Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» UNREAL 2003 DEMO

909 levél
Válasz 02.09.15. 18:55 #211
Deyo
Ja és egy ATX-es nagytorony ház(anno 18e-ért vettem
909 levél
Válasz 02.09.15. 18:53 #210
Deyo
Szerintetek van esélyem, hogy eladjam a gépem?
Celeron333,Shuttle alaplap Intel i440BX,128MB RAM
És ha igen, akkor mennyit kérjek érte?
4574 levél
Válasz 02.09.15. 18:53 #209
hering
Ja igen a kérdés:Megéri?
http://www.jatekok.hu
11784 levél
Válasz 02.09.15. 18:51 #208
Ghoost
hi!
Nekem tetszik nagyon a játék vanank hibái de tetszik.
Deyo:
Lehet hogy gondolni kell az yolan emerekre akiknek nincs pénzük gépet fejleszteni és nekik is jó játékokat csinálni de az ilyen nagy nevek mint pl. az Ut nagyobb konfigú gépekre készülnek, no meg arra is gondolnak ha az illetőnek nicns pénze gépet fejleszteni. akkor valószinűleg a játékot sem venné meg.
remélem tudsz követni.
Nekem is elég szar gépem van de azért elvagyok veele
(p4 1.5ghz 256sd eddig jó lenne csak radeon 7000res kártya..)
ez van sajna
mindig is mindig a jó gépeseknek csinálják a játékokat
4574 levél
Válasz 02.09.15. 18:49 #207
hering
Bocs az OFFTOPICért:cd író:LG 32/10/40-15400 FT
http://www.jatekok.hu
909 levél
Válasz 02.09.15. 18:48 #206
Deyo
Asszem anyagi okok miatt várok karácsonyig, csak nehogy addigra meg felmenjenek az árak
531 levél
Válasz 02.09.15. 18:46 #205
GL
Deyo én azt mondom akkor már mindenképp AMD akkor 2100+ de tudom milyen szar érzés amikor pont annyi pénzem van...Amugy az 512 mb ram elkell. Húzd le a hugit és ugy már egész kis pofás gép és 1 évig még bőven kihúzod. És utána egy vidikártyacsere majd stb,stb, de az a jövő.
3488 levél
Válasz 02.09.15. 18:46 #204
jatfield
Nem feltétlenül, ha nagyon ki kell fillérezni, nem olyan rossz választás, gyorsabb mint a Gef2 Ultra és olcsóbb! Persze a kettő közül a Radeon9000 a jobb a DX8 támogatás miatt.
531 levél
Válasz 02.09.15. 18:43 #203
GL
Nv parti vagyok de akkor már inkább az ati 9000+a legujjabb catalyst. Ugyan a g3 se drágább sokkal de a 9000 15-20%al gyorsabb.
909 levél
Válasz 02.09.15. 18:43 #202
Deyo
Szal szerintetek ez jó lenne:
AMD XP 1600+, 256MB RAM, Radeon9000
4574 levél
Válasz 02.09.15. 18:41 #201
hering
Hmm GF4MX-t nem veszek,akkor már inkább GF3,amugy ez a proci,alaplap,memória,hűtő,táp-épp,hogy lesz rá pénz,ha lesz
http://www.jatekok.hu
531 levél
Válasz 02.09.15. 18:41 #200
GL
bruttó 32e És az már a nagyonjó változat.
909 levél
Válasz 02.09.15. 18:37 #199
Deyo
És mennyi lenne egy Radeon9000, csak mert abban a boltban, ahol én érdeklődtem az árlistán nincs még ilyen kártya... lehet, hogy rossz helyre mentem?
531 levél
Válasz 02.09.15. 18:36 #198
GL
Mx? Na az már a múlté.
3488 levél
Válasz 02.09.15. 18:35 #197
jatfield
3488 levél
Válasz 02.09.15. 18:33 #196
jatfield
A videókártya gyenge lesz, nekem ennél egy hajszállal gyengébb gépem van (gyakorlatilag ilyen, csak minden régibb), és 800x600-ban játszok. Annál a kártyánál egy Gef4MX vagy Radeon9000 is sokkal jobb lenne, nézd meg ezeket, elég olcsó kártyák.
531 levél
Válasz 02.09.15. 18:32 #195
GL
Figyu a lényeg hogy itt pixel shader támogatás nélkül is olyan a víz mint a víz...vagymi. A régebbi játékokban meg mintha sűrű kék festék folyna. Egyszer régen láttam egy képet amikor először mutatták be hogy mi is a külünbség az alap víz és a pixel shaderes víz között. Nem semmi. Hering:Neked meg futna a gépeden de ha már szűk a keret akkor egy ati 9000 ben gondolkodhatsz. Még akkor is ha nv parti vagy.
4574 levél
Válasz 02.09.15. 18:29 #194
hering
Hát nékem most van 40 rugom és épp cd írót veszek...ebből így marad olyan 30(hehe hugom is besegít),és KARÁCSONYRA talán nagyanyám,meg nagyapám is megdob vmennyivel meg anyámék is,akkor erre lesz pénzem.
http://www.jatekok.hu
3488 levél
Válasz 02.09.15. 18:29 #193
jatfield
Saját effekt, az Unreal óta gyúrják. Ha pixel shader lenne én nem látnám ezt.
909 levél
Válasz 02.09.15. 18:26 #192
Deyo
Szerintem igen... amúgy én is fejlesztést tervezek, de ahhoz előbb vevőt kéne találnom a gépemre... de ma ki az aki megvesz egy 333-as Celeron-t?
Szal lehet, hogy az upgrade elhalasztva
4574 levél
Válasz 02.09.15. 18:24 #191
hering
Hmm emberek ezen futna?:AMD XP 1700,256DDR,GF2MX400 64MB-ilyen gép vételét tervezem,erre lesz pénzem,a videokártya már megvan szóval csak a proci meg alaplap meg memóriát veszek.A vidi kártya már 2 éves-sajna arra nem hiszem,hogy lesz pénz
http://www.jatekok.hu
909 levél
Válasz 02.09.15. 18:19 #190
Deyo
Asszem ha most elkezdesz játékokat sorolni, akkor ezt játszanánk reggelig...
Nem vagyok egy játékfaló... esetleg tudsz egy helyet, ahol vannak képek?
531 levél
Válasz 02.09.15. 18:14 #189
GL
akkor a gta3
909 levél
Válasz 02.09.15. 18:12 #188
Deyo
Sajnos a Morrowind-et még nem láttam, úgyhogy nem tudok nyilatkozni
531 levél
Válasz 02.09.15. 18:05 #187
GL
Ebben igazad van. De vesd össze az ut 2003 ban a vizet egy g2 alatt meg a morrowindbwn. Az egyik víz a másik kék papírlap.
909 levél
Válasz 02.09.15. 18:03 #186
Deyo
Bocsi. Lehet, hogy hülyeséget modnok, de én eddig úgy tudtam, hogy ha valamit a kártya nem támogat(azaz hardveresen nincs megvalósítva), attól a program ugyanúgy használhatja, csak legfeljebb a szoftveres megvalósítással, amit a driver biztosít.
Mondom bocs, ha hülyeséget mondok... de szerintem épp az a lényege a szoftveres megvalósításoknak, hogy a programozónak ne kelljen azzal foglalkoznia, hogy a kártya tud-e valamit... mert ok ha a kértya alapból nem csinál meg valamit ha nem tud, de a programozót ne hagyjuk már abban a tudatban, hogy igen, a hívott függvéní sikeres volt, mikor nem.
531 levél
Válasz 02.09.15. 17:55 #185
GL
Má gondoltam ehez én is hozzászólok mert már a fejem fogom. Pixel shader kikapcsolható legyen? Bazze ha a kártyád nem támogatja evvel alapból nem kell fáradnod. Ha meg neagyisten mégis van egy legalább g3 mad és kikapcsolod a nv menübe akkor is tükrőződik a víz (g2-m van ugyhogy tudom) Igen diszéretes tehát hogy pixel shader látványt tudnak varázsolni az én gépéemre is.Amugy meg ha gondolnának a "szegénykeretre" akkor még amigán játccanánk. És nem kell ugatni mert én sem úszkálok a zsben.
4574 levél
Válasz 02.09.15. 17:55 #184
hering
Hát Deyonak vhol igaza van.Nekem sincs pénzem mindig fejleszteni.
http://www.jatekok.hu
1819 levél
Válasz 02.09.15. 17:34 #183
Moken
Akkor a falon tükröződő vizet mivel magyarázod?
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
3488 levél
Válasz 02.09.15. 17:01 #182
jatfield
3488 levél
Válasz 02.09.15. 16:53 #181
jatfield
Nincs vertex meg pixel shader.
909 levél
Válasz 02.09.15. 16:52 #180
Deyo
Lehet... de én sose a grafikája miatt játszok egy játékkal, hanem a hangulata miatt...(Doom,BG,Warcraft,UT)
Ok, hogy ma egy 700-as gép a minimum... de azért gondolhatnának a gyengébb gépű egyénekre is... igen... van akinek nincs pénze évente frissíteni a gépét, hogy naprakész legyen...
Amúgy a Vertex Shader nem nagy cucc... inkább a Pixel Shader az ami igencsak dob a grafikán... de az isten szerelmére miből tartana nekik megcsinálni, hogy ez az opció kikapcsolható legyen...
Ez kb. olyan lustaság, amikor az se hajlandóak megcsinálni, hogy játékállás betöltésénél dátum szerint listázzon
Szal azért gondolhatnának a gyengébb géppel rendelkező játékosokra is...
1819 levél
Válasz 02.09.15. 16:45 #179
Moken
Hát szerintem nincs igazad. A w3 nem egy túl szép játék. Inkább a grafika hangulata miatt látszik annak, de maga az engine nem nagy cucc.
Az UT2003 viszont pont hogy a grafikával hódít. Vertex shader, pixel-shader, dinamic-lights, stb. amik igencsak zabálnak.
Ráadásul a textúrák miatt legalább egy 64MB-os videókártya kell, hogy szépen fusson.
Manapság egy 700-as gép az alap és sokaknak rendesen is fut rajta ami igencsak dícséretes.
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
531 levél
Válasz 02.09.15. 16:28 #178
GL
multiban azért vigyázni kell a felbontásokkal de normalon elmegy a g2 mx 400 on is.
909 levél
Válasz 02.09.15. 16:24 #177
Deyo
Hi!

Moken: "...teljesen más a követelményük"

Bocsi, de szerintem nem teljesen... egy 3d-s program gépigénye nagy mértkében függ a következőktől:
1. Van-e árnyek
2. Van-e tükröződés
3. Poligonok száma
4. Felbontás/színmélység
5. Textúrák mérete/mennyisége
6. stb.

Azért az UT2003-ban alapból 320x200x16-ban mikor senki nincs a közelemben és fedett területen vagyok kegyetlenül szaggat(elég kevés poligonnal)... míg a w3-ban árnyékkal,sok egységgel,640x480x16-ban közepes textúrákkal ragyogóan fut...
A történelem ismétli önmagát... mindíg is voltak jól optimalizált programok és kevésbé optimalizélt programok...
A gépigény egyszerűen attól függ, hogy a programozók mennyire ügyes trükköket vetnek be az algoritmus gyorsítására...
Bocsi, de nem azt mondom, hogy az UT2003 rossz játék, csak azt hogy lenne még mit optimalizálni azon a kódon

-
Java rulez
11784 levél
Válasz 02.09.15. 16:16 #176
Ghoost
bocsi hogy duplázok de a W3at meg már nagyon régen elkezdték fejleszeni!
11784 levél
Válasz 02.09.15. 16:15 #175
Ghoost
gyere már a #nevenincs.hu szobába moken!
Nekem egy kb oylan kártyával mint a tnt2 25-30 fpssel megy a gém 800X600ban.
1819 levél
Válasz 02.09.15. 16:12 #174
Moken
Erről az Epic nem tehet. A grafika gyönyörű és ehhez megfelelőgép kell. Nehogy p2-esekre csináljanak már játékot 2002-ben. A w3-nak meg köze nincs az UT2003-hoz, teljesen más a követelményük.
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
909 levél
Válasz 02.09.15. 16:10 #173
Deyo
Hi!

Nomad: "a sebességoptimalizálást is profin megoldották az Epicnél"

Hát nemtom... tudom, hogy nincs egy csúcs gépen(nem is ecsetelném), de az biztos, hogy az eredeti UT Medium Detail-ben remekül futott, de ez az UT2003 valami szörnyedvény... 320x200 ban is max. 1fps-el futott...
Megjegyezném, hogy az eredeti Unreal + Direct3D patch-es Game nálam repesztett mint a szélvész... és szerintem még sok mai játéknál is szebb
Ja és, hogy ne csak régi játékokat említsek a Warcraft3 (Medium detail 640x480) gyönyörűen fut a gépemen...
Szal ez a kód optimalizálás abban merült ki, hogy az új kártyákra optimalizáltak és a régiekkel nem is törődtek(TNT2), olyannyira, hogy szinte már azt hiszi az ember, hogy szándékosan írnak olyan kódot, ami csak a mai szuperszámítógépeken fut el


-
Java Rulez
3488 levél
Válasz 02.09.15. 15:20 #172
jatfield
Maximum annak, aki ellopta a nagyfelbontású textúrákat az Epic-től, ti. a fájlméret alacsonyan tartásának érdekében nem rakták bele őket a demóba.
1592 levél
Válasz 02.09.15. 15:08 #171
imq
Na bazz, akkor van akinél ment a Texture Quality és a Character Quality Normal fölé? Ha igen írd le milyen géped van!

Köszi
Az ígéret szép szó, de a Landwirtschaftausstellung még szebb.
1075 levél
Válasz 02.09.15. 14:09 #170
iX
őőőh.

kivártam a demót, nem volt szívem a bétával szórakozni, hát megérte. ez gyönyörű lett!

az, h ilyen garfkó mellett full dítélben fut mint a villám, az pedig külön öröm.

kár, h nagyon elkvékesítették, ez a sok csillogó bizbasz nem az én világom - köze nincs az UT-hez.

labdahordozgatás nagyon állat. az már baj, h ilyen - egy úton lehet csak eljutni a kapuhoz - pályát raktak bele.

ami még furcsa: a talpig páncél miatt némiképp csökkent a headshotok aránya

AI a szokásos baromság, ctf és ball esetén (mikor nálunk a cuccos, és "üldözik") úgy lehet darálni őket, h + sem tudnak mukkanni.

benchmarkot nézek holnapra.
x
81 levél
Válasz 02.09.15. 10:12 #169
Nomad
Szerintem Cool a game, és a sebességoptimalizálást is profin megoldották az Epicnél.
Gondolom csiszolták egy kicsit a Digital Reality-s kódot.

Benchmarkom:
Flyby: 1024*768: 157
1280*960: 118
Botmatch: 1024*768: 59
1280*960: 56

Konfig: P4 2.3Ghz, Geforce4 Ti4200 (290/600)
256MB DDRAM

Egy ujabb benchmarkkal lettünk gazdagabb!

4574 levél
Válasz 02.09.15. 09:37 #168
hering
De most,hogy nézegetem az árakat,hát nemtom a monitor várhat???Ez milyen?:Abit KG7 Lite socket afsb256 DDR atx,256 DDR 266MHZ,AMD XP 1700.Na?Tudom nem ez a csúcs,de milyen?
http://www.jatekok.hu
1819 levél
Válasz 02.09.15. 09:20 #167
Moken
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
4574 levél
Válasz 02.09.15. 09:19 #166
hering
Hát azon vagyok...csak előbb monitort kellene vennem
http://www.jatekok.hu
1819 levél
Válasz 02.09.15. 09:14 #165
Moken
Ne izgulj. Ha nem vágysz a bizonyos csúcs grafikára, akkor szerintem nálad is futni fog rendesen, de elgondolkozhatnál már egy gépfejlesztésen
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
4574 levél
Válasz 02.09.15. 09:12 #164
hering
Huhh vazz olvasgatom a hózzászólásokat és ahogy nézem nem csoda,hogy nektek simán megy...de én reménykedek.
http://www.jatekok.hu
1819 levél
Válasz 02.09.15. 09:03 #163
Moken
SPOILER!

Speed: 4x előre
Invisibility: 2x jobb, 2x bal
Berserk:2xfel, 2x le
Booster: 4x le

Asszem csak ennyi van, de remélem a fullban lesz több is.
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
3488 levél
Válasz 02.09.15. 04:45 #162
jatfield
Én két figurát találtam:
jobb-jobb-bal-bal: Invisibility
fel-fel-le-le: Berserk
Aki talál még, szóljon!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.