Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» divine divinity

Divine Divinity

Divine Divinity
A legutóbbi Divine Divinity cikkek, hírek
4133 levél
Válasz 03.12.10. 17:05 #40
gothmog
Kb. 55-60-as voltam, de már nem emlékszem pontosan. Végigvittem harcossal és varázslóval is.
Endure. In enduring, grow strong.
19 levél
Válasz 03.12.10. 17:01 #39
nagymihi
Vegre megtalaltam ezt a forumot, nem valami vaskos. En nemreg jatszottam vegig, de leginkabb csak a fő csapáson mentem vegig a történetben. Nem sok mellek kuldetest csinaltam meg. Igy 45. szinten fejeztem be egy harcossal. Nektek milyen karakterek jottek ki a vegen? Ha sikerul teszek fel kepet a karirol. cső
2386 levél
Válasz 03.11.27. 19:58 #38
SShark
Attól függ, hogy mit tekintesz első pályának. Ha kimész a városból az orkok ellen, azok bizony megruháznak.... Ha viszont a falu alatti járatokban nem boldogulsz akkor nem tudom mi lehet a gond.
1401 levél
Válasz 03.11.27. 19:29 #37
C_Joker
Szerintem sokkal jobb mint a Diablo!e mágussal mindig meghalok az elején az első paályán!Help pleaseee!
4133 levél
Válasz 03.10.08. 11:50 #36
gothmog
Látom kicsit leült a Divinity fórum! Kis kedvcsinálónak nézzétek meg ezt a linket, mely a Divine Divinity féltestvérének (és egyben részleges folytatásának), a Riftrunner-nek a hivatalos weboldala! Jelentem a játék az év vége körül kijön már talán!
Endure. In enduring, grow strong.
116 levél
Válasz 03.10.07. 08:55 #35
Shockwave
Nekem nem volt ilyen szerencsém, mint Gothmognak... nem sikerült elsőre lecsapnom.

Azt ajánlom, figyeld a boszi alatt világító foltot, majd próbáld meg sarokba szorítani. (ki lehet venni, merre mászkál) Ha sikerült, nyomasd a körbeforgó-támadást. Ha pedig néha láthatóvá válik, próbáld meg stunnolni-nekem néha sikerült. Ja, és persze rengeteg gyógyital kell hozzá!!!
"Anything else would be... illogical."
4133 levél
Válasz 03.10.06. 11:05 #34
gothmog
Kroxy!

Bocs, de csak hétköznap jutok netközelbe, úgyhogy most válaszolok!

Kik vakítottak? Nem arra gondoltál inkább, hogy láthatatlanná válik valaki/valakik? Ha igen, akkor olvass tovább, ha nem akkor írd le lécci kicsit részletesebben a problémát!

Szóval: láthatatlanná váló lények!
1. A Dark Forestben vannak valami békafélék, de ők nem jelenthetnek gondot! Másrészről meg az még messze nem a játék vége!
2. A legutolsó labirintusban van egy kegyetlen durva varázslónő, aki amellett, hogy folyamatosan nyomja a "tüskeszőnyeget" a lábad alá, és idézi a halállovagokat, még láthatatlanná is válik (csak egy derengő valami marad a talpa alatt, ha jól emlékszem), és nem tudod támadni a hagyományos módon!
Na, itt én is szentségeltem! Én úgy oldottam meg a dolgot, hogy load game (miután szembesültem a problémával), és azonnal neki a varázslónőnek (a nevére nem emlékszem), a halálovagokkal meg nem foglalkoztam! Mire láthatatlanná tudott válni, már alig volt Hp-ja! Ekkor pörögni kezdtem (harcossal), így "célzás nélkül" is tudtam sebezni! Végül meghalt! (Rengeteg restoration potion-ömbe került a csata)
A varázslómmal könnyebb volt, a támadóvarázslatokhoz ugyanis nem kell célpontot kijelölni (csak célterületet)!
Amúgy ez a nőci a játék messze legdurvább ellenfele, a főellenfél sehol sincs hozzá képest!

Tényleg, ugye az utolsó patch-et használod? Ha nem, tedd fel, mert az is segíthet!

Ui: van egy skill (true sight?), ami elvileg láthatóvá teszi a láthatatlan ellenfeleket, de én sohasem raktam rá pontot.
Endure. In enduring, grow strong.
2386 levél
Válasz 03.10.04. 20:05 #33
SShark
Szerintem Gothmog vagy Shockwave biztos segíteni fog!!
1 levél
Válasz 03.10.04. 13:25 #32
Kroxy
Szevesztok!
Tudna valaki segiteni !
Mit lehet csinálni folyematos vakitás ellen mert igy esélyem sincs legyőzni?
Ez már nagyon a végén van! Ja és még igy megsebezni se tudtam!
Kroxy
116 levél
Válasz 03.09.26. 13:10 #31
Shockwave
Igazad van, Gothmog - na meg nem bánom, ha kiigazítasz...

Összekevertem a Poison damage-t a Spirituallal... Elég rég volt már hogy játszottam a gammmel. Az Energy Cage-t pedig meg se próbáltam anno, most már bánom... A Stun viszont maxolva elég gyakran bejön, és 5-ös szinten még Dragon Ridereket is simán lecsaptam vele.

A fagy-kard viszont tényleg a legjobb, ha olyat találsz, amibe charm-ot is tehetsz, megfogtad az isten lábát!!!

A Know Creature 10-es limitjét pedig egyszerűen elfelejtettem...
"Anything else would be... illogical."
4133 levél
Válasz 03.09.26. 11:10 #30
gothmog
Shockwave levelére szeretnék reagálni!

Az alább leírtak csak harcosokra vonatkoznak!

Shockwave mindig nagyon jól emlékszik az általa végigjátszott RPG-kre; bevallom én is hívtam már fel őt nem egyszer különböző kérdésekkel, mert elakadtam itt-ott.
Most viszont, kivételesen, kiigazítanám őt egy-két pontban (tekintve, hogy én nem is olyan régen végigmentem még egyszer a játékon, így jobban emlékszem bizonyos dolgokra/több tapasztalatom van az ügyben).

A 3. pontban leírt stun nevű képzettség tényleg nagyon király, de tudnod kell, hogy egyrészt nem hat mindenkire, másfelől pedig százalékos aránnyal tudsz bénítani, vagyis nem jön be mindig. Ezzel szemben van egy Energy Cage nevű (ha jól emlékszem) varázslat, ami mindig működik (illetve a spiritual resistence függvényében) és tovább tart, mint a stun. Hátránya, hogy manaigényes és varázslást igényel, míg a stun ingyen van és passzív működésű. Ajánlom, hogy mindkettőre rakjatok néhány pontot, és használjátok a stunt úgy általában, de a durvább ellenfeleknél váltsatok át az Energy Cage-re és azzal bénítsátok le őket, mielőtt nekikmentek.
Van egy harmadik megoldás is. Ha "jeges" fegyvert találsz, az előző két skill elveszti az értelmét! A jeges fegyver ugyanis mindenkit fagyaszt, ami gyakorlatilag egyenlő a paralizálással, vagyis a stun és az energy cage hatásával.
Összefoglalva tehát én 3-3 pontot szánnék a két skillre, majd pedig az első megtalált jeges (és a "fegyver-skillemnek" megfelelő) fegyvert használnám mindaddig, míg egy jobb - ugyanolyan típusú (vagyis kard vagy balta stb.) - jeges fegyvert nem találnék.

A 4. pontban a fontos skilleknél meg kell említenem, hogy sem az Augment Damage, sem az Augment Defense nem tartozik a "csúcs-skillek" közé, de tényleg bárki nyugodtan kimaxolhatja őket.
A Fire/Lightning/Poison damage nem mindig jönnek be (százalékos aránnyal működnek), viszont a Spiritual damage automatikusan sebez!

6. pont: itt csak annyit fűznék hozzá, hogy a magical might-ra senki se pazaroljon egy pontot sem! Lesz majd jobb is a Path of the Divine ágon!

Végül a 7. pontban leírt Know Creature skillel kapcsolatban jegyezném meg, hogy harcos számára teljesen felesleges. 1 pont esetén csak a max. 10. szintű szörnyek Hp-ját mutatja, vagyis a legtöbb szörnyről semmit sem fogunk megtudni, mivel jóval magasabb a szintjük ennél. Több pontot meg nem ér meg (azt az egyet sem), mert egy harcost abszolút nem érdekel, hogy milyen a spiritual vagy fire resistence az adott lénynek!

Amúgy a többiben teljesen korrekt volt Shockwave véleménye, és remélem, hogy nem orrol meg rám ezért a kis kiigazításért és a jövőben is hívogathatom, ha elakadok valamelyik játékban.
Endure. In enduring, grow strong.
116 levél
Válasz 03.09.26. 09:15 #29
Shockwave
A Divinity-t én is megvettem eredetiben (méghozzá ezúttal megelőzve Gothmog-ot, és harcossal végig is vittem.

Pár tipp:

1. Az első Dungeon-ben a "futkosó bombák" nem veszélyesek, ha sietsz, le tudod hagyni őket.

2. Szintén ugyanitt, a legalsó szinten van 4 létra, ami 4 durva szörnyhöz vezet. 3 könnyen lenyomható, de pókkal vigyázz, durva a mérge.

3.Tegyél sok pontot a Stun-ra, magas szinten még az élőhalottakat is lebéníthatod. Csatában, ha egy lényt "lestunnoltál", pause és ugrás a következőre.

4. Fontos skillek még az Augment Damage (bonus sebzés), az Augment Defense (triviális), a Fire/Lightning/Poison damage - ezekből a Poison a legdurvább, mivel mindig max sebzést ad, de ne feledd, zombikra ez nem hat.

5. A Path of Warrior Gods-ból a Spriritual Damage, az Enchant Weapon és Reflect Arrows jó, esetleg a Flash Attack is megér egy pontot, hogy közel juss azokhoz a fránya varázslókhoz.

6. Harcosként hasznos lehet pár varázsló skill, de ezekre ne költsünk pontokat, mivel megtanulhatók küldetések vagy könyvek által. Így a Restoration(gyógyítás) asszem 3 küldetéssel is fejleszthető, és a Bless (növeli a találati esélyt) hasonlóképpen. A Magical Might se rossz, bár én sajnáltam rá a pontokat.

7. A tolvaj skillekből Gothmog már említette a Lockpick-et és az Alchemy-t, szerintem még az Elven Stamina is megér 1 pontot, lévén, hogy sokat kell majd futkosnunk. A Know Creature 1. szinten elég, ez már mutatja a pontos HP-t. Ja,és ne felejtsük a Wisdom-ot (szerzett XP-t növeli), ezt érdemes 5-ig felnyomni, megtérül!
"Anything else would be... illogical."
2386 levél
Válasz 03.09.19. 14:43 #28
SShark
A charm tulajdonsággal tisztában voltam, de maga a gyakorlati cuccban történő belehelyezése volt kínai!!
Nagyot segítettél ! Köszi szépen!
Újrakezdem ,mert egy pár skillt asszem elszórtam.
4133 levél
Válasz 03.09.19. 14:08 #27
gothmog
Deyo!

Kicsit megkésve, de nem vettem észre a kérdésed! Bocsi érte!

Az energiahálós varázslat gyakorlatilag egyfajta paralizálás. Hatásossága a varázslatod képzettségi szintjének és az ellenfél spiritual resistance-ének a függvénye. A legtöbb ellenfélre már egy pont mellett is hat, de azért legalább hármat érdemes rárakni.
Amúgy, amit itt leírtam most Neked, az mind szerepel a varázslat leírásában is, a játékon belül.
Ja, van egy olyan varázslat (az első a bal felső ágon a varázsló skilleken belül), amely ellövésekor tüskék jönnek ki a földből. Nagyon király ez is! Főleg olyan ellenfelek ellen, akik erősen rezisztensek a tűz/villám/méreg stb. ellen. Ez ugyanis fizikai sebzést ad! (A varázslat nevére sajna nem emlékszem, elég régen játszottam már vele!)
Endure. In enduring, grow strong.
4133 levél
Válasz 03.09.19. 13:27 #26
gothmog
Kolbi!

Úgy, ahogy leírtad!

1. Egy tárgyba elméletileg annyi charmot tehetsz, amennyi belefér, vagyis amennyi a charm tulajdonsága.
2. Egy tárgyba elméletileg annyi charmot tehetsz, amennyi a képzettséegd szintje

Tehát, ha a skilled 2-es, a tárgy charm értéke 3-as -> kettőt tehetsz bele!
Ha a skilled értéke 3-as, a tárgy charm értéke 2-es, akkor is csak kettőt tehetsz bele!
Ha a skilled 5-ös, a tárgy charm értéke 5-ös -> 5-öt tehetsz bele!

Ha megvan a skilled, úgy tehetsz tárgyaidba charmokat, hogy a felvett (rajtad lévő) tárgyra a bal egérgombbal rákkattintassz. Ekkor kijön egy kis "fülecske", rajta a charmoknak fenntartott helyekkel. Ekkor egyszerűen fogod a charmot és beleteszed valamelyik helyre! Ennyi az egész!

Két dologra figyelj! A charmok nem egyforma erősek (az eltérő színűek erőssége különböző), vagyis ha van egy jó cuccod, ne nyomd bele rögtön a leggagyibb charmodat! A másik: ha betettél valahova egy charmot, azt többet már nem veheted ki onnan!

Remélem tudtam segíteni!
Endure. In enduring, grow strong.
2386 levél
Válasz 03.09.19. 12:29 #25
SShark
Bocsesz ,hogy ennyit kérdezek de:
"A fegyverek és a páncélok között vannak olyanok, melyeknek van charm tulajdonsága. Attól függően, hogy ez az érték mekkora, több mágikus tulajdonságot is adhatunk neki. Ehhez kell a megfelelő képzettség ismerete és a bele való ékkő is. Mivel a képzettségnek öt szintje van, maximum öt ékkövet tehetünk bele a tárgyakba is."
Hogyan van ennek a gyakorlati megvalósítása?
Tényleg sorry de valahogy nem bírom elkapni a fonalat ilyen téren.
4133 levél
Válasz 03.09.19. 10:43 #24
gothmog
Kolbi!

Számold bele azt is, hogy minden 10. szinten 2 skillpontot kapsz, nem 1-et!
Endure. In enduring, grow strong.
2386 levél
Válasz 03.09.18. 19:43 #23
SShark
Hatvanvalahányas?? Hohóó ez jól hangzik.. Akkor a számításaim szerint a tervezett skilleket úgy 50 körül fel tudom pumpolni.
4133 levél
Válasz 03.09.18. 15:15 #22
gothmog
Kolbi!
(Más is így hív, úgyhogy remélem nem gond, ha én is ezt írom, mert rövidebb, mint a teljes verzió!)

Már nem emlékszem pontosan, hogy milyen szintű voltam, mikor befejeztem, de hatvanvalahanyas, ha emlékeim nem csalnak. A kalkulálásba vondd be azt is, hogy a "tolvaj-ágon" egy új skillcsoport fog majd megjelenni egy bizonyos esemény bekövetkezte után (most még csak három csoport van ott, míg a harcoson és varázslón négy). Poént nem lövök le, így többet nem mondok róla. Talán csak annyit, hogy elég jó skillek vannak ott, de külön nem kell pontokat tartogatni rájuk, mert az elérhetővé válásuk úgy 5-7 szintlépéssel egyidejűleg fog jelentkezni. Szóval, egyből lehet majd költeni a pontokat.
Endure. In enduring, grow strong.
6437 levél
Válasz 03.09.18. 14:43 #21
kelkáposzta
Bazz kolbi és a dio forumba má nem is írsz???
A hízás jó dolog ! 1367 B.u.É.k
2386 levél
Válasz 03.09.18. 14:37 #20
SShark
Azt szeretném megkérdezni, hogy hányas szintig lehet elhúzni egy karaktert ? Ez a skill kalkulálás miat kellene.
4133 levél
Válasz 03.09.18. 10:51 #19
gothmog
A Divine Divinity 2-re még igen sokat kell várni. Viszont a Riftrunner, ami a Divinity világában játszódik, az év végén/következő év elején jön felturbózott grafikával!, felvehető NPC-kel, kidolgozottabb sztorival és harccal, MULTIPLAYER MÓDDAL, meg mindennel, amit csak akartok!
Remélem nem szúrják el! Én mindenesetre nagyon bízom bennük, mert egy nevenincs kis fejlesztőgárdának elsőre ilyen király RPG-t (még ha a végét el is cseszték) lerakni, hát az nem semmi!
Ugyan sokan szidják a Divine Divinity-t a hack'n slash harcok miatt, de jóval több rejlik abban a gammában, csak venni kell a fáradtságot és játszani kell vele.

Apropó, ha majd odaértek, hogy "varázsgömbökben" kell különféle NPC-k tartózkodási helyét kifürkészni, mentsetek a fürkészés előtt mindig, mert a legutolsó patch-csel is gyakran kifagy!

Na, eléggé össze-vissza írkáltam itt mindent, de remélem azért érthető voltam!
Endure. In enduring, grow strong.
2386 levél
Válasz 03.09.17. 17:18 #18
SShark
Én egy harcos karival kezdtem akit az íjra és a kardra fejlesztettem.
Eddig bevált. Majd otthonról leírom ,hogy mire pakoltam.
Örülök, hogy elindult ez a fórum. Ez a játék többre hivatott... a 2 részben remélhetőleg lesz multiplayer is.
909 levél
Válasz 03.09.17. 16:39 #17
Deyo
>> egy ütéssel (a dobra) gyógyítja magát
Vettem észre... már-már alig volt hp-je és puff... máris full

>> Amíg rajta van a háló, semmit sem tud csinálni!
Mint valami paralízáló varázslat? És nincs ellene védelem?

Amúgy most egy ideje szüneteltettem az említett problémák miatt, de az elhangzottak után lehet, hogy előveszem és újra nekifutok
4133 levél
Válasz 03.09.17. 16:22 #16
gothmog
Tényleg volt ott valami, de nekem nem volt gondom vele!
Amúgy ezeknek az ork kisdobosoknak úgy 800-1000 Hp-ja van és egy ütéssel (a dobra) gyógyítja magát. Kinyírásuk varázslóval pofonegyszerű! Volt egy olyan varázslat, amivel egy energiahálóba tudtad burkolni az ellenfeled (ezt elfelejtettem megemlíteni, pedig nagyon király). Amíg rajta van a háló, semmit sem tud csinálni! Magyarán Háló+Meteor felváltva. Semmi esélye! Ahogy a többi durva, a harcosok számára a játék elején túl nagy falatnak tűnő szörnynek sincs! A varázsló nagyon erős ám!

Apropó, remélem, hogy a legutolsó patch-csel tolod a gammát, mert elég bugos a kicsike?
Endure. In enduring, grow strong.
909 levél
Válasz 03.09.17. 13:59 #15
Deyo
Valahol ahol az orkok bázisa van... még a játék elején... arrafelé valahol délnyugaton... ott találkoztam az első dobosommal... na ott egy helyen volt egy csomó csapda (nem volt kötelező arra menni) és ha csak egyre is ráléptem kinyírt
4133 levél
Válasz 03.09.17. 13:27 #14
gothmog
Skill van hozzá, de ne pazarolj rájuk egyetlen árva pontot sem!
Csapda elég kevés van a játékban, durva meg még kevesebb! Őszintén szólva nem is értem, hogy hogyan halhattál meg a csapdáktól!
Egy helyen durvák csak, a Cursed Abbey-ben! Na, ott tényleg keményen sebeznek, de 20-as szint alatt amúgy sem érdemes odamenni, akkor meg már túlélhetők!
Endure. In enduring, grow strong.
909 levél
Válasz 03.09.17. 12:38 #13
Deyo
>> Gondolok itt az Aleroth körüli ork dobosokra pl
Akkor ezért nem tudtam a dobosokat megölni... (kb 13. szint)
Én meg már azt hittem, hogy elszúrtam a karakterem
A másik dolog ami zavart a csapdák... sose láttam őket és mindíg megöltek ha rájuk léptem
4133 levél
Válasz 03.09.17. 12:01 #12
gothmog
Én kétszer vittem végig, egyszer harcossal, egyszer meg mágussal.

1. A harcossal szinte csak a harcos ágat fejlesztettem, csak a zárnyitásra raktam 5 pontot, meg a tolvajlásra 2-őt (utóbbi kell egy küldetéshez). Eleinte találkoztam olyan ellenfelekkel (20-as szint alatt), akik elég kemények voltak és csak gyógyitalokat szlopálva tudtam leütni őket, de később már nevetségesen könnyű volt a játék. Fegyvernek ajánlom a kardot (kétkezes, lehetőleg jeges és életszívó), skillek meg belátásod szerint, de mindenképpen rakjál 5 pontot a tárgybűvölésre (amivel charmokat rakhatsz a socketes -tiszta Diablo nyúlás- dolgaidba), mert iszonyú táp!

2. Mágussal mindvégig könnyű volt, még azokat a szörnyeket is leöltem vele, amiket a készítők úgy teremtettek, hogy ne lehessen (legalábbis a játék elején). Gondolok itt az Aleroth körüli ork dobosokra pl. A meteoros varázslat kegyetlen! Iszonyú tempóban lőheted vele az áldást. Aki meg bírja a tüzet az kapjon villámot! De van egy rakás egyébb jó varázslat is. Sebződések ellen van mágikus pajzs varázslat (kétfajta, az egyik a fizikait a másik a mágikusat negálja.) Varázslóval nagyon könnyű a játék!

Egy tipp a manaproblémákra: 2 pont az alkímiára (az hiszem kettő elég, de lehet, hogy 4 is kell?). Hogy miért? Mert ezzel a kis potionöket keverni tudod. Kis piros+Kis kék= Kis fehér. És hogy mire jó a kis fehér (minor restoration). Hát csak arra, hogy több Hp-t és manát ad vissza mint egy szuper healing potion meg egy szuper mana potion együttvéve. Kis potionöket meg virágokból/gombákból nyerhetsz, ha rájuk "dobsz" egy kis üres üvegcsét. Ehhez már egy pont is elég. Mindenesetre nekem sohasem volt manaproblémám!

UI: Mindkét karakterrel régen játszottam már, úgyhogy nem emlékszem mindenre pontosan, de ha ésszel fejleszted őket,és rájössz néhány "turpisságra", mint pl. amit a manás dolognál írtam, nem lehet baj!
Endure. In enduring, grow strong.
909 levél
Válasz 03.09.16. 18:46 #11
Deyo
Én azt szeretném megkérdezni, hogy a divine-t, hogy lehet végigjátszani mágussal/harcossal/íjásszal... csak mert én próbáltam tiszta osztállyal, de hamar elakadtam... számomra az egyetlen járható útnak a harcos-tolvaj-mágus karakter tűnt... mindenhonnan kell egy két dolog
- Mágusként állandóan elfogyott a manám
- Harcosként egy-két ütéssel kinyírtak
- Tolvajként meg nem tudtam eleget sebezni
2386 levél
Válasz 03.09.16. 16:34 #10
SShark
Előre is THX !!
4133 levél
Válasz 03.09.16. 14:12 #9
gothmog
Kolbász Cápa!

Ha bármi problémád van Divinity ügyben, írj nyugodtan! Ha tudok válaszolok rá!
Endure. In enduring, grow strong.
2386 levél
Válasz 03.09.16. 12:35 #8
SShark
Húú ezt a használati utasítást kihagytam valahol. "Viszonylag" simán megy a játék, de ezt az egyet nem voltam képes megcsinálni.

Kössz az infót!!!
4133 levél
Válasz 03.09.15. 14:34 #7
gothmog
Kolbászcápa!

Aleroth egyik "magányos" házában találhatsz egy tükröt, meg egy papírt, amely leírja a mágikus tükör működését.
Ha megvan a tükör meg a kő, akkor keress egy nagy pocsolyát (azt hiszem ott van egy valahol a gyíkember gyógyító háza közelében), majd dobd bele a tükröt, ezután meg a követ. Hoppá! Ha minden jól ment, máris van két köved. Ennyi!
Endure. In enduring, grow strong.
2386 levél
Válasz 03.09.13. 15:41 #6
SShark
Érdemes!
Tudja valaki ,hogyan kell a gyógyítókövet duplázni?? Valahogy a mágikus tükör segítségével??
2774 levél
Válasz 03.06.13. 08:22 #5
Martin bátyó
Én csak láttam ezt a játékot egy ujságban de érdemes vele foglalkozni? olyan diablo koppintásnak tünik nem?
140 levél
Válasz 03.06.13. 03:56 #4
Rommel
senki többet 3.*??
Rommel
140 levél
Válasz 03.01.21. 21:45 #3
Rommel
magyarítás van hozzá már?
Ha valaki tud róla valamit, infózzon nekem már, mert áll a gém a szekrényben csak addig!
Rommel
81 levél
Válasz 03.01.21. 13:07 #2
Lord Tika
No a kardot hol sikerült megtalálni? Azon a területen ahol az Elfek is élnek a térképnek ball felső részében a sziklafalban eldugva(néhány bokorral álcázva) van egy barlang. Talán ott volt? Mert ott van egy járat csak egy fal zárja el és nem tudok vele mit csinálni.
1 levél
Válasz 03.01.14. 17:44 #1
Simonus
Hella!

Tudja valaki hogy hol van az az öreg templom ahonnan délre van az a kripta ahol a három tárgyat (Dagger,Sword,Amulet) egyé lehet "varázsolni"?

Köszi.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.