Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» X-com részek

423 levél
Válasz 09.10.20. 16:18 #27
amitakartok
Hát igen, ezek előfordulnak.


Legnagyobb köcsögség, hogy a gép mindig lő rád, akár van fegyvered akár nincs; ellenben ha az egyik katonád agykontroll alá esik, a tieid nem fognak reflexből rálőni (ami jó dolog).
Másik köcsögség: kinyitod az UFO ajtaját, meglátsz egy idegent. Ha rálősz, igen nagy az esélye, hogy elhibázod és rögtön visszalő; ha megpróbálsz kimenni, hogy a kint álló tank belőhessen az ajtón, az idegen azonnal lő.
376 levél
Válasz 09.10.17. 15:23 #26
Pangloss
Szerintem ez a legjobb része az oldalnak.
Murphy törvényei az X-Com világában.

Néhány példa:

"If your soldier holds a primed Proximity Grenade and panics he'll drop it and start running.
If holding any other weapons he'll drop them and run right next to an alien."

"Your first unit out is always shot down.
Your first unit out is always your commander."

"A wounded soldier will die before you find the last alien."

"If a civilian sees a fire he will run into it."

"If you opened a door and turned left, the aliens are all on the right."

"Terror sites always appear only at night."

"If you have forgotten to save the game for at least 3 missions, the game will crash."

Azt gondolom, hogy mindazok, akik hozzám hasonlóan sokat játszottak az UFO-val, megerősíthetik, hogy a fentiek bizony mind helytállóak.
423 levél
Válasz 09.10.16. 21:31 #25
amitakartok
Igaz, hogy a topik már egy éve inaktív, de teszek rá.

Steamen lehet az egész sorozatot megvenni (15$, jelenlegi árfolyamon kábé 2700 forint). Elvileg mindegyik megy rendesen még XP alatt is, de az első két résznél nem árt DosBox-ot használni; máskülönben olyan gyorsan fog pörögni, hogy óriási hátrányba kerülsz a géppel szemben (mert nem látod, honnan lőtt).

Amúgy aki jól tud angolul, annak ajánlanám [link=http://www.ufopaedia.org]ezt[/link]. Wiki-rendszerű oldal tonnányi infóval. Főleg az első résszel foglalkozik, de a felsorolt dolgok nagy része a másodikra is érvényes.
5 levél
Válasz 08.10.31. 10:40 #24
pittipok
Hali! Engem nagyon érdekelne mindhárom x-com stratégiai játék, plussz a hozzá szükséges segéd programok, h rendesen fusson a gépen. Ha tud valaki segíteni, h honnan tudom ezeket megszerezni az legyen szives írjon mailt a pittipok@gmail.com e-mail-címre. Köszönöm!
476 levél
Válasz 05.07.26. 11:22 #23
Sir Spike
Akkor csak a cheat maradt számomra
Egyébként nem tudom mi a szösz van vele,mert tegnap ki akartam próbálni a kódot,hogy meg tudjam nézni az ufopediát,de a majom gép nem veszi be.
Elkezdem beütni ALT mellett,hogy UFO Cheat,de a szóköz,és az alt hatására leteszi ikonba(win 9.
Asszem kezdhetem újra,de már tele van vele a t*k*m.
1963 levél
Válasz 05.07.25. 22:57 #22
Rettenthető
El kell, hogy szomorítsalak. Ez a probléma...
A demokrácia egy helyen található meg az egész Világon: A szótárban.
476 levél
Válasz 05.07.25. 21:41 #21
Sir Spike
Nagy probléma van.
Elviekben át kéne mennem az idegen dimenzióban,és az embereimmel be kéne mennem egy épületbe,és ott kapok eligazítást.
A probléma az hogy még mindig csak probe-okat tudok gyártani,és az nem visz embereket.
A fejlesztéseknél minden amit lehetett kifejlesztettem,de semmi.
Egy dolog viszont probléma lehet.A 3. tipusú UFO-ból nem sikerült zsákmányolnom egyet sem,ezért nincs róla semmi infóm.A gép már nem küld ilyen hajókat,ésbár a másik vilgban vannak,de onnan nem tudom "áthúzni" őket.
Lehet hogy ez a probléma?
388 levél
Válasz 05.07.23. 21:46 #20
Ravasak
Hát speciel nekem volt olyan hogy 2 találat érte a rákmanot a legerösebb rakétábol amivel irányokat lehet megadni és utána viga rohant masfel képernyöt és kinyirta két emberemet

a rangokra nem emlékszem már én általába kevés embert vittem mindig magammal azok meg a sok gyilokért elöbb utobb magas szintre jutotak
It's Good to be BAD
332 levél
Válasz 05.07.23. 19:27 #19
Pathfinder
De épp ez a poén, hogy elfogtam élve a parancsnokokat és a játék végén már semmit se adtak. Pedig nem volt meg a vibropengefejlesztés sem (már tonnaszámra volt a raktáron), és az MI-ből is csak a labort tudtam kifejleszteni. Biztos, hogy valami bug volt.
A másik bajom az volt, hogy egy emberem se tudta elérni a századosi rangot se. Igaz, hogy én az UFO 1 és 2-ben is mindig csak 20-30 embert írányítottam az egész játék alatt és lehet, hogy ezért nem tudtak továbblépni magasabb rangra?
Nekem inkább a Chryssalidokkal volt bajom (ezért is hagytam abba az 1-et és csak később játszottam ki, ezért a második részt kedveltem meg és annak hatására vittem végig az 1-et is). A rákembereket is könnyebb volt levadászni. 4 szonikus puskalövéstől megfeküdtek általába. Azon röhögtem, hogy a szakító lövedék meg semmit se ért ellenük.
388 levél
Válasz 05.07.23. 18:14 #18
Ravasak
Meg kell szerezni bizonyos idegen technologiat hogy ki tudj mindent fejleszteni (hogy pontosan mit azt meg nem mondom mert vagy 5-6 éve jáccotam vele utoljára)

ha bázisokra betörsz akkor a parancsnokokat mindig élve fogd el és valasd addig mig meg nem dögölnek esetleg elköphetnek ujjabb dolgokat technikákat

nekem az eslö rész nagyon teccet a kettöben a homáremberek nagyon mocskok néha
It's Good to be BAD
332 levél
Válasz 05.07.23. 14:14 #17
Pathfinder
Most látom, hogy van ilyen topic is. Régen kijátszottam az UFO 1-2-t és az Aftermath-ot. Tudnátok táblázatot mutatni az UFO 1-2-ben lévő fejlesztésekről is? Mert én a 2.-ik részben nem tudtam kifejleszteni a molekuláris írányítás képességét és a vibropengéket se és nem tudom, hogy miért, pedig mindent kifejlesztettem amit csak tudtam. A haver meg úgy járt, hogy nem tudta a Leviathant kifejleszteni. Talán ez valami bug miatt lehetett?
476 levél
Válasz 05.07.23. 12:38 #16
Sir Spike
Normál fokozaton nyomom.Talán én is nekikezdek a superhumannak,de nagyon sok rosszat hallottam róla.Pl:A kormány nem támogat pénzel+társai.Ez elég gáz főleg kezdésnél.
Az androidok szerintem jók a bázisvédelemre,mert a behatoló emberek leküzdéséhez nem kell komoly tudás.
Az épületek szétlövésében az idegenek jeleskednek.Alieneket nem szoktak tudni lerakni a városban,mert gyorsan leszedem őket,de a járulékos kár jelentős.Múltkor 1mothership,2csatahajó,és 3 escort jött,és a fél várost lebontották.
A hajóknál most mindegyiken lézerek vannak,mert a fegyverembargó miatt nem tudok rakétákat venni.Legalább a töltögetéssel nincs gond.A célzóképességgel annál inkább,mert ezek a fránya nagy pajzsok nagyon sok helyet foglalnak.
Lassan kezdek visszatérni a standard disruptor gunra,mert az elfér a hátizsákban a pajzs,és a kábító fegyver mellett.
Az egyik kezet sajnos elfoglalja az álcázó,és a behatoló osztagoknál mindenkinél van teleport is.

Tényleg jó lenne valami folytatás
1963 levél
Válasz 05.07.23. 00:03 #15
Rettenthető
A probe-bal garantáltan nem kell lelőni senkit. Azzal csak annyi feladat van, hogy adott épületbe be kell szállni, aztán vissza a saját dimenziódba. Támadni majd a későbbi hajókkal kell.

Amikor a probe-bal átmész akkor, ha nagyon netzes, akkor töltsd be és menj át pár perccel később és akkor nézd meg, hogy úgy is netzes-e. Ez nem a leg-taktikusabb és tisztább megoldás, de kezdetben egy probe legyártása is sok időnek tűnhet.

Ha van cash, akkor érdemes a kutató/építő mérnököket magasabb skill-űre cserélni minden héten megnézve a kínálatot.
Katonákból céleszerű az alapot hagyni és vigyázva, hogy fejlődjenek... a robotok (cyborgok vagy mik) meg nem jók semmire, mert nem fejlődnek.

A toxicgun-hoz, gyártsd folyamatosan a municiót, az nem gond, ha túl sok van belőle.

Felrakom azt a 3 táblázatot, amiből kiderül, melyik fejlesztés, mit igényel.

Biológiai alapú eszközök
Felszerelés
Űrhajók

Azért fordulhatnak ellened az adott szervezetek, mert amikor a város felett kell csatát vívnod az ufókkal, akkor a mellément lövedékek tarolják a várost. És természetesen, akiknek az épületét lenyomod, az ellened fordul.
Ezért érdemes célkövetős rakétát, valamint célzóberendezést vásárolnod és használnod. Sokba kerül, de megéri.

A másik, amikor kint vagy terepen. Ha rommá lövöd az épületet, akkor is rossz szemmel néznek rád. Én ezért is cserélem mihamarabb a devastator-t toxic gun-ra, mert az ha mellémegy sem tesz kárt az épületben. A ciki az, hogy amit az alienek rombolnak, azt is a Te számládra írják.

Sztm amennyire lehet fedezékből és viszonylag kis távról kell elintézni (a mellélövés esélye csökken, de az életben maradásé is sajnos).

Amikor én elsőre vittem, sokmindent elcsesztem magam is - végig sem tudtam vinni. de aztán amikor később újranyomtam, akkor már nagyon élvezetes volt. Legközelebb szuperhumán-on próbálom meg, de az elég szemét módon kezdődik...


Mien fokozaton nyomod?


U.i.: kár, hogy nincs ennek a kafa játéknak utóda
A demokrácia egy helyen található meg az egész Világon: A szótárban.
476 levél
Válasz 05.07.22. 22:50 #14
Sir Spike
Átmentem a probe-okkal,erre benyögi,hogy lőjek szét velük valami épületet.Ez elég necces,mert annyi UFO van ott,hogy még ki sem érek,már leszednek.Már vagy négy rohamomat verték vissza
Ráadásul végre sikerült minden alienből összeszednem legalább egy élőt,de a nagy nehezen pszionikus repülő izét nem tudom átszállítani a kutató bázisra kivizsgálásra,mert a k*cs*g szállítók lepaktáltak az idegenekkel.Ráadásul a hajógyártó cégek is ellenem vannak,ugyhogy ugrottak a hajók is.
A toxigun jó,csak gyorsan el lehet lőni a lőszerkészletet(az tetszik benne hogy átviszi a pajzsot).Ezért csak a beszivárgóknál alkalmazom.A támagatóknál marad a jó öreg devastator gun.
A probe-os küldi miatt meg a hajam tépem
1963 levél
Válasz 05.07.20. 02:44 #13
Rettenthető
Új hajókat csak akkor tudsz majd gyártani, ha a Dimension Probe-bal sikeres küldetést hajtottál végre. Nem bonyolult, menj ide, vagy oda, de az kicsit agybeteg rész - előtte nem árt menteni.

A toxic fegyverből mindenképp gyárts párat (az elején elég annyi, ahány jó lövészed van) és amíg kevés toxin lőszered van olyan kezébe add, aki pontosan tud lőni. Utánna amikor már jól el vagy látva vagy megjelennek az újabb méreglőszerek, akkor logikus, az erősebb a jobb lövő kezébe, a szarabbat meg pazarolhatják a bénább katonáid.

Igazából sztm amikor megjelenik a toxic fegyver, onnan már gyalog-galopp a játék. Egyedül az ellenséges szekták jelenthetnek problémát, de az altató-gáz mindenkire hat
A demokrácia egy helyen található meg az egész Világon: A szótárban.
139 levél
Válasz 05.07.19. 21:46 #12
Robee_
Az ellen a fegyver ellen egyetlen védekezés van, hamarabb leszedni az idegeneket mielött használhatnák. Egy esetben használhatod ezeket a fegyvereket, a szekta ellen ami az idegeneket támogatja.
A toxic gunt fejleszd és ahogy elfogsz bizonyos idegeneket, újabb tárat lehet fejleszteni (A,B,C) ami a leghatékonyabb fegyver az idegenek ellen. Én csak azt használtam szinte.
A Dimension Probe-t irányítsd az egyik dimesion gate-re hogy átmenjen, ami után újabb érdekes dolog és küldetés nyílik meg elötted.
www.guildwars.hu
476 levél
Válasz 05.07.19. 21:29 #11
Sir Spike
Következő kérdésem.
Van már Dimension Probe-om,de azon kívül hogy segédkeznek az idegenek lelövésében nem sok hasznukat látom.
Át lehet menni velük az idegen dimenzióba?Ha igen,akkor hogyan.
Valahol azt olvastam,hogy csak akkor tudok komoly repülőket építeni,ha leszedek olyan idegen hajókat amik alieneket raknak le.Ezt már rég megcsináltam,mert már mothershippekből is többet elfoglaltam.
Az új hajók mikor jönnek,mert a Hawk Warriorokra nem férnek rá az idegen fegyverek.
Válaszokat előre is kösz!
476 levél
Válasz 05.06.19. 12:26 #10
Sir Spike
Most kezd elegem lenni belőle
Az idegenek valami vacak rakétavetővel lőnek,ami hazavágja a páncélzatot,és a felszerelést ráadásul a hp is minimumra zuhan.
Van ez ellen valami védekezési forma?
A piszkok álcázzák magukat,és hiába manőverezek a lövedék követi a célpontot.Már szereztem belőle párat,és ki is fejlesztettem,de azt irja,hogy alienek ellen sz*rt sem ér.
A másik:
Jelenleg devastator gunokat alkalmazok,melyek jók ugyan,de ezek ellen a rákéták,és az álcázások miatt nem valami hatékony.A vegyi fegyvereket megéri gyártani?
476 levél
Válasz 05.06.07. 22:46 #9
Sir Spike
Örök hálára köteleztél!
Majd holnap kipróbálom hogy szuperálnak a dolgok.
Sajnos erről a játékról alig találok leírást.Ami van az meg úgy írja le,hogy kezdők egy szót se értsenek meg belőle,csak azok akik végignyomták az első két részt
1963 levél
Válasz 05.06.07. 21:43 #8
Rettenthető
Nem játszottam már vele jó ideje, így csak emlékezetből:

"Hogy lehet e járművekkel furikázni az embereimet a városban,és ha igen akkor hogyan?"

Igen lehet. Úgy, hogy kattintasz a bázisodra, ahol egyik oldalon látod az embereidet másik oldalon meg a járműveidet.
Kijelölöd azokat az embereket, akiket a küldetésre akarsz magaddal vinni és az egyik arcképnél fogva áthúzod őket annak a járműnek az ikonjára, amelyikbe tenni akarod őket. Célszerű repülő járművet választani, mert gyorsabb. A járműben jó ha van cargo és biotransport modul a begyűjtött cuccoknak és az elfogott/legyakott alienek hazaszállítása végett.

"-Az embereim maguktól gyógyulnak a bázison,vagy csinálni kell velük valamit?"

Ha van kórház, akkor igen maguktól gyógyulnak, ha nincs akkor építeni kell. Ha túl sok a sérült egyidőben, akkor csökken az egy személyre jutó gyógyítás aránya.

"-Hogy a fenébe tudom beküldeni az embereimet a lezuhant ufókba?"

Csak jármű segítségével.
Ha a járműben ülnek ügynökeid, akkor azzal a járművel egyszerűen megtámadod a földre zuhant ufót.

Lehetőleg minden típusú ufóból gyűjtsél be, mert majd kell a fejlsztésekhez!

Ha kell, fejlesztési táblázatot is fellökhetek neked, de az túl sokat elárul a játékból...
A demokrácia egy helyen található meg az egész Világon: A szótárban.
12270 levél
Válasz 05.06.07. 18:01 #7
asas01
Apocalypse-al nem játszottam túl sokat, úgyhogy sajnos nem tudok válaszolni a kérdésekre, de ha lenne kérdésed az Enemy unknownnal vagy a Terror from the deeppel kapcsolatban, akkor segítek szívesen.
i tell it like it is, cause im a bold figure
476 levél
Válasz 05.06.06. 17:35 #6
Sir Spike
Van egy kis problémám az X-COM Apocalypse-al.
Lenne néhány kérdésem:
-Hogy lehet e járművekkel furikázni az embereimet a városban,és ha igen akkor hogyan?
-Az embereim maguktól gyógyulnak a bázison,vagy csinálni kell velük valamit?
-Hogy a fenébe tudom beküldeni az embereimet a lezuhant ufókba?

Eddig ennyi,de valszeg lesznek még problémáim,mert kezdő x-com-os vagyok
12270 levél
Válasz 04.07.28. 00:33 #5
asas01
Az X-COM FPS (Alliance?) fejlesztését tudtommal leállították.
i tell it like it is, cause im a bold figure
3275 levél
Válasz 04.07.27. 23:49 #4
FOxygene
Az Interceptor-ban volt ötlet meg dögös zene is rendesen(nagyonagyon eltalálták a sci fi űrcombatok alá a muzsikát,ahogy felvezették és ahogy beindúlt,teljesen alkalmazkodott a játékhoz,később megnéztem és kompletten perfekt nincs is meg a zene a mappában hanem részekre bontva,sőt alapokra bontva,úgy rakja össze csata közben)

A Stratégia X-Com-okból egyet láttam,nemtom melyiket és azt se hogy minek...iszonyúan festett (jó nem aktuál timeline-ban jutottam hozzá hanem 3-éve?)
Az Enforcer meg bekaphatja még egy olyan sz.rt!Viszont van egy FPS X-com,hú azt nagyon kipróbálnám(Holdon is játszódik a kis szürkék bázisán stb stb..)nem új de ha vkinek megvan cserélnék vele vmi játékra.



"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
12270 levél
Válasz 04.07.27. 22:41 #3
asas01
Az 1. volt a legjobb, a 2. király volt, de amikor már a hajókat támadták és minden ember bekattant az idegesítő volt, a 3. szar.
Az X-COM 1. részét semmi nem tudja felülmúlni!
i tell it like it is, cause im a bold figure
499 levél
Válasz 00.08.22. 21:00 #2
NagyG
Ya szerintem is királyak!
Nem tud valaki a az X-com 2-höz csítet?


50 levél
Válasz 00.08.22. 18:56 #1
Leon
Ti mit szóltok hozzájuk szerintem nagyon jók igaz hogy kicsit régi egy-két része de nagyon jók.


A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.