Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Panzers Előzetes

112 levél
Válasz 05.12.23. 23:41 #582
[SR]nszf
Ha megvan a számla, és bizonyíthatóan rossz a lemez, akkor a forgalmazónak (Ecobit) ki kell cserélnie. Ott, ahol vetted, nem fognak tudni segíteni, a support a forgalmazó feladata.
http://www.ecobit.info/kapcsolat_ea.asp (ajánlom a telefont, de idén már nem hiszem, hogy fognak dolgozni)
15 levél
Válasz 05.12.23. 11:11 #581
spark
Szia Porker!

Köszi, megpróbálom ott.
8000 levél
Válasz 05.12.23. 11:00 #580
Porker
próbálkozz a www.panzers.hu fórumon, oda járnak a nagymenők, ők tudnak segíteni!!!
Levágtunk egy disznót, de úgy tűnik, senki sem kér szalonnát. | 2004.03.27. - 2012.08.31.
15 levél
Válasz 05.12.22. 19:09 #579
spark
Sziasztok!
Remélem tud valaki segíteni.
Nem tudom feltelepíteni az eredeti játélot, mert egyik "rom" sem képes beolvasni a játékot.
Csak pörgeti, és ki is fagy minden, csak a resetre reagál.
Direkt ezért lett bele véve egy vadiúj samsung dvd olvasó, és azzal is ugyanezt produkálja.A másik meghajtó pedig egy dvd író, és szintén esélytelen az olvasásra.
Ja és a tesóm gépe pedig egyből sikeresen beolvassa.
Remélem valaki tud segíteni.
Előre is köszi!
(sry, ha off a téma, de nem tudom, hol kell új topicot nyitni ez miatt)
82 levél
Válasz 05.02.06. 01:00 #578
Viet Cong
csinalnak egy uj sorozat, es ez pedig jo, mert en uj gamet akarok jatszani.
Viet Cong Super Harcos
29 levél
Válasz 05.01.31. 18:55 #577
faceoff
sziasztok egy kérésem lenne:
Va negy progim xpand rally starforce hülyeség jön be hogy irjam be a kódot és indithatom a gamet. Beirom helyesen, és mindig errort ir ki.
Hogyan kell ezt orvosolni? mert a toca 2 sem megy ....
kérlek segitsetek ha tudtok
J z
467 levél
Válasz 04.08.26. 18:15 #576
Giga Láb
Valóban gyorsabbak voltak a töltetek, ha hosszú ágyú lőtte őket...
A "látogatásban" egyetértünk...
A T-34 hatékonyságát a szemünk előtt kéne letesztelni, én is csak azt írtam le, amit hallottam, gondolom ebben szintén egyetértünk.
Volt ott is de nem olyan sok... Na honnan szerezték azt a r*hadt sok vasat a tankokhoz+egyéb hadászati dolgokhoz?
Az angoloknak is minden vasat fel kellett áldozniuk (beleértve a lakosság tulajdonait is), hogy megvédhessék "kupackájukat"...
Na én befejezném a vitát, Mindenkinek kicsit más elképzelései vannak...
De a 88-as tényleg nagyon jó volt, ebben nén is egyetértek!
<none>
3973 levél
Válasz 04.08.23. 18:31 #575
Petyo
Nagyobb csőhossz-->Nagyobb kezdősebesség.

"tényleg nem csak az számít, de nem is csak az volt..."
Bocsi, tudom hülye vagyok, de ezt a második tagmondatot nem értem.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
137 levél
Válasz 04.08.15. 05:41 #574
Michael Wittmann
Hehe de szerintem a 88 elég hosszú is volt... tényleg nem csak az számít, de nem is csak az volt...

Gigaláb: Egyetértek teljesmértékben. Én sem voltam ott, de én nagy aratásról halttam...

A háború végére 1 vs 1? Én iknább fordítva gondolnám... Persze akkora már többet gyártotak Párducból, de hát még 143esből...

Oké, ne is vitázunk de ne mondmán hgoy mind tankhoz az acélt svédországból hajóztatták át... mint ha németországban ne mlettt volna?
Villers-Bocages, 1944
3973 levél
Válasz 04.08.14. 21:20 #573
Petyo
"De szerintem a 88 mm az 88 mm és az mindenkép távolabbról és nagyobb páncélt képes átüttni."
Mint tudjuk páncélátütésnél nem az űrméret hanem a lövedék kezdősebessége a döntő. Lásd űrméret alatti lövedékek.
Csak, hogy kötekedjek.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
467 levél
Válasz 04.08.14. 20:17 #572
Giga Láb
1.:Én se vagyok szakértő, csupán tudomásom szerint így van...
Azt elfelejtettem ne haragudj, hogy egy Párducnak a MAXIMÁLIS adagja volt 5 T-34... Ez főként '43 közepe előtt volt így, hiszen eddig nem volt sok "igazi" T-34-esek a Zömük kisebb gyengébb tankalvázak és T-34 tornyok vadházasságából került ki... Ja és egy Párduc átlaga 1-3 T- 34, később az "igazi" T-34-esek korában ez 1-2-re zsugorodott, de a háború vége felé egyre gyakoribb volt az 1vs1 eset...
2.:A 88-asról, ezt nagy nehézbombázók ellen fejlesztették ki (ha jól tudom) Ezeknek már volt védettségük, de csak a kisebb géppuskák ellen, így a 88-as a benne lévő robbanóanyaggal könnyedén végzett vele és az MG-34-esek ellen se tudott mit tenni... szóval ha egy 88mm-es légvédelmi töltetet (ami természetesen robbanóanyaggal van tele) raksz egy 88mm-es páncéltörő ágyúba (ami kissé máshogy lő), akkor az is elképzelhető, hogy még az ágyúban felrobban a töltet... Ez olyasmi mint hogyha kézigránátot lőnél ki egy ágyúból... Természetesen nem állítom, hogy ez biztosan így van az is elképzelhető, hogy a 88-as légvédelmi töltetek olyanok voltak, hogy a páncéltörő ágyúk is kilőhetik baki nélkül...
3.:A 88-asnak tényleg nagy volt a lőtávolsága, más dolog, hogy másként viselkedik, mint egy páncéltörő ágyú, utóbbi, főként 1000yard környékén érte el hivatalos tűzerejét, a 88-as közelről is nyújtotta a formáját, ez meglepetés volt mindenkinek ...
4.:Valóban Svéd Acélról beszélünk, a két ország között gazdasági szerződés volt, ami természetesen, a svédeknek nagy hasznot hozott, de ezt a "csillagosok" megszakították. Talán ezért haragszanak rájuk még ma is a svédek...
A Német szakértelem nélkül persze mindez semmit se ért volna...
5.:Be is fogom szerezni még az idén, amúgy nem akarom tovább növeszteni ezt a Tankvitát, mindenkinek megvannak a maga gondolatai és ez így jó, de természetesen csak addig, amíg veszekedés nem lesz belőle ...
Lehet, hogy neked van igazad, lehet, hogy nekem, nem mondok semmit se biztosra, nem voltam "ott"...
Fejezzük is, be mert olyanok leszünk mint az amcsi történészek:
Elfogult a valóságot nem látó betanított dumagép...
<none>
137 levél
Válasz 04.08.13. 00:17 #571
Michael Wittmann
Hát ez a Tigris-Párduc dolog azért kicsit merednek hangzik... Nem vagyok páncélos biologus de azért szerintem nem azért szerelték fel a Tigist a 88assal mert a 75ös annyival jobb lett volna...Azt tényleg logikus hgoy mivel azt kezdetektől fogva páncélos tőrésre fejleszteték a mértéhez képest aránylag hatékonyabb. De szerintem a 88 mm az 88 mm és az mindenkép távolabbról és nagyobb páncélt képes átüttni. A ferde meg minden lövedék ellen jó, és mind két tankban voltak bizonyára robbanó és páncéltörő lövedékek.

Az más kérdés hgoy a Párducokból nagyság rendileg több került a fortra így hatékokabban is lehettek mint a kevéske Tigris kiszolgáltatva a gyakri túl erőnek...

Svéd acélból? Ezt gondolom nem úgy érted hgoy Svédországból szállították az acél...

Na de én ajánlom neked hgoy előbb vagy utóbb de szerezd be mert leírhatatlanul állat....
Villers-Bocages, 1944
467 levél
Válasz 04.08.09. 18:53 #570
Giga Láb
Na most kérlek!
Azért volt nehéz:
Én csak arra indultam, amerre a Desszantok repültek az ellenkező oldalon lévőket nem vettem észre... És Így 5 csapatból 2-t találtam... Na jól van...
Aztán két tüzelőállás is van az egyik ott van máris a balon én ezzel nem szórakoztam... Hanem mentem a másikhoz, ami a városka alatt van... Na ettől vesztettem...
A játék bejött, de még mindig nem tetszenek egyes dolgok...
PL.: Ha megfigyeled a Fehércsillagosok és a Wermacht katonái Szinte kiköpött egyformák hatékonyság terén... Az amcsi lövészek teljesen annyit érnek mint Német megfelelőik stb...
A teljes Játékot azért nem merem megvenni, mert a Demo se ment hej de gyorsan, előbb gépújítás kell, ami őszre be is következik... Bár vannak olyan játékok, amelyek esetében a Demonak kell izmosabb gép Lásd Hitman 2...

Ez az arány nem túlzás... a Párducok tényleg nagyon jók voltak, a T-34-eseken érdekes módon nem ritkán nagyobb pusztítást okoztak, mint a Tigrisek...
Ez annak Köszönhető, hogy a Tigrisek nem Páncéltörő, hanem Légvédelmi ágyúval voltak felszerelve, ami inkább robbant, mint horpasztott, lyukasztott volna...
A párducok eközben szabványos Páncéltörő ágyút kaptak, amik a ferde páncélzat ellen jól beváltak, ellenben a robbanószerekkel, amelyekkel szemben hatalmas ellenállást mutatnak a ferde páncélzatok... (ilyet kaptak a párducok is, és még a páncél is vastag volt a T-34 páncéltörő ágyúja ellen nem nyújtott sokkal nagyobb védelmet a ferde mint az egyenes, de számításba kell venni!)

Még sorolhatnék dolgokat, de nem szabad elfelejteni, hogy a német harckocsik SVÉD acélból készültek, szóval nem hiába voltak olyan jók ezek...

Ahogy látom vannak SturmTigerek is a játékban, bár lehet, hogy valami mást láttam, mindenesetre Örülnék, ha BrummBär is benne lenne a játékban...

Ja és nem Párdzc, hanem Párduc...
<none>
137 levél
Válasz 04.08.01. 22:50 #569
Michael Wittmann
A szövetséges és vele együtt a demoban szereplő küldetés még a gyengébb pályákhoz tartoztak... Látnád csak a németeknél egyiik másik pályát.... Nagyon jó missziók vannak, kár hogy köztük van pár kevésbé jól sikerült és az is kár hgoy a szövetséges kampámyt már nem sikerült annyira jóra kivitelezniük. Talán kevés volt az idő...

Szeritem ha ezek bejöttek feltétlen szerezd be, mert ennél sokkal jobb is a játék!!

Ja és nem kell túlzásba esni 5 T34 es egy Párdzc ellen??
Villers-Bocages, 1944
467 levél
Válasz 04.08.01. 20:23 #568
Giga Láb
Én a demót kipróbáltam (mind a kettőt)
Ez alapján írok véleményt...
Én is dícsérem a grafikát, hiszen még az én öreg gépem az ósdi, ronda beállításaival is gyönyörű terepet varázsolt a szemem elé...
A Harckocsik, az épületek és a katonák remekül néznek ki (de azért az átvezető mozikba inkább egy teljesen új adag grafikacsomagot kellet volna rakni, vagy inkább rendereltet kellett volna mellékelni a játékhoz...
+Még a civil járművek lettek kicsit bénák... Pl.: ott a példa erre a második demóban: Ott van egy traktor, valahol a bálák mellett, páncélozva van: Ok de azt nem hiszem el, hogy egy nyitott traktoron levőket miért nem lehet lelőni!
A grafikájuk se a legjobb...
Na mindegy... Úgyse civil járművekkel nyerjük a háborút...
Bazsix:Valamilyen szinten igazad van a tankokkal kapcsolatban, bár ez esetben a te T-34-esedet simán kilőné egy Párduc (még öttel is elbírna) és az sem mindegy mindegy melyik betűjelű PzII-esről beszélsz...
Viszont ez nem jelenti azt, hogy minden egyes lövésre robbanni kellene a tankoknak..., mert így a sereged nagyobb fele elveszne a lángóriásokban... Bár két tank tényleg nem perceken át lőtte egymást...
Taktika tényleg kicsit kevés, de egy küldetést sem lehet úgy megoldani, hogy ész nélkül száguldozunk az ellenség karmai közé...
A Szövetségesek 2. küldetése pl kicsit nehéz volt számomra, hiszen nem volt egészen világos minden és nem is menthettem
továbbá négyszer jártam úgy eleinte, hogy nem találtam a társaimat és az éppen zuhanókat akartam elérni, holott azok a németek közé zuhantak és azonnali mészárlást hajtottak végre rajtuk...
Aztán az ötödik esetben vettem észre az út kellős közepén csücsülő dezertőröket...
Na szóval nekem részben bejött, részben nem, ennek ellenére azt mondom óriási lépés ez a SWINEhoz képest...
Szóval tetszik a dolog. Szép Munka...
<none>
3973 levél
Válasz 04.07.10. 20:48 #567
Petyo
" véleményem az, hogy a grafika nem minden. nekem az az igazi taktikázós gondolkodtató stratégia hiányzik belőle"

...khm... csak suttogva, mert megköveznek...Combat Mission
Szeretettel várunk a CM topicban.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
5 levél
Válasz 04.07.10. 18:14 #566
bazsix
ja még valami. nekem nem voltak bugok a játékban, leszámítva amikor egy kidölt villanyoszlop vezetéke 8 fejű kígyóvá vált. asszem vmi hasonlót a bónusz stuff/humor között láttam (sokfejű katona). egyedüli gondom, és már más is szívott vele (olvastam) az ati driver-el volt (4.5) a 4.6-al már simán ment. tehát elakadt kollégák fel a fejjel, nincs megoldhatatlan küldetés. nekem is volt már olyan, hogy egy mission azért tartott +30 percel tovább mert egy darab tehát EGY árva német elbújt a fűben. ez az a pálya volt, ahol a lövedék szállító vonat váltóját kellett átváltani. a visszafoglalt hídnál az egyik nyomorult elpucolt. már az egész rohadt pályát végigjártam emiatt (közben mindent ami még élt és mozgott szétlőttem), mire megtaláltam a fűben a marhát...
5 levél
Válasz 04.07.10. 18:06 #565
bazsix
sziasztok!

lassan a game végére jutok. ide nem írom le a játékkal kapcsolatos véleményemet, mert az index/gamez-ban ezt már megtettem. kicsit hoszú lett ezért nem kopizom ide is.

nekem vegyesek az érzelmeim. gyönyörű a grafika, az egységek megszólalásig hasonlóak az eredetikhez. a véleményem az, hogy a grafika nem minden. nekem az az igazi taktikázós gondolkodtató stratégia hiányzik belőle. pik-pak hardon csalás nélkül végignyomtam. a németeket asszem játék közbeni újratöltés nélkül. csak a matildás pályát kezdtem újra, mert kikaptam. az amcsi kicsit nehezebben indult, és talán az orosz is. bár ezekben volt már menet közbeni visszatöltés.

nem akarok megbántani senkit, de nekem a Blitzkrieg jobban bejött. ott menetközbeni mentés nélkül nyomtatm végig=>legnehezebb fokozat. az egyik pályát emiatt egy teljes napon át csináltam...

szóval szerintem szép, de ez nem igazi stratégia ez egy C&C a második világháborúban (építkezést leszámítva). ami miatt ezt írom, az az, hogy egy T-34-es miért nem lő ki azonnal egy PzI vagy PzII-est. és akkor el lehet olvasni a regényt az index-en...

amúgy nem bántam meg, hogy megvettem a progit! csak így tovább fejlesztők. amúgy a SWINE is a kedvenceim közé tartozik!!!
467 levél
Válasz 04.07.09. 18:17 #564
Giga Láb
Én sajnos nem adhatok segítséget, de végre valahára!
A PII-es 450MHz-s gépem el tudta indítani ezt a játékot, legalább is a demóját...
Ezt neked minimum gépigény 1 GHz!
Elfut a PII-semen is igaz nagyon rossz grafikai minőségben... És csak a nagyobb csatáknál lassult be...
Na csak érdekességként írtam le mi mindent tud a jó öreg PII-es! A múltkori versemet visszavonom!
<none>
137 levél
Válasz 04.07.09. 07:04 #563
Michael Wittmann
Kénytelen vagyunk kódot használni... a másik forumban ott a link.
Villers-Bocages, 1944
1219 levél
Válasz 04.07.09. 05:13 #562
Wotan
Jelentem elakadtam egy játékbug miatt
Axis 8. pálya: T-34-es tankot kell ellopni. Akár feltűnés nélkül, akár csatában foglalom el a T-34-est, az lemegy egy darabig majd megáll. Ok újrahúzom, most már bejön egy bejátszás, hogy szerezd meg az orosz javítójárművet. Bár nem értem minek az orosz javító, mikor tanknak semmi baja, ráadásul német javító is megtudja javítani de ok legyen. Viszont a javítót semmilyen egységgel nem lehet elfoglalni. Ok, nem idegesekedek, próbálkozok tovább. T-34-esre rádobok Molotov-koktélokat, ettől kijönnek a németek belőle. Beleültetek egy másik személyzetet, most már lehet írányítani a tankot és teljesen jó állapotban van. Ok, lemegyek tankkal a vasúthoz, bejátszás megjön, T-34-est felrakják a vonatra. Utána lefagy a gép. 2 bugot kijátszottam, de bejátszás után már nem tudok mit csinálni, nem jön a következő pálya. Most ilyenkor mi van??
"Mortui solum finem belli viderunt"
137 levél
Válasz 04.07.09. 05:04 #561
Michael Wittmann
CSak mert szét ment az agyam, kösz!
Nem kivánok neked még egy olyan padlófogást, a játék egyik napról a másikra a világ legjobbjából a világ leggányabb játéka lett. Csak mert annyira tetszett meg minden aztán ez a bug annyira földhöz vert (ami persze eddig csak ekem volt, áld szerencséd hogy neked nem jött elő). Lehet el se tudod képzelni, de azott nincs is sok kedvem játszani vele...Pedig olyan jó volt minden. Ááá túl jó. Na mindegy jó neked. Majd egy nap össze szedem magam és lekezdem előlről azt a missönt, (csak nehogy megint elszarjon!) és beleélem magam oszt akkor remélem megint jó lesz...
Azért kösz ez érdekesnek hangzott...
Villers-Bocages, 1944
168 levél
Válasz 04.07.07. 09:20 #560
Lala-SR
>Ha valamelyik fejlesztő itt járna...

Ez a Panzers FINAL forumban valaszolok a kerdesekre nehany naponta.
Lala
17 levél
Válasz 04.07.07. 08:30 #559
maniac001
És most miért nem tudsz?
tegnap befejeztem a német hadjáratot, és Sztálingrád úgy néz ki, hogy kiabáltam hogy "azt a kurva, ilyen nincs...".
A romok, a tüzek, a hangulat áááááá......
137 levél
Válasz 04.07.07. 02:47 #558
Michael Wittmann
Pár napja még én is így tudta volna örülni a sikerének...
Villers-Bocages, 1944
17 levél
Válasz 04.07.06. 14:48 #557
maniac001
Ha valamelyik fejlesztő itt járna...
Lesz pályaszerkesztő a Panzershez?
Nagyon jók a skirmish pályák, én is szívesen csinálgatnék hozzá.
17 levél
Válasz 04.07.06. 13:01 #556
maniac001
GRATULÁLUNK STORMREGION!
Gratulálunk az új etalonhoz (én most a Németek 8. pályáján vagyok)

Stormregion - most már nyugodtan mondhatjuk - sikerjátéka a CODENAME PANZERS folytatja diadalútját a német nyelvi területeken! A Media Kontroll jelentései szerint két egymást követô héten is tartja az elsô helyet a PC eladási listákon és a júniusi összesített eladási listán is az elsô helyen vigyorog, megelôzve az EA aduászát a HARRY POTTER: GEFANGENE VON ASKABAN -t. A CDV-nél pezsgôt bontottak: "Nem is jöhetett volna jobbkor a siker, a Panzers segítségével kényelmesen betömhetjük a nyári eladási réseinket!" - lelkendezett Andreas Jäger, a CDV értékesítési igazgatója. Érdekességként a német júniusi lista eleje:
1. CODENAME: PANZERS CDV

137 levél
Válasz 04.07.03. 21:18 #555
Michael Wittmann
Ez igaz. Ez se az.
Villers-Bocages, 1944
3973 levél
Válasz 04.07.03. 07:30 #554
Petyo
Nincs tökéletes játék.
Csak már "nem elégít ki" a harckocsik hp alapú sebzése.


Ha olvassa ezt a hozzászólást egy készítő: Miért kell minden játékban hp alapú sebzés? Annyira nehéz lenne egy CM-hez hasonló rendszert megvalósítani?
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
137 levél
Válasz 04.07.02. 19:40 #553
Michael Wittmann
Jó! De szerintem ha akarnál abba is találnál kivetni valót...

Amugy az már tényleg bajos hogy meddig kell lőni egy páncélozatlan javítos kocsit.
Villers-Bocages, 1944
137 levél
Válasz 04.07.02. 19:30 #552
Michael Wittmann
ÁÁÁáá!!! Ne migaz!!

Most vagy én vagyok hülye vagy egy akkora bugot találtam hogy nem igaz!!

A german 9 v 10 es küldetés (a T34 lopás):
Felmarkolom a T34-es ami elindult a vasut fele, út közben jött a támadás kivégezve (kb. a pályán mindenkit semlegesítettem). Majd megáll a folyó mellett. Nos akkor kell szerezni egy orosz javítókocsi (nyomja a küldetés célt). De hogyan??? Megjavítotam, de semmijen még a tank személyzetet se tudom beküldeni. De akkár mit csinálok a célok nem teljesülnek. Segítség!!! CSak nálam van ez? Nem lehet hhogy még nem vetettek észre.
Villers-Bocages, 1944
3973 levél
Válasz 04.07.02. 08:38 #551
Petyo
Combat Mission. Gyere át valamelyik nap és megnézheted, hogy játszok vele.
Sokkal realisztikusabb a harcrendszere. Viszont messze nem olyan szép, mint a Panzers.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
17 levél
Válasz 04.07.02. 08:34 #550
maniac001
Hello all!

Na tegnap kipróbáltam végre a full-t, eddig csak a demóval nyomtam. Hát ez valami szenzációs. Most kezdem a 4. pályát a németekkel. Szinte tökéletes, de 1-2 kérdésem volna.
1. A hősöm a második pályán egy SDkfz felderítőben volt. Amikor elfoglaltam a vasútállomást, a menagement képernyőn nem volt meg a jármű, pedig
azt olvastam hogy csak azokat nem lehet továbbvinni amit az aktuális pályán szereztem.

2. A kézikönyv szerint a gumicsónakot használat után el lehet tenni vissza a hátizsákba, de nekem nem sikerült. Ott kellett hagynom ahol a pilótát
megmentettem.

3. A kézikönyvben és a demóban a minitérkép mellett HÁROM ikon van: felkiáltójel, domborzat, zászló. Na nekem CSAK a domborzat (középső) ikon
van. Hol kell beállítani hogy mind a három meglegyen?
137 levél
Válasz 04.07.01. 19:24 #549
Michael Wittmann
Na ne kukacoskodjunk mán!!
Amugy megnézznélek ha egy olyan "játékkal" kellene nyomnod ami teljesen realistikus. Nem hiszem hogy igazán "játékos" lenne.


Wotan: A hangulat, a HANGULAT! Minden esettre én nem úgy akartam volna az első élményeimet szerezni a játékrók hogy fogok egy Tigert és begyakrok egy német kissársot... (nem arra célzok hogy nyomikkal játszottál). Én szerettem apránként minden ki ellemezve megismerni egy játékot, mind egyes cseppjét magambe szippantva. Nem mint ha nem játszottam volna már pár hasonló játékkal, de ez MÁS!

Maniac: Van ég pár ilyen jó kérdésed? Szerinted mint akarna mindenki vagy legalábbis nagyon sokan)...
Úgy sejtem már igen benne vannak a Phase 2ben, a Lalánk is csak egy -ra futtotta...
Villers-Bocages, 1944
3973 levél
Válasz 04.07.01. 16:45 #548
Petyo
Azért azt nem mondanám, hogy minden szempontból tökéletes.
Pl. harckocsik hp alapú sebzése...
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
14 levél
Válasz 04.07.01. 14:51 #547
Dantes
A JÁTÉK NAGYON JÓ!!!!!!!!
A játékot még gyakrorolnom kell, mert a multiba egyből elvertek
ÉN IS CSAK GRATULÁLNI TUDOK!
17 levél
Válasz 04.07.01. 10:14 #546
maniac001
Sziasztok!

HOGYAN LEHET KOMMUNIKÁLNI A FEJLESZTŐKKEL???
Sehol egy e-mail cím, sehol egy telefonszám és nekem nagyon fontos lenne.
Segítségeteket előre is nagyon köszönöm.
1219 levél
Válasz 04.07.01. 09:02 #545
Wotan
miért ne lehetne egyből multiban? minden rts ugyanolyan, a multi is mindenhol ugyanolyan szóal nem kell több hónapos single mission gyakorlás.
"Mortui solum finem belli viderunt"
1219 levél
Válasz 04.07.01. 09:00 #544
Wotan
az egységek visszajelzései minden országban ahol megjelenik a játék ilyen lesz. azért német, angol, orosz az egységek dumája mert ez növeli a játék hangulatát, realisztikusságát.
"Mortui solum finem belli viderunt"
137 levél
Válasz 04.07.01. 01:47 #543
Michael Wittmann
Wydal:
Atz azutáni pályán vagyok!

Hát nem igazán tudom mi a bbaj.
A lényeg: a hídverő konbojjal nem kell semmit csinálni csak elvezettni Rommelhez, aztán mehetsz majd csónakon a túl partra.

Hát vagy beakadtak vagy még van a környéken ellenség.

Wotan: egyből multiba?? hmmm Nem mán.

Ja izé: a kammerát a pegeup-down, end -delete stb. gomokkal tudod baszkurálni.

Bartalos: Nekm bejönn. Bár a Sudden strike óta már kivülről nyomom a német háborús szlenget Los los los (nem tom hogy írják

Dile:Hát ha valaki annyira tolja az angolt... nem tom jobban szerettem az anyanyelvet!

Nincs problémám avval a Starforcal...

Ja amugy küldtek egy posztert is mellé, bár nem a legjobbat...
Villers-Bocages, 1944
137 levél
Válasz 04.07.01. 01:36 #542
Michael Wittmann
Megjött a játék, VÉGRE!

Már nagyon vártam úgyhogy előrendeltem hogy mihelyst kézhez kapjam...

Csak egyetlen szót tudok mondani: TÖKÉLETES! Gratulálok Stromregion, imádlak titeket hogy ilyen játékkal öregbítitek hazánk hírnevét.

Már az első élményeim az első képkockákkal kezdődően is letaglózóak voltak: az Intro, TÖKÉLETES, megborzongató. Soha nem láttam még ilyen jót, bár még soha nem is várta így játékot úgyhogy az rá tett egy lapáttal, de mert annyira eltalálta a hangulatot: a várakozás... úúú a zenéje ahogy a játék egészének egyszerűen tökéletes, ahogy illeszkedik a filmhez és annak hangulatához, bárhol megállná a helyét, és ráadásul kellően hosszú is. Talán evvel mindent elárulok hogy eddig ahányszor elindítottam a játékot mindig megnéztem... De ugyanúgy igaz ez az in-game átvezető filmecskékre is – mindegyik mester munka.

A grafika vissz mindent, de ezt már eddig is tudtuk... A maga a játék, hangulatilag, kihívásilag és minden elképzelhető szempontból is tökéletes. Aki szeretti a műfaj (pl a SWINET és a II. VH-t) azt mindenkép magával ragadja, aki gondolkozik a megvásárlásán annak csak azt tudom mondani ne habozón. Bár biztos lesznek szép számmal kik inkább megvárják míg meglesz a Pityunak kalózban, én mindenkép megadom a tiszeletet legalább honfitársaimnak hogy megjutalmazom őket az elképzelhetetlenül rengeteg munkájukért, és ami azt illeti amelyit én evvel szórakozni fogok mindenkép megéri (elég csak ha egy mozijegyet nézzünk ami jó esettben is 2 órás). Annyi kis lehetőség van taktikai elem hogy a változatóság garantált, és csak helyeselni tudok Stöki (PC guru) Incredible machine hasonlatára. A küldetések és annak feladatai jól megkoreografáltak, sokszor van még egy tök jó plusz feladat a pálya végén (ja érdemes megkeresni a rejtett feladatokat is, nincsenek általában nagyon eldugva).Ja az nagyon jó újítás hogy a légi akciók már nem kerülnek presztízs be, a Swineba mindig sajnáltam rá így sose használtam...

A játék egyetlen gyenge pontja a magyar hang-szinkron, sajnos. A tipikus B-kategóriás felolvasás folyik, bár vannak üdítő kivételek. De szerencsére a Stromregion munkája az hibátlan így a naplóbejegyzéseket olvasva (legalábbis nekem sikerül) ráérezhetünk a hangulatára és a fejünkben már a tökéletes szinkron megy. Ahogy itt a napló bejegyzéseknél úgy a játék mindenegyes apró mozzanatában teljes a történelem hűség! A küldetésekben..., csak azon múlik mennyit veszünk észre hogy mennyit tudunk a korszakról, így egy jobb fajta töri óraként is betudható.
Egésznap tudnék mesélni erről az egy éjszakába nyúló délutánról (megjegyzés: érdemes kis szüneteket tartani egykét pályaközt mert úgy lesz igazi élmény ha nem csak mint a gép bedarálod). Ja és akitől nem teljes idegen a stratégia az (németekkel tapasztaltam) az nyugodtan kezdje normál fokozatón, amúgy se hinném hogy akkor élmény okozna ha csak ész nélkül előre küldenék mindenkit...
Egy szó több mint száz: ez a világ legjobb stratégiai játéka!! Ahogy a külföldi sajtóban is mondották.
Villers-Bocages, 1944
2 levél
Válasz 04.06.30. 21:07 #541
Wydal
Szasztok !

Segítséget kérnék !!!!
A Panzers német kampányanak 4. pályaját nem tudom megoldani.
A kedves hídvető teherautók csak mindössze a volt francia bunkerekig hajlandóak elmenni, utánna nem mozdulnak!
Továbbá nem tudok csatlakozni a sereghez sem, pedig végigjártam már
az egész tábort, ill. kiirtottam mindenkit mar a térképen, de a hídvetők nem moccannak semerre

Lécci segítsetek megoldani a problémámat.
26 levél
Válasz 04.06.30. 18:21 #540
bartalos
ma megvettem a játékot. tök jó meg minden de egy dologban kicsit csalódtam. Ha már az egészet lemagyarították, feliratok, bevezetők, videók stb.. , akkor a játék közben a katonák és egységek reakcióit miért nem?? A SWINE-ban még normálisan volt. Tudom hogy szőrszálhasogatás, de ha már full magyar akkor legyen full magyar. Az angol akcentushoz felkérhették volna a Brient a sláger rádióból, vagy valami ilyesmi
na mindegy , majd csak megszokom.
1219 levél
Válasz 04.06.30. 18:03 #539
Wotan
gyertek már mulitplayert játszani gamespyra mert csak németek vannak fent azok meg még azt sem hiszik el, hogy magyar vagyok, Magyarországon vettem a játékot és magyar nyelvű, hiába mondom nekik hogy magyar játék, akkor se hisznek nekem

maniac: nekem csak gagyi 64 megás geforc 4em van vagy mi, de 800x600ban full grafika mellett teljesen szépen fut a játék, semmi baja.
"Mortui solum finem belli viderunt"
17 levél
Válasz 04.06.30. 10:57 #538
maniac001
És mi van az én árnyék gondommal?
441 levél
Válasz 04.06.30. 10:48 #537
Darth_Revan
Sajnos el kell,hogy keserítselek....Starforce 3-al van védve Pontosabban,csak a 3.CD van levédve,de az Starforce-al
"I AM THE TRUE LORD OF THE SITH!" #HSA (Hungarian Sith Asociation)#
17 levél
Válasz 04.06.30. 10:34 #536
maniac001
Hello!
Na én meg holnapra kapom meg. Volna egy kérdésem.
Aki játszott már vele az segíthetne. Ha forgatom a kamerát, néha az árnyékok szélei hullámosak, cakkosak de NAGYON. Ha totál függőlegesen nézem, forgatom akkor nem annyira csak ha leglejjebb döntöm a kamerát és úgy forgatom. Normál és self shadow-nál is. Geforge 4-el meg ATI-val is. DX9.0b és a legújabb driverek fent vannak. Élsimítás maximumon. Ez a full-ban is ilyen lesz? Tudnék az árnyék hibával csinálni valamit? Mert halálosan idegesít. Segítségeteket köszönöm
1738 levél
Válasz 04.06.30. 10:17 #535
Nemcso
Most, pár perce átvehettem a futártól a csomagot.
Van benne egy poszter + maga a játék (a 3 CD és a magyarnyelvű kézikönyv).

Ami egyedül bánt az az, hogy 3CD-s mivolta miatt nem lehetett volna legalább olyan DVD tokba tenni, ahol 2CD-s a hely, hogy csak egy CD maradjon külön, papírtokban ?

A kipróbálás estére marad.
Vegetáriánus: régi indián szó. Jelentése: "béna vadász".
1219 levél
Válasz 04.06.30. 01:46 #534
Wotan
ma megvettük haverral a játékot, idáig multiban pötyögtünk. nagyon jó a játék, szép grafika, gördülékeny, izgalmas játékmenet. csak ajánlani tudom mindenkinek.
"Mortui solum finem belli viderunt"
5113 levél
Válasz 04.06.30. 00:45 #533
rage
Ezt a játékot meg fogom venni.
Kivéve , hogyha Starforce 3-as védelem lesz rajta

Ugyanis, a Starforce teleszemeteli a Windows-t minden széppel és jóval, s amig játszani szeretnék a játékkal , el sem lehet távolítani a rendszerből

Ugye, nem Starforce 3 lesz rajta?
Nyilván Stormregionnak előnyösebb, ha a játékot nem fogják tudni feltörni, de annak, aki a game-et megvenné, nem!

Anno a SWINE miatt vettem új VGA kártyát
Most nincs kedvem Starforce-t installálni.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.