Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» S.T.A.L.K.E.R. : Shadow of Chernobyl

S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl

S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
A legutóbbi S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl cikkek, hírek
3120 levél
Válasz 05.03.07. 12:18 #559
@Slider@
Szerintem nyárra kidobják. A Doom3 meg már lerágott csont, aki akart vele játszani az már rég végigtolta. Ugyan ez lesz a Stalkerrel is egy ideig mindenki beszélni fog róla, aztán meg szépen lassan elfelejtik az emberek!
Ahogy szinte minden játékot...
92 levél
Válasz 05.03.07. 12:15 #558
sad

1-2 hete olvastam, hogy a srácok megint időt kértek a THQ kiadótól
(lehet, hogy a nyáron még nem kapjuk meg)

"Gondolom azért csúszik
mert a non lineáris játékmenet miatt a script útvonalak még nagyon bugzanak. no meg a dx9 textóra csere, legalább is ők ezzel takakaróznak."

De lehet, hogy nem kéne erőltetniük a multiplayert
(a Doom 3 is azért késett, mégse játszik vele senki)
inkább hagynák ki és kiadnák mint a Riddick-et multi nélkül.
3120 levél
Válasz 05.03.07. 09:36 #557
@Slider@
Nagyon sok ilyen lesz majd a játékban. A készítők kimentek a helyszínre és onnan készítettek felvételeket.

Amint látom elég faszán !
488 levél
Válasz 05.03.07. 09:30 #556
Online 80'
http://stalker.myexp.de/ger/community/screenshots/gs6.JPG
Ezt kell megnézni! Ezen akadtam egy picccit!
Asszem ha Májusban kijön akkor majd be kell sza.ni!!
4800+ X2 / 2*1024 / 2*7800 GTX / 4*250 GB Samsung/
3120 levél
Válasz 05.03.07. 08:12 #555
@Slider@
Nah...
Hétvégén hallottam egy olyan hírt, hogy a játék már biztos, hogy májusban fog megjelenni, mivel már kész van és most már csak a terjesztésre kell koncentrálniuk.

Hamarosan tolhatjuk vele!
3120 levél
Válasz 05.03.03. 09:56 #554
@Slider@
Ja az a háttér nekem is megvan. Pfff.. bakker az már több mint 1 éve volt, mikor megszereztem azt a képet.
488 levél
Válasz 05.03.03. 09:55 #553
Online 80'
Tudom hogy ez volt régi neve! Nekem háttérnek tetszett!
4800+ X2 / 2*1024 / 2*7800 GTX / 4*250 GB Samsung/
3120 levél
Válasz 05.03.03. 09:40 #552
@Slider@
Nembaj, ezt még nem láttam.

Egyébként ez a játék régi neve. Mikor mé így fejlesztették, hogy Stalker : Oblivion Lost, aztán a fejlesztők jobbnak látták a változtatást és így lett belőle Shadow of chernobyl.
Szerintem az utóbbi jobb!
488 levél
Válasz 05.03.03. 09:37 #551
Online 80'
megint csak sooryyy mert ez a www.oblivion-lost.com eredetileg!
4800+ X2 / 2*1024 / 2*7800 GTX / 4*250 GB Samsung/
488 levél
Válasz 05.03.03. 09:36 #550
Online 80'
http://stalker.myexp.de/
ennek az kell hogy legyen me ha nem akko....
4800+ X2 / 2*1024 / 2*7800 GTX / 4*250 GB Samsung/
3120 levél
Válasz 05.03.03. 09:36 #549
@Slider@
Nemtom...
Nálam ilyen sárkányszerű cuccosok jönnek be és onnan nem megy sehová.
488 levél
Válasz 05.03.03. 09:33 #548
Online 80'
Huuu !Sorry emberek de ez igy valahogy nem jó! Pedig ez volt ! na se baj:Egy MODDEER törölje plíz az előző hozzászólásomat!
4800+ X2 / 2*1024 / 2*7800 GTX / 4*250 GB Samsung/
488 levél
Válasz 05.03.03. 09:31 #547
Online 80'
Másik web: www.stalker.myexp.de - ez is fasza csak kár hogy angol!
4800+ X2 / 2*1024 / 2*7800 GTX / 4*250 GB Samsung/
3120 levél
Válasz 05.03.03. 09:11 #546
@Slider@
Ez az állítólagos gépigény nekem elég kicsinek tűnik.Ezen szerintem nem fog rendesen működni.

1,4 GHz, Geforce4, 512Mb ram

Ez a minimum konfig, de kétlem, hogy normálisan fog rajta futni...
488 levél
Válasz 05.03.02. 09:15 #545
Online 80'
Csomó jó kép és videó!

Ez a hivatalos oldal!
4800+ X2 / 2*1024 / 2*7800 GTX / 4*250 GB Samsung/
3120 levél
Válasz 05.03.01. 08:04 #544
@Slider@
Egyébként szerintem nagyon sokat nem kellene bővítened. Melléraksz még egy 256 -os ramot a karit meg lecseréled egy 9600-osra a prociból meg elég bőven, ha egy 2,4-est veszel. Lehet hogy nem fog full grafon csont nélkül menni, de így már tudsz vele élvezhetően játszani!
3120 levél
Válasz 05.02.28. 09:57 #543
@Slider@
Hát igen....

Az alábbi konfigodon kétlem, hogy jól működne.
1165 levél
Válasz 05.02.28. 08:35 #542
Neo*
Hát igen...azt hiszem, ha kijön az lesz a kedvenc gamám.
Májusra úgy is gépfejlesztés lesz..ha összejön.
ASUSP4S800D, P4Cel.D 2.8GHz, 2x256(400) DualDDR, Inno3D 6600 GT, Samsung 80GB 7200, SB LIVE 5.1 Dig.
3120 levél
Válasz 05.02.28. 08:21 #541
@Slider@
Durvák ezek az új képek!
Nagyon állat grafikát ütöttek össze a fejlesztők. Nem hiába tologatják a kiadást.
3120 levél
Válasz 05.02.04. 08:14 #540
@Slider@
Ha minden jól megy még idén karácsonyra megjelenik.
1738 levél
Válasz 05.02.03. 15:30 #539
Nemcso
Megvárják a felezési időt, ami a kiszabadult cézium 137 esetében cca. 30év. Tehát mivel 1986 április 26.-án történt a baleset, az eredmény könnyen kiszámítható...
Vegetáriánus: régi indián szó. Jelentése: "béna vadász".
5241 levél
Válasz 05.02.03. 15:15 #538
Pras
...melyik karácsonyra?
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
253 levél
Válasz 05.02.03. 13:44 #537
AustinPowers
És mi a fenéért kell ilyen szenyának lenni??Itt tolják a kiadást!!most kiadták azt a sz@r Alexandert!!És az pedig tök szar!!Mé nem lehet ezt fejleszteni??
Ryan közlegény is a Battlefield-et,a Call of Duty-t vagy a Medal of Honor-t tolja. -James Ryan-
253 levél
Válasz 05.02.03. 13:43 #536
AustinPowers
Hello!
Ez aztán 1 jó ukrán game!Jó grafika...meg minden!!
Ryan közlegény is a Battlefield-et,a Call of Duty-t vagy a Medal of Honor-t tolja. -James Ryan-
3120 levél
Válasz 05.02.03. 12:15 #535
@Slider@
Na bameg!
Megint eltolták a kiadást!
Akkor már lehet hogy nyárra se jelenik meg.
Talán karácsonyra....
3120 levél
Válasz 05.01.13. 09:58 #534
@Slider@
Megnyugtatlak, hogy nem igazán foglalkoznak vele.Inkább az újabb karikra összpontosítanak.Abban van a pénz...
1484 levél
Válasz 05.01.13. 09:41 #533
Neurotoxin
Én 9000essel fogom megpróbálni Catalystből jó régi van ,de addigra úgy is megköveteli majd a játék a magasabb cat.számot.Bár nem tudom ,hogy te ,hogy vagy vele,meg ez nem is "az" a topic ,de nekem a 4.8as óta semmiváltozást nem hozott az újabb driver bár tény,hogy benne van a cat.readme-ben ,hogy jelentős változás: x800 ,9600+ ,de azért hátha foglalkoznak a grafikusok a régebbi tipuszámokkal is).
More fun, less brutality.
3120 levél
Válasz 05.01.13. 08:25 #532
@Slider@
Meglátjuk mit tudok kihozni a 9200-asomból.Jól meg fogja fingatni az biztos!
1738 levél
Válasz 05.01.12. 11:52 #531
Nemcso
Igen, igen. A mostani állapot szerint középkategóriában mindenhol csak dícsérik az AGP-s 6600GT-t.

Titokban és is kacérkodok vele gondolatban (csak az asszony meg ne tudja).
Vegetáriánus: régi indián szó. Jelentése: "béna vadász".
1267 levél
Válasz 05.01.12. 11:43 #530
BITYe
Én a 9200-ben annyira már nem bízok, HL2 még megy azért szépen, 800X600 -> MEDIUM < > HIGH, de kitudja mi lesz...
* Asus A8N-SLI Premium * AMD Athlon64 3200+ 2000@2550MHz Venice * 2x512 DDR400@426 * Geforce 6800GT@Ultra 350/1000@400/1100 *
12750 levél
Válasz 05.01.12. 11:42 #529
okoska3000
azért reméljük, hogy a hosszú fejlesztés alatt volt idejük rendesen optimalizálni a játékot...
1267 levél
Válasz 05.01.12. 11:42 #528
BITYe
Ha minden igaz egy Geforce 6600GT egyenlőre AGP-s mivel ezt eszi meg a lap a lap, de ha nyár végéig csúszik akkor 2 6600GT lesz PCI-E-s SLI-al...

Utóbbit nem merem előre állítani, az hogy most veszek egy VGA-t biztos, a nyári meg a melótól függ hogy mi jön össze.... MEg hogy ennyit a gépre akarok-e majd költeni.

ATI-s vagyok, de ár/teljesítmény arányban úgy találtam a Gefo6600GT ami nekem való most...

Más ötlet?
* Asus A8N-SLI Premium * AMD Athlon64 3200+ 2000@2550MHz Venice * 2x512 DDR400@426 * Geforce 6800GT@Ultra 350/1000@400/1100 *
1738 levél
Válasz 05.01.12. 11:38 #527
Nemcso
És ehhez a játékhoz, ebbe a vasba milyen VGA-t szándékozol venni a mostani helyett ?
Vegetáriánus: régi indián szó. Jelentése: "béna vadász".
1267 levél
Válasz 05.01.12. 11:36 #526
BITYe
Na ehhez kell szólnom...

Mert én eddig csak az engineről beszéltem, ami ugye nem mindennapi hiszen a külső és belső terek egyaránt gyönyörű megjelenítése még egy motornak sem volt előnye...

De ze az MI... Mondhatnak akármit igaz, de szerintem nem véletlen mondják ezt, valamiért csúsztak egy évet és az nem a motor hanem az hogy azt kapjuk amit ígérnek, ha a játék 95%-os fázisban van akkor meg a leírtak mindegyike úgy lesz ahogy van...

Én magam részéről az MI nélkül is padlóra kivánok majd esni amint meglátom, hát még így....
* Asus A8N-SLI Premium * AMD Athlon64 3200+ 2000@2550MHz Venice * 2x512 DDR400@426 * Geforce 6800GT@Ultra 350/1000@400/1100 *
1267 levél
Válasz 05.01.12. 11:15 #525
BITYe
Na hát igen, tudod mi a baj az egésszel? Az hogy 2004. májusra ígérték.... Szerintem nagyon átdolgozták az alpha verzió 2002-es X-Ray enginejét azóta....
* Asus A8N-SLI Premium * AMD Athlon64 3200+ 2000@2550MHz Venice * 2x512 DDR400@426 * Geforce 6800GT@Ultra 350/1000@400/1100 *
1267 levél
Válasz 05.01.12. 11:10 #524
BITYe
Jó 1 éve várom már én is... Bőven elég volt amit a Pre-Alpha mutatott a motorból, hogy rájöjjek ez lesz az én játékom, persze ehhez nem ártott a sztori elolvasása sem... Dem ár igen csak várom és az első lesz hogy "bemegyek a boltba" és megveszem...

"" A netes rendelés lehetőségét próbálta jelezni
* Asus A8N-SLI Premium * AMD Athlon64 3200+ 2000@2550MHz Venice * 2x512 DDR400@426 * Geforce 6800GT@Ultra 350/1000@400/1100 *
1738 levél
Válasz 05.01.12. 10:45 #523
Nemcso
Jó, akkor felírom a neved.
Különben anno az FX5600 karimmal is úgy jártam, hogy félévnyi használat után az akkori bolti nettó ár 70%-ért sem tudtam elpasszólni, így végül egy ismerősnek (nem családtag, nem jóbarát) elajándékoztam.
Vegetáriánus: régi indián szó. Jelentése: "béna vadász".
1484 levél
Válasz 05.01.12. 10:40 #522
Neurotoxin
Nekem 9000esem van ,de nem félek attól,hogy minimális beállítások és/vagy/esetleg felbontás mellett nem tudok majd élvezhetően játszani vele.(Lehet vitatkozni ,de én a hangulat miatt ,nem vmi csili-vili effect miatt fogok vele(szeretnék már)játszani. Ja és ha véletlenül nem tudsz megszabadulni a 9600XT-től ,akkor a mi kukánkba dobd
More fun, less brutality.
1738 levél
Válasz 05.01.12. 10:29 #521
Nemcso
Bízzunk benne...
Lehet, hogy nyár elején le fogom cserélni a 9600XT-met ennek a játéknak (is) a kedvéért ?
Az idő és a pénztárcám majd választ ad e kérdésre...
Vegetáriánus: régi indián szó. Jelentése: "béna vadász".
12750 levél
Válasz 05.01.12. 10:07 #520
okoska3000
én már tavaly óta ezt várom (jobban mint a HL2-tőt), ha eltalálják a hangulatot, akkor alázni fog szerintem is... egy éveben ilyen öreg fejjel 1-2 játék van, ami tényleg érdekel és megmozgat, és a STALKER ilyen lesz valszeg...
1484 levél
Válasz 05.01.11. 23:01 #519
Neurotoxin
Hát már alig várom ,hogy Ladát + Kamazt vezethessek

Hajrá hajrá!Azért nem lehetett semmi kimenni 'fotózni' a terepre.....de biztos van néhány "állat" ,aki ezt k élvezi
More fun, less brutality.
20761 levél
Válasz 05.01.11. 20:18 #518
Eric
Ütősek az új képek. Kiváncsian várom a megjelenést. Szerintem az év nagy durranása lesz.
Elvileg májusra várható. Félek, hogy lesz ebből ősz is...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1435 levél
Válasz 04.12.23. 08:44 #517
polp
én azt is remélem hogy fog menni a gépemen
ennyi mindent számolnia a procinak, meg akkor aterepet kezelni hmmm
kiváncsi leszek én arra a 60 fps-re amit állitanak
929 levél
Válasz 04.12.23. 00:27 #516
wyclef
Elolvastam ezt a cikket és az a véleményem, hogy hűű bazze! Ez így nagyon durvának tűnik, és nagyon remélem hogy ezt mind tejjesíteni is tudják. Főleg az az A.I.-s cucc ami nagyon durva sztem.
[Coolio | lvl 29 | Human Warrior | BloodScalp]
3275 levél
Válasz 04.12.22. 23:25 #515
FOxygene
POLP kösz a cikket!
Bemásolok egy kis részt belőle mert hagyományos gamer azt hiszi hogy vmi hagyományos cikk csupa elcsépelt infoval és tojik elolvasni.....pedig igencsak ötletgazdagok a fejlesztők, Kijevben
vmi "új" készül végre,...és ahogy a cikkíró is mondja ha a fele sikerül nekik már azzal bealáznak mindenkit

Az egyik legérdekesebb rész az irományból,de érdemes elolvasni végig mert hosszú,többszöröse ennek...


"........A program mesterséges intelligenciájának mindjárt két dolgot kell tökéletesen irányítania. Az első a mutáns lények, a másik az emberek (csak a számadatok sokkja végett: a készítők szerint csupán stalkerből 120 másik van a Zónában, és itt még nem beszéltünk a katonákról, a tudósokról, stb…!). Az első esetében nem árt tudni, hogy a Zóna hemzseg a különféle sugárzástorzította teremtményektől. Belőlük nagyon sok féle van, lásd az alulra kigyüjtött információkat! Az teszi őket különlegessé, hogy scriptelt támadási és védekezési mehanizmusok helyett szükségletek vezérlik őket. Vadásznak, táplálkoznak, alszanak, szaporodnak. A Zóna életterére minden lény hatással van. Ha véletlenül harcba keveredünk velük, akkor az nem azért van, mert ők a gonosz mutáns bácsik, hanem mert teszem azt betévedtünk a területükre, és ők meg kívánják védeni a territóriumukat. Ha móresre tanítjuk őket, de nem okozzuk halálukat, lehet, hogy a későbbiekben újra összefutunk majd velük, de akkorra már megtanulják, hogy jobb nem packázni a föld uralkodó fajával, és inkább elkerülnek. Egymással ugyanúgy harcolnak, mint az emberekkel, tehát az imént leírtak rájuk éppúgy érvényesk, mint ránk. Ők csak a helyi élővilág részét képezik, úgy szimulálva azt, hogy mi a monitor előtt hajlamosak vagyunk elhinni, hogy az tényleg létezik.
Joggal teheti fel magának a kérdést a játékos, hogy miért nem láttunk eddig még csak hasonlót sem, mert ez valami gyönyörűen hangzik.


A válasz pofonegyszerű. Azért nem, mert ilyen öntanuló és szükségletspecifikus intelligenciát eddig csak egy játék produkált, a Black & White. És azt megcsinálni, hogy minimum olyan fejlett ész írányítson minden állatot a Zónában, hááááááááát… Én nagyon várom ezt a játékot, de vannak dolgok, amiket még egy hozzám hasonló sci-fi fan is csak akkor hisz el, ha lát. Ne értsetek félre, biztos, hogy a játék hihetetlen színvonalon teljesít majd, de eddig ilyesmire még csak próbálkozás sem született. A magam részéről én már azzal bőven meg leszek elégedve, ha a fennt leírtakat amolyan ügyes megoldásokkal csak elhitetni sikerül. Na de térjünk át most arra a dologra, ami miatt a bekezdés a furcsa címét kapta. Ez ugye a csapatjáték, melyből már láthattunk demonstrációt különböző játékkiállításokon. Ha pedig nem csaptak be minket, akkor itt biz“ forradalomszagot érzek. Azt már korábban említettem, hogy nincsenek scriptek az A.I. segítésére, a katonák mind maguk döntik el, mit is csináljanak. Erre már született kísérlet a Far Cry képében. Hogy ez mennyire sikerült, az vita tárgya, de itt minden nagyon pöpecül fest. Úgy képzeljétek el a dolgot, hogy a katona azt a tárgyat és azt a fegyvert haszálja éppen, melyet ő az adott helyzetben a legcélravezetőbbnek érez. A terep adta lehetőségeket nagyon jól ki kell haszálnia, mert az élete függ tőle, és abból nincs több neki. Mivel a csapattársaink (a szituáció miatt, de erről később) egyenrangúak velünk, nem osztogathatunk nekik parancsokat sem. Nincs is rá szükségük. Elég okosak ahhoz, hogy megvédjék magukat és egymást, sőt, esetenként akár minket is. Végre egy játék, ahol a társaink nem csak koloncok a nyakunkon! Az emberek a csoportokba való hovatartozásuk függvényében viszonyulnak hozzánk. Ha például odamegyünk két pihenőt tartó katonához, és barátságosan elbeszélgetünk velük (hohó, ismét szerepjáték elem!), azon felül, hogy sok érdekes (és kevésbé érdekes) információhoz jutunk, barátokat szerzünk magunknak, akik elmondják a többi katonának, hogy mi milyen jó fejek vagyunk,


és lehet, hogy sokakkal nem lesz már több gondunk. Viszont ha a barátságos beszélgetést barátságtalan sortűzzel helyettesítjük, annak híre megy, és egy tucat bosszúszomjas katona lohol majd a nyomunkban. Lehet viszont, hogy ezzel egy másik csoportnak válunk szimpatikussá? Itt bármi megtörténhet…
Nem esett még szó a konkurens stalkerekről, akik szintén a Zónát járják értékes leletekért. Ők NPC-k, vagyis először még közönbösen viszonyulnak hozzánk, és szimplán csak versenytársat látnak bennünk, de amint megismernek minket, más lesz a leányzó fekvése. Klánokba léphetünk, sőt, mi is alakíthatunk saját társaságot. Ennek indíttatása először kizárólag üzleti lesz, de később akár komoly virtuális barátságokat is szülhet egy-egy kaland. Az már csak a hab a tortán, hogy feltartott fegyverrel senkihez ne közelítsünk, ha csak nem az a szándékunk, hogy megöljük. Eresszük le azt, és így egy RPG-be csöppenünk. Mindenkivel beszélgethetünk, különböző alküldetéseket kaphatunk. Viszont nem csak mi, hanem az NPC stalkerek is. Sőt! A fejlesztők állítása szerint, ha nem vagyunk elég gyorsak és ügyesek, a közepes fokozattól kezdve akár a Zóna titkát (elvileg ez a fő sztorivonal, de mint mondtam, ettől nem kell sokat várni) is megoldhatják az NPC-k! Nem semmi, ugye? Az nem játékos karaktereknek a fejlesztők teljes életciklusokat is írnak, mihez mérten alszanak, esznek, isznak. És mi következik abból, ha a velünk egyenrangú ezt teszi? Hát persze, hogy az, hogy nekünk is kell! Ha nem alszunk, elgyengülünk, és használhatatlanná válunk (kis idő elteltével pedig szimplán összeesünk a fáradtságtól). Ha alszunk, akkor viszont azt úgy tesszük, ahogy a valóságban is szokás. Félrehúzódunk valami biztonságos helyre, lefekszünk, és álmodunk. Igen, ÁLMODUNK! Hogy ezt hogy valósítják meg… A táplálkozás megint érdekes. Ha nincs sima kaja, hát vadásznunk kell, és némely lelőtt lényt akár el is fogyaszthatjuk! Sőt! A többieket is meghívhatjuk vacsizni jó stalkerhez híven! Jó, mi? Azt már meg sem kéne említenem, hogy a teljes program végigjátszható egyetlen ember meggyilkolása nélkül is........
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
9563 levél
Válasz 04.12.22. 19:35 #514
kEnAcE
Azt megfigyeltétek, hogy a lámák mindig ugyanazokat a faszságokat kérdezik?
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
8000 levél
Válasz 04.12.22. 19:30 #513
Porker
Zombis csernobilos!Szerintem...

Kb. hány cd-sre várható?
Levágtunk egy disznót, de úgy tűnik, senki sem kér szalonnát. | 2004.03.27. - 2012.08.31.
1435 levél
Válasz 04.12.22. 13:55 #512
polp
a www.gameronline.hu oldalonvan egy jó kis cikk a stalkerről, amiben az MI-t, a terepet meg egyéb dolgokat ir le, nekem teccett ajánlom mindenkinek
12750 levél
Válasz 04.12.22. 12:33 #511
okoska3000
jól hangzik...
nem sok játékot várok, de ezt nagyon, reméljük hozzák a tőle elvárt minőséget...
21647 levél
Válasz 04.12.20. 07:45 #510
padavan
LEGRISEBB HÍREK---LEGFRISEBB HÍREK---LEGFRISEBB HÍREK


A játék 95%-os készültségi állapotban van, a megjelenési időpont 2005 májusa.
Demo nem tudni, hogy lesz-e, viszont a korábban megigérteknek megfelelően lesz bétateszt. Ez jövő év elején esedékes, a résztvevők számát a THQ szabja meg (a GSC 5000 embert javasolt). Valószínűleg a korábbi E3-as nyilatkozatoknak megfelelően ez multiplayer bétateszt lesz.
A tereptárgyak nagy része elpusztítható lesz, köztük például a szobrok is.
Az ukrán lányok nem kívántak nyilatkozni arról, hogy milyen anti-warez védelem lesz beépítve a Stalkerbe, így még az sem biztos, hogy csak cdkey-vel lehet multizni.
Tunkolók előnyben, ugyanis a végtagokat lehet csonkolni (yikes!).
Pályarészek között a töltési idő csökkentésén még aktívan dolgoznak, megközelítőleg egy perc lesz, vagy kissé kevesebb.
A moddoláshoz szükséges SDK kiadása a játék megjelenésekor (mely CD-n és DVD-n is elérhető lesz), vagy röviddel utána várható.
A játék átvezető animjai rendereltek lesznek.


Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.