Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» S.T.A.L.K.E.R. : Shadow of Chernobyl

S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl

S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
A legutóbbi S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl cikkek, hírek
9513 levél
Válasz 06.02.25. 22:59 #909
Mattmaster
ez igaz, de maga a fegyver és a kéz gyönyörü!
21647 levél
Válasz 06.02.25. 22:36 #908
padavan
A gyárépület texturái szerintem bűnrondák.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
10104 levél
Válasz 06.02.25. 22:10 #907
eti8
Na itt van pár sm3.0-ás kép. Azért nagyon fasza a késen való tükröződés. Tök realisztikusan tükröződik rajta a csávó ujja. Igaz az túl világos...
kép1
kép2
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
10104 levél
Válasz 06.02.25. 21:43 #906
eti8
Visszavontam. Tényleg nem jelennek meg mindíg...
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
10104 levél
Válasz 06.02.25. 18:39 #905
eti8
Hé skacok. Mi is elmegyünk Kijevbe? Egyébként a multi bétában lévő árnyékok tökéletesek...
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
18839 levél
Válasz 06.02.25. 18:28 #904
Peace
" A megjelenés 2003 őszére várható."

Hmm...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
21647 levél
Válasz 06.02.04. 14:51 #903
padavan
Most őszintén, egy szakértő csapatnak mennyibe telhet összerakni egy olyan verzsönt, amely egy helyszinen műxik úgy-ahogy? A scriptet is ennek megfelelően megírhatják olyan változókkal, amelyek csak erre a helyszinre és az itteni szűkös lehetőségekre érvényes. A modellek sem nagy kaland pár embernek. Szerintem kivitelezhető egy ilyen csalás, és nagyon meg is éri.

De mint mondtam, nincs szándékomban megmondani a "tutit", csupán hangosan gondolkodom. Végtére is, ez a huzavona legalábbis okot ad bármiféle gyanakvásra.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
10104 levél
Válasz 06.02.04. 13:44 #902
eti8
Azt kétlem, hogy az egész kamu, mert van 1 frankó bétám... Persze csak multi player, de anno a single player alfa is meg volt, és abban már volt valamien szintű A.I. bár nem voltak épp olyan értelmesek, de ha rálőttél, rögtön elvetődött, és ha 2-en voltak akkor összedolgoztak (bekerítés).
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
18839 levél
Válasz 06.02.04. 10:44 #901
Peace
Ezt elég hihetően írtad le. El is hittem, hogy így van. Maradjunk ennyiben. Szánalom. Nagyot fogok nézni, mikor(ha) kiadják, és tényleg olyanra sikerül, mint ígérték annó évekkel ezelőtt.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
21647 levél
Válasz 06.02.04. 10:06 #900
padavan
http://www.stalker-game.com/index_eng.html


Bár nem tudom, mi értelme van...
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
232 levél
Válasz 06.02.04. 09:25 #899
Halálszárny
Hellosztok hol lehet sok Videot letölteni a Stalkerről pl: a háték menetröl hogy játszik vele meg minden más vagy a honlapja is jöhetne..
Elörei is köszönöm....
Az élet Pc-nélkül halott
21647 levél
Válasz 06.02.04. 08:45 #898
padavan
Én még azt is el tudom képzelni, hogy átcseszték a THQ-t.
A srácok összehoztak valami kezdő kit-et, akkor még csili-vili modellekkel, meggyőző helyszinekkel, és egy nagyon rafinált A.I. scriptel, plusz egy nagyon látványos játék tervvel, amire a kiadó ráharapott, és elkezdte őket tömni pénzzel. Persze a fejlesztők tudták, hogy a játék ebben a formában jobbára kivitelezhetetlen, és arra gondoltak, hogy amíg lehet, fejik a tehenüket, ezért havonta kiadtak pár képet a "készülő" cuccból - ilyeneket egy csapatnak nem olyan nehéz összehozni -, sőt, néha egy-egy videót is összekalapáltak a látszat kedvéért. De nagyon jól tudták, hogy ebből az egészből soha nem lesz semmi. Hűlyítik a THQ-t - egész jól megélnek addig is a pénzükből - és szükségszerüen hűlyítik a játékosokat is, ameddig csak lehet.
Másik verzió, hogy maga a kiadó tartja fennt a projectet - a maga összehozhatatlan formájában - mondjuk pénzügyi okokból, hiszen van mire fogni a tetemes veszteségeket, aminek okán jelentősen csökkenhet az adózási összegük. Ki tudja, talán a DNF is ilyen alapokon "működik".
Szóval vagy a fejlesztők csalnak, és egész jól megélnek belőle még egy darabig, vagy a kiadók találtak egy újfajta adókönnyítési formát.

Nem mondom, hogy feltétlenül így van, de nagyon gáz ez az egész.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
9563 levél
Válasz 06.02.04. 08:15 #897
kEnAcE
Állítólag nagyon nagy gebasz van az ukránoknál, nem is lépték még túl a béta szintet. Lehet el is veszik tőlük a projectet, de állítólag a kód csak az ukrán programozók fejében létezik szal ez sem lenne egyszerű.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
21647 levél
Válasz 06.02.04. 08:02 #896
padavan
Ja, és hogy egyértelmü legyen, íme a THQ részéről egy idézet: "Unfortunately PC gamers are getting a punch in the stomach as THQ revealed in its subsequent conference call that STALKER and Supreme Commander have been delayed until 2007"
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
21647 levél
Válasz 06.02.04. 08:00 #895
padavan
Nem jelent meg, sőt, ismét halasztottak, ezuttal 2007 első negyedévére... Én most veszítettem el minden érdeklődésemet a játékkal kapcsolatban.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
232 levél
Válasz 06.02.04. 06:57 #894
Halálszárny
A Fix.tv-n hallotam hogy már kijödt a játék de ez salyna nem igaz..
Le tudnám tölteni csak fizetös salyna.. nagyon várom már a játékot..
apropo demo még nincs???
Az élet Pc-nélkül halott
18839 levél
Válasz 06.01.31. 12:37 #893
Peace
Remény hal meg utoljára.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
21647 levél
Válasz 06.01.31. 12:14 #892
padavan
Nekem is ilyen érzéseim vannak, de én még HISZEK!
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
18839 levél
Válasz 06.01.31. 12:06 #891
Peace
Rendben. Remélem igazad lesz. Csak már több éve húzzák ezt a gémet. És sajna van egy olyan érzésem, hogy nem azt fogjuk kapni, amit eredetileg ígértek.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
21647 levél
Válasz 06.01.31. 11:46 #890
padavan
Tudod meddig tart egy beta fázis? 3 szaros hónap max. Simán kihozzák megjelenésre. És szerintem amíg egy csapat teszter betázik, addig azzal párhuzamban nyugodtan csinálhatja a másik banda az átvezető videókat.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
18839 levél
Válasz 06.01.31. 11:44 #889
Peace
"a STALKER a béta fázis előszobájában van "
Ez a szánalmas! Nem a videók vannak hátra, hanem qrva messze vannak még a végétől! Mondjuk nem az az érdekes, hogy hány embert bocsájtanak el, hanem ez. Nagyon vicces.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
21647 levél
Válasz 06.01.31. 11:37 #888
padavan
Szerintem a HW a szánalmas a félrefordított hírével. Szó nem volt arról, hogy bizonyos emberek úgy mentek volna el, hogy magukkal vitték volna a kódot, erre joguk sincsen, mivel az a kiadó tulajdona. Egyszerüen az a "fejelmény", hogy elküldtek öt grafikust, mivel az ilyen irányú munkák teljes mértékben befejeződtek.

Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
18839 levél
Válasz 06.01.31. 11:28 #887
Peace
Tudtam, hogy kamu ez az egész "már csak a videókat készíti a THQ" duma!!!! Most jelentették be, hogy lassan a BETA fázis előszobájába lépnek a fejlesztők. Ja, és megint elküldtek 5 embert a készítők csapatából! Annyit mondok erre: SZÁNALMAS!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
10104 levél
Válasz 06.01.24. 18:42 #886
eti8
Heh ha nem adnák ki esetleg majd elmegyünk a fejlesztőbácsikhoz, és lelpojuk a gépükről ami már működik
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
5086 levél
Válasz 06.01.24. 18:30 #885
Toki
Ez meg fog jelenni.Méghozzá még idén és ez valószínűbb mint valaha ugyanis elkészült teljesen.
1173 levél
Válasz 06.01.24. 18:28 #884
SilverWolf
Ez megjelnik valah vagy a duke nukem melle kell rakni a vitrinbe?
" Made with no limits in mind "
10104 levél
Válasz 06.01.14. 17:43 #883
eti8
A csúsztatásnál az a nagyon nagy gáz, hogy már annyira nagyok lesznek az elvárások a játékkal szemben, hogy teljesíthetetlenek lesznek. Még 100 év alatt sem tudnák úgy megcsinálni, hogy elégedett legyél vele ennyi csúsztatás után
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
18839 levél
Válasz 06.01.14. 04:22 #882
Peace
Engem már nem nagyon érdekel, hogy milyen effektek lesznek benne, csak hozza azt a játémenetet és hangulatot, amit ígértek! Persze elvárható lenne, hogy szép is legyen így pár éves csúszás után.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
10104 levél
Válasz 06.01.13. 17:03 #881
eti8
Sm 3.0 lesz benne, ez biztos, mert a bétában is az van már. Amikor kilépsz a bétából akkor látsz 1 "konzolt" 1 pillanatra, ahol azt látod, hogy éppen mit csinál a játék. És ott láttam a pm 3.0 kifejezést. Asszem ez eléggé egyértelmű. Vagy tévedek?
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
3764 levél
Válasz 06.01.11. 20:21 #880
cINC2
Az még OK, csal a beállítások legyenek angolok.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
10104 levél
Válasz 06.01.11. 16:24 #879
eti8
Én meg rezzenéstelen arcal játszom tovább, mert a bétában is ukrán betűk vannak
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
1155 levél
Válasz 06.01.11. 16:21 #878
KuN
Akkor előveszem az ukrán utiszótáromat
Ne mássz fára, ha nem tudsz úszni, mert elüt a villamos!
11699 levél
Válasz 06.01.11. 15:59 #877
.:[Kain]:.
és ha úgy tölt be, hogy: Флатоно ?
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
1221 levél
Válasz 06.01.11. 11:29 #876
newszepiking
az UT2004-hez egy barátom egyszer csinált egy multis pályát. a pálya neve: NŐKNEK.
képzeljetek el egy 3*3m-es szobát, ahová felülről potyogtak be az újjáéledt emberek.
nehéz pálya volt.
" a Föld nevű bolygó a naprendszer elmegyógyintézete"
18839 levél
Válasz 06.01.11. 09:04 #875
Peace
Stage 1, és ez lesz az egész játék. Egy 2m*2m*2m-es folyosó, amin csak mész előre, és jönnek a mutánsok csak jönnek, meg az anomáliák, közben pedig a padlón fegyver, ammok meg medkit. Ja, és ezen kell menned 15 órán keresztül, és a végén lesz egy nagy terem, amiben ott fog figyelni a főellen! Jól hangzik, nem?
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
21647 levél
Válasz 06.01.11. 08:55 #874
padavan
Nem, az elég egyértelmű lesz.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
1221 levél
Válasz 06.01.11. 08:37 #873
newszepiking
ha meg "loading world/stage 1"
akkor ott ülsz majd tanácstalanul,mi?
" a Föld nevű bolygó a naprendszer elmegyógyintézete"
21647 levél
Válasz 06.01.11. 07:26 #872
padavan
Tudom, kik csinálják. Úgy kellett volna fogalmaznm, hogy a volt szovjet banda...
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
5086 levél
Válasz 06.01.11. 07:15 #871
Toki
Főleg úgy hogy nem is Oroszok hanem Ukránok csinálják.
De amúgy én is nagyon kíváncsi leszek rá.
21647 levél
Válasz 06.01.10. 23:31 #870
padavan
Mondjuk én a beígért full non-linearítás mellett még az optimalizációra is kiváncsi leszek. Orosz haverjaink nem arról híresek, hogy a végletekig finomítják a dolgokat...
Ehh, kiváncsi leszek én mindenre. Mondjuk a grafika a dx9 videó alapján egyszerüen fenomenális, rohadt életszerű, meg minden. Érdekel majd az AI okossága is, a már említett szabadságfok, meg a gépigény. És ha úgy tölt be indításnál, hogy mondjuk "Stage 1", ezzel bizonyítva, hogy a legfőbb újítás - nem lesznek pályák, csak egyetlen hatalmas terep - megmaradt a be nem váltott ígéretek zsúfolt cellájában, akkor bizony én szó nélkül törölni fogom a cumót. Valszeg. Majd akkor fogok örülgetni, ha azt látom, hogy "loading world"...
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
18839 levél
Válasz 06.01.10. 21:46 #869
Peace
Flashpoint tényleg ritka jól sikerült. Nagyon szerettem! Elég brutál volt az ajánlott konfig így visszaemlékezve rá.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
5086 levél
Válasz 06.01.10. 21:38 #868
Toki
Az biztos,de amikor a opflash anno megjelent akkor azért a grafikája is ott volt rendesen.(na meg a gépigénye is)
3764 levél
Válasz 06.01.10. 21:32 #867
cINC2
Grafikai téren messze túl dogja szárnyalni!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
5086 levél
Válasz 06.01.10. 21:27 #866
Toki
Húú tényleg a jó öred operaion flashpoint,de imádom azt a játékot.Ha csak megközelíti a Stalker valamilyen téren (bár nem ugyanaz a kategória) akkor már rosszul nem járhatunk.
3764 levél
Válasz 06.01.10. 20:47 #865
cINC2
Teljesen igazad van. Amúgy FPS/TPS téren az Operation Flashpoint lealázza a GTA-t. Ajánlom, hogy próbáld ki. Tehát nem igaz, hogy FPS téren nem tudtak/tudnak olyat alkotni, mint TPS téren.

Ajánlom olvasásra pl. a Pc Dome-os Operation Flashpoint leírást.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
11699 levél
Válasz 06.01.10. 18:01 #864
.:[Kain]:.
és ki mondta, hogy az összes TPS non-lineáris? hm? én azt mondtam, hogy a GTA-k szabad játékmentet tudnak felmutatni, szemben az összes FPS-el, amikből egy oylan nem született még, mint a GTA valamely epizódja. és nem igazán, hanem teljesen tökéletesen. adott egy "pálya" (sok-sok idézőjel kíséretében) ahol szabadon mászkálhatunk, mehetünk fel-le, jobbra-balra. csinálhatunk rengeteg mindent, nincsenek kötött feladataink, még ha egy küldetés közben vagyunk, azt is megszakíthatjuk ámokfutással, autózással, motorozással és tehetünk kedvünk szerint amit akarunk. vagy nem? megszabott területen azt csinálunk gyakorlatilag, amit akarunk, amire lehetőségünk van, de ezeket mi dönthetjük el, hogy mikor mit, hogyan és hol. Szabad kezet kapunk. És nem a level designereken múlik, hanem sok minden máson, pl. mit bír a játék motorja, hány npc-t képes kezelni, megvannak-e benne a megfelelő algoritmusok ezek kezelésére, vezetésére, le tud e képezni a játék x házat és x embert x jármű társaságában... a Matrix: Path of Neo-ból miért nem csináltak akkor non-lineáris játékot? A HL 2-ből? A Max Payneből? soroljam még?
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
3764 levél
Válasz 06.01.10. 17:47 #863
cINC2
Ezt a kategória szót jól leírtam.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3764 levél
Válasz 06.01.10. 17:46 #862
cINC2
Hát ez elég láma kijelentés volt, mert TPS-ekből is csak a GTA igazán non-lineáris. Nem a kaegótián múlik, hanem a level designereken.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
11699 levél
Válasz 06.01.10. 17:37 #861
.:[Kain]:.
engem ez még utólag is hidegen hagy ha szabad játékmenetet akarok egy játékban, akkor GTA-zok, az FPS-ek még nem értek el arra a szintre, hogy játszható és változatos formában tudjanak megjeleníteni kellő nagyságú, szabadon bejárható, npc-kel teleszórt pályarészeket, vagy esetleg városokat. szerintem.
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
18839 levél
Válasz 06.01.10. 16:32 #860
Peace
Természetesn igazad van! Engem csak az zavart, hogy ott tömlyénezték magukat az alkotók, hogy semmi de semmi script jelenet nem lesz a játékban, és nagyot koppantak, mikor kiderült, csak így tudták megoldani a feladatot.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.