Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Panzers Előzetes

4695 levél
Válasz 03.03.10. 10:05 #132
szedrencs
Szev megint, asszem félreértettelek az előbb az egységszámmal, de ezt korigálom:

Szedrencs - "ez az 50 fajta jármű ugye csak egy rossz vicc? (sudden strike modokkal hozza vagy a 300-at, és a blitzben is 270 fajta jármű van)"

Giga - "Az egységek száma:az SS2-ben azért volt annyi mert a gagyi grafika ***** kevés helyet foglalt..."

Szedrencs - "A Blitzben is sok egység van, és ott már 3d modellek vannak, akár a Panzersben, nem pedig kis pixeles renderek, mint a Suddenben. Tehát nincs értelme annak, amit mondasz, hogy azért van kevesebb egység, mert 3d-s, és nagyok a tankok.

Ezt te is tudod, hogy butaság.

Egy kis low-poly modell olyan alacsony felbontású textúrákkal, mint amiket az első Pnazers egységképeken láttunk nem foglal túl sok helyet."
4695 levél
Válasz 03.03.10. 09:47 #131
szedrencs
Guar - ez gonosz volt
De azért maradjunk az eredeti topicnál, mielőtt belelendültök.

csuroach - most hogy mondod, tényleg csak stratégiákat csinálnak. Pedig tök jó lenne egy igazi magyas point--click adventure, igazi hungarikumokkal, mint pl. kisfröccs meg desznyóvágás. Olyan Grim Fandango hangulatban. Valaki megcsinálja, akkor szóljatok már

Na, én is kalandozok, így hétfő reggel.

Giga - A suddenben szerintem kifejezetten jó, hogy sok az egység. A második világháború csatáit szerintem nem szakasz szinten vívták, úgyhogy az 1000-2000 egység pályánként szerintem reálisabb. Grafika meg szerintem megfelelt a célnak a suddenben, sőt én kifejezetten kedvelem. Olyan aranyos, meg egyedi, meg hangulatos.

Hősök:Jogod van hallgatni

Látószögben egyetértünk. Szerintem a forgatós, zoomolos kamerázgatás nagyon haza tud vágni egy játékot, ahol gyorsan kell cselekedni. (Pl. a Myth1 kamerairányítása is eléggé ótvar volt. Hú, de rég is volt 95. Ettől függetlenül ez egyik nagy kedvencem. Mondjuk ott soha nem voltak az egységeid az egész pályán szétszórva, mert akkor irányíthatatlan lett volna.)

Egységkreátor mindenhova kell

"A 3D-s RTS-ek 1998 óta igen népszerűek gondoljunk csak Popoulos:The Begginingre és nagyon játszható volt..." Tényleg népszerűek, de nem a legjobban irányíthatóak. A Popolous tényleg jó kis game volt, de ott is kiütköztek az irányítás gondjai, bár teljsen más 3d RTS mint a többi. Elég, ha megnézed a kis gömb bolygókat, amik a pályák.

"Én el nem képzelnék MDK2 minőségű grafikát és Warcraft I minőségű grafikát egy megjelenési időben..." Ezt nem értettem mire írtad, gondolom SuSt kontra Panzersre, vagy hasonlókra. Engem a grafika annyira nem érdekel, mint a játékélmény.

Stormregion:
HA A JÁTÉKFEJLESZTŐ CÉGEK NEGYED ANNYI ENERGIÁT FEKTETNÉNEK A JÁTÉKBA, ÉS AZ APRÓ GAMEPLAY RÉSZLETEKBE, MINT A GRAFIKÁBA, AKKOR NEM JELENNÉNEK MEG A "DÍSZDOBOZBA CSOMAGOLT KAKIK" A PIACON.

Köszöntem a figyelmet. Szívesen olvasnám a fejlesztők hozzészólásait is ám.

1224 levél
Válasz 03.03.10. 08:38 #130
Guar
Ahhoz képest a Generals topicban meg hordod össze a baromságokat

4249 levél
Válasz 03.03.09. 19:40 #129
csuroach
Különben azom gondolkodtam hogy most a magyar cégek mindig stratégiai játékoklat csinálnak mi a francnak mást nem tudnak(ezt ne vegye senki sértésnek mertaz én kedvenc stilusom a stratégia
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
4249 levél
Válasz 03.03.09. 15:47 #128
csuroach
Szerény agy kapacitásommal nem értem
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
467 levél
Válasz 03.03.08. 19:45 #127
Giga Láb
Akkó':
Az egységek száma:az SS2-ben azért volt annyi mert a gagyi grafika ***** kevés helyet foglalt...
Nézd meg a Panzerst!
Hősök:Joguk van hozzá...
Sztem is látószögnek kéne lenni...
Egységkreátor inkább a SWINEBA kéne, ott lehet alkotni
A 3D-s RTS-ek 1998 óta igen népszerűek gondoljunk csak Popoulos:The Begginingre és nagyon játszható volt...
Én el nem képzelnék MDK2 minőségű grafikát és Warcraft I minőségű grafikát egy megjelenési időben...
<none>
4249 levél
Válasz 03.03.08. 11:24 #126
csuroach
Csatlakozom szedhez.
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
4695 levél
Válasz 03.03.07. 23:19 #125
szedrencs
Melyik résszel nem?
Ezt így könnyű mondani, de ha kitérnél a részletekre talán egy értelmes vita kerekedhetne.
467 levél
Válasz 03.03.07. 20:37 #124
Giga Láb
Nem értek egyet veled szed...
<none>
4249 levél
Válasz 03.03.07. 20:09 #123
csuroach
HAHO!!Szed itt vagyok mit is kellene itt csinálnom?????Ja meg hi Pras
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
5240 levél
Válasz 03.03.07. 16:04 #122
Pras
De akkor is szépek a tankok. Én csak a képekről nyilatkozom, a játékról magáról addig egy szót sem, amíg nem játszottam vele. De ha ez is úgy lesz, mint a Blitz. (ahogy jósoljátok), háááát...
Inkább CM.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
4695 levél
Válasz 03.03.07. 13:46 #121
szedrencs
Hát, mit mondjak erre a topicra.

Fejkesztők sehol, mi meg itt hordjuk össze a nagyobbnál nagyobb hülyeségeket (pl. sztálinorgonavető

Előrebocsájtom, hogy WW2 megszállott vagyok, és nem szeretem,amikor egy jónak ígérkező játékot elcsesznek, mert meg akarnak felelni a "tömegeknek".

Na: a játékot a CDV fogja kiadni, ez tuti. A határidőkkel szerintem relative kíméletesek, elég ha megnézzük, hogy mennyit késett a sudden1 és a sudden 2. Sajnos a minőségellenőrzésük is hagy kívánnivalót maga után (asszem finoman fogalmaztam) Egyébként a hivatalos CDV site-okon szívesen használják a "blockbuster" szót, meg egyéb szuperlativuszokat. Ne higgyetek nekik!

Egyébként az a véleményem, hogy ezzel a játékkal nagyon át leszünk b@s..a. Talán ebben a fórumban nem arról kellene regélni - ha már fejlesztői fórum - hogy "jujj, de szépek a tankok" hanem valami másról.

Pl. arról, hogy MIÉRT ILYEN SZAROK A LŐTÁVOLSÁGOK? Tudjátok, Panther 2000m-ről szaggatta szét a T34-eseket. De ne legyünk maximalisták, legyen a játékban mondjuk 300m, csak a megvalósíthatóság kedvéért.

Aztán a következőkre is jó lenne ha választ kapnánk:

Szerintem a "Hősök" egy iszonyat idióta dolog az RTS-ekben, egy második világháborúsban meg pláne. De ez legyen ízlés kérdése.

Itt vannak a lényeges kérdések/észrevételek:

- ezt a tank/gyalogos arányt hol álmodtátok? kissé el van rugaszkodva a realitások rögös talajától.

- jó lenne, ha a program nem HP alapon kezelné a tankokat, és egy Stuart rush-al nem tudnánk Tigrist ölni.

- Az AI scriptelt lesz, vagy valami életszerűbb?

- "Line of sight": tankok látószöge kör lesz, vagy végre valahára csak egy bizonyos szöget fognak belátni.

- a tankokban lesz személyzet, akik kimenekülnek, ha kilőtték a tankot?

- ez az 50 fajta jármű ugye csak egy rossz vicc? (sudden strike modokkal hozza vagy a 300-at, és a blitzben is 270 fajta jármű van)

- multiról mit tudtok mondani?

- mennyire lehet MOD-okat készíteni a játékhoz? Van beépített mod editor? Új egységeket be lehet rakni? Mennyit?

Egyébként ha jó ötleteket akartok kapni, akkor a nival.com-on látogassatok el a Blitzkrieg fórumra. Ott kiderül, hogyan lehet egy jónak ígérkező játékot nem jóra megcsinálni, apró dolgok elrontásával.


Á, úgysem válaszol senki.

Szubjektív vélemény: a 3d-s RTS-ek játszhatatlanok.

Vitatkozzunk!

Szedrencs
467 levél
Válasz 03.03.06. 18:30 #120
Giga Láb
Nekem a Swinenal?
A tömeges elromlás a nem tiszta AI vagy MI és a monoton küldetések...
<none>
70 levél
Válasz 03.03.06. 00:26 #119
teeb
Miért ? Mi volt a bajod vele ?
467 levél
Válasz 03.03.04. 19:12 #118
Giga Láb
Nyugi a PC GURU is csak 90%-et adott (Jóindulatból)
<none>
274 levél
Válasz 03.03.02. 19:02 #117
Draconar
Ha ennek is olyan "profi" stabil engine-je lessz mint a S.W.I.N.E.-nak, akkor jó messzire elkerülöm, kapjon is akárhány százalékot. ( bocs a negativ stílusértt. )
You have failed me for the last time, Admiral.
8067 levél
Válasz 03.03.01. 20:50 #116
Gerry
Amikor Moszkva védelmére jelentős erőket vontak össze, akkor alighanem nem a németek féltek jobban...
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
467 levél
Válasz 03.03.01. 20:00 #115
Giga Láb
hmmmm...
Te szoktad nézni a Discoveryt?
<none>
5240 levél
Válasz 03.02.28. 19:37 #114
Pras
Berlinig volt idejük megszokni
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
467 levél
Válasz 03.02.28. 18:59 #113
Giga Láb
Igen igencsak féltek a németek a Katyusától, pláne mikor T-34-gyel körítették Moszkva védelmekor...
<none>
5240 levél
Válasz 03.02.26. 18:58 #112
Pras
Szöginy' németek pánikoltak is tőle rendesen
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
5240 levél
Válasz 03.02.26. 18:57 #111
Pras
Stormregion - Ez igen rendes, hogy ránk, "tankmániásokra" is gondoltok. Nem tudom, hogy csináltátok, de majd a teljesben megnézem
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
5240 levél
Válasz 03.02.26. 18:55 #110
Pras
Láttátok már az új képeket a PAnzersről? 150millis gyalogsági ágyú, 88-as légvédelem, PzVI. Tigris, Pz I., M4 Sherman, SiG, Stukák, Pz. V. Panther, T-34, meg minden! Ollé! Hajrá, embereeeek!!!
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
467 levél
Válasz 03.02.25. 19:00 #109
Giga Láb
Hogy a Komcsi Katyusáról ne is beszéljek...
<none>
5240 levél
Válasz 03.02.25. 14:05 #108
Pras
Igen, ez a PanzerMaus. 188 tonna, 200valahány millis frontpáncélzat és 150mm-es löveg. A 20 Sturmtiger meg csak természetes, hisz összesen 18 darabot gyártottak le sérült Tigrisekből
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
70 levél
Válasz 03.02.25. 12:29 #107
teeb
Valószínűleg a Maus-ról regélt.
Egyébként klasszak azok a játékok, amelyekben 20 Sturmtiger-rel lehet rohanni az ellenfélre, és a Tigrist az különbözteti meg a régebbi típusoktól, hogy nagyobb a HP-je.
1224 levél
Válasz 03.02.25. 08:39 #106
Guar
Arról hallotatok, hogy Hitler felkérte a Porche-t (remélem így kell írni ), hogy csináljanak neki egy übertankot.

1. egy 80 tonnásat akart, amikor már majdnem kész volt, akkor szólt, hogy inkább 100 tonnás legye! Végül egy 170 tonnás dömper lett belőle, amiból 2db készült összesen és csak a löveg nyomott rajta annyit mint egy Tigris teljes tömege Terepen ment vagy 10 km/h -t, aszfalton meg 25-30 km/h-t. Bersze ha elindult a környék úthálózatát fölszedte, de...

Persze nem tudom, hogy ez igaz e, mert nekem is a bátyám mesélte, akinek vmi haverja mondta, hogy van egy könyve, amiben olvasta

Ja és vmi mittudomén hány köbméteres benzintartája volt, mer annyit fogyasztott, mint ma egy város autókészlete!!!!
1224 levél
Válasz 03.02.25. 08:23 #105
Guar
Szerintem is marha jó játéknak ígérkezik a Panzers!!

És remélem, hogy most a kiadó miatt nem fognak dolgok kimaradni a játékból!!!

Szerintem nem lehet azt mondani, hogy a SWINE a legjobb RTS, mivel teljesen más van előtérbe helyezve,minta a többinél. Ez persze pozitív is lehet a kritika szemszögéből, de teljesen más miatt SWINE-ozok és más miatt Age of-ozom vagy C&C-zek

A SWINE játékmenete ugyanis iszonyú lassú, és majdnem minden pályán lényegében azt kell csinálni, mármint a stratégia szempontjából és ettől már szerintem úgy a játék felétől kezdve már kicsit uncsi volt!

Mondjuk az tény, hogy talán a SWINE a legszebb RTS, ami eddig a piacon van, és ez dícséretes, annak ellenére, hogy a játék már van vagy 1 éves.Aztán ezt is lehet, hogy csak addig mondom, amíg nem lesz végre valami fasza videókártyám és nem látom teljes pompájában a C&C: Gen.-t
70 levél
Válasz 03.02.24. 17:05 #104
teeb
Elnézést, de ezt rám reagáltad ?
467 levél
Válasz 03.02.23. 18:22 #103
Giga Láb
Már késő a grafikáért sírni
A SWINE mind a mai napig a legjobb RTS szerintem játékmenetet és grafikát és hangulatot nézve
<none>
70 levél
Válasz 03.02.23. 13:49 #102
teeb
Sajnos az RTS-eknek van egy nagy hátrányuk a turn-based játékmenettel
szemben. '92 óta (Dune 2 megjelenése) agyalok (persze nem folyamatosan ),
azokon a megoldásokon, amelyek minimalizálhatják ezt a hátrányt.
Több, mint fél éve írtam a program készítőinek egy levelet (nem tudván,
hogy épp mit fejlesztenek), azzal a titkos vággyal, hogy rábeszéljem
őket egy tuti 2vh.-s game fejlesztésére, de válaszra sem méltattak.
Az RTS-knek eljön nemsokára egy új generációja, amely lesörpri a
régi fazonú RTS-ket, helyreállítva valamelyest azok becsületét.
Olyan programot álmodtam meg amelyben az igényes játékmenet kedvelői és az
"amerikai hamburgerzabáló kiskölykök" is megtalálják a számításukat.
A piac ellendül egy irányba, és azok nyernek, akik megérzik, hogy mire lesz igény
3-5 év múlva.
Valószínű, hogy valaki amerikában 1-2 éven belül ráérez ezekre a hatásokra, és csinál valami
hasonlót, amit aztán persze mindenki majmolni fog.
Most is ez megy. Warcraft3ék kitalálták a hősöket, akkor most az a divat, hogy hősöket kell
fejleszteni az RTS-ben. Ahelyett, hogy a fejlesztők elgondolkodnának, azon mitől jó egy játék,
és konzekvensek lennének a másolásban.
Kár, hogy ezt valószínüleg nem a magyarok fogják megvalósítani (legfeljebb bizhatom benne).
467 levél
Válasz 03.02.21. 18:30 #101
Giga Láb
Mondjuk a műanyag olvadáspontja igen alacsony...
Na akkor PIGS Aramgeddon
KAMIKAZE!!!
De ezzel nem hülyéskedtem...
Tehát a Nyugat jobban járhat, ha Titániumból csinálják a harckocsikat...
<none>
903 levél
Válasz 03.02.20. 18:53 #100
savanyu
Azért elképzelni nem rossz...
Anti-tank team: dizsnóperzselős paraszt, a magyar csodafegyver. Szinte már látom, ahogy a nyugat a lábunk elé borul. Van a disznóperzselésről egy sztorim: Az emberek megsajnálták a disznót, és humánusan gázzal elaltatták. Namármost, perzseléskor felrobbant
Dugjunk pulykákat a homérumba!
467 levél
Válasz 03.02.19. 18:30 #99
Giga Láb
Hmmmmmmmmmmmm...
35 Tonna?
Ja bocs...
Egy érdekes hír:
A Jövő igazán hatékony harckocsija állítólag akár 6-8 Tonnánál is könnyebb lehet!
Ezt egy Polimer nevű anyaggal érik el ami egy nagyon erős műanyagfajta és ebből készül a Golyóálló mellény is...
Mondjuk egy Disznópörzsölős paraszt is elbánhat vele...
De a harckocsitervezők szerint ez a jövő...
<none>
903 levél
Válasz 03.02.19. 16:23 #98
savanyu
Hát, a Zrínyi 2 elég gonoszul nézett ki...
De sajna csak keveset gyártottak belőle...
Ajánlom mindenki figyelmébe a *********** weboldalt, ahol minden csotrogány megvan, ami második világháborús...
Csak küldjetek egy mailt. Nem tudom, lehet e "reklámozni" itt egy másik weboldalt.

A Csaba, a Toldi, a Turan-ok, a Nimród...
Mind mind magyar high-tech
Dugjunk pulykákat a homérumba!
5240 levél
Válasz 03.02.18. 20:15 #97
Pras
A Maus pedig... Hát... 1500 lóerő... 150 mm... "Kellemes családi kocsi."
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
5240 levél
Válasz 03.02.18. 20:13 #96
Pras
Mi az hogy! De én a saját nemzetemre is büszke vagyok! Láttad már a Zrínyi II.-őt? Huhú... Megkockáztatom, olyan, sőt jobb, mint a StuG III első típusai!
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
903 levél
Válasz 03.02.18. 20:08 #95
savanyu
De a legjobb tankok a német Sturmgeshutz-ok! Éljenek sokáig! Ja, szerintem inkább Stuart, vagy Cafe vagy hogy is írják, esetleg M8. De a német Maus sem rossz tankocska, kár, hogy csak 3 vagy mennyi példány készült belőle.
De a Sturmgeshutz a legjobb, a best! Jól néz ki, jól páncélozott, jó a tűzereje meg minden.
És még csak nem is lomha. Álcázólombokkal meg borzalmasan jól néz ki!
Dugjunk pulykákat a homérumba!
5240 levél
Válasz 03.02.18. 19:31 #94
Pras
Melyik tankra gondolsz? Fürge? Hm. M18 Hellcat? Vagy a Stuart?
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
5240 levél
Válasz 03.02.18. 19:30 #93
Pras
Bocsi, de a közepes harckocsik már a II. világháborúban is 35 tonnánál kezdődtek. A nehezek (tigris, ISZ-2) pedígy úgy 65-70 tonnánál.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
467 levél
Válasz 03.02.18. 19:25 #92
Giga Láb
10 Tonna?
sztem ez egy kicsit sok EXTRA könnyű harckocsinak...
Máskülönben az Amcsiknka volt egy nagyon fürge tankjuk...
Már Nem tudom mi aneve...
<none>
903 levél
Válasz 03.02.17. 18:25 #91
savanyu
A Matilda (a sima pláne) nem volt nehéztank, inkább gyalogsági támogató tank. Viszonylag(!) erős páncélzattal rendelkezett, de az alaptípus csak 1 db (!!) géppuskával volt felszerelve (hát olyan Panzer 1b-s szintű tank tűzerőt tekintve). A Matilda 2-es már fel van szerelve egy gyors 2 fontos ágyúval (mennyi egy font[nem a fizetőeszköz]?), de a Luftwaffénak könnyűt prédát jelentett(meg az akkora már el-elterjedő Heinz Guderian féle Panzer 3-asoknak).

I love the Stuka! and the sturmgeshutz!
Dugjunk pulykákat a homérumba!
467 levél
Válasz 03.02.17. 18:13 #90
Giga Láb
Én az Angolok oldaláról a ,,Matilda" nevű nehéz Tankot várom...
A Ruszkik oldaláról a Sztálinorgonavetőt...
A Németektől meg elvárom, hogy Rommel kemény legyen
<none>
903 levél
Válasz 03.02.17. 17:00 #89
savanyu
Kár hogy nincsenek még képek a nagy s félelmetes Vörös hadseregről. De remélem a demóban velük lehet majd nyomulni (Remélem nem lesz olyan pálya a ruszkiknál, hogy asszondja: Don, persze a történelem alapján kell egy játékot megcsinálni, s nem lehetnek s nincsenek is a történelemben tabutémák, melyekről úgy döntünk, hogy nem beszélünk). Azért várom az oroszokat! Eddig a játék a képek alapján 10-es plusz még 3 *. ÉS lesz benne Sturmgeshutz (Rohamlöveg)?

Csak így tovább, hajrá magyarok!
(és éljen a Szent László hadosztály)
Dugjunk pulykákat a homérumba!
467 levél
Válasz 03.02.13. 19:31 #88
Giga Láb
Mindkét Zenekészlet baromi jó...
Az egyik vagány, macsó, menő stb.
A másik aranyos, célratörő, és a Nyúl menüzene szinte közli velünk, hogy a Nyulak vidám, véres harcot vínak...
<none>
4730 levél
Válasz 03.02.12. 08:50 #87
Pyton
ERROR-Not enough money, alap menüzene.
Sonic boom babieee!
467 levél
Válasz 03.02.09. 18:41 #86
Giga Láb
A Disznók egyfolytában a zsozsóért rimánykodnak...
(Az egyik Disznó zene címe segít mé mondtam)
<none>
4730 levél
Válasz 03.02.09. 13:59 #85
Pyton
Szerintem jobb is, hogy nem tankgyár van meg bázis, meg ilyenek, hanem a megadott keretet kell beosztani. Bár egy kis kóddal lehet sok pénzt csinálni...
Sonic boom babieee!
467 levél
Válasz 03.02.05. 14:21 #84
Giga Láb
A készítők a Fishtankot hibáztatják...
Mondjuk mint első játékuknak nagyon jól megfelel!!!
<none>
1247 levél
Válasz 03.02.04. 13:54 #83
erdos
Azért vállalták el mert úgy gondolták hogy meg tudják csinálni. Ez nem teljesen sikerült. Viszont Oscart sem az elsőfilmesek kapják meg. A következő sokkal jobb lesz.
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.