Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Panzers Előzetes

1 2 3 ... 10 11 12
3167 levél
Válasz 02.11.05. 19:37 #32
'Tacker Takk'
Itt vagyok ragyogok!
Nehéz, valamit is mondani, mert keveset tudni egyenlőre még a játékról...
de gondokkozok...
Gondolom -na meg az előzetes képeket látván-
nem lesznek egységek, mármint gyalogosok.
Magyarokkal sem lehet gondolom játszani?
És gondolom a poénos beszólások is eltűnnek...
"Látod nincs mit mondanom, a napot, az órát sem tudom..."
1541 levél
Válasz 02.11.05. 19:01 #31
Bugs Bunny
hiába minden nem jönnek ide soha...
na de mondjuk inkább foglalkozzanak a király játékukkal,mint velünk!
130 levél
Válasz 02.11.05. 18:56 #30
SeMboR
Hali!
Lenne egy pár kérdésem a csapathoz:
- Ugye ez is megjelenik magyarul?
- A magyar kiadó itt is az Automex lesz?

Egyedül vagyok, pedig mindenki itt van aki számít rám...
1541 levél
Válasz 02.11.03. 10:06 #29
Bugs Bunny
nem lehetne azt megtenni,hogy magyarok is legyenek a játékban!?!?!
pls,válaszoljatok!
1541 levél
Válasz 02.11.02. 22:21 #28
Bugs Bunny
most bezárnak a dutyiba!!!áááááááááááááá!!!
1541 levél
Válasz 02.11.02. 21:37 #27
Bugs Bunny
ooops,sorry!
1146 levél
Válasz 02.11.02. 20:47 #26
Warhawk
A site tartalma, egyes részei a szerző előzetes beleegyezése nélkül nem reprodukálhatók!

Ez van az oldalon, ahonnan a szöveget idézted. Csak szólok, mert vannak, akik ezt nem szeretik...
1541 levél
Válasz 02.11.01. 23:22 #25
Bugs Bunny
HW: A Panzers egyes grafikai elemei és a megvalósítás nagyban hasonlít a SWINE motorjához. Egy továbbfejlesztett változathoz lesz szerencsénk vagy egy teljesen átdolgozott 3D motor robog a Panzers szívében?

Szerémy Tamás: Panzers alatt a SWINE továbbfejlesztett motorja robog, kódneve: GEPÁRD.

HW: Mondanál pár szót a motorról? Mi lesz a várható gépigénye, rögzített vagy szabad kameramozgásra számíthatunk, illetve hány egységet képes egyidőben mozgatni a képernyőn? Deformálható lesz a terep?

Szabad kameramozgásos játék lesz, és néhány az engine újdonságaiból:

Karakter animáció Csontváz alapú mozgás
Vertex és Pixel Shader támogatás
3ds-fű és aljnövényzet
Dinamikus fény, és árnyékrendszer, (az objektumok nem csak a talajra hanem más objektumokra és önmagukra is árnyékot vetnek)
Többmonitoros rendszer támogatása
Különböző számokkal (egységek, framerate, etc...) egyelőre nem
dobálóznék, de elárulom hogy messze nem a grafikus engine a szűk keresztmetszet egyelőre.
HW: A sztorit tekintve a Panzers szorosan követi a történelmi eseményeket vagy a II. vh. csupán helyszín, melyet saját, fiktív történések színesítenek?

SZT: A küldetések nagy része valamilyen történelmi eseményhez, nagyobb csatához (pl.Sztalingrád) köthető, de a játék tartalmazni fog fiktív elemket is.

HW: Elég gyakori mostanság a II. vh-s témájú játékfelhozatal. Miért döntöttetek a II. vh-s csataszíntér mellett?

SZT: Ennek talán két oka is van, az egyik hogy a csapat nagyrésze 2. vh. mániás, tehát mindig is ezt akartuk csinálni (sőt, a SWINE is így indult, csak hát ugye a kiadó . A masik ok pedig az, hogy rengeteg játékos kérte; tele voltak a fórumok olyan véleményekkel hogy jó ez a SWINE, csak kár hogy nem a 2ik világháborúban játszódik.

HW: Említetted a hősöket, kifejtenéd kicsit bővebben, hogy milyen szerepkört töltenek be? Van-e olyan kiemelt jelentőségük, mint a Warcraft 3-ban? Jelen lesznek a csaták alkalmával?

SZT: Igen, természetesen a hősöknek kiemelt szerepük lesz, de mivel a Panzers nem tömegtermelős játék, ez nem pontosan ugyanúgy fog megjelenni mint a W3-ban. A hősök szerepe elsősorban bizonyos kulcsfontosságú akciók vegrehajtása lesz, a story továbbvitele, és nem az ellenséges katonák hentelése.

HW: A kedvenc, harc során megedződött egységeinket magunkkal vihetjük az elkövetkező küldetésekre vagy minden pályán újabb "mini hősöket" kell kiképeznünk? A fejlődés látható/hallható formát ölt az egységeinken?

SZT: A Panzers lesz az első olyan RTS amelyik erőteljes RPG elemekkel rendelkezik. Az egységeidet természetesen továbbviheted, sőt kell is, illetve ami meg érdekes az, hogy a fejlődés teljesen szabad. Tehát minden katonád abban fejlődik amit sokat csinál.

HW: Lesznek tömegpusztító fegyverek, pl. atombomba, esetleg más kísérleti eszközök?

SZT: Nem

HW: CGI vagy ingame animációkat terveztek átvezetők gyanánt?

SZT: A story komplexitása és hossza miatt csak az in-game animációk jöhetnek szóba. Szerencsére az engine tudása erre bőven elég.

HW: Akció-RTS vagy a megfontolt stratégia, netán a kettő egyvelegére számíthatunk?

SZT: Mondjuk azt hogy 30% SWINE + 30% Commandos +30% a kedvenc RPG játékodból

Köszönjük, hogy időt fordították a kérdéseinkre. További jó munkát!

Koszi, es igyekszünk


1541 levél
Válasz 02.11.01. 12:22 #24
Bugs Bunny
már szinte biztos,hogy a CDV!
130 levél
Válasz 02.11.01. 12:16 #23
SeMboR
A CDV lesz a kiadó.
(legalábbis a GuruGamer oldalán az van)
Egyedül vagyok, pedig mindenki itt van aki számít rám...
1541 levél
Válasz 02.10.31. 19:28 #22
Bugs Bunny
és amúgy mennyire van kész?
1541 levél
Válasz 02.10.31. 18:40 #21
Bugs Bunny
ohhhh istenem nem tudok betelni a képekkel,mindennap megnézem vagy 6-szor!
1146 levél
Válasz 02.10.30. 20:26 #20
Warhawk
Ebben a stádiumban van már valami sejtésetek arra, hogy kb milyen gépen fog megfelelően futni? Vagy ha nincs, akkor milyenen szeretnétek, hogy fusson?
A Surround Gaming opcióról jut eszembe, hogy ez ugye semmilyen előnyt nem fog jelenteni? Mondjuk amennyit én a Perhelia teszteredményeiből láttam, a 3 monitor támogatás előnye mellett könnyedén visszacsapna a drasztikus sebessége...
Jajtélleg, ha már ilyen technikai kérdéseket teszek fel, meg manapság úgyis menő, terveztek valami újgenerációs effektet bele? Teszem azt, bump-mapping, mindenféle shaderek, neadjisten az NV30 valami eszement DX9-evő effektjét?
1819 levél
Válasz 02.10.30. 20:09 #19
Moken
ki is a pontos kiadó?
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
12314 levél
Válasz 02.10.30. 15:07 #18
vortób
én gyülölöm a 2.vh játékokat!
de ezt ki próbálom.
ui.:mért nem a S.W.I.N.E. csináltatok kiegészitőt???
,,Happiness is only real when shared."
168 levél
Válasz 02.10.30. 14:29 #17
Lala-SR
Az engine (motor) a Swine-ban is használt ún. Gepard engine-ünknek a továbbfejlesztett, több helyen újraírt és jelentősen kibővített változata.
10960 levél
Válasz 02.10.30. 12:37 #16
Lacko
Nem úgy értettem a realitást, hogy Anglia elfoglalása irreális, hanem úgy, hogy a képeken a gyalogosok egymástól húsz méterre ÁLLVA lövik egymást. Ez a SWINE-ban, vagy bármely más kitalált világban jól néz ki, de egy II. vh-s játékban megengedhetetlen.
A másik ilyen az a kép, amikor egy Sherman meg egy Párduc 30 méterről lövik egymást... Na ez sem lett volna egy hosszú ütközet.

Szerintem a SWINE tökéletes volt, úgy ahogy. Ezt átültetni a II. világháborúba nem túl jó dolog. Meg aztán a SWINE-nal világelsők voltatok, a Panzers-szel pedig beálltok egy nagyon HOSSZÚ sor végére, SZVSZ. Ne így legyen, de egy picit így érzem.

1219 levél
Válasz 02.10.30. 00:13 #15
Wotan
Én nem értem mi bajotok a Panzers játékkal. Csak kifogások jöttek eddig szinte: ne hasonlítson a SWINE-hez, legyen körökre osztott, legyen Commandos-os stb.

Hát szerintem eleve a SWINE a legjobb 3D-s RTS, amit valaha is láttam és ezt komolyan mondom. Ráadásul ha a Panzers is szinkronizált lesz, főleg ha olyan jól mint a SWINE, akkor csak örülhetünk.
Remélem körökre osztva pedig nem lesz, mert az idő után unalmas (arra ott van a Panzer General meg a Fallout sorozat).
A Commandos hangulatához sem kell hasonlítania, hisz miért kéne más játékot idéznie, mikor a SWINE-nak van és a Panzersnek meg lesz saját önálló hangulata.

Ha pedig figyelembe vesszük, hogy mindezt honfitársainknak köszönhetjük, igazán nem lehet okunk a panaszra. Én speciel büszke vagyok rájuk, igazán nívós játékokat tálalnak elénk. A SWINE szerintem simán odaver egy rakás mostanában megjelent 3D-s RTS-t, a Warcraft 3 pedig nem is konkurencia, hiszen másról szól.

GO STORMREGION GO
"Mortui solum finem belli viderunt"
1146 levél
Válasz 02.10.29. 22:02 #14
Warhawk
A motornak van köze a SWINE-t meghajtóéhoz, vagy alapoktól lett új írva?
4293 levél
Válasz 02.10.29. 19:28 #13
KoKo
Képek alapján tényleg jónak tünik a game!
Csak ne nagyon hasonlítson a SWINE-hoz,mert jó kis játék meg minden,de nekem nem jött be.

Mondjuk egy Commandos-hoz hasonló(lehet hogy hülyeség,hangulatú játékot eltudnék képzelni.

Legyen jó hangulata! Átlehesen élni a harcokat, ütközeteket! szóval elmerüljön benne az ember,mint a Silent Hunter 2-ben.
No other way but down!
2342 levél
Válasz 02.10.29. 18:04 #12
Bismarck
szerintem a PG nem lehet felülmúlni én mainapig nem unom!
szeresztem hozzá szerkesztőt meg új pályákat tök jo!
PG 1ben pont az volt a jo ami a 2ben kijavítottak (1 hexagon mérete)
na de nem offoljunk
még mindig bizakodunk!
www.wargamer.hu
274 levél
Válasz 02.10.29. 17:02 #11
Yossi
Lehet egyedul vagyok a kerdesemmel, es nem is fogjatok magatoknak erezni a problemat, de miert nem csinaltok egy turnos, nem real time strategiat??
Gyonyoruek a kepek, de nekem egy strategiai csak turnosben igazi.
Ki fogja ezt a piacot lefedni? Nincs igeny ra? Hol van a PG utodja? Ami nem PGIII-as....
1970 levél
Válasz 02.10.29. 16:31 #10
Vaszilíj Zajcev
Én például imádtam, amikor a Panzer General I-ben lenyomtam az angolokat, majd az oroszok elpicsázását követően Washingtont bombáztam! Ó, milyen szép is volt...
divide et impera
2342 levél
Válasz 02.10.29. 16:08 #9
Bismarck
Nem félünk hisz Magyarok csinálják!

de télleg minden tiszteletem az övék(a maradék pedig a tied Lacko és remélem nem fogunk csalódni benne! ugyhogy Hajrá!
www.wargamer.hu
10960 levél
Válasz 02.10.29. 14:24 #8
Lacko
Egy kérdés: nem féltek attól, hogy a SWINE tökéletességébe nem lehetett belekötni, mert nem egy reális háború, reális harcait kellett vívni, de ha igazi vizekre eveztek, akkor meg kell felelni a történelmi hűségnek, ami nem mindig tesz jót a játékélménynek. Ha meg fordítva, akkor meg nem lesz reális és akkor meg miért pont II. Vh?
646 levél
Válasz 02.10.29. 14:13 #7
ödönke
remélem a kocsik és a tanakok nem szögletesen fognak fordulni, és nem mennek bele majd a terepakadályokba és nem akkor kerülik ki mikor már beleütköztek, illetve az hogy a fizika reális lesz, és az AI is jó lesz, a grafikára nem lehet panasz remélem a terep fog madj deformálódni a robbanásoktól, és a katonák fürödni fognak a vérben ;DD
81 levél
Válasz 02.10.29. 13:34 #6
Lord Tika
A képek láttán felmerül bennem egy kérdés. Mindez milyen gépen?
1247 levél
Válasz 02.10.29. 06:16 #5
erdos
Személy szerint a SWINE-ból nekem a gyalogsági egységek hiányoztak, látom ez orvosolva lesz
Nagy reményeket fűzök a játékhoz!
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
1219 levél
Válasz 02.10.29. 00:10 #4
Wotan
A képek és az előzetes alapján én személy szerint azonnal megkedveltem a játékot, főleg, mert II. Világháborús környezetben fog játszódni. Ha megüti majd a S.W.I.N.E színvonalát és esetleg még felül is fogja azt múlni (ami nem lesz egyszerű), akkor szerintem biztos a siker.
Már nagyon várom, sok sikert.

Részemről ennyi
"Mortui solum finem belli viderunt"
168 levél
Válasz 02.10.28. 23:37 #3
Lala-SR
1541 levél
Válasz 02.10.28. 17:44 #2
Bugs Bunny
jó lesz???
14 levél
Válasz 02.10.28. 16:07 #1
Stormregion - Mogyi
Sziasztok!

Várjuk a Panzers bejelentésével kapcsolatos észrevételeket.

üdv. Mogyi - stormregion team
1 2 3 ... 10 11 12

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.