Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Warcraft III multiplayer tippek (Cikk)

187 levél
Válasz 02.09.13. 13:17 #26
Cyrus
A wyvernt én sem szeretem.
Ha az ellen légi egységeket gyárt, akkor leghasznosabb szerintem a headhunter. Bloodlusttal és jól kifejlesztve szétszed minden repülő egységet. Tudjátok, a pierceing damage 150%-kal üti a heavy armort.

Taurent sem nagyon szeretem. A heavy páncélja miatt a headhunterek, elf íjászok, riflemanok, meg a crypt fendek hamar leszedik. Ha az ellen nehéz egységre gyúrt, akkor a headhunter/grunt+sámán(bloodlustal) büntet.
Orkkal különben is az elején ajánlatos nyerni, ha elhúzódik a csata és már a taurenek fejlesztésén kell törni a fejünket, akkor szerintem gázgéza van. Különösen ha elf az ellen.
Az a rohadt starfall varázslat már jópár kellemetlen percet szerzett. Ha NE az ellenfél nálam az az első, hogy vagy a mirror image, vagy a két farkas indul a bányák felé, hogy hol van az ellen.
NE-t hamar le kell nyomni különben gáz.
2 levél
Válasz 02.09.13. 12:10 #25
Masta Killa
gzur
Igazad,van a Far Seer tényleg jó hős,csak az a kár,hogy a földrengés elég gyenge lett.Ha jól tudom neki is meg kell állnia amí hat a spell.Mondjuk az biztos,hogy jobb mint a Blademaster,másodjára mindíg őt hívom meg én is.



Wyverneket pedig azért érdemes vinni,mert ha csak földi egységeket viszel,akkor nem férnek hozzá rendesen az ellenséghez.Főleg ha van négy-öt tauren is a csapatban.Én inkább nem viszek Raidereket,helyettük inkább wyvernt, főleg a légi egységek ellen(+troll headhunter).Az is igaz,hogy a kodo nagyon sebezhető,de szerintem megéri vinni eggyet a war drums miatt,vagy lenyelni vele valami jó drágát(druid of the claw,mortar team,abomination) és pucolni vele a sereg mögé,vagy vissza a bázisra.
4 levél
Válasz 02.09.13. 09:49 #24
gepe
gzur!

A Tauren Chieften reinkarnációjában a "240 second cooldown" nem azt jelenti, hogy 4 perc múlva tér vissza. Ez a képesség késleltetési ideje. Tehát ha csatában meghal a tauren törzsfőnök, akkor kb. 5 mp után teljes hp-val tér vissza, de a spell csak 4 perc után használható újra. Tehát ha meghal a hős, és 4 percen belül sikerül megint lenyomni, akkor már csak az Altar és néhány száz arany segít.

A war stomp pedig szerintem elég hatásos, mert 3. szinten 5 mp-ig stunol, addig pedig letelik a késleletetés, és megint használható. A tauren hős pedig nem egyedül erős, mint a Blademaster(mirror image miatt) hanem sereggel, hiszen az Endurance aura növeli a mozgási és a támadési sebességet, és ha mellé még bejön még egy kis bloodlust...
A Reincarnation-ről meg csak annyit, hogy egy játékban az első számú hős általában felfejlődik 6. szintre, márpedig egy csatában egymás után 2-szer lenyomni egy hatos szintű hőst nem olyan könnyű feladat(nem beszélve egy 8-10-es hősről többjátékos partikban). Az persze igaz, hogy ha a tauren bajban van, böszme mérete miatt elég nehéz kihozni a balhéból.

Tipp: ha Blademaster-es orc ellen játszol, és az ellen hőse hirtelen eltűnik(magyarul a Windwalkra gyúr), akkor vegyük egy "Gem of true sight"-ot egy goblin laborban(asszem 200 arany). Ekkor a hősünk már minden láthatatlant látni fog.
Egyébként szerintem nem érdemes skillpontot elnyomni a windwalkra, a mirror image és a critical strike hatásosabb.
96 levél
Válasz 02.09.11. 14:39 #23
gzur
en egyszer sem neztem gepi replayt. Szerintem sokkal elvezetesebb ha magadtol talalsz ki optimalizalasokat az elejere. Ez benne a jatek, hogy gondolkozol rajta nem mechanikusan csinalod azt amit a tobbiek.

Cyrus: Igazad van a hasonlitgatasban, de szerintem ez egy nagyon jol sikerult keveres. Ha nyugis, kiepulos gondolkodos valodi strategiat akarok jatszani, akkor a korokre osztott a legjobb. Szerintem a real time es a strategia nem fer meg egyutt.
Es a hangsuly itt is a porgesen van. Szerintem a legtobb multis jatek azert sikeres, mert porog. Es ha csak 1 orad van, akkor is erdemes leulni ele mert telejsen ki tudsz kapcsolni es ugy kellsz fel, hogy de jot jatszottam!
A farkaslovasokra jok amiket irtal! Erre meg nem is gondoltam... eddig mindig csak akkor gyartottam, ha az ellenfelnek legi egysegei voltak.

Masta Killa: nekem is ork a kedvencem, de szerintem a legjobb hero a Far Seer. Mivel lo ezert konnyebb megvedeni, a varazslatai nagyon jok!! A chain lighting nagyon alat a farkasidezes pedig igenis fontos! A Tauren lassu... ha belekeveredsz egy nem nyero csataba, akkor ki nem hozod onnan! Idezheted ujra sok penzert... vagy varhatsz ra 4 percig. Az nagyon sok.
En samant nem nagyon hasznalok. Szerintem vagy saman, vagy witch doktor. Nincs penz mindkettot felupgradelni es a gyogyitas fontosabb.
Persze le lehet verni a gepet ugy is ha beveded magad, nyomatsz kodo-t meg taurent, de nem ez a nyero taktika... idoigenyes... eltarhat orakig is es a banyak hamar kifogynak. Ha nyomatod a gruntokat, rusholsz, akkor akar 20 perc alat is siman hazavagsz egy gepet (es meg lehet, hogy sokat mondtam). A wyvern pedig szerintem nagyon gagyi... sokba kerul, keves a hp-ja. Mi a jo benne?

Meg nem voltam Kani-n, de lassan szeretnek, ha eleg jora felgyurom magam. Van aki irogat ide es jar fel kanira? Mikor erdemes ott nyomulni? Mikor vanank fent sokan?
2 levél
Válasz 02.09.11. 12:49 #22
Masta Killa
Helló mindenki!Szerintem is megéri ellesni a gép taktikáját az elején,csak arra kell figyelni,hogy és a hős mellett legyen legalább két-három alapegység,vagy idéző skillt használjon.Nekem momentán az orkok jönnek be igazán,a legjobb hősük pedig a Tauren a war stomp és a reinkarnáció miatt,de az aurája is nagyon jó,esetleg másodiknak a Far Seer a villámmal meg a farkasidézéssel,de ő nem olyan fontos.

Más:
Nem akarok senkit sem fikázni,de elmondaná valaki,hogy miért olyan jó a sámán+witch doctor kombináció.Ugyanis néztem visszajátszásokat és aki orkokkal volt az mind ezt nyomta.Nem láttam egy Kodo-t vagy egy taurent vagy wyvernt sem,pedig szerintem ezekkel nem nehéz nyerni a gép ellen,főleg ha jól be van védve a bázis és legalább két witch doctor vár már a healing wards-sal.Legalábbis eddig bejött.
187 levél
Válasz 02.09.07. 12:30 #21
Cyrus
Valóban mindenki úgy játszik, ahogy akar, de a játéktól függően eredményesen csak néhány módszerrel lehet. Minél jobb egy játék, annál nagyobb a választható taktikák sora.
Sajnos én úgy érzem ez a Warcraftnál kicsit szegényesebb, mint az Age sorozat, igaz itt a hősök miatt nem lehet úgy nézni a dolgot, mint egy normál RTS-t. Ha egy játék egyesíti két műfaj előnyeit, akkor általában a hátrányait is szokta. Értem ez alatt, hogy a WIII kis túlzással egy RTS és egy Akció-RPG (Diablo) összegyúrva.

Előnyök:
1 Van benne stratégia, míg egy Akció-RPG-ben csak hentelni kell.
2 Pörgősebb, mint egy hagyományos stratégia.

Hátrányok:
1 Kevesebb a startégia, mint egy normál RTS-ben (Age)
(pl engem b@szottul zavar, hogy "10" grunt betölti a képernyőt, míg stratégiánál az 1280x felbontásra és a "bolha" katonákra esküszök
2 Kevesebb a kaland elem, hentelés stb. mint egy normál Akció-RPG-ben.


Mindezek ellenére, bár valóban stratégiához képest túl kevés a stratégia elem a tippcsokroknak van értelme.
Legfeljebb hamarabb átrágod magad rajta egy Warcraft, mint egy Age esetében.

A farkaslovast csatába beengedni nincs is sok értelme, legfeljebb egyet hátulról, hogy a hálóval elkapja az ellen hősét.
Szerintem sokkal jobb üss-fuss taktikára használni. 3-4 raider elkezdi kalapálni az ellen bázisát, hamar le tud ütni egy házat, moonwellt, majd odébbáll. Ha ki van már fejlesztve a pillge, akkor pénzkeresetnek sem utolsó. Arról nem is beszélve, ha az ellen ellövi a teleport tekercsét, mer csak azt nézi, hogy támadnak, azt nem, hogy mennyivel, akkor legközelebb a fullos támadásnál, már lehet késve ér haza.
2580 levél
Válasz 02.09.06. 19:46 #20
AriAmi
Sztem mindenki úgy játszik, ahogy akar, nincs sok értelme az ilyen tippcsokroknak. Jó is lenne, ha egyformán játszanánk... Mellesleg nem olvastam a cikket, de az ilyesmikről már régóta meglett a véleményem.
96 levél
Válasz 02.09.06. 13:26 #19
gzur
Igazad van csak azt irta, hogy az ellenfel csak griffeket gyartott. Jo, mondjuk nem kene hagyni, hogy eljusson a griffig, de ha mar igy van akkor a grunt nem er sokat egyedul, csak ha leszedik neki az egbol az ellent.
Egyebkent en szeretem a witch doktort is, de nem vagyok egy multis profi... azt nem szoktak hasznalni?
2328 levél
Válasz 02.09.06. 10:51 #18
PoCoK
"farkaslovasokat" ahogy te mondod nincs értelme gyártani mert csak épületek ellen jók, ha 1edül vagy akkor grunt/shaman büntet, ha többen nyomjátok akkor csak shamant érdemes gyártani a többiek meg hentelnek. ;]
stufumofo™
1 levél
Válasz 02.09.05. 21:19 #17
Grand Admiral Thrawn
Darkforce egy répa. Szerintem élvezi, hogy egy olyan játékot fikázhat, aki minden értékelésben 90% feletti értéket kapott, és az egész világon az eladási listák élén van (és végre veri a nyomorék Simset). Szerintem ász a játék, akinek meg nem tetszik, az ne játszon vele. Nincsen ugyanis olyan játék, ami mindenkinek tetszik. Ilyet egyszerűen lehetetlen csinálni.
96 levél
Válasz 02.09.04. 11:54 #16
gzur
Hat nemtom, ha az ellen csak griffeket nyomott volna en akkor se alltam volna ra a wyvernre, mert annal nem sok gagyibb egyseg van inkabb gyartottam volna farkaslovasokat es a meglevo gruntjaimnak is vettem volna hasznat...

Szerintem egy kis palyan nem nehez lenyomni 1 gepet ha 40 alatt tartod az egysegeidet es csak 1 host fejlesztesz.
4 levél
Válasz 02.09.04. 10:44 #15
gepe
Cyrus!

Nehogy azt hidd, hogy nem ismerem a varázslók többi képességét(kívülről fújom az összeset), de akit replayen láttam játszani, egyáltalán nem használta ezeket.

Neked maximálisan igazad van, hiszen mindegyik pöpec varázslat. Mit golndolsz, én nem használtam ezeket?

Kösz a kritikát!
4 levél
Válasz 02.09.04. 10:34 #14
gepe
Én sem azt mondom, hogy detto ugyanazt kell csinálni, mint a gép. Csak az elején kell követni-legalábbis szerintem-azt a fejlődést, amelyet a gép alkalmaz, utána mindenki a saját ízlése szerint gyártja az egységeket. És persze nem mindig ugyanazt a taktikát kell alkalmazni, hiszen az ellenhez kell alkalmazkodni. Olyan unitokat kell kiképezni, amelyekkel a lehető legnagyobb veszteséget lehet neki okozni, és persze 2vs2 vagy több szövetséges esetén figyelembe kell venni annak a stratégiáját is. Én is tudom, hogy gép és ember ellen teljesen más játszani.

Pl. teganp este LAN-en játszottunk, orcokkal voltam, az ellen pedig emberrel. Volt egy csomó griff lovasa, én persze aztán nem gruntokat vittem, hanem Wyverneket(+chain lightning). Le is nyomtam fél perc alatt.

Tehát: szerintem célszerű az elején a gép által alkalmazott építkezési taktikát alkalmazni, majd az első felderítések alapján kell gyártani az egységeket(attól függően, mit csinál az ellen).

A Shaman-Witch Dr. taktika ellen jó pl. a Starfall, Blizzard, Chain Lightning(persze nem önmagában). Én nem azt mondom, hogy ez a taktika nem jó, sőt király, de mondjuk 3-4 shaman helyett inkább gruntot, wvernt stb. kellene vinni. Csatát, de egy egész partyt el lehet veszíteni közelharcosok vagy légi egységek nélkül(normal attack do extra damage against light armor-márpedig a varázslóknak light armorja van).

Ja, és először nem tetszettek az orcok, de most nagyon bejöttek. De nálam még mindig az első helyen vannak az elfek.
2328 levél
Válasz 02.09.04. 09:51 #13
PoCoK
A sámános taktikkal semmi prob nincs, 3 vs 3-ba 10-ből 9x bejött. az az1 vereség meg amiatt volt mer ellenem nyomták a sámánokat. ;Đ
stufumofo™
187 levél
Válasz 02.09.04. 08:38 #12
Cyrus
gepe!

Abban teljesen igazad van, hogy az építkezést maximálisan le lehet másolni a gépről. Én is felvettem pár replayt és amióta úgyanúgy, abban a sorrendben építkezek, mint a gép, folyton megverem. Előtte meg soha.
Azonban a kezdetek után a gép elveszíti az előnyét, úgyanis azért annyira nem lehet okos mint az ember. Egyrészt ahogy én megfigyeltem nem képes váratlan húzásokra, lehetőleg egy kupacban nyomul és pl sohasem csinálja meg azt hogy egy kisebb sereggel betámad menekül stb, mig a fősereggel az egyik expet, vagy a főbázist zúzza.

ember ember elleni harcnál mivel egy idő után mindenki automatikusan ugyanúgy építkezik, ugyanoda kattint és ugyanakkor az egérrel, az győz, aki tud valami váratlant mutatni.

Én nyomtam egy olyat human ellen, hogy az ellennek csak egy hőse volt és a többi egysége mind griphon rider. Semmit sem ért volna, ha több a headhunterem, mint a gruntom, vagy a taurenem, de így...

A sámáno taktika is lehet jó, hiszen meglepheti az ellent, aki gruntokra számít.
A sámánoknál nem csak a bloodlust létezik, hanem az alap varázslata, amivel teljesen lelassítja az ellent, vagy a lightning shield, amivel sebzi a mellette állókat. A witch Dr. nak pedig főleg stasis trap-ot kell rakosgatnia, ez ugyancsak megbénítja az ellent. Úgyhogy nem feltétlen hülyeség, ha az ellennek csak közelharci egységei vannak.
4 levél
Válasz 02.09.01. 17:47 #11
gepe
Üdv mindenkinek, aki veszi a fáradságot, és elolvassa a véleményem. Sokféle építkezési és fejlődési taktikát olvatam és láttam már. De szerintem ezek nagy része hülyeség, mert például minek azonnal altart épteni? Ha gyorsan az elején van egy hősünk, de nincs mellette pár alapegység(footman,archer,ghoul,grunt), a creep-vadászat nem ér semmit. Márpedig ez az elején elengedhetetlen, mert az első pár szintet ezek leölésével érhetjük el.
Ha valaki nem hisz nekem, játsszon egy Custom gamet, kapjon ki, és nézze meg a replayt, hogy a gép mit és hogyan csinál. Sokan nagyon király játékosoknak tartják magukat, de még a gépet sem tudják megverni. Nekem a nyáron számtalanszor sikerült. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy mekkora valaki vagyok, mert van egy pár ezer ember, aki meg tud engem verni, DE: a gépi intelligenciát a játáktesztelők állították be, az ideális építés és gyártás alapján(lehetőleg minél több fa és arany legyen befektetve épületbe, egységbe, minél több minden készüljön egy időben). Ha valaki, akkor ők biztosan tudják, mit hogyan kell csinálni.

Raziel.15-nek: nem tudok mást mondani, csak azt, hogy nézd meg replay-en, hogy a gép undead-del hogyan fejlődik, tanuld be Te is, aztán gyakorlás, gyakorlás és gyakorlás. Én is így kezdtem (csak én elfekkel). Egyébként a legnehezebb gépi ellenfél az undead és az árnyelf.

Töltöttem le egy pár replay fájlt a netről, és megnéztem, ki hogyan játszik.Ebből rájöttem valamire:senki se higgye azt, hogy nincs nála rosszabb játékos - olyan balf***ok vannak, hogy az hihetetlen. Pl.: orkokkal úgy támad, hogy van 9 sámán, 4 vajákos(witch doctor)+ 1 hős. Bloodlust+heling wards, ami önmagában nem rossz taktika, de semmit sem ér gruntok vgy taurenek nélkül.
187 levél
Válasz 02.08.08. 09:54 #10
Cyrus
Olvastam az angol nyelvű oldalon pár tippet. Ott azt írják többek között, hogy:

"Sok kezdő játékos elköveti azt a hibát, hogy túl sok tornyot épít és nagyobbrészt ezekre hagyatkozik a védekezésnél. A tornyok csak a játék kezdeti szakaszában jelentenek védelmet, az ostrom fegyverek hamar, veszteség nélkül lerombolják őket és a játékos védtelenné válik."

Szerintem:

1 Undeadnál ugyebár a "farm" (zigurat) egyben torony is. Azt hiszem ebben az esetben nem teljesen hülyeség egy olyan épületet nyomatni 1000-el ami növeli a poplimitet és még véd is.
2 Night elf az ő "tornyaik" ugyebár helyváltoztatásra is képesek. Elég olcsó mulatság beültetni a bánya környékét velük aztán ha kell odébb lehet állni anélkül, hogy újakat építenénk. Arről nem is beszélve, hogy szépen lassan közelebb lehet araszolni az ellenséghez és a végén már a "tornyokkal" is lehet támadni akár.

Szerintem minden fajra vonatkozik az, hogy ha beépítek egy csomó tornyot hiába jön ostromgépekkel (amik ugye emelik a poplimitet rendesen) a sok torony és pár egység simán szétszedi. A torony nem emeli a poplimitet, tehát elképzelhető, hogy a támadó már javában pirosban jár az sok ostromfegyver miatt, míg a védekező még zöldben, mindent kifejleszt dől a lé és gyorsabban gyárt, mint ahogy hullanak a katonák. Elvileg.

A másik dolog ami nem teljesen egyértelmű nekem a terjeszkedés.
Egy bányából 5 dolgozó egységnyi idő alatt mondjuk 1000 aranyat szed ki. Low upkeepben két bányából 10 dolgozó 1400-at (upkeep miatt nem 2x1000, hanem 2x700)
Ha két bányából akar termelni zöldben akkor ugyebár 10 paraszt arany 5 fa legalább, egy hős 5 az már összesen 20. Marad 20 pont a seregre, ez szerinetm igen karcsú. Ráadásul 2 bázist is kell védeni, közben kalandozni is kéne tapasztalatszerzés céljából.
Esetleg 5-6 barakk és ha jön az ellen 1000-el legyártani egy sereget?

Eddigi szegényes tapasztalataim szerint hatásosabb egy gyors rush, vagy ha nem, akkor zöldben maradva, egy bányát fenntartva figyelni a környező bányákat és betámadni az ellent, amikor az éppen készül másik bányát beindítani.

Mit gondoltok? A gyakorlat mást mutat? Ha egy tapasztalt játékos egyetértene, vagy rávilágítana tévedésemre nagyon hálás lennék.
2 levél
Válasz 02.08.02. 04:01 #9
lalala
Ja és keeper of the groove sztm a leggyengébb hőse a Night Elf fajnak.
2 levél
Válasz 02.08.02. 03:59 #8
lalala
Ez hulyeseg, mindenki ellen mas a jo taktika, aszerint hogy ő hogy játszik, melyik fajjal van stb.
Mondom ezt szamtalan battle.net jatek utan.
2150 levél
Válasz 02.07.24. 21:53 #7
darkforce
syabolcs :
nem, a sakkba nincs általános taktika, mertha az ellenfél valami váratlant lép, akkor máris összedőlt az egész. Itt viszont ha robotszerüen a legoptimálisabbat játszod, akkor tuti nyersz, csak ha az ellenfél jobban alkalmazza ezt akkro veszthetsz, illetve ha több az ellenfél mint a barát.

Egyébként hidd el, mindenki ezt játsza. Vasárnap lessz itt egy War3 verseny is, ha megnézi bárki hogy hogyan játszanak az indulók, akkor mindeggyiknél lehet látni, hogy már előre tudja hogy melyik gombot fogja megnyomni ...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
2 levél
Válasz 02.07.24. 18:32 #6
syabolcs
darkforce:
Olyan, mint a sakk. Nem?

Egyébként ezek nem tippek, hanem használati utasítás! Ha mindenki eszerint játszana, akkor semmi értelme nem lenne a játéknak.
2150 levél
Válasz 02.07.24. 18:18 #5
darkforce
Ezzel a játékkal csak egy baj van úgyanúgy mint a StarCraftel is.

Létezik általonosítható optimális taktika minden fajra.

Ez egyre inkább bebizonyosodik, úgyhogy nemértem miért nevezik ezt eggyáltalán játéknak, ha az nyer aki a legjobban tudja alkalmazni az előre betanult cselekvéseket.

Ha előre tudod hogy mit fogsz épiteni és hogy meg miért, akkor mi értelme megépiteni ? Jobb lenne, ha már kész épületekkel kezdene mindenki, addig is nem az nyer aki a leggyorsabban nyomkodja az egeret =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
2328 levél
Válasz 02.07.24. 09:09 #4
PoCoK
Még 1-2 dolog ami elég jól működik.
Orkokkal sok-sok watch tower kis helyre benyomva, tegnap egyedül maradtam 3 undead ellen és a ghouljaikat darabokra szedtem, kellet nekik rusholni. ;P
Sötét elfekkel pedig Demon Hunter mana burnnel, vagy immolationnal, sok Huntress és Chimera.. Mondjuk így repülő ellenségek ellen teljesen védtelen vagy, de azért multiplayer hogy a többiek is csináljanak valamit. ;P
stufumofo™
25 levél
Válasz 02.07.24. 08:39 #3
Raziel.15
Nekem a kedvenc hősöm a NE-nél van a Demon Hunter ha kifejleszted akkor nagyon brutális tud lenni ! Nekem ő a favorit ! Ja és lenne egy kérdésem . Van itt olyan aki megverte már a gépet Custom Game-ben ??? nekem még csak megszorongatni sikerült az is Undeaddel !
26 levél
Válasz 02.07.24. 06:20 #2
Cocktail
Hi!!!

Szerintem is vannak benne olyan részek amik nem a legjobb tippek.Pl.:az orkoknál miért blademaster tanácsos?Én inkább a messzelátó(farkason ulő) hőst szoktam először.És arról is megkérdeznék egy pár warcraftos manust,hogy melyik a kedvenc hőse,mert szerintem nem az erdő védelmezője a legkirályabb.A messzelátó a legkirályabb neki vannak a legjobb varázslatai!!!Tray és jól mondod a két paraszt a bányába meg a többit az elején.Ja és a két barrack is kell az is jó.Egyetértek mindennel amit írtál a KotG tényleg jó,de nem a favourit.Na mindegy...Nem árt embereknél kifejleszteni a defendet,mert ha megtámadnak akkor sokat segíthet.(a gép ellen 5 defensés fottmannel visszavertem egy undead támadást.meghót a hős,a Pók Icák,meg a ghoulok)Ennyi azért nem rossz a cikk kezdőknek pont jo.Helloka!!!
4 levél
Válasz 02.07.23. 09:24 #1
tray
Hát nem akarok beszólni, de ez a multi tactics cikk nem igazán hatásos sztem. Ott kezdödik a nagyobbik hiba, hogy sztem kezdéskor mindegyik fajnál 2 parasztot kéne bányába küldeni, többivel pedig rögtön építeni az Altart, a Barrackot, a harmadikat pedig küldeni fát vágni. Aztán főépület rally pontja kicsit messzebb és a következő paraszt pedig építsen farmot sztem (zigguratot, moon wellt, burrowt). Utana a rally pont bányára és mire felépülnének az épületek pont meglesz az 5 paraszt a bányába, tehát a frissiben felszabadult parasztokat egy kivételével lehet küldeni fát vágni ... Egyébként nem árt megjegyezni, hogy itt nem kell annyi barrack mint SC-ben. 2-3 elég, de 2 mindenféleképpen kell. Egyébként azért kötök bele az építkezés menetébe mert a játékosok 80%-a rushol és ha nem tudjuk nagyon hamar megcsinálni a hőst pár katonával akkor gáz van...
NE-nél a moon welleket sztem nem árt a bázis bejárata elé pakolgatni mivel igy egyből ott lesz a közelben a gyógyulás lehetősége,ha mittomén visszakéne vonulni.
Orc Burrowal érdemes körbe venni a bázist nem pedig ész nélkül pakolgatni lefele.
Embereknél a Call to Arms nagyon fontos funkció, sok kezdő nem használja vagy megfeledkezik róla, pedig életet menthetnek a parasztok.
Undeadnél a ziggurat pakolás gondolom egyértelműen úgy jó, ha Guard Tower szerűen rakosgatjuk őket. Egyébként a Ziggurat nagyon jó védelemre, érdemes többet építeni akkor is ha már elértük a 90-es food limitet...
Megjegyezném, hogy az emberekenél többek véleménye szerint több vs több játékban a Mountain King, 1 vs 1 játékban pedig a Mountain King vagy az Archmage a legjobb kezdésnek...
Amit viszont nagyon nagy hibának gondolok az a Keeper of the Grove hőssel való kezdést NE-nél. Ugyanis ott a Priestess of the moon 6. szinten elérhető ultra-brutál varázslata, ami még most az 1.01 után is a legerősebb. Ez pedig a Starfall, 45 másodpercig tart és 50 pontot sebez az ÖSSZES közelben levő ellenségre. Tehát akár 40 Footmant is röhögve legyilkol. Második heronak jöhet a KotG sztem.
ennyi

by tray

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.