Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» MAGYAR Thief küldetést készítek

980 levél
Válasz 02.10.10. 22:51 #27
Tombi
23:00-ig vagyok holnap meg 18:00 után biztos ird le te is mikor leszel
Minden tiszteletem a mentősöké...ök minden nap áldozatot hoznak
980 levél
Válasz 02.10.10. 22:47 #26
Tombi
igen igen átküldöm ha kell mindent ...de fontos lenne mert magyarul jó sztem igaz sztem az angolt de más érzés magyarnak láni mindent olyan megnyugtató a zord középkorban
Minden tiszteletem a mentősöké...ök minden nap áldozatot hoznak
488 levél
Válasz 02.10.10. 22:42 #25
Sam2 = Sam
...Bocsi. Meg van, hogy mire gondoltál. Letöltöttél egy-két Fan küldetést...És azt kéred, hogy fordítsam le?
"Az élet értelme a küzdés maga."
488 levél
Válasz 02.10.10. 22:41 #24
Sam2 = Sam
A Thief-hez magyarosítást le lehet szedni GMiki oldaláról. Ez a maygarosítás az összes küldetésre kiterjed, objektumnevek, objecivesek (feladatok), könyvek, stb.(www.extra.hu/gmiki)...Vagy te a videókra gondolsz?
"Az élet értelme a küzdés maga."
980 levél
Válasz 02.10.10. 22:28 #23
Tombi
Sok siekrt Sam én nagy thief fan vagyok tul nagy kérés lenne ha leforditanál pár küldetést nekem ? sztem nagyon sokan örülnénnek neki de főleg én elég sok küldetésem van de angol tudásom még pancser

lécci válaszolj amugy ha bármiben akarsz segitséget icqn beszéljünk !
Minden tiszteletem a mentősöké...ök minden nap áldozatot hoznak
488 levél
Válasz 02.10.10. 21:15 #22
Sam2 = Sam
Bocsánat a helyes cím: http://thief.math.uh.edu/missions/
"Az élet értelme a küzdés maga."
488 levél
Válasz 02.10.10. 21:14 #21
Sam2 = Sam
A küldetésem címe: The_Item.zip
"Az élet értelme a küzdés maga."
488 levél
Válasz 02.10.10. 21:13 #20
Sam2 = Sam
Innen már most is le lehet tölteni: http://thief.math.uh.edu.
"Az élet értelme a küzdés maga."
488 levél
Válasz 02.09.22. 13:00 #19
Sam2 = Sam
Mostmár tényleg teljes mértékben elkészült a küldetés, de sajnos benne maradt 2 elég durva hiba. Ha mentessz és vissza akarod tölteni azt az állást, akkor sajnos lefullad a rendszer. Ugyanez történik, ha a térképet akarod megtekinteni...(Bár lehet, hogy az előbb említett két hiba csak az én gépemen jelentkezik...Még nem teszteltem más gépen.)

A pálya feltehetően letölthetővé válik majd a weboldalamról, mely még nem tudom, hogy mikor fog elkészülni. De a pályát CD-n postázom a GameStar-nak és a Pc-Guru-nak is. Ha felteszik a CD-re, akkor onnan is elérhető lesz.
"Az élet értelme a küzdés maga."
488 levél
Válasz 02.08.31. 23:14 #18
Sam2 = Sam
Készen van a pálya, mostmár csak az apró finomítások vannak hátra, nameg az objectivesek beprogramozása, mely nem is annyira nehéz feladat. Csak megérteni nehéz, de utána már könnyebben kezeli az ember...Na mindegy. Sajnos magyar hangokat nem tudtam beletenni...Sorry. Talán a következő pályámon már lesznek.

Nos tehát csak ennyit akartam mondani. Ha elkészül, akkor elküldöm CD-re írva a GameStar-nak és a PC GURU-nak is...
Most összesen 12 megás maga a játék, de úgy fogom elküldeni, hogy a segédprogramok is mellette legyenek és ne kelljen külön letöltenie a játékosnak, mert tapasztalatból tudom, hogy sokan lusták ilyen szempontból és inkább hagyják a fenébe az egészet...
Már nem kell sokáig várni.
"Az élet értelme a küzdés maga."
488 levél
Válasz 02.08.24. 20:23 #17
Sam2 = Sam
Eredetileg 3-szor akkora pályát terveztem mint amennyi most kész van belőle, de ha tovább méretezném a pályát, akkor az már nem készülne el most nyáron, az iskolába járás pedig túlságosan lefoglaló tevékenység...Tehát még dolgozok egy kicsit a pályán, majd felveszem az összes hanganyagot, beállítom a zenei aláfestéseket és egyéb dolgokat, majd az objectivesek megírása után elvégzem a végső simításokat és már lehet is játszani vele.
Fejlesztés közben egyébként sokat tanultam. A következő küldetésem már jóval komplexebb lesz és persze nagyobb is, mint ez. És még egyszer nem csinálok ilyen "kriptás" pályát. Úgy vélem, hogy túlságosan szabályosan szerkesztem a pályát, mely egy ilyen környezetben nem túl előnyös...Bár ki tudja...
Szóval még sokat kell fejlesztenem a pályán, de remélhetőleg hamarosan készen leszek vele.
Egyébként ez lesz az első "működő" Thief küldetésem, melyet lehet, hogy feltöltök a www.thief-thecircle.com-ra és a www.keepofmetalandgold.com-ra is, hogy felrakják és értékeljék...
"Az élet értelme a küzdés maga."
1 levél
Válasz 02.08.21. 14:47 #16
tnagylevente
Sziasztok!
SAM írta hogy én fogom beállítani a
pályán az objectiveseket.
Én is szivesen részt vettem volna
a többi a szerkesztésben, de közben
munkahelyem lett, és novemberben
van vizsgám, amire 2 hónap tanulás kell...
Munkám minden időmet leköti, így nem sok
időm marad, hogy magamnak dolgozzam.
Így az összes munka SAM-ra marad, azomban
lelkiismeretemet megnyugtatandó írtam neki
néhány LEÍRÁST . Ezeket veletek is megosztom
amint elkészűl a honlapom.

488 levél
Válasz 02.08.19. 19:58 #15
Sam2 = Sam
Hubert:
A bevezető "animáció" nem tartalmaz mozijeleneteket, csupán egy rövid hangulati zenét és képkavalkádot, nameg magyar szövegeket. De ez csupán azt a célt szolgálja, hogy meglegyen az alaphangulat...

Egyébként már most tervbe vettem egy következő Thief alkotást is, mely eléggé el fog térni az alap játéktól...Egy tündért ( elf-et ) fogunk a küldetésben alakítani, aki természetesen a tolvajlás minden eszközével rendelkezni fog, de pl. a nyílvesszőkkel sokkal jobban fog bánni, mint Garrett. Kétszer olyan gyorsan tudja majd kilőni egymás után a nyilakat és még ha az őr észre is vette őt, akkor is elég bele 3 nyílvessző. (az alap Thief-ben a leggyengébb őrbe is legalább 5 kellett) De a karddal is sokkal ügyesebben fog bánni. Valamivel gyorsabban lehet majd vele hadonászni és pár ponttal többet is fog sebezni...De ez még a jövő előrevetítése...Egyelőre még a mostani küldetésemmel kéne elkészülnöm. Nem akarom elkapkodni és összecsapni. Egy viszonylag nagy pályát akarok csinálni, számos mellékággal, melyeknek csupán kincsszerzési értelmük van. Bár már most se kicsi a pálya, a fejlesztés java része még hátra van...
"Az élet értelme a küzdés maga."
3553 levél
Válasz 02.08.19. 18:30 #14
The Lord
Sam2 = Sam: az enyémét már most elvette
"Félelmetes amúgy, hogy tőled állandóan csak elégedetlenkedő levelek jönnek..." A köbön!
1984 levél
Válasz 02.08.19. 09:47 #13
Hubert
Az animációt a játék motorjával készítetted ?
Next stop, Wonderland.
1984 levél
Válasz 02.08.19. 09:46 #12
Hubert
Kúl !
Kár, hogy nem jutottam tovább a Thief elsõ pályájánál. Az igazság az, hogy kurvára féltem abban a játékban, legalább mint az AvP-ben.(azt sem mertem játszani, mert azt szeretem egy játékban ha én ölök, és nem ha engem ölnek )
Állandóan lopakodni, meg fülelni kellett, az õrök a frászt hozták belém állandóan. Tulságosan is sikerültek voltak a hanghatások.
De akinek van idegrendszere hozzá, biztos nagyon megéri játszani.
Next stop, Wonderland.
488 levél
Válasz 02.08.18. 22:16 #11
Sam2 = Sam
Egy kis bónusz infó...

Biztosan emlékeztek még a Horn of Quintus-os pályára...Leginkább ahhoz tudnám hasonlítani a küldetést. Főleg zombik, élőhalott harcosok, pókok és temérdek csapda és kincs lesz a pályán...Remélem, hogy ez nem veszi el senkinek a kedvét attól, hogy majd kipróbálja...
"Az élet értelme a küzdés maga."
2325 levél
Válasz 02.08.18. 20:13 #10
Berkenye
Hajrá!
Remélem sikerrel jártok és megkapjátok a méltó elismerést!
Csak így tovább!!!
488 levél
Válasz 02.08.18. 20:05 #9
Sam2 = Sam
1.helyzetjelentés:
-bevezető videó 100%-ban kész
-a pálya 1/4-e kész
-az eddig elkészült pálya EAX támogatásának beállítása 100%-ban kész
-aláfestő zenék elhelyezése 15%-ban kész
-magyar szövegek elkészítése és beállítása 75%-ban kész
-magyar hangok ( Garrett beszél ) elkészítése 25%-ban kész. (Garrett szinkronhangja jómagam leszek, remélem érthető lesz a dumám)
-teljesítendő feladatok kitalálása 100%-ban kész
"Az élet értelme a küzdés maga."
488 levél
Válasz 02.08.15. 21:19 #8
Sam2 = Sam
Új objektumok nem valószínű, hogy lesznek benne, de új kincsekről lehet szó...
"Az élet értelme a küzdés maga."
638 levél
Válasz 02.08.15. 16:36 #7
gergou
Egy kerdes,: lesznek uj modellek(objectumok)
Mint peldaul: Uj szekek, gyumolcsok, kincsek, no meg uj characterek ellenfelek?
(ha lesz gyumolcs, korte mindenkepp legyen:-)
``take a look to the sky just before you die`` Metallica 1983
488 levél
Válasz 02.08.13. 19:51 #6
Sam2 = Sam
Igen, a hangulati elemekre nagy hangsúlyt fektetek majd.
Egyébként az egész pályát én fejlesztem minden szempontból. TNL csak az objectiveseket készíti majd el, mely rendkívül komplikált feladat.Ezért is örülök, hogy elvállalja...
"Az élet értelme a küzdés maga."
638 levél
Válasz 02.08.12. 19:50 #5
gergou
Egyet ertek azzal, hogy a Thief the dark project mai szemmel nezve is kiemelkedo alkotas, es en is nagyon varom ezt a kuldetest!
( epitsetek bele nagyon sok jo hangulati elemet, es tuti a siker!!)
``take a look to the sky just before you die`` Metallica 1983
638 levél
Válasz 02.08.12. 19:49 #4
gergou
Egyet ertek azzal, hogy a Thief the dark project mai szemmel nezve is kiemelkedo alkotas, es en is nagyon varo ezt a kuldetest!
( epitsetek bele nagyon sok jo hangulati elemet, es tuti a siker!!)
``take a look to the sky just before you die`` Metallica 1983
488 levél
Válasz 02.08.12. 19:34 #3
Sam2 = Sam
Biztosíthatlak, hogy el fog készülni, csak még várni kell rá egy kicsit. Már most kész van a pálya tervezett teljes méretének az 1/6-oda és már így se olyan kicsi...
"Az élet értelme a küzdés maga."
3553 levél
Válasz 02.08.12. 05:53 #2
The Lord
Szal sose lesz kész... attól én még várom!
"Félelmetes amúgy, hogy tőled állandóan csak elégedetlenkedő levelek jönnek..." A köbön!
488 levél
Válasz 02.08.11. 22:47 #1
Sam2 = Sam
Szinte hihetetlen, hogy már több mint négy éves a Thief:The Dark Project...De ettől függetlenül szerintem máig példamutató játék, mint hangulat, játszhatóság és történetvezetés szempontjából. Idővel sajnos megszűnt a Looking Glass Studios, de a Thief rajongóknak azért nem kell elkeseredniük, mivel a DeusEx fejlesztői felkarolták Garrett történetét és elkészítik a Thief 3-at, melyben a volt Looking Glass-os csapat néhány tagja is részt vesz. Bár a Looking Glass hivatalosan megszűnt, a fejlesztőgárda összefogott, hogy még utoljára (reméljük nem így van) megcsináljon egy fejezetet a Thief univerzumában. Ez tulajdonképpen egy kiegészítő lesz a Thief 2-höz, mely a Thief:The Dark Project és a Thief 2: The Metal Age közt eltelt időt mutatja be. Hogy mi történt az idő alatt. A program a Thief 2 továbbfejlesztett enginejét fogja használni, mely az előzetes képek alapján elég jól néz ki...
Na ennyit a bevezetésről...

A tárgyra térve...
MAGYAR Thief küldetést készítek! A pályát egyes egyedül fejlesztem, az elejétől a végéig. De azért mindent nem tudok megcsinálni. A legnagyobb gondom az OBJECTIVES-ek megírásával van. Azt még nem értem sajnos. Ezért, összeálltam egy nagyon rendes fiatalemberrel, TNL-lel(Ő is fórumos).
Ő fog segíteni az OBJECTIVES-ek beprogramozásában.
Egyelőre nem tudok biztos időpontot mondani az elkészülésével kapcsolatban, mert most jön az iskola is és tanulni kell, mely jelentősen lecsökkenti kreativitási lehetőségeimet és mivel különben is elég lassan lehet haladni a DromEd-del (Ez a Thief szerkesztője), nameg magyar hangok és szövegek lesznek benne, melyeknek a beprogramozása nem könnyű, ezért nem tudom megmondani, hogy mikor játszhattok vele...De időnként ebben a topic-ban fogom tájékoztatni az érdekelteket...
"Az élet értelme a küzdés maga."

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.