Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hardware

»» Quincunx Antialiasing (tm)

12750 levél
Válasz 02.09.16. 10:14 #4
okoska3000
Na, erről én sem tudok sokat, csak amennyit te, hogy D3D-ben megy, ez a Detonátorban nem 4XS-ként, hanem 6x -osan jelenik meg, gondolom ez erősebb élsimítás...

Szerintem azért csak D3D-s, mert az OpenGl maga kezeli az élsimítást, és abban nincs benne ez az opció, dehát nem sokára jön az OpenGl 2.0, ami király lesz remélem, szerintem sokkal jobbak az OpenGl-es gamák, jobban tessenek...
607 levél
Válasz 02.09.13. 19:59 #3
loud
Figyu! Gef4-en a 4xS mit takar? Ja és miben különbözik a sima 4x-től? (Annyit tudok hogy ez csak 3D-ben működik)
ASUS P4P800-E, P4 2,8 1MB L2, Asus A9600XT, Audigy 2
12750 levél
Válasz 02.09.11. 11:54 #2
okoska3000
Nem, ez a 2x és a 4x között van, a G3-ban volt először, a G4-be kicsit továbbfejlesztették, az az előnye, hogy sávszélesség takarékos, szal ha megy 4x-esen inkább azt használd, de az jobban terhel, amúgy valóban a menüben egy kicsit mos, én mindenesetre ezt az opciót legalább használom...

Szerintem nyugodtan bekapcsolhatod a 4x-est, ha bírja a géped meg a játék...
9563 levél
Válasz 02.09.11. 11:22 #1
kEnAcE
Az lenne a a kérdésem ezzel az élsimítási technológiával kapcsolatban, hogy tényleg hozza a 4x minőségét 2x terhelésen, mert szerintem sok helyen elmossa a képet, a menükben meg a feliratokat (ld: SoF 2).
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.