Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» World of Warcraft

World of Warcraft

World of Warcraft
A legutóbbi World of Warcraft cikkek, hírek
1356 levél
Válasz 16.12.06. 07:54 #17970
jawsika
Nem megy le a heroic Odyn...
Eleve gond, hogy 1-1 pug mindig kell, mivel bár emberre meglennénk, de komoly DPS gondok vannak néhány embernél a guildben. De alapvetően nem a pugok miatt nem megy le, mivel ők jók szoktak lenni, de valahol mindig elhasalunk. Néha meghal 1-2 dps és elmennek a combatressek, néha valaki hülye és wipeoltatja a raidet... Azért az új, legkésőbb az azt követő héten le fog menni, de... basszus kínszenvedés. Én egy apró, egypatches, pár hétig tartó WoD eleji healerkedésen kívül sosem raideltem, ez az első szezonom, és ezt is "csak" HC-n toljuk. Ilyen reallife first guild ez, ami nekem tökéletesen megfelel, és élvezem is a raidelést, feszítek a 878-amban, és imádom. De már volt vagy 40 tryunk a HC Odynon és az istennek sem megy le...

Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
16069 levél
Válasz 16.11.01. 22:54 #17969
david139
SPOILER
Ma láttam, hogy tolja.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
16069 levél
Válasz 16.10.19. 15:04 #17968
david139
Hamar unalmassá válik a harcrendszer miatt. Az action mmorpg-k sokkal jobban bejönnek ilyen téren, csak azokból meg nem nagyon van normális, szóval mindig visszakényszerülök a wowra.
Annyi energiát meg nem akarok beleölni, hogy guildem legyen, meg raideljek, mert az csak késleltetné a megunást, és így időpazarlás.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
1356 levél
Válasz 16.10.19. 07:34 #17967
jawsika
Mi történt?

Nálunk most nagyon jó a hangulat. Jó az új guild, jófejek az emberek, megy a HC raidelés, a jelszó: real life first, szóval nincs kényszer, sőt még pvp-zni is járunk. mythic pluszok meg adnak folyamatos kihívást és elfoglaltságot. Szal én szeretem.
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
16069 levél
Válasz 16.10.19. 00:01 #17966
david139
Nah asszem eddig tartott a varázs.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
1356 levél
Válasz 16.10.18. 13:38 #17965
jawsika
Sipeeeeeeec!

Tolod már?
Nem emlékszem a battle-tagedre.
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
1356 levél
Válasz 16.10.12. 07:55 #17964
jawsika
Ezt csak arra írtam, hogy nem feltűnő.

Egyébként ez a cement ez néha úgy felkúr, ahogy semmi más a subroguen kívül. Én próbáltam, 103-nál eluntam, nekem nem elég koherens, de ha valaki elég kaotikus hozzá és ráérez, az meg tud vele vadulni.
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
16069 levél
Válasz 16.10.11. 18:53 #17963
david139
De most mért magyarázod ezt nekem? Elhiszem, hogy te nagyon szuperül látod, de szerencsére nem ellened szoktam játszani, és ezért ritkán szedik ki. Innentől engem hidegen hagy, hogy piros vagy hupikék effektje van
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
1356 levél
Válasz 16.10.11. 15:00 #17962
jawsika
Egyrészt az addon kiírja, illetve nekem (gladiatorlossa) bemondja. Audiósabb vagyok, nekem ez jobban segít, mintha látnám. Kettő iszonyatosan feltűnő. Ha az ellenfél teszi le, durva vörös kört rajzol, nem lehet nem észrevenni.
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
16069 levél
Válasz 16.10.11. 12:41 #17961
david139
Persze, könnyen felismerhető, rá van írva, hogy Counterstrike Totem De ha bg-n berakom 40 ember közé, akkor elég sokáig el van ott, mielőtt valaki megtalálná. Arénán is a többség ott hagyja, igaz, csak 1500 körül mókázunk.
Resselő totem csak a resto sáminak lehet, úgyhogy engem nem érint.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
1356 levél
Válasz 16.10.11. 10:29 #17960
jawsika
Könnyen felismerhető, az igazi problémát olyan classoknál okozza, ahol egy-egy képesség nem megszüntethető, vagy nem tudsz leállni, esetleg ha megteszed, hatalmas negatívummal jár. Ilyen egy Killing spree vagy egy bladestorm. Vagy a DHnak vannak ilyen jellegű ability-jei. Egyébként faceroll.

A nagyobb gáz a resselő totem. Múlt héten 3v3-ztunk, és jött egy sámi amit szépen eltettünk. Nyomtuk tovább a meccet, egyszer csak megint ott volt. Köpni-nyelni nem tudtunk, asszem lement, de már nem emlékszem, csak arra az egyszerre történő felordításra, hogy mi a szar?!
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
16069 levél
Válasz 16.10.09. 09:21 #17959
david139
Ez a Counterstrike totem mekkora állatság
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
1598 levél
Válasz 16.09.30. 11:37 #17958
Yaho0
Igen, ez pontosan így van. A dummykon tisztán látszódik az aktív/inaktív időtartomány. Amíg DoT van az ellenfelen, addig mindenképpen benne vagy az aktív tartományban, utána kb. 5 mp múlva már inaktív leszel, és a DPS-ed nem csökken tovább.
R.I.P
16069 levél
Válasz 16.09.29. 16:57 #17957
david139
Hát fogod a recountot, megütsz valamit, és nézed, hogy utána még hány másodpercig csökken a szám.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
1356 levél
Válasz 16.09.29. 16:38 #17956
jawsika
most úgy érzem, imbecilis f*sznak hiszel...

Értem én, csak az nem volt világos, hogy a passzív idő miként, vagy mibe számolódik, illetve mi számít annak.
Jó, mondjuk, hogy minden oké
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
16069 levél
Válasz 16.09.29. 14:38 #17955
david139
Fú gecc, én nagyon erősen próbálom elmagyarázni az egyértelműt, de nem megy.
Legyen egy példa:
Van egy boss, 10 millió hp-val.
Én odamegyek és beleütök EGYETLEN EGYET, ami sebez egy milliót. Aztán többet nem ütök bele, leülök a sarokba, és várok. Ekkor a DPS-em EGYMILLIÓ, mert annyit sebeztem egy másodperc alatt, amíg AKTÍV voltam. Ha ülök a sarokban akkor PASSZÍV vagyok (sarkított példa, eltelik pár másodperc, mire passzívba kerülsz).
Te odamész, és a maradék 9 millió hp-ját 18 másodperc alatt viszed le (ez 500k dps-t jelent).

Tehát a dps lista:
Én: 1 millió
Te: 500 ezer

Dmg done lista:
Te: 9 millió
Én: 1 millió

Ha így sem, akkor feladom
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
16069 levél
Válasz 16.09.29. 14:31 #17954
david139
Ugyan annyi időtök van, de Bandi úgy dönt félúton, hogy elmegy a bokorba recskázni. Aztán mire visszaér, ugyan annyi almátok van. Komolyan nem értem, hogy mit értetlenkedtek ezen
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
1356 levél
Válasz 16.09.29. 10:34 #17953
jawsika
Nem aktív (passzív) idő tehát például az, amikor nem tudok harcolni, mert valami mást csinálok. (deterrence, ugrálás, túl messze vagyok, etc.) Rendben van. Oké, ezt megértettem. Ez alatt nem csinálok dmg-et, tehát az leesik. Világos. De a DPS miért nem esik le? Én ezt nem értem.

Mert egy haverom pl firemage és mint ilyen, burstos. Én MM-el tolom, ez inkább sustained. Elkezdjük tolni a sebzést, és ő elmegy iszonyatosan, én meg lemaradok. Ez oké. De utána, mikor elmúlik a burstje, akkor sem esik le a damage-e az enyém alá, magas marad. Viszont ha nincs a kezdeti burst, hanem csak lövöldözünk, akkor alattam van simán. Ebből következtettem, hogy a game átlagol, tehát nem csak az uccsó mp-ket nézi, hanem a konkrét harcot, amíg megy a combat. Így van értelme annak, hogy az első példában miért marad magas a dps-e (nem burst-magas, de magasabb a normáls, burst nélküli dmg-nél). Viszont ha ez így van, akkor a végén, a DPS done 1.nek ELKERÜLHETETLENÜL a dmg-done elsőnek is kell lennie, hiszen az átlag DPS-e nagyobb, és ugyanannyi ideig sebeztek. De nem ez történik. És nem tudom miért.

Ezért írtam meg a kérdést.
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
1356 levél
Válasz 16.09.29. 10:29 #17952
jawsika
Igen, egyébként köszi, de ez megy.

A lényegen, illetve a feltett kérdésen ez nem változtat.

De csak ha már általános matek, meg így leegyszerűsítetted, akkor, ahogy ott szokás, egy szemléltetés: én 1 mp alatt 3 almát lopok el, Bandi meg ugyanennyi idő alatt 5-t. Akkor, ha ugyanannyi időnk volt a lopásra, akkor hogy a *****************-ba van, hogy nekem a végén több lesz, mint neki?

Na?
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
16069 levél
Válasz 16.09.29. 10:27 #17951
david139
Úgy, hogy nem AKTÍV.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
673 levél
Válasz 16.09.29. 09:48 #17950
ivanova36
A vitaindító kérdés nem a dps fogalma és számítási módja volt, hanem:

"Akkor az hogy a francban van, hogy akinek kisebb a DPS-e, annak nagyobb a Damage-e. "

16069 levél
Válasz 16.09.29. 09:18 #17949
david139
Vicces, hogy ilyen alap ált suli matek kérdésre ennyi válasz jött, ráadásul 1-2 elég vicces

DPS = sebzés / idő (még a neve is ez vazze, damezs per szekond). Ennyi, semmi mágia, semmi "ő burstöl tehát blablalba", semmi ilyesmi. És az idő csak akkor számolódik, ha AKTÍV vagy, tehát ténylegesen volt sebzésed az elmúlt pár másodpercben.
(same for healing)
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
19402 levél
Válasz 16.09.28. 23:31 #17948
sipec
jaj, soz, nem figyeltem.

es fogalmam sincs, nekem a healing meter a lenyeg
de amugy szerintem az van, h hiaba, h a playernek kevesebb a dmg done-ja, a burstje miatt a dmg/sec az magas, hisz kevesebb ido alatt hozza ossze a mennyiseget
1598 levél
Válasz 16.09.26. 19:20 #17947
Yaho0
Elméletileg úgy volt, hogy nem a combat számít, mert ésszerűen, amíg életben vagy, addig combatban is, viszont ahogy mondtam, az aktív időtöltés számít. Ez azt jelenti, hogy a DPS addig számít, amíg a bosst ütöd, vagy bármelyik DoT effect van rajta, amit te adtál neki. Így kiosztok 10000 Damaget egyszerre, aztán elteleportál a boss, vagy ilyesmi, akkor marad a 10e DPS-m, míg, aki egész fight alatt harcolt, annak elképzelhető, hogy kevesebb DPS-e lesz, mint nekem, de a damage több.
R.I.P
673 levél
Válasz 16.09.26. 10:10 #17946
ivanova36
DPS: Damage per second
DMG done: bevitt össz sebzés értéke

Akkor lehet magas dps és alacsony dmg, ha pl burstre van kihegyezve az adott karakter, így az össz sebzése vagyis a dmg nagy részét a burst alatt tolja el, ekkor lesz nagy dps, de alacsony dmg, mert pl burston kívül csak éppen hogy be tud vinni valamicskét.
Vagy akkor ha a karakter nem szereti a mozgékonyságot igénylő harcot, hanem csak az állunk és verjük bossokat, akkor magas a dps és dmg, de amint mozogni kell a dmg le fog esni a dps meg viszonylag magason marad.
Vagy ha kifejezetten kritre van kényszerítve a karakter, akkor ugye viszonylag alacsony a dmg amíg nem kritel, ám kritkor meg fog ugrani amolyan burst jelleggel.
Vagy ha a harcon van más feladata is, pl szakítás, vagy hordozás tehát nem kifejezetten sebzés. Ekkor ugye amikor üti a bosst, akkor nagyokat csap bele, de mikor mást csinál, pl szakít, csapatot segít valamilyen módon amihez nem kell dps, akkor ugye kiesik ebből.

Tapasztalt raidvezető ezt tudja ismeri a csapatát és figyelembe veszi a kiosztott feladatokat is, tehát nem feltétlenül fogja kérdőre vonni az adott magas dps-ű, alacsony dmg-ű raidert.

Más kérdés hogy a magas dps és dmg, nem minden harcon szükséges. Persze segít a harc folyamán de vannak egyéb feladatok is amiket figyelembe kell venni egy-egy bossharc során.

Legalábbis 4 éve ez volt a helyzet.
1356 levél
Válasz 16.09.26. 09:24 #17945
jawsika
Tehát például: mondjuk a Mimiron fighton, amíg épül a következő bossrész, addig nem lehet sebezni, ezért a damage leesik, oké. De a combat megvan, tehát a DPSnek is vissza kéne zuhannia.
Á, nem áll ez nekem össze.

Ha meg az addon okos, akkor oké, de ez sem magyarázza szerintem ezt. Ki tudok égni...
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
1598 levél
Válasz 16.09.26. 08:56 #17944
Yaho0
Bizonyos encounterök másodpercekig kivonják az aktuális játékost az aktív sebzésből, ezáltal damage-ben ugyan lemarad, de a DPS csak az aktív időszakot számítja, ahol elképzelhető, hogy nagy sebzést vitt be.
R.I.P
1356 levél
Válasz 16.09.26. 08:43 #17943
jawsika
Sipec, figyelj már. Hozzád fordulok, mert neten erről semmit nem találtam. A következő a gondom: van ugye a DPS meg a Damage Done. Világos, hogy melyik melyik, de van egy nem tiszta dolog. Tegyük fel, hogy lemegy egy encounter, mindenki életben marad. Ebben az esetben van egy mondjuk 100 secig tartó fight, ahol van egy ember, akinek 100k a DPS-e (ez nyilván csak példa), és van egy másik, akinek 80k. Akkor az hogy a francban van, hogy akinek kisebb a DPS-e, annak nagyobb a Damage-e. Egyszerűen nem fogadja be az agyam. Ha meghalna, érteném, de nem hal meg.

Haver azzal magyarázza, hogy pl ő elburstol az elején, ez felviszi a DPS-ét, ami utána annyira leesik, hogy a damage kevesebb lesz, viszont a DPS-e magas marad. Elvileg a DPS a fight során számolódik, nem? Akkor viszont miért magas a DPS-e, ha alacsony a damage-e...

Valamit szerintem benézek. Eddig nem raideltem, sosem számított, de most már nem tudok nélküle élni.

Szerk: most, hogy leírtam, azon agyalok, hogy a DPS, lehet, hogy csak az aktuális másodpercet nézi, és ezért van az, hogy mondjuk a srác tol 200 k-t, de korábban sokkal nagyobbat tolt, csak ugye az aktuálist látom csak.

Szerk2: de ez is hülyeség, mert akkor meg ha valaki meghal, vagy mondjuk csak ugrál az AoE elől, akkor neki le kellene esni a DPS-ének, de ez sem történik meg soha...

Basszus nem értem
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
19402 levél
Válasz 16.09.25. 11:43 #17942
sipec
majdnem 7 honapja kitartok, h nincs wow.
erre volt kollegamtol kapok collectorst ajandekba, mert "neked vissza khell jonnod".
faszom
1356 levél
Válasz 16.09.22. 09:38 #17941
jawsika
Hát az MM nagyon erős, a szettem is jó ráadásul viszonylag. 847ben vagyok.
Nem tudom mikor tetszett ennyire utoljára a game.

Goldom sose volt.
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
16069 levél
Válasz 16.09.22. 09:14 #17940
david139
Grat! Nekem elég szar a gépem ahhoz, hogy rontson a dps-emen, de legalább a havidíjat most goldból fizettem
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
1356 levél
Válasz 16.09.22. 08:10 #17939
jawsika
Legion: 14ezer
Havidíj: 4ezer
Computer: 360ezer
Netelőfizetés: 7ezer

Az érzés, amikor az új guildedben életed első content-raidelésén úgy vezeted a DPS listát, mint az USA a világgazdaságot, felbecsülhetetlen.
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
16069 levél
Válasz 16.09.06. 22:26 #17938
david139
Lement az első Mythicem. Volt egy 100k alatti dps-ünk és alig 21x wipe-oltunk, de lement
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
16069 levél
Válasz 16.09.01. 16:45 #17937
david139
Nem tudom, egy reddites postból másoltam. Egyelőre nem tapasztaltam úgy, hogy igaz lenne.
Meglett a 110 közben.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
1356 levél
Válasz 16.09.01. 07:31 #17936
jawsika
Ezt nem is láttam. Most ez tuti? Csak mert nekünk haverral is droppolódott purple item szinte a legelején sima mobból is. De akkor a dungeon journalben miért van konkrét loot-table? Nem tudom, azt hittem csak mázlink volt, mert tényleg a megszokottnál több droppot kaptunk.
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
16069 levél
Válasz 16.08.30. 14:50 #17935
david139
Loot in Legion will be completely RNG. You can get a mythic-raid piece from a normal dungeon or even a world quest. The highest ilvl for loot is 895, nothing goes above it for this patch except your artifact weapon which can go up to 905. Basically why you want to raid and do mythic+ dungeon is for higher chances of getting the good stuff.

Tényleg nagyon Dio3
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
1356 levél
Válasz 16.08.25. 08:54 #17934
jawsika
Én meg MM hunterezni fogok.
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
16069 levél
Válasz 16.08.24. 22:39 #17933
david139
Nah meglett a 7. 100-asom, még egy 88as papom van amit szintre kellene hozni
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
1356 levél
Válasz 16.08.18. 08:54 #17932
jawsika
Én azon morfondírozok folyamat, hogy mit húzzak. Nyilvánvaló, hogy több karit fogok üzemeltetni, de nagyon fontos, hogy legyen egy Main. Először azt hittem viszem tovább a huntert, de gyalázat, amit csináltak vele, szóval kuka. Priest esetleg, ami nem rossz, de nem szív be az a kaszt. Rugón agyaltam kicsit, viszont a mobilitás csökkenése miatt gyakorlatilag frusztrál a játék a melee-vel. Ugyanilyen megfontolásból pattintottam le a DK-t is. Szóval a régi kedvenc, a mindig kicsit mellőzött de a szívemnek oly kedves lock lesz a befutó. Afflin. A demot sose szerettem, a destrut meg nem akarom tolni, mert herélték a Chaos Boltot. Túl kicsit sebez.

Szal lock. Várom nagyon.
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
19402 levél
Válasz 16.08.18. 02:18 #17931
sipec
#megmindignemwowozom
oh gyerekek, nagyon nehez, de marcius 4 ota tiszta vagyok.
erzem, ha csak 1szer belogolok, borul a bili
16069 levél
Válasz 16.08.11. 09:21 #17930
david139
[ s ]szöveg[ /s ] szpészek nélkül

Én sámlival tervezek, szegényke elég gyenguska, de szórakoztató
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
1356 levél
Válasz 16.08.11. 09:19 #17929
jawsika
A class rework nekem is adja. Az ablakban bebeszélő bossok azok nekem kellemes WC3-as emléket idéznek, nagyon tetszett. Persze kinek ez, kinek az. A DH questline az olyan, amilyennek egy új classbemutatónak lennie kell szerintem.

Az invasion eventekről annyit, hogy ez egy prepatch, egy átmeneti kis bónusz, ami ahhoz képest, hogy kábé lennie sem kellene, nagyon szép kis tartalmat adott. A loreben bekövetkezett változások pedig szerintem jók és várós, mit hoznak ki ebből.

A dióból áthozott spellek tényleg nagyon hangsúlyosak, csak így hirtelen tudok vagy 5-t mondani.

A DH mozgékonyságát még nem tudtam letesztelni annyira PvP helyzetben, elsősorban lockkal, meg DK-val szándékozok játszani a kiegben, meglátjuk majd, mennyire tud működni.



U.i.: hogyan írsz áthúzott szöveget? anno én is tudtam, de már nem emlékszem
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
16069 levél
Válasz 16.08.11. 08:57 #17928
david139
Más játékokkal tán tovább játszol?
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
16069 levél
Válasz 16.08.11. 08:54 #17927
david139
Hát egy kicsit más véleményen vagyok
A class rework-ök nekem nagyon bejövősek, balance persze 0, de majd artifact weaponnel talán.
Aztán tegnap kijött a DH meg az inváziók. A DH story line mocskosul gagyi. Egyrészt folyamatosan beugatnak az ellenséges bossok egy kis ablakban. Ez már dio3-ban is röhej volt, amikor Azmodan csinálta. Most itt ismét röhej(egyébként rengeteg spellen látszik, hogy a dio3-ból emelték át). Aztán maga a story durván unalmas volt. Mondják, hogy te vagy a nagy commander, meg tehetséges padawan, de csak rohangálsz mint egy hülye, és dolgokra kattintasz. Nem érzi magát az ember jelentősnek, miközben végrehajtja a küldetéseit. Egy ideig olvasgattam a questeket, de azok is annyira unalmasak voltak, hogy feladtam. Szóval nem volt nagy élmény, és mivel ezzel kezdtem, telibe is spoilerezte a másik quest line-t A cinematic-ok egész jók voltak, kivéve amikor rohadtul röhejesek, mint pl. az egyik Illidan-osban Illidan azzal nyit, hogy you are not prepared, aztán a végén azzal fejezte be, hogy you are prepared! Ez annyira awkward volt, hogy el se ittem. Illidan meg kb. maga Jézus, feláldozta magát a bűneinkért, néha feltámad, stb
A sima quest-line egy erős OK, ha nem lett volna, az se baj. Ezenkívül még vannak a riftek invasion-ök, 4 óránként masszív hentelés. Renben van, de nem olyan nagy buli. Szóval nem látom azt a rengeteg fun fun fun contentet.

A ragequit pedig akkor jött el, amikor WSG-n zászlót vittem, és egy DH elvitte, de úgy, hogy mounttal nem tudtam utolérni, csak kb. az ő kapujuktól 20 méterre...

Bocs az össze-vissza csapongásért, gyorsan írtam.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
1356 levél
Válasz 16.08.11. 07:45 #17926
jawsika
Nem véletlenül kértem bizalmat.

Olvastam pár cikket, és bár nem így megfogalmazva, de a fejlesztők is beismerték, hogy nagyot rontottak a WoDnál. Megcsinálták a hype-t, kész volt minden, az összes playert felcsigázták, rengetegen jöttek vissza, és erre nem csináltak endgame contentet. Külön ki lett emelve, hogy tanultak ebből. Nézd, maga a prepatch és a DH kezdő is nagyon meggyőző. Szerintem adj neki egy esélyt.
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
308 levél
Válasz 16.08.10. 22:37 #17925
CarRoy
Én életemben először most fogok Wow kiegbe beszállni megjelenéskor, valamint részt venni egy bővítés előtti world event-ben (jövő héten fogok előfizetést hosszabbítani). A különböző stream-eken látott bétás content-ek, az újítások, a demon hunter class, az előzetesen kiadott harbringers- és hangoskönyv videósorozat, a rövid előképregény széria engem teljesen meggyőzött, hogy talán megéri felülni a hype vonatra és már a kezdetekkor belevágni az új kontinens temérdek tennivalójába.
7786 levél
Válasz 16.08.10. 22:01 #17924
Lovi Tommy
Meddig? Harom honap? Negy?
1356 levél
Válasz 16.08.10. 21:36 #17923
jawsika
Sziasztok.

Akinek van előfizuja, vagy ingyenhete, az jöjjön. Srácok... Bízzatok bennem, ez tökéletes. A legjobb prepatch, rengeteg contenttel, halad a lore, hatatalmas az egész. Nagyon jó. Nézzétek meg.
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
16069 levél
Válasz 16.07.22. 08:47 #17922
david139
Én ebben a kiegben nem toltam, csak 2 hónapot, azt se komolyan. Amúgy retri/dk main voltam. A dk-m most 90-es, tegnap kipróbáltam unholy-n. Patch előtt 2-3k dps, most 6-7, úgyhogy így nem lesz nehéz felhúzni Izgibb is lett jelentősen.
A nameplate-ek engem nem zavarnak, egyelőre főleg cement sámliztam, és leginkább még az action baromat nézem, hogy tudjom mit nyomok. Az tűnt csak fel, hogy néha bebugol a középre rakott saját hp/mana bar cucc, és sokszorosítva ír ki 1-1 buffot ami rajtam van. Pl van rajtam egy boulderfist meg egy flametounge buff, ott viszont az látszik, hogy a boulderfist hatszor.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
1356 levél
Válasz 16.07.22. 07:49 #17921
jawsika
Ha ezt vesszük alapul, druidon meg monkon kívül mindenem van legalább 90 körül. Amivel komolyabban toltam ebben a kiegben, az lock, pap, és az örök kedvenc hunter. Ettől függetlenül úgy nézem, a hunter most ki fog maradni, a meleehunter nem adja, az MM túl egyszerű, a BM meg nem érdekel.

A dk nagyon tetszik, az lesz most a main, de nehéz lesz kiválasztani a talentet.


Más: ez az új nameplate (illetve nem tudom teljesen új-e, mert eddig addon volt fenn, de kiegig nem akarok addonokat feltenni, szóval nem adja.
A legnagyobb baj viszont az, hogy a saját dmagemen kívül nem látok semmit. Nem látom a bekapott dmg-et, a bekapott healt, mások dotjait a targeten, fúdefelkúr...

Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.