Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Játékfejlesztő akarok lenni, avagy mi leszek, ha nagy leszek...:)

3167 levél
Válasz 02.09.12. 19:53 #8
'Tacker Takk'
Dile:
Nem akarok illózió romboló lenni, de azért a játékfejlesztés nem a Kánaán...
Monoton, monoton, és idegölő.
A teszterek élete sem habos torta, hiszen az még monotonabb...na de ezt kérdezd meg Dauby-tól
Szerintem a honlap szerkesztés a legkreatívabb, és ez az amihez nem kell sok ember, és pénz, nem túl hosszadalmas, és nem túl nehéz munka...
Persze ez csak az én véleményem, de ha one kedved és kitartásod akkor hajrá!
"Látod nincs mit mondanom, a napot, az órát sem tudom..."
2284 levél
Válasz 02.09.12. 19:42 #7
Daedalus
Szerintem meg élje bele magát és ha tényleg érdekli, akkor a jövőben lehet még belőle valami. (vagy valaki)

Nincs jobb annál ha valki olyan téren dolgozhat ami ráadásul még szórakoztatja is. Szal pozitív gondolkodás Dile és sok gyakorlás! Sok szerencsét!

Dae
"?"
509 levél
Válasz 02.09.12. 17:55 #6
Muad-Dib
Szerintem ne éld bele magad, mert egy éve még én is azt hittem, hogy programozó és játékfejlesztő leszek, legalábbis ez akartam lenni. Rengeteget fog még csiszolódni a világképed és életfelfogásod, és teljesen elképzelhető, hogy fél év múlva teljesen más irányba fogsz érdeklődni. Én matet szakos egyetemre szeretnék menni, fél évvel ezelőtt pedig az a szent meggyőződésem volt, hogy játékfejlesztő leszek, és számtechnikát fogok tanulni,de ma már csak nevetek rajta.
És most már a matek-fakt-ban is kezdek kételkedni, mivel egyre jobban érdekel az irodalom és a filozófia. Ki tudja mit fogok gondolni két év múlva? Lehet, hogy tűzoltó szeretnék lenni.
12750 levél
Válasz 02.09.12. 17:50 #5
okoska3000
Attól függ mihez értesz késztetést, teszem azt szépen rajzolsz, vagy esetleg programozni akarsz, az is jó, de bezony az is kemény agymunka...
5900 levél
Válasz 02.09.12. 17:32 #4
Dile
Igen, ezzel én is így vagyok...
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
12750 levél
Válasz 02.09.12. 17:19 #3
okoska3000


Attól függ mire van képességed

A programozónak inkább jó problémamegoldó készségre, logikára és némi matematikára van szüksége, mindamellett sokmindenre...

A designernek inkább ízlés kell, ötletek... Szal e kettő pl. azért különbözik...

Szerintem a játék megálmodóinak és grafikusainak jobb dolguk van...
5900 levél
Válasz 02.09.12. 17:18 #2
Dile
Ja, kihagytam a mapszerkesztőt.
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
5900 levél
Válasz 02.09.12. 17:11 #1
Dile
Én ugyanis elköteleztem magam, hogy felnőttként beállok a játékfejlesztői szakmába. Milyen egyetemre érdemes mennem? Modellező legyek, programozó, vagy esetleg Designer? Tényleg, a Designerhez kell vmilyen képesítés? Szándékaim komolyak, kérek mindenkit ne offoljanak.
"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.