Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» FPS a jövöben

28 levél
Válasz 02.08.10. 12:36 #1
Filmoran
A jövö FPS játékait a következő módon képzelem el:

- grafikus motornak a Red Faction-ét használják, amivel meglehet csinálni azt, hogy szét robbantasz mindent amit lehet, ha van elegendő mennyiségü robbanó anyagod. (Persze maga a játék nem a legjobb példa rá, csak a multiplayer része.) Nagyon idegesitő tud lenni, amikor a faajtót a belecsapodó rakéta csak összekormozza.

- nincs benne reclone, amire nagyon jó példa a Project Igi 1, amiben a hat fős barakokból hármasával kijön húsz ember, de ha közben bemész akkor nincs bent senki, viszont amint kijöttél ismét jönnek.

- nem lineáris: ami alatt a következőt értem, Soldier Fortune 2, meg kell menteni XY-t az egyik "keleti-blokk"-ba tartozó állam, biztonsági erőinek a markából, de ha meghal akkor gameover. Ez ugy bár a "valós" életben nem így müködik. Ilyenkor egy másik küldivel meg lehetne kerülni a "felmerült" problémát. Illetve ne legyen "pályákra" osztva.

- hullák, egyéb "maguktól" eltünő dolgok kiküszöbölése,
- aktiv NPC-k, vagyis a játékot többször lejátszva ugyan az az NPC ne mindig ugyan annál a falnál álldogáljon. Mozogjanak, beszélgessenek. A GTA3 kivételével (ami ugyan nem FPS) nem tudnék olyan játékot mondani ahol a lelövendő/kiirtandó ellenfeleken kivül nincs senki. Elég hülyén nézett ki a Jedi Outcast ilyen szempontból. (Szemétszállítós, Bespin pályák)

- a Jedi Outcastban volt még valami ami nagyon nem tetszett: a "lézerkard"-al akármit csinálhattam nem voltam képes az ellenfél kezén kivül bármit levágni róla. Különösen érdekes volt amikor az elrántott ellenfél felett állva elkezdett felállni, keresztül a "fénykard"-on.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.