Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Blitzkrieg

Blitzkrieg

Blitzkrieg
A legutóbbi Blitzkrieg cikkek, hírek
2150 levél
Válasz 03.05.26. 21:25 #49
darkforce
Martin bátyó :
persze nincs harag, én csak azt az álláspontot képviselem, ami minden suddenesbe bennevan, aki már évek óta játszik a játékkal és bizony, neki ennél sokkal de sokkal több kell, mint amit a bk ad. Lehet, hogy a blitz jó játék, de a sudden ellen nincs esélye, asszem ennyi elég is lessz, nem kívánok most nagyon belemélyedni, de ha van kifogásod, csak mondd és megvitatjuk ...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
2774 levél
Válasz 03.05.26. 19:49 #48
Martin bátyó
2774 levél
Válasz 03.05.26. 19:47 #47
Martin bátyó
figyi tesokám!

A DoD mostanság kimarad de ha itt leszel olyan 8 körül addig avgyok itt akkor mehetünk.
Mondjuk igen ez tényleg nem egy dinamikus játék ez igaz de nekem mégis magadja azt a fellinget hogy megmaradjanak a tankjaim mert fejlödnek és "én is fejlödök".
Bár kicsit tényleg idegörlö de azért az is igaz hogy nem bir ki 3 üteg lövést egy panzer 2-es a szarrakás

T3 ugytom hogy julius 22 vagy aug közepe de majd idöben szolok.
Elötte ha majd lesz kedvetek csak szolj, mi megnéztük a 10 nap alatti pasisat KURVA JO szal ha vna kedved bnöddel megnézni majd szolj.
Holnap meg megyünk megnézni a tökös csajt

Jah dark nincs harag
2774 levél
Válasz 03.05.26. 19:43 #46
Martin bátyó
há akko kötekedjünk.
Én nem de a barátom játszott vele és ö igenis meg van elégedve és inkább neki hiszek mint annak hogy 3 év alatt romlott volna a grafiaki fejlödés. LoL

Nem egyértelmü utasitást kapnak? miért van kétértelmü kattintgatás?Én még nem láttam de prezentálhatnál egyet
És akkor mesélhetünk arrol hogy itt is "ki lehet küszöbölni a megfelelő helyre való kattintással".

Nemtom de itt mifelénk mindenki el van vele több orát a játékkal.
Lehet hogy tényleg csak akadásmentes játékmenet kéne?


Esetleg ha kuszik egy álcázott mesterlövész nem biztos hogy észre fogja neked venni egy 24 orája ört állo katona aki már több éve szolgál és a fasza kivan de ki tudja lehet hogy van aki mindig egy pontra koncentrál (ilyen biztos volt)

De persze mint a végén odairtad eza te véleményed(szerintem)
szal én elfogadom csak nem szeretem a tulzo érveket.

Bazzeg már 1 orája itthon vagyok és még en mjátszottam ma se fogok
5240 levél
Válasz 03.05.26. 17:48 #45
Pras
Tudjátok, mit csináltunk anno 8.-ban, amikor a hawerokkal nem tudtunk dönteni két játék felett, hogy melyik jobb? Megmondtuk: a CDogs a legkirályabb! És ezzel le volt rendezve. Napokat CDogoztunk anno, a számtekterem 286-osain, a grafkó nullán, a hangulat übertopon. Hülyére röhögtük magunkat a fragokon. Na, bocs az offolásért: én csak azt akartam kifejezni, hogy nekem egykutya
Egyik sincs meg, demoban nekem is inkább a Sudden teccik, amúgy a CDogs lazán veri a S.T.A.L.K.E.R.-t is
Maradok a CMnél. Az az "én világom".
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
3973 levél
Válasz 03.05.26. 15:52 #44
Petyo
Hali!

Én ma kezdtem el játszani a bk-val, de így elsőre kicsit csalódtam.
A sust tényleg sokkal hangulatosabb.
Teljesen egyetértek szedrencs kollégával.

Üdv!
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
4695 levél
Válasz 03.05.26. 15:42 #43
szedrencs
A legjobb upgrade rendszer a Panzer Generalban volt 1ébként, ha engem kérdeztek. Emlékszem, hogy a háború végén milyen frankó német 5*-os pioneer hadosztályaim voltak.
4695 levél
Válasz 03.05.26. 15:37 #42
szedrencs
Szasz bátyó!

Jó hogy nem sértődök meg, végülis csak egy játék, nemde?

"It's just a game....a sick game" (Ez egy idézet az egyik első cd-romos játékból, a Critical Path-ból.)

Szerintem én voltam a legfanatikusabb Blitzkrieg-váró Magyarországon, aztán nem igazán vagyok megelégedve azzal, amit kaptunk.

Nekem hiányoznak a nagyobb tankcsaták, ahol nem kell minden szar egységemre vigyázni, amit kihoz belőlem a Blitz az a legrosszabb első világháborús álló-hadviselés, nulla dinamizmussal, sok visszatöltéssel, meg 3pixel/órás előrenyomulási sebességgel. Lehetne benne több fun - bár ww2 game - milyen már hogy a lengyeles pályán az "Overwhelming superiority in tanks" az 3db PzII-est jelent, míg a lengyeleknek meg van van 5 tankjuk. Nem is tudtam, hogy röhögjek vagy ideges legyek. Aztán eldöntöttem, és inkább ideges lettem

Egységek nagyon szépek, a házak robbanásai és a füst is, sőt nekem még az angol gyalogosok is tettszenek, de aműgy.....

T3 - rendicsek. DoD ma este, vagy még Bf42-zöl? (Bár az is királyság)
2150 levél
Válasz 03.05.25. 23:34 #41
darkforce
Marint bátyó :
egy kérdés : játszottál már életedbe a Sudden Strike 1, 2, Forever, SSNM 2.0 -val ?

Mert ha igen, akkor tudhatnád, hogy ott a terep grafikája (ami ugye még mellé nem is hibridmotoros) sokkal szebb, a fákból sokkal több fajta van, jobban néznek ki, a robbanásokról meg nem is beszélve, hiszen az össze se mérhető a bk-val. Előbb nézd meg azt a játékot, mivel az kb. 3 évvel korábban készült el és nezd meg, hogy azóta mennyit fejlődött a blitzkrieg, mert semmit sem, mitöbb visszafele. Sustban az irányitás szinte tökéletes, egyszerü és lényegretörő, habár a pathfinding tényleg szar és a tankok néha hülyén viselkednek, ha nem egyértelmü utasitást kapnak (nem arra fordulnak mint szeretnénk, vagy esetleg fordulnak ahelyett, hogy tolatnának, bár ezt ki lehet küszöbölni a megfelelő helyre való kattintással).

Egyébként a Serius Sam az tényleg rulla =)

De Szedrencs is úgy értette, hogy a játék hangulatában nincsen sok élvezhető dolog, mitöbb szinte semmi sem. Sudden Strike-ban nem bírtál felállni a gép elől, miközben hullottak a tankok a csatamezőn és nembírtad áttörni az ellenséges vonalakat.

A mesterlövészről meg annyit, hogy van egy kis komplikáció benne, de gyak. láthatatlan, ha távol van az ellenfelektől. A Sust megoldása nekem jobban tetszett erre, egyszerüen messzebbre lő a sniper és pontosabban, nincs itt semmiféle rejtőzködés meg ilyenek. Bár tény, hogy a háborúban ez nem így volt, hiszen gyakran nem szúrták ki az orvlövészt ha az nem mozgott vagy nem lőtt senkire, de ezt a Bk se adja vissza élethűbben, mitöbb gyengébben szerintem.

Ennyit erről, ha van még valakinek kedve kötekedni szóljon ,mert nekem van =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
2774 levél
Válasz 03.05.25. 20:35 #40
Martin bátyó
DEr_yeti hámá az irányitás nem attol lesz szar hogy hátrakattintassz és máshogy fordul a tank mint haogy te elképzelted.
Sajnos néha nekem is van hogy hátrálás helyett megfodul és háttal megy de ugy vettem észre ez csak akkor van ha a közelébe akttintassz különben megy rendesen.(legalábbis nekem)

Szedrencs te haver vagy ezé nehogy megsértöggyé' ok? de a fun az a serious sam-ben van nem ebben. Itt tényleg meg kell szenvedned azért hogy sikerüljön a játék minimális veszteséggel.

Darkforce: te honnan szedted hogy láthatatlan? Nagyon szépen szarrálövik ha kellö közelségbe érnek amugy meg vegyél már észre egy rejtözködö embert.
100%? hát nekem nem egyszer volt hogy 6. 7 -re találta el az ipsét.

Az upgradelés pedig sikerült de szarabb lett mint volt. Legalábbis páncélzat szempontjábol.

Jah és a grafikárol: TE mivel játszottál? mert ha valamihez a grafikához itt nem lehet panasz. Még az artillerisek is ki vannak gdolgozva ahogy a csövét beállitják.

Nah erröl ennyit have Fun.

Szedrencs T3-ra megyünk
4495 levél
Válasz 03.05.25. 20:20 #39
Wing
Hi all!

Kb. fél éve nem írtam, s azóta láthatólag le is romlott a színvonal ezért visszajöttem. Szóval én azt mondom, srácok, ne szidjuk azonnal szegény BK-t, adni kell neki egy kis IDŐt, amíg kijönnek az új modok, hiszen az SS is elég gagyi volt alapban (igaz, azzal lehetett normálisan játszani). Sztem amgúy nem rossz játék, nekem eddig nagyon fekszik...

nah üdv,

-=WinG=-
"A nation that doesn't do its own dirty work commits suicide."
2150 levél
Válasz 03.05.25. 19:28 #38
darkforce
Hát én a teljes játékot még nem próbáltam, gondoltam letöltöm, hátha többet tudok meg róla, a demó alapján tudtam nyilatkozni. Szedrencsel ellentétben én hatalmas ellenzője voltam a játéknak, mivel ez már a kezdetektől fogva a Sudden Strike sikerét akarta meglovagolni. A demó alapján úgy vélem, hogy ez nem sikerült neki, a járművek tényleg szépen mozognak, a grafika a járművekre vonatkozó része jó és kész. Ennyi volt a pozitívum a játékból. A terep és a fák megrajzoltsága egyszerüen szóra sem érdemes, 386-os gépemen szebbeket láttam, a gyalogosok röhejesen rondán néznek ki és röhejesen kevés frame-ből áll a mozgásuk, ami a jónéhány évvel korábban elkészült sudden strike-hoz képest azért már túlzottan nagy visszaesés (már ha a többi nem az). A realitás egyenlő a nullával (sniper láthatatlan?, akusztikus bemérés 100%-os pontossággal?), a hangulat meg a béka segge alatt van, nem láttam különösebb élvezetet abban, hogy 3 is-2 es tankot, melyek aknamezőre futottak egy panzer3-assal szépen lassan szétlőttem és azok nem csináltak semmit sem, hát ennél még a Warcommander nevü szörnyszülött is élvezetesebb volt, azzal legalább elszórakoztam egy ideig ...
Nem akarok lebeszélni senkit sem a játékról, de ajánlom, hogy mellette mindenki próbálja ki a Sudden Strike 2-t felfrissítve egy SSN Mod 2.0-val. Az oldalunkon lehet kérni segitséget ezzel kapcsolatban ha valakinek nem megy =)

Szóval, Nival ide vagy oda, szép díszdoboz ide vagy oda, ez egy hányás ez a játék =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
835 levél
Válasz 03.05.25. 19:22 #37
Der_Yeti
Nemrég kezdtem el játszani a Blitzkrieggel, (németekkel)-észak afrikai pályán vagyok-
Az irányítás néha kaotikus ahogy Szedrencs leírta pl: egy Pz III-al véletelen belefutok valami másik páncélosba, akarok hátrálni, fedezéket keresni erre az a idióta megfordul!!!, nem hogy lükvercebe vágná a járgányt. Hátul meg kb 20mm es páncél van egy lövés és kampec.

Az upgrade viszont nekem működik, nem tudom Martin bátyó neked mér nem ment.

Szerintetek nem nehéz a játék, csak azért mert én álltalába sokat szívok a pályákon.
"Remember, that death is not the end but only a transition.." from DT
4695 levél
Válasz 03.05.25. 18:41 #36
szedrencs
Nem írom le, mert kapok a hajamra, hogy warezokat reklámozok.
5240 levél
Válasz 03.05.25. 18:15 #35
Pras
Hát, én nem is a... ö... mi is a... ja, Blitzkrieg miatt írok, a demo elég volt, de mondjátok csak, hol van ez a warezoldal, pár osztálytársat ki lehetne forgatni a ZS-jükből ezzel, meg pofáradobni őket...
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
4695 levél
Válasz 03.05.25. 17:48 #34
szedrencs
Hát, én nagyon elhivatott voltam vele kapcsolatban, deEKKORA GANÉJ JÁTÉKOT MÁR ÉN IS RÉG LÁTTAM.
Irányítás: valami rettenetes, még a suddennél is szarabb. Egységek tökhülyék, pathfinding gyakorlatilag nincsen.
Hangulat: nulla
"Idegesítő faktor": maximum. Ez a core unitos dolog valami kurvaszar. Utálom, ha minden egyes kis f@sz egységre (pl. angol felderítőjármű) vigyáznom kell, az egységszám pedig rettenet elecsony, semmi fun nincs az egészben.
Hangok, zene: belefér
Grafika: az mondjuk szép, de ezen kívűl más nem tudok elmondani...kéremkapcsojjaki
Majdnem megvettem, de most már hálás vagyok a mediamarktnak, hogy amikor ott voltam, akkor nem volt raktáron. Játszottam vele kb. 2 órát, és utána akkora uninstallt nyomtam neki, hogy csak na.
Ez a játék - bár már az elejétől figyelemmel követtem (ld. a fejlesztői fórumot a hivatalos oldalon) valam iiszonyatosan nagy csalódás lett. Kb. olyan lett, mintha a szart ajándékcsomagolásba raknád. Kívűl szép, oszt annyi.
Megyek vissza a csúnya, de remek stratégiai programok királyához:
ÉLJEN A COMBAT MISSION!
2774 levél
Válasz 03.05.25. 13:59 #33
Martin bátyó
nah re!

én is nyomom ezerrel tényleg kuva jo játék csak ne számolná ez a tetves gép a loadolások számát kicsit kiábrándito de legalább odafigyelek rá.

Ha valaki gammált már vele mi a faszé szarabb az upgradelt tank mint az elöbbi?
Pz 3ra upgradelem a ganz 3 vagy micsodát és kb fele annyi dmg-je lett

Ti összes pályát megcsináljátok vagy nyomultok elöre?
4695 levél
Válasz 03.05.13. 17:10 #32
szedrencs
Nektek lejött a 7wrz-ről?
2755 levél
Válasz 03.05.13. 16:48 #31
slender
D-toolst használtam, de most már jó!
Nagyon tetszik a játék!
Multi milyen? Próbálta már valaki?
Egyébként javaslom, hogy Karthágót romboljuk le.
835 levél
Válasz 03.05.13. 10:23 #30
Der_Yeti
Akkor valszeg a te készülékedben a hiba. Egyébként kiírtad CD-re vagy csak emulálva próbáltad?(Daemon)

Milyen hibüzenetet kapsz setup alatt???

"Remember, that death is not the end but only a transition.." from DT
2755 levél
Válasz 03.05.12. 20:10 #29
slender
Nem bírom telepíteni a 2. cd-t. Vki tud esetleg segíteni?
Egyébként javaslom, hogy Karthágót romboljuk le.
152 levél
Válasz 03.05.12. 14:05 #28
Palika
A játék nagyon király!!!
Annyira lehet élvezni, hogy jön a sereg nagy hangzavar és aztá...
Baromi jó játék!!!
Próbálja ki mindenki!
FELTÉTLENÜL!!!
Nos, izé...
2150 levél
Válasz 03.02.13. 21:29 #27
darkforce
Akkor mondhatnál egy módszert arra is, hogy hogyan tudom a német sust2-met angollá tenni =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
4695 levél
Válasz 03.02.13. 17:32 #26
szedrencs
De itt megy is...
KIPRÓBÁLTAM

(nem úgy mint a sudden2-nél
2150 levél
Válasz 03.02.13. 14:04 #25
darkforce
Mintha ilyesmit mondtál volna nekem a SuSt2-vel kapcsolatban is és ottsem működött !!! =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
4695 levél
Válasz 03.02.12. 21:39 #24
szedrencs
Ha valaki angol demót akar a német helyett, akkor csinálja ezt:

Van a data könyvtárban egy "texts-german02" nevű fájl. Azt nagyon gyorsan töröljétek ki..

És voilá, máris angol nyelvű a demó
4695 levél
Válasz 03.02.09. 00:23 #23
szedrencs
Ne legyél már láma

http://games.tiscali.cz/clanek/demo2.asp?id=4981


itt meg kattints erre:
Games.Tiscali.cz - mirror #2

és voilá! Aztán lehet fikázni
2150 levél
Válasz 03.02.08. 16:00 #22
darkforce
Amit legutóbb írtatok linket azt kipróbáltam, de nekem nem hozott le onnan semmit sem ... csak egy index.chm-et vagymit.

Szóval adjál rendes linket szedrencs, vagy továbbra is úgy fogom gányolni a játékodat, hogy nem is játszottam vele =))))
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
4695 levél
Válasz 03.02.07. 19:56 #21
szedrencs
Én ezt most beposztolom ide, úgyis akkora csokker itt mindenki, hogy nem fog benézni

http://games.tiscali.cz/clanek/demo2.asp?id=4981
2150 levél
Válasz 03.02.07. 18:39 #20
darkforce
Abban, hogy hülye az aki az emlitett topicba ír egyetértek teljes mértékben. Sok lamer gecc, azthiszi az a világ legjobb játéka miközben többszáz játék lekörözi ... Azoknak való akik nem bírnak gondolkozni vagy taktikázni, csak lőni ... Nekem erre ittvan a Soldat vagy a Serius Sam =)

Egyébként a dome nem halott egyáltalán, a többi fórumba irosgatnak rendesen .
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
4695 levél
Válasz 03.02.07. 16:10 #19
szedrencs
Jaja, nagyon halott az egész dome mostanában. Mindenki csak a "Beszéljünk a cs-ről be ír"

Hülyék
2150 levél
Válasz 03.02.07. 16:00 #18
darkforce
Úgylátszik ezt a fórumot is csak én olvasom ...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
4695 levél
Válasz 03.02.07. 09:31 #17
szedrencs
Kedves Adminok!

Valaki lécci lopja le az exkluzív demót a www.pcgames.de-ről, és pakolja fel a dome saját szerverére.

Ja, nem tőlem tudjátok.
Egyébként a hivatalos oldalon csak 14.-től lesz kint a cucc.

Valami reakció jó lenne.
2150 levél
Válasz 03.02.04. 21:44 #16
darkforce
Persze ha nem vetted volna észre azt, hogy részletesebben van kidolgozva a blitz nem előnyként próbáltam feltünteni, de te azt tettél belőle. Egyébként is így a játék max a WarCommanderrel fogja felvenni a versenyt, a sustal nem =)))

Töltöm lefel a cuccost már ...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
4695 levél
Válasz 03.02.04. 09:54 #15
szedrencs
Akkor gyorsan nézd meg a méledet, te gyerek.

Asszem a fő designnal kész vagyok, már csak a hírek meg a fórum design van hátra, meg a "naptáras" pop-up, meg asszem áttervezem a csetablakot. Ja, kéne a pontos cím, hogy hol leszünk.

Ahha, blitzben tényleg részletgazdagabb minden, de a max. felbontás viszont nem 1024x768, hanem magasabb.

Demó után többet fogunk tudni.

Szedrencs
2150 levél
Válasz 03.02.03. 15:19 #14
darkforce
Inkább szenvedj a wargamer oldallal te gyerek, én utánanézek a tárhelynek addigis.

Egyébként ha megnézed, a blitzben sokkal nagyobbak a tankok (közelebbi a kamera) és a gyalogosok is, így jóval kevesebb egység fér el a térképen. Egyébként utánakérdeztem és nem lesznek benne olyan nagy pályák mint a sustban, mondjuk ilyen kicsi látható játéktér esetén eléggé zavaró lenne ha marhanagy pályák lennének (nahmeg ilyen kicsit egységlétszám mellett) =)

Biztos jó lessz a játék, csak nem nekem =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
4695 levél
Válasz 03.02.03. 12:47 #13
szedrencs
Szegény tudatlanok...nem tudják mit hagynak ki

Mindegy, 5.-én demó a német PC Gamesben, aztán remélem valahogy "felkerül" a netre is.

Amint tudok valamit, persze értesítem a népeket.

Üdv:
Szedrencs
2150 levél
Válasz 03.02.01. 16:50 #12
darkforce
SEnkit sem érdekel ez a hülyeség =)))
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
4695 levél
Válasz 03.02.01. 11:59 #11
szedrencs
Látom nem akar élni az a topic, de én nem fogom hagyni meghalni.

Aki tud németül, az olvassa el ezt a cikket. Nekem most nincs kedvem lefordítani az egészet, az a lényeg hogy a Blitzben vannak "core unitok" (mint annó a PG1-ben) amelyeket tovább lehet vinni a következő missziókba.


Na, itt a cikk:
http://www.gamershall.de/review/bk/bk.html#review

Üdv:
Szedrencs
4695 levél
Válasz 03.01.25. 10:43 #10
szedrencs
Nem túl valószínű, hogy lesz Sudden3, sőt, kiegészítő sem lesz hozzá, ez majdnem biztos.
(Úgyhogy MOST lehet elnézést kérni

Ha megnézed, akkor a cdv mint kiadó eléggé sok 2vh-s rts-re rátette a kezét (Blitz, Panzers) és amit a sudden 2-vel elkövettek mind "újdonságok" mind community management terén arra talán a gyalázatos szó a legjobb.

@ Uhu: A blitz az, aminek a sudden2-nek lennie kellett volna. Ebben egyetérthetünk, nem? A sebzésről meg annyit, hogy a modderek megoldják, és akkor a realizmus fanatikusok is szeretni fogják, meg a fun-gamerek is

Na, Mr "nem reagálom le mindet, mert annyi infóm nincs, meg nem olvasok hülye fórumokat"-nak üzenem: pedig nem árt ha az ember több infóval rendelkezik a véleménye kialakítása előtt

Egységszám: a suddenben hány fajta teherautót számoltál meg a németeknél? (Blitzben pl. 8 fajta van)

Reptereket nyugodtan ki lehet hagyni, főleg ha egyszer használatos repülőid vannak, akik annyira droidok, hogy nem lehet velük leszállni. (Ugye, sudden2?
Amúgy sem reális, hogy egy taktikai, 99%-ban szárazfőldi rts-ben repülőterek legyenek. Szóvel szerintem jó ez a megoldás, hogy a légitámogatást kérni kell, mint ahogy az a sudden 1-ben is volt.

Tank álcafestések: ez pont egy olyan dolog, ami eredetileg nem volt benne a suddenben, ez a moddereknek köszönhető teljes egészében.
Blitzben benne van alapból.

"Fireklo": de azon kívűl mást nem csináltak. A sudden volt az első játékuk. Igazából nem tudom miért tartott annyi ideig a sudden2 kifejlesztése, mikor többnyire ugyanaz, mint a sudden1.

"...alapul veszik a sustot (csúnyábban mondva koppintják) és rá épitenek egy jobb motort és így lesznek híresek."

Ennyi erővel minden 2vh-s 2d-s rts szerinted sudden koppintás?

Peace:

Szedrencs
2150 levél
Válasz 03.01.24. 23:04 #9
darkforce
Hát én nem foglalkozom a Blitzkrieg készitőinak az igéreteivel, úgyhogy inkább csak Szedrencs hozzászólását reagálom le (még jó hogy Szedrencs együtt csináltuk egy éven át a suddenstrike.hq.hu-t és most azon veszekszünk, hogy melyik játék a jobb).

Szedrencs :
nem reagálom le mindet, mert annyi infóm nincs, meg nem olvasok hülye fórumokat, de mondtál egykét marhaságot :

A robbanások minősége nem szubjektív, a suddenben rengeteg fajta robbanás és tűz van ami nagyon sokat emel a grafikán és a látványosságokon, a blitzkriegbe meg nagyából egy WarZone 2100 szintü grafika fért bele csak!
Olvasd el az itteni pcdome-os ismertetőt a blitzről, ott is bevallják, hogy elég gyenge a motor és elég csak ránézni, tényleg gyalázatos.
Amit mondtam a pixelek és a tankok számáról, az nem a bétának a hátránya, hanem az összes 3d-s vagy fél3d-s rts-nek, ez tény nem kijelentés!
Hát elvtárs, nemtudom hol hallottál te a sustban rossz hangot, de mindenhol csak dicsérték, a fegyverek hangja csodálatos, az egységek szövegei nem idegesitőek (nemúgy mint a commandosba).
Zenét mindenki kikapcsolja, te pl. elég hülye vagy =)))))
A jóval kevesebb fajta egység miért ne lenne igaz ? A Sudden Strike 2 több egységgel rendelkezik, pedig abban még kevesebb van mint az SSF-ben! Ha meg hozzávesszük a modokat, akkor egy egész arzenál kijön.
Nemtudom mennyire reális egy támadás közbe a védőnek beásni a tankot =) Vagy mennyire reális a formációval törődni miközben ágyúzzák a teret =)
Alagutak is elég fontosak voltak, a nyugati fronton több helyen is megtorpantak a szövetségesek egy egy felrobbantott alagút miatt =) A repterek meg még annál is jobban ! ÉS erről nem szóltál, hogy ilyen nincs a Bk-ba bizony !
Nemtudtad, hogy átlehet vinni SuSt1.0 ban az egységeket? =) Ha nem vetted észre, akkor ha kaptál ugyanolyan egységeket a kövi pályán, akkor azoknak az expereience szintje megegyezett az eleőző pályát befejezőkkel, de mind1 =)
A hajók a sust2-ben sem csak egyenesen mennek, azok a csatahajók, de a 2d-s motor hátránya ez (bár a cossacks-ban is megoldották jól).
Hát, elég ránézni a tankokra a blitzben és már hány az ember, még ha szépen is mozognak, sustban legalább egy halom fajtájuk benne volt, modoknál pedig sokfajta álcafestés is!
A fireglownál felsorolok egy játékot :
SUDDEN STRIKE =)))





Nahh, hogy egy kicsit meséljek is nektek, azt akarom közölni, hogy szerintem tényleg arra megy a blitzkrieg, hogy alapul veszik a sustot (csúnyábban mondva koppintják) és rá épitenek egy jobb motort és így lesznek híresek.
Hát szerintem ez úgy fog elsülni mint a SuSt2. Ott is alapul vették teljesen az első rész motorját és véleményem szerint rosszabb lett mint az első rész, bár rengeteg új feature-t tartalmazott. Remélem a készitők okulnak ezen és a kiegészitőbe már tényleg valami szuperübergémet dobnak bele (mint ahogyan tették azt az SSF-el is). De ha ez se megy, akkor Sudden Strike 3 lessz és jó is lessz, sokkal jobb mint bármi más, mert ha nem akkor elnézést kérek Szedrencstől =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
20332 levél
Válasz 03.01.24. 21:15 #8
Z-Master
Akkor tényleg gáz
443 levél
Válasz 03.01.24. 21:13 #7
uhu
Hali!

Most biztos mindketten berágtok rm, mert egyikőtökkel sem fogok teljesen egyetérteni.

Véleményemet a béta és a beígért dolgok alapján alakítottam ki.

A Blitzkrieg tényleg többet tud, mint a SS 2, szebb is, de ez a plusz túlontúl kevés. Ezen a szinten valóban csak egy Sudden Strike 3, ami még önmagában nem lenne baj. A probléma ott va, hogy a fejlesztők, az ígéreteikkel - amik még most is kinnt vannak a weblapjukon! - arcátlan módon átvertek minket! A legtöbb ígéretből ugyanis semmi sem valósult meg. Elég, ha csak a harckocsik eltérő sebződését említem: ha ez valóban működne, akkor egy Combat Mission-féle részletes és összetett találat-sérülés modellnek kéne szereplnie és nem egy Sudden Strike-szinttű "ha meglövik, lemegy a HP-ja" dolognak. Szóval a valósághűség, a harctéri viszonyok szimulálása nulla, pedig pont ezzel akartak kitűnni a SS 2-től a fejlesztők. Én meg jól bedőltem nekik...

Uhu
4695 levél
Válasz 03.01.24. 19:52 #6
szedrencs
Dark, azért megvárhatnád még kijön

Na, néhányat megcáfolok:

- Nagyon kevés egység a Sudden-hez képest
Nem igaz, nézd meg a linket amit küldtem

- Jóval kissebb pályák
Másképp vannak számozva. 32x32 a maximum, ami kb. egy 512x512-es sudden pályának felel meg. (Betateszterek írták)

- Jóval nagyobb gépigény
Ez tény. Úgyhogy ezzel nem tudok vitázni.

- A taktikai funkciók (pl. alakzatok) teljesen feleslegesek, ezeket a sust2-ben is el lehet érni, csak be kell állitani az alakzatot és azonos sebességre kell kapcsolni, máris megvan a szervezett támadás

De így egy kicsit egyszerűbb. Meg elegánsabb.

- Robbanások nagyon gyenge minőségüek
Ez szubjektív, úgyhogy nem vitatkozom vewled ezen

- A terepmotor valósággal gyalázatos
Nem igaz, és a dűnék nagyon jól néznek ki.

- Tankból ha sok jelenik meg a képernyőn (tehát többtízezer pixel-t kell megjelenítenie a gépnek) akkor még egy geforce4 is kevés hozzá (ez a 3d-s stratégia játékok legnagyobb átka, a hatalmas pixel szám)

Beta alapján ne ítéljünk.

- Hangok szintjén a Sudden Strike verhetetlen, nemhiszem hogy valamiben is többet tudna mutatni Bk

Kb. egy szinten lehetnek, de a Suddenben voltak gyalázatos hangminőségű egységek, ez tény.

- Zenét úgyis mindenki kikapcsolja, így van ez minden rts-ben, úgyhogy ez csak díszités, nem igazi érték

Én pl. nem.

- Jóval kevesebb fajta egység

Ezt már írtad egyszer Persze nem igaz.

- Szakaszokat jóval nehezebb kezelni mintha nem lennének

Majd kiderül, mindenesetre reálisabb.

- Ha esetleg rajtütnek a csapataidon, akkor a sok felesleges lehetőség miatt nagyon lassan lehet védekező állásba állni vagy visszatámadni (a szakaszok mozgatása, a tüzérségi lövegek többféle vegyvere, a tankok beásása, ki figyel ennyi marhaságra?)

Sokan. Lehet ezeket feleslegesnek nevezni, de eléggé kiterjesztik a játékot. Magyarul reálisabb az egész.

- Nincsenek se alagutak se repülőterek a pályán

Ismersed ezt a könyvet: "Alagutak és ezek sorsdöntő szerepe a második világháborúban"? Jééé, én sem

- A házakon belüli harcok nem áttekinthetők

Viszont vannak, ellentétben a suddennel. Egyébként nem kell áttekinteni, ha lerohansz egy házat kb. kétszeres túlerővel, akkor eléggé gyorsan végeznek a védőkkel.

- A vonatoknak csak dekoráció szintü szerepe van a pályák kicsiny mérete miatt

Asszem az utánpótlást is hozzák, ha jól tudom. A terep meg akkora, mint a suddenben. (Tudom, koppintás

- Tüzérségi lövedékek sokszerüsége zavaró, nem multiplayer szint emelő tényező (nahmeg lapok kilövése ágyuval ? És ezt az ellenfél még el is olvassa? =)))) )

Azért a ködgránátok füstjében megbújva letámadni egy jól kiépített ellenséges védelmi állást eléggé "multiplayer szint emelő", nemde?

- A változó zene, csak zavarja a koncentrációt

Már volt

- Az egységek lőtávolságának megjelenitése nagyban ront a játszhatóságon és a realitáson együttesen (így gyakorlatilag az egész játék pixelvadászat nem rts)

Nem jelenik meg alapból, ráadásul szerintem hasznos. A többi amit írtál az butaság, ennyi erővel a sudden is pixelvadászat, mivel van benne line-of-sight, meg fog-of-war.

- Baromi szar map editor =)

Idézek a német fórumról, a bétateszterektől: "Az editor hihetetlen jó, SOKKAL jobb, mint a suddené. Egyszerűen elsajátítható, és onnantól bármit meg lehet csinálni."

- A túlélő egységeket már a Sudden Strike 1.0-ban nagyából 2 évvel ezelőtt is továbbvihetted a következő pályára!

??? Hol ???

- Nincsenek hajók!

Amik csak egyenesen tudnak menni?

- A tankokon nem lehet szállitani embereket

Nem igaz! Kép itt: http://www.cdv-board.de/deutsch/showthread.php?s=840d6aa574fdde3f0b107a622b479a0f&threadid=4005&perpage=15&pagenumber=2

- Nincs a tankoknak olyan nagy sokszinüsége mint amit az SSF-ben láttunk

Ez már volt. De nem igaz.

- MÉG A NEVE IS JELZI, HOGY EZ EGY KOPPINTÁS!

Most erre tényleg reagáljak?

- A Sudden Strike a modokkal együtt, olyan nagyméretü változatosságot és hihetetlen sokfajta csatalehetőséget kinál, hogy hangulatban közel jár a tökéleteshez, egy taktikai rts-ek ismeretében szinte 0 csapat viszont kétséges, hogy megtudja e egyáltalán közelíteni ezt, nemhogy elérni!

Felsorolnál még legalább 2 programot, amit a Fireglow csinált? Nem tudsz, mi? Én sem...Eygébként a blitz sokkal mod-barátabb lesz, mint a sudden, és a community management is jobb idáig.

- és az utolsó indok :
A Sudden Strike már bizonyított és a rajongók is bizonyítottak! A Nival-nak még hasonló játéka sosem volt!

Most majd lesz.

Ja, még egy pár dolog a végére:
- multiplayer stabilitás van a blitzben. a beta teszterek eddig még nem számoltak be drop-okról, és synclossokról.

- látom kell csinálmon egy magyar ismertetőt a wargamer oldalunkhoz.

Blitz rules, de a Sudden is jó, amíg nem jün ki.

Harag viszont nincsen.
2150 levél
Válasz 03.01.24. 16:02 #5
darkforce
Na akkor nézzük hogy miért nem :

- Nagyon kevés egység a Sudden-hez képest
- Jóval kissebb pályák
- Jóval nagyobb gépigény
- A taktikai funkciók (pl. alakzatok) teljesen feleslegesek, ezeket a sust2-ben is el lehet érni, csak be kell állitani az alakzatot és azonos sebességre kell kapcsolni, máris megvan a szervezett támadás
- Robbanások nagyon gyenge minőségüek
- A terepmotor valósággal gyalázatos
- Tankból ha sok jelenik meg a képernyőn (tehát többtízezer pixel-t kell megjelenítenie a gépnek) akkor még egy geforce4 is kevés hozzá (ez a 3d-s stratégia játékok legnagyobb átka, a hatalmas pixel szám)
- Hangok szintjén a Sudden Strike verhetetlen, nemhiszem hogy valamiben is többet tudna mutatni Bk
- Zenét úgyis mindenki kikapcsolja, így van ez minden rts-ben, úgyhogy ez csak díszités, nem igazi érték
- Jóval kevesebb fajta egység
- Szakaszokat jóval nehezebb kezelni mintha nem lennének
- Ha esetleg rajtütnek a csapataidon, akkor a sok felesleges lehetőség miatt nagyon lassan lehet védekező állásba állni vagy visszatámadni (a szakaszok mozgatása, a tüzérségi lövegek többféle vegyvere, a tankok beásása, ki figyel ennyi marhaságra?)
- Nincsenek se alagutak se repülőterek a pályán
- A házakon belüli harcok nem áttekinthetők
- A vonatoknak csak dekoráció szintü szerepe van a pályák kicsiny mérete miatt
- Tüzérségi lövedékek sokszerüsége zavaró, nem multiplayer szint emelő tényező (nahmeg lapok kilövése ágyuval ? És ezt az ellenfél még el is olvassa? =)))) )
- A változó zene, csak zavarja a koncentrációt
- Az egységek lőtávolságának megjelenitése nagyban ront a játszhatóságon és a realitáson együttesen (így gyakorlatilag az egész játék pixelvadászat nem rts)
- Baromi szar map editor =)
- A túlélő egységeket már a Sudden Strike 1.0-ban nagyából 2 évvel ezelőtt is továbbvihetted a következő pályára!
- Nincsenek hajók!
- A tankokon nem lehet szállitani embereket
- Nincs a tankoknak olyan nagy sokszinüsége mint amit az SSF-ben láttunk
- MÉG A NEVE IS JELZI, HOGY EZ EGY KOPPINTÁS!
- A Sudden Strike a modokkal együtt, olyan nagyméretü változatosságot és hihetetlen sokfajta csatalehetőséget kinál, hogy hangulatban közel jár a tökéleteshez, egy taktikai rts-ek ismeretében szinte 0 csapat viszont kétséges, hogy megtudja e egyáltalán közelíteni ezt, nemhogy elérni!
- és az utolsó indok :
A Sudden Strike már bizonyított és a rajongók is bizonyítottak! A Nival-nak még hasonló játéka sosem volt!
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
4695 levél
Válasz 03.01.24. 11:46 #4
szedrencs
Pedig de.

Na nézzük, miben veri le eddigi kedvencünket.
- hangok és zenék.
- a tankok méretarányosak! (A sustban nem voltak azok, főleg nem egymáshoz képest.)
- Vannak lövészárkok
- gyönyörű változatos terep
- a csapatok kialakítása korhú, azaz egy német szakasz 10 főből áll, és alapbeállításban az egységeket szakaszként iránítod, ami persze felbontható.
- gyalogsági taktikák és formációk, pl. laposkúszás a rajtaütéseknél (Ambush), házak elfoglalása rohammal BELÜLRŐL!!! (nem kell a védőket egyenként leszedegetni)
- Vonatok...ez a suddenben is volt. De vajon váltók voltak-e? Persze, hogy nem.
- Apróbb finomságok: a Stukák tényleg rácsapnak a célra, majd felhúzzák őket a pilóták.
- A tüzérség. Amely tud füstöt, HE gránátokat, vagy propaganda lövedéket lőnni (röplapok), és szükség esetén az ágyúcső vízszintesbe hozható, és tankok vagy gyalogok ellen alkalmazható.
- Dinamikus zene, ogg formátumban. Azaz a cuccos nem cédéről audio track-ként szól, hanem dinamikusan változik a csatától függően.
- A tankok 3d-s modellek, azaz nem sprite-ok, úgyhogy gyönyörűen látszik, ahogy felmennek a hegyen, meg ilyesmik.
- Depók, ahonnan az utánpótlást szállító járművek felcuccolhatnak.
- A tankokat, tüzérséget, at-ágyúkat be lehet ásni.
- Gyönyörűen lehet védelmet tervezni, mivel a programban megjeleníthető az egyes egységek látó és lőtávolsága, illetve, hogy mekkora szöget fognak.
- Baromi jó map editor
- Modding-tools (egység is)
- Olasz, lengyel, francia, finn egységek, és tank prototípusok (T28, ISU3, Maus)
- A túlélő egységeidet továbbviheted a következő pályára.
- Sok szép egység

Egyenlőre ennyi, és ez csak a beta.
Na üdv a kételkedőknek


Ez nem egy másolat lesz, hanem az, aminek a Sudden Strike 2-nek lennie kellett volna.
2150 levél
Válasz 03.01.23. 16:53 #3
darkforce
Idővel rájön mindenki, hogy ez egy koppintás és közelébe se ér a Sudden Strike-nak =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
4695 levél
Válasz 03.01.23. 11:16 #2
szedrencs
Nesze neked

http://www.cdv-board.de/deutsch/showthread.php?s=&threadid=4042

http://www.cdv-board.de/deutsch/showthread.php?s=&threadid=4019

http://www.cdv-board.de/deutsch/showthread.php?s=&threadid=4005

Csekkoljátok le, szerintem ultrabrutál.

Ja, demó megjelenés februárban, beta-teszt már megy, végső verzió valamikor április környékén, legrosszabb esetben júniusban. De az csúnya lenne.
20332 levél
Válasz 03.01.14. 00:13 #1
Z-Master
Ki,hogy vélekedik erről a 2.vh-s strat progiról.

>Ill.nyomhatna valaki róla egy kis infót.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.