Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Panzers Előzetes

5241 levél
Válasz 03.07.19. 19:40 #232
Pras
Esetleg van egy középút is, a CM-mel ezt csinálták:
Belerakták az SS-t, Németországban meg "lightabb", de ugyanúgy teljesértékű verziót adtak ki. Ott az SS-t asszem sima Wermachttal helyettesítették.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
467 levél
Válasz 03.07.19. 17:31 #231
Giga Láb
Én már tesztelném azt a demot
<none>
4695 levél
Válasz 03.07.17. 17:15 #230
szedrencs
Látom a C&C: Generalst sem véletlenül tiltották be N.o.-ban.
467 levél
Válasz 03.07.16. 18:47 #229
Giga Láb
Én már semmin sem csodálkozom...
<none>
4730 levél
Válasz 03.07.16. 18:39 #228
Pyton
Asszem a Generalsban is van egy letiltott GLA misszió: ölj meg 900 civilt vegyifegyverrel...
Sonic boom babieee!
467 levél
Válasz 03.07.15. 21:18 #227
Giga Láb
MONDTAM, HOGY NEM AZ ANTISZEMITIZMUS MIATT!!!
Amúgy én csak a hadi dolgokra gondoltam, megtámadom velük a Bó'sevik hadsereget, vagy a "Szöviket" többet nem akartam, tudom, hogy milyen rossz hírű a Náci haderő, megértelek titeket Stormik...
<none>
3973 levél
Válasz 03.07.14. 15:05 #226
Petyo
Ne értsetek félre, nem vagyok a gyilkolás megszállotja, de milyen durva lenne, ha egy hasonló játékban likvidálni lehetne a lakosságot, vagy mondjuk a visszaözönlö orosz gyalogságot kéne/lehetne legéppuskázni. Meg egyéb hasonló bűnöket lehetne elkövetni.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
54 levél
Válasz 03.07.14. 12:41 #225
havoc
Waffen SS kicsukva
"facts do not cease to exist because they are ignored." - aldous huxley
5241 levél
Válasz 03.07.14. 12:31 #224
Pras
Jahh, egy darabig...
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
467 levél
Válasz 03.07.13. 20:59 #223
Giga Láb
Én is ha irányíthatjuk a Waffen SS-t...
Nem a zsidóöldöklés miatt, hanem azért, mert az egy profi hadsereg volt...
<none>
903 levél
Válasz 03.07.13. 10:16 #222
savanyu
Mi van, kérem? Kihalt a fórum? Csak azt szeretném leszögezni, hogy nagyon várjuk a Panzers demót és magát a játékot is, s én személy szerint el vagyok ragadtatva az eddig látott képek alapján...
Dugjunk pulykákat a homérumba!
467 levél
Válasz 03.06.21. 18:36 #221
Giga Láb
Na kérem akkor rohambilit, fegyvereket, terepszínű ruhákat, fanatikus logókat előkészíteni hónapokon belül megismételhetjük a második vh-t!
<none>
5241 levél
Válasz 03.06.19. 10:34 #220
Pras
Ahaa. Köszönjük.
Szóval az "alapabb" dolgok már megvannak.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
168 levél
Válasz 03.06.18. 00:56 #219
Lala-SR
- skirmish lesz
- pályaszerkesztő: tudtommal még nem eldöntött, hogy publikus lesz-e, ha lesz időnk úgy kipofozni, hogy egy laikus is tényleg könnyen használhassa, akkor lehetséges, de ezt ne vegyétek igéretnek.
- multiban gépi ellenfél: lesz

Zárójelben:
Az E3 kiállításon az újságírók láthattak már egy futó verziót, a Wargamer magazin Best of E3 cimet adott!
http://e3.wargamer.com/bestofshow.asp

5241 levél
Válasz 03.06.17. 20:06 #218
Pras
Nembaj, akkor is igényesek vagyunk! Mint marha a gyöpre!
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
5241 levél
Válasz 03.06.17. 20:05 #217
Pras
Basszus, télleg! 380-as Mörser! Ejh. Öregszem
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
4695 levél
Válasz 03.06.17. 11:55 #216
szedrencs
>>> 16 SturmTiger fasírtot csináljon bárkiből, aki belenéz a 360-as csőbe. Nagyon igényesek vagyunk ám!

Nem is vagyotk igényesek, mert a Sturmtigernek 380-as csöve volt
903 levél
Válasz 03.06.16. 21:29 #215
savanyu
Hajajj, nics rosszabb egy igényes gamernél!
Dugjunk pulykákat a homérumba!
5241 levél
Válasz 03.06.16. 21:13 #214
Pras
És azt is elvárjuk, hogy a Panzer Mausból csak kettő legyen. Meg azt is, hogy a max. 16 SturmTiger fasírtot csináljon bárkiből, aki belenéz a 360-as csőbe. Nagyon igényesek vagyunk ám!
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
903 levél
Válasz 03.06.16. 21:10 #213
savanyu
És azt elvárjuk, hogy német gyalogságnál a háború első felében rendszeresített normál tankelhárító lövegekkel ne lehessen egy T-34-est kilőni. Meg azt, hogy a Sherman rászolgáljon a németek által használt becenevére: "Tommysütő".
Dugjunk pulykákat a homérumba!
467 levél
Válasz 03.06.16. 19:13 #212
Giga Láb
Én a T-34-esektől elvárom, hogy közelről átüssék egy Tigris páncélzatát mert így volt!
Vagy nem lesz lőtáv/sebzés arány???
<none>
5241 levél
Válasz 03.06.16. 10:04 #211
Pras
Szerintem ez az egész (tekintve, hogy mi majd csak kis csapatokat vezethetünk majd) harckocsi-cucc vagy úgy lesz megoldva, mint a S.W.I.N.E.-ben (vásárolhatunk a meglévőkből, és csatánként új típusokat kapunk), vagy pedig semmi beleszólásunk nem lesz az egységeinkbe (azt eszed, amit kapsz - effektus), bár ez utóbbit kötve hiszem. Kíváncsian várom, hogy oldották ezt a részt meg.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
5241 levél
Válasz 03.06.16. 10:00 #210
Pras
Na jó, persze, ez igaz, sőt, így is volt... T34 kontra Panzer V Panther? Majd McLátjuk.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
467 levél
Válasz 03.06.15. 18:37 #209
Giga Láb
Khm-khm...
A multiba gondoltam...
Amúgy meg lehetne olyat a játékba tenni, hogy harckocsi pilótáit kinyiffantod a harckocsit pedig a hadiszakikkal (ha lesznek) megvizsgáltatod és te is legyártatod...
<none>
903 levél
Válasz 03.06.15. 12:55 #208
savanyu
Nem is lenne jó. Akkor már egy fiktív történethez kapcsolódna, s nem a II. vh-hoz
Bár mondjuk homokzsákot a torony köré vagy egy extra páncéllemezt még bele lehet tenni
Dugjunk pulykákat a homérumba!
5241 levél
Válasz 03.06.14. 18:40 #207
Pras
Őszintén, nem hiszem, hogy egy ilyen RTS WW II. gammában harckocsikat lehetne fejlsztgetni... bár ez csak az én nézetem.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
467 levél
Válasz 03.06.14. 18:30 #206
Giga Láb
Néhány kérdés:
Ugye lesz Skirmish? Pl.: Annak akinek nincs internete hadd játsszon csapatban!
Multiban be lehet-e "berakni" gépi ellenfelet?
Továbbá lehet-e majd egyéni fejlesztéseket csinálni PL.: egy új harckocsi kifejlesztése...
Pályaszerkesztő?
Heti egy alkalom !!!MINIMUM!!! a válaszadásra!!!
Na mutassátok meg azoknak a pimasz nyugatiaknak mire képes egy magyar!!!
<none>
903 levél
Válasz 03.06.12. 16:22 #205
savanyu
Huhh...
Nem HP alapú a tankok sebzése! Na végre4, ez idegesít a meglévő RTS-ekben. De a játékot bizton megveszem. Ha kicsit rossz, kicsit drága (lesz), de legalább a mienk
És abban igazatok van, hogy inkább fejlesztetek, de heti 65-80 órában?
Dugjunk pulykákat a homérumba!
5241 levél
Válasz 03.06.12. 10:58 #204
Pras
Jah, vigyázzatok, mert már kijött ám a Frontline Command...
Hú, de gonosz vagyok...
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
4695 levél
Válasz 03.06.12. 08:48 #203
szedrencs
@havoc: köszi szépen az infókat, végre sikerült néhány fontos kérdésre választ kapni.

Már nagyon várjuk a videót.

Ja, és inkább fejlesszetek, mert kemény lesz a konkurencia WW2-s RTS-ekben. (Battlefield Command, Out Front)
54 levél
Válasz 03.06.12. 02:30 #202
havoc
Hali!

1. Mint azt mar irtam, feature-okrol sajnos nem mondhatok semmit, reszben azert mert a teszteles eredmenyekent valtozhatnak, reszben azert mert a konkurencia nem alszik

2. A Panzers-t nem sietjuk el, tehat kiadjuk ha kesz lessz, es nem hamarabb. (azert en nem tartanam vissza a lelegzetemet) Sajnos meg kell erteni hogy manapsag egy jo katek az kb. 2 ev. Lehet fele annyi ido alatt is jatekot csinalni, de az olyan is lessz.

3. Jatszhato demo a vegso verzio elott kb. 3 honappal lessz. Addig viszont csak videok varhatoak (trailer/teaser kb. 2 heten belul)

4. Az alpha demonak nevezett valami csak egy tech-demo, es kb. 2002 juliusi allapotokat mutat be, pontosabban az engine nehany nagyon specifikus featureit. Egy "joakaronk" segitsegevel jutott ki a netre, es mi megkertuk mint a kiadonkat, mint az osszes site-ot hogy vegyek/vetessek le, mert egy atlag jatekosnak semmi konkretat nem mutat, koze nincs a jatekhoz, csak osszezavarja az embereket.

5. A forumokat olvassuk, de ido hijan sajnos nem tudunk mindenre valaszolni. (es van amire nem akarunk) Tegyetek fel a kerdest, mit csinaljunk inkabb, fejlesszunk vagy forumozzunk?

6. Intro/Animok: elvileg az intro renderelt lessz, az osszes atvezeto anim (par szaz db!) pedig engine altal generalt in-game animacio. Az egysegmozgasokhoz/in-game animokhoz az 1000et joval meghalado motion-capture mozgast rogzitunk/rogzitettunk.

7. A screenshotok pontosan azt mutatjak amire valok: milyen lessz a grafika. A kiadott kepekbol a vegso jatekra abszolut nem lehet kovetkeztetni (latas/hallas/lovestavolsag, egysegek mozgasa, viselkedese, elhelyezese, etc.) eloszor is mert ezeket az ertekeket a teszteles soran fogjuk pontosan beloni, masodszor pedig azert mert ezek a screenshotok a grafikara/egysegekre/efektekre koncentralnak, es sokkal "surubbek" mint a normal jatek (pld. tankok 3 meterrol lovik egymast)


ja, es a tankok sebzese nem HP alapu
"facts do not cease to exist because they are ignored." - aldous huxley
4695 levél
Válasz 03.06.12. 00:07 #201
szedrencs
Kedves Stormregion, ha már magyarok vagytok, és szartok válaszolni a kérdéseinkre legalább ne legyetek akkora taplók, hogy a 2002.10.23-án kiszívárgott Panzers Tech Demo-t (vagy Panzers Alpha Demot) mindenkinek odaadjátok, csak magyar site-oknak nem.

Nézzük csak:
http://www.nucleardays.com/modules.php?name=Downloads&d_op=getit&lid=209

aztán
http://www.computergames.ro/download.php?optiune=show_download&did=509

http://www1.giga.de/storie_u4/0,3202,45333,00.html

Persze egyik dowload link sem működik már.

Valamit el tudtok mondani a védelmetekben?
5241 levél
Válasz 03.06.11. 19:52 #200
Pras
Remek ötlet!!!
Hé, csináljunk úgy, mint a hülyegyerekek:
DeénDEMÓtakaroooook!DeénazértisDEMÓtakarooooook! MOST!
De komolyan. Mikor lesz?
Mire válaszoltok, addigra kész lesz a játék, mi?
Bocs...
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
467 levél
Válasz 03.06.11. 19:44 #199
Giga Láb
Szerintem a Stormosok most benzinkúti töltőautomatának képzelik magukat és bedugták az ujjukat a fülükbe, a szemük pedig csak pörög-pörög...

Amúgy meg NE RIZSÁZZATOK? HANEM HÚZZÁTOK KI AZ UJJATOKAT A FÜLETEKBŐL ÉS OLVASSÁTOK EL A KÉRDÉSEKET ÉS VÁLASZOLJATOK!!!


A S.W.I.N.E. meg ugyanabba a hibába esett mint a Stronghold, meg az SH: Crusader...
Fantasztikus alapötlet, hangulat gyenge megvalósításban...

Lehetőleg ne 1 perces "Megy a tank és benne a pilóták röhögnek" típusú átvezető mozik legyenek!

Amúgy meg engem az összkép érdekel...

Szeretném már látni azt a DEMO-t!!!
<none>
903 levél
Válasz 03.06.11. 16:22 #198
savanyu
Hmmm...
Kiváló párosítás, csak aztán jó legyen
Dugjunk pulykákat a homérumba!
179 levél
Válasz 03.06.11. 15:33 #197
Grazman
JÓ lesz és MAGYAR
NYPD!Drop your weapons and hands up!And lie to the floor!
5241 levél
Válasz 03.06.05. 21:00 #196
Pras
Ja, a Frontline Command alapötlete egyrészt már egyátalán nem új, a grafika szerintem még a CM-nél is ocsmányabb, II.VH-s feeling pedig lényegében nincs a progiban. Nem más, mint egy öööö... na jó, kimondom. Ósdi, ócska C&C RTS ráadva némi "3D"-t meg 1939-45 táji harceszközökkel. Ne vegyetek példát róla.

A Blitzkrieg már más tészta, egészen tetszetős, a képek alapján a Panzers a gyalogosok tekintetében átlósan lenyeli. Az egységszám (ahhoz képest, hhogy nem taktikai, hanem stratégiai játék) érdekesen alacsony, a multi csatákról eddig még nem hallottam pozitív visszajelzést. A ööö... "mérnöki teherkocsival" való állásépítés egészen tetszik, a röpzik szépen repülnek, de a légcsavar (fehér karika, bruhahahahahaaa ) rajzfilmbe való.
A HP alapú sebzés egyrészt borzalmas, másrészt semmi értelme, hisz így bye realitás. Ez már azonban az átlagnál szerintem jobb játék, ha több fantázia van benne, többet fejlesztik, s persze nem (köhm-köhöm) lopott az egész gém alapötlete úgyszintén (á la SuSt), akkor még csúcskategóriás is lehetne. Ami nagyon tetszett viszont, a tankok fölrobbanása, ahogy a lövegtorony lerepül, félrecsúszik, stb.

A sebzési rendszerhez javaslom, nézzétek meg a Combat Missiont, a grafikához azonban inkább NE nézzétek meg.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
5241 levél
Válasz 03.06.05. 20:48 #195
Pras
Heheheh, jól megasszontad....
Amúgy tényleg. Finomabban fogalmazva: Tényeket szeretnénk olvasni, mert rizsát kapunk máshol is, és légyszi, mondjátok má' meg, hogy komolyan mi lesz jó és mi nem a gémben. Nehogy má asszongyátok, hogy ebbe' minden jó lesz, és ohne problem. Ilyent már too sokat hallottam, szerintem TI ennél komolyabbak vagytok, minthogy hitetgessétek a jónépet.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
903 levél
Válasz 03.06.05. 17:01 #194
savanyu
A Frontline Commandban az nem tetszett (mint minden strat játékban), hogy a tankot, ha az ember szorgalmas, kézi lőfegyverekkel is ki lehet lőni (valóság: csak ha egy gellert kapott golyó kinyírja a sofőrt, és árokba hajt). Ezt mondjuk, nem tudom, hogyan lehetne kiküszöbölni. A Mortal Team-eknek nagyiűon kicsi volt a hatósugara (csak a demo van meg).
Dugjunk pulykákat a homérumba!
4695 levél
Válasz 03.06.03. 16:54 #193
szedrencs
Toulus: érdekesen használod a magyar nyelvet. Néha problémáim voltak azzal, hogy a mondataidból kihámozzam a lényeget.

Azt egyébként honnan veszitek, hogy az angolokkal kell játszani az amcsik helyett? Ez egy totális hülyeség, nézzétek már meg a screenshotok, mielőtt kinyitjátok a szátokat és ömlik belőle a sületlenség.

Lala - köszi a semmitmondó válaszokért, lényegében egyetlen egyre sem válaszoltál, és egy tök ugyanolyan hozzászólást produkáltál, mint amit megjósoltunk. Én ennyi erővel inkább hazamentem volna péntek 23 órakor. Bocs ha cinikus volt, de VÁLASZOKAT SZERETNÉK, főleg a lőtávokkal és a HP alapú sebzéssel kapcsolatban.

Úgy gondolom, hogyha eddig nem azzal jöttök, hogy überfasza sérülésmodell van a játékban, ami a CM-et is megszégyeníti, hanem KUSSOLTOK, akkor ez csak azt jelentheti, hogy megint egy díszdobozos, de belül SZAR játékot fogunk kapni.

Szedrencs
9 levél
Válasz 03.06.03. 12:03 #192
Lord Toulus
hm....látam az új képeket de sajnos azt vontam le belölük hogy nem igazán lesz benne sok realisztikum mert a lötávok minden bizonyal kicsik lesznek , még hozzá nagyon.
Képek gyönyürüek de
Remélem nem HP alapu lesz a sebzödés már csak ez az egy marad amiben reménykedhetek mert a Panzers lesz reális szerintem. Talán majd néhány MOD vagy egy kiegészitö.....



AVE
467 levél
Válasz 03.06.02. 19:32 #191
Giga Láb
Valóban nincs túl sok helye a politikának, de azért némi nem árt...
Érdemes tudni, hogy kik mit tettek és miért és ebből kiindulni...
Én nem tartom se Hitlert, se Sztálint pokolian rossz embernek, csupán máshogy gondolkoztak mint az USA...
De Hitler csinált olyat, hogy békét kívánt kötni...
Hogy színlelte, vagy valóban sosem tudjuk meg...
Ezt elutasították...
Én azt sem mondom, hogy a szövetségi hatalmak rosszak voltak, ezt mindenkinek úgy kell gondolnia, hogy más-más gondolkodási módjuk volt a vezetőknek és mivel nem tudjuk ki miért tett olyat amit tett, éppen ezért nem mondhatjuk, csak úgy a levegőbe, hogy Fasiszta...
Jó tudom mit tett Sztálin, Hitler, de Erdély, he? Románia Antant oldalon...
Így már sejthető valami...
Na ne politizáljunk...
Ezt hagyjuk a parlament népére...
<none>
9 levél
Válasz 03.06.02. 07:52 #190
Lord Toulus
Apropó miért kell nekem szakértönek leni ahoz hogy tudjak egy teljesen valósághü 3ds játékal játszani ??
Az egységeket miden játékban meg kell ismerenem ahoz hogy tudjak játszani vele föleg ha nem tudok gyártani és ha még csak drága pontokért tudok venni pályánként.
Mert szerintem minnél realisztikusabb egy játék annál kevesebbet lehet szidni a tervezöket a kitalált hülye vagy ügyes ötletei miat
Mert a történelmi dolgokon csak rágodni lehet és sajnálkozni vagy ünnepelni de egy jétékban lévö egységeket nem lehet azért szidni mert tul realisztikus. Csak ha nem azért mert rakás szar az egység.
Túl erö arra az hogy van meg jelenitva mert nem egyszer elö fordult hogy aki túl eröben voltak azok vesztettek és igazán a parancsnokságot lehet igazán vádolni de valamikor a katonákon mullot ha például nem értenek a tank kezeléséhez és még is rohamozni kell vagy meg adják magukat a zöld fülüek a elsö pisztoly lövés hallatán.Erre szerintem nagy figyelmet forditsatok hogy jó meg oldást taáljatok mert töb játékos modban nem lehet úgy beállitani hogy parancsnokság a rosz és a katonák és a felszerelés az jó. Mert az a játékos lesz a parancsok és azzon nem hiszem hogy tudtok hatni és perszen nem kérhejük meg az ellent hogy viselkedjen topán és vezese a esztelen halálba az embereit mert úgy is túl eröben van.

Ja és még egy ötlett ha kampány nem de egyjátékos pályán vagy több játékos pályan szerintem igenis lehetne választani magyarokat
mert volt olyan ezred is amin a Német hadvezetés is elcsodálkozot hogy mien kemények !
De szerintem sokan örülnének annak hogy ha lenne Magyar kampány
ha nem akkor a felszabaditó hadmüvelet ami sajna nem sikerült.


És ha generált csaták leszenek multy ban akkor legalább hadosztály lehetne választani és a hostolo tudná be állitani azt hogy melyik hadosztályok közül lehet lehet választani, és csak azokbol az egységek böl tudnék venni amik szolgáltak a hadosztályban. mint pl nem lehesn mindig az hogy csak elefantokal vagy m26 phearsing nyómulok.

De minden képpen az jó dolog lenne ha multy palyerben ha a csatához
képest lehetne választani oldalt hogy kikel akkarunk lenni.Mint pl van egy csata és tudom választani a Németeket vagy a Amikat.Ne hogy az lehesen hogy az Ardenek ben az Oroszok rohanják le a Japánokat.

egy kérdés a románok melyik oldalon fognak szolgálni ??
és ha a Románok ott leszenek Budapesten mint ostromlok akkor valami történelmi hozá füzést is kéne oda hogy miért kerültek oda. Legaláb enyit ha velük egy oldalon kell harcolnok hazánk ellen.

A magyar egységek közül remélem leszenek német technikai cucok is
mint pl. Hetzer vagy Panzer IV vagy a magyar Tigris más felszerelés mint pl a légieröben kapot hadi anyagok.

De idáig ami a legjobbban tetszik a PANZERS ben az hogy nem az amkikal kell harcolni a németek ellen hanem az ANGOLOKAL ez nagyon jó ötlet volt szerintem. MERT már nagyon únom azt hogy a csódálatos amerikai haderö történelmi bakijainak a javitott verzióit kell lejátszanom és az Angolok pedig a hátérben maradnak.

Az egységek szinkronja azok az egységek nemzetiségükhez méltóan szoljanak.Mint pl. ne beszéljen szerintem minden tank magyarul csak a magyar egységek és a német egységek a németül az orosz.. satöbbi.

És a politika az igenis fontos egy 2. VH játékban. !!!
Mert ne csak az legyen a cél hogy elfoglajuk azt a várost mert stratégialilag fontos. Ha nem mert a politikai helyzetek miat sürgösen folytani kell az eröle nyomulást vagy a nemzet nem birná azt ki hogy elveszitjük , vagy morálra kiható politikai események
amik igen is számitanak a front vonalon.

De ha már a kontkrét kérdéseinkre nem válaszoltok azért legalább a véleményetekre szerintem mindenki kiváncsi lenne. Hogy ezzért nem lehet mert, vagy szerintetek ez nagybaromság, vagy ha azt meg oldanák akkor sok lehetne benne a hiba vagy nem lenne olyan gép amin futna mert igy olyan érzésem van mint ha csak falnak beszélne az ember.

Hát a Blitzkrieg és a Front Line Command igen csak lapos lett
a Blitzkrieg demó jával játszotam 5 percet de aztán erött vettem magamom és ujra neki ugrottam mert nem lehet enyire szar egy játék a Német és a ami demo pályákat azokat meg csináltam és az elsö orosz pályát nem azért mert nehéz volt ,de nem akkartam játszani a Teljes verzió val a tapasztalot miat. Szar benne a gyalogság és a lötáv nagyon meg a HP alapu sebzödés.
A Front Line Command hm... 10 percet töltöttem a játék ban azt uninstall ezzerel.Nem tünt olyan rosznak de valahogy nem birtam elviselni azt hogy a gépemem van.Igen lehetne ezzen vitázni de szerintem ne ezze legyen a fötéma hogy milyen kurva rossz,(jó) a Front Line Command.

Ja és multy player pályák is olyan hószúak lesznek?
****De akkor nem az 1 VH hoz fog hasonlitani a játék hogy áll az egész front.
**** Hanem az események miat mint pl. az ellen támad és nekem- (ünk){ha persze nem csak 1 az 1 ellen lesz mod játszani multy ban} -védekeznünk kell amedig azutánpotlás meg nem jön de késik már egy ideje az ellen légi ereje miat ami bombáza a utánpotlás utvonalainkat.De meg jönnek és persze a parancs is hogy támadjunk mi hamarabb ,Mert nem sokáig várhatunk mert az ellen most kezdi erösiteni a védelmét .mert jó volt a felderitésük és a hirszerzésük is.
****Vagy csak azért nem támadhatunk mert nincs üzemanyag .
****Vagy hozuk hátrébb az eröinket mert tudjuk hogy hamarosan tözérségi csapá fog rámérni az ellen arra terepre ahol van a front volnal.
****Vagy csak azért van súlyos veszteségünk mert nem tagadhatjuk meg a parancsot a feljebb valoinktol hogy azzonali támadást itt és itt de az egyik nél alávan aknázva a terep a másiknál meg be ásták magukat az ellen.De akkor is teljesitenünk kell a parancsot vagy különben mehetünk a harcolni a keleti fronta mint kis katona vagy egy túrista tábora Szibéria vagy Aushvich (sorry) környékén vagy csak hely benn lönek agyon parancs meg tagadásért.De amiért szót fogatunk az okosabb feletessinek attól fügetlenül hogy a rohamra szánt erönket elvesztettük ezért kapunk még után potlást amivel már kicsit bölcsebbek lehetünk de akkor is sietnünk kell.
**** vagy azért (?nem?){{vagy ennek ellenére is kell}} támadhatunk mert a tüzérségi támogatást kaptunk a közelben lévö ezred töl a feljeb valóink hadi terve szerint egy jó darabig !!

--Ezeket vagy hasonló dolgokat valahogy bele lehet kalkulálni a játékba?

És ha csak kevés egységet tudunk irányitani akkor legallább azok közt nelegyenek kisegitö egységek csa is harci jármüvek vagy ezközök. mint pl. tüzérség,löszer üzemanyag javitó,stb. azokat inkább irányitasa a gép. és csak hátra kell vinnük az egységet vagy hivnuk kell de természetesen ha harcban van akkor nem lehetséges. mint pl.
**** megkérem valahogy a segidtség ként szolgáló gépet hogy vigyék hátra azt a Párducott mert lelötték a lánctalpát és javitsák meg.
**** vagy kevés a löszer küldjön a gép még töb löszert mert nem lesz mivel löni.
**** vagy meg kérem a gépet akázák alá azt a terepet mert tulságosan nyitot és nem tudom bevédeni.

No remélem nem irtam sok baromságott de kérlek benneteket hogy reagáljatok rá valahogyan.


AVE !
9 levél
Válasz 03.06.02. 05:12 #189
Lord Toulus
Egy kicsit most már jobban bizok..... de meg látjuk
****de a lötávalkapcsolatban igen kmterekre arra még se kéne mert akkora pálya is kéne de azért gondolom 4-5 képernyöire ha el tudnának löni a tankok az még meg oldható.
****Ha már a ruházatra enyi idöt forditótók akkor ügye szemügyre veszitek azt mikor mien terep mintás ruhát kaptak a németek?
****Mert nem mindegy hogy mikor kaptak a német katonák téli álca ruhát
és felszerelést a keleti fronton.
****De ha nem lesz olyan nagyon realisztikusok akkor legalább a hangok legyenek über faszák mert szerintem egy játék igazi hangulatátt a hang effektek és a zenék adják.
****Apropó ha egy kis humort akkartok tenni a játékban akkor a történelemben vagy egy pár ami nem olyan kevés.Mint pl. amikor a
Zhukov (elnézést nem tudom helyesen a nevét) orosz tábornok tüzilyátéka ha jól emlákszem fel millló tonna löszer a semmire vagy több !!! nem tudom hány ezer katyusa lötte az üres mezöket abban a hitteben hogy még a németek arra várnak hogy agyon löjjék öket tözérséggel.

vagy az egyik Francia tábornok amikor visza akkar menni a saját föhadiszálására rá kellet döbbenie arra hogy azt már a németek elfoglaták persze ezt csak a helyszinen tudta meg a németetktöl

vagy ahogy hitler leg fogja Hans-Ulrich Rudel Stuka ász-t (July, 1916 - 1982) hogy ne repüljön a 1752 bevetésére

amugy ha jól tudom akkor 2530 bevetésen vet rész ez a nem normális pilóta .
5241 levél
Válasz 03.05.31. 10:06 #188
Pras
Lord Toulus: Azt hiszem, Lala feltűnése nagy öröm volt számunkra.
A baj csak az, hogy a kérdéseidre még mindig nem kaptunk választ.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
168 levél
Válasz 03.05.30. 23:05 #187
Lala-SR
Sziasztok,

A Panzers egyik programozója vagyok, néha-néha benézek ide, most így péntek éjjel van egy kis időm hozzászólni.

A teljes designeri doksit én sem látom át még teljesen, de pár dolog biztos:
A designereink fanatikus világháború rajongók, rengeteg munkát fordítanak arra, hogy az egységek, fegyverek, páncélfestések, ruházatok, stb. mind a valóságnak megfelelőek legyenek
(kaptunk már orosz rajongótól is linkeket, ötleteket, egyenruha képeket is emailen!), és minden egység csak olyan időpontban és helyileg is ott szerepeljen a játékban, amikor a valóságban is volt!

Viszont biztos lesz olyan dolog is benne ami nem mindenkinek fog tetszeni, hiszen olyan játékot akarunk csinálni ami rendkívül valósághű, de ugyanakkor ne csak a fanatikus világháború szakértők tudjanak vele játszani. Pl. nem fognak több kilométerre ellőni az egységek.

Mi mindent megteszünk, hogy tényleg egy nagyon szinvonalas játékot csináljunk, ehhez az ötleteket, javaslatokat szivesen fogadjuk továbbra is! (ha lehet, rendszerezve, pontokba szedve, akár a support@stormregion.com cimre is küldjétek be, akkor biztos hamarabb eljut az illetékes designeri kezekbe is.)

Nem igérhetem meg, hogy az ötletekből minden megvalósul, hiszen nem is lehet mindenkinek megfelelni, meg nekünk is konkrét elképzeléseink vannak, de ami a mi terveink mellé belefér és tényleg jó ötlet azt biztos beletesszük.

Viszont az olyan kérdéseitekre amikben (egyelőre még) titkos dolgokra kérdeztek rá nem fogunk még válaszolni, olvassátok a híreket (pl. a következő hónapban több magyar játékmagazinban lesz 2 oldalas beszámoló!), és mindent időben megtudtok majd. A kiadónk dönt arról, mikor mennyi információt lehet megosztani veletek, és arra is figyelnek, hogy a világ minden részén egyszerre, és csak ugyanazok az információk menjenek ki. Ez gondolom nem meglepő, minden komoly játékfejlesztésnél így működik.

Várjuk a további hozzászólásaitokat!
(engem pl. különösen érdekel mi tetszett nektek a Blitzkrieg-ben és a WW2: Frontline Command-ban, és mi az ami nem)

sziasztok,
Lala

5241 levél
Válasz 03.05.28. 13:16 #186
Pras
Barátom, azt megnézem, mikor neked válaszolnak. Nagyon fejleszthetik a Panzerst, ha nincs idejük beugrani a saját fórumukba elolvasni pár javaslatot.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
9 levél
Válasz 03.05.27. 21:40 #185
Lord Toulus
Havoc??????????????
MÉG MINDIG NEM VÁLASZOLTÁL A KÉRDÉSEM HOGY
-------menyire lesz a relisztikus a játék??
--------------az allkérdések-re nemakkorom hogy válaszolj mert ha akkarnám akkor se válaszolnál.
Szoval újra feldobob a kérdés fönök menyire lesz realisztikus a PANZERS nevü játék?
5241 levél
Válasz 03.05.25. 18:11 #184
Pras
Neeeem, miért kérdezted?
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
4695 levél
Válasz 03.05.24. 20:40 #183
szedrencs
Csak nem most nézted meg az uristen@menny.hu -t?

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.