Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Igaz hogy Bernie Ecleston megvette a Ferrari csapatot?

1970 levél
Válasz 02.10.29. 10:41 #45
Vaszilíj Zajcev
Nem egyszerűen kiszállni kell, hanem új egységet alkotni, mint pl. IRL vs. Cart.
Új(más) világszövetség, szervezet, pálya van bőven nemcsak Európában, aztán indulhat a verseny...
divide et impera
1267 levél
Válasz 02.10.29. 09:58 #44
zsoo
És ha a sok kicsi kiszáll - Bernie vakarózhadsz!!!!!!!!!!

Üdv.
zsoo
1267 levél
Válasz 02.10.29. 09:56 #43
zsoo
Na vazzzzeg!!!
Nem lesz BelgaGP.
Ez szerintem nem csak a versenyzők egyik kedvenc pályája....

A többi változtatás szerintem jó, főleg a pontrendszerbeli.
De a nagy csapatok (és a főszponzorok) úgy nézem a drasztikus technikát illető megszorításokat megint lesöpörték.

Hát ez van. Túl sok pénzt nyomnak bele, hogy érdemes legyen sokat kockáztatni.
(Nagy befektetés -vs. kis kockázat.)
Az lesz a vége, hogy a kicsik kiszálnak - idővel kénytelenek lesznek.

Üdv.
zsoo
1970 levél
Válasz 02.10.29. 08:21 #42
Vaszilíj Zajcev
By Index:
"Nem született a Forma-1 technikai szabályait döntően befolyásoló határozat a Forma-1 Világtanács londoni ülésén. A tanácskozáson a csapatok, a szponzorok, a konstruktőrök, az üzemanyag- és gumiszállítók, illetve az F-1 főnökei - Bernie Ecclestone és Max Mosley - vettek részt.

Időmérő az időmérőre

A legjelentősebb szabálymódosítás a versenyhétvégék lebonyolítási rendszerét érinti. Az eddigi szombati egyórás időmérő helyett egy olyan kvalifikáción - úgynevezett "superpole"-on - alakul ki a rajtsorrend, melyen minden pilóta egyedül, egyetlen kört tehet meg a pályán. A rajtpozíciót eldöntő egy-egy kört megkezdő versenyzők közti sorrendeket ugyanilyen "egy körös", de már péntekenkét megtartott időmérő edzések fogják eldönteni (ahol meg az aktuális világbajnoki helyezés szerint indulhatnak).

Jövőre változik a pontrendszer is, az eddigi 10-6-4-3-2-1-es szisztéma helyett a 10-8-6-5-4-3-2-1-es lép életbe, vagyis nem az első hat, hanem az első nyolc autó szerez pontot.

Nem taktikázhatnak

A FIA (Nemzetközi Automobil Szövetsége) ülésén foglalkoztak a versenyek végkimenetelét befolyásoló csapattaktikákkal is (idén a Ferrari versenyzői kétszer is előre engedték egymást). Az új szabályok szerint 2003-tól kezdve tilos lesz "a futam végső sorrendjét erősen befolyásoló csapattaktikát" alkalmazni. Arról azonban, hogy ezt hogyan fogják betartatni és hogy mi minősül erős befolyásolásnak, még nem döntöttek.

Technikai szempontból csupán egy érdekesebb változás lesz jövőre: a gumiszállítók az eddigi kétféle abroncs helyett már minden egyes csapatnak szállíthatnak két különböző, speciálisan az adott alakulat autóira kifejlesztett gumit. Míg idén például a Michelin minden csapatnak ugyanazt a két fajta gumit szállította, jövőre már két, speciálisan, például a Williamsnek fejlesztett abroncsot küldhet a versenyekre, míg a Renault szintén a saját gépeire gyártott gumit kaphat.

Belgiumot elfelejtik

A versenynaptárt érintő legfontosabb változás, hogy 2003-ban nem lesz Belga Nagydíj. Belgiumban ugyanis a jövő év augusztusában életbe lép egy dohányzás ellenes törvény, mely szerint még a Forma-1-es futamokon sem lehet dohánytermékeket reklámozni. Emiatt döntöttek úgy a csapatok és a nemzetközi szövetség vezetői, hogy kihagyják Spát, a pilóták kedvenc pályáját.

A Belga GP helyére azonban nem kerül új futam, így jövőre 17 helyett csak 16 nagydíjat rendeznek, míg 2004-től kezdve, a Kínai GP-vel kiegészülve ismét eggyel több verseny lesz."


divide et impera
1267 levél
Válasz 02.10.18. 13:32 #41
zsoo
Azt mondja meg valaki:

"Hová tűnt Damon Hill!!!!!!!?????"

Jó pilóta volt, de az apja szerintem sokkal jobb! Szegény

Üdv.

zsoo
7565 levél
Válasz 02.10.18. 13:06 #40
hriszto
Anonymus23!

Akkor tévedtem! Ha lehet állítani akkor lehet.
Homo homini Lupus! - Ember embernek farkasa!
7565 levél
Válasz 02.10.18. 13:05 #39
hriszto
Az Indyben ha minden igaz akkor kb 3 fajta motor van. Nincs akkora eltérés a kocsik között!
Schumi jó pilóta azt nem vonom kétségbe, de ettől függetlenül nem szeretem!
Amúgy ma már nem elég a a pénz ahhoz, hogy bekerülj az F1be! Most már vezetni is tudni kell! Coulthard, Montoya, Kimi skac, Villeneuve (remélem jól írtam a nevét), Ralf és még 1 kupac ember jól tud vezetni!
Amúgy nekem a nagy kedvencem Damon Hill!!!
Homo homini Lupus! - Ember embernek farkasa!
1247 levél
Válasz 02.10.18. 13:04 #38
erdos
A Betettonban ugyanaz a Renault motor volt, mint a Williamsben, csak ők már kezdték használni a menet közbeni beállítások megváltoztatásának lehetőségét...
Már akkor a legjobb wolt az autója. Nekem Ő a kedvencem de ami igaz az igaz
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
1267 levél
Válasz 02.10.18. 12:57 #37
zsoo
"M.S. - Ő tud vezetni.. De ezek a többiek..."
Naaaaaa!!!!!!!!
Azért ebben vitába szálnék.
Szeretnék én úgy vezetni, ahogy a kis csapatok autóiban ülők tudnak.

Nézd meg, Ők is meg tudnak csinálni mindent, mint a nagyok (körről körre azonos idők, meg egyebek...).
Csak sajna nincs alattuk tuti autó.

Ezzel persze nem azt akarom "mondani" hogy ha mindenki FERRARI -ban ülne egyszerre vágtatnának végig a pályán, azonos időket futva, de könnyen elképzelhető hogy sürün lennének szoros befutók. Mint pl. CART, vagy INDY sorozat!

Üdv.

zsoo
4531 levél
Válasz 02.10.18. 11:24 #36
Anonymus23
hriszto:

De lehet verseny közben is állítani a gépen. David Coulthard pont így nyert Monacoban...

GB GA-P55A-UD4, Core i5 750, 2x4+2x2GB DDR3 1600, Gigabyte HD5870 1GB, 1TB+3x2TB+750GB SATA2 Samsung, Genius5.1HomeTheater, Logitech G5, Samsung P2770HD, Corsair CX400W
1247 levél
Válasz 02.10.18. 08:04 #35
erdos
Nagyon jó pilóta Shumi, nekem is ő a kedvencem, de egyre kevesebbet mutat ebből a tudásból. Ennyivel jobb most a Ferrari
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
17778 levél
Válasz 02.10.18. 07:55 #34
MagicMoment
Schumacher RLZ!

Lehet h a Ferrari-nak vana legnagyobb költségvetése egy évben, de ha azt vesszük figyelembe h M.S. Senna halála után világbajnok lett a..ööö... nem jut eszembe a neve... megvan!! BEnnetton renaultal, ami akkor nem volt nagy szám csapat.. akkor sztem itt az derül ki h nagyon is jo pilota!
És sztem ha M.S. átmászna a mclaren hez azzal is világbajnok lenne 1 max 2 éven belül!
Ő tud vezetni.. De ezek a többiek...
4293 levél
Válasz 02.10.17. 11:09 #33
KoKo
Azért kellett elengednie,mert ez a feladata,hogy támogassa Schumachert a Vb győzelem elérésében ami sukerűlt is neki!
No other way but down!
1247 levél
Válasz 02.10.17. 10:36 #32
erdos
AZ ELEKTRONIKÁT KELLENE RADIKÁLISAN VISSZAFOGNI!
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
1267 levél
Válasz 02.10.17. 09:58 #31
zsoo
"akkor miért kellet ilyen elengedem..."

Hát a Lóóóvééé miatt!!!!
MI más lehetne a háttérben. Én spéci FERRARI - drukker vagyok/voltam, de lassan azért tele a t.köm, hogy más nem jut szóhoz.
Magyarán verseny az nuku... kár!

Kiváncsi leszek mi lesz jövőre!
Mert hiszen B. Ecleston is érzi, hogy kevesebb kerülhet a kasszába - ha ez így folytatódik.

Avval tisztában vagyok, hogy a tengerentúli Cart és Indy sorozat egészen más.
Éppen ezért nem tudom elképzelni, hogy a FERRARI belevágna.
Bár ki tudja, amint az alant is írtam ....?

Üdv.
zsoo
1970 levél
Válasz 02.10.17. 09:35 #30
Vaszilíj Zajcev
Én speciel nem vagyok Ferrari ellenes!
Az már más kérdés, hogy akkor miért kellet ilyen elengedem, hogy ő nyerjen, aztán majd ő is elenged, hogy én nyerjek hókuszpókuszt csinálni...
divide et impera
4293 levél
Válasz 02.10.16. 21:29 #29
KoKo
Itt mindenk FERRARI ellenes?!

Én nemtom hol de azt olvastam,hogy a kis Schumi sisakjába invesztálnak a BMW-sek valami kijelzőt. Asszem Guru Gamerben olvastam.

NE BÁNTSUK SCHUMACHER-t és a FERRARIT!!
No other way but down!
7565 levél
Válasz 02.10.16. 19:57 #28
hriszto
Az Indy és a Cart azért nem ugyanaz! Arról vajon tudtok, hogy Scumi sisakjában állíííííííítólag van 1 kütyü ami az ideális ívet mutatja neki! Na szóval, bedobnak 1 ilyen kocsiba 1 ilyen sisakkal, pár hét alatt megtanulod, hogy mégis, hogy a fenébe kell fékezni + egyebek -> a sisak meg mutatja, hogy kormányozz! Én úgy tudom, hogy verseny közben tilos állítani a kocsikon, ki kell jönni a boxba. Ha minden igaz!? Amúgy a ferrárinál nagyobb költségvetéssel idén csak a toyota rendelkezett!
Homo homini Lupus! - Ember embernek farkasa!
1267 levél
Válasz 02.10.16. 16:33 #27
zsoo
Végül is ott csak egy F-1 futam van.
A Cart meg az Indy ugye egy - két futamtól eltekintve csak az USA-ban megy.

Tőkeerős vásárlópiaca meg a Ferrarinak ugye ott aztán volna!

Tehát gondolom még egy/vagy két év a jó öreg Európában, aztány gyerünk az új földre...hmmm.

Ez most komoly??
a mai Sportban, - megnézem ...

Üdv.
zsoo
1970 levél
Válasz 02.10.16. 16:16 #26
Vaszilíj Zajcev
Igazad van.
Nem akarom az unalomig idézgetni a Cipész Misit, de neki is volt ilyen gombja a kormányon!
Be is vágták a képeket a Monte Carlo-i futamról, amikor David elhagyott vagy egy liter olajat. Ezzel a funkcióval tovább lehet növelni az olajnyomást.

A Nemzeti Sport mai száma szerint a Ferrari lehetséges, hogy elhagyja a F1-et, és a Cart sorozatban indul.(a cikk szerint a Ferrari a 80-as évek óta fenyegi ezzel a vezetést, állítólag akkor már építettek is egy Indy Racing Cart, ami sosem indult versenyen, most a múzeumban van)
divide et impera
1267 levél
Válasz 02.10.16. 16:15 #25
zsoo
Meg ha mááá így csináltad - csinálhattad volna B M W formájúra is...


Üdv.

zsoo
1970 levél
Válasz 02.10.16. 16:08 #24
Vaszilíj Zajcev
Nem is írtad, copy-paste!
divide et impera
4531 levél
Válasz 02.10.16. 15:59 #23
Anonymus23
Azta.....

Ennyire fáradt lennék.
Na akkor leírom 100x, hogy el ne felejtsem:

BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW
BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW
BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW
BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW
BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW
BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW
BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW
BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW
BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW
BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW, BMW

Húúúúúúúúú, na most leizzadtam.
GB GA-P55A-UD4, Core i5 750, 2x4+2x2GB DDR3 1600, Gigabyte HD5870 1GB, 1TB+3x2TB+750GB SATA2 Samsung, Genius5.1HomeTheater, Logitech G5, Samsung P2770HD, Corsair CX400W
1267 levél
Válasz 02.10.16. 14:39 #22
zsoo
Vaszil...

Korrekt amit írtál - csak annyi hozzáfűzni valóm lenne, hogy ugyanezt (mármint a boxból történő autóban/motorban matatást) DC.-nél is megtették ez évben a MClarenesek.

Ha emlékeztek a szezon 3-4.-ik futama környékén elkezdett a motorból kékes füst szállni, úgy 2 körön keresztül.
Közben lassult is egy kicsit, aztán csodák csodája kék füstnek annyi és vágtatott tovább...

Üdv.
zsoo
1970 levél
Válasz 02.10.15. 16:40 #21
Vaszilíj Zajcev
Bocs de ezt nem hagyhatom ki:
Bayerische Motorenwerke
divide et impera
1970 levél
Válasz 02.10.15. 16:36 #20
Vaszilíj Zajcev
Azért annál egy picit szélesebb látókörrel rendelkezem, hogy a kormányra fogjak mindent! (értsd: a ferrari kormánykereke)
Ezt példának hoztam arra, hogy a technikai fejlettség milyen szintet ér el ebben a sportágban!
Amit nem írtam le, az a következő:
Schumi:"Ez a kis gomb, no ez érdekes! Ha ezt megnyomom, akkor az előre beprogramozott szituáció autómatikusan megismétlődik. Például a pálya egy szakaszát betápláljuk, milyen volt a visszaváltások üteme, nyomaték stb, és ez automatikusan megismétli, nekem nem kell vele foglalkoznom!"
Magyarra lefordítva nálam: Hú, ezt a kanyarkombinációt milyen jól vettem, akkor ezt most megismételjük!
A BMW lóerőket hagyjuk, mert marketingesként tudnod kellene, hogyan kell "eladni a terméket"!
A fő gond itt a szabályokon van, az ún. 1-es formulán, amely szerint ezeket a csoda masinákat építik!Mindenki azért melózik, hogy a szabályokba még beleférjen, de lenyomja az ellenfelet!
Ja! Még egy gomb!
"Ez az OK gomb azért van, hogy ha a boxból akarnak valamit állítani a kocsin, akkor ezt nekem bemondják, vagy kiírják a kijelzőmre, és ha egyetértek, akkor leokézom, és megtörténik a változtatás!"
Értited? A szerelők ülnek a boxban, sőt Maranelloban, és átállítják a Schumi kocsiját, ami mondjuk Indyanapolisban közel 300-al köröz körbe-körbe!

divide et impera
1267 levél
Válasz 02.10.15. 16:25 #19
zsoo
ööööö...
Akartad írni netán, hogy B M W - ugye???!
Mert akkor jó!

Na jó nem szórakozom, a lényeg - értehő így is.

Üdv.
zsoo
4531 levél
Válasz 02.10.15. 16:07 #18
Anonymus23
Jól van na!


Marketinges lévén, kiállítás szervezése is a feladataim közé tartozik, így a BNV sokszor összecseng BNW-vel
GB GA-P55A-UD4, Core i5 750, 2x4+2x2GB DDR3 1600, Gigabyte HD5870 1GB, 1TB+3x2TB+750GB SATA2 Samsung, Genius5.1HomeTheater, Logitech G5, Samsung P2770HD, Corsair CX400W
1267 levél
Válasz 02.10.15. 16:03 #17
zsoo
Anonymus23!!!

Ha már pontosítunk - LEGYÜNK PONTOSAK!!!
BMW - helyesen.
Bocs...

Üdv.
zsoo
4531 levél
Válasz 02.10.15. 15:26 #16
Anonymus23
Vaszilij Zajcev:

Nem tudom, hogy láttad-e a többi autó kormányát, azokon is van egy halom gomb. Hidd el, hogy a többi kocsi és a Ferrari közötti külömbség nem a kormányon mutatkozik meg, a magyaron asszem én pont a BNV kormányát láttam, mondhatom azon is volt egy halom gomb, a BNV több lóerővel rendelkeziik mint a Ferrari, és láss csodát mégis.
Mondjuk a nyomatékról nem nagyon szoktak beszélni, mert az azért még egy pár dolgot megmutatna....
Én sajnálnám, ha ilyen hülyeségekkel vennék el egy csapat előnyét, s azért a fejlesztésekért gondolom dollár milliók szálltak el a Ferrari pénztárából...
Röhej!
GB GA-P55A-UD4, Core i5 750, 2x4+2x2GB DDR3 1600, Gigabyte HD5870 1GB, 1TB+3x2TB+750GB SATA2 Samsung, Genius5.1HomeTheater, Logitech G5, Samsung P2770HD, Corsair CX400W
1267 levél
Válasz 02.10.15. 14:26 #15
zsoo

Arról nem beszélve, hogy jó tervező mérnökből - kaszni, motor, egyebek - egy kettő van a piacon.
Ebből következően, lásd pl. BAR - lehet lóvé, de semmire nem mész, mert a többiek már megvették maguknak a tuti embereket!

Milyen érdekes, hogy a Ferrarinál dolgozó főkonstruktőrök, mint pl.Rory B. (motor - és kaszni) eleddig (4-5 éve) - másik csapatnál tevékenykedett. Mely csapatok az Ő fennhatóságuk alatt fénykorukat élték.

De valamilyen - drasztikus - szabálymódosítás mindenféleképpen jó lenne.
Hiszen szerintem egy csapatnak sem lehet (tartósan) érdeke, hogy csak róluk szóljon a történet.
hamar elfordul a versenyágtól minednki.
Lásd B.Ecleston is most kapkod - pedig 1-2 éve már voltak látható jelei - mindenféle szabálymódosításhoz.

Mert ugye ha csak 4-5 nagy csapat marad, mert a kicsik bescődölnek és kiszálnak - milyen VB-ről beszélünk.
Jött a nagy 5let - nemtom, hogy olvastátok-e - a csapatok visszatérnének a három autó/három versenyző felálláshoz.
Hát az b.romi szr. lenne. Még unalmasabb... f.sza....

Üdv.
zsoo
1247 levél
Válasz 02.10.15. 11:36 #14
erdos
Kipörgésgátló nuku...
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
1970 levél
Válasz 02.10.15. 09:47 #13
Vaszilíj Zajcev
Nem okolja itt senki a Ferrarit, mindenki elismeri a munkájukat. Azonban be kell látni, hogy a kiscsapatok esélytelenek, sőt, ha kijelentjük, hogy "kerül, amibe kerül..." akkor ide jutunk, hogy egy csapat akkora előnyre tesz szert, mint még korábban soha senki!
Be kell fejezni a méregdrága technika használatát, illetve engedélyezését (pl. én mindíg a német adókon nézem a F1-et: Schumi bemutatta a nézőknek a kormányát.Ha nem volt rajta vagy 20 kapcsoló, akkor egy sem...).
Minden évben megszorító intézkedéseket vezetnek be, a csapatok nyavajognak, az autók aztán meg egyre gyorsabbak.
Tip tronic váltót betiltani, manuális sebváltót vissza, fordulatszámot vissza max. 15.000-re és jónapot.

divide et impera
1247 levél
Válasz 02.10.15. 08:46 #12
erdos
Nézd meg a BAR-t tele vannak mint a hatos, eredmény meg 0.
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
4293 levél
Válasz 02.10.15. 08:41 #11
KoKo
Pl mit?
No other way but down!
7565 levél
Válasz 02.10.14. 19:25 #10
hriszto
Könnyű úgy okosnak lenni, hogy az baromi sopk pénz van mögöttük és megtehetik, hogy többet fizessenek a tervetőknek, a mérnököknek, mint bárki más! Amúgy akárki akármit mond szerintem a forma-1 ben nagyon támogatják a ferrarit -> 1-2 dolgot azért elnézták már nekik -> Montoyat és Ralfot 1-2szer már kihívták olyanért amiért Michaelt nem!
Homo homini Lupus! - Ember embernek farkasa!
4293 levél
Válasz 02.10.14. 19:18 #9
KoKo
FERRARI NE LEGYEN GYENGÉBB!!

És szerintem nem fognak kiszálni az F1-ből.
Vaszilíj: hát nem hülyeség?!

Szegény ferrarit okolni azért mert a többi csapat szar. Szerezzenek ők is több szponzort,jobb szakembereket.
No other way but down!
11784 levél
Válasz 02.10.14. 18:37 #8
Ghoost
Azért szemintem meg fog látszani a ferrarin ha nem lessz anyni pénzük mint most...
Egyébként meg jót tenne az f1nek hogyha kicsit végre gyengébb lenne a ferrari.
1970 levél
Válasz 02.10.14. 11:04 #7
Vaszilíj Zajcev
Sőt!
2003-tól, minden megszerzett világbajnoki pont után a kocsira 1 kg-os homokzsákokat fognak lógatni, vagy a pilóta ölébe tesznek egy hímes tojást, amit egészben a célig kell egészben elvinnie.
Majd az első futam után az első kocsit cserél az utolsóval és a rákövetkező futamon azzal fognak versenyezni.
Ha ez még mindíg nem elég, jöhet a pardubice-i futam! Kicsi vizesárok, tereprali.

Egyébként várható volt, hogy ezt a pénznyelőt nem lehet sokáig büntetlenül tömni...
Viszont adja magát a kérdés, megérte e ennyi pénzt beleölni a világbajnoki címekbe?!
A Renault a 90-es években, bár nem volt ekkora előnye, rendszeresen rongyá verte a mezőnyt, aztán csendben kiszállt. Gyanítom az olaszoknál ez hangosabb lesz!
divide et impera
1146 levél
Válasz 02.10.13. 22:07 #6
Warhawk
A hír már régóta lóg a levegőben. Ugyebár a dolog onnan jött, hogy a Ferrari fő részvényesének, a Fiatnak olyan gondja támadt - számban kijezve 4 milliárd euro - , ami miatt úgy néz ki, hogy többek közt kénytelenek lesznek a Ferrari részvényeiket is eladni. Ecclestone-nak meg volt egy kósza bejelntése, hogy ő is szívesen vásárolna a részvényekből, mely ugye nyomtatásban már a "Ecclestone felvásárolja a Ferrarit!" címmel jelent meg - példa a bolhából elefánt-csinálásra.

1ébként szvsz magában a versenyben, a csapatban nem fog meglászani a változás, max más szponzorok lesznek, de ebben sem vagyok biztos...

Baboy, 1ébként én meg Magyarországon élek, mégsem tudom, mi van a Győri Keksz háza táján...;DDD
4293 levél
Válasz 02.10.13. 21:47 #5
KoKo
Ezt a marhaságot holl hallotad?
No other way but down!
556 levél
Válasz 02.10.13. 09:32 #4
Baboy
Mivel én Olaszországban élek, és a Fiat ia olasz, tudom mi a baj! A cégnek 400.000 autót visszakellett hívni a gyárba, mert a fék és a gáz túl közel vannak. Ez egy hatalmas kiesést jelent a Fiatnak, és már nem tudja támogatni, szponzorizálni a Ferrarit!
Az igazság odaát van... kár hogy mi ideát...
11784 levél
Válasz 02.10.12. 21:19 #3
Ghoost
Én is őgy hallottam ,hogy megvenné de MÉG nem vette meg ez 100% uyghogy ha már így felvilágosítottalak osztozhatunk az ezresen
De el akarják adni a ferrarit mert a fiat nem bírja tovább szponzorálni.
Tudjátok van vmi zűr ott is munkáselbocsájtás meg ilyesmik...
20579 levél
Válasz 02.10.12. 21:14 #2
Pyrogate
Nem igaz!
A szabályok szerint meg teljességgel lehetetlen lenne!
9789 levél
Válasz 02.10.12. 20:13 #1
Gillette
Az egyik haverom váltig állítja de én mondtam hogy ez hüllyeség,de nem hiszí így most fogadtunk egy 1000-ben.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.