Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Blitzkrieg

Blitzkrieg

Blitzkrieg
A legutóbbi Blitzkrieg cikkek, hírek
3275 levél
Válasz 03.06.07. 09:12 #99
FOxygene
Nyargalnék..nák....kéretlen kelletlen átállok az enemy-hez.
Én nem tudom hol az "állás" file,azt mondjátok minden kampányban külön helyre menti?akkor lehet hogy a kampányok mappáiban?Mindjárt megnézzük.A hibát talán orvosolandó töltöm a patch-et lefelé ,az majd felülírja a hibás vagy hiányzó file-t és akkor minden rendben lesz.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
2774 levél
Válasz 03.06.07. 08:02 #98
Martin bátyó
ha másik kampány akkor tényleg nemtok segiteni
Jah én németekkel vagyok de azért a joindulat megvolt. Max ha eljutok oda akkor szolok de sztem addig megoldodik.
835 levél
Válasz 03.06.06. 20:48 #97
Der_Yeti
Te nem a németekkel vagy?? É-Afrikában?
FOxygene pedig most az orosz sztyeppéken nyargal.
Ez még arrébb van mint ahol most te vagy, jah és másik kampány.
"Remember, that death is not the end but only a transition.." from DT
2774 levél
Válasz 03.06.06. 20:03 #96
Martin bátyó
háha megmondod az hol van lehet hogy tudok küldeni neked 1et mert ugye mindenhol ment a gép és én AFrikában vagyok. Bocsi töriböl tirpák vagyok szal nem tom mi hol mikor volt én csak ugy sodrodom az árral
3275 levél
Válasz 03.06.06. 13:37 #95
FOxygene
Ócska ISO-ban van meg,elkezdtem az orosz kampányt és a Barbarossá-ra való átállás után mikor betöltené az első küldetést,leakadok.
Nemtom melyik az "állás" user file,de ha valaki kiszúrta közületek és van egy mentett állása a barbarossa elején akkor elküldhetné(úgy is jó hog belemész az első küldetésbe és felveszed az állást)
THX.

Amúgy vélemény.Eddig abból a pár küldetésből az derült ki hogy
szuperszép a program,a terep pici,nem látok panzerfaust-ot vagy valami tankelhárító izét bármit csak annyit hogy bogyók potyognak a bunkerből a tank felé azt a századmásodperc tört része alatt kiégnek.???????Illúzióromboló.
Az összhatás 99%.Teccik a gyalogosok melankólikus éneke.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
2774 levél
Válasz 03.06.06. 08:11 #94
Martin bátyó
hámá rajta van a listán hogy kiprobáljam csak helyem nincs mert csomo szutyok kb. 30 gamma vár a kiprobálásra

Hát az az igazság hogy kb. minden nap kéne menni szombaton valami Sötétség leple vagy mi ez horror Pénteken a Becsület kodex ez francia gengszter film de tod a taxi szereplöjével azt mondják brutál film. Hétfön meg asszem vmi vígjáték de már nemtom

Szal éppenséggel ha van kedved gyere(gyertek) mindre.
Söt ha tudsz emberkéket akik esetleg jönnének nyugodtan hivd öket is.
Jah belenéztem a Légio nevezetü játékba LoL még jo hogy nincs kép a dobozán kb. Civ 1-es grafik ami 486-on ment.pf

JAh drakforce neked van kedved jönni? 5 kilo szal nem sok jah és szedrencs lehet hogy Mamutba megyünk mert pár filmet csak ott játszanak.
4695 levél
Válasz 03.06.05. 23:33 #93
szedrencs
Bratyót megtérítjük, és ő is jó suddenes munkásember lesz
2150 levél
Válasz 03.06.05. 23:20 #92
darkforce
Martin bátyó :
a Sudden Strike-ban nem az a különleges, hogy adott számu egységgel mehetsz neki a pályának (ami egyébként se igaz, mert időközbe kapsz többet), hanem az, hogy sok egységgel, ezek az egységek reálisan sérülnek, reális sebzéssel rendelkeznek és visszaadja a háború hangulatát egy egy nagyobb csata.
Ez az amit a blitz nem ér el. Nem keltette bennem azt az érzést, mint amikor sudden strikeban, dicsőn álltam a megmaradt tankjaimmal a harctér közepén és mosolyogva néztem a 20-30 kiégett tankroncsot és visszagondoltam, hogy az előző percekben hihetetlen nagy csatában ezeket mind én lőttem ki és az ellenfél most azon gondolkozik, miként tudja kompenzálni ezeket a veszteségeket.

Szóval azért nem kell primitívnek nézni egy játékot mert még nem játszottál vele. Egyébként a játék bár single-re van kihegyezve, mégis multiban csúcsosodik ki igazán a tudása (mármint a sustnak), sok játékban ez a mértékadó,hiszen ez adja az újrajátszási érték igen nagy tényezőjét. Engem valahogy hidegen hagy, hogy milyen szuper über dolgokat tudtak kitalálni a blitzbe (mondjuk szerintem szinte semmi egyedi nincs benne), mivel nincs meg benne az a játékmenet, ami miatt nem bírod abbahagyni, lásd a freelancer is kiüti előled. Mondjuk nálam is ez volt, de a sustot mellette nem bírtam abbahagyni, pedig freelancert még multiba is nyomtam, ahol bizony tényleg nagyon überbrutál és ritka az a pillanat, amikor az ember úgy gondolja, hogy mára ennyi játék elég volt...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
4695 levél
Válasz 03.06.05. 22:18 #91
szedrencs
&Bratyó: persze, megbeszélhetjük, végülis hosszú hétvége van.
Holnap meg TGIF

Mit néznénk, hol + mikor?
2774 levél
Válasz 03.06.05. 19:39 #90
Martin bátyó
szedrencs hétvégén horrorfilm moziba? jott valami parázos film
835 levél
Válasz 03.06.05. 18:15 #89
Der_Yeti
Gondoltam, hogy ez lesz a véleményed azért 1szer próbáld majd ki.
"Remember, that death is not the end but only a transition.." from DT
4695 levél
Válasz 03.06.05. 12:29 #88
szedrencs
10-15 perc? Ez überszánalmas... A Suddenben egy áltagos multi az 3-4 óra, ha nem rushol senki.

10-15 perc akcióért Day of Defeat-ezek, nem Blitzezem.

Á, fakk....azért köszi Der_Yeti az infót.

Szedrencs
835 levél
Válasz 03.06.05. 11:38 #87
Der_Yeti
A multiban csalódni fogsz szerintem. Én kipróbáltam, nem valami nagy szám. 2 típusú pálya van (Assault, CTF).
Egy meccs kb 10-15perc. Jah viszont itt már kajak tankokat kapsz, nem Pz II-t
"Remember, that death is not the end but only a transition.." from DT
4695 levél
Válasz 03.06.05. 11:35 #86
szedrencs
Tegnap gondoltam adok neki még egy esélyt, úgyhogy felraktam ismét.

A véleményem egyenlőre változatlan, ráadásul valahogy nagyon szarul optimalizták Radeonra. 1024x768 alatt lelassítja a játékot, hogy tudja tartani a frame-számot. (Ez a probl., egyébként 1280x1024-es felbontásnál nem jelentkezik, csak akkor meg semmi nem látni a gyalogságból.

@bratyó: a szervíz megcsinálta a cd-íróm, úgyhogy "kölcsön" tudom adni a sudden2-t modostul. Esetleg nyomhatnánk egy Blitz multit, mert kíváncsi vagyok, hogy kis pályán 30-40 gyaloggal, és 5 tankkal mi a fenét lehet multizni. Patch2-d van egyébként Blitzhez?

SZóval még a gépemen tanyázik, további vizsgálat céljából. Ha nagyon nem jön be, akkor likvidálnom kell a kísérleti egyedet.
2774 levél
Válasz 03.06.05. 06:39 #85
Martin bátyó
mert nálad biztos csak sudden létezik.
Az elmult egy évben nem tudtam játszani de elötte is szintén léteztek hasonlo játékok ahol adott számu egységgel kellett apritani és ahhoz hogy hasonlitási alap legyen nem kell 2. vh-snak lennie.

A tank nem egyedül furikázik hanem csapatba de akkor is kilövik és szerinted mi a taktika ha nem az hogy eldöntöd hogy mivel mikor merre mész?

A jo játék megvan Freelancer RuLeZ

Jah és ha tudnál egy példát mondani taktikai játékra egyböl tudnánk miröl beszélni. (fallout tac
2150 levél
Válasz 03.06.04. 23:43 #84
darkforce
Az még nem taktika, hogy kilövik a tankot, ha egyedül furikázol vele a terepen =) Azért ennél több kell egy játékba.
De mondom, aki nem próbálta a Sudden Strike-ot, az nem is tudja mihez hasonlítani a dolgot, szóval óvatosan a durvább kijelentésekkel, egyébként meg jó játékot =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
2774 levél
Válasz 03.06.04. 22:29 #83
Martin bátyó
835 levél
Válasz 03.06.04. 19:46 #82
Der_Yeti
De jó ötlet ezt el is felejtettem, hogy elfoglaljam az artileryt, de az a baj már szétlőttem őket.
Majd elejétől elkezdem és vigyázok rá, csak a legénységet juggatom ki.
"Remember, that death is not the end but only a transition.." from DT
2774 levél
Válasz 03.06.04. 19:40 #81
Martin bátyó
haverom már végigvitte németekkel holnap megkérdem töle de artileryk nem lövik ki? akkor para van
835 levél
Válasz 03.06.04. 18:21 #80
Der_Yeti
Tud valaki tippeket adni?? Kétségbeesetten 39. alkalomra se sikerül a 3. oroszországi pálya(németekkel).
Egyszerűen lehetetlen kiszedni a tetves KV-kat. Addig eljutottam, hogy a tüzérséget középről kiszedtem de nem tudok továbbmenni.

Ha valaki már túljutott ezen a pályán az írjon.
Előre THX!
"Remember, that death is not the end but only a transition.." from DT
2774 levél
Válasz 03.06.03. 19:36 #79
Martin bátyó
áéáéáé váááá van ékezetem mekkroa lol ezt is megcsináltam
2774 levél
Válasz 03.06.03. 19:34 #78
Martin bátyó
szivbol szoltal teso csak most freelancerrel szenvedek de 7vegen sztem Afrikat is szetszedem
835 levél
Válasz 03.06.03. 17:59 #77
Der_Yeti
Egyetértek!! Taktika nélkül fél perc alatt megtelik a vesztett egységek listája
Szóval nem áldásos csak úgy vaktába a mező közepén flangálni, mert oldalba kap 3 AT és szétlyuggat.
"Remember, that death is not the end but only a transition.." from DT
2774 levél
Válasz 03.06.03. 06:45 #76
Martin bátyó
ha teged kielegit az egy dolog de akkor akkor is vannak es hianyossagokkal nem szep ervelni

hama csak ennyit olvastam el mert csipas vagyok es faradt.

jah meg nem k0 taktik BK-ban? hama hogyne kene ecsim tegnap epp emiatt haltam meg
2150 levél
Válasz 03.06.02. 23:59 #75
darkforce
Mivel Martin Bátyóval lezártam a vitát, ezért most felszabadult erőmmel Uhu kijelentéseire koncentrálok =) Félre ne értsétek, nem akarok kötekedni, de szerintem egykét dologban azért van tévedés.

Uhu :
először a szedrencsnek mondott észrevételedre reagálnék, mely szerint a bk-ban nagyobb szükség van a taktikázásra mint a sustben. Amennyit játszottam a bk-val, én ezt pont fordítva tapasztaltam. Bár tény, hogy egyik játék AI-ja se áll a helyzet magaslatán, Sustban pl. van hogy az ellenfél 4x akkora túlerővel támad és minimális veszteséggel lehet visszaverni, mert teljesen hülye ponton küldi az egységeket, szinte egyesével és nem rendezetten, de az a BK-ban sincsen másképp, bár ott nem is igazán lehet látni olyat, hogy 400-500 -as seregekkel ront rád az ellenfél.
Egyébként Sudden Strike-ban, azért nincsen rákényszerítve a játékos arra, hogy használja a pause-t, mert ha támad az ellenfél és ugye már ott van a területed szélén, akkor megette a fene az egészet, hogyha nincs kiéitve a védelmed, esetleg lehet szórakozni azzal, hogy még egy második védelmi frontot épitessz ki, amihez tényleg kell a pause (énis csak erre használom), de egyébként a sebessége a játéknak tényleg reális és a tapasztalt játékos, akire ilyenkor nem tör rá az idegroham, könnyedén mozgósitani tudja a páncélosait a támadás helyszinére, anélkül, hogy időt vesztene. Ha meg ugye, az ellenfél már rég az ágyúd közt manőverezik az is-2esekkel, akkor már régen rossz.

1. Egyébként a grafikában tényleg nem tudjuk egymást meggyőzni, úgyhogy ezzel nem is foglalkozok.

2. Meglehet akkor ezekszerint vannak a 2. részben is ilyen hiányosságok, melyek engem nem zavartak, engem tökéletesen kielégit, ha a játékmenet megfelelően reális, most nekem nem fontos, hogy 100%-osan ragaszkodjanak a fejlesztők a történelemhez, elég ha kb. illeszkednek hozzá, elvégre játékot veszek, nem történelmi oktatóprogramot.
Ami a gyalogságot illeti egy kicsit tévedsz. Bár tény, a SuSt2-ben ténylegesen nagyon elment a fontossága, ezt állitják helyre a modok, de az első részben ez nem így volt, nagyon is fontos szerepe volt és bizony a panzerfaustos emberek a rémei voltak a tankoknak, arról nem is beszélve (ami ugye a 2. részben is így van), hogy gyalogosokkal megtömött várost szinte lehetetlen tankokkal bevenni, max csak úgy, hogy egyenként szétlövünk minden épületet. Persz ezek a dolgok inkább multiban derülnek ki, ahol a tankok kitünő támadóeszközök minden terepen. És tény, hogy a gyalogság vívta a csatákat a háborúban, mégis a sérülésük teljesen reális, elvégre ha eltalál valakit egy 90mm-es löveg, az bizony nem fog még utána lövöldözni emberekre, az a játék hibája, hogy a tankok ilyen jól céloznak és mellesleg sok is van belőlük a gyalogosokhoz képest.
Egyébként az SSNM2-vel a játék messzemenőleg magasabb szintre emeli a gyalogosok fontosságát és ez meglátszik a multiban is és a szingle-ben is. Bár az első részben is rengetegszer megtörtént, hogy a gyalogság teljes hiánya miatt (meghalt mind) kellett abbahagyni a pályát, mert a tankok önmagukban semmit sem értek és így már nem lehetett játszani.

3. A SuSt-ben is vannak tapasztalati pontok, csak a nagy létszám miatt ez nem annyira fontos kezdetben, de megintcsak a multi csatákhoz visszatérve, amikor már csak igen kevés (10-20) egysége van minden egyes félnek, akkor bizony odafigyel mindenki, hogy melyiket küldi harcba és melyikkel indul meg második hullámban egy rohamnál.

4. Egyébként meg tényleg, játszon mindenki azzal amivel akar, én az egyéni véleményemet írom itt le. Ami azt illeti Szedrencs megállapitását tartom máig a teljes igazságnak : "A Blitzkrieget azoknak készitették, akik még nem játszottak a Sudden Strike-al".

Remélem a Battlefield Command ezt a vitát majd végérvényesen eldönti =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
2774 levél
Válasz 03.06.02. 22:28 #74
Martin bátyó
de holnap ujult erovel fogok nekikesni
2774 levél
Válasz 03.06.02. 22:28 #73
Martin bátyó
hat ecsim en ma bedombtam a kulcsot es huztam freelancerezni, ez a blitzkrieg annyira idegesito hogy a fal mogul lo ki te nem is lathatod csak ha mar radlott de akkor meg mar mind1

Komolyan ha jah szetbombazom artillerykkel a terepet ez a buzi meg vigan alldogal ott tovabb.

joejt
835 levél
Válasz 03.06.02. 20:21 #72
Der_Yeti
Örülj hogy még csak Matildákkal meg Crusaderrel kell küzdened
Ennél csak nehezebb lesz... sokkal
"Remember, that death is not the end but only a transition.." from DT
2774 levél
Válasz 03.06.02. 20:02 #71
Martin bátyó
szedrencs azt megkoszonnem.
Majd valamikor ossze kene ugrani.
20-an lesz Stephen King Alomcsapda cimu filmje.
Arra muszaj mennunk !!! ok?

Uhu nyomjad nekik mert en ehhez mar faradt vagyok inkabb megyek es Legyakom Afrikat Matilda tank SuX
443 levél
Válasz 03.06.02. 17:55 #70
uhu
Még egy gyors OFF kérdés, aztán lelövöm magamat :

Van valakinek valamilyen javaslata, hogyan lehet a Panzer első részét élvezhető szintre lassítani? Ugyanis a jelenlegi gépeken olyan gyors a scrollozás, hogy elhetetlenség bármit is alkotni.

ON
443 levél
Válasz 03.06.02. 17:51 #69
uhu
reagálások folytatás...

Helló darkforce!

1., Grafika: Erről hiába vitatkozunk, mert úgyse tudjuk meggyőzni egymást. Megjegyzem, nekem már, mikor a SS2-ről írtam a cikket (GS 2002/0 már akkor sem voltam oda a grafikától, azóta csak még jobban elavult.

2., Történelmi realitás: rosszul emlékszel, a második részben is számtalan olyan harci eszköz van, ami akkor, ott már / még nem volt használatban. Ez engem rendkívüli mértékben fel tud bosszantani, mert minimális odafigyeléssel és igényességre törekvéssel ki lehet az ilyen hibákat kerülni. Bár a BK-ban is van némi pontatlanság (az adott időben pl. nem hemzsegtek olyan mennyiségben olyan harckocsik, mint amilyenekkel mi rendelkezünk. Lásd 42-es évet, 44 telét)A gyalogosokkal az a probléma, hogy szinte semmire sem használhatóak amiatt, hogy rögtön meghalnak. Ez játékmenet szempontjából hiba, de ha úgy vesszük ez sem reális, hiszen a csatákat - még páncélosok jelenléte esetén is! - döntően a gyalogság vívta meg. Sajna ez ügyben a BK sem nyújt többet a SS2-nél /Egyedül az istencsászár CM-ben van jól megcsinálva. De bocs, befejezem ezt a sompolygó CM-reklámozást /

3., Core egységek: ez valóban nem realitás-kérdés, hanem játékmenetbeli - de, mióta a PG-t megismertük, senki ne mondja, hogy nem élvezetes egy saját, fejlődő csapat babusgatása! Különben nincs elég kih1vás, hogy vigyázzunk a felszerelésre, ami viszont lényeges szempont egy háborúban.

4., Mint írtam én elég sokat foglalkoztam a SS2-vel is. Igazságot nem tudok tenni, de azt hiszem, részben talán az lehet a nagy véleménykülönbség oka, hogy a BK és a SS2 más-más játékstílust kedvelő gémereknek jön be. Azt is megjegyezném - bár lehet, hogy már korábban is megtettem? - hogy én sem istenítem a BK-t, mert sokkal többet is ki lehetett volna hozni belőle (én egy Panzer General utódot vártam ), de ami sikerült, az is igen élvezetes küzdelmeket tesz lehetővé.
443 levél
Válasz 03.06.02. 17:26 #68
uhu
Igyekszem reagálni az észrevételekre:

Hali Szedrencs!

1., MOD: Biztos igazad/igazatok van a mod-okkal kapcsolatban, miszerint azokkal sokkal reálisabb a játék - egyébként kiváncsi is lettem, hol lehet begyűjteni őket (esetleg dobhtnál egy mailt..arról is, konkrétan mik a változtatások) - de, mint említettem, nem korrekt dolog egy MODifikált játékot szembe állítani egy másik játék alapverzjával. Lehet, hogy a BK-hoz is csinálnak majd jó cuccokat.

2., Multi: Sajnos nem volt lehetőségem kipróbálni nagyon multiban, de biztos jó, ha mondjátok. (Bár én inkább multiban, ha nagy ritkán van rá lehetőségem, maradok a CM-nél De mivel a BK alapvetően nem a hálózati játékra lett elkészítve, hiszen komoly kampányt készítettek hozzá - ugyanez a helyzet az SS2-vel is - ezért szintén nem ildomos ez alapján lehúzni a játékot. Mivel multiban BK-vel sem igazán foglalkoztam, ezért még akár azt is el tudom fogadni, hogy az SS2 multiban jobb. De, mint említettem, összességében nem ez a döntő egy nem hálózati játékra kihegyezett programnál.

3., Pause + stratégia: Tudom, van a SS2-ben is, de közel sem vagy annyira rákényszerítve a hsználatára, mint a BK-ban. Persze a SS2-ben is kell stratégiázni, de közel sem olyan mélységben, mint a felfüggesztett idejű (vagyis körökre osztott stílushoz közelítő) BK-ban. Egyébként ez a tényező egyik játéknak sem hibája: van aki a realtime-ra esküszik, van aki szereti, ha parancskiadás közben nyugodtan gondolkozhat.

4., APRM + SSN2: sajna fogalmam sincs, mit takarnak ezek a rövidítések

5., A wargamer.fw.hu-t már korábban is néztem, ígéretesnek tűnik, csak sajna egyelőre még tulságosan pang. De bízom, benne, hogy hosszú távon egy jó kis háborús stratégia oldal / portál lesz belőle.

4695 levél
Válasz 03.06.02. 15:07 #67
szedrencs
Bratyó: ha kellene a sudden, akkor szívesen kölcsönadom, elég jó multi partikat lehet benne nyomni. Ráadásul az oldalunkon készülünk valami ütős dologgal (SuSt2+SSN2.0 mod kell hozzá), úgyhogy ha van kedved nézz el a fórumokba.

Egyébként meg mindenki játtszon azzal, amivel akar


Na peace:
Szedrencs
2774 levél
Válasz 03.06.01. 21:39 #66
Martin bátyó
uhu-nak teljes mertekben igaza van
Hajra TESO!

BK multi aze nincs mert meg single-be is van ujat tanulnom tehat aze nem esnek neki egybol neten. Sudden meg mar 2 eves

Kuszo gyalogos LoL

nah itt en nem tudok vitazni mert Suddennel nem nyomtam de akkor is BK rulez
2755 levél
Válasz 03.06.01. 20:11 #65
slender
Hidd el, kipróbálnám.
Amúgy meg: PANZER GENERAL FOREVER!!!
Egyébként javaslom, hogy Karthágót romboljuk le.
2150 levél
Válasz 03.06.01. 20:10 #64
darkforce
Én nem akarom elvenni senkitől sem a kedvet, akinek ez tetszik jobban, megértem, én csak azt akarom kifejezni, hogy a játék nem érdemel akkora dicséretet, mint egyesek hangoztatják azt, meg a félreértéseket próbálom felszínre hozni. Szóval ennyi, ha neked a BK jobban tetszik, akkor egészségedre, majd próbáld ki egyszer a Sudden Strike-ot is...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
835 levél
Válasz 03.06.01. 17:24 #63
Der_Yeti
Ki hol tart a játékban? Én nemrég fejeztem be az első pályát a ruszkik ellen, be kell vallani az a KV-1és a KV-2 megizzasztott
Pláne hogy nekem csak StugIII meg Pz4 em volt.
De sikeresen alkalmaztam a Rommel féle "löjjünj tankra Flakkel" taktikát

Jah már vagy 5 kitüntetésem van.
"Remember, that death is not the end but only a transition.." from DT
2755 levél
Válasz 03.06.01. 13:59 #62
slender
Nekem tetszik, igaz a SuS-t nem ismerem.
"A háborúban szerinted voltak olyan tankok emberek, akikre külön figyelmet szenteltek, hogy megvédjék ?"
Én úgy gondolom, igen, voltak. Mivel a parancsnokok emberek voltak, valószínűleg (sőt, biztos) voltak a szívükhöz közelebb álló egységek. Pl. mert már túlélt velük pár meleg helyzetet. És nem valószínű, hogy az ilyen egységeket küldte az öngyilkos küldetésekre, legfeljebb akkor, ha a feladat fontossága mindenek felett álló volt.
Darkforce! Nincs veled semmi bajom, de kérlek ne vedd el másoktól A BK-val való játék örömét. Lehet (sőt, a te véleményed alapján biztos) hogy a SuS jobb játék, de nekünk az nincs meg, hát hagyd, hogy ezzel szórakozzunk! Előre is köszi!
Ha vki BK-t szerető emberekkel akar beszélni, a supergamez fórumán van 1 egész jó topic. Ott tényleg a BK-ról van szó.
Bocs, ha hosszú voltam.
Egyébként javaslom, hogy Karthágót romboljuk le.
5240 levél
Válasz 03.05.31. 16:41 #61
Pras
Próbáljunk elvonatkoztatni a SuSt-tól, és olyan szemmel kritizálni, mint akinek ez az első játéka.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
2150 levél
Válasz 03.05.31. 16:38 #60
darkforce
Uhu :
azért énis hozzátennék még néhány dolgot ehez.
A SuSt2 grafikája nem szar, mitöbb nagyon is jó. A blitzkriegét gyak. minden olyan helyen felülmúlja ahol sprite-ok szerepelnek mindkét játékban (robbanások, fák, épületek, gyalogosok). Voltak már sokkalta szebb játékok is hibridmotorral (lásd Cossacks) és a Blitz messze nem üti meg ezt a szinvonalat. A járművek mozgása az egyedül ami tetszik nekem is, de ez önmagába kevés.

A történelmi realitásban szerintem nincs baj a SuSt2-vel. Az első részben voltak olyanok, hogy sztálingrádnál tigrisek jelentek meg, de ilyenek a 2. részben nincsenek. Szóval ezzel nemtudom mi bajod van.
Továbbá a 2. résznek a nagy fejlesztése az, hogy átvették az első részhez készült APRM Mod néhány reálitásbeli elemét, miszerint egy 37mm-es ágyunak nincs esélye királytigrissel szemben, ez mod nélkül is így van. Tovább mondjál olyan embert, aki túlélt egy géppuskasorozatot, amiből jónéhány eltalálta. A háborúban harcoló emberek ált. 3-4 lövéstől már halottak voltak (tekintve, hogy hova érkezett a lövés), így a Sudden Strike még jóval ellenállóbbá tette a gyalogosokat, mert itt van, hogy egy egész tárat rá kell szórni egy kúszó gyalogosra, hogy meghalljon.
Tovább már az első részben is jelen voltak a sérülési zónák. A lényege az egésznek ugyan maradt a HP alapu rendszer, de a különböző irányból jövő lövések különböző mennyiségü HP-t fogyasztottak, szóval ha seggbelőttél egy t-34-et tigrissel, akkor az valszeg ki is purcant (ugyanúgy mint a valóságban).

A háborúban szerinted voltak olyan tankok emberek, akikre külön figyelmet szenteltek, hogy megvédjék ? Csak olyanok, melyeknek taktikai fontossága volt, önmagában egyik se ért többet a másiknál és ez így van a sustban is. Tehát ez teljesen reális. Persze lehet szó ilyenről is, amikor mondjuk egyszem nebelwerfert kapsz és arra nagyon vigyázol, nehogy elvesszen ez az előnyöd, de ez az előbb emlitett taktikai fontosság. Nincs is többre szükség, mert az már mese és ilyen létszámok mellett nemhogy emelné a játék hangulatát, hanem rontaná azt.

A kampányok meg igenis izgalmasak, főleg a sust2-ben, ahol az ügyesebb emberek észrevehették, hogy szépen az egyik térképről a másikra haladás után egy szomszédes területre érkeztek mindig.
Bár tény, a sustnak nem a single player a fő lételeme, de a hangulat itt is jól szemléltethető és azthiszem, ez az amit te nem vettél észre, és ez az ami kiemeli a Sudden Strike-ot és jóval a Blitz fölé emeli, a háborús hangulat. Gondolom te se játszottál, vagy legalábbis nem sokat játszottál a játékkal, de én a sust után nembírnék a blitzel játszani ...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
4695 levél
Válasz 03.05.31. 12:16 #59
szedrencs
Szasz Uhu,

Néhány szó az SS2 védelmében:

- Aki modok nélkül játssza, az meg is érdemli

- Grafika nem gyenge, hanem a célnak megfelelő. Annak ellenére, hogy sprite-os és nem 3d-s szerintem egész szép. Meg azért a gépigénye sem ugyanaz mint a Blitznek. De grafikában tegyük fel, hogy a Blitz nyer. Ezt asszem elismerhetjük.

- Történelmi realitás: van egy frankó pályaszerkesztője. Ott azt raksz be, ami történelmileg reális. Ráadásul mi mostmár többnyire csak multiban nyomjuk, ott meg abból indulunk ki, hogy minden csata 44-ben játszódik (Single-ben egyébként tényleg fos a SuSt2, de a Blitz sem remekel benne.)

- Multi: még senki nem számolt be Blitzkrieges multicsatákról. Ellenben a Sust2-ben a héten nyomtunk egy 5vs5-öt, és isteni volt. Blitzben én azt hallottam, hogy 2vs2-nél már durva lagok vannak.

- Pauseolhatóság: sustban nyomd meg a PAUSE gombot, és lám.

- Stratégia sustban? Már hogy a fenébe ne lenne?

- 37mm vs. KTiger. Próbáld ki APRM-ben, vagy SSN2-ben.


Ja, szívesen látnánk a wargamer.fw.hu-n. Ha gondolod, nézz be, és regelj egyet.

Üdv:

Szedrencs
443 levél
Válasz 03.05.31. 08:51 #58
uhu
Az a baj a legtöbb hozzászólással, hogy teljes mértékben Suddenes szemüvegen keresztül kritizálja a BK-t. Én sem mondom, hogy maradéktalanul elégedett vagyok a Villámháborúval, dehogy gyengébb lenne az SS 2 -nél...LOL

Megpróbálom objektív szempontok alapján összehasonlítani a kettőt (ami persze nem lesz tökéletes, de legalább tisztábban lehet látni)

Mi, ami gány az SS 2-ben?

1., grafika gyenge

2., történelmi realitás 0 - olyan fegyverek szerepelnek a kampányban, ami akkor még nem is létezett

3., harctéri realitás minimális - a gyalogosok kb. 5 mp után meghalnak, harckocsik életerőponttal rendelkeznek, magyarán egy 37mm-es AT is kilő -szép lassan egy - Királytigrist (überlol)

4., nincsenek core egységek, amik motiválnának, hogy figyeljek a csapataim épségére

5., a kampányok unalmasak

+ a különböző MOD-okat talán nem kéne belekalkulálni az összehasonlításba - nem lenne fair -, hiszen a BK-nak is egyelőre az alap verziójáról beszélünk.

A BK előnyei kb. ezen pontok ellentétei, ezért nem fejtem ki részletesen. Mindenesetre a kampány sokkal változatosabb és ugyan nagyon sok mindent nem teljesítettek a fejlesztők az ígéretekből, mégis egy jól sikerült és élvezetes játék kerekedett a BK-ból, ahol ráadásul a klikkelő-bajnokság mellett a stratégia is kiemelt szerepet kap. (többek között a pause-olhatóság miatt is!) Nem egy Panzer General, nem egy Combat Mission, de kellemes felüdülést jelent.


Uhu
2774 levél
Válasz 03.05.31. 00:04 #57
Martin bátyó
eleg osszetetten szamolja azt a szart nekem egyszer haver mondta. De nem is erdekel ha nem vesztessz tankot akkor nem olyan szar. PErsze sok embert se

Most freelancerezek az is komoly gamma de holnap lesz Blitzkrieg is.
Szabadnap RuLeZ
835 levél
Válasz 03.05.30. 21:33 #56
Der_Yeti
Neketek milyen a statisztikátok szokott lenni pálya után??
Az elején még csak csak kapok 5-8 pontot de most fejeztem be az utolsó É-Afrikai pályát és csupa minuszt kaptam

Jah és kiírta loadok száma 26!!! (még feleenyyit se töltöttem be)
ennek ellenére az Art of War-ra +7 pontot adott

Ti ezt értitek??
"Remember, that death is not the end but only a transition.." from DT
2774 levél
Válasz 03.05.30. 20:30 #55
Martin bátyó
hi all!

Beszart a memoriam
Most vettem ujat
Amugy meg minden gep csal

Nem tudja esetleg valaki hogy miert kesik az egerem?
Bluetoothos szar
835 levél
Válasz 03.05.30. 15:56 #54
Der_Yeti
Mér lenne csaló a gép ezt magyarázd már légyszi meg.
HA a tankjaid kilövik ott te vagy a hibás (nagyrészt), nem kell 120mm-es AT elött furikázni
"Remember, that death is not the end but only a transition.." from DT
4695 levél
Válasz 03.05.27. 10:02 #53
szedrencs
>>>mind1 most engem is felbaszott mert köcsög suttyoegygamma mindig megdöglenek a tankjaim és asse tom honnan lött le ez a retkes kula csiter gép Pfuuj

Azaz...rohadt egy módon játszik.

Multiban próbálta már valaki a Blitzet, hátha ott jobban muzsikál? Bár a hatalmas 5 tankos scenáriókat nem nekem találták ki (bármennyire is reális az alacsony tankszám.)
2774 levél
Válasz 03.05.26. 21:55 #52
Martin bátyó
háte szidod a SC-t?
Ecsim legnagyobb gamma!!!!
Ne szorakozzá
2150 levél
Válasz 03.05.26. 21:48 #51
darkforce
Hát, a haverod izé, eléggé gyenge suddenes lehetett =)
Lásd Szedrencs példáját, ő nagy suddenes volt, aztán miután meglátta a blitzet egyből átpártolt oda, majd mikor kipróbálta újra suddenes lett =) Hát ilyen az élet, a lényeg, hogy csak azokat a programokat próbáld ki, amire rossz szót nem lehet mondani, a sudden ilyen, szóval szerintem megéri kipróbálni, egy órányi játék után rá lehet jönni, hogy ez nem bk vagy starcraft ...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
2774 levél
Válasz 03.05.26. 21:28 #50
Martin bátyó
asszem mondtam

Hát suddent nem hiszem hogy valaha is ki fogom probálni mert éppen elég sok mostani játék is itt tornyosul elöttem amire nincs idöm de haver játs zott vele és ö átállt BK-ra.

mind1 most engem is felbaszott mert köcsög suttyoegygamma mindig megdöglenek a tankjaim és asse tom honnan lött le ez a retkes kula csiter gép Pfuuj

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.