolgáltatott helyzetben pillanatok alatt morálisan összeomlanak.

Egy rosszmájú megjegyzést azért elengedek. Ha nagy távolságból (teszem azt 500m-ről) gyalogsági tüzet kap egy raj, még a "regular" képzettségű is egyből "pinned" lelki állapotba kerül, ha még egy puskalövedék arra téved, úgy tele lesz a nadrágjuk, hogy pánikba esnek. Erősen civil gondolkodás, könyörgöm ez a hadsereg. Erre még némi finomhangolás ráférne szerintem.

Összességében, zseniális igazi hardcore játékmenettel gazdagodott a CM.

Valaki lentebb említette, hogy óriási időhiányba kerültek a fejlesztők a kiadás közeledtével. Igaz, remélem már észrevettétek, sok német és szovjet modell is hiányzik a palettáról. Kelet-Európa pedig valódi ingoványnak bizonyult a készítőknek. A románokat nem vettem tüzetesen szemügyre, de így is kiszúrtam pár hibát velük kapcsolatban, gondolom legalább annyi van, mint nálunk.
Általánosságban még pár apróság: a vörös csillagban a sarló-kalpács fordítva van, a háború végefelé már illő lett volna a molotov-koktél helyett, a Honvédségben is rendszeresített láng kézigránátot feltüntettni az adattáblán (ami hasonló elven működött).

Bármely más programot agyonnyomna a tévedések sokasága, de nem így a Combat Missiont, egy százalékkal sem csökkent az értéke a szememben.

94 levél
Válasz 02.11.07. 11:51 #246
BlackVoid
Ja, csak megtelt a postafiokod!
94 levél
Válasz 02.11.07. 11:32 #245
BlackVoid
Uhu: valami problema van az emaileddel, mindig visszadobja. Fura, mert a leveledet megkaptam, de a valasz visszapattan.


Ha van masik cimed, legyszi kuldd meg.

********************************************
A Frontvonal ma folkerul valahova, majd este irok ide.
********************************************
94 levél
Válasz 02.11.07. 10:06 #244
BlackVoid
Bocsesz, elneztem, ha a force mix mechanized, akkor lehet tankot venni.
Ha mechanized a csata akkor nem.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.