Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» FPS a jövöben

2150 levél
Válasz 02.09.12. 20:31 #51
darkforce
Háát, inkább mondjuk úgy hogy van hogy a cyber ku*va is kielégít néha =))))))
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
646 levél
Válasz 02.09.12. 08:50 #50
ödönke
jó látom hogy nő hiányod van? ;DDD
2150 levél
Válasz 02.09.11. 19:40 #49
darkforce
Szóval én nem feltétlen arra gondoltam, hogy közvetlen összeköttetésbe lép az agy a géppel, mert ez tényleg durva és költséges. Az első generáció az lessz mindenképpen, hogy valamiféle röntgensugárral (ami kevésbé okoz rákot) olvassák a gondolotaidat a játék irányába, és úgy alakítják, hogy te akárhova nézel azt lásd amit a legjobban szeretnél (pucér nőket =))))

Persze ez nem tud visszafele adni, tehát nem élheted át vele a teljes élethűséget. Valószinüleg lessz olyan megoldás is, hogy maradandó sebészi beavatkozás nélkül tudunk majd közvetlen kapcsolatot létesíteni az aggyal, de ha nem akkor sem hülyeség, hogy rákapcsoljanak valakit a számitógépre.

Ha most nem a játékokra gondolunk csak, akkor gondoljunk egy pilótára, akinek nagyon gyors reflexekre van szüksége, a hadsereg úgyis megengedheti magának az ilyen hülyeségeket (mármint nem a magyar) =)


A Sex játék tuti kelendő lessz, minthogy most is az =)


A játékok még jónéhány évig a technikai fejlődést fogják maguk előtt tartani (szebb jobb grafika, jobb fizikai modellezés stb.) utána már viszont jönni fognak az ötletek, amikor már fentvagyunk a technikai csúcson (merthogy az evolúció nem lessz olyan gyors mint a játékok fejlődése, így nem fejlődnek újabb érzékszerveink addigra).

Isten, meg bill gates útjai kifürkészhetetlenek ...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
646 levél
Válasz 02.09.11. 09:20 #48
ödönke
igen és shadowrun meg mátrix rulez mi?

de ezek nagyon költséges dolgok lesznek, ugyhogy még jóideg csak a monitort fogjuk bámulni, a VR szemüvegeknek meg nem adok nagy jövőt, senki nem akar 5cmről bámulni egy képet mert egyszerűen bebandzsít tőle szétqrja a szemet, és megfájdul tőle az ember szeme, a másik a shadowrunos dolog, pl feji csatlakozó amire rádugod a kábelt és megy a játék, meg vagy nem lesz vagy csak majd soká de nagyon sokára és rohadt költséges lesz ezért szerintem marad a monitor még jó pár évig.. aztán ugyis jönnek majd az új technológiák.. kiváncsi vagyok mik lesznek majd nagypapakoromre, de szerintem olyan nagy fellendülés nem lesz, hogy interneten rendeljek sört vagy valamit, mert ahoz ez kicsi ország még, és kicsi is lesz mindörökké hog ilyen extra dolgokat megengedjenek az emberek,

FPS a jövöben? hát nem tudom,
amit a témaindító leirt, ezt a red factionos hülyeséget, hogy szét lehessen lőni mindent az oké, de akkor ne is lehessen 10 fegyvert magaddal vinned és ne legyen minden sarkon rakéta vető amivel rombolni lehet, az lesz a baj hogy sajnos nagyon reálisra nem lehet megcsinálni egy játékot sem, mert akkor az sok sok évig tartana, vagy kibaszott nagy programozó gárdát igényel és valami nagyon jó kis irányító gárdát is.. amit szerintem egy játékért nem fognak megtenni, mert nem éri meg mert akkora hasznot ugysem fog kitermelni egy játék sem..
na mind1 a játékoknak az a célja hogy szórakoztassanak, és nem az hogy ugyanazt éld át mint az életben.. ha meg annyira kell a realitás valakinek az menjen paintballozni lehalt laktanyába..

mondjuk a jövö fps-ei haladni fognak a majd előre a realitás felé, de tökéletes sohasem lesz..
2 levél
Válasz 02.09.11. 03:04 #47
Lipton
Még egy dolog
Ha az lesz, hogy a jövőben te leszel a játék középpontja, és rendesen átérzel mindent ami történik, nem csak a képernyőn látod, akkor nem az FPS játékoké lesz a jövö hanem a szex játékoké... Szóval ha a gép elött leszel akkor mással fogsz játszani nem a legújabb FPS játékkal
Mindent amit látsz az csak 3szög...
2 levél
Válasz 02.09.11. 03:00 #46
Lipton
Sziasztok!

Hmmm... tökéletes játék sose lesz mert akkor nem lenne már mit fejleszteni, és akkor nem is lehetne annyi játékot eladni. Olyan lesz a jövő játéka amilyenre lesz igény, ha éppen az kell majd akkor mindenkinek a bele is ki fog folyni élethűen mert ezt élvezitek. Az ilyen dolgokat lehet mutani a haveroknak, ezzel lehet megfogni a vevőket. Kit érdekel a faajtó, ha élethűen trancsírozod szét az ellenséget? Ami nektek tetszik az lesz a jövő, hiszen nektek csinálják a játékokat. Olyan játékot nem fejlesztenek tovább ami megbukik. Szóval ti határozzátok meg a jövöt, a jövő a kezetekben van Minden cég a pénzre megy, és ha te az agyadra akarod dugni a géped akkor az lesz, ha pedig VR sisakot akarsz akkor olyat veszel magadnak, csak fizesd meg az árát. Lesz itt minden ha van rá igény.
Mindent amit látsz az csak 3szög...
45 levél
Válasz 02.09.11. 02:31 #45
nrob
darkforce:
Nem hiszem, hogy ez durva kijelentés.
A holovízióról bevallom semmit sem tudok, de ha igazad van, akkor elhiszem, hogy esetleg nem lesz.
Az általad említett agymanipuláció viszont elég undorító.
A Doom]|[ nem feltétlenül lesz a jövő motorjainak alapja. Csak ebben lesz először elkészítve a legígéretesebb eszközkészlet.
"kár hogy a játékkészitők is úgy gondolkodnak mint nrob" - tévedsz, ha a kettőt nagyon szétválasztod. Egyébként pedig én is jobban szeretem az egyszerűbb, de hangulatos játékokat...
2150 levél
Válasz 02.09.10. 20:25 #44
darkforce
"az egészséges személyiségeknél pont az ösztönös erőszak csillapításának egyik szórakoztató formája" <- szerintem az ilyen kijelentésektől tartózkodni kéne, még akkor is ha az igazság tartalma nagyobb az áltagosnál.

Egyébként hatalmas tévedés, ha azthiszed nrob, hogy a holografikus megjelenítésé a jövő, ugyanis már a mostani ismereteink szerint is biztosra tudhatjuk, hogy sokkal komolyabb korlátai vannak, mint pl. a szimulált kiképzéseknek (most mondjuk katonai kiképzésről lévén szó).

Az előző hozzászólásomban emlitettem egy megoldást, mely az alany gondolatainak a manipulálására és bevitt érzések szimulálására szolgál. Már önmagában is sokkal nagyobb lehetőségeket takar, gondoljunk arra, hogy melyik a jobb, amikor látunk valamit, vagy amikor érezhetjük is.

Továbbá nemértem, hogy miért gondolkozik mindenki úgy, hogy egy nagysikerü készülő játék teljesen biztosan a jövő motorjainak alapja lessz. Ha egy program még meg se jelent és nemtudunk róla semmit, akkor miért mondjuk hogy az lessz a legjobb ? (most a doom3-ra gondoltam).


És kár hogy a játékkészitők is úgy gondolkodnak mint nrob, ha nő a teljesítmény, akkor nő a játékélmény, pedig a programozó célja, a minél egyszerübb és gyorsabban lefutó program megírása, de ez a játékipar alapelveibe ütközik sajnos...

A többi részét nemértettem a hozzászólásodnak =)))))
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
45 levél
Válasz 02.09.09. 02:40 #43
nrob
A közeljövőben:
Pár évig a Doom]|[-típusú technológia lesz a vezető. Grafikailag, a hangzást és a fizikai modellezést tekintve egyértelműen.
A destruktivitást ezekkel a módszerekkel viszont nem lehet jól megoldani. Apróbb - előre tárolt - széteséseket igen, de teljes átalakitást nem.
Az intelligenciával kapcsolatban még rosszabb a helyzet. Annyi olyan esemény történhet amit nem tudnak lekezelni, hogy ezekkel se legyen baj azt valószínűleg soha nem fogják tudni lekódolni.
A modellezésről és animációról már írtam bővebben az "Egyéb számítástechnikai témák"-ban, így nem ismétlem meg az ottaniakat.

Ezek után:
Biomechanikus architektúrára épülnek majd a számítógépek, ezzel nagyságrendekkel megnő a kapacitás és a teljesítmény. Ennek következményeként a legtöbb algoritmus jelentősen megváltozik (gondoljunk pl. csak a párhuzamos programozhatóságra).
Gyanítom ekkor grafikában a minimum a sugárkövetés lesz. Aki ezt nem ismerné, annak csak annyit, hogy ezzel a legtöbb mostani valósidejű hiányosság pótolható, ráadásul alapja a globális illuminációs eljárásnak, ami pedig már szinte tökéletes vizualitást számol.
A hangeffektek is ilyen irányban fejlődhetnek majd. Mondjuk a közegekben való terjedésüket vagy a felületek visszhangosításait nézve (nem csak ilyen eax-es megoldással, vagy más leegyszerűsített szimulációval)...
Ezek mellett pedig a fizikai modellezés sem ragadhat majd le a merevtestek ütközéskezelésénél, rongybabák rángatásainál vagy a részecskerendszerek és térgörbítők szemkápráztató csodáinál.
Persze, hogy ezekhez milyen módszereket fognak választani a jövő szakemberei, még ennyi jóslatot se tennék, de van pár elképzelésem erre illetőleg is.

A távoli jövőben:
FPS-ek márpedig lesznek! És még nagyobb jelentőséggel fognak bírni, mint ahogy most. Ha az a sok okostojás ellenző rájön, hogy az egészséges személyiségeknél pont az ösztönös erőszak csillapításának egyik szórakoztató formája, akkor talán nagyobb megbecsülést fog kiérdemelni náluk és más hozzá nem értők között is. Ekkor pedig lőn világosság és (nem mintha számítana is valamit(?), de nagyobb közkedveltséget és támogatást fog élvezni, ami ugye azért valahol valakiknek - ha csak közvetetten is - de befolyásolhat valamit. Ennyit a filozófiai szerény véleményemről.
A technológiát tekintve pedig leginkább holografikus megjelenítéssel és ha még ez sem lenne elég, akkor az erőhatásokat az ürhajóskiképzéshez hasonlíthatóval képzelem el...
2150 levél
Válasz 02.09.08. 20:33 #42
darkforce
Az hogy jó az attól függ honnan nézzük, lehet hogy a 2050-ben bukásra itélt játék itt osztatlan sikereket aratna, szóval az hogy jók lesznek az nem biztos, az hogy jobbak lesznek mint a maiak az valószinű =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
5697 levél
Válasz 02.09.08. 19:56 #41
Peeter
ekkor a fejedben lesz egy sisak és már virtuális lesz az egész.
De lesznek jó FPS-ek a jövőben az bizti.
I don't want you back!!!
1440 levél
Válasz 02.09.08. 15:28 #40
Tomsess
Látod,ez meglehet,de biztos még sokat kell rá várni.
2150 levél
Válasz 02.09.07. 22:35 #39
darkforce
Az évszámot tudom, a hónapot is, de hogy milyen nap azt nem, ezért nem is mondom el nektek =)))


Egyébként szerény véleményem szerint lessz tökéletes játék. Az egész úgy fog felépülni, hogy ráhangolódik a gondolatiadra és figyeli hogy te mire figyelsz éppen a játékban, és akkor a gép is arra fókuszál, hogy az olyan legyen amilyennek a legjobbnak látod. Tehát ha egy épületet bámulsz akkor a gép azt sokkal szebben rajzolja és láthatod a hangyákat is mellette, az egészet a te gondolataidból épiti fel és tökéletesnek fogod látni, miközbe nem így lessz =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
7565 levél
Válasz 02.09.06. 23:47 #38
hriszto
2050-ben 67 éves leszek (ha még élek) és nem azzal fogok törődni, hogy milyen a legújabb FPS, hanem mondjuk azzal, hogy az estét kibírjam pisálás nélkül és reggel megtaláljam a műprotkom.

Egy játék se lehet tökéletes! Fejlődünk és ennek köszönhetően mindig minden elavul és tökéletlen lesz.

Az biztos, hogy nem fogunk monitor elött gubbasztani! Lehetséges, hogy gondolatátvitellel vagy valami ilyennel lesz megoldva. Esetleg nekünk is a tarkónkba döfik a csavarhúzót.

Egyébként azért majd megnézném, hogy tudni fognak e az akkori fiatalok a mostani dolgokról!

Várható egy nagy áttörés a fejlődésben, de, hogy mikor lesz azt senki sem tudhatja. De talán darkforce megmonthatja!
Homo homini Lupus! - Ember embernek farkasa!
2150 levél
Válasz 02.09.06. 22:53 #37
darkforce
Vegyél új gépet =))) Vagy új windózt =)))

A Duke Nukem Forever meg sztem 100 év múlva se fog megjelenni =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
536 levél
Válasz 02.09.05. 21:35 #36
Carchee
CSak az a kár, hogy a legobb FPS-t már nem fogom látni! (GY.K.: HALOTT LESZEK!!>
Amúgy remélem legalább a Duke Nukem Forevert fogom látni!!!!!!!!Amúgy nemtom miért, de a Deus Ex nekem Geforce2-vel 1 GHz-s procival, és 384 Mb RAM-mal kegyetlenül beszaggat, pedig legújabb a DIRECT X-em, meg a videokartyadrájverem is!!!!!!PLS VKI HILFE SOMEBODY HELP MEEE!!!!!PLS!!!!!!
"Nem a győzelem a részvétel, hanem a fontos!"
2150 levél
Válasz 02.08.21. 14:21 #35
darkforce
Hát, ha komoly MI-re gondoltok, akkor ott van még a thief is ami igencsak régi játék mégis szenzációs hogy milyen élethűen viselkednek benne az ellenfelek.

Egyébként sztem ami 50 év múlva lessz ,azt nem ilyen szinten kell majd mérni, hanem úgy kell elgondolni, hogy a valóságot kapod, szinte egy filmet amiben te vagy a szereplő és ezt a filmet megoldhatod mint fps-el játszva =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
12750 levél
Válasz 02.08.21. 13:52 #34
okoska3000
Na, akkor próbáld ki sürgőssen, ugyanis a legjobb FPS, ami készült idáig ilyen szempontból, és most készül a 2, nagy várakozás előzi meg...
1440 levél
Válasz 02.08.21. 13:28 #33
Tomsess
Sajnos még nem próbáltam.Majd kipróbálom.
Gondolom abban is vannak hibák.
12750 levél
Válasz 02.08.21. 10:24 #32
okoska3000
A Deus Ex-el próbálkoztál már?????

Na mer hogy az eddíg a legintelligensebb FPS... Sok mellékszál, mellékszereplő, sokféleképp megoldhatod a dolgokat, elég jó fel lett építve...
1440 levél
Válasz 02.08.19. 18:59 #31
Tomsess
Egy biztos,a jövő FPS-e sokkal jobb lessz mint a maiak.Lehet,hogy nem lessz tökéletes az sem,de okulva a mai FPS-ek hibáiból nem lessz olyan,hogy a megmenteni való túsz magánakcióba kezd,s nem lessz olyan,hogy az ellenfél odaáll eléd és úgy lő.Ezeked a példákat a MOHAA-ból és a SWAT 3-ból vettem,de biztos van több is.Én azokat az FPS-eket szeretem amiben ha szétlövöd a páncélajtót kidől,vagy,hogy a pályán nem csak ellenség van hanem civilek is.Sétálhatsz közöttük.Emiatt tetszik a Hitman.
2150 levél
Válasz 02.08.19. 00:34 #30
darkforce
hülyeségeket beszélsz, tegnap jártam 2025 be az időgépem segitségével (2232 ból hozta egy haverom) és akkor meg azt fogják mondani hogy a duke megjelenik 2050-ben (szóval soha), úgyhogy nem lehet a jövő fps-e =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
536 levél
Válasz 02.08.17. 22:08 #29
Carchee

Hi all,

Szerintem az egész úgy lesz mint a Matrixban!Egy csavarhúzót döfnek majd a tarkódba, aminek a végén van egy kábel ami a gépbe csatlakozik, és úgy fogsz majd játszani!Amúgy a jövő FPS-e valószinüleg jó lesz!!!!!Amúgy sztem a Duke Nukem Forever fog megjelenni 2025 tájékán, és az lesz a jövő FPS-e!!!!!dd
"Nem a győzelem a részvétel, hanem a fontos!"
2150 levél
Válasz 02.08.13. 19:39 #28
darkforce
Visszatérve a témáhaz tényleg azért, azt mondom hogy hamarosan elérik a játékok azt a szintet, amikor a legtöbbet hoznak ki a jelenlegi hardwareekből, és ekkor fog eljönni a komolyabb fejlődés, amikor már nem egy monitort kell nézned, hanem sokkal komolyabb élvényt élhetsz át, hogy ez mikor jön mivel jön el és hogy azt nem lehet tudni, de így lessz =)

Én már hallottam egy olyan orvosi szenzációról, hogy egy vak embernél sikerült elérni hogy egy kamerán át lásson, persze csak gyenge minőségben, nos ilyesmi lessz ,csak persze nem kell fúróval átjukasztgatni a koponyát=)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
12750 levél
Válasz 02.08.13. 17:43 #27
okoska3000
Én biztos nem növök fel, esetleg elpatkolok addígra, vagy süket és vak leszek, sokkal valószínűbb...

Ergo: ha addígra nem is élek, nem is érdekel, hogy mivel játszik aki még él, bár mondjuk ha újra születek, előbb-utóbb újra gamézhatok (kivéve ha Indiába, vagy Etiópiába születek)...
28 levél
Válasz 02.08.13. 17:29 #26
Filmoran
Kezdunk nagyon elterni a tematol .

A "jovo" FPS-enel "nem annyira" az a lenyeg, hogy holobiszbaszon, dupla TFT-n fog-e futni, hanem letud-e kotni hosszabb ideig mint a mostaniak!

Szerintem a magyar gamerek 99.99% nem fog ilyesmit venni a megjelenesuktol szamitott 4-5 even belul. Nekunk (remelem nem sertodtok meg attol, hogy "egy kalap" ala veszem mind annyiunkat) "egyenlore" az a lenyeg, hogy fusson azon a hardveren amink van/lesz . Legyen "realisztikus" (itt arra gondolok, hogy a raketa ne csak bekormozza a fa ajtot, hanem esetleg dontse be a kerettel egyutt ), legyen valtozatos (ne csak ellenfel legyen a palyan es az ne mindig ugyan ott legyen./Meg az orok sem mindig ugyan azt csinaljak./), ne legyen "600 Tonna" az embereunk teherbirasa, (kisse hulyen adja ki magat az, hogy egy jobb FPS-ben a vegere, esetleg mar a kozepere ugy nez ki mint egy malhas szamar mivel 8-12 fele fegyvert visz magaval.), ne legyen linearis, ne legyen "hulye" az akit meg kell vedeni (ne rohangaljon elore, plane ne futkarozzon a lovonalban), valamint ez szerintem a legfontosabb, ha nem belopakodos kuldetesrol van szo, akkor igen is legyen tobb tagu a csapat, akik szinten nem "hulye gyerekek". Szerintem ezek a "fontosabb" tenyezoi a leendo FPS-knek.

Most az, hogy 2050-ben ki, mit es hova dug az mar szerintem nekunk edes mindegy. Addigra felnovunk, talan .
72 levél
Válasz 02.08.13. 14:54 #25
++(A'SZ)nemesis++
Nekem a multisok is bejönnek.
A Battlefield a legkirályabb!!!
12750 levél
Válasz 02.08.13. 14:29 #24
okoska3000
Nekem majdnem mind, ami single playeres és nem egy hálózatos (Undying, Unreal, Deus Ex, NoOneLivesForever, GhostRecon, Wolfi, MOHAA, SeriousSam, jöhet minden, bocsi akit lehagytam)...
72 levél
Válasz 02.08.13. 14:23 #23
++(A'SZ)nemesis++
Mi a kedvenc FPS-etek?
A Battlefield a legkirályabb!!!
12750 levél
Válasz 02.08.13. 13:57 #22
okoska3000
Jól van, tudom

Értem én a viccet, jó volt
7034 levél
Válasz 02.08.13. 13:49 #21
Aruns
A Drakant majd akkor veszem elő, amikor újra előszedem a németet és intenzíven elkezdem megint tanulni (az, meg egy Rivenem van német progi, meg pár többnyelvű).
Most a BG 1-et vittem majdnem végig már (az is cool nagyon és ha evil partyval nyomod, lehet FPS üzemmódban is játszani.

A pörzsöléssel csak vicceltemám.
"War without fire is as worthless as sausages without mustard" Henry V
12750 levél
Válasz 02.08.13. 12:51 #20
okoska3000
Na jó van, játssz inkább a Drakannal...
Apropó... Végigjátszottad??? Érdemes, mert nagyon jó végig...

Viszont nem adok fényképet magamról, meg nincs is Asus pólóm...

Hm....

Lehet, hogy be kéne szerezni egyet?
7034 levél
Válasz 02.08.13. 09:57 #19
Aruns
Az lesz a jó, ha könnyen lehet majd photoshoppal meg ilyenekkel barkácsolt saját facet bevinni a játékokba (meg egyéb ruhát is). Alig várom már pl, hogy az okoskáról lángszóróval pörzsöljem le az ASUS-os pólóját
"War without fire is as worthless as sausages without mustard" Henry V
7034 levél
Válasz 02.08.13. 09:56 #18
Aruns
Az kesz a jó, ha könnyen lehet majd photoshoppal meg ilyenekkel barkácsolt saját facet bevinni a játékokba (meg egyéb ruhát is). Alig várom már pl, hogy az okoskáról lángszóróval pörzsöljem le az ASUS-os pólóját
"War without fire is as worthless as sausages without mustard" Henry V
12750 levél
Válasz 02.08.13. 09:51 #17
okoska3000
A témánál maradva a közeljövőben ez lesz: 2 TFT panelt helyeznek egymás mögé, amivel tényleges 3D-s teret látsz...

Az agyadba csatlakozok egy kicsit később lesz...

A panelos sztorit már meg is csinálták, most finomítgatják... Sajna hosszú idő lesz a bevezetése...
12750 levél
Válasz 02.08.13. 09:49 #16
okoska3000
Na, csak azé mondtam, me valaki dícsérte a GTA3-mat, hogy mennyi biz-basz van a pályán az elleneken kívűl, de jó ötlet, de egyenlőre még szar kivitelezésben...

Amúgy ott a Deus Ex, tele van emberekkel, meg minden szir-szarral, nem csak az ellenség van a pályán...

Na, az nagyon jó FPS lett...

Na, meg az Undying...
2150 levél
Válasz 02.08.12. 20:43 #15
darkforce
okoska3000 :
nemhiszem hogy a hozzászólásod nagyon passzol a témához, de nem probléma =) A GTA 3 a grafikán kivül egy nulla gém, még a 2 szinvonalát se hozza ...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
752 levél
Válasz 02.08.12. 19:18 #14
Hydrid
Ja, akkora valami holokütyük lesznek...
Ha az Ördög jelenik meg elötted, ne ijedj meg. Csak Én leszek az...
12750 levél
Válasz 02.08.12. 11:25 #13
okoska3000
Azé a GTA3 sem tökéletes, tele van hülyeségekkel, a szemközti sávban elmegy a kamion, megfordulsz és nincsott, amit látsz azt generál, pl. tök üres az utca, elfordulsz, azt vissza és elzúg egy autó...

szal, ami nincs a látómezőben és a játékmenet szempontjából nem fontos, az nem jegyződik, meg leállítom a buszt, bejön az animáció, abban má nincs a busz, meg eltünt a buszom, a csákó elhúz az autóval, azt eltünt a buszom, milyen faszság??????
2150 levél
Válasz 02.08.11. 21:00 #12
darkforce
Jó jó, de most azért nem használja senki, mert drágák és még nem tudnak szinte semmit se. 50 év múlva azért már valszeg nem veszel 100 ezer ft ért (illetve annak megfelelő összegért) ilyen gyengeminőségü kütyüt ami árt a szemnek, ott már sokkal fejlettebb árut kapsz...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
752 levél
Válasz 02.08.11. 19:25 #11
Hydrid
Hát épp ezaz!! most se használja senki, ezután sem fogják..
Ha az Ördög jelenik meg elötted, ne ijedj meg. Csak Én leszek az...
2150 levél
Válasz 02.08.11. 19:18 #10
darkforce
Wehehe =)
Ezt senki se fogja használni. Az ilyen emberi szimulátorok jövője meg sztem erősen kiszámithatatlan, nemtudni mikor jön majd egy áttörés a agytudományok terén .... =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
752 levél
Válasz 02.08.11. 17:23 #9
Hydrid
2050-re kiszennyzzük magunkat
De olvastam valami olyan szerkezetről, ami már kb. 1 éve megvan, és rá kell tenned magadra, és ha megütnek, akkor fájdalmat okoz.. a bérgyilkosok majd jól kihasználják: vesznek egy ilyet a célpontnak, csak ő azt nem tudja, hogy télleg golyót fog kapni, és BUMM
Ha az Ördög jelenik meg elötted, ne ijedj meg. Csak Én leszek az...
2150 levél
Válasz 02.08.10. 20:44 #8
darkforce
Ugyan nem lehet tudni előre, de sztem a VR sisakok nem fognak adni teljes élethűséget, mert az majdnem ugyanolyan mintha egy monitort bámulnál, csak épp közelebb van a szemedhez =)

Teljes résztvevője akkor lehetsz egy játéknak, ha nem veszed észre magadon hogy mégse ott vagy, tehát ha nem érzed a sisakot a fejeden vagy éppen érzed ami a világban történik (itt most nem arra gondolok hogy fejbelőnek =))))
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
1440 levél
Válasz 02.08.10. 20:36 #7
Tomsess
Én is így értettem,a teljes résztvevője lehetünk a game-nek.Lehet,hogy úgy lessz ahogyan gondolod.
2150 levél
Válasz 02.08.10. 19:49 #6
darkforce
Bocs hogy megint beleszólok =)

2050-ben sztem az egész abból fog állni, hogy valamilyen futurisztikus módon rácsatlakozol a számitógépre (mondjuk olvassa a gép az agyhullámaidat vagy valami más marhaság) és teljes értékü résztvevője lehetsz a játéknak.

Ez a módszer azért is jó, mert így a számitógép el tudja dönteni hogy milyen részletét emelje ki a játéknak (amire figyelsz ugye) =)

Ez csak az én véleményem ... A VR sisakoknak én nem adok nagy jövőt, mert akkor nem látod a gombokat ... =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
1440 levél
Válasz 02.08.10. 17:20 #5
Tomsess
Sztem a jövő fps-e,mondjuk 2050-ben már olyan lessz,hogy a fejedre teszel egy sapkát,amiben 3D-ben látot a játékot.Majd a kezedbe valami műpisztolyt,a lábadra valami univerzális cipőt és a játékban a saját lábadon tudsz járkálni,ugyanígy lőni.Mondjuk ez egy hyper-szuper jövő,lehet,hogy nem lessz ilyen.Az biztos,hogy nem kell majd ilyen nagy baromi képernyő előtt ülni,és a proci is mikro lessz.Kisbetűvel ráírva pedig, hogy ,,made in japan,,.Az fps-ek pedig biztos,sőt 99százalékig jobbak lesznek mint most.Ha a közeljövőt értjük akkor nem nagyon sok változás történhet.A Doom 3 motorját fogják használni,és ennyi.
Egyetértek Hybrid-del,az nagyon semmi a IGI-ben,hogy eltűnnek a hullák.Meg az is,hogy tepák az MI.PL én az ajtóban álltam,lelőttem a csávót aki velem szemben van,közben aki őt nézte nem csinált semmit,csak akkor vett észre amikor kiléptem.No meg a vér,a SWAT 3 is jó lenne ha volna vér.Remélem a négyes nem hoz csalódást.
2150 levél
Válasz 02.08.10. 16:58 #4
darkforce
Én ezt egy kicsit máshogy fogom fel, ha egy jövőbeli motort képzelünk el akkor nem érdemes a jelenlegi engine-okból kiindulni, mert mindeggyiknek megvan a hibája.

Egyébként igaza van Hybridnek, attól függ milyen fps-ről beszélünk, univerzális ugyanis valószinüeleg nem lessz =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
5697 levél
Válasz 02.08.10. 16:24 #3
Peeter
Ja.Ilyen van a SoF2-ben isMeg az is rosszul néz ki mikor királyul szétlehet darabolni az embert,de van egy egyszerü vértócsa.
I don't want you back!!!
752 levél
Válasz 02.08.10. 16:10 #2
Hydrid
Attól függ, milyen FPS...
pl.nem mindegy, hogy Quake 6-ot, vagy Project IGI 2-t akarsz.

De nagyrészt igazad van, pl.eléggé idegesítő, mikor az igiben eltűnnek a hullák
Ha az Ördög jelenik meg elötted, ne ijedj meg. Csak Én leszek az...

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.