Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Mit figyelsz meg először egy játékban?

1440 levél
Válasz 03.01.14. 20:26 #10
Tomsess
Na igen.A tutorial is nagyon fontos.Akkor király amikor beletartozik a játék sztorijába.Például a Silverben is.Az elején az öreg kezd téged tanítgatni.Majd mindjárt kezdődik a GAME.Én pl egy régi játékkal is fel tudom magamat dobni.Nem kell full új engine bele csak a zene a játékmenet esetleg az intró jó legyen.Kévés régebbi játék van amiben intró van(gondolok az első IBM játékokra,nem az egy évvel ezelőttiekre),de ha van benne az cool.Meg azt is szeretem egy GAME-ben,hogy ha a történet igazi események lapján alapul.Pl D-Day stb.
@Slider@:Még nem hallottam RA 3-ról.De jó lenne ha már fejlesztenék.
2447 levél
Válasz 03.01.14. 19:49 #9
Gilgamesh
Az egész játék feelingje az ami fontos, de az sem árt, hogy egy jó intróval, és indító zenével rögtön felpörget, és máris "játék hangulatba" kerülsz. Pl az említett HL-ben ahogy végignézed ahogy a szörnyek elszabadulnak, akkor az nagyon fel tud pörgetni. De nekem pl elég a Doom1 első pálya zenéje
"Ne törődj vele, hogy mit mondanak, Az vagy akinek tartod magad!"
147 levél
Válasz 03.01.14. 19:28 #8
M@teusz
Hát ugye alapból tényleg az intrót látja meg az ember, de ez egyáltalán nem fontos. Szerintem az egyetlen lényeg a FEELING! Vagyis a hangulat! Pl. adott a Splinter Cell nevű játék. Még csak a demó jött ki, de egyszerűen tökéletes játéknak tartom. Nagyon rákattantam.

Ugyebár a hangulat sok dolog függvénye. Elég egy elszúrt irányítás, egy ocsmány grafika, egy rossz sztori, és ugrott a sikerjáték.

Most a Quake 3-mal fogok jönni. Annak ellenére, hogy grafikailag az UT2003 messze lekörözi, mind a mai napig nagyon jó játék. Pedig a grafika nam egy gyönyörűség, de ott a (nagybetűs) Hangulat!

Persze a hangulat egy érdekes dolog. Lehet, hogy nekem egy játék hangulata nagyon bejön, de lehet, hogy bárki másnak unalmas.

Szóval ennyi.
4695 levél
Válasz 03.01.14. 09:26 #7
szedrencs
HL-nek hogy ne lenne intrója?
"Welcome to the Black Mesa research complex...This train is inbound from sector C dormitories, to..."

Szerintem sokkal hangulatosabb, mint bármelyik renderelt avi, mivel baromi jól bemutatja, hogy később milyen helyeket fogsz bejárni.

Na, válaszolok és is az "alapkérdésre":
először értelemszerűen az autorunnal és az installerrel találkozol. Ebben a Mafia tényleg nagyon jó a szereplők bemutatása miatt, de a legjobb a SoF2, ahol az install alatt "híreket mondanak".

Tegyük fel, hogy az install megvolt, jön az intro v. a menürendszer. Intróban a Mafia és a War3 a világverő, menürendszerben pedig nekem a BF42 tettszett a legjobban eddig, a színek és a háttéranimáció miatt. (Mondjuk a Mafiában nem értem, hogy miért renderelt az intro egyik része, a másik pedig miért a graf. engine-t használja.)

Aztán amint elkezdesz játszani valamivel másodpercek alatt kiderül, hogy fércmű v. klasszikus, és ezt alapvetően nem a graf. (persze az is) hanem a hangulat befolyásolja.
A hangulat az, ami eldönti, hogy egy játék jó v. rossz, azaz ha el tudsz veszni egy játékban, akkor elvileg jó.

Fontos még, hogy "fel legyen vezetve a játék" mondjuk egy jó, hangulatos tutoriallal (pl. War3)
7565 levél
Válasz 03.01.13. 22:33 #6
hriszto
Az intró tényleg fontos, de a Half Life-nak igazából nincs intrója és mégis mennyire nagy játék lett belőle!
Amúgy csúnya grafóval is üthet nagyot 1 játék! Vagy ha nem éppen a legjobb az MI akkor is (lsd.: Project IGI).
Homo homini Lupus! - Ember embernek farkasa!
3164 levél
Válasz 03.01.13. 21:44 #5
NeoExDeath
Hát alapből ugye grafika, azt látom meg először. Aztán kezelés, ha van, akkor szinkron, zene. Kis játék után történet, hangulat.
"I belong to the warrior in whom the old ways have joined the new"
3120 levél
Válasz 03.01.13. 21:31 #4
@Slider@
Tudom..Én vigignyomtam a RA2-őt és a Yuri-t is.A RA2-vel utána még kb. fél évig skirmish-eztem.A Yuriba nagyon vad mikor a T-Rex megzabálja Yuri-t!
Nem tudod lesz RA3?
1440 levél
Válasz 03.01.13. 21:11 #3
Tomsess
Hát nekem nagyon tetszett a MOHAA.A menüje király volt a sztori a multi rész.Egyet nagyon hiányoltam,mégpedig a pályák közti videókat.Mert csak vagy kattogó képeket mutatott vagy csak szöveg volt.A Renegade azért is jött be mert jó videók voltak benne.Az is nagyon tetszett,hogy át lehetett váltani fps módról tps-módra.Ez nagyon király volt.Viszont az nem tetszett,hogy az egész történet csak a tudósok kiszabadítása volt.Ettől eltekintve a sztori is jó.De a moviek-ba akkor is a Red Alert 1,2,YR a király.Az egyes mondjuk kicsit csúnyább grafikával volt,de minden pálya elején végén volt intró.A kettes meg a yuri,na az meg valami csodaszép.Azt nem tetszett egyikben sem,hogy ha az amerikaiakkal(szövetségesekkel)játszottad akkor a játék végén ők nyernek.Ha pedig az oroszokkal akkor pedig az oroszok.Mondjuk a történet is rulez csak a vége nem passzol.Az elsőben az oroszok nyernek.A másodikban már Romanov veszi át az irányítást.A Yuri meg úgy kezdődik,hogy már nincs háború.Szal ennyi.
3120 levél
Válasz 03.01.13. 20:47 #2
@Slider@
Hát az intro az nekem is nagyon "döntő"!Én ezért is tartom az év játékának a Mafiát.Gyönyörű intro,a menüje is szép,a története felűlmúlhatatlan és nagyon izgalmas,a grafika is ott van,a neze hűen tükrözi az akkori időket,szintúgy a kocsik,szóval az egész Mafia globálisan marha jó!
1440 levél
Válasz 03.01.13. 20:42 #1
Tomsess
Ha volt már ilyen topic akkor szóljatok!
Arra volnék kíváncsi,hogy ti mikor megvesztek-megszereztek egy játékot és elkezditek játszani miből tudjátok meg,hogy az a játék jó.Most nem arra vagyok kíváncsi,hogy elolvastam a nemtommilyen számteches újságban róla a cikket hanem a te véleményedre.Pl megszerzed a Max Payne-t.A játszhatóság a stílus mellett mire mondod,hogy jó.Nekem nagyon sokat számít az,hogy jó benne az intró a sztori.Jó a menü stb.Erre volnék kíváncsi.Ja és ha tudsz mondani játékot,hogy pl ez jó csak ... vagy ez nagyon jó mert ... és ez a neve... úgy gondolnám én el.Várom a leveleket.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.