Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Kedvenc reklámok

1008 levél
Válasz 03.06.06. 14:40 #141
MAgi
Elég régi reklám, de még mindig a kedvencem:
Lasagne "Hívjuk meg a családot vacsorára!"
Ezen mindig röhögök!
"Only human" - Agent Smith
1280 levél
Válasz 03.06.05. 20:38 #140
Loeb
Axe Dry - a csajok tapadjanak rád ne az inged -
komoly
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
19402 levél
Válasz 03.06.04. 21:16 #139
sipec
Attila88: lolllllleeeerrrrrrr
Honnan szeded a reklámokat??
4695 levél
Válasz 03.05.28. 12:48 #138
szedrencs
Attis - megoldható lenne, hogy kiírod nekem őket cd-re, és valahogy eljuttatod nekem. Léccilécci.
3120 levél
Válasz 03.05.28. 12:24 #137
@Slider@
Nekem örök kedvenc marad a Sport szeletes reklám!!
20332 levél
Válasz 03.05.27. 23:33 #136
Z-Master
7503 levél
Válasz 03.05.27. 18:11 #135
Attila88
Kb. 250-ven humoros reklámot töltötem le eddig, az egyik gyöngyszem:
Egy alacsony néger kiscsávo odamegy az üdítő autómatához, bedobja a pénzt, de csak a Coca Cola gombot éri el.Megnyomja a Coca Cola gombot, kap is egy kólát, lerakja a földre, majd vesz mégegy kólát.
Azt is lerakja a földre.Rááll a kólákra és így eléri a Pepsi gombot.
Bedobja a pénzt, fogja a Pepsit és elmegy(a Coca Colát otthagyja)
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
5900 levél
Válasz 03.05.27. 15:18 #134
Dile
Supertimor témája!
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
10960 levél
Válasz 03.05.27. 09:21 #133
Lacko
Egy supertimor nevű szúnyogírtó szprét reklámoz. Három feka csapkodja magán a szúnyogokat és akkor betáncol a negyedik (olyan gebe, mint egy hurkapálcika ember) és egy 50-es években is divatjamúlt zakót visel. De főleg az vicces, ahogy táncol, meg amilyen zenére elénekli (franciául), hogy milyen jó szúnyogírtó a supertimor. Közben a csapkodó négerek elkezdenek ritmusra csapkodni és valami hihetetlen borzalamas tánc alakul ki ebből.
1440 levél
Válasz 03.05.27. 09:03 #132
Tomsess
Én nem tudom melyik reklám az.Vmi közelebbit nem lehetne adni?
10960 levél
Válasz 03.05.27. 08:44 #131
Lacko
Aruns, mi tényleg nagyon hasonlítunk.
A SuperTimor valami hihetetlen, leírhatatlan. Annyira szar, hogy a világ legjobb reklámfilmje. Szerintem egyáltalán nem igénytelen, vagy ha igen, akkor abban a formában, ahogy az afrikaiak magukba szívták a francia kultúrát. Nekem legalábbis mindig valami Rejtő könyv jut eszembe erről a reklámról.
Csodálatos!!!!!
7034 levél
Válasz 03.05.27. 08:24 #130
Aruns
Csak annyit mondok: Supertimor. Az igénytelenség új mértékegysége 1 Timor (de beszartok a röhögéstől, ha megnézitek)
"War without fire is as worthless as sausages without mustard" Henry V
1440 levél
Válasz 03.05.26. 19:38 #129
Tomsess
Melyik?Amikor a manus hívogatja a barátnőit?
1175 levél
Válasz 03.05.26. 19:32 #128
Mr. Ranger
Láttátok a legújabb Vodafone reklámot a TV-ben? Elhangzik benne egy gyors bazme'
A Biblia arra tanít hogy szeress, a Káma Szutra pedig arra, hogy hogyan szeress Š Ž ™
4695 levél
Válasz 03.05.20. 12:22 #127
szedrencs
Hali...

Pyrogate hozzászólásába kicsit belejavítok, hogy azért védjem az alkotókat (bár kurva szar reklám, talán csak a "köh..köh...apukám lement a boltba kenyérért" rosszabb.)

Azért a döntésfolyamatod több helyen is hibázik.

>>>Vegyük mondjuk a kőnyalós kubu reklámot.
Legyen inkább Hohes C

>>>Ezért gyorsan hivatják a reklámokkal, és egyébb dolgokkal folgalkozó marketingest.

Az ekkora cégek reklámügynökséggel dolgoznak, és régen rossz lenne, ha nem lenne marketingtervük előre egy évre, de ez itt szőrszálhasogatás.

>>>Ő gyorsan előveszi a többi marketinges alkalmazottakat, akiket a cég azért tart, hogy minél jobb reklámokat, rendezvényeket, design-t találjanak ki.

Ezek vannak a reklámügynökségnél, és a rendezvényszervező irodánál. Egy cég - főleg 1 márkára - nem szokott szerintem 10 embert tartani. Még a legnagyobb cégek is (sőt azok különösen) külső reklámügynökségekkel dolgoznak. De ezen is essünk túl.

Szóval a marketinges ír egy "brief" nevezetű dokumentumot, amiben leírja a reklámügynökségnek, hogy mit is kellene elérni, hogyan, milyen eszközökkel, mennyi lé van rá, stb.

Az ügynökség kitalál valamit - általában legalább 2 verziót a kampányra. Ezek vázlatok.

Összeülnek, az ügyfél meg mindig kiválassza a szarabbat. (Ez a legtöbbször így van, nem tuom miért, de már én is szembesültem vele. Ha van két ötleted, az egyik világverő, a másik meg középszerű, nem kérdéses, hogy melyiket fogják választani.)

>>>És tényleg azt hiszik hogy jó. Ennyi eszük van?
Igen

>>>De nézzük sorba, ki az, aki ilyen hülyeséget elengedett maga mellett, sőt még tetszett is neki (de mi az ami megfogta őket?) : a kitalálója (1 fő), a munkatársai (kb. 9 fő), főnöke (1 fő), vezérigazgatóság (4-5 fő).

Kb. ennyien...a többiek akiket írtál már csak a "kivitelezők" és nekik (talán a rendező kivételével) igazából nincsen beleszólásuk, ők csak a "jómunkásemberek". Ez olyan, mintha egy kubikos beszólna a főépítésznek...szerinted mennyi ideig dolgozna még utána?

>>>Szerintem egy kis közvéleménykutatással (elmentek volna egy óvodába, vagy egy iskolába) sokkal jobb reklámot lehetett volna csinálni, mert egy 6-7 éves gyerek ennél azért kreatívabb, és tuti hogy lettek volna jó ötletek, sőt még azt is megtudták volna a kedves reklámkészítő szakemberek, hogy mitől döglik a légy, azaz, hogy mit szeretnek ebben az italban, és akkor már ezek segítségével egy célirányosabb reklámot hozhattak volna össze ezek a nem valami kreavít úriemberek, és hölgyek.

Ebben viszont tök igazad van. Néhány mélyinterjú nem ártott volna, hogy tudják, hogy "mitől döglik a légy".

Egy gond van: nem tudok róla, hogy a gyerekekkel szabad-e ilyeneket folytatni, illetve ha elkészül a "jó" reklám (nem a mostani, hanem ami jó, és működik, akkor elvileg a gyerekekhez kéne hogy szóljon, mert nekik kell üvöltözniük a hipermarketben, hogy "De apúúúúúú, hóheszcét akaróóóóók."

Ez meg megint felveti azt a kérdés, hogy etikus-e kis befolyásolható pisiseket befolyásolni. (De ez már fullra off-topic)

Na, kb. hirtelen ennyi.

Ja, a legundorítóbb reklám a Smart pontos szerintem, ahol azok az undorító pontok vannak.

Szedrencs
20579 levél
Válasz 03.05.19. 21:34 #126
Pyrogate
Jogobellától mászok falra.
Meg a Chiwawa is faszság. Bár jó lenne egy pénz nélküli iatalautómata
19402 levél
Válasz 03.05.18. 11:11 #125
sipec
:lollllerrrrrrrrrrrrrrrrr
Itt a győri itt az édes:lol
Na az egy kurvajó reklám
1541 levél
Válasz 03.05.18. 11:07 #124
Bugs Bunny
Jaja, enis! nekem az a reklam nagyon bejon, ahanyszor megnezem mindig akkorat rohogok rajta :>
313 levél
Válasz 03.05.17. 23:49 #123
piski
A legkeményebb aa Whiskas reklám.A z egérnak van egy mozgása.Mikor először láttam azt hittem leesek a székről
My words are weapons in which I murder you with?
152 levél
Válasz 03.05.17. 09:34 #122
Palika
Nekem mostanában a Chiwawa és Mountain Dew jön be.
Nos, izé...
1440 levél
Válasz 03.05.16. 22:22 #121
Tomsess
Ki látta a legújabb Kit Kat-es reklámot.Nagyon cool.Amikor a néger odamegy a csákóhoz.Tudom mi kell neked-neked kell napszemüveg.VAgy valami mást szeret?Neked kell óra. Meg az nagy.Tudom már mi kell neked.Neked kell fű...Nem tudja vki honnan lehetne letölteni?
20332 levél
Válasz 03.04.23. 23:55 #120
Z-Master
Tényleg cool most ez az új Menthos reklám.
1440 levél
Válasz 03.04.23. 21:50 #119
Tomsess
Le tudnád-e pontosabban írni a Nike reklámok web címét mert én nem találom a Nike.com-on.THANKS

Mellesleg láttátok a legújabb Menthos reklámot.Mennek a bárányok a motoros fűnyírón.Nagyon cool.

Rossz reklám-amitől elhányom magam- a Clorox-os reklám asszem.Amikor azt éneklik,hogy ,,Anyu ha mos probléma nincsen ...stb.Na az nagyon
Anyu ha mos probléma nincsen,
Anyu ha mos fehérebb minden,
Apu bevette a pálinkát,
Oszt megverte az anyukát.

5240 levél
Válasz 03.04.21. 21:04 #118
Pras
Az a Mountaid Dew reklám, amikor ráugrik a gepárdra, meg "rossz cicus". A Neten találtam olyen mobilreklámot, hogy a macska feltekeredik a ventillátorra ŰŰűűűberkirály. www.vicclap.hu, és a videók között van valahol. Tudjátok, valami kamerás Nokia. De nagyon durva
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
20332 levél
Válasz 03.04.21. 01:51 #117
Z-Master
Most nem ugrik be,hogy mit reklámoznak de a reklámban az van,hogy befut a kutya a házba a lengő kis ajton,majd szét néz és látja,hogy valami nem stimmel majd ezekután kimegy megnézi a házszámot és vissza megy a házba.
229 levél
Válasz 03.04.20. 18:29 #116
Emb3rke
Nike reklámok rulezek! le lehet őket tölteni a nike.com/freestyle oldalon...
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki sem kíváncsi a másikéra
1440 levél
Válasz 03.04.20. 16:55 #115
Tomsess
Tudjátok melyik jó reklám most.A legújabb Coca Cola-s.NAgyon nagy.Chiwava (vagy mi?).Nagyon cool.Mindenki elkezd énekelni a metróban.
11785 levél
Válasz 03.04.20. 16:09 #114
Ghoost
arra én se emlékszek.
a sajtmesteres télleg nagy szarság.
a mr. properesek is kurva szarok vazz, elkezd a hülye kurva fütyörészni és megjelenik egy yolan vödör szarság és rögötn kész a takarítás.
a szal cillites is totál sof maikor a 4. szöveget mondják rá ugyanarra a reklámra.
meg a 3bit mai szinteén uyganabban aa reklámbak csak más képet mutatnak és akkor
háááááááááárom?
1440 levél
Válasz 03.04.20. 11:00 #113
Tomsess
Melyik volt az a reklám?Pálpusztai?Most vhogy nem ugrik be.
11867 levél
Válasz 03.04.18. 22:29 #112
RASTA guy
Régebben a Pálpusztai reklám volt egy LoL, de egy hét után betiltották, annyira undorító volt.Megvan vkinek mp3-ban?
sakálemberek...
548 levél
Válasz 03.04.18. 20:52 #111
KisBi
Az nem kifejezés!!!
Amikor megláttam, eldöntöttem hogy nem veszek olyat!
Tehát nálam nagyon bejött...
Fuck
431 levél
Válasz 03.04.18. 20:50 #110
nevemsenki
pannónia sajt reklámja.
sztem felejthető.
1440 levél
Válasz 03.04.18. 20:39 #109
Tomsess
Melyik az amikor vallatják a sajtmestert?Mert nemtom melyikre gondolsz.Asszem csak az van most.
2925 levél
Válasz 03.04.18. 04:15 #108
!hollow
Láttátok már a sajtmesteres reklámot? Én ha meglátom, félóráig nem kapcsolom be a tv-t.
Think you're alone? Think again.
20579 levél
Válasz 03.04.15. 23:09 #107
Pyrogate
hát ennyit nézek tv-t
3167 levél
Válasz 03.04.15. 21:23 #106
'Tacker Takk'
Aztán elmentek együtt Skandináv lottózni...
"Látod nincs mit mondanom, a napot, az órát sem tudom..."
4065 levél
Válasz 03.04.15. 20:26 #105
xeLaR
Kisebb reklámparódia, amit a diákigazgatóválasztáson mondott a pártunk:
Társadalmi célú hirdetés (18 éven felülieknek)
Lány(pajkosan): Te elmentél már?
Fiú(pajkosan): Igeen. Te elmentél már?
Lány(pajkosan): Igeen...
Mindkettő: És Ön elment már...szavazni?
Szal LOL
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
1440 levél
Válasz 03.04.15. 20:15 #104
Tomsess
Külföldön (pl Szlovákiában) az Eszkimót már rég Algidának hívják.De nemtom mire fel a névváltoztatás Magyarországon.
548 levél
Válasz 03.04.13. 19:03 #103
KisBi
Jaja! Bár szerintem rohadtul nem volt értelme nevet változtatni...
Fuck
5900 levél
Válasz 03.04.13. 18:21 #102
Dile
CSak az a gond, hogy az a reklámnem kubu, hanem Hohes-c asszem.
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
19402 levél
Válasz 03.04.13. 10:09 #101
sipec
Az eskimonak most már algida a neve?
431 levél
Válasz 03.04.13. 09:50 #100
nevemsenki
Biztos tudja valaki köztetek: Nálunk a reklámok esetében szokott lenni próbavetítés, vagy ez csak cégtől függ?
Ahogy a mai reklámokat nézem igencsak hasznos lenne. 10 évvel ezelötti reklámok sokkal színvonalasabbak voltak, pedig akkor még kevesebb pénz, és kezdetlegesebb technika állt rendelkezésre. Ám ebből is látszik, hogy nem ezeken múlik, ha nincs ötlet a többi nem segít...
9765 levél
Válasz 03.04.13. 09:49 #99
vally
Osztálytársam játszik egy Westel reklámban. Én nem láttam, de azt mesélték, hogy abban ahol leesnek a mobilok, vagy mi.
A gyerek akkora kretén, hogya röhögünk, hogy mekkora balfasz, akkor ő is elkezd röhögni, mert azt se tudja miről van szó.
Egy nap volt a forgatás, és 6 rugót kapott.
Sose vitatkozz idiótákkal, mert lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.
4065 levél
Válasz 03.04.13. 08:09 #98
xeLaR
Kedvenc reklám?...
-Miért nyalja a követ az a kecske?
-Mert így jut ásványi anyagokhoz.
-Akkor most nekünk is követ kéne nyalnunk?...
LOL
És most picikét kibővítem...
-Akkor most nekünk is követ kéne nyalnunk?
-Ja köcsög! Nyaljál követ bazz!
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
11785 levél
Válasz 03.04.12. 21:29 #97
Ghoost
LOL
És csak a feje látszik mert a többit megrajzolták, és csak annyit mond, hogy nyugi majd axel lenyomja a számlákat...
Hát igen ott pesten van leehtőség ilyenekre is.
11785 levél
Válasz 03.04.12. 21:28 #96
Ghoost
LOL
20579 levél
Válasz 03.04.12. 21:25 #95
Pyrogate
ebben játszik az egyik évfolyamtársam, göndör haja van, és copfban. És a poén, hogy ezért 350 000-t kapott!!!!!!!!!!!
11785 levél
Válasz 03.04.12. 21:20 #94
Ghoost
Az axeleros üt midnent
bejönnek azzal a nyomorult fókával, leül a kis szaros fóka a gép elé elkezdi verni
kérdi az egyik faszi- hát most meg mit csinál
-balhét, mert nincs itthon internet
-minek az? És a telelfonszámlát ki állja?
-nyugi axel lenyomja a költségeket
-az axelero uj konmbi csomagjában nicns percdíj csak ka...
fú te ezen kinyúltam
20579 levél
Válasz 03.04.12. 20:37 #93
Pyrogate
Azt hiszem a reklámok tárgyalása mellett belepillanthatnánk a kulisszák mögé, és elképzelhetnénk egy reklám-készítési folyamatot.
Vegyük mondjuk a kőnyalós kubu reklámot.
Szóval van egy cég, jelen esetben a Kubu, amelynek vezetői naponta megnézik az eladási statisztikákat, és fogják a fejüket, mert egyre kevesebb termékük fogy el naponta. Ezért gyorsan hivatják a reklámokkal, és egyébb dolgokkal folgalkozó marketingest. Ő gyorsan előveszi a többi marketinges alkalmazottakat, akiket a cég azért tart, hogy minél jobb reklámokat, rendezvényeket, design-t találjanak ki. Ezek az ügyes emberek, úgy kb. 10en, egyik reggel leülnek a kerekasztal elé, és azon gondolkodnak, hogy vajon milyen tanulságos reklámot találhatnak ki, mellyel növelhetnék az eladási statisztikákat. Szóval ott ülnek már kb. 2 órája a fülledt teremben, az asztal közepén lévő kubu terméket nézik, és már "úszik" a terem - az izzadságtól. Aztán egyszer csak, egy nagy elméjű zseni hatalmas erőfeszítés árán megszüli a nagy ötletet! A fején az erek már méretesre duzzadtak, de most végre felpattan, és ordibál:
- Megvan a nagy ötlet!
- Na mi az? - kérdezi a főnökük.
- A Kububan sok vitamint van ügye?
- Hát persze!
- És az állatok honnan veszik a vitamint?
- öhm, hát...
Látja hogy egy fogós kérdést tett fel, és erre még jobban veri a mellét, hogy neki aztán milyen iq-ja vann, ezért még elő is léptethetik. Most jön csak rá milyen kivételes tehetség.
- Ööö nem fűből?- kérdezi egy hang.
- Szerintem a paprikából! Vagy nem ezt fedezte fel öööö, hogy is hívják?
- Hülyeségeket beszéltek! A kecske például a kőböl nyeri!- mondja az ötletgazda
- Nem törik bele a foga?
- Nem! A kecske a követ nyalja! Értitek már? Ezt kell bemutatni a gyerekeknek, hogy nem vagyunk mi állatok, és milyen jó, hogy nekünk nem kell követ nyalni, hanem ihatunk Kubut!
- Bravó! Ezért előléptetlek!- mondja a főnöke.
a többiek felállva tapsolnak, és elmennek megünnepelni ezt egy előkelő étterembe (nem a McDonaldsba ), ahová a Kubu RT vezetői is hivatalosak. Itt elmondják az ötleteket, és megmutatják a terveket. Az igazgatóság is tapssal köszönti a reklámot, bár valószínüleg egyik sem tud róla, hogy a kecske követ nyalna, de nem akarnak belekötni, mert nagyon beégnének az egszerű alkalmazottak, és egymás előtt. A fickót, aki kitalálta, meg előléptetik. Azután elkezdődik a rendezés, és mindenkinek tetszik a reklám, felveszik, piacra dobják. És közben nem veszik észre, hogy milye SZART csináltak!!!!!Mint aki jól végezte a dolgát megünnepelik, és elkönyvelik, hogy megint királyat alkottak. És tényleg azt hiszik hogy jó. Ennyi eszük van? De nézzük sorba, ki az, aki ilyen hülyeséget elengedett maga mellett, sőt még tetszett is neki (de mi az ami megfogta őket?) : a kitalálója (1 fő), a munkatársai (kb. 9 fő), főnöke (1 fő), vezérigazgatóság (4-5 fő), operatőr (1 fő), kamerások (4), egyéb céghez tartozó emberek, akiknek szavuk van - szponzorok főleg (10 fő), titkárnők (10 fő), színészek (2 fő), kecske (1 fő), rendező (1 fő), vágó (1 fő), egyéb, a reklámban tevénykendkedő ember (15 fő), szinkron (3 fő), magyar tévéadók elöljárói, vezetői(6-7 fő). Azaz körülbelül 70 szűklátókörű ember nem vette észre a reklámból kisugárzó értelmet. Szerintem egy kis közvéleménykutatással (elmentek volna egy óvodába, vagy egy iskolába) sokkal jobb reklámot lehetett volna csinálni, mert egy 6-7 éves gyerek ennél azért kreatívabb, és tuti hogy lettek volna jó ötletek, sőt még azt is megtudták volna a kedves reklámkészítő szakemberek, hogy mitől döglik a légy, azaz, hogy mit szeretnek ebben az italban, és akkor már ezek segítségével egy célirányosabb reklámot hozhattak volna össze ezek a nem valami kreavít úriemberek, és hölgyek.
Senkit nem akartam megbántani, senki ne vegye magára, az adatok tájékoztató jellegűek. Ja és elnézést kérek a Kubu-tól az antireklámért.
"Aki érti a viccet az mindent tud, aki nem, az mindent megtehet."
2386 levél
Válasz 03.04.10. 21:48 #92
SShark
Osztozom "nevemsenki" véleményével. Az ElectroWorld reklám baromira el van találva.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.