Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Digital Reality: Platoon - A szakasz

473 levél
Válasz 02.12.06. 00:49 #50
Jency
Ja es azert hagyok ki betuket mert belefolyt a tea a billbe es vlmiert gagyizik azota Izombol kell utni ezt a szart De majd veszek egy ujat
Can I kick it??!!
473 levél
Válasz 02.12.06. 00:46 #49
Jency
Nekem is van par taktikam.
Az ellenfelet ha tudjuk pontos helyzetet akkor probaljuk oldalrol tamadni. Mivel mire korbe forognak mar nem elnek.

Mindig csak a bozotosba. Ha esetleg bozototot kell valtani akkor fedezetet yutva sprintbe at a masik bozotba.

En midig bozot valtasnal az m60as hatra hagyom. Ha van.

Minden egyseg kulon celpontra lojon nincs ertelme ugyanarra loni.

En tudok egy taktikat a 4es palyara. Az utrol kapasbol le jobbra a soenybe. Az m60ast hatrebb hagyni a sovenbye a tobbivel teljesen elorenyomulni. Igy kapasbol a hatukba vagyunk a vieteknek. Konnyen le lehet apritani oket. Utana elmeni a gazloig. Ott szetloni Lionsdale el a dombon talalhato Vieteket. Aztan okosan kiloni a ket geppuskast meg a geppisztolyos embereket a sovenybol. Es elfoglalni Lionsdalel meg a M60assal a ket bunkert. M16 osokkal be a osvenybe es siman le lehet kaszabolni oket. Akik atakarnak futni a hidon azt Linosdalre bizni. A tobbi gyerek jatek. Aztan egesz csapattal fel a dombra. Es Linsdalel egyedul futkozva lintezni a aknavetost es kesz.
Can I kick it??!!
91 levél
Válasz 02.12.05. 22:33 #48
Wallenstein
Sufa, összehordtál nagyon sok pontatlanságot, de vígasztaljon az, hogy egy kis részét eltaláltad (egy nagyon kicsit).
473 levél
Válasz 02.12.05. 22:02 #47
Jency
lol
Can I kick it??!!
1267 levél
Válasz 02.12.05. 17:13 #46
zsoo
Ezek szerint végigjátszottam úgy a gammét, hogy nem használtam (mivel nem tudtam róla) mentést?????

ÁÁÁÁffffeeeenébe.....

És hogyan lehet benne pálya közben menteni???
Várjunk csak!
Aszt hiszem emlékszem rá.
Kiléptem játék közben és adtam egy nevet a mentésnek.

Igazad van!!!
Bocs. Csak már egy kicsit rég volt.

Üdv.
zsoo
473 levél
Válasz 02.12.05. 17:05 #45
Jency
Tevecc. A commandosban volt mentes. Bizony.
Es valoban elcseszi a gamme hangulatat.
Can I kick it??!!
1247 levél
Válasz 02.12.05. 12:35 #44
erdos
Azért ez sokak számára élvezhetőbbé tenné a játékot.
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
1267 levél
Válasz 02.12.05. 12:06 #43
zsoo
Miért?!!!
A COMMANDOS -ban sem volt mentés! Csak a pályák végén.
És mégis sokan játszották és szerették a játékot. Én is..

(legalábbis az 1-ben nem a többiről nem tudok nyilatkozni, mivel azokat már kihagytam)


Üdv.
zsoo
1247 levél
Válasz 02.12.05. 11:19 #42
erdos
Nekem sincs sok időm, de valahogy legyűröm.
Csak az a szakaszonkénti mentés, az nagyon hiányzik...
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
19 levél
Válasz 02.12.05. 11:11 #41
Sabby
Minden olyan egység elvesztése, melynek az ikonjánál (jobb felső sarok a képernyőn) van egy csillagszerű jelzés a játék azonnali végét jelenti. Tehát orvos, mesterlövész, kommandós, Lionsdale, utász is néha...

Tegnap Haegemoniáztam, de nem hajt a tatár. Ha február lesz mire végigviszem a Platoon-t, akkor február lesz. Majd lassan.
1247 levél
Válasz 02.12.05. 07:29 #40
erdos
Az viszont sokat dobna tényleg a játékon hogy egy teljesített fázist a küldetésben nem kellene újrajátszani. Az ötödik küldetésben 40 perc után mentem már vissza a leszállóponthoz, amikor az én hibámból elhalálozott a kommandósom. Most kezdhetném előről az egész pályát, de ehhez nincs sok kedvem.
Megint más hogy az elején a kommandós elvesztése NEM kizáró ok a feladatok szerint, de mikor meghalt nekem vége lett a játéknak...
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
1247 levél
Válasz 02.12.05. 07:23 #39
erdos
Szokás szerint...
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
5959 levél
Válasz 02.12.04. 22:06 #38
Mephisto
eléggé lehúzták a külföldi netes lapok a játékot...
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
123 levél
Válasz 02.12.04. 18:14 #37
kiskorúbézoltán
... ezt a b*r*mságot honnan vetted ?

123 levél
Válasz 02.12.04. 18:03 #36
kiskorúbézoltán
1247 levél
Válasz 02.12.04. 14:15 #35
erdos
A Haeget már kivégeztem...
Majd egy multit nyomhatnánk.
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
19 levél
Válasz 02.12.04. 14:13 #34
Sabby
Este én is nekiülök. Bár van otthon pár progi a gépemen amivel foglalkozni kéne. Haegemonia, Defender of the Crown (Digital Remastered) és a Platoon.

1247 levél
Válasz 02.12.04. 13:57 #33
erdos
Off
Nem értek annyira hozzá, de a T72-es szendvicspáncélján átszaladna egy uránmagvas 7,62-es?
On
Ma viethalál lesz este!!!!!!!
Kinyírom a kutyákat.
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
1491 levél
Válasz 02.12.04. 11:35 #32
Sufa
Sziasztok!

Egy kicsit off leszek,előre is bocs.
Az átlövieazákáabéempét című kérdésre csak annyit,hogy ha páncéltörő lőszert használnak akkor mint az álom, úgy átlövi (Bemegy és ki is jön a túloldalon!!)oldalról!!Szemből és hátulról csak bemegy!
Normál lőszerrel csak bemegy az oldalán,de csak ha közelről lövöd,távolról (100 m+) nem löné át,márcsak azért sem,mert el sem találod (ha sorozatot lősz,akkor tényleg nem

A Gepárd kaliberűeknek még a t-72-es orrpáncélzata sem akadály,de azok iszonyatos erejű puskák!!!

Egyébként csak halkan jegyzem meg,hogy az AK-74-hez (igen 74) készült urán-magos töltények igencsak átvisznek mindent,de ezek be vannak tiltva,mert túl brutálinak minősülnek (gondolj bele,ha átmegy egy t-72-es hátsó páncélján,akkor mi marad abból az emberből,akit eltalálnak vele!!)

Kb. ennyit akartam ehhez szólni!
Egyébként nekem bejött a Platoon,szvsz jó kis game!!!
1247 levél
Válasz 02.12.04. 06:58 #31
erdos
Hát még ilyen balf@szt mint én!
Megcsináltam a 4.pályát(köszi ), és az ötöst is majdnem végig...
Minden elintézve, Már csak vissza kellett volna menni a leszállóponthoz, erre én előreküldtem Michellst felderíteni, hát nem belebotlottam egy maradék járőrbe...
Na majd ma!
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
473 levél
Válasz 02.12.03. 16:38 #30
Jency
Nekem megvan a game. Most jaccottam vele egy orat. Nagyon nagyon tetszik. Azt hittem ilyen henetlos kozen nem. Igazi verbeli strategia. Lenyeges ,hogy honnan tamadsz eppen hol vagy milyen sorrenben haladsz stb. Eszmeletlen jo. Eddig nekem nagyon tetszik pedig meg csak a masodik palyan vagyok. Csak egy gond van. Megpedig az ,hogy csusznak a texturak. Radeonom van.
Can I kick it??!!
1247 levél
Válasz 02.12.03. 13:20 #29
erdos
Igen komoly az elhivatottságod!
Komolyan sok sikert hozzá.
Engem igazán az űrstratégiák kötnek le, de úgy éreztem hogy ha már ennyit belefektetett a DR,ha ennyivel is, honorálom a munkájukat hogy megveszem a játékukat eredetiben. Én sem vagyok már mai gyerek, úgyhogy ezen a területen egy másik koncepcióban azt hiszem lenne egypár jó ötletem. Lehet hogy megírom nekik, mert ha tényleg tetszik még talán meg is valósíthatják.
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
19 levél
Válasz 02.12.03. 13:01 #28
Sabby
Nem vagyok fejlesztő sem teszter. Legalábbis hivatalosan nem. Inkább úgy mondanám 12 éve vagyok igen erősen játékos. Irok természetesen cikkeket, hobbiból programokat és számtalan játékötletet találtam már ki. Valószínű ebben a szakmában szeretnék dolgozni. Több, mint valószínű

Erre születtem.
1247 levél
Válasz 02.12.03. 12:41 #27
erdos
Köszi mégegyszer!
Fejlesztő vagy, netán teszter?
A játék tényleg jó, csak már alig várom hogy kedvenc tankommal(esetleg tankjaimmal gyalogosok fedezete mellett beletapossam a sárgákat a páfrányok közé
Erdős Attila
DR Hívő!
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
19 levél
Válasz 02.12.03. 12:35 #26
Sabby
Taktikák, amik használatával simán (khm.. de nagy általánosságban igen!) lehet nyerni, illetve abszolválni az adott pályát.

-Minden egységet jelöld ki! Utána külön lebontva jöhet a CTRL-1, CTRL-2 stb...

-Érdemes együtt mozogni! Igy ha ellenfél jön a közelbe, a tűzerő sokkalta nagyobb lesz.

-Lionsdale mindig legyen a többiekkel! Ő nagyobb területet belát és ez kulcsfontosságú. Ráadásúl pontosabb céloz és több találatot elbír, mint társai!

-Mindig ki kell használni a fedezékeket. Azaz a terep védettségét! Ha harc van, azonnal hasalni kell! Igy a védettség kielégítő lesz. Egy 50%-os védettséget adó dzsungelben így már kapásból 62%-os védettsége lesz a katonának.

-NEM ROHANNI! Szépen nyugodtan haladni, főként kúszva, időnként megállni. Van idő. Inkább legyen egy pálya 35 perc mondjuk, mint háromszori újrakezdéssel 65 mondjuk.

-Nem különvállni, csak ha több irányból akarsz támadni és a helyzet szempontjából ez előnyős.

-Ha lőnek, és sokan is vannak a vietek, nem felállni és elfutni, mivel ilyenkor a katona pillanatok alatt kifárad és semmit sem fog csinálni!

-Ez igaz az ellenfélre is! Ha többen lövik, akár még tárat sem tud cserélni, csak ráng ide oda és ez tiszta nyereség a számunkra.

-Lionsdale-t előre lehet kúszatni bizonyos helyzetekben, és mikor meglátja az ellenfelet (add, hogy ő lássa meg előbb!) akkor a többieket úgy elhelyezni, ahogy az stratégiailag megfelelő legyen.

-Speciális egységekre vigyázzunk! Őket érdemes kicsit hátrább tenni, ugyanis néhányuk nem képes még hasalni sem! Pl. M79-es, vagy a rakétavetős. Ne érje őket golyó, inkább hátúlról cselekedjenek. Van elég hatótávuk ehhez.

-Gránátot HASZNÁLNI KELL! G gomb és már mehet is a jobbklikk! Kommandós, utász stb... megvan pakolva 5db-al és kellemes előnyhez juttathatja a csapatot. Mert ugyan meg nem halnak tőle (rögtön, az elsőnél mondjuk) a vietek, de elfekszenek és addig is kapják az olmot ami, mint ezidáig a tudomány megállapítása szerint nem túl egészséges dolog és rövid időn belül HALÁL-hoz vezet.

-Csak nyugodt körülmények között és időnk teljében üljünk a progamhoz. És ne egy akciódús FPS vagy pergős autóverseny után! Ez nem az a stílusú darab.

-Többit meg mindenki próbálja ki maga. Ez a játék nem arról szól, hogy két nap alatt ledarálom. Egy napra elég egy vagy két küldetés, aztán szépen nekilehet menni a többinek másnap. Addig is van mivel tengetni az időt (mivel is?) szerencsére.

DR-nek meg köszönjük meg, hogy egy ilyen kellemes színfolttal járult hozzá napjaink klónhadjáratához, ami a játékiparban erősen érezteti hatását. Nembeszélve a másik nagy adu ászukról a Hegamoniáról! Az is BEST!

Mindkettő a pocomon figyel és várja, hogy mikor nyitom ki. Ma este is biztosan. Ezt garantálom! Magyar programot vegyétek meg! Ahogy a reklám is mondja: Mert megérdemli! Mert megérdemlem....
19 levél
Válasz 02.12.03. 11:52 #25
Sabby
A vietek kb. 30 másoperc múlva jönnek. Mitől számítva? Attól amikor Lionsdale felért az amcsi aknavetőshöz és lejátszódik a párbeszéd, majd INNEN számítva 30 másodperc.

Lionsdale le tud érni az útra, mikor megindulnak a vietek. Onnan a híd már csak 100 méter és bőven van idő odafektetni.

Kicsit összetett egy pálya, de egyáltalán nem nehéz még így sem. Nekem is jó pár halálba belekerült, mire normális taktikát dolgoztam ki, de mikor az megvolt már 25 perc alatt kb. fixre megvolt a pálya. A taktikát meg lentebb ugye írtam.

Csináld meg feltélenül, mert az ötös küldetés nagyon izgi!!! Ez akár egy órát is igénybevesz, de jó a sztorija és nem ennyire kiélezett mint a Hídas pálya, talán könnyebb is, de összeségében nehezebb. Mint mondtam, minden pálya egyre nehezebb valmivel. Bár nekem eddig a 3-ik volt a legsimább. De teljes mértékben igaz, hogy amikor végigvittél egy pályát, kicsit felélegezhetsz és várnád, hogy a nehezén túlvagy. A fejlesztők biztos most nem tesznek be egy mégnehezebbet. Na ez pont nem erre a játékra jellemző. A hídasnál úgy voltam, ennél nehezebb nem jöhet. Jött! Az 5-ös pálya
1247 levél
Válasz 02.12.03. 11:00 #24
erdos
Köszi
A vietek mikor jönnek meg? Ugyanis ha elmegyek az aknavetősért, már nem érek vissza időben a hídhoz, mert ugye kerülni kell.
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
19 levél
Válasz 02.12.03. 09:50 #23
Sabby
Persze, hogy végig tudom vinni. Egyébként készülj fel arra, hogy minden újabb küldetés egyre nehezebb!

Ha pedig gond a 4-es pálya megcsinálása, akkor vedd könnyű-re a fokozatot (ezt játék közben bármikor megteheted, azonnal érvényesül) és így kevsebbet fogsz sebződni, viszont az ellenfél jobban!

Én közepes fokozaton játszom.


4-es pályához taktika: Tuti nyerő!

A híd innenső oldalán, ahonnan indulsz szedj ki minden vietet. NEM A HIDON MEGYÜNK ÁT, HANEM A TŐLE JOBBRA LÉVŐ térkép szélénél található gázlón! Ez létfontosságú!

Miután átértél ott is szedj ki minden vietet, KIVÉVE A KÉT GÉPPUSKÁST! Azt hagyd utoljára. A dombra is menj fel is lödd le a vieteket. Mindkét dombon. Majd mikor már kiszedted a gépityusokat, Lionsdale-r vidd fel az aknavetősödhöz, majd azonnal vissza a HIDRA! Ott fektesd le és várj. Az M60-asadat tedd a hídnál lévő homokzsákok közé, fektetve. Igy 80%-os védettséged lesz, az több mint elegendő. Azután az M16-os csoprtot, vagy ami megmaradt belőle előre vidd az úthoz ahonnan majd a vietcsapat jött! Tedd be őket az erdőbe, hogy lássák, ha jönnek a sárgák.

Mikor a sárgák odérnek az M16-osok látókörébe, azonnal kezdj el az aknavetőssel lőni! Két fickó a sárgák közül elkezd futni a híd felé. Egyiket az M60-asod fogja likvidálni, másikat Lionsdale. A többi vetet, aknavetőssel és az M60-assal szedd ki+Lionsdale. Természetesen amikor az aknavetőssel lőssz, közben az M16-osokkal is sorozthatsz. Akik ugye az erdőben szalonnáznak. Mint fentebb írtam. Ez is fontos, ne maradjon ki.

Majd mikor ez megvan, Lionsdalel és ha még maradt valaki: FEL A DOMBRA FUTÁSBAN, minnél közelebb az aknavetős viethez és leszedni. Ugyanis, ha túl közel mész, már nem tud lőni. Ezek után, pedig be a helikopterbe és menni innen a pi.... haza
1247 levél
Válasz 02.12.03. 06:26 #22
erdos
A hajszálpontos az nem körülbelül.
Te végig tudod vinni a pályát?
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
19 levél
Válasz 02.12.02. 11:47 #21
Sabby
Üdvi!

Egy a lényeg! Ne állj meg sehol, hanem kezdj el rohanni fel a dombra. Mivel csak két domb van így nem lesz nehéz kiválasztani melyikre kell. Ahol a te aknavetősöd van, azzal szemköztire.

Az meg, hogy ez most szemétség e vagy nem. Nem az. Mivel a viet ürge fentről jól belátja a terepet és az erdő nem olyan sűrű, hogy ne lássa kb. merre kell célozni. De ha ez nem győzőtt meg, akkor vedd fel a katonaruhádat és menj el a közeli erdőbe, plussz kérd meg a haverodat, hogy menjen fel a dombra és lőjjőn téged. Na a viccet félretéve azért ha az erdőben kolbászolsz és úgy talál el a viet kevesebbet sebződsz és akkor ez így már reális, mégha be is talál.

NEM MEGÁLLNI!
1247 levél
Válasz 02.12.02. 06:29 #20
erdos
Na megvettem a játékot és mindjárt kihullajtottam pár értékes hajszálat...
Normál fokozat 4.pálya:
7 emberrel átviszem a pálya nagyobb részét, kinyírok 40 vietet úgy hogy hiába bújok a legjobb fedezékbe az embereim mégis sebződnek. Na mindegy. Megvédem a hidat nagynehezen, erre a főnök azt mondja hogy számoljunk fel egy viet aknavetős egységet.
Cikk-cakkban közelítek az álláshoz, sehol egy viet DE AZ AKNAVETŐSE SEBÉSZI PONTOSSÁGGAL NYÍRJA KI A LEHARCOLT EMBEREIMET,MIELŐTT BÁRMEDDIG IS ELJUTHATNÉK! A DZSUNGEL KELLŐS KÖZEPÉN VANNAK AZ AZ EMBEREIM ELBÚJTATVA! Szeretem a kihívásokat, de az igazságtalanságot nem! Valaki válaszolhatna hogyis van ez?
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
1541 levél
Válasz 02.12.01. 11:31 #19
Bugs Bunny
PLS HeLP ME!!!
leszettem a demo-t és amikor a legelején a missonál beszélgetnek,csak úgy kilép...mi lehet a gond???
23 levél
Válasz 02.11.15. 07:47 #18
Galadriel
Hát a BMP-t azt biztosan nem viszi át az AK ez tuti, mert a hátulján az ajtók is dupla páncél van, mert abban helyezkedik el az üzemanyag egy része.Ellenben a PSZH-t hátulról 100%, hogy átviszi.Előlről nem lehet
kézi fegyverrel átlőni,kivéve spec. fegyverekkel/Gepárd és társai/
28 levél
Válasz 02.11.12. 11:15 #17
SO aka Devil
En ugyanezt a tortenetet BMP-vel es AKval hallottam, valoszinuleg ez is csak egy varosi legenda >
Azt is hallottam ugyanerrol a BMProl, hogy csak szembol, kozelrol, az orr ala celozva es csak geppuskaval lehet kiloni - bar nem tudom kiprobalta-e valakli a gyakorlatban.
Tovabba a pancelnak nem csak a kezifegyverek lovedekeitol, hanem a konnyebb tusersegi granatok repeszeitol is meg kell vedenie az utasokat, tehat nem teljesen ertelmetlen az ilyen atloheto pancel sem (bar nem is celszeru).
Viszont a lovedek becsapodasi szoge iszonyuan szamit, epp ezert dontot a mindefele pancelos jarmuvek pancelzata, pld az M113 orra; tovabba a lovedek intenziven lassul, tehat par100 meterrol mar korantsem akkora a lovedek sebessege, igy a pancelatuto kepessege ( sem a celzas pontossaga ) mint kozvetlen kozelrol.
Tehat a pancelatutes egz bonyolult dolog >
Nezegettem a neten de a legkisebb kaliber amirol irnak a 40mm-es, ez 2 KM-rol 30mm pancelt kepes atutni.
http://www.warships1.com/Weapons/WNUS_4cm-56_mk12.htm
123 levél
Válasz 02.11.11. 18:42 #16
kiskorúbézoltán
123 levél
Válasz 02.11.11. 18:38 #15
kiskorúbézoltán
OFF

Nem nyert !
Nemhogy az AK-47 , de még a nagyobb átütőképességű 39M lőszert tüzelő gpu-k sem ütik át az M-113-ast oldalról .
De ha belegondolsz , nem is lenne értelme olyan pácélvastagsággal harjárművet gyártani amit a potenciális ellenfél már gépkarabélyjal is átüt .

ON
476 levél
Válasz 02.11.11. 13:50 #14
Screw
Én most viszem haza a Platoon demót (PC.Games féle), nagyon kíváncsi vagyok, mert a Haege-demója egy picit csalódottá tett.
Őszintémn szólva nagyok az elvárásaim és nem igazán a grafikai csili-vili iránt!
Szal szerdán már okosabb leszek...
Dauby, miért nem tolljátok a Platoon marketingjét ugyanúgy, mint a Haegét? Miért olcsóbb? Ez "direct-marketing" a várható eredményre való utalással? Vagy ennyire a Haege a szívetek csücske a Plat meg csak úgy van?
Invisible War Fan site: http://invitel.hu/screw
94 levél
Válasz 02.11.11. 13:35 #13
BlackVoid
Elarulom, hogy az M113-ast siman atviszi a Kalasnyikov.
Az egyik tiszt az amerikai hadseregben ugy demonstralta az M113-as pancelozottsagat az ujoncoknak, hogy odament hozza es a pisztolyaval atlotte az oldalat!!!
Szembol lehet hogy nem lehet kiloni AK-47-tel, de oldalrol tuti.
4695 levél
Válasz 02.11.04. 14:58 #12
szedrencs
Na, leírtam a másik thread-be is, de úgy túnik, hogy ez az "életképesebb", úgyhogy repostolom önmagam.

Lehúztam a demót, és szépnek szép, DE
- engem kísértetiesen emlékeztet az 1992-es Myth-re, amelyik tényleg egy király játék volt, és imádtam is. (Asszem a 2. részéhez kiadtak egy Vietnam-Mod-ot, úgyhogy akkor máris nem olyan új az ötlet.) Ha leszámítjuk a poligonszám drasztikus növekedését, akkor semmi új nincs ebben a Platoonban. A Myth is 3d-s, gyártásmentes, taktikai RTS volt, és a Green Berets nevezetű kiegészítője is.

- egy kis gore jó lett volna, főleg mikor LAW-vel telibe lősz valamit. (Ld. Myth, ahol csak úgy röpködnek a karok, fejek és kardok egy Dwarf-támadás után

- mi az, hogy nem lehet menteni? Ha 37 perc játék után a sárgák felrobbantják a hidat, akkor legalább elvárható lenne, hogy előtte legyen egy auto-save, nem?

- a fáktól nem látni az erdőt

- szerintem nem lehet kilőni az m113-ast kalasnyikovval

- a táborban található szovjet apc-t jó lett volna elfoglalni, de sajnos nem lehetett. (Jó, ez nagyon extra, de akkor is.)

- szerintem lassú, és a bombázásnál "beszaggat", annak ellenére, hogy jó gépem van, meg radeonom is. Eddig meg akartam venni, de a demo után elgondolkoztam. (Sajnos.)

- ez a játék "fun" akar lenni, vagy reális?

- és még egy a végére: szívesen lebombáztam volna a híd túlsó végén álló VC-ket, de a nem hagyta a program. Megvolt még az air-strike-om, és a híd elejétől egy olyan 5 méterre álltam Lionsdale-lel. Ez nagyon gázos volt. Persze utána Pablo és LAW ellenére ismét felrobbantották a sárgák a hidat.

Fájó szívvel bár, de asszem sajnos egy csúnya uninstall lesz a vége.(Ha lenne ilyenje a demónak Tényleg sajnos, mert a videó és a trailer alapján jobbnak gondoltam.
1819 levél
Válasz 02.11.02. 18:38 #11
Moken
Töltsd le a demot és minden kérdésedre választ találsz!
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
2284 levél
Válasz 02.11.02. 18:22 #10
Daedalus
Hi Platoon készítők!

Szeretnék egypár kérdést feltenni, mert bizonyos dolgok nem egészen világosak a Platoonnal kapcsolatban.
Szóval a 3 európai, jelenleg készülő "vietnami" játékok közül a tiétek a stratégia. (a szlovák Callsign: Charlie, és a cseh Vietcong ugye FPS-k). Szóval a vélemenyem (annak ellenére, hogy sokkal inkább a stratégiák híve vagyok) az, hogy a másik két csapat jobban tette hogy a vietnami háborút saját szemszögből fogta meg. Mert vietnam egyik lényege maga a végtelennek tűnő őserdő, az exotikus flóra-fauna ami körbe vesz bennünket. Szóval a vietnami háború pl. azért is volt nemcsak a valóságban hanem filmekben is félelmetes és psichológiailag is nehéz hatással, mert a katonák (-nézők) elé egy ismeretlen világ tárult, ahol a katona nagyon sebezhetőnek érezte magát, mert szűk volt a látóköre, nehéz a terep és ami a legfontosabb sokszor azt se tudta hogy honnan támad az ellenfél. Folyton résen kellett lennie mert az ellen akárhonnan akármikor előbújhatott! Akár hátba is támadhatta a katonákat. Na ez az igazi vietnam feelingje, a környezeti tényezők összjátéka. Szóval hogy értsétek hogy mire akarok kilyukadni az épp az a szerep amelyet vietnami játék egy játékos-katonának tud nyújtai az sokkal jobban megfogható 3D-be, saját szemszögből. A sűrű növényzet és az égbe nyúló fák. Hirtelen egy társ halálos sebet kap - a golyó átfúródik a torkán és a lökés neki dobja a katonát egy fának. Mindenki hasravágódik és fedez, közben imátkozva keresi a lövő helyét...
Értitek? Ez VIETNAM. Szóval nem akarom kritizálni a játékot, de tényleg magasra tettétek magatoknak a mércét, hogy vietnamot 3D izometrikus nézetben, mint stratégiát készítitek. Ebből elmarad sok vietnamot idéző hatás, pl. az ellent ugye izometrikus nézetben elég hamar észre vesszük, és így nem okoz "olyan félelmetes meglepetést", mint azt egy FPS tudja ilyenkor kihozni. Másik meg a vietnami dszungel. Mert ugye nem lesz ott sok fa amerre irányítjuk a csapatot, mert akkor nemlátja az ember hogy mit is csinál. Na ezzel meg elmarad "egy" vietnam második ütőkártyája. És azért ha belegondolok vietnamot nem lehet úgy feldolgozni mint egy red-alertot, vagy egy commandost. Mert egyik se a két stílus közül nem képes egy hűen ábrázolt vietnamot alkotni. Mert vietnam nem ilyen volt.

Oké, tehát lesz egy bizonyos kommandós pl. 10-15 tagú csapatom és végzem a küldetéseket. Veretek az úton vagy erdei ösvényen (de csak annyira hogy azért latható legyen mit csinálok) és akkor "ambush!" előpattan néhány vietnámi előről hátulrúl és megy a zúzás. Ha így jobban belegondolok valami hiányzik aból amit vietnámnak ismerek...

Egypár kérdés, amely (számomra) érdekesebbé tehetné a játékot:
A katonáknak akiket kezelek lesz valamilyen "inventory"-ja esetleg különböző váltható vegyvere? Lesznek az embereimnek nagyon felületesen is de amolyan tapasztalati pontjai amit majd szét lehet osztani???
Valamilye ncsapdák útközbe amit hatástalaniítani kell?? Valamilyen helyszín ahol nekem kell csapdát állítanom a csapatal??? A térképen (ha lesz) lelesem a koordinátákat és ágyú/repülős fedezéket kérhetek?

(ja és remélem nem lesz olyan mint a Mel Gibsonos vietnam...ez a két FPS-re is vonatkozik(azokra még inkább!!))

Köszönöm a válaszotokat és bár ezer ötlet és kérdés forog most a fejemben nem fárasztalak titeket. Remélem kellemesen csalódom majd és hogy bebizonyítsátok majd hogy nincs igazam. Ha éz így lesz akkor örülni fogok!

Tisztelettel

Dae
"?"
417 levél
Válasz 02.09.24. 13:26 #9
Dauby
Na, ennek örülök. Sajnos a kiállitás tényleg harmatgyenge volt, az egyedüli mozgás a CounterStrike Bajnokságnál volt, ami mellett ott pózolt a Haegemonia.

A fejlesztés jelenlegi fázisában - hajrá - egy gépet és egy embert tudtunk nélkülözni.

Örülök, hogy mindkét játékból láttál részeket, további érdeklődésedet a www.haegemonia.hu vagy a www.haegemonia.com oldalon elégitheted ki, illetve a hamarosan átalakuló www.digitalreality.hu oldal is előtted áll.
980 levél
Válasz 02.09.21. 17:25 #8
Tombi
Nos én is sőt még jáccottam is a gaméval ami tök frankó...Platoon videót is láttam ...szal rula volt ja és az első küldetés tök pojén a HAEGEMONIÁban
Minden tiszteletem a mentősöké...ök minden nap áldozatot hoznak
4531 levél
Válasz 02.09.20. 10:08 #7
Anonymus23
Én is kinnt voltam a BNV (ami amúgy nagyon nulla volt), de azért több gépet is kitehettetek volna, mert egy óráig köröztem a D pavilonban, hogy kicsit közelebb kerüljek, de volt egy csávó, és az teljesen lefoglalta "Festőt".
Úgyhogy gazdagabb lettem 2 prospektussal!
GB GA-P55A-UD4, Core i5 750, 2x4+2x2GB DDR3 1600, Gigabyte HD5870 1GB, 1TB+3x2TB+750GB SATA2 Samsung, Genius5.1HomeTheater, Logitech G5, Samsung P2770HD, Corsair CX400W
417 levél
Válasz 02.09.20. 10:00 #6
Dauby
Szia,

örülök, hogy láttad a játékot és a Festőt, aki a Haegemonia egyik designere egyébiránt.

Thomas (Fodor Tamás) fórumozik, a DR-szekciókhoz szokott hozzászólni, fel tudod venni vele a kapcsolatot ilyen módon.
417 levél
Válasz 02.09.20. 09:59 #5
Dauby
A folytatás már útban van, nézz át a Haegemonia fórumokra!
980 levél
Válasz 02.09.19. 20:44 #4
Tombi
Hali Dauby nem tudom ki vagy de voltam BNVn és találkoztam az 1ik "idősebb" teszter emberetekkel és tök jó fej volt jácchattunk is a gaméval meg minden amúgy sok sikert ehhez a progihoz is és FIGY

Szokott forumozni Fodor Tomi ?

Ha igen milyen néven ?

csak mert meg fogom ismerni személyesen asszem vmikor és érdekelne meg ugy minden ICQ száma van ? küld már a jukalo@freemail.hu-ra kösz

1 emberke akinek az apuját ismeri Tomi bácsi
Minden tiszteletem a mentősöké...ök minden nap áldozatot hoznak
4531 levél
Válasz 02.09.13. 16:30 #3
Anonymus23
Dauby:

Most nézem a logódat...
Hát én inkább megvárom a kalózverziót!

Just a joke!

Viszont a Imperium Galactica II-vel nagyot alkottatok! Várom a folytatást.....
GB GA-P55A-UD4, Core i5 750, 2x4+2x2GB DDR3 1600, Gigabyte HD5870 1GB, 1TB+3x2TB+750GB SATA2 Samsung, Genius5.1HomeTheater, Logitech G5, Samsung P2770HD, Corsair CX400W
4531 levél
Válasz 02.09.13. 16:24 #2
Anonymus23
Ez itt a reklám helye!
GB GA-P55A-UD4, Core i5 750, 2x4+2x2GB DDR3 1600, Gigabyte HD5870 1GB, 1TB+3x2TB+750GB SATA2 Samsung, Genius5.1HomeTheater, Logitech G5, Samsung P2770HD, Corsair CX400W
417 levél
Válasz 02.09.13. 16:20 #1
Dauby
A játék teljesen magyar nyelven 2002. november 20-án jelenik meg.

Előrendelési akciónk Hétfőtől él a honlapunkon.
Bővebb információt találhattok az InfoMarket kiállitáson (BNV-területe) osztogatott szórólapjainkon.

Találkozunk a vietnámi dzsungelek mélyén...

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.